dan ze wel met meer zaken. wel meer zaken stinken. vaastra zaak bijv.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme zeg, dit hebben ze in de media al die tijd doodgezwegen.
Stem je SOPNquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dan ze wel met meer zaken. wel meer zaken stinken. vaastra zaak bijv.
ik weet niet of die ook betrouwbaar zijn.quote:
http://nieuwsbreker.wordp(...)-en-martin-vrijland/quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik weet niet of die ook betrouwbaar zijn.
hij heeft toch ook geld nodig voor zijn onderzoek. \quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
http://nieuwsbreker.wordp(...)-en-martin-vrijland/
Lees door en doe niet zo achterlijk man.
Nee, maar ik geloof ook niet meteen in martin vrijland, misha kat etc.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hij heeft toch ook geld nodig voor zijn onderzoek. \
dus als ze zelfmoord zeggen om het Nos jounaal. dan geloof jij dat meteen.
maar er zijn ook andere bronnen. die ook aangeven dat het geen zelfmoord is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof ook niet meteen in martin vrijland, misha kat etc.
?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar er zijn ook andere bronnen. die ook aangeven dat het geen zelfmoord is.
1. Was de 'blije' en 'vrolijke' Anass nog steeds zo blij en vrolijk nadat hij inelkaar geslagen werd door drie jongens?quote:18.45 uur: Een getuige zag Anass op 500 meter van de plek waar zijn lichaam werd gevonden. Hij werd belaagd door drie lange blonde jongens, die hem schopten en sloegen.
Lopen nu alle in 1999 geboren jongetjes gevaar? En dan hadden ze hem dus al langer in de smiezen, als ze wisten dat dit zijn geboortejaar was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een grap. Die bronnen van je verwijzen weer door aan andere nog gaardere sites en dan kom je hierop http://www.klokkenluidero(...)ft-demmink-een-alibi met allemaal vergezochte aannames die ze als feiten presenterenquote:
is geen normaal zaak.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:20 schreef Kesefkesef het volgende:
beetje raar hoe ie van de normaalste feiten en rapporten (van de politie) een of ander complot of conspiracy weet te maken http://martinvrijland.wor(...)nissen-inzake-anass/
wat wordt er zoal verzwegen door de politie wat kan duiden op een moordzaak?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
is geen normaal zaak.
er worden feite verzwegen door de politie. dat weet wel meer mensen. maar alles je alleen naar het nos journaal kijkt of sbs kijkt. daar gaan ze dat niet zeggen dat anass vermoordt is door een hoge piet . want de hoge pieten bezitten en bestuuren volledig tv zenders als nos,sbs .
Ja precies, de journalisten van ALLE zenders en ALLE media zitten ook in het complot!quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
is geen normaal zaak.
er worden feite verzwegen door de politie. dat weet wel meer mensen. maar alles je alleen naar het nos journaal kijkt of sbs kijkt. daar gaan ze dat niet zeggen dat anass vermoordt is door een hoge piet . want de hoge pieten bezitten en bestuuren volledig tv zenders als nos,sbs .
quote:18.45 uur: Een getuige zag Anass op 500 meter van de plek waar zijn lichaam werd gevonden. Hij werd belaagd door drie lange blonde jongens, die hem schopten en sloegen.
1. Was de 'blije' en 'vrolijke' Anass nog steeds zo blij en vrolijk nadat hij inelkaar geslagen werd door drie jongens?
2. Was dit de zoveelste keer dat hij inelkaar geslagen werd en heeft hij daarom zelfmoord gepleegd?
3. Was pak slaag die Anass van deze jongens heeft gekregen verklaring voor de niet aan verhanging gerelateerde verwondingen?
dat er eenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat wordt er zoal verzwegen door de politie wat kan duiden op een moordzaak?
dat anass verkracht en vermoord is. door iemand met veel macht en invloed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat wordt er zoal verzwegen door de politie wat kan duiden op een moordzaak?
en waarom denk je dit? heb je hiervoor aanwijzingen? feiten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat er een
[..]
dat anass verkracht en vermoord is. door iemand met veel macht en invloed.
omdat er in de media moord wordt doodgezwegen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
en waarom denk je dit? heb je hiervoor aanwijzingen? feiten?
omdat het om een zelfmoord zou gaan.. waarom zou de media dan over een moord gaan praten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat er in de media moord wordt doodgezwegen.
en omdat anass krassen in zijn nek had. en meerdere verwondingen. die niet vermeld worden in de media.
Het is helemaal niet doodgezwegen. Het heeft dagen de voorpagina's gehaald en in elk nieuwsprogramma werd er over gesproken, dus dat klopt niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
en omdat anass krassen in zijn nek had. en meerdere verwondingen. die niet vermeld worden in de media.
waarom ben je er zo zeker van dat anass zelfmoord heeft gepleegd?quote:
kijk jij naar de nieuwe mediaquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is helemaal niet doodgezwegen. Het heeft dagen de voorpagina's gehaald en in elk nieuwsprogramma werd er over gesproken, dus dat klopt niet.
dat bedoel ik niet. ik bedoel dat ze continue in de media spraken van zelfmoord. en de feiten gemanipuleerd werden op het nieuws of weggelaten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is helemaal niet doodgezwegen. Het heeft dagen de voorpagina's gehaald en in elk nieuwsprogramma werd er over gesproken, dus dat klopt niet.
Ja. Erg hequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
kijk jij naar de nieuwe media____! ???
ja zou je ook eens moeten doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
kijk jij naar de nieuwe media____! ???
Ja. Dat duidt inderdaad op verkrachting en moord. Geen speld tussen te krijgen. Zeker met dat restaurant Lucifer zo nabij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
natuurlijk meen je niks van deze woorden. kom is met goede argumenten of kun je allen maar de oude media napraten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat duidt inderdaad op verkrachting en moord. Geen speld tussen te krijgen. Zeker met dat restaurant Lucifer zo nabij.
Je leest in de oude media echt nooit over moord. Ze zwijgen het allemaal dood. En wij maar geloven dat er nooit iemand wordt vermoord. Of verkracht. Of beiden.
[/quote[quote]Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat duidt inderdaad op verkrachting en moord. Geen speld tussen te krijgen. Zeker met dat restaurant Lucifer zo nabij.
Je leest in de oude media echt nooit over moord. Ze zwijgen het allemaal dood. En wij maar geloven dat er nooit iemand wordt vermoord. Of verkracht. Of beiden.
hoe weet jij in godsnaam wat de feiten dan wel zijn?? nog geen enkele link die jij hebt gepost ondersteunt je feiten of deze claimsquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
en de feiten gemanipuleerd werden op het nieuws of weggelaten.
ik vind het juist pijnlijk om te zien. dat de meeste mensen alles voor waarheid zien van de oude media.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef Copycat het volgende:
Open je ogen en kijk voor jezelf in plaats van alleen maar als een enorme domoor allerlei vage complotsites na te bauwen. Zonder je woorden ook maar enigszins met feiten te kunnen onderbouwen.
Ik vind het walgelijk hoe complotters een treurige zaak zoals deze en die van Marianne Vaatstra voor hun paranoïde masturbatiekarretje spannen omdat ze de werkelijkheid niet spannend genoeg vinden. Er van alles bijslepen, zonder ook maar enig oog voor realiteit en feiten.
Hij is in 1999 geboren ... Hoe meer bewijs heb je nodig? Please ...
Get a grip on your life.
wat een rebels en vrijdenkend mens ben jij tochquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Erg he
edit: ik kijk de oude en de nieuwe media
die bronnen die ik eerder gepost hebben zijn de feiten. en veel van de feiten hoor je niet in de oude media.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hoe weet jij in godsnaam wat de feiten dan wel zijn?? nog geen enkele link die jij hebt gepost ondersteunt je feiten of deze claims
doe ik ook ik geloof niet alles van de nieuwe media.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:09 schreef Copycat het volgende:
Je hebt zelf niet eens in de gaten hoe enorm je in feite tegen jezelf praat. Alles wat niet mainstream is, slik je voor zoete koek. Ook al spreekt het elkaar tegen en is er nergens een feitelijke onderbouwing te bespeuren. Hoe kritisch is dat?
Denk voor jezelf!
waarom denk je dat dat feiten zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
die bronnen die ik eerder gepost hebben zijn de feiten
omdat ze van betrouwbaar bronnen zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
waarom denk je dat dat feiten zijn?
en de betrouwbare bronnen in deze zijn sites zoals die van martin vrijland, niburu en argusoog?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat ze van betrouwbaar bronnen zijn.
ja die vind ik betrouwbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
en de betrouwbare bronnen in deze zijn sites zoals die van martin vrijland, niburu en argusoog?
waarom zijn die sites volgens jou betrouwbaar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja die vind ik betrouwbaar.
kijk maar die filmpjes van de halve maan.
omdat ze niet gemanipuleerdt worden door de elite. omdat er geen elite boven die site's staan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
waarom zijn die sites volgens jou betrouwbaar?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:26 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat De Halve Maan van NTR, oude media, is?
weet ik vind het ook niet heel betrouwbaar. omdat de familie van anass daar zit is het wel een stuk betrouwbaarder. het het is een goede filmpje voor kesefkesef. omdat die de nieuwe media niet betrouwbaar vind. en dit toch een redelijk oude media filmpje is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:26 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat De Halve Maan van NTR, oude media, is?
Waarom?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
weet ik vind het ook niet heel betrouwbaar. omdat de familie van anass daar zit is het wel een stuk betrouwbaarder. het het is een goede filmpje voor kesefkesef. omdat die de nieuwe media niet betrouwbaar vind. en dit toch een redelijk oude media filmpje is.
Ik heb geen idee of ik naar oude of nieuwe media kijk, maar op TV heb bovenstaande iniedergeval meerdere malen voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar goed, wat vind jij van het FEIT dat de mensen die denken dat het niet om zelfmoord gaat totaal niet ingaan op onderstaande (netzoals jij er in dit topic vooralsnog niet op ingaat):
18.45 uur: Een getuige zag Anass op 500 meter van de plek waar zijn lichaam werd gevonden. Hij werd belaagd door drie lange blonde jongens, die hem schopten en sloegen.
1. Was de 'blije' en 'vrolijke' Anass nog steeds zo blij en vrolijk nadat hij inelkaar geslagen werd door drie jongens?
2. Was dit de zoveelste keer dat hij inelkaar geslagen werd en heeft hij daarom zelfmoord gepleegd?
3. Was pak slaag die Anass van deze jongens heeft gekregen verklaring voor de niet aan verhanging gerelateerde verwondingen?
Hoe weet jij dat de elite de baas is van vrijwel alle journalisten bij NOS, RTL, SBS, AD, Telgraaf etc. etc. ofwel dat die allemaal luisteren naar de elite? Heb je ook maar enig benul van wat je zegt en hoeveel mensen (om te beginnen alle journalisten en groot deel politie, justitie, NID etc. etc.) bij een dergelijk complot betrokken zouden moeten zijn? Toch knap, complot waarbij alleen in Nederland al tienduizenden mensen betrokken zijn en dat ze het toch nog geheim weten te houden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat ze niet gemanipuleerdt worden door de elite. omdat er geen elite boven die site's staan.
ok. geloof jij hier ook in http://martinvrijland.wor(...)aan-rothschild-laan/ ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat ze niet gemanipuleerdt worden door de elite. omdat er geen elite boven die site's staan.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de elite de baas is van vrijwel alle journalisten bij NOS, RTL, SBS, AD, Telgraaf etc. etc. ofwel dat die allemaal luisteren naar de elite? Heb je ook maar enig benul van wat je zegt en hoeveel mensen (om te beginnen alle journalisten en groot deel politie, justitie, NID etc. etc.) bij een dergelijk complot betrokken zouden moeten zijn? Toch knap, complot waarbij alleen in Nederland al tienduizenden mensen betrokken zijn en dat ze het toch nog geheim weten te houden.
Hoe weet jij dat die sites die jij als betrouwbaar ziet niet zijn opgezet door bijvoorbeeld de Illuminati om op die manier proberen de gevestigde orde en/of media te ondermijnen met leugens?
excusez moi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is jequote:
want die hebben het lichaaam toch gezien. en ik neem aan dat ze zelf ook wel op onderzoek uitgaan.quote:
anass werd helemaal niet gepest . zijn stief zus zegt in dat interview dat hij niet populair was op school. maar dat hij het naar zijn zin had. misschien kregen die drie jongens wel de opdracht van iemand om anass in elkaar te trappen. om zo wat sporen onduidelijk te maken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:56 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik naar oude of nieuwe media kijk, maar op TV heb bovenstaande iniedergeval meerdere malen voorbij zien komen.
Afijn, wat betreft verwondingen en krassen, laat ik het dan nog maar voor de derde keer herhalen want blijkbaar heb je er de eerste twee keer per ongeluk *kuch* overheen gelezen:
[..]
omdat alle oude media (nos,sbs,rtl,telegraaf,ad). komen van 6 pers bureau's. en die worden gesponseert door bankiers(rotschilds) ook wel de elite. dus de elite kan heel makkelijk de oude media controleren. want als nos niet luistert naar die bankiers. kan kunnen ze de geld stroom stop zetten naar de nos. en dan is het dag nos. zo gaat dat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de elite de baas is van vrijwel alle journalisten bij NOS, RTL, SBS, AD, Telgraaf etc. etc. ofwel dat die allemaal luisteren naar de elite? Heb je ook maar enig benul van wat je zegt en hoeveel mensen (om te beginnen alle journalisten en groot deel politie, justitie, NID etc. etc.) bij een dergelijk complot betrokken zouden moeten zijn? Toch knap, complot waarbij alleen in Nederland al tienduizenden mensen betrokken zijn en dat ze het toch nog geheim weten te houden.
Hoe weet jij dat die sites die jij als betrouwbaar ziet niet zijn opgezet door bijvoorbeeld de Illuminati om op die manier proberen de gevestigde orde en/of media te ondermijnen met leugens?
ja daar geloof ik ook in. dat klopt ook. zoek die naam van die staat maar is op google. dat is aangetrouwde familie van rotschildsquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ok. geloof jij hier ook in http://martinvrijland.wor(...)aan-rothschild-laan/ ?
Heb je de officiele verklaring wel gelezen of alleen wat er op die alternatieve forums staat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wat is je
[..]
want die hebben het lichaaam toch gezien. en ik neem aan dat ze zelf ook wel op onderzoek uitgaan.
alleen de nieuwe media. maar die hebben het ook over de oude media.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je de officiele verklaring wel gelezen of alleen wat er op die alternatieve forums staat?
Dus je bekijkt het maar van 1 kant.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
alleen de nieuwe media. maar die hebben het ook over de oude media.
Ehh... doordat hij inelkaar geslagen is zijn er juist onduidelijke verwondingen. Als je het op zelfmoord wil laten lijken ga je iemand niet van te voren even inelkaar (laten) slaan en zodoende extra verwondingen toebrengen. Want dat zou juist aanleiding kunnen zijn voor nader onderzoek. En dat wil je als dader zijnde koste wat het kost voorkomen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
anass werd helemaal niet gepest . zijn stief zus zegt in dat interview dat hij niet populair was op school. maar dat hij het naar zijn zin had. misschien kregen die drie jongens wel de opdracht van iemand om anass in elkaar te trappen. om zo wat sporen onduidelijk te maken.
Je weet dat jounalisten niet enkel en alleen berichtjes van persbureaus overtypen? Journalisten doen onderzoek naar van alles en nog wat. Volgens jouw redeneringen zitten bijna alle journalisten ook in het complot. Plus politie, justitie, NID etc. etc.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat alle oude media (nos,sbs,rtl,telegraaf,ad). komen van 6 pers bureau's. en die worden gesponseert door bankiers(rotschilds) ook wel de elite.
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam overquote:dus de elite kan heel makkelijk de oude media controleren. want als nos niet luistert naar die bankiers. kan kunnen ze de geld stroom stop zetten naar de nos. en dan is het dag nos. zo gaat dat.
je hebt een punt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je bekijkt het maar van 1 kant.
Tja, dan valt er verder niets te discussieren, jouw mening staat al in steen gebeiteld.
dit ook?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja daar geloof ik ook in. dat klopt ook. zoek die naam van die staat maar is op google. dat is aangetrouwde familie van rotschilds
quote:Anass is gevonden in het bosje tegenover het voormalig restaurant Lucifer aan de Van Zuylen van Neyeveltstraat (precies tussen Duinrell en restaurant Lucifer). Dit is zeer opmerkelijk te noemen. We hebben het hier namelijk over een bekende Rothschild bloedlijn. Voor de nieuwelingen: de Rothschilds zijn de Illuminatie familiebloedlijnen-tak. Dat zijn de bloedlijnen die onze wereld regeren en aan satanisch rituele moorden doen. De Windsors (aan genomen naam van het Engels koningshuis) zijn waarschijnlijk Rothschilds. Adolf Hitler was waarschijnlijk een Rothschild. Deze familiebloedlijn doet aan ‘inter breeding’ of te wel het genetisch in standhouden van hun bloedlijn door zich binnen deze bloedlijnen voort te planten. Wilt u daar meer van weten, lees dan vooral dit artikel en dit artikel.
bronnenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ehh... doordat hij inelkaar geslagen is zijn er juist onduidelijke verwondingen. Als je het op zelfmoord wil laten lijken ga je iemand niet van te voren even inelkaar (laten) slaan en zodoende extra verwondingen toebrengen. Want dat zou juist aanleiding kunnen zijn voor nader onderzoek. En dat wil je als dader zijnde koste wat het kost voorkomen.
[..]
Je weet dat jounalisten niet enkel en alleen berichtjes van persbureaus overtypen? Journalisten doen onderzoek naar van alles en nog wat. Volgens jouw redeneringen zitten bijna alle journalisten ook in het complot. Plus politie, justitie, NID etc. etc.
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam overVan welke bankiers krijgt de NOS geld?
het is fout om te denken dat het joden zijn. het zijn zionisten de regeren over de wereld. een afttaking van de joden net als jezuiten. de zionisten geloven in satan . en werken aan hun agenda.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ben jij van mening dat joden over de wereld regeren?
Dus omdat de NOS een waardige rapportage m.b.t. Beatrix heeft neergezet krijgt de NOS geld van bankiers en bepalen die bankiers wat de journalisten wel en niet doen en al die (linkse) journalisten luisteren naar die bankiers? Tjemig zeg, en ik maar denken dat de NOS geld van de overheid krijgt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bronnen
http://www.wanttoknow.nl/(...)teit-van-het-nieuws/
http://www.wijwordenwakke(...)&s=M64&ss=P1018&l=NL
Ehh... doordat hij inelkaar geslagen is zijn er juist onduidelijke verwondingen. Als je het op zelfmoord wil laten lijken ga je iemand niet van te voren even inelkaar (laten) slaan en zodoende extra verwondingen toebrengen. Want dat zou juist aanleiding kunnen zijn voor nader onderzoek. En dat wil je als dader zijnde koste wat het kost voorkomen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
anass werd helemaal niet gepest . zijn stief zus zegt in dat interview dat hij niet populair was op school. maar dat hij het naar zijn zin had. misschien kregen die drie jongens wel de opdracht van iemand om anass in elkaar te trappen. om zo wat sporen onduidelijk te maken.
wat is het zionisme dan en zionisten zijn toch voornamelijk joden?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
het is fout om te denken dat het joden zijn. het zijn zionisten de regeren over de wereld. een afttaking van de joden net als jezuiten. de zionisten geloven in satan . en werken aan hun agenda.
je hebt een punt over die jongens. maar er zijn wel meer feiten de eigenaardig zijn voor zelfmoord.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dus omdat de NOS een waardige rapportage m.b.t. Beatrix heeft neergezet krijgt de NOS geld van bankiers en bepalen die bankiers wat de journalisten wel en niet doen en al die (linkse) journalisten luisteren naar die bankiers? Tjemig zeg, en ik maar denken dat de NOS geld van de overheid krijgt.
Ben je het eens dat vrijwel ALLE journalisten in Nederland dan moeten meewerken aan dit complot?
Maar goed, terug naar onderstaande, want jij en andere complotgelovers stappen toch echt even iets te gemakkelijk over het punt dat Annas voordat hij zelfmoord pleegde door drie jongens inelkaar zou zijn geslagen:
[..]
Ehh... doordat hij inelkaar geslagen is zijn er juist onduidelijke verwondingen. Als je het op zelfmoord wil laten lijken ga je iemand niet van te voren even inelkaar (laten) slaan en zodoende extra verwondingen toebrengen. Want dat zou juist aanleiding kunnen zijn voor nader onderzoek. En dat wil je als dader zijnde koste wat het kost voorkomen.
zionisme geloven in lucifer/satan. en dan zijn meestal geen joden. het zijn vaak mensen in de politiek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat is het zionisme dan en zionisten zijn toch voornamelijk joden?
dit wist ik nog niet.. hoe zit het dan met israel? en op wikipedia staat wel gewoon een hele andere betekenis van het zionisme...quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
zionisme geloven in lucifer/satan. en dan zijn meestal geen joden. het zijn vaak mensen in de politiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die foto zegt toch genoeg, wie slaat zichzelf op z'n neus, snijdt zichzelf in z'n oog om jezelf vervolgens te wurgen.
In spoiler gezet. Ik vind het eigenlijk niet kies om dit te posten.
[ Bericht 22% gewijzigd door Lavenderr op 06-04-2013 19:38:47 ]9/11 is geen inside job omdat er na al die jaren nog steeds geen inside job narratief is dat ook maar in de basis enige coherentie vertoont. Het is een amalgaam van losse theorietjes die stuk voor stuk door de realiteit overklast worden.-Terecht
omdat wikipedia ook bij de oude media hoort. isreal daar komt de antichirst. volgens mij is de tweede wereld oorlog geweest om de staat isarel voor elkaar te krijgen. zodat ze konden zeggen wij joden kunen nergens naar toe mogen we naar isarel. het is niet het plan van de joden maar van de zioniste.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dit wist ik nog niet.. hoe zit het dan met israel? en op wikipedia staat wel gewoon een hele andere betekenis van het zionisme...
ow dat klinkt best wel logisch op een manier, maar was de tweede wereldoorlog dan nep ofzo was de holocaust er wel??quote:Op zondag 7 april 2013 14:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat wikipedia ook bij de oude media hoort. isreal daar komt de antichirst. volgens mij is de tweede wereld oorlog geweest om de staat isarel voor elkaar te krijgen. zodat ze konden zeggen wij joden kunen nergens naar toe mogen we naar isarel. het is niet het plan van de joden maar van de zioniste.
[ afbeelding ]
ja en mijn vraag dan daarboven was het nep of is het wel echt gebeurd?quote:Op zondag 7 april 2013 14:41 schreef tribalwars het volgende:
de tweede wereld oorlog was volgens mijn om de state isarel te krijgen.
Really Really?quote:Op zondag 7 april 2013 14:32 schreef tribalwars het volgende:
de zioniste willen jeruzalem. want ik jeruzalem moet de nep profeet opstaan of wel de antichrist. hoort allemaal bij de agenda van de zioniste/illuminati/elite.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja en mijn vraag dan daarboven was het nep of is het wel echt gebeurd?
de holocaust was wel echt. twee vliegen in een klap voor de zioisten. minder echte joden. en zo worden ze zeilig gevonden en krijgen ze de staat isarel. volgens mij was de landen oorlog maar een opgezet spelletjes.quote:Op zondag 7 april 2013 14:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja en mijn vraag dan daarboven was het nep of is het wel echt gebeurd?
ooow okee en als de zioniste en de state israel de macht in hande hebbe denk je dat ze wat te maken hebben met annas omdat het een satanistische moord was en zioniste hebben te maken met satan?quote:Op zondag 7 april 2013 14:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
de holocaust was wel echt. twee vliegen in een klap voor de zioisten. minder echte joden. en zo worden ze zeilig gevonden en krijgen ze de staat isarel. volgens mij was de landen oorlog maar een opgezet spelletjes.
nee maar ik denk dat het wel een satanisch ritueel kan zijn geweest. je hebt trouwens nog meer groepen die in satan geloven. jezuiten,illuminati,elite,vrijmetselaarsquote:Op zondag 7 april 2013 14:45 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ooow okee en als de zioniste en de state israel de macht in hande hebbe denk je dat ze wat te maken hebben met annas omdat het een satanistische moord was en zioniste hebben te maken met satan?
Je vergeet de rotary en lions nog in je opsomming.quote:Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee maar ik denk dat het wel een satanisch ritueel kan zijn geweest. je hebt trouwens nog meer groepen die in satan geloven. jezuiten,illuminati,elite,vrijmetselaars
ik vat het samenquote:Op zondag 7 april 2013 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vergeet de rotary en lions nog in je opsomming.
aan zijn verwondingen wat voor satanisch ritueel kan het geweest zijn dan en waarom uitgerekend anass?quote:Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee maar ik denk dat het wel een satanisch ritueel kan zijn geweest. je hebt trouwens nog meer groepen die in satan geloven. jezuiten,illuminati,elite,vrijmetselaars
het zo zomaar een satan ritueel kunnen zijn. het lucifer restaurant. 1999=666 het getal van de duivel. zijn verwondingen. de mensen in satan voeren hun ritueel heel zorgvuldig uit. elk cijfer moet kloppen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
aan zijn verwondingen wat voor satanisch ritueel kan het geweest zijn dan en waarom uitgerekend anass?
wat geloof je zelf?
geen idee.quote:Op zondag 7 april 2013 15:05 schreef Copycat het volgende:
Maar dan hadden ze hem dus al eerder in de smiezen. Wat zou hem zo uitverkoren maken, boven al die andere jongens die in 1999 zijn geboren?
aha ja ik snap je wel een beetjequote:Op zondag 7 april 2013 15:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
het zo zomaar een satan ritueel kunnen zijn. het lucifer restaurant. 1999=666 het getal van de duivel. zijn verwondingen. de mensen in satan voeren hun ritueel heel zorgvuldig uit. elk cijfer moet kloppen.
ze maken boodschappen door tekens of met getallen. 9/11 was bij voorbeeld ook een ritueel.
9/11 betekent: god overslaan.
ja daar geloof ik in. ik ben chisten.quote:Op zondag 7 april 2013 15:10 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
aha ja ik snap je wel een beetjedit klinkt wel beter dan wat de politie zei in ieder geval
waar geloof je zelf in? in god?
dan hebbe we hetzelfde geloof! ik moet je eerlijk zegge ik geloofde vroeger in satan en deed soms rituelen maar het christendom heeft me wel geholpen om daar vanavf te komen. maar kon god anass niet redden?quote:Op zondag 7 april 2013 15:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja daar geloof ik in. ik ben chisten.
ik geloof niet in de paus en zijn bischoppen.
nee dat kon hij niet.quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dan hebbe we hetzelfde geloof! ik moet je eerlijk zegge ik geloofde vroeger in satan en deed soms rituelen maar het christendom heeft me wel geholpen om daar vanavf te komen. maar kon god anass niet redden?
ik denk dat hij wel naar de hemel gaat. of misschien komt hij terug in een andere mens.quote:Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
waarom niet? ik heb wel gebeden maar helaas dat hielp niet
als christen geloof je toch niet in reincarnatie?quote:Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel naar de hemel gaat. of misschien komt hij terug in een andere mens.
nee daar geloof ik niet echt in. maar hij komt in ieder geval beter terecht dan de moordenaars.quote:Op zondag 7 april 2013 15:21 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
als christen geloof je toch niet in reincarnatie?
Denk je? Die zgn moordenaars hebben al het geld en alle macht van de wereld en na hun dood zijn ze bij hun grote vriend Satan.quote:Op zondag 7 april 2013 15:22 schreef tribalwars het volgende:
nee daar geloof ik niet echt in. maar hij komt in ieder geval beter terecht dan de moordenaars.
dat denken ze. maar dan komen in de hel terecht.quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je? Die zgn moordenaars hebben al het geld en alle macht van de wereld en na hun dood zijn ze bij hun grote vriend Satan.
Waar ze zich samen met hun vriendje Satan verkneukelen om al die losers die zich in het hellevuur bevinden. Terwijl die arme zielen dachten in de hemel terecht te komen, maar helaas hielden ze zich in hun aardse bestaan te veel bezig met satanische dingen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef tribalwars het volgende:
dat denken ze. maar dan komen in de hel terecht.
denk je persoonlijk dat anass een keuze had om zijn ziel aan satan te verkopen en dan in leven kon blijven ik denk dat wel namelijk???quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat denken ze. maar dan komen in de hel terecht.
een interresant theorie.quote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
denk je persoonlijk dat anass een keuze had om zijn ziel aan satan te verkopen en dan in leven kon blijven ik denk dat wel namelijk???
misschien ik weet het niet. misschien was ie wel heel slim en had ie informatie over het satanistische jeugdzorg en dat hij daarom werd vermoord, wat denk jij?quote:Op zondag 7 april 2013 15:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
een interresant theorie.
hoe is dat volgens jouw gegaan dan door bureau jeugdzorg of zo.
Laten we niet doordraven en allerlei waanzinnige scenario's bedenken. De werkelijkheid is al ernstig genoeg.quote:Op zondag 7 april 2013 15:36 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
misschien ik weet het niet. misschien was ie wel heel slim en had ie informatie over het satanistische jeugdzorg en dat hij daarom werd vermoord, wat denk jij?
tribalwars posts en denkbeelden zijn al vanaf het begin van dit topic al waanzinnig, ik probeer er alleen op door te gaan. tribalwars redenatie is illuminatie > bron van al het kwaad. Bijna alles en iedereen die boven hem staat behalve zijn god is illuminatie.quote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we niet doordraven en allerlei waanzinnige scenario's bedenken. De werkelijkheid is al ernstig genoeg.
Dat bedoel ik ook. Laten we verstandig zijn en hem niet aanmoedigen hierin.quote:Op zondag 7 april 2013 15:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
tribalwars posts en denkbeelden zijn al vanaf het begin van dit topic al waanzinnig, ik probeer er alleen op door te gaan. tribalwars redenatie is illuminatie > bron van al het kwaad. Bijna alles en iedereen die boven hem staat behalve zijn god is illuminatie.
verkeerd beeld van mij.quote:Op zondag 7 april 2013 15:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
tribalwars posts en denkbeelden zijn al vanaf het begin van dit topic al waanzinnig, ik probeer er alleen op door te gaan. tribalwars redenatie is illuminatie > bron van al het kwaad. Bijna alles en iedereen die boven hem staat behalve zijn god is illuminatie.
Wat een klinkklare onzin komt er uit je mond. Als je kind is vermoord, dan denken Marokkanen echt niet aan schande. De daad heeft zich dan al voltrokken en het enige wat je wilt weten is de waarheid over de dood van je kind. Ga die onzin maar verkondigen op stormfront of bij je blonde leider. Als je lef hebt moet je een reply geven op deze post. Zal je vandaag met de grond gelijk maken op FOK! Beetje met propaganda strooien.quote:
Dit topic alleen al is een enorme aanmoediging om nog dieper het internet in te duiken in die schimmige sites om zijn absurde theorieën over satan, illuminatie, zionisten etc een voetstuk te geven. Heilig houdt hij vast aan zijn theorieën, er is absoluut geen mogelijk tot een discussie.quote:Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Laten we verstandig zijn en hem niet aanmoedigen hierin.
of ander hebben zich teveel laten meeslepen. door de oude media. maar daar gaan we nu niet verder op in. dit is een beetje off topicquote:Op zondag 7 april 2013 16:16 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dit topic alleen al is een enorme aanmoediging om nog dieper het internet in te duiken in die schimmige sites om zijn absurde theorieën over satan, illuminatie, zionisten etc een voetstuk te geven. Heilig houdt hij vast aan zijn theorieën, er is absoluut geen mogelijk tot een discussie.
Hij is pas 17 en denkt alles te weten. Volgens mij heeft hij zich een beetje teveel laten meeslepen als ik al z'n posts zo bekijk.
Inderdaad. Dus aanmoedigen is niet nodig en zeker niet gewenst.quote:Op zondag 7 april 2013 16:16 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dit topic alleen al is een enorme aanmoediging om nog dieper het internet in te duiken in die schimmige sites om zijn absurde theorieën over satan, illuminatie, zionisten etc een voetstuk te geven. Heilig houdt hij vast aan zijn theorieën, er is absoluut geen mogelijk tot een discussie.
Hij is pas 17 en denkt alles te weten. Volgens mij heeft hij zich een beetje teveel laten meeslepen als ik al z'n posts zo bekijk.
Ik zou toch even wat afstand nemen hiervan. Letterlijk. Weet je wel hoe mooi weer het is? Ga lekker even naar buiten en zet de complotten van je af. Je zou er gek van worden man.quote:Op zondag 7 april 2013 16:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
of ander hebben zich teveel laten meeslepen. door de oude media. maar daar gaan we nu niet verder op in. dit is een beetje off topic
ik ga dadelijk wel even naar buiten. was net ook al buiten geweest. echt mooi weerquote:Op zondag 7 april 2013 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou toch even wat afstand nemen hiervan. Letterlijk. Weet je wel hoe mooi weer het is? Ga lekker even naar buiten en zet de complotten van je af. Je zou er gek van worden man.
Gelijk heb je, jongeman.quote:Op zondag 7 april 2013 16:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik ga dadelijk wel even naar buiten. was net ook al buiten geweest. echt mooi weer
Ach kom op waar is dit topic eigenlijk goed voor? Normale discussies heb ik hier nog niet gezien, elke twijfel aan z'n theorie wordt afgeslagen met iets belachelijks als ''je weet er niks van/je hebt ongelijk, want je praat oude media na/je hebt je laten beïnvloeden door de oude media'', hij weet simpelweg niet wat feiten zijn en als je vraagt om argumenten geeft ie standaard een link naar een vage site.quote:Op zondag 7 april 2013 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus aanmoedigen is niet nodig en zeker niet gewenst.
Hebben velen last van. Het is een betrekkelijk nieuwe ziekte. Het heeft de naam 'stekenblind' gekregen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef Kesefkesef het volgende:
Prima als je een andere mening hebt, maar deze jongen lijkt wel blind
Ik zie ook het verband met BNW niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 april 2013 16:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ach kom op waar is dit topic eigenlijk goed voor? Normale discussies heb ik hier nog niet gezien, elke twijfel aan z'n theorie wordt afgeslagen met iets belachelijks als ''je weet er niks van/je hebt ongelijk, want je praat oude media na/je hebt je laten beïnvloeden door de oude media'', hij weet simpelweg niet wat feiten zijn en als je vraagt om argumenten geeft ie standaard een link naar een vage site.
hoho nou moet je ook niet 'veel Nederlanders' over één kam gaan scheren want dan ben je net zo dom bezigquote:Op zondag 7 april 2013 16:32 schreef Jellereppe het volgende:
Deze zaak stinkt ook. Vooral veel Nederlanders die terug grijpen naar 'die ouders durven de waarheid niet onder ogen te zien, vanwege de schande die daarmee gemoeid is in die 'cultuur'. Waar komen die fabeltjes allemaal vandaan? Sinds wanneer denkt een Marokkaan aan schande als zijn eigen kind het leven heeft gelaten. Ik zou daar eigenlijk wel een uitgebreid antwoord op willen. Waarom zoveel uit die dikke duim zuigen dat het een lieve lust is? 'Jullie' maken je eigen waarheid. Zoveel is zeker.
Doe ik met opzet. Men doet niet anders op FOK! Dan kun je van mij niet verwachten dat ik 'diplomatiek' blijf. Moet je eens een kijkje nemen op de FrontPage. Dan zal je beseffen waar ik naar toe wil.quote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
hoho nou moet je ook niet 'veel Nederlanders' over één kam gaan scheren want dan ben je net zo dom bezig
Okee ik snap je.quote:Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Doe ik met opzet. Men doet niet anders op FOK! Dan kun je van mij niet verwachten dat ik 'diplomatiek' blijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |