godverdommequote:"Gisternacht een verschrikkelijk aantrekkelijke politie agent gespot. Je liep ter hoogte van de Grote markt met je prachtige gele jasje aan, ik vond je direct bloedgeil.
Je naam heb ik niet gevraagd en ik durfde niet op je af te stappen, ik weet dus alleen je beroep.
Maar mooie sterke man met je blauwe pet op je hoofd, zwarte glimmende schoentjes, en de tekst politie op je shirt, ik wil je leren kennen.
Ik wil je ‘politiepaard’ zijn, je mag mij dag en nacht bereiden en niet alleen voor het boeven vangen.
Ik wil je boeien om mijn handen, geketend in bed.
Ik wil je politiestok gebruiken als zweepje, je mag me er teder mee slaan.
Ik wil je peperspray gebruiken als glijmiddel.
Ik wil mee naar jouw bureau, niet hét bureau.
Ik wil je walky talky aanlaten staan zodat je collega’s mee kunnen luisteren.
Groetjes van een geil lief klein blond meisje xx"
Het was zo'n aardige jongen altijdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Toto69 het volgende:
De herinnering blijft
Aan die haai met z'n lach
Hij heeft alles gegeven
Tot de laatste dag
De herinnering blijft
Aan dat stille verdriet
Hij heeft alles gegeven
Maar de vis wilde hem niet#teamhamerhunk
#cut4hamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was zo'n aardige jongen altijdDat er zoiets gebeurt verwacht je niet.
geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pepersprayquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil je peperspray gebruiken als glijmiddel.![]()
auwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil je peperspray gebruiken als glijmiddel.![]()
Die spelfout was me nog geeneens opgevallenquote:
totoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Toto69 het volgende:
De herinnering blijft
Aan die haai met z'n lach
Hij heeft alles gegeven
Tot de laatste dag
De herinnering blijft
Aan dat stille verdriet
Hij heeft alles gegeven
Maar de vis wilde hem niet#teamhamerhunk
#cut4hamer
Spelfout?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die spelfout was me nog geeneens opgevallen
Ik ben een beetje moequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spelfout?
Wat dacht je van: het hele stuk staat vol oog aids voor elke taalpurist?
Nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
JOOST IS HOMO KOMOP HE VIEREN ZE BIJ JOU GEEN CARNAVAL
Carnavalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
JOOST IS HOMO KOMOP HE VIEREN ZE BIJ JOU GEEN CARNAVAL
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:45 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Carnaval![]()
die gekke limburgers ook altijd
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit vanaf Zaterdag een week lang in limburg
ik voel je broederquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit vanaf Zaterdag een week lang in limburg
Ik kan je helpen. 50 euro.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou er nog een KLB topic over maken maar ik kom niet uit m'n woorden
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet nog hardlopen van mezelf! Maar eerst bierdrinken!
Drink er gelijk 20. Dat loopt makkelijker straksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet nog hardlopen van mezelf! Maar eerst bierdrinken!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Drink er gelijk 20. Dat loopt makkelijker straks
sta een beetje open voor mensen die medelijden met je hebben jaquote:
Dat klinkt behoorlijk foutquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef KLTZK het volgende:
[..]
sta een beetje open voor mensen die medelijden met je hebben ja
vet je aarsje maar alsvast inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Dan kan er ook gelijk een koprol tussendoorquote:
Goldstrike atten #yoloquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon JD of vodka gaan drinken spatie. dat bevordert het lopen zometeen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:49 schreef KLTZK het volgende:
[..]
vet je aarsje maar alsvast in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das alleen maar leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh Msacras, via fok ontmoet ja. Waren allebei echt niet uit op daten maar als je zoveel met elkaar praat gaat dat toch wel vanzelf.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
ANP, 20:48
STELLENDAM - Een zeventien-jarige jongen uit het Zuid-Hollandse Stellendam is vanavond opgepakt wegens openbare dronkenschap. Twee agenten spotten de jongen, die aan het joggen was, ter hoogte van de St.Nichtjeskade. De jongen leek duidelijk verward te zijn en toen de politie hem een verklaring vroeg af te leggen was zijn respons: "Waar is mijn nichtje?" aldus onze verslaggever.
Bron: ANP
Goed, ik heb me er overheen gezet..quote:
Ik kom eraanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Goed, ik heb me er overheen gezet..
Ik sta bij Utrecht Centraal over 10 minuutjes. Als je vanuit busstation West richting de mediamarkt loopt en dan door naar de Vredenburg sta ik bij de derde rode fiets met knipperlichten
Godver zie 't nu pasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een vrouwtje trouwens? operatie ondergaan?
wil een gratis aboquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een vrouwtje trouwens? operatie ondergaan?
Ik ben geen kampioen hardloper, ik wil gewoon beetje hardlopen, that's all. Daar heb ik geen alcohol voor nodig, maar had gewoon zin in bier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon JD of vodka gaan drinken spatie. dat bevordert het lopen zometeen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben geen kampioen hardloper, ik wil gewoon beetje hardlopen, that's all. Daar heb ik geen alcohol voor nodig, maar had gewoon zin in bier.
ANP, 20:48
STELLENDAM - Een zeventien-jarige jongen uit het Zuid-Hollandse Stellendam is vanavond opgepakt wegens openbare dronkenschap. Twee agenten spotten de jongen, die aan het joggen was, ter hoogte van de St.Nichtjeskade. De jongen leek duidelijk verward te zijn en toen de politie hem een verklaring vroeg af te leggen was zijn respons: "Waar is mijn nichtje?" aldus onze verslaggever.
Bron: ANP
nee anders ga je het systeem misbruikenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
[..]
en dat doe je door een vrouw te worden op fok?
leg mij dat eens uit
. Twee agenten spotten de jongen, die aan het joggen was, ter hoogte van de St.Nichtjeskade. De jongen leek duidelijk verward te zijn en toen de politie hem een verklaring vroeg af te leggen was zijn respons: "Waar is mijn nichtje?" aldus onze verslaggever.
Het systeem is alwetend.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee anders ga je het systeem misbruiken
ik snap het nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hij heeft gelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef Toto69 het volgende:
SNEL HET SYSTEEM VOLGT ONS!!!!
(C) tribalwars
Tribalwars niet kennenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap de grap over Tribalwars niet
Is een doorgedraaide FOK! user.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap de grap over Tribalwars niet
quote:
quote:Ik wil nu toch wel eens een keer een klacht indienen,
wanneer komen er eens fatsoendelijke rondes? het is vakantie for god sakes .
dan willen we leuke rondes van smorgens tot savonds of 2/3 dagen rondes op snelheid 150 tot 250 ofzo.
nee jullie doen 4 uur speedrondes instellen steeds die kutsaai zijn, en kata rondes en bashes die geen hond leuk vind.
Vandaag ook als voorbeeld, begint godverdommepas een speed om half 2 dat had al om 10/11/12 uur moeten zijn !!!!
en dan nog die nachtrondes die maar tot 03.00 duren , dat jullie dat nog nachtrondes durven te noemen.
gegroet iemand die een schijthekel heeft aan de rondes die jullie instellen.
Dus je haalt wat foto's van het internet van knappe jonge tienermeisjes en stuurt ze naar rijke geile mannen voor ABO?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Cool story bro.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh hij ging mij een keer DMen.
Wat doe jij kut de laatste tijd, wat heb ik je nou weer misdaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
-> BNW of TRU of zo
[..]
rot joh
Die gozer is compleet van 't padje. 24/7 skaffa geloof ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij was boos op mij omdat ik niet meeging in de redenatie dat de bijbel een betrouwbaardere bron was dan wetenschap.
Sinds zijn geslachtsverandering is HH ongesteldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat doe jij kut de laatste tijd, wat heb ik je nou weer misdaan
Van wiet word je slimmer, ja toch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die gozer is compleet van 't padje. 24/7 skaffa geloof ik
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef tribalwars het volgende:
Ik verwacht dat reizen binnen een bepaalde tijd heel erg wordt beperkt. Waarom denk je dat zou je denken. Omdat de NWO niet wil dat mensen uit het systeem kunnen vluchten. Want dan hebben ze geen mensen om aan te verdienen en om te controleren. Hoe gaat ze dat grotendeels platleggen.
Een paar zaken die dat kunnen veroorzaken enkele voorbeelden.
-terrorisme
- Klimaatveranderingen
- Van wegen een Oorlog
- Door het opkomend fascisme en de politiestaat zou je reizen kunnen bemoeilijk door een aantal wetten te maken.
Niet serieus reacties daar wordt niet op gereageert.
dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sinds zijn geslachtsverandering is HH ongesteld
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je nú een idee wat ik bedoel?
Kunnen we lachen toch?quote:
En je kunt het geeneens bij de belasting terugvragenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is net een rekening die gozer. Komt altijd ongevraagd en ongewenst.
tribalwars kan je inderdaad niet reclameren, helaasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En je kunt het geeneens bij de belasting terugvragen
Idd, hij! DOMBOquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
JA, lok hem.
Ik wil tribalwars wel eens verbaal afmaken in een geweldige discussie op universitair niveau. Ik weet al wie er gaat winnen.
Tribal, 100%.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil tribalwars wel eens verbaal afmaken in een geweldige discussie op universitair niveau. Ik weet al wie er gaat winnen.
HAHAquote:
Ik ben er wel bang voor dat ik discussieer met een muur of zo ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tribal, 100%.
Tegen zijn logica is niet in te gaan.
Ga jij maar terug naar de basisschool om te leren hoofdrekenenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
vwo gaan doen
vmbo-kader is voor de eckte boys
Sletjes vingeren achterin de klas tijdens de wiskundelessenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man beetje hossel hier en daar ja toch niet dan
Stil.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar de basisschool om te leren hoofdrekenen
Ga jij maar naar red light district om te leren hoofd gevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar de basisschool om te leren hoofdrekenen
Ik las ballenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
Ik kom net een foto tegen op facebook van mijn vriendje uit groep 2, en tevens mijn beste vriend gedurende de hele basisschool. Tijdens onze basisschooltijd was hij altijd wel schattig, toen verloren we elkaar uit het oog maar de foto's die ik van hem zag waren niet zo heel erg mooi, puberteit werkte niet zo goed bij hem.
Maar nu zie ik ineens een foto van hem terug en hooooly shit hij is echt extreem knap geworden. Ik moet hem toch maar weer eens gaan bellen
dat sowiesoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sletjes vingeren achterin de klas tijdens de wiskundelessen
Gewoon pimp worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat sowieso
als je goed hosselt verdien je ook meer dna die vwo nerdjes sowieso man!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij was boos op mij omdat ik niet meeging in de redenatie dat de bijbel een betrouwbaardere bron was dan wetenschap.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga jij maar naar red light district om te leren hoofd geven
Ga dan niet vwo emogiffen, ik weet ook wel dat ik ik niet zo slim ben dat ik geen gymnasium+++ masterclass doe!quote:
No commentquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga jij maar naar red light district om te leren hoofd geven
Hap hapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan niet vwo emogiffen, ik weet ook wel dat ik ik niet zo slim ben dat ik geen gymnasium+++ masterclass doe!![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN GEEN NERD OMDAT IK VWO DOE, IK BEN SOWIESO EEN NERD, ik ben een NERDFIGHTER!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
als je vwo doet ben je ook wel nerdje hoor xD xD
Jij bent 24/7 dronken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb mijn biertje nog niet eens op en ben nu al dronken
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
Vind ik ook primaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik las ballen
tweede keer ook
amateurquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:50 schreef tribalwars het volgende:
natuurlijk hebben jullie wel gehoord van anass . die jongen die zelfmoord pleegt om dat hij gepest werd. maar als ik alle feite bestudeer dan klopt er niks van. ik weet bijna zeker dat anass is vermoordt . veel dingen wijzen zelfs op een satan ritueel. ik denk dat anass vermoordt is door iemand van de illuminati/elite. ik zou graag jullie mening hier over willen horen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gister stond er iemand te kotsen die 2 slokken bier en wat geblowd had
ik ga 12 maanden zolderkamerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
Facebook zit weer vol met aids.
"ik ga 24 dagen naar londen"
"ik ga 12 dagen naar australië"
"ik ga 7 dagen naar bulgarije"
tyf op pls.
Tering man. Dat stuk zit vol met de domst mogelijke spelfouten. Ik denk dat tribalwars mentaal niet in orde is.quote:
En dan nu de feitenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tering man. Dat stuk zit vol met de domst mogelijke spelfouten. Ik denk dat tribalwars mentaal niet in orde is.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:59 schreef tribalwars het volgende:
1. zijn lichaam is aangetroffen vlak bij duinrell. tegenover het restaurant lucifer. de weg die langs dat bos loopt waar hij gevonden. heet: van zulyen van nevalstraat. dat is een elite naam.
2. hij geboren in 1999= 666
3. hij is met een enge man het bos in gelopen. dat doe je niet voor geplezier
4. voor dat hij vermist werd heeft hij al zijn folders nog bezorgt. is het niet vreemd dat je nog folders gaat doen voor je zelfmoord pleegd.
5. het bos bij duinrell is niet zo groot. waarom duurt het heel de nacht om anass te vinden. met speurhonden.
6. anass heeft zich met een sjaal opgehangen. oke hij wordt niet gevonden die nacht en de volgende morgen heeft hij ineens zelfmoord gepleegd met een sjaal.
7. er heeft in het duinrell park. een pool zelfmoord gepleegd. om de nacht dat anass vermist was.
8. de imaan van anass heeft duidelijk gezien dat het geen zelfmoord was.
dit zijn nog maar een paar feiten
Daar heen gaan, je gaat toch niet iemand betalen om je haar te knippen, kan ik zelf gewoon hoorquote:
Wat is daar zo erg aan, geen hoofdletter gebruik, of boeit het je niet waar ze heen gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
tyf op pls.
Dude. Het is een actie voor borstkanker of zo. Leuk en aardig maar DONEER dan verdomme geld ipv zinloos op FB te lopen spuienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan, geen hoofdletter gebruik, of boeit het je niet waar ze heen gaan
Happerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar heen gaan, je gaat toch niet iemand betalen om je haar te knippen, kan ik zelf gewoon hoor
Hoe hij punten gebruikt is ook leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tering man. Dat stuk zit vol met de domst mogelijke spelfouten. Ik denk dat tribalwars mentaal niet in orde is.
Hij gebruikte tenminste punten!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe hij punten gebruikt is ook leuk
Point taken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij gebruikte tenminste punten!
zo'n vrouwending zeker, wat betekent het? ik doe gelukkig nooit mee aan die onzinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
tyf op pls.
Spatie, daar ga je weer...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij gebruikte tenminste punten!
Nee, wel eens gedaan, maar vind er niks aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
Spatie doe jij ook altijd de bekkenstoot?
Bekkenstoot uit hebben geprobeerd..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, wel eens gedaan, maar vind er niks aan.
Ik zie vooral bikinifoto'squote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
tyf op pls.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat?
Dat tribalwars een retard is?
Ja
Instaweather?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie vooral bikinifoto's
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:
6. anass heeft zich met een sjaal opgehangen. oke hij wordt niet gevonden die nacht en de volgende morgen heeft hij ineens zelfmoord gepleegd met een sjaal.
Noem eens één straat die naar iemand vernoemd is terwijl die persoon geen vooraanstaand figuur wasquote:1. zijn lichaam is aangetroffen vlak bij duinrell. tegenover het restaurant lucifer. de weg die langs dat bos loopt waar hij gevonden. heet: van zulyen van nevalstraat. dat is een elite naam.
Nope. Groepjes chicks die starbeach enzo gaan en terugkomen en een albumpje online knallen.quote:
ILLOEMINADIE EN DE HOGE HEREN IN HET KABINETquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
ALLEMAAL ILLUMINATIE WOLLAH IK ZEG JOU
Jaloers?quote:
ze pakken de gewone man@quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ILLOEMINADIE EN DE HOGE HEREN IN HET KABINET
Iets over borstkankerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
zo'n vrouwending zeker, wat betekent het? ik doe gelukkig nooit mee aan die onzin
JR-style weet er alles van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, wel eens gedaan, maar vind er niks aan.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
Wtf, mijn lach emoticons staan stil
Beter ga jij gewoon aan iets sterkers.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
Bijna mijn biertje helemaal op, volgens mij kan ik niet meer recht lopen
Cool, voeg me toe Ryan42quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren
Je bent niet wijsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
Bijna mijn biertje helemaal op, volgens mij kan ik niet meer recht lopen
Ik ben level 9quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren
JA!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ILLOEMINADIE EN DE HOGE HEREN IN HET KABINET
Na 1 slokje Whisky lig ik al in een coma!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter ga jij gewoon aan iets sterkers.
Dan gaan wij nooit zuipen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Na 1 slokje Whisky lig ik al in een coma!
Oh dat heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!
ik kwam ook zo'n stuk tegen op facebook laatst, over waarom mark rutte geen goede MP was, ook zo'n stom huisvrouwenstukdat hij geen goede MP was omdat hij geen vrouw en kinderen heeft en dus niks van het normale leven begrijpt!!!!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!
ik kwam ook zo'n stuk tegen op facebook laatst, over waarom mark rutte geen goede MP was, ook zo'n stom huisvrouwenstukdat hij geen goede MP was omdat hij geen vrouw en kinderen heeft en dus niks van het normale leven begrijpt!!!!!!
Daarom De Masculiene Partijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Daarom De MasculieneLibertarische Partij
Wij, het Ministerie van Gezichts- en Lichaamshaar heeft besloten dat wij mannen meer haar moeten laten zetten. Okselhaar scheren kan echt niet meer!quote:
Daar heb ik idd laatst een topic over geopendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef msacras het volgende:
[..]
had jij daar niet laatst een topic over geopend? ik heb hem niet gelezen verder
wat is het
Feminisme maar dan komt het op voor de mannen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef msacras het volgende:
[..]
had jij daar niet laatst een topic over geopend? ik heb hem niet gelezen verder
wat is het
sowieso okselhaar scherenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wij, het Ministerie van Gezichts- en Lichaamshaar heeft besloten dat wij mannen meer haar moeten laten zetten. Okselhaar scheren kan echt niet meer!
die zin klopt zegmaar niet helemaal zegmaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Feminisme maar dan komt het op voor de mannen!
Ook in het Midden-Oosten? Daar mag het best wat meer zijn van mij, wat nou als we al onze feministen daar heen sturen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heb ik een hekel aan feminisme zeg. Manman.
Prima plan!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ook in het Midden-Oosten? Daar mag het best wat meer zijn van mij, wat nou als we al onze feministen daar heen sturen?
Ja!!! De vrouwen hebben heel lang geen rechten gehad hoor!!! Dus nu willen wij meer!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heb ik een hekel aan feminisme zeg. Manman.
Geweldig idee van Spatie, komt in partijprogramma!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook in het Midden-Oosten? Daar mag het best wat meer zijn van mij, wat nou als we al onze feministen daar heen sturen?
Nou en, je snapt vast wel wat ik bedoel, en zo niet, ik leg het wat duidelijker uit:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
die zin klopt zegmaar niet helemaal zegmaar
Gewoon evenveel rechtenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
Feminisme is goed, tot op zekere hoogte. Het feminisme heeft veel rechten voor de vrouw kunnen tot stand brengen (abortus, dat vrouwen ook mogen werken en studeren, etc). Daar ben ik absoluut voor, uiteraard. Maar dingen als je niet scheren e.d gaat gewoon te ver, doe normaal.
Je weet dat feminisme van het Latijnse woord 'femina' (vrouw) afstamt en dat feminisme voor mannen dus ietwat vreemd klinkt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou en, je snapt vast wel wat ik bedoel, en zo niet, ik leg het wat duidelijker uit:
Het is een soort van feminisme, maar een soort van het tegenovergestelde, het komt op voor mannen, want mannen worden gediscrimineerd en feministen gaan te ver!
Precies, alleen zijn die er nog niet helemaal. Dus feminisme is goed, maar je moet het wel op een normale manier brengen, niet stoppen met scheren enzo. Daar bereik je niks mee.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
Precies, alleen zijn die er nog niet helemaal.
Feminisme is goed, maar nu is het wel genoeg hier zo, mannen en vrouwen hebben al ongeveer gelijke rechten, Abortus is legaal! Maar volgens mij is er nu alleen nog maar positieve discriminatie naar vrouwen toe, en positieve discriminatie is weer negatieve discriminatie voor de andere partij!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
Feminisme is goed, tot op zekere hoogte. Het feminisme heeft veel rechten voor de vrouw kunnen tot stand brengen (abortus, dat vrouwen ook mogen werken en studeren, etc). Daar ben ik absoluut voor, uiteraard. Maar dingen als je niet scheren e.d gaat gewoon te ver, doe normaal.
Vrouwen verdienen vaak nog steeds 10 tot 30% minder dan een man in dezelfde functie, bijvoorbeeld.quote:
http://www.moedercao.nl/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, alleen zijn die er nog niet helemaal. Dus feminisme is goed, maar je moet het wel op een normale manier brengen, niet stoppen met scheren enzo. Daar bereik je niks mee.
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Feminisme is goed, maar nu is het wel genoeg hier zo, mannen en vrouwen hebben al ongeveer gelijke rechten, Abortus is legaal! Maar volgens mij is er nu alleen nog maar positieve discriminatie naar vrouwen toe, en positieve discriminatie is weer negatieve discriminatie voor de andere partij!
WEG MET HET FEMINISME, OP NAAR HET MIDDEN-OOSTEN !
In egypte mocht je volgensmij een dode vrouw nog neuken.. Afscheidseksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Feminisme is goed, maar nu is het wel genoeg hier zo, mannen en vrouwen hebben al ongeveer gelijke rechten, Abortus is legaal! Maar volgens mij is er nu alleen nog maar positieve discriminatie naar vrouwen toe, en positieve discriminatie is weer negatieve discriminatie voor de andere partij!
WEG MET HET FEMINISME, OP NAAR HET MIDDEN-OOSTEN !
Ja, daar heet het masculinisme, maar het zelfde principe, alleen dan niet voor femina maar voor masculine.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Je weet dat feminisme van het Latijnse woord 'femina' (vrouw) afstamt en dat feminisme voor mannen dus ietwat vreemd klinkt?
Precies, maar feminisme kan wel goed zijn. Jammer dat zulke partijen het allemaal in een volkomen verkeerd daglicht zettenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
http://www.moedercao.nl/
Dit soort gedrochten bereik je ook niks mee!
Hebben vrouwen minder recht dan mannen volgens jou? (In Nederland dan)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, alleen zijn die er nog niet helemaal. Dus feminisme is goed, maar je moet het wel op een normale manier brengen, niet stoppen met scheren enzo. Daar bereik je niks mee.
Vrouwen worden ook zwanger en hebben meer ziekteverzuim.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Vrouwen verdienen vaak nog steeds 10 tot 30% minder dan een man in dezelfde functie, bijvoorbeeld.
Ja precies. Noem het dan zo, en niet feminisme voor mannenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, daar heet het masculinisme, maar het zelfde principe, alleen dan niet voor femina maar voor masculine.
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, maar feminisme kan wel goed zijn. Jammer dat zulke partijen het allemaal in een volkomen verkeerd daglicht zetten
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen worden ook zwanger en hebben meer ziekteverzuim.
Niet zo heel gek dus.
Ja maar naar de kleine dingetjes moeten we niet kijken. Anders moeten we ook kijken naar dat mannen 1,5x zoveel zelfmoord plegen dan vrouwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Vrouwen verdienen vaak nog steeds 10 tot 30% minder dan een man in dezelfde functie, bijvoorbeeld.
Van wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Jij begrijpt het![]()
Je mag lid worden![]()
#firstworldproblemsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
Blaren op m'n voeten van het shoppen.
Bron?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
3. mannen worden gemiddeld vaker ziek, en hebben meer ziekteverzuim
Op sommige punten wel ja. Een mannenpartij is echt bullshit want mannen hebben echt nergens minder rechten dan vrouwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hebben vrouwen minder recht dan mannen volgens jou? (In Nederland dan)
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een cola flesje vandaag gekocht, met jouw naam
Kleine dingetjes!? Betaal jij het verschil van wat jij meer verdient aan mij terug, aangezien het toch maar een klein dingetje is?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar naar de kleine dingetjes moeten we niet kijken. Anders moeten we ook kijken naar dat mannen 1,5x zoveel zelfmoord plegen dan vrouwen.
De Masculiene Partij!quote:
Maar jij vroeg wat het inhield, als ik dan zeg gewoon masculinisme, dan is het niet echt een uitleg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja precies. Noem het dan zo, en niet feminisme voor mannen
2-3 dagen ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
2. als ze dit dan wel zijn dan is daar toch vaak ook wel een man bij, die ook verlof krijgt
O. Okéquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:27 schreef KLTZK het volgende:
[..]
De Masculiene Partij!
Jij mag de contacten met feministische belanggroepen onderhouden
hihiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou daar zeg je me wat.
[..]
Ik dacht, hey David die neem ik mee
Mannen moeten alsnog dan ook voor het kind zorgen. Ook zo'n dingetje, het is belachelijk dat de vrouw geacht wordt haar baan op te zeggen voor een kind terwijl de man net zo goed voor een kind kan zorgen. Dat gebeurt dan ook wel (meer verlof dus ja), maar nog veel te weinig en het is neit de norm.quote:
Jawel, een partij die opkomt voor mannenrechten, al zie ik niet echt in waaromquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar jij vroeg wat het inhield, als ik dan zeg gewoon masculinisme, dan is het niet echt een uitleg.
Ja in de jaren 50.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
Ook zo'n dingetje, het is belachelijk dat de vrouw geacht wordt haar baan op te zeggen voor een kind terwijl de man net zo goed voor een kind kan zorgen.
Als jij het verschil tussen gevangenistijd straf tussen mannen en vrouwen gaat zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Kleine dingetjes!? Betaal jij het verschil van wat jij meer verdient aan mij terug, aangezien het toch maar een klein dingetje is?
Heb je voorbeelden/bron? Ik heb dat dus echt nog nooit gehoordquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Mannen moeten alsnog dan ook voor het kind zorgen. Ook zo'n dingetje, het is belachelijk dat de vrouw geacht wordt haar baan op te zeggen voor een kindterwijl de man net zo goed voor een kind kan zorgen. Dat gebeurt dan ook wel (meer verlof dus ja), maar nog veel te weinig en het is neit de norm.
Jummieeee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook wel,
[ afbeelding ] Even opscheppen met mijn kookkunsten![]()
In de jaren 50 mochten vrouwen na hun huwelijk al niet meer werken dus als ze kinderen kregen hadden ze geen baan meer om vanaf getrapt te worden.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als jij het verschil tussen gevangenistijd straf tussen mannen en vrouwen gaat zitten.
Wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Verschil tussen zittingstijd heeft niks met sekse te maken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Verschil tussen zittingstijd heeft niks met sekse te maken.
Ik zeg ook, officieel niet, maar qua sociale druk wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden/bron? Ik heb dat dus echt nog nooit gehoord
En mannen kunnen geen borstvoeding geven in het begin dus er is ook niet heel veel andere keus he..
Omdat vrouwen ook als ze daarna weer werken er vaak een tijd uit zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
Maar over die kinderen, dat gebeurt nu nog steeds, waarom geef je anders het argument dat vrouwen minder zouden moeten verdienen vanwege kinderen
quote:
Hoe dan? Als een man en een vrouw allebei iemand vermoorden dan komt de vrouw niet eerder vrij omdat ze een vrouw is.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat vrouwen ook als ze daarna weer werken er vaak een tijd uit zijn?
De Masculiene Partij is niet tegen vrouwen, slechts voor mannen. En natuurlijk ook vrijheid, er zijn genoeg zaken waar niet of nauwelijks een overheid nodig is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg ook, officieel niet, maar qua sociale druk wel.
En dat is bullshit, je heb tegenwoordig van die pompjes waarmee je binnen 2 seconden je melk kan aftappen uit je borsten en in een flesje kan doen zodat de man ook het kind melk kan geven.
Lolwat, dat lijkt me best raarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg ook, officieel niet, maar qua sociale druk wel.
En dat is bullshit, je heb tegenwoordig van die pompjes waarmee je binnen 2 seconden je melk kan aftappen uit je borsten en in een flesje kan doen zodat de man ook het kind melk kan geven.
Ik lever ook geen kritiek op die partij hoor, ik weet heus wel dat die partij niet anti-vrouw is. Ik vind alleen zo'n partij ietwat overbodigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef KLTZK het volgende:
rijheid, er zijn genoeg zaken waar niet of nauwelijks een over een overheid nodig is.
Het staat niet voor niets in onz...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik lever ook geen kritiek op die partij hoor, ik weet heus wel dat die partij niet anti-vrouw is. Ik vind alleen zo'n partij ietwat overbodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Daar is niks raars aan, dat is volkomen normaal. En precies, dan is het hun eigen keus, maar er wordt nu meteen vanuit gegaan dat een vrouw het maar zelf meteen doet, terwijl dat helemaal niet hoeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lolwat, dat lijkt me best raar![]()
En sommige vrouwen zullen dit handig vinden, maar ik zou me kunnen voorstellen dat sommige vrouwen dit niet willen, dus toch direct van de borst. (Maar dat is dan hun eigen keus)
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Als een man en een vrouw allebei iemand vermoorden dan komt de vrouw niet eerder vrij omdat ze een vrouw is.
Precies, en dáárom is het feminisme zo goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:
En sociale druk? Daar moet je als vrouw dan gewoon tegen op staan. Als je niks doet en het gewoon maar accepteert mag je niet zeuren.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Het staat niet voor niets in onz...Ik geloof dat spatieloos anders het bloedserieus neemt, dat van opkomen voor de rechten van de man e.dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan moet je dat dus gewoon zo doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, en dáárom is het feminisme zo goed.
Dat vrouwen korter zitten betekent niet meteen dat dat zo is puur omdat ze een vrouw zijn. Het heeft waarschijnlijk meer te maken met dat vrouwen sneller berouw tonen, vrijgelaten worden vanwege goed gedrag, etc.quote:
Zelfde principe als met: Als een man en een vrouw allebei dezelfde functie hebben dan heeft de vrouw niet minder loon omdat ze een vrouw isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Als een man en een vrouw allebei iemand vermoorden dan komt de vrouw niet eerder vrij omdat ze een vrouw is.
Ik maak er geen punt van, ik maak er een punt van dat mensen beweren hier dat het goed is dat vrouwen minder verdienen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat dus gewoon zo doenHoef je toch niet zo'n punt van te maken dan?
Dit heeft niks te maken met strafoplegging.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
rijgelaten worden vanwege goed gedrag, etc.
Goed niet, begrijpelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik maak er geen punt van, ik maak er een punt van dat mensen beweren hier dat het goed is dat vrouwen minder verdienen.
Er staat opgelegde straf.. Dit bepaald de rechter lijkt mij..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat vrouwen korter zitten betekent niet meteen dat dat zo is puur omdat ze een vrouw zijn. Het heeft waarschijnlijk meer te maken met dat vrouwen sneller berouw tonen, vrijgelaten worden vanwege goed gedrag, etc.
Nou dat is dus in een aantal gevallen wél zo. Een vrouw en man in precies dezelfde functie verdienen vaak niet hetzelfde, de man verdient meer. En als die vrouw niet geschikt was geweest voor de functie dan hadden ze wel een man gekozen, dus het heeft niks met kwaliteit te maken, maar puur met sekse.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zelfde principe als met: Als een man en een vrouw allebei dezelfde functie hebben dan heeft de vrouw niet minder loon omdat ze een vrouw is
Waarom weet ik niet, maar rechters zijn for some reason seksistisch ofzo.
Maar, misschien heb ik het fout, dat is in Amerika zo, of het ook in Nederland is denk ik wel, maar heb geen bron.
Spatie relax, De Masculiene Partij komt slechts op voor het belang van mannen. Niet tegen het belang van vrouwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zelfde principe als met: Als een man en een vrouw allebei dezelfde functie hebben dan heeft de vrouw niet minder loon omdat ze een vrouw is
Waarom weet ik niet, maar rechters zijn for some reason seksistisch ofzo.
Maar, misschien heb ik het fout, dat is in Amerika zo, of het ook in Nederland is denk ik wel, maar heb geen bron.
Dit ging toch om de uiteindelijke zittingstijd, niet wat er was opgelegd in eerste instantie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit heeft niks te maken met strafoplegging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |