quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
ANP, 20:48
STELLENDAM - Een zeventien-jarige jongen uit het Zuid-Hollandse Stellendam is vanavond opgepakt wegens openbare dronkenschap. Twee agenten spotten de jongen, die aan het joggen was, ter hoogte van de St.Nichtjeskade. De jongen leek duidelijk verward te zijn en toen de politie hem een verklaring vroeg af te leggen was zijn respons: "Waar is mijn nichtje?" aldus onze verslaggever.
Bron: ANP
Goed, ik heb me er overheen gezet..quote:
Ik kom eraanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Goed, ik heb me er overheen gezet..
Ik sta bij Utrecht Centraal over 10 minuutjes. Als je vanuit busstation West richting de mediamarkt loopt en dan door naar de Vredenburg sta ik bij de derde rode fiets met knipperlichten
Godver zie 't nu pasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een vrouwtje trouwens? operatie ondergaan?
wil een gratis aboquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een vrouwtje trouwens? operatie ondergaan?
Ik ben geen kampioen hardloper, ik wil gewoon beetje hardlopen, that's all. Daar heb ik geen alcohol voor nodig, maar had gewoon zin in bier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon JD of vodka gaan drinken spatie. dat bevordert het lopen zometeen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben geen kampioen hardloper, ik wil gewoon beetje hardlopen, that's all. Daar heb ik geen alcohol voor nodig, maar had gewoon zin in bier.
ANP, 20:48
STELLENDAM - Een zeventien-jarige jongen uit het Zuid-Hollandse Stellendam is vanavond opgepakt wegens openbare dronkenschap. Twee agenten spotten de jongen, die aan het joggen was, ter hoogte van de St.Nichtjeskade. De jongen leek duidelijk verward te zijn en toen de politie hem een verklaring vroeg af te leggen was zijn respons: "Waar is mijn nichtje?" aldus onze verslaggever.
Bron: ANP
nee anders ga je het systeem misbruikenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
[..]
en dat doe je door een vrouw te worden op fok?
leg mij dat eens uit
. Twee agenten spotten de jongen, die aan het joggen was, ter hoogte van de St.Nichtjeskade. De jongen leek duidelijk verward te zijn en toen de politie hem een verklaring vroeg af te leggen was zijn respons: "Waar is mijn nichtje?" aldus onze verslaggever.
Het systeem is alwetend.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee anders ga je het systeem misbruiken
ik snap het nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hij heeft gelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef Toto69 het volgende:
SNEL HET SYSTEEM VOLGT ONS!!!!
(C) tribalwars
Tribalwars niet kennenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap de grap over Tribalwars niet
Is een doorgedraaide FOK! user.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap de grap over Tribalwars niet
quote:
quote:Ik wil nu toch wel eens een keer een klacht indienen,
wanneer komen er eens fatsoendelijke rondes? het is vakantie for god sakes .
dan willen we leuke rondes van smorgens tot savonds of 2/3 dagen rondes op snelheid 150 tot 250 ofzo.
nee jullie doen 4 uur speedrondes instellen steeds die kutsaai zijn, en kata rondes en bashes die geen hond leuk vind.
Vandaag ook als voorbeeld, begint godverdommepas een speed om half 2 dat had al om 10/11/12 uur moeten zijn !!!!
en dan nog die nachtrondes die maar tot 03.00 duren , dat jullie dat nog nachtrondes durven te noemen.
gegroet iemand die een schijthekel heeft aan de rondes die jullie instellen.
Dus je haalt wat foto's van het internet van knappe jonge tienermeisjes en stuurt ze naar rijke geile mannen voor ABO?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Cool story bro.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh hij ging mij een keer DMen.
Wat doe jij kut de laatste tijd, wat heb ik je nou weer misdaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
-> BNW of TRU of zo
[..]
rot joh
Die gozer is compleet van 't padje. 24/7 skaffa geloof ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij was boos op mij omdat ik niet meeging in de redenatie dat de bijbel een betrouwbaardere bron was dan wetenschap.
Sinds zijn geslachtsverandering is HH ongesteldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat doe jij kut de laatste tijd, wat heb ik je nou weer misdaan
Van wiet word je slimmer, ja toch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die gozer is compleet van 't padje. 24/7 skaffa geloof ik
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef tribalwars het volgende:
Ik verwacht dat reizen binnen een bepaalde tijd heel erg wordt beperkt. Waarom denk je dat zou je denken. Omdat de NWO niet wil dat mensen uit het systeem kunnen vluchten. Want dan hebben ze geen mensen om aan te verdienen en om te controleren. Hoe gaat ze dat grotendeels platleggen.
Een paar zaken die dat kunnen veroorzaken enkele voorbeelden.
-terrorisme
- Klimaatveranderingen
- Van wegen een Oorlog
- Door het opkomend fascisme en de politiestaat zou je reizen kunnen bemoeilijk door een aantal wetten te maken.
Niet serieus reacties daar wordt niet op gereageert.
dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sinds zijn geslachtsverandering is HH ongesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |