quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:
6. anass heeft zich met een sjaal opgehangen. oke hij wordt niet gevonden die nacht en de volgende morgen heeft hij ineens zelfmoord gepleegd met een sjaal.
Noem eens één straat die naar iemand vernoemd is terwijl die persoon geen vooraanstaand figuur wasquote:1. zijn lichaam is aangetroffen vlak bij duinrell. tegenover het restaurant lucifer. de weg die langs dat bos loopt waar hij gevonden. heet: van zulyen van nevalstraat. dat is een elite naam.
Nope. Groepjes chicks die starbeach enzo gaan en terugkomen en een albumpje online knallen.quote:
ILLOEMINADIE EN DE HOGE HEREN IN HET KABINETquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
ALLEMAAL ILLUMINATIE WOLLAH IK ZEG JOU
Jaloers?quote:
ze pakken de gewone man@quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ILLOEMINADIE EN DE HOGE HEREN IN HET KABINET
Iets over borstkankerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
zo'n vrouwending zeker, wat betekent het? ik doe gelukkig nooit mee aan die onzin
JR-style weet er alles van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, wel eens gedaan, maar vind er niks aan.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
Wtf, mijn lach emoticons staan stil
Beter ga jij gewoon aan iets sterkers.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
Bijna mijn biertje helemaal op, volgens mij kan ik niet meer recht lopen
Cool, voeg me toe Ryan42quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren
Je bent niet wijsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
Bijna mijn biertje helemaal op, volgens mij kan ik niet meer recht lopen
Ik ben level 9quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |