Tering man. Dat stuk zit vol met de domst mogelijke spelfouten. Ik denk dat tribalwars mentaal niet in orde is.quote:
En dan nu de feitenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tering man. Dat stuk zit vol met de domst mogelijke spelfouten. Ik denk dat tribalwars mentaal niet in orde is.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:59 schreef tribalwars het volgende:
1. zijn lichaam is aangetroffen vlak bij duinrell. tegenover het restaurant lucifer. de weg die langs dat bos loopt waar hij gevonden. heet: van zulyen van nevalstraat. dat is een elite naam.
2. hij geboren in 1999= 666
3. hij is met een enge man het bos in gelopen. dat doe je niet voor geplezier
4. voor dat hij vermist werd heeft hij al zijn folders nog bezorgt. is het niet vreemd dat je nog folders gaat doen voor je zelfmoord pleegd.
5. het bos bij duinrell is niet zo groot. waarom duurt het heel de nacht om anass te vinden. met speurhonden.
6. anass heeft zich met een sjaal opgehangen. oke hij wordt niet gevonden die nacht en de volgende morgen heeft hij ineens zelfmoord gepleegd met een sjaal.
7. er heeft in het duinrell park. een pool zelfmoord gepleegd. om de nacht dat anass vermist was.
8. de imaan van anass heeft duidelijk gezien dat het geen zelfmoord was.
dit zijn nog maar een paar feiten
Daar heen gaan, je gaat toch niet iemand betalen om je haar te knippen, kan ik zelf gewoon hoorquote:
Wat is daar zo erg aan, geen hoofdletter gebruik, of boeit het je niet waar ze heen gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
Facebook zit weer vol met aids.
"ik ga 24 dagen naar londen"
"ik ga 12 dagen naar australië"
"ik ga 7 dagen naar bulgarije"
tyf op pls.
Dude. Het is een actie voor borstkanker of zo. Leuk en aardig maar DONEER dan verdomme geld ipv zinloos op FB te lopen spuienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan, geen hoofdletter gebruik, of boeit het je niet waar ze heen gaan
Happerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar heen gaan, je gaat toch niet iemand betalen om je haar te knippen, kan ik zelf gewoon hoor
Hoe hij punten gebruikt is ook leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tering man. Dat stuk zit vol met de domst mogelijke spelfouten. Ik denk dat tribalwars mentaal niet in orde is.
Hij gebruikte tenminste punten!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe hij punten gebruikt is ook leuk
Point taken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij gebruikte tenminste punten!
zo'n vrouwending zeker, wat betekent het? ik doe gelukkig nooit mee aan die onzinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
tyf op pls.
Spatie, daar ga je weer...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij gebruikte tenminste punten!
Nee, wel eens gedaan, maar vind er niks aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
Spatie doe jij ook altijd de bekkenstoot?
Bekkenstoot uit hebben geprobeerd..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, wel eens gedaan, maar vind er niks aan.
Ik zie vooral bikinifoto'squote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
tyf op pls.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat?
Dat tribalwars een retard is?
Ja
Instaweather?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie vooral bikinifoto's
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:
6. anass heeft zich met een sjaal opgehangen. oke hij wordt niet gevonden die nacht en de volgende morgen heeft hij ineens zelfmoord gepleegd met een sjaal.
Noem eens één straat die naar iemand vernoemd is terwijl die persoon geen vooraanstaand figuur wasquote:1. zijn lichaam is aangetroffen vlak bij duinrell. tegenover het restaurant lucifer. de weg die langs dat bos loopt waar hij gevonden. heet: van zulyen van nevalstraat. dat is een elite naam.
Nope. Groepjes chicks die starbeach enzo gaan en terugkomen en een albumpje online knallen.quote:
ILLOEMINADIE EN DE HOGE HEREN IN HET KABINETquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
ALLEMAAL ILLUMINATIE WOLLAH IK ZEG JOU
Jaloers?quote:
ze pakken de gewone man@quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ILLOEMINADIE EN DE HOGE HEREN IN HET KABINET
Iets over borstkankerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
zo'n vrouwending zeker, wat betekent het? ik doe gelukkig nooit mee aan die onzin
JR-style weet er alles van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, wel eens gedaan, maar vind er niks aan.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
Wtf, mijn lach emoticons staan stil
Beter ga jij gewoon aan iets sterkers.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
Bijna mijn biertje helemaal op, volgens mij kan ik niet meer recht lopen
Cool, voeg me toe Ryan42quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren
Je bent niet wijsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
Bijna mijn biertje helemaal op, volgens mij kan ik niet meer recht lopen
Ik ben level 9quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |