JA!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ILLOEMINADIE EN DE HOGE HEREN IN HET KABINET
Na 1 slokje Whisky lig ik al in een coma!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter ga jij gewoon aan iets sterkers.
Dan gaan wij nooit zuipen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Na 1 slokje Whisky lig ik al in een coma!
Oh dat heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!
ik kwam ook zo'n stuk tegen op facebook laatst, over waarom mark rutte geen goede MP was, ook zo'n stom huisvrouwenstukdat hij geen goede MP was omdat hij geen vrouw en kinderen heeft en dus niks van het normale leven begrijpt!!!!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!
ik kwam ook zo'n stuk tegen op facebook laatst, over waarom mark rutte geen goede MP was, ook zo'n stom huisvrouwenstukdat hij geen goede MP was omdat hij geen vrouw en kinderen heeft en dus niks van het normale leven begrijpt!!!!!!
Daarom De Masculiene Partijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Daarom De MasculieneLibertarische Partij
Wij, het Ministerie van Gezichts- en Lichaamshaar heeft besloten dat wij mannen meer haar moeten laten zetten. Okselhaar scheren kan echt niet meer!quote:
Daar heb ik idd laatst een topic over geopendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef msacras het volgende:
[..]
had jij daar niet laatst een topic over geopend? ik heb hem niet gelezen verder
wat is het
Feminisme maar dan komt het op voor de mannen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef msacras het volgende:
[..]
had jij daar niet laatst een topic over geopend? ik heb hem niet gelezen verder
wat is het
sowieso okselhaar scherenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wij, het Ministerie van Gezichts- en Lichaamshaar heeft besloten dat wij mannen meer haar moeten laten zetten. Okselhaar scheren kan echt niet meer!
die zin klopt zegmaar niet helemaal zegmaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Feminisme maar dan komt het op voor de mannen!
Ook in het Midden-Oosten? Daar mag het best wat meer zijn van mij, wat nou als we al onze feministen daar heen sturen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heb ik een hekel aan feminisme zeg. Manman.
Prima plan!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ook in het Midden-Oosten? Daar mag het best wat meer zijn van mij, wat nou als we al onze feministen daar heen sturen?
Ja!!! De vrouwen hebben heel lang geen rechten gehad hoor!!! Dus nu willen wij meer!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heb ik een hekel aan feminisme zeg. Manman.
Geweldig idee van Spatie, komt in partijprogramma!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook in het Midden-Oosten? Daar mag het best wat meer zijn van mij, wat nou als we al onze feministen daar heen sturen?
Nou en, je snapt vast wel wat ik bedoel, en zo niet, ik leg het wat duidelijker uit:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
die zin klopt zegmaar niet helemaal zegmaar
Gewoon evenveel rechtenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
Feminisme is goed, tot op zekere hoogte. Het feminisme heeft veel rechten voor de vrouw kunnen tot stand brengen (abortus, dat vrouwen ook mogen werken en studeren, etc). Daar ben ik absoluut voor, uiteraard. Maar dingen als je niet scheren e.d gaat gewoon te ver, doe normaal.
Je weet dat feminisme van het Latijnse woord 'femina' (vrouw) afstamt en dat feminisme voor mannen dus ietwat vreemd klinkt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou en, je snapt vast wel wat ik bedoel, en zo niet, ik leg het wat duidelijker uit:
Het is een soort van feminisme, maar een soort van het tegenovergestelde, het komt op voor mannen, want mannen worden gediscrimineerd en feministen gaan te ver!
Precies, alleen zijn die er nog niet helemaal. Dus feminisme is goed, maar je moet het wel op een normale manier brengen, niet stoppen met scheren enzo. Daar bereik je niks mee.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
Precies, alleen zijn die er nog niet helemaal.
Feminisme is goed, maar nu is het wel genoeg hier zo, mannen en vrouwen hebben al ongeveer gelijke rechten, Abortus is legaal! Maar volgens mij is er nu alleen nog maar positieve discriminatie naar vrouwen toe, en positieve discriminatie is weer negatieve discriminatie voor de andere partij!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
Feminisme is goed, tot op zekere hoogte. Het feminisme heeft veel rechten voor de vrouw kunnen tot stand brengen (abortus, dat vrouwen ook mogen werken en studeren, etc). Daar ben ik absoluut voor, uiteraard. Maar dingen als je niet scheren e.d gaat gewoon te ver, doe normaal.
Vrouwen verdienen vaak nog steeds 10 tot 30% minder dan een man in dezelfde functie, bijvoorbeeld.quote:
http://www.moedercao.nl/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, alleen zijn die er nog niet helemaal. Dus feminisme is goed, maar je moet het wel op een normale manier brengen, niet stoppen met scheren enzo. Daar bereik je niks mee.
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Feminisme is goed, maar nu is het wel genoeg hier zo, mannen en vrouwen hebben al ongeveer gelijke rechten, Abortus is legaal! Maar volgens mij is er nu alleen nog maar positieve discriminatie naar vrouwen toe, en positieve discriminatie is weer negatieve discriminatie voor de andere partij!
WEG MET HET FEMINISME, OP NAAR HET MIDDEN-OOSTEN !
In egypte mocht je volgensmij een dode vrouw nog neuken.. Afscheidseksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Feminisme is goed, maar nu is het wel genoeg hier zo, mannen en vrouwen hebben al ongeveer gelijke rechten, Abortus is legaal! Maar volgens mij is er nu alleen nog maar positieve discriminatie naar vrouwen toe, en positieve discriminatie is weer negatieve discriminatie voor de andere partij!
WEG MET HET FEMINISME, OP NAAR HET MIDDEN-OOSTEN !
Ja, daar heet het masculinisme, maar het zelfde principe, alleen dan niet voor femina maar voor masculine.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Je weet dat feminisme van het Latijnse woord 'femina' (vrouw) afstamt en dat feminisme voor mannen dus ietwat vreemd klinkt?
Precies, maar feminisme kan wel goed zijn. Jammer dat zulke partijen het allemaal in een volkomen verkeerd daglicht zettenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
http://www.moedercao.nl/
Dit soort gedrochten bereik je ook niks mee!
Hebben vrouwen minder recht dan mannen volgens jou? (In Nederland dan)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, alleen zijn die er nog niet helemaal. Dus feminisme is goed, maar je moet het wel op een normale manier brengen, niet stoppen met scheren enzo. Daar bereik je niks mee.
Vrouwen worden ook zwanger en hebben meer ziekteverzuim.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Vrouwen verdienen vaak nog steeds 10 tot 30% minder dan een man in dezelfde functie, bijvoorbeeld.
Ja precies. Noem het dan zo, en niet feminisme voor mannenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, daar heet het masculinisme, maar het zelfde principe, alleen dan niet voor femina maar voor masculine.
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, maar feminisme kan wel goed zijn. Jammer dat zulke partijen het allemaal in een volkomen verkeerd daglicht zetten
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen worden ook zwanger en hebben meer ziekteverzuim.
Niet zo heel gek dus.
Ja maar naar de kleine dingetjes moeten we niet kijken. Anders moeten we ook kijken naar dat mannen 1,5x zoveel zelfmoord plegen dan vrouwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Vrouwen verdienen vaak nog steeds 10 tot 30% minder dan een man in dezelfde functie, bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |