Ik ook niet, veenendaal moet toch nog dus das toch juist goed als ie daar heen gaat?quote:
Als je hem dan ook nog ergens anders wilt neerleggen, is iedereen blij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:32 schreef Bronson het volgende:
Als hij in Rhenen / Veenendaal / Scherpenzeel komt, haal ik hem als newbie graag voor de eerste keer op.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je hem dan ook nog ergens anders wilt neerleggen, is iedereen blij.
Trein*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef Maringo het volgende:
Hij is toch met de bus naar Rhenen gegaan om daar geen stok te vinden. En een tussenstop was Veenendaal.
Als ik garanties had dat ie er aankomende week nog ligt had ik het wel weer overwogen om terug naar die vervloekte plek te gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef picodealion het volgende:
Ik sta nu langs de A15 voor de afslag Rhenen. Het wordt Veenendaal, wie rijdt er vast heen?
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef picodealion het volgende:
Ik sta nu langs de A15 voor de afslag Rhenen. Het wordt Veenendaal, wie rijdt er vast heen?
Ik ben 2m, peanuts.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:31 schreef Prowl het volgende:
Kon je een beetje makkelijk bij de sleutel komen?
Hoe hoog heb je jouw sleutel opgeborgen?quote:
Valt wel mee. Zelfs als je 'm niet kan zien gaat het op de tast prima.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe hoog heb je jouw sleutel opgeborgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |