Van wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Jij begrijpt het![]()
Je mag lid worden![]()
#firstworldproblemsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
Blaren op m'n voeten van het shoppen.
Bron?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
3. mannen worden gemiddeld vaker ziek, en hebben meer ziekteverzuim
Op sommige punten wel ja. Een mannenpartij is echt bullshit want mannen hebben echt nergens minder rechten dan vrouwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hebben vrouwen minder recht dan mannen volgens jou? (In Nederland dan)
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een cola flesje vandaag gekocht, met jouw naam
Kleine dingetjes!? Betaal jij het verschil van wat jij meer verdient aan mij terug, aangezien het toch maar een klein dingetje is?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar naar de kleine dingetjes moeten we niet kijken. Anders moeten we ook kijken naar dat mannen 1,5x zoveel zelfmoord plegen dan vrouwen.
De Masculiene Partij!quote:
Maar jij vroeg wat het inhield, als ik dan zeg gewoon masculinisme, dan is het niet echt een uitleg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja precies. Noem het dan zo, en niet feminisme voor mannen
2-3 dagen ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
2. als ze dit dan wel zijn dan is daar toch vaak ook wel een man bij, die ook verlof krijgt
O. Okéquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:27 schreef KLTZK het volgende:
[..]
De Masculiene Partij!
Jij mag de contacten met feministische belanggroepen onderhouden
hihiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou daar zeg je me wat.
[..]
Ik dacht, hey David die neem ik mee
Mannen moeten alsnog dan ook voor het kind zorgen. Ook zo'n dingetje, het is belachelijk dat de vrouw geacht wordt haar baan op te zeggen voor een kind terwijl de man net zo goed voor een kind kan zorgen. Dat gebeurt dan ook wel (meer verlof dus ja), maar nog veel te weinig en het is neit de norm.quote:
Jawel, een partij die opkomt voor mannenrechten, al zie ik niet echt in waaromquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar jij vroeg wat het inhield, als ik dan zeg gewoon masculinisme, dan is het niet echt een uitleg.
Ja in de jaren 50.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
Ook zo'n dingetje, het is belachelijk dat de vrouw geacht wordt haar baan op te zeggen voor een kind terwijl de man net zo goed voor een kind kan zorgen.
Als jij het verschil tussen gevangenistijd straf tussen mannen en vrouwen gaat zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Kleine dingetjes!? Betaal jij het verschil van wat jij meer verdient aan mij terug, aangezien het toch maar een klein dingetje is?
Heb je voorbeelden/bron? Ik heb dat dus echt nog nooit gehoordquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Mannen moeten alsnog dan ook voor het kind zorgen. Ook zo'n dingetje, het is belachelijk dat de vrouw geacht wordt haar baan op te zeggen voor een kindterwijl de man net zo goed voor een kind kan zorgen. Dat gebeurt dan ook wel (meer verlof dus ja), maar nog veel te weinig en het is neit de norm.
Jummieeee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook wel,
[ afbeelding ] Even opscheppen met mijn kookkunsten![]()
In de jaren 50 mochten vrouwen na hun huwelijk al niet meer werken dus als ze kinderen kregen hadden ze geen baan meer om vanaf getrapt te worden.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als jij het verschil tussen gevangenistijd straf tussen mannen en vrouwen gaat zitten.
Wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Verschil tussen zittingstijd heeft niks met sekse te maken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Verschil tussen zittingstijd heeft niks met sekse te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |