abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:50:36 #1
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124951200
natuurlijk hebben jullie wel gehoord van anass . die jongen die zelfmoord pleegt om dat hij gepest werd. maar als ik alle feite bestudeer dan klopt er niks van. ik weet bijna zeker dat anass is vermoordt . veel dingen wijzen zelfs op een satan ritueel. ik denk dat anass vermoordt is door iemand van de illuminati/elite. ik zou graag jullie mening hier over willen horen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_124951215
Welke feiten hebben we het dan over? Welke dingen wijzen op een moord?
pi_124951262
illuminati :')

Verbaasd me iedere keer weer dat ze die groepering uit de victoriaanse tijd erbij halen alsof het misdadigers zijn.
De kerk heeft op dat gebied, het verdraaien van feiten, weer een slag gewonnen honderden jaren later.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:55:40 #4
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_124951304
:Z
pi_124951336
je hebt wel de titel gekopieerd van niburu maar niet de moeite genomen om de feiten ook even te kopiëren ^O^
pi_124951350
TS vertel dit ajb niet door maar ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat reptilians hierbij betrokken waren. Mocht je meer willen weten dan raad ik je aan onderzoek te doen naar de chemtrails boven wassenaar die dag. Snel genoeg zal het echte verhaal je duidelijk worden.
Je suis Charlie Sheen
pi_124951353
quote:
ik zou graag jullie mening hier over willen horen.
Je praat poep.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:59:06 #8
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124951362
1. zijn lichaam is aangetroffen vlak bij duinrell. tegenover het restaurant lucifer. de weg die langs dat bos loopt waar hij gevonden. heet: van zulyen van nevalstraat. dat is een elite naam.
2. hij geboren in 1999= 666
3. hij is met een enge man het bos in gelopen. dat doe je niet voor geplezier
4. voor dat hij vermist werd heeft hij al zijn folders nog bezorgt. is het niet vreemd dat je nog folders gaat doen voor je zelfmoord pleegd.
5. het bos bij duinrell is niet zo groot. waarom duurt het heel de nacht om anass te vinden. met speurhonden.
6. anass heeft zich met een sjaal opgehangen. oke hij wordt niet gevonden die nacht en de volgende morgen heeft hij ineens zelfmoord gepleegd met een sjaal.
7. er heeft in het duinrell park. een pool zelfmoord gepleegd. om de nacht dat anass vermist was.
8. de imaan van anass heeft duidelijk gezien dat het geen zelfmoord was.
dit zijn nog maar een paar feiten
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 6 april 2013 @ 15:02:18 #9
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124951436
bronnen van martijn vrijland hij heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de zaak. hier zijn openstaande vragen.

Openstaande vragenlijst

Waarom had Anass grote blauwe plekken links en rechts aan de onderkant van de borstkast ter grote van een volleybal en staat dit niet in het NFI rapport?
Waarom staat niet in het NFI rapport dat Anass blauwe vingertoppen had alsof er met een hamer opgeslagen was of ze ingeklemd hebben gezeten?
Waarom staat niet in het NFI rapport dat Anass een handgreepafdruk op een van zijn polzen had?
Waarom staat niet in het NFI rapport dat Anass littekens rond zijn enkels had, alsof hij ingeklemd had gezeten?
Waarom staan de littekens in het NFI rapport foutief beschreven (zie hier voor analyse) en worden alleen gezicht en hals, maar nauwelijks het lichaam beschreven?
Waar zijn de foto’s van de autopsie?
Waar zijn de foto’s van Anass zoals hij werd gevonden op de vindplaats?
Wat is het tijdstip van overlijden op basis waarvan berekend kan worden hoe lang Anass al ter plaatse gehangen/gelegen moet hebben?
Waar zijn alle in beslag genomen zaken zoals de kleding, sjaal, fiets, telefoon en wanneer onderbouwt men daarmee de NFI gegevens door de sporen te laten zien (op zijn minst foto’s)?
Waarom wordt niets gezegd over het telefoonnetwerk-spoor van de telefoon van Anass?
Waarom heeft een infraroodcamera vanuit de helikopter Anass niet gezien?
Waarom hebben speurhonden Anass niet gevonden?
Hoe komt Anass aan de taser sporen in zijn gezicht?
Waar was hij tussen het vindmoment van zijn fiets en het moment dat hij ’s ochtends gevonden werd?
Wie vond Anass nu eigenlijk echt? De Duinrell bewaker, een onbekende vrouw met een Cocker Spaniel of iemand anders?
Wie zette de telefoon van Anass uit?
Waarom wijkt de vindplaats door de rechercheurs aangewezen af van de vindplaats zoals de bewoners dit hebben gezien (een getuige keek zelfs mee vanuit het zolderraam)?
Waarom werd beweerd dat er grondig sporenonderzoek is verricht terwijl er een hoop rommel (inclusief condoom) op de door bewoners aangewezen vindplaats aangetroffen werd?
Waarom ligt ook op de nieuwe (door de recherche aangewezen) vindplaats eveneens ‘niet mee genomen materiaal’ (staat op film)?
Waarom is er sprake van een spel Geocaching op en nabij de vindplaat van Anass en is hier niets mee gedaan in het onderzoek?
Waarom was er in een rouwadvertentie van de voetbalvereniging als sprake van zelfmoord terwijl dit nog niet de officiële lezing was?
Waarom is er een COC adviseur die kinderen op basisscholen adviseert in de mogelijkheden van homoseksualiteit en transseksualiteit (ook op de school van Anass), die beweert dat hij een homoseksuele relatie heeft met een agent die zijn geheimhoudingsplicht schendt?
Waarom beweert deze getuige dat hij van deze agent begrepen heeft dat er drugshonden zijn ingezet bij de zoektocht naar Anass?
Waarom heeft de politie alleen flyers uitgedeeld met een telefoonnummer en niet alle buurtbewoners ondervraagt met een notitieblok of opname apparatuur?
Wat is er onderzocht aan de ambulancemelding 17:43 uur in de straat van Anass?
Wat is er bekend van de vermeende zelfmoord / afzetting op de zelfde avond op het Duinrell terrein nabij de vindplaats van Anass?
Waarom getuigt de winkeljufvrouw waar Anass de jas heeft gekocht dat Anass zeer blij was toen hij de winkel verliet en probeert het OM het zelfmoord verhaal zo te pushen?
Wie zijn de (drie) blonde jongens waarmee Anass is gezien?
Wie is de man in Joggingbroek die door de verslaggever van Omroepwest en een zoontje van een vrouw werd gezien?
Zijn de camerabeelden van de Tango tegenover het bosje in beslag genomen (zoals wel gebeurd is bij het pannenkoekhuis) en wat is daarop te zien?
Zijn de medewerkers en beveiligers van Duinrell gehoord?
Waarom was er zoveel politie aanwezig bij de begrafenis van iemand die zelfmoord zou hebben gepleegd?
Waarom roept een Marokkaanse tijdens een interview bij Omroepwest op om te geloven in de zelfmoord en wordt door de (veel te gretig lachende) presentatrice het woord complottheorie gebruikt (zie hier)?
Wat is de theorie achter zijn zelfmoord en dat Anass na een nacht rond te hebben gewandeld weer terug gaat naar het bosje om zelfmoord te plegen? En waarmee dan?
Waarom is het prikkeldraad op het hekwerk aan de parkeerzijde van Duinrell afgelopen week gerepareerd?
Waarom kiest men een boom uit waarvan de takken met nauwelijks spierkracht afbreken?
Wat is de theorie achter de ophanghoogte van ongeveer 1.30 meter en het vinden van Anass tussen de twee bomen, terwijl hij zich met die hoogte zittende verhangen zou moeten hebben?
Waarom zijn de camerabeelden van het pannenkoekenhuis in beslag genomen en tekende de eigenaar een geheimhoudingscontract?
Wat is de uitleg voor het feit dat Anass vlak voor zijn vermeende zelfmoord nog positieve emails hebben verstuurd aan docenten?
Van wie waren de auto’s met het het Corps Diplomatique kenteken die getuigen hebben gezien in de begrafenisstoet van Anass?
de gebeurteniss rond zijn dood
Woensdag 6 februari

15:45 uur: Anass krijgt een nieuwe Diesel jas, is hier zeer blij mee en houdt de jas aan. De winkel jufvrouw getuigt van een zeer opgewekte Anass.
16:00 uur: Anss is met zijn moeder en zusje in de bibliotheek en helpt ze
16:15 uur: Anass stuurt nog positieve emails aan docenten
16.30 uur: Anass begint aan zijn folderwijk.
17:30 uur: tijdstip waarop Anass thuis zou komen.
17:50 uur: moeder begint Anass te bellen
18.00 uur: de politie gebeld
18.15 uur: moeder gaat op haar fiets zoeken in de folderwijk en vraagt aan de bewoners of ze folders hebben ontvangen
18:30 uur: moeder gaat langs bij de politie Wassenaar
18.45 uur: Een getuige zag Anass op 500 meter van de plek waar zijn lichaam werd gevonden. Hij werd belaagd door drie lange blonde jongens, die hem schopten en sloegen.
19.30 uur: Een kind zegt dat het Anass heeft gezien met een enge man bij de Katwijkse weg (zie hier).
20.00 uur: De fiets van Anass wordt gevonden bij de picknicktafel. Hij stond op slot, dus waar zou het sleuteltje zijn?
20:50 uur: vriendin van Anass belt de politie. De politie bevestigd dat er een fiets gevonden is bij het bosje.
21.00 uur: Moeder bleef bellen, de telefoon van Anass wordt uitgezet.
22:00 uur: Een rechercheur komt bij de moeder van Anass thuis en probeert haar gerust te stellen. Moeder geeft de reservesleutel van de fiets aan de rechercheur.
23.45 uur: Anass is nog niet gevonden: Amber Alert en opsporingsbericht
nog wat bronnen

[ Bericht 3% gewijzigd door tribalwars op 06-04-2013 15:07:45 ]
  zaterdag 6 april 2013 @ 15:04:50 #10
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_124951480
Zijn familie kan niet overweg met de schande die een zelfmoord van een kind over de familie afroept en probeert daarom (in ieder geval voor de buhne) de schijn op te houden dat hij vermoord zou zijn.
  Forum Admin zaterdag 6 april 2013 @ 15:06:04 #11
35723 crew  GGMM
pi_124951499
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:59 schreef tribalwars het volgende:
Verdomme zeg, dit hebben ze in de media al die tijd doodgezwegen. :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 6 april 2013 @ 15:07:03 #12
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124951522
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

dan ze wel met meer zaken. wel meer zaken stinken. vaastra zaak bijv.
pi_124951568
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:07 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dan ze wel met meer zaken. wel meer zaken stinken. vaastra zaak bijv.
Stem je SOPN :') ?
  zaterdag 6 april 2013 @ 15:10:28 #14
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124951589
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:09 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Stem je SOPN :') ?
ik weet niet of die ook betrouwbaar zijn.
pi_124951618
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:10 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik weet niet of die ook betrouwbaar zijn.
http://nieuwsbreker.wordp(...)-en-martin-vrijland/

Lees door en doe niet zo achterlijk man.
  zaterdag 6 april 2013 @ 15:13:42 #16
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124951652
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:12 schreef Smack10 het volgende:

[..]

http://nieuwsbreker.wordp(...)-en-martin-vrijland/

Lees door en doe niet zo achterlijk man.
hij heeft toch ook geld nodig voor zijn onderzoek. \
dus als ze zelfmoord zeggen om het Nos jounaal. dan geloof jij dat meteen.
pi_124951673
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:13 schreef tribalwars het volgende:

[..]

hij heeft toch ook geld nodig voor zijn onderzoek. \
dus als ze zelfmoord zeggen om het Nos jounaal. dan geloof jij dat meteen.
Nee, maar ik geloof ook niet meteen in martin vrijland, misha kat etc. :W
  zaterdag 6 april 2013 @ 15:16:01 #18
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124951700
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee, maar ik geloof ook niet meteen in martin vrijland, misha kat etc. :W
maar er zijn ook andere bronnen. die ook aangeven dat het geen zelfmoord is.
pi_124951708
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:16 schreef tribalwars het volgende:

[..]

maar er zijn ook andere bronnen. die ook aangeven dat het geen zelfmoord is.
?
  zaterdag 6 april 2013 @ 15:20:59 #20
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
  zaterdag 6 april 2013 @ 15:35:33 #21
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_124952181
Wel 'grappig' dat de complotgelovers zo makkelijk over onderstaande stappen en dat totaal niet betrekken in hun 'onderzoek' en verklaringen"

quote:
18.45 uur: Een getuige zag Anass op 500 meter van de plek waar zijn lichaam werd gevonden. Hij werd belaagd door drie lange blonde jongens, die hem schopten en sloegen.
1. Was de 'blije' en 'vrolijke' Anass nog steeds zo blij en vrolijk nadat hij inelkaar geslagen werd door drie jongens?

2. Was dit de zoveelste keer dat hij inelkaar geslagen werd en heeft hij daarom zelfmoord gepleegd?

3. Was pak slaag die Anass van deze jongens heeft gekregen verklaring voor de niet aan verhanging gerelateerde verwondingen?
  zaterdag 6 april 2013 @ 15:38:22 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124952257
quote:

Lopen nu alle in 1999 geboren jongetjes gevaar? En dan hadden ze hem dus al langer in de smiezen, als ze wisten dat dit zijn geboortejaar was.
Waar was Friso rond die tijd? En Demmink?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 15:49:53 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_124952559
quote:

[..]

pi_124952712
lama..

[ Bericht 60% gewijzigd door Kesefkesef op 06-04-2013 15:55:16 (illuminatie was here) ]
pi_124952923
quote:
Wat een grap. Die bronnen van je verwijzen weer door aan andere nog gaardere sites en dan kom je hierop http://www.klokkenluidero(...)ft-demmink-een-alibi met allemaal vergezochte aannames die ze als feiten presenteren
pi_124953546
beetje raar hoe ie van de normaalste feiten en rapporten (van de politie) een of ander complot of conspiracy weet te maken http://martinvrijland.wor(...)nissen-inzake-anass/
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:24:53 #27
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124953700
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:20 schreef Kesefkesef het volgende:
beetje raar hoe ie van de normaalste feiten en rapporten (van de politie) een of ander complot of conspiracy weet te maken http://martinvrijland.wor(...)nissen-inzake-anass/
is geen normaal zaak.
er worden feite verzwegen door de politie. dat weet wel meer mensen. maar alles je alleen naar het nos journaal kijkt of sbs kijkt. daar gaan ze dat niet zeggen dat anass vermoordt is door een hoge piet . want de hoge pieten bezitten en bestuuren volledig tv zenders als nos,sbs .
pi_124953897
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

is geen normaal zaak.
er worden feite verzwegen door de politie. dat weet wel meer mensen. maar alles je alleen naar het nos journaal kijkt of sbs kijkt. daar gaan ze dat niet zeggen dat anass vermoordt is door een hoge piet . want de hoge pieten bezitten en bestuuren volledig tv zenders als nos,sbs .
wat wordt er zoal verzwegen door de politie wat kan duiden op een moordzaak?
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:35:13 #29
18159 Dlocks
pi_124954027
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

is geen normaal zaak.
Ja precies, de journalisten van ALLE zenders en ALLE media zitten ook in het complot! :{

Maar goed, wat vind jij van het FEIT dat de mensen die denken dat het niet om zelfmoord gaat totaal niet ingaan op onderstaande (netzoals jij er in dit topic vooralsnog niet op ingaat):

quote:

1. Was de 'blije' en 'vrolijke' Anass nog steeds zo blij en vrolijk nadat hij inelkaar geslagen werd door drie jongens?

2. Was dit de zoveelste keer dat hij inelkaar geslagen werd en heeft hij daarom zelfmoord gepleegd?

3. Was pak slaag die Anass van deze jongens heeft gekregen verklaring voor de niet aan verhanging gerelateerde verwondingen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dlocks op 06-04-2013 16:43:07 ]
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:48:28 #30
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124954469
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

dat er een
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:30 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

dat anass verkracht en vermoord is. door iemand met veel macht en invloed.
pi_124954516
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:48 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat er een

[..]

dat anass verkracht en vermoord is. door iemand met veel macht en invloed.
en waarom denk je dit? heb je hiervoor aanwijzingen? feiten?
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:51:24 #32
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124954589
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

en waarom denk je dit? heb je hiervoor aanwijzingen? feiten?
omdat er in de media moord wordt doodgezwegen.
en omdat anass krassen in zijn nek had. en meerdere verwondingen. die niet vermeld worden in de media.
pi_124954705
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

en omdat anass krassen in zijn nek had. en meerdere verwondingen. die niet vermeld worden in de media.
omdat het om een zelfmoord zou gaan.. waarom zou de media dan over een moord gaan praten?

hij zou zelfmoord hebben gepleegd door iets om zn hals te doen, toch? hij zou in elkaar zijn geslagen door blonde jongens...? of hij is gevallen in het bos of tegen een takje geschaafd..
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 16:55:20 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_124954726
quote:

[..]

Het is helemaal niet doodgezwegen. Het heeft dagen de voorpagina's gehaald en in elk nieuwsprogramma werd er over gesproken, dus dat klopt niet.
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:55:59 #35
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124954754
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:54 schreef Kesefkesef het volgende:
gd door iets om zn hals te doen,
waarom ben je er zo zeker van dat anass zelfmoord heeft gepleegd?
pi_124954760
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is helemaal niet doodgezwegen. Het heeft dagen de voorpagina's gehaald en in elk nieuwsprogramma werd er over gesproken, dus dat klopt niet.
kijk jij naar de nieuwe media :')____! ???
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:56:55 #37
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124954785
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

dat bedoel ik niet. ik bedoel dat ze continue in de media spraken van zelfmoord. en de feiten gemanipuleerd werden op het nieuws of weggelaten.
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 16:57:13 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_124954797
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:56 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ja. Erg he :@

edit: ik kijk de oude en de nieuwe media

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 06-04-2013 17:03:10 ]
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:57:16 #39
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124954800
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:56 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

ja zou je ook eens moeten doen.
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:59:24 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124954887
quote:
Ja. Dat duidt inderdaad op verkrachting en moord. Geen speld tussen te krijgen. Zeker met dat restaurant Lucifer zo nabij.
Je leest in de oude media echt nooit over moord. Ze zwijgen het allemaal dood. En wij maar geloven dat er nooit iemand wordt vermoord. Of verkracht. Of beiden.
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:01:31 #41
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124954968
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Dat duidt inderdaad op verkrachting en moord. Geen speld tussen te krijgen. Zeker met dat restaurant Lucifer zo nabij.
Je leest in de oude media echt nooit over moord. Ze zwijgen het allemaal dood. En wij maar geloven dat er nooit iemand wordt vermoord. Of verkracht. Of beiden.
[/quote[quote]9s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

natuurlijk meen je niks van deze woorden. kom is met goede argumenten of kun je allen maar de oude media napraten.
pi_124955106
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

en de feiten gemanipuleerd werden op het nieuws of weggelaten.
hoe weet jij in godsnaam wat de feiten dan wel zijn?? nog geen enkele link die jij hebt gepost ondersteunt je feiten of deze claims
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:05:29 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124955131
Open je ogen en kijk voor jezelf in plaats van alleen maar als een enorme domoor allerlei vage complotsites na te bauwen. Zonder je woorden ook maar enigszins met feiten te kunnen onderbouwen.

Ik vind het walgelijk hoe complotters een treurige zaak zoals deze en die van Marianne Vaatstra voor hun paranoïde masturbatiekarretje spannen omdat ze de werkelijkheid niet spannend genoeg vinden. Er van alles bijslepen, zonder ook maar enig oog voor realiteit en feiten.
Hij is in 1999 geboren ... Hoe meer bewijs heb je nodig? Please ...
Get a grip on your life.
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:07:33 #44
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124955209
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef Copycat het volgende:
Open je ogen en kijk voor jezelf in plaats van alleen maar als een enorme domoor allerlei vage complotsites na te bauwen. Zonder je woorden ook maar enigszins met feiten te kunnen onderbouwen.

Ik vind het walgelijk hoe complotters een treurige zaak zoals deze en die van Marianne Vaatstra voor hun paranoïde masturbatiekarretje spannen omdat ze de werkelijkheid niet spannend genoeg vinden. Er van alles bijslepen, zonder ook maar enig oog voor realiteit en feiten.
Hij is in 1999 geboren ... Hoe meer bewijs heb je nodig? Please ...
Get a grip on your life.
ik vind het juist pijnlijk om te zien. dat de meeste mensen alles voor waarheid zien van de oude media.
pi_124955270
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja. Erg he :@

edit: ik kijk de oude en de nieuwe media
wat een rebels en vrijdenkend mens ben jij toch
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:09:36 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124955289
Je hebt zelf niet eens in de gaten hoe enorm je in feite tegen jezelf praat. Alles wat niet mainstream is, slik je voor zoete koek. Ook al spreekt het elkaar tegen en is er nergens een feitelijke onderbouwing te bespeuren. Hoe kritisch is dat?

Denk voor jezelf!
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:11:36 #47
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124955362
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

hoe weet jij in godsnaam wat de feiten dan wel zijn?? nog geen enkele link die jij hebt gepost ondersteunt je feiten of deze claims
die bronnen die ik eerder gepost hebben zijn de feiten. en veel van de feiten hoor je niet in de oude media.

[ Bericht 14% gewijzigd door tribalwars op 06-04-2013 17:20:24 ]
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:12:25 #48
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124955392
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:09 schreef Copycat het volgende:
Je hebt zelf niet eens in de gaten hoe enorm je in feite tegen jezelf praat. Alles wat niet mainstream is, slik je voor zoete koek. Ook al spreekt het elkaar tegen en is er nergens een feitelijke onderbouwing te bespeuren. Hoe kritisch is dat?

Denk voor jezelf!
doe ik ook ik geloof niet alles van de nieuwe media.
pi_124955623
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:11 schreef tribalwars het volgende:

[..]

die bronnen die ik eerder gepost hebben zijn de feiten
waarom denk je dat dat feiten zijn?
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:20:54 #50
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124955659
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

waarom denk je dat dat feiten zijn?
omdat ze van betrouwbaar bronnen zijn.
pi_124955743
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef tribalwars het volgende:

[..]

omdat ze van betrouwbaar bronnen zijn.
en de betrouwbare bronnen in deze zijn sites zoals die van martin vrijland, niburu en argusoog?
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:24:15 #52
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124955793
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

en de betrouwbare bronnen in deze zijn sites zoals die van martin vrijland, niburu en argusoog?
ja die vind ik betrouwbaar.
kijk maar die filmpjes van de halve maan.
pi_124955830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja die vind ik betrouwbaar.
kijk maar die filmpjes van de halve maan.
waarom zijn die sites volgens jou betrouwbaar?
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:25:58 #54
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124955866
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

waarom zijn die sites volgens jou betrouwbaar?
omdat ze niet gemanipuleerdt worden door de elite. omdat er geen elite boven die site's staan.
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:26:07 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124955874
Je weet dat De Halve Maan van NTR, oude media, is?
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:27:51 #56
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124955944
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:26 schreef Copycat het volgende:
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:26 schreef Copycat het volgende:
weet ik vind het ook niet heel betrouwbaar. omdat de familie van anass daar zit is het wel een stuk betrouwbaarder. het het is een goede filmpje voor kesefkesef. omdat die de nieuwe media niet betrouwbaar vind. en dit toch een redelijk oude media filmpje is.
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 17:33:57 #57
249559 crew  Lavenderr
pi_124956180
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

[..]

weet ik vind het ook niet heel betrouwbaar. omdat de familie van anass daar zit is het wel een stuk betrouwbaarder. het het is een goede filmpje voor kesefkesef. omdat die de nieuwe media niet betrouwbaar vind. en dit toch een redelijk oude media filmpje is.
Waarom?
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:56:33 #58
18159 Dlocks
pi_124956986
quote:

[..]

Ik heb geen idee of ik naar oude of nieuwe media kijk, maar op TV heb bovenstaande iniedergeval meerdere malen voorbij zien komen.

Afijn, wat betreft verwondingen en krassen, laat ik het dan nog maar voor de derde keer herhalen want blijkbaar heb je er de eerste twee keer per ongeluk *kuch* overheen gelezen:
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Maar goed, wat vind jij van het FEIT dat de mensen die denken dat het niet om zelfmoord gaat totaal niet ingaan op onderstaande (netzoals jij er in dit topic vooralsnog niet op ingaat):

zaterdag 6 april 2013 @ 18:00:25 #59
18159 Dlocks
pi_124957116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef tribalwars het volgende:

[..]

omdat ze niet gemanipuleerdt worden door de elite. omdat er geen elite boven die site's staan.
Hoe weet jij dat de elite de baas is van vrijwel alle journalisten bij NOS, RTL, SBS, AD, Telgraaf etc. etc. ofwel dat die allemaal luisteren naar de elite? Heb je ook maar enig benul van wat je zegt en hoeveel mensen (om te beginnen alle journalisten en groot deel politie, justitie, NID etc. etc.) bij een dergelijk complot betrokken zouden moeten zijn? Toch knap, complot waarbij alleen in Nederland al tienduizenden mensen betrokken zijn en dat ze het toch nog geheim weten te houden.

Hoe weet jij dat die sites die jij als betrouwbaar ziet niet zijn opgezet door bijvoorbeeld de Illuminati om op die manier proberen de gevestigde orde en/of media te ondermijnen met leugens?
pi_124957139
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ok. geloof jij hier ook in http://martinvrijland.wor(...)aan-rothschild-laan/ ?
pi_124957295
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:00 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat de elite de baas is van vrijwel alle journalisten bij NOS, RTL, SBS, AD, Telgraaf etc. etc. ofwel dat die allemaal luisteren naar de elite? Heb je ook maar enig benul van wat je zegt en hoeveel mensen (om te beginnen alle journalisten en groot deel politie, justitie, NID etc. etc.) bij een dergelijk complot betrokken zouden moeten zijn? Toch knap, complot waarbij alleen in Nederland al tienduizenden mensen betrokken zijn en dat ze het toch nog geheim weten te houden.

Hoe weet jij dat die sites die jij als betrouwbaar ziet niet zijn opgezet door bijvoorbeeld de Illuminati om op die manier proberen de gevestigde orde en/of media te ondermijnen met leugens?
pi_124957763
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:59 schreef tribalwars het volgende:
excusez moi?

dat hij in dat jaar geboren is, kan best een feit zijn.. maar roepen dat 1999 gelijk zou zjjn aan 666, doet me denken dat je inderdaad de hersens van een geleedpotige bent, als je van een of andere website die dat beweert, zomaar hersenloos gelooft dat die som klopt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:20:42 #63
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_124957907

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:32:38 #64
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124958298
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom?
wat is je
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom?
want die hebben het lichaaam toch gezien. en ik neem aan dat ze zelf ook wel op onderzoek uitgaan.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:34:43 #65
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124958374
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:56 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of ik naar oude of nieuwe media kijk, maar op TV heb bovenstaande iniedergeval meerdere malen voorbij zien komen.

Afijn, wat betreft verwondingen en krassen, laat ik het dan nog maar voor de derde keer herhalen want blijkbaar heb je er de eerste twee keer per ongeluk *kuch* overheen gelezen:

[..]

anass werd helemaal niet gepest . zijn stief zus zegt in dat interview dat hij niet populair was op school. maar dat hij het naar zijn zin had. misschien kregen die drie jongens wel de opdracht van iemand om anass in elkaar te trappen. om zo wat sporen onduidelijk te maken.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:37:38 #66
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124958451
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:00 schreef Dlocks het volgende:

[..]

omdat alle oude media (nos,sbs,rtl,telegraaf,ad). komen van 6 pers bureau's. en die worden gesponseert door bankiers(rotschilds) ook wel de elite. dus de elite kan heel makkelijk de oude media controleren. want als nos niet luistert naar die bankiers. kan kunnen ze de geld stroom stop zetten naar de nos. en dan is het dag nos. zo gaat dat.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:38:32 #67
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124958477
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:00 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

ok. geloof jij hier ook in http://martinvrijland.wor(...)aan-rothschild-laan/ ?
ja daar geloof ik ook in. dat klopt ook. zoek die naam van die staat maar is op google. dat is aangetrouwde familie van rotschilds
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 18:38:43 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_124958484
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:32 schreef tribalwars het volgende:

[..]

wat is je

[..]

want die hebben het lichaaam toch gezien. en ik neem aan dat ze zelf ook wel op onderzoek uitgaan.
Heb je de officiele verklaring wel gelezen of alleen wat er op die alternatieve forums staat?
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:39:39 #69
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124958522
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je de officiele verklaring wel gelezen of alleen wat er op die alternatieve forums staat?
alleen de nieuwe media. maar die hebben het ook over de oude media.
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 18:42:30 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_124958619
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:

[..]

alleen de nieuwe media. maar die hebben het ook over de oude media.
Dus je bekijkt het maar van 1 kant.
Tja, dan valt er verder niets te discussieren, jouw mening staat al in steen gebeiteld.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:44:53 #71
18159 Dlocks
pi_124958692
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

anass werd helemaal niet gepest . zijn stief zus zegt in dat interview dat hij niet populair was op school. maar dat hij het naar zijn zin had. misschien kregen die drie jongens wel de opdracht van iemand om anass in elkaar te trappen. om zo wat sporen onduidelijk te maken.
Ehh... doordat hij inelkaar geslagen is zijn er juist onduidelijke verwondingen. Als je het op zelfmoord wil laten lijken ga je iemand niet van te voren even inelkaar (laten) slaan en zodoende extra verwondingen toebrengen. Want dat zou juist aanleiding kunnen zijn voor nader onderzoek. En dat wil je als dader zijnde koste wat het kost voorkomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:37 schreef tribalwars het volgende:

[..]

omdat alle oude media (nos,sbs,rtl,telegraaf,ad). komen van 6 pers bureau's. en die worden gesponseert door bankiers(rotschilds) ook wel de elite.
[..]
Je weet dat jounalisten niet enkel en alleen berichtjes van persbureaus overtypen? Journalisten doen onderzoek naar van alles en nog wat. Volgens jouw redeneringen zitten bijna alle journalisten ook in het complot. Plus politie, justitie, NID etc. etc.

quote:
dus de elite kan heel makkelijk de oude media controleren. want als nos niet luistert naar die bankiers. kan kunnen ze de geld stroom stop zetten naar de nos. en dan is het dag nos. zo gaat dat.
Waar heb je het in hemelsnaam over :? Van welke bankiers krijgt de NOS geld?
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:45:56 #72
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124958724
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus je bekijkt het maar van 1 kant.
Tja, dan valt er verder niets te discussieren, jouw mening staat al in steen gebeiteld.
je hebt een punt.
maar waarom geloof jij dan niet in moord.
leg mij dat is uit.
met feiten.
pi_124958766
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:38 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja daar geloof ik ook in. dat klopt ook. zoek die naam van die staat maar is op google. dat is aangetrouwde familie van rotschilds
dit ook?

quote:
Anass is gevonden in het bosje tegenover het voormalig restaurant Lucifer aan de Van Zuylen van Neyeveltstraat (precies tussen Duinrell en restaurant Lucifer). Dit is zeer opmerkelijk te noemen. We hebben het hier namelijk over een bekende Rothschild bloedlijn. Voor de nieuwelingen: de Rothschilds zijn de Illuminatie familiebloedlijnen-tak. Dat zijn de bloedlijnen die onze wereld regeren en aan satanisch rituele moorden doen. De Windsors (aan genomen naam van het Engels koningshuis) zijn waarschijnlijk Rothschilds. Adolf Hitler was waarschijnlijk een Rothschild. Deze familiebloedlijn doet aan ‘inter breeding’ of te wel het genetisch in standhouden van hun bloedlijn door zich binnen deze bloedlijnen voort te planten. Wilt u daar meer van weten, lees dan vooral dit artikel en dit artikel.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:48:35 #74
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124958805
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

dit ook?

[..]

ja ook
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:51:51 #75
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124958909
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:44 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ehh... doordat hij inelkaar geslagen is zijn er juist onduidelijke verwondingen. Als je het op zelfmoord wil laten lijken ga je iemand niet van te voren even inelkaar (laten) slaan en zodoende extra verwondingen toebrengen. Want dat zou juist aanleiding kunnen zijn voor nader onderzoek. En dat wil je als dader zijnde koste wat het kost voorkomen.

[..]

Je weet dat jounalisten niet enkel en alleen berichtjes van persbureaus overtypen? Journalisten doen onderzoek naar van alles en nog wat. Volgens jouw redeneringen zitten bijna alle journalisten ook in het complot. Plus politie, justitie, NID etc. etc.

[..]

Waar heb je het in hemelsnaam over :? Van welke bankiers krijgt de NOS geld?
bronnen
http://www.wanttoknow.nl/(...)teit-van-het-nieuws/
http://www.wijwordenwakke(...)&s=M64&ss=P1018&l=NL
pi_124959078
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:48 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja ook
ben jij van mening dat joden over de wereld regeren?
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:59:04 #77
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124959158
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:56 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

ben jij van mening dat joden over de wereld regeren?
het is fout om te denken dat het joden zijn. het zijn zionisten de regeren over de wereld. een afttaking van de joden net als jezuiten. de zionisten geloven in satan . en werken aan hun agenda.
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:00:02 #78
18159 Dlocks
pi_124959194
quote:
Dus omdat de NOS een waardige rapportage m.b.t. Beatrix heeft neergezet krijgt de NOS geld van bankiers en bepalen die bankiers wat de journalisten wel en niet doen en al die (linkse) journalisten luisteren naar die bankiers? Tjemig zeg, en ik maar denken dat de NOS geld van de overheid krijgt.

Ben je het eens dat vrijwel ALLE journalisten in Nederland dan moeten meewerken aan dit complot?

Maar goed, terug naar onderstaande, want jij en andere complotgelovers stappen toch echt even iets te gemakkelijk over het punt dat Annas voordat hij zelfmoord pleegde door drie jongens inelkaar zou zijn geslagen:

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

pi_124959255
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het is fout om te denken dat het joden zijn. het zijn zionisten de regeren over de wereld. een afttaking van de joden net als jezuiten. de zionisten geloven in satan . en werken aan hun agenda.
wat is het zionisme dan en zionisten zijn toch voornamelijk joden?
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:03:47 #80
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124959325
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:00 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dus omdat de NOS een waardige rapportage m.b.t. Beatrix heeft neergezet krijgt de NOS geld van bankiers en bepalen die bankiers wat de journalisten wel en niet doen en al die (linkse) journalisten luisteren naar die bankiers? Tjemig zeg, en ik maar denken dat de NOS geld van de overheid krijgt.

Ben je het eens dat vrijwel ALLE journalisten in Nederland dan moeten meewerken aan dit complot?

Maar goed, terug naar onderstaande, want jij en andere complotgelovers stappen toch echt even iets te gemakkelijk over het punt dat Annas voordat hij zelfmoord pleegde door drie jongens inelkaar zou zijn geslagen:

[..]

je hebt een punt over die jongens. maar er zijn wel meer feiten de eigenaardig zijn voor zelfmoord.
bijvoorbeeld. waarom wordt anass pas de volgende dag gevonden . we hebben tegenwoordig zo'n goede zoek methode's het bos was helemaal niet groot. 100 meter breed en een paar kilometer lang.
2. waarom wordt zijn fiets eerder aangetroffen dan het lichaam.
3. waarom pleegt een pools arbeider zelfmoord in het duinrell park. heeft hij iets gezien of is hij ook vermoordt.
4. waarom heeft anass blauw plekken zo groot als een vollebal in zijn buik.
dit zijn maar een paar voorbeelden.
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:05:21 #81
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124959380
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:01 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

wat is het zionisme dan en zionisten zijn toch voornamelijk joden?
zionisme geloven in lucifer/satan. en dan zijn meestal geen joden. het zijn vaak mensen in de politiek.
pi_124959466
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

zionisme geloven in lucifer/satan. en dan zijn meestal geen joden. het zijn vaak mensen in de politiek.
dit wist ik nog niet.. hoe zit het dan met israel? en op wikipedia staat wel gewoon een hele andere betekenis van het zionisme...
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:08:32 #83
397738 LostInYourEyes
Superhuman thirst fo knowledge
pi_124959476
Volgens mij had nog niemand deze gepost;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto zegt toch genoeg, wie slaat zichzelf op z'n neus, snijdt zichzelf in z'n oog om jezelf vervolgens te wurgen.

In spoiler gezet. Ik vind het eigenlijk niet kies om dit te posten.

[ Bericht 22% gewijzigd door Lavenderr op 06-04-2013 19:38:47 ]
9/11 is geen inside job omdat er na al die jaren nog steeds geen inside job narratief is dat ook maar in de basis enige coherentie vertoont. Het is een amalgaam van losse theorietjes die stuk voor stuk door de realiteit overklast worden.-Terecht
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:11:33 #84
397738 LostInYourEyes
Superhuman thirst fo knowledge
pi_124959581
En deze video zal vast wel gepost zijn;

Let even niet op de titel en de levendige fantasie van de maker van de video maar kijk even wat de mevrouw zegt vanaf @02:00.

Twee kinderen die stiekem in het bos gingen spelen hadden Anass het bos in zien gaan met een blonde man, en kijk even wat ze verder nog te vertellen heeft.
9/11 is geen inside job omdat er na al die jaren nog steeds geen inside job narratief is dat ook maar in de basis enige coherentie vertoont. Het is een amalgaam van losse theorietjes die stuk voor stuk door de realiteit overklast worden.-Terecht
  zondag 7 april 2013 @ 14:30:04 #85
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124986703
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

dit wist ik nog niet.. hoe zit het dan met israel? en op wikipedia staat wel gewoon een hele andere betekenis van het zionisme...
omdat wikipedia ook bij de oude media hoort. isreal daar komt de antichirst. volgens mij is de tweede wereld oorlog geweest om de staat isarel voor elkaar te krijgen. zodat ze konden zeggen wij joden kunen nergens naar toe mogen we naar isarel. het is niet het plan van de joden maar van de zioniste.
  zondag 7 april 2013 @ 14:32:28 #86
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124986794
de zioniste willen jeruzalem. want ik jeruzalem moet de nep profeet opstaan of wel de antichrist. hoort allemaal bij de agenda van de zioniste/illuminati/elite.
pi_124987016
Laat ze lekker hun gang gaan zou ik zeggen. Ze klinken niet erg machtig als ze wachten op een nep profeet.
Conscience do cost.
pi_124987032
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

omdat wikipedia ook bij de oude media hoort. isreal daar komt de antichirst. volgens mij is de tweede wereld oorlog geweest om de staat isarel voor elkaar te krijgen. zodat ze konden zeggen wij joden kunen nergens naar toe mogen we naar isarel. het is niet het plan van de joden maar van de zioniste.
[ afbeelding ]
ow dat klinkt best wel logisch op een manier, maar was de tweede wereldoorlog dan nep ofzo was de holocaust er wel??
  zondag 7 april 2013 @ 14:41:31 #89
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124987146
de tweede wereld oorlog was volgens mijn om de state isarel te krijgen.
pi_124987172
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:41 schreef tribalwars het volgende:
de tweede wereld oorlog was volgens mijn om de state isarel te krijgen.
ja en mijn vraag dan daarboven was het nep of is het wel echt gebeurd?
pi_124987185
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:32 schreef tribalwars het volgende:
de zioniste willen jeruzalem. want ik jeruzalem moet de nep profeet opstaan of wel de antichrist. hoort allemaal bij de agenda van de zioniste/illuminati/elite.
Really Really?

Seroquel :W
  zondag 7 april 2013 @ 14:43:37 #92
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124987215
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:42 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:42 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

de holocaust was wel echt. twee vliegen in een klap voor de zioisten. minder echte joden. en zo worden ze zeilig gevonden en krijgen ze de staat isarel. volgens mij was de landen oorlog maar een opgezet spelletjes.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 14:43:52 #93
249559 crew  Lavenderr
pi_124987222
..en maar weer on topic please.
pi_124987269
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:43 schreef tribalwars het volgende:

[..]

[..]

de holocaust was wel echt. twee vliegen in een klap voor de zioisten. minder echte joden. en zo worden ze zeilig gevonden en krijgen ze de staat isarel. volgens mij was de landen oorlog maar een opgezet spelletjes.
ooow okee en als de zioniste en de state israel de macht in hande hebbe denk je dat ze wat te maken hebben met annas omdat het een satanistische moord was en zioniste hebben te maken met satan?
  zondag 7 april 2013 @ 14:47:55 #95
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124987344
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:45 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

ooow okee en als de zioniste en de state israel de macht in hande hebbe denk je dat ze wat te maken hebben met annas omdat het een satanistische moord was en zioniste hebben te maken met satan?
nee maar ik denk dat het wel een satanisch ritueel kan zijn geweest. je hebt trouwens nog meer groepen die in satan geloven. jezuiten,illuminati,elite,vrijmetselaars
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 14:52:14 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_124987499
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee maar ik denk dat het wel een satanisch ritueel kan zijn geweest. je hebt trouwens nog meer groepen die in satan geloven. jezuiten,illuminati,elite,vrijmetselaars
Je vergeet de rotary en lions nog in je opsomming.
  zondag 7 april 2013 @ 14:56:51 #97
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124987658
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 14:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je vergeet de rotary en lions nog in je opsomming.
ik vat het samen
pi_124987670
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

aan zijn verwondingen wat voor satanisch ritueel kan het geweest zijn dan en waarom uitgerekend anass?

wat geloof je zelf?
  zondag 7 april 2013 @ 15:03:43 #99
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124987900
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:57 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

aan zijn verwondingen wat voor satanisch ritueel kan het geweest zijn dan en waarom uitgerekend anass?

wat geloof je zelf?
het zo zomaar een satan ritueel kunnen zijn. het lucifer restaurant. 1999=666 het getal van de duivel. zijn verwondingen. de mensen in satan voeren hun ritueel heel zorgvuldig uit. elk cijfer moet kloppen.
ze maken boodschappen door tekens of met getallen. 9/11 was bij voorbeeld ook een ritueel.
9/11 betekent: god overslaan.
  zondag 7 april 2013 @ 15:05:33 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124987965
Maar dan hadden ze hem dus al eerder in de smiezen. Wat zou hem zo uitverkoren maken, boven al die andere jongens die in 1999 zijn geboren?
  zondag 7 april 2013 @ 15:08:28 #101
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124988100
quote:
5s.gif Op zondag 7 april 2013 15:05 schreef Copycat het volgende:
Maar dan hadden ze hem dus al eerder in de smiezen. Wat zou hem zo uitverkoren maken, boven al die andere jongens die in 1999 zijn geboren?
geen idee.
pi_124988180
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:03 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het zo zomaar een satan ritueel kunnen zijn. het lucifer restaurant. 1999=666 het getal van de duivel. zijn verwondingen. de mensen in satan voeren hun ritueel heel zorgvuldig uit. elk cijfer moet kloppen.
ze maken boodschappen door tekens of met getallen. 9/11 was bij voorbeeld ook een ritueel.
9/11 betekent: god overslaan.
aha ja ik snap je wel een beetje :) dit klinkt wel beter dan wat de politie zei in ieder geval

waar geloof je zelf in? in god?
  zondag 7 april 2013 @ 15:10:48 #103
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124988220
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:10 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

aha ja ik snap je wel een beetje :) dit klinkt wel beter dan wat de politie zei in ieder geval

waar geloof je zelf in? in god?
ja daar geloof ik in. ik ben chisten.
ik geloof niet in de paus en zijn bischoppen.
pi_124988373
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:10 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja daar geloof ik in. ik ben chisten.
ik geloof niet in de paus en zijn bischoppen.
dan hebbe we hetzelfde geloof! ik moet je eerlijk zegge ik geloofde vroeger in satan en deed soms rituelen maar het christendom heeft me wel geholpen om daar vanavf te komen. maar kon god anass niet redden?
  zondag 7 april 2013 @ 15:14:54 #105
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124988422
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

dan hebbe we hetzelfde geloof! ik moet je eerlijk zegge ik geloofde vroeger in satan en deed soms rituelen maar het christendom heeft me wel geholpen om daar vanavf te komen. maar kon god anass niet redden?
nee dat kon hij niet.
pi_124988453
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:14 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee dat kon hij niet.
waarom niet? ik heb wel gebeden maar helaas dat hielp niet
  zondag 7 april 2013 @ 15:17:10 #107
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124988537
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

waarom niet? ik heb wel gebeden maar helaas dat hielp niet
ik denk dat hij wel naar de hemel gaat. of misschien komt hij terug in een andere mens.
pi_124988722
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik denk dat hij wel naar de hemel gaat. of misschien komt hij terug in een andere mens.
als christen geloof je toch niet in reincarnatie?
  zondag 7 april 2013 @ 15:22:39 #109
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124988779
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:21 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

als christen geloof je toch niet in reincarnatie?
nee daar geloof ik niet echt in. maar hij komt in ieder geval beter terecht dan de moordenaars.
  zondag 7 april 2013 @ 15:25:02 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124988886
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:22 schreef tribalwars het volgende:

nee daar geloof ik niet echt in. maar hij komt in ieder geval beter terecht dan de moordenaars.
Denk je? Die zgn moordenaars hebben al het geld en alle macht van de wereld en na hun dood zijn ze bij hun grote vriend Satan.
  zondag 7 april 2013 @ 15:25:50 #111
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124988923
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk je? Die zgn moordenaars hebben al het geld en alle macht van de wereld en na hun dood zijn ze bij hun grote vriend Satan.
dat denken ze. maar dan komen in de hel terecht.
  zondag 7 april 2013 @ 15:28:22 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124989046
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef tribalwars het volgende:

Waar ze zich samen met hun vriendje Satan verkneukelen om al die losers die zich in het hellevuur bevinden. Terwijl die arme zielen dachten in de hemel terecht te komen, maar helaas hielden ze zich in hun aardse bestaan te veel bezig met satanische dingen.
pi_124989127
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef tribalwars het volgende:

[..]

denk je persoonlijk dat anass een keuze had om zijn ziel aan satan te verkopen en dan in leven kon blijven ik denk dat wel namelijk???
  zondag 7 april 2013 @ 15:31:21 #114
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124989166
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

denk je persoonlijk dat anass een keuze had om zijn ziel aan satan te verkopen en dan in leven kon blijven ik denk dat wel namelijk???
een interresant theorie.
hoe is dat volgens jouw gegaan dan door bureau jeugdzorg of zo.
pi_124989409
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:31 schreef tribalwars het volgende:

[..]

een interresant theorie.
hoe is dat volgens jouw gegaan dan door bureau jeugdzorg of zo.
misschien ik weet het niet. misschien was ie wel heel slim en had ie informatie over het satanistische jeugdzorg en dat hij daarom werd vermoord, wat denk jij?
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 15:46:13 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_124989791
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:36 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

misschien ik weet het niet. misschien was ie wel heel slim en had ie informatie over het satanistische jeugdzorg en dat hij daarom werd vermoord, wat denk jij?
Laten we niet doordraven en allerlei waanzinnige scenario's bedenken. De werkelijkheid is al ernstig genoeg.
pi_124990116
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laten we niet doordraven en allerlei waanzinnige scenario's bedenken. De werkelijkheid is al ernstig genoeg.
tribalwars posts en denkbeelden zijn al vanaf het begin van dit topic al waanzinnig, ik probeer er alleen op door te gaan. tribalwars redenatie is illuminatie > bron van al het kwaad. Bijna alles en iedereen die boven hem staat behalve zijn god is illuminatie.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 16:00:01 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_124990453
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:53 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

tribalwars posts en denkbeelden zijn al vanaf het begin van dit topic al waanzinnig, ik probeer er alleen op door te gaan. tribalwars redenatie is illuminatie > bron van al het kwaad. Bijna alles en iedereen die boven hem staat behalve zijn god is illuminatie.
Dat bedoel ik ook. Laten we verstandig zijn en hem niet aanmoedigen hierin.
  zondag 7 april 2013 @ 16:15:44 #119
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124991000
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:53 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

verkeerd beeld van mij.

punt 1. ik zeg niet dat iedereen boven mij illuminati is.
punt 2 je weet niet is wat dat illuminati
punt 3. en je hebt een verkeerd beeld van illuminati. het zijn mensen die in satan geloven ,en ze voeren hun agenda uit. illuminati=verlichters. ze vinden zich zelf de verlichters. de elite/illuminatie. voeren hun agenda kosten wat kost uit. ze denken ook dat satan hun beloont voor hun daden.
punt 4: als ik zo denk over de wereld denk betekend het niet dat ik alles kwaad zie. goede wint vroeg of laat van het kwaad. eerst komt licht daarna duister en daarna weer licht. dus mensen die in god geloven hoeven zich geen zorgen te maken.
  zondag 7 april 2013 @ 16:16:41 #120
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_124991051
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:04 schreef Telates het volgende:
Wat een klinkklare onzin komt er uit je mond. Als je kind is vermoord, dan denken Marokkanen echt niet aan schande. De daad heeft zich dan al voltrokken en het enige wat je wilt weten is de waarheid over de dood van je kind. Ga die onzin maar verkondigen op stormfront of bij je blonde leider. Als je lef hebt moet je een reply geven op deze post. Zal je vandaag met de grond gelijk maken op FOK! Beetje met propaganda strooien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 07-04-2013 16:23:52 ]
pi_124991057
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook. Laten we verstandig zijn en hem niet aanmoedigen hierin.
Dit topic alleen al is een enorme aanmoediging om nog dieper het internet in te duiken in die schimmige sites om zijn absurde theorieën over satan, illuminatie, zionisten etc een voetstuk te geven. Heilig houdt hij vast aan zijn theorieën, er is absoluut geen mogelijk tot een discussie.

Hij is pas 17 en denkt alles te weten. Volgens mij heeft hij zich een beetje teveel laten meeslepen als ik al z'n posts zo bekijk.
  zondag 7 april 2013 @ 16:21:20 #122
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124991277
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:16 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Dit topic alleen al is een enorme aanmoediging om nog dieper het internet in te duiken in die schimmige sites om zijn absurde theorieën over satan, illuminatie, zionisten etc een voetstuk te geven. Heilig houdt hij vast aan zijn theorieën, er is absoluut geen mogelijk tot een discussie.

Hij is pas 17 en denkt alles te weten. Volgens mij heeft hij zich een beetje teveel laten meeslepen als ik al z'n posts zo bekijk.
of ander hebben zich teveel laten meeslepen. door de oude media. maar daar gaan we nu niet verder op in. dit is een beetje off topic
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 16:21:53 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_124991300
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:16 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Inderdaad. Dus aanmoedigen is niet nodig en zeker niet gewenst.
pi_124991337
Het was Joris Demmink :(
pi_124991346
Moet je voor de grap Tribal War's topic over chemtrails eens zien.. Geldige argumenten zijn gewoon niet aan hem besteed.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 16:23:09 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_124991353
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

of ander hebben zich teveel laten meeslepen. door de oude media. maar daar gaan we nu niet verder op in. dit is een beetje off topic
Ik zou toch even wat afstand nemen hiervan. Letterlijk. Weet je wel hoe mooi weer het is? Ga lekker even naar buiten en zet de complotten van je af. Je zou er gek van worden man.
  zondag 7 april 2013 @ 16:23:51 #127
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124991371
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou toch even wat afstand nemen hiervan. Letterlijk. Weet je wel hoe mooi weer het is? Ga lekker even naar buiten en zet de complotten van je af. Je zou er gek van worden man.
ik ga dadelijk wel even naar buiten. was net ook al buiten geweest. echt mooi weer
  zondag 7 april 2013 @ 16:25:05 #128
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_124991411
Hier de ouders van Anass, tweelingzus en broer aan tafel bij De Halve Maan.

zondag 7 april 2013 @ 16:26:55 #129
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_124991487
quote:
6s.gif Op zondag 7 april 2013 16:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik ga dadelijk wel even naar buiten. was net ook al buiten geweest. echt mooi weer
Gelijk heb je, jongeman.
  zondag 7 april 2013 @ 16:32:32 #130
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_124991681
Deze zaak stinkt ook. Vooral veel Nederlanders die terug grijpen naar 'die ouders durven de waarheid niet onder ogen te zien, vanwege de schande die daarmee gemoeid is in die 'cultuur'. Waar komen die fabeltjes allemaal vandaan? Sinds wanneer denkt een Marokkaan aan schande als zijn eigen kind het leven heeft gelaten. Ik zou daar eigenlijk wel een uitgebreid antwoord op willen. Waarom zoveel uit die dikke duim zuigen dat het een lieve lust is? 'Jullie' maken je eigen waarheid. Zoveel is zeker.
pi_124991734
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Inderdaad. Dus aanmoedigen is niet nodig en zeker niet gewenst.
Ach kom op waar is dit topic eigenlijk goed voor? Normale discussies heb ik hier nog niet gezien, elke twijfel aan z'n theorie wordt afgeslagen met iets belachelijks als ''je weet er niks van/je hebt ongelijk, want je praat oude media na/je hebt je laten beïnvloeden door de oude media'', hij weet simpelweg niet wat feiten zijn en als je vraagt om argumenten geeft ie standaard een link naar een vage site.
pi_124991768
Prima als je een andere mening hebt, maar deze jongen lijkt wel blind
  zondag 7 april 2013 @ 16:37:06 #133
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_124991846
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef Kesefkesef het volgende:
Prima als je een andere mening hebt, maar deze jongen lijkt wel blind
Hebben velen last van. Het is een betrekkelijk nieuwe ziekte. Het heeft de naam 'stekenblind' gekregen.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 16:37:30 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_124991862
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:34 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ach kom op waar is dit topic eigenlijk goed voor? Normale discussies heb ik hier nog niet gezien, elke twijfel aan z'n theorie wordt afgeslagen met iets belachelijks als ''je weet er niks van/je hebt ongelijk, want je praat oude media na/je hebt je laten beïnvloeden door de oude media'', hij weet simpelweg niet wat feiten zijn en als je vraagt om argumenten geeft ie standaard een link naar een vage site.
Ik zie ook het verband met BNW niet eerlijk gezegd.
Maar TS betrekt het erbij, dus die máákt er een BNW-topic van.
pi_124991884
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:32 schreef Jellereppe het volgende:
Deze zaak stinkt ook. Vooral veel Nederlanders die terug grijpen naar 'die ouders durven de waarheid niet onder ogen te zien, vanwege de schande die daarmee gemoeid is in die 'cultuur'. Waar komen die fabeltjes allemaal vandaan? Sinds wanneer denkt een Marokkaan aan schande als zijn eigen kind het leven heeft gelaten. Ik zou daar eigenlijk wel een uitgebreid antwoord op willen. Waarom zoveel uit die dikke duim zuigen dat het een lieve lust is? 'Jullie' maken je eigen waarheid. Zoveel is zeker.
hoho nou moet je ook niet 'veel Nederlanders' over één kam gaan scheren want dan ben je net zo dom bezig ;)
  zondag 7 april 2013 @ 16:38:42 #136
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_124991902
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef Nemephis het volgende:

[..]

hoho nou moet je ook niet 'veel Nederlanders' over één kam gaan scheren want dan ben je net zo dom bezig ;)
Doe ik met opzet. Men doet niet anders op FOK! Dan kun je van mij niet verwachten dat ik 'diplomatiek' blijf. Moet je eens een kijkje nemen op de FrontPage. Dan zal je beseffen waar ik naar toe wil.
pi_124991970
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:38 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Doe ik met opzet. Men doet niet anders op FOK! Dan kun je van mij niet verwachten dat ik 'diplomatiek' blijf.
Okee ik snap je.
Heb er zelf ook wat moeite met dit topic en TS die voor geen enkel normaal argument open staat.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 16:40:49 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_124991998
Dit topic gaat even dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')