Toffe lokaties weet je elke keer uit te zoeken.quote:Op maandag 2 september 2013 18:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je het stuk wandelen niet meetelt, ligt Marnehuizen op 2 minuten rijden van Lauwersoog, waar de boot naar Schier vandaan vertrekt
Anyway, ik heb kleinste plaats van Nederland (Westerdiepsterdallen), midden op de Afsluitdijk (Kornwerderzand), niet vermelde kern (Oosterhörn) en nu een niet bestaand en amper bereikbaar dorp (Marnehuizen), op mijn naam staan. Ik kan me geen nieuwe bijzondere plaats bedenken
Hee ja dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:15 schreef Dagoduck het volgende:
Overgevoelige veiligheidsdiensten tegenwoordig:
"Bom gevonden in Marnehuizen"
"Ja, het is toch een militair dorp?"
"Deze bom was niet van hun"
"Van wie dan?"
"Van forum.fok.nl!"
quote:
Friens heeft gewoon een bushalte hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef Haasbeuntje het volgende:
Hmm, de stok ligt nu wel vlakbij, helaas heb ik momenteel geen fatsoenlijk vervoer
Een mede-OV'erquote:Op donderdag 5 september 2013 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
Als hij er morgen nog ligt ga ik een poging doen met het OV.
Ik zit in Leeuwarden op school dus ga 's ochtends om kwart over 7 al de dijk overquote:Op donderdag 5 september 2013 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een mede-OV'er
Over de afsluitdijk toch?
Nee, Noord Holland is een prima plekquote:Op donderdag 5 september 2013 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit in Leeuwarden op school dus ga 's ochtends om kwart over 7 al de dijk overAls ik dan klaar ben ga ik dit weekend naar Deventer dus wie weet
Als iemand hem nou 's ochtends verplaats naar ergens op de lijn Leeuwarden - Deventer is het ook best
Net zei je nog dat jij hem kon ophalen waar ie nu ligt?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
Als iemand hem nou ergens in de buurt van Deventer legt misschien kan ik m'n vader overhalen een stukkie te rijden met de auto zaterdag
Ja, maar als ik hem dan mee neem en weer ergens neerpleur als iemand anders hem dan weer verplaatst kan ik hem weer verplaatsenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zei je nog dat jij hem kon ophalen waar ie nu ligt?
Tegenwoordig ligt het tempo iets te laag om binnen een paar dagen 2 verplaatsingen te krijgen, dan moet de stok eerst gestolen wordenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar als ik hem dan mee neem en weer ergens neerpleur als iemand anders hem dan weer verplaatst kan ik hem weer verplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |