JA!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ILLOEMINADIE EN DE HOGE HEREN IN HET KABINET
Na 1 slokje Whisky lig ik al in een coma!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter ga jij gewoon aan iets sterkers.
Dan gaan wij nooit zuipen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Na 1 slokje Whisky lig ik al in een coma!
Oh dat heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!
ik kwam ook zo'n stuk tegen op facebook laatst, over waarom mark rutte geen goede MP was, ook zo'n stom huisvrouwenstukdat hij geen goede MP was omdat hij geen vrouw en kinderen heeft en dus niks van het normale leven begrijpt!!!!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!
ik kwam ook zo'n stuk tegen op facebook laatst, over waarom mark rutte geen goede MP was, ook zo'n stom huisvrouwenstukdat hij geen goede MP was omdat hij geen vrouw en kinderen heeft en dus niks van het normale leven begrijpt!!!!!!
Daarom De Masculiene Partijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Daarom De MasculieneLibertarische Partij
Wij, het Ministerie van Gezichts- en Lichaamshaar heeft besloten dat wij mannen meer haar moeten laten zetten. Okselhaar scheren kan echt niet meer!quote:
Daar heb ik idd laatst een topic over geopendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef msacras het volgende:
[..]
had jij daar niet laatst een topic over geopend? ik heb hem niet gelezen verder
wat is het
Feminisme maar dan komt het op voor de mannen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef msacras het volgende:
[..]
had jij daar niet laatst een topic over geopend? ik heb hem niet gelezen verder
wat is het
sowieso okselhaar scherenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wij, het Ministerie van Gezichts- en Lichaamshaar heeft besloten dat wij mannen meer haar moeten laten zetten. Okselhaar scheren kan echt niet meer!
die zin klopt zegmaar niet helemaal zegmaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Feminisme maar dan komt het op voor de mannen!
Ook in het Midden-Oosten? Daar mag het best wat meer zijn van mij, wat nou als we al onze feministen daar heen sturen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heb ik een hekel aan feminisme zeg. Manman.
Prima plan!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ook in het Midden-Oosten? Daar mag het best wat meer zijn van mij, wat nou als we al onze feministen daar heen sturen?
Ja!!! De vrouwen hebben heel lang geen rechten gehad hoor!!! Dus nu willen wij meer!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heb ik een hekel aan feminisme zeg. Manman.
Geweldig idee van Spatie, komt in partijprogramma!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook in het Midden-Oosten? Daar mag het best wat meer zijn van mij, wat nou als we al onze feministen daar heen sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |