quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je nú een idee wat ik bedoel?
Kunnen we lachen toch?quote:
En je kunt het geeneens bij de belasting terugvragenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is net een rekening die gozer. Komt altijd ongevraagd en ongewenst.
tribalwars kan je inderdaad niet reclameren, helaasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En je kunt het geeneens bij de belasting terugvragen
Idd, hij! DOMBOquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
JA, lok hem.
Ik wil tribalwars wel eens verbaal afmaken in een geweldige discussie op universitair niveau. Ik weet al wie er gaat winnen.
Tribal, 100%.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil tribalwars wel eens verbaal afmaken in een geweldige discussie op universitair niveau. Ik weet al wie er gaat winnen.
HAHAquote:
Ik ben er wel bang voor dat ik discussieer met een muur of zo ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tribal, 100%.
Tegen zijn logica is niet in te gaan.
Ga jij maar terug naar de basisschool om te leren hoofdrekenenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
vwo gaan doen
vmbo-kader is voor de eckte boys
Sletjes vingeren achterin de klas tijdens de wiskundelessenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man beetje hossel hier en daar ja toch niet dan
Stil.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar de basisschool om te leren hoofdrekenen
Ga jij maar naar red light district om te leren hoofd gevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar de basisschool om te leren hoofdrekenen
Ik las ballenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
Ik kom net een foto tegen op facebook van mijn vriendje uit groep 2, en tevens mijn beste vriend gedurende de hele basisschool. Tijdens onze basisschooltijd was hij altijd wel schattig, toen verloren we elkaar uit het oog maar de foto's die ik van hem zag waren niet zo heel erg mooi, puberteit werkte niet zo goed bij hem.
Maar nu zie ik ineens een foto van hem terug en hooooly shit hij is echt extreem knap geworden. Ik moet hem toch maar weer eens gaan bellen
dat sowiesoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sletjes vingeren achterin de klas tijdens de wiskundelessen
Gewoon pimp worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat sowieso
als je goed hosselt verdien je ook meer dna die vwo nerdjes sowieso man!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij was boos op mij omdat ik niet meeging in de redenatie dat de bijbel een betrouwbaardere bron was dan wetenschap.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga jij maar naar red light district om te leren hoofd geven
Ga dan niet vwo emogiffen, ik weet ook wel dat ik ik niet zo slim ben dat ik geen gymnasium+++ masterclass doe!quote:
No commentquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga jij maar naar red light district om te leren hoofd geven
Hap hapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan niet vwo emogiffen, ik weet ook wel dat ik ik niet zo slim ben dat ik geen gymnasium+++ masterclass doe!![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN GEEN NERD OMDAT IK VWO DOE, IK BEN SOWIESO EEN NERD, ik ben een NERDFIGHTER!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
als je vwo doet ben je ook wel nerdje hoor xD xD
Jij bent 24/7 dronken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb mijn biertje nog niet eens op en ben nu al dronken
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
Vind ik ook primaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik las ballen
tweede keer ook
amateurquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:50 schreef tribalwars het volgende:
natuurlijk hebben jullie wel gehoord van anass . die jongen die zelfmoord pleegt om dat hij gepest werd. maar als ik alle feite bestudeer dan klopt er niks van. ik weet bijna zeker dat anass is vermoordt . veel dingen wijzen zelfs op een satan ritueel. ik denk dat anass vermoordt is door iemand van de illuminati/elite. ik zou graag jullie mening hier over willen horen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gister stond er iemand te kotsen die 2 slokken bier en wat geblowd had
ik ga 12 maanden zolderkamerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
Facebook zit weer vol met aids.
"ik ga 24 dagen naar londen"
"ik ga 12 dagen naar australië"
"ik ga 7 dagen naar bulgarije"
tyf op pls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |