abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130283953

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130283965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef lasapparaat het volgende:

[..]

Toch is het dan een beetje fatsoen om dit iig aan te geven. Ik weet niet hoe andere mensen denken hoe de wereld in elkaar zit maar ik zou dit soort dingen dus altijd melden als ik al met iemand "bezig" was. Ze hoeven van mij echt niet op elk bericht te reageren, maar als je al zo lang met elkaar bezig bent vind ik het toch wel onfatsoenlijk om zo ineens niets meer van je te laten horen.
Daar heb je zeker gelijk in!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:33:58 #3
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130284129
Had toch wel iets met dolfijnen in de titel verwacht firefly
pi_130284176
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef eefje801 het volgende:
Had toch wel iets met dolfijnen in de titel verwacht firefly
We daten gewoon nog een topic alleen in de omgeving, Eva :)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130284396
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

We daten gewoon nog een topic alleen in de omgeving, Eva :)
Over omgeving gesproken, wat een ramp is het om iemand in de provincie Drenthe te vinden :P (of je moet boven de 40 jaar zijn).
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:47:28 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130284697
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef lasapparaat het volgende:

[..]

Over omgeving gesproken, wat een ramp is het om iemand in de provincie Drenthe te vinden :P (of je moet boven de 40 jaar zijn).
Valt wel mee hoor :7
pi_130284818
Ik vergeet altijd dat er een titel is ^^
pi_130284980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:

Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.
Ik heb op het moment een paar maanden Paiq geprobeerd en ik wil het bij deze ernstig afraden.

Ik heb vrij snel besloten om hun betaalde Select abonnement te nemen, elke dag match klinkt goed en maakt het makkelijker om snel met veel meer vrouwen in contact te komen.

De vrouwen op deze site zijn vaak saai en oppervlakkig. Regelmatig zijn mijn mening over iets, een van mijn studies, mijn werk of mijn foto zo'n probleem dat ze me gelijk hun lijstje uit flikkeren. Met de meeste meisjes moet ik een gesprek houden wat steeds meer op een interview gaat lijken omdat ik reacties er met veel pijn en moeite uit moet trekken.

Als je eindelijk denkt een keer een leuke te hebben getroffen dan verwijdert ze je ineens ook weer zomaar zonder reden. (Eigenlijk is dat nog veel erger: als alles goed lijkt te gaan, het gesprek goed loopt en het lijkt te klikken en dan overkomt het je nog)

Voor mij geen Paiq meer iig. Vreselijke vrouwen daar.
pi_130285074
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb op het moment een paar maanden Paiq geprobeerd en ik wil het bij deze ernstig afraden.

Ik heb vrij snel besloten om hun betaalde Select abonnement te nemen, elke dag match klinkt goed en maakt het makkelijker om snel met veel meer vrouwen in contact te komen.

De vrouwen op deze site zijn vaak saai en oppervlakkig. Regelmatig zijn mijn mening over iets, een van mijn studies, mijn werk of mijn foto zo'n probleem dat ze me gelijk hun lijstje uit flikkeren. Met de meeste meisjes moet ik een gesprek houden wat steeds meer op een interview gaat lijken omdat ik reacties er met veel pijn en moeite uit moet trekken.

Als je eindelijk denkt een keer een leuke te hebben getroffen dan verwijdert ze je ineens ook weer zomaar zonder reden. (Eigenlijk is dat nog veel erger: als alles goed lijkt te gaan, het gesprek goed loopt en het lijkt te klikken en dan overkomt het je nog)

Para in je kop?
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:57:10 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130285079
quote:

[..]

Dat jouw ervaring niet zo goed is betekent niet gelijk dat de vrouwen daar niet leuk zijn of een ander geen succes daar kan hebben toch?

Ik vond het ook niet een geweldige site, ben niet zo'n chatter. Maar er staan zeker wel leuke mannen en vrouwen op.
pi_130285080
quote:

[..]

Ik zou beginnen met iedereen op straat te groeten en daardoor een wat positiever persoon te worden ;)
pi_130285131
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met iedereen op straat te groeten en daardoor een wat positiever persoon te worden ;)
_O_

And keep smiling...... :P
pi_130285151
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:58 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

_O_

And keep smiling...... :P
^O^
pi_130285835
quote:

[..]

Misschien ligt het wel aan jou. Ik bedoel, als ik je topics zo eens lees druipt de gezelligheid er niet echt vanaf zullen we maar zeggen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:16:45 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130285847
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mee eens, maar je kent het vaste patroon van hem....

En wat ook opvalt..... Het ligt zoals gebruikelijk aan een ander.....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130285871
quote:

[..]

Pfoe, echt gezellig kom je niet over. Daarnaast generaliseer je enorm :')
pi_130285961
Jullie zeggen allemaal wat ik denk :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:20:53 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130286014
Maar toch moet ik zeggen dat hij nu wel wat beter/normaler overkomt dan we anders van hem gewend zijn.
pi_130286196
Ik dacht al bijna dat ik gekwetst moest zijn omdat ik een account op Paiq heb ;)

Hier donderdag een date gepland staan, ik begin het alleen al weer benauwd te krijgen want hij heeft ook al plannen voor date 2 en date 3 bedacht :|W
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130286232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef MissGump het volgende:
Ik dacht al bijna dat ik gekwetst moest zijn omdat ik een account op Paiq heb ;)

Hier donderdag een date gepland staan, ik begin het alleen al weer benauwd te krijgen want hij heeft ook al plannen voor date 2 en date 3 bedacht :|W
Oei :P
Nu moet je natuurlijk met een idee voor date 4 komen ;)
pi_130286277
quote:

Damnz, wtf bezielen zulke gasten?
Lekker spontaan dit......
pi_130286295
quote:

Wat zei je? Laten we de eerste date maar eens even afwachten?
pi_130286777
Ik probeer het heel hard te negeren, maar als het zo door gaat denk ik dat ik date 1 zelfs ga overslaan.

En in eerste instantie vond hij eigenlijk dat ik date 1 te snel voorstelde :?
pi_130286830
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mee eens, maar je kent het vaste patroon van hem....

En wat ook opvalt..... Het ligt zoals gebruikelijk aan een ander.....
idd
pi_130286991
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:36 schreef MissGump het volgende:
Ik probeer het heel hard te negeren, maar als het zo door gaat denk ik dat ik date 1 zelfs ga overslaan.
En in eerste instantie vond hij eigenlijk dat ik date 1 te snel voorstelde :?
Gelijk heb je, ik zou ook afknappen als iemand iets soortgelijks tegen mij zou zeggen...
pi_130287096
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef eefje801 het volgende:

Dat jouw ervaring niet zo goed is betekent niet gelijk dat de vrouwen daar niet leuk zijn of een ander geen succes daar kan hebben toch?

Ik vond het ook niet een geweldige site, ben niet zo'n chatter. Maar er staan zeker wel leuke mannen en vrouwen op.
Ik heb er echt stinkend mijn best gedaan de laatste weken. Als het niet aan alle vrouwen daar ligt, dan ligt het in ieder geval aan de matches die ik krijg. Kennelijk zijn die niet voor mij geschikt. Ik heb er echt voortdurend alles aan gedaan, maar het was echt als trekken aan een dood paard.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef Rickario het volgende:

Pfoe, echt gezellig kom je niet over. Daarnaast generaliseer je enorm :')
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef Hungry_Joe het volgende:

Misschien ligt het wel aan jou. Ik bedoel, als ik je topics zo eens lees druipt de gezelligheid er niet echt vanaf zullen we maar zeggen.
Ik kan me voorstellen dat ik nu niet zo gezellig overkom, ik uit immers vooral even mijn frustratie over die afgelopen weken.

Ik ben in dubio of het nou aan mij ligt of aan de andere kant. Naar mijn mening heb ik echt al weken stinkend hard mijn best gedaan en als ik dan zie hoe er terug tegen me wordt gedaan dan kan ik bijna niet anders dan de conclusie trekken dat het niet aan mij ligt. Ik heb geen enkel idee hoe ik het beter moet doen, ik heb hartstikke positief, enthousiast, vol energie etc geprobeerd om er wat uit te halen.

De andere kant van dat verhaal is dat het misschien toch deels aan mij ligt, omdat in het echt ik nou ook niet echt de jongen ben die meisjes willen hebben. Ik was laatst een nacht uit en dan merk ik ook dat zelfs meisjes die ongelofelijk makkelijk lopen te doen tegen andere jongens dat absoluut niet tegen mij zijn.

Maar daar staat weer tegenover dat ik zo via een chat anders over moet komen dan in het echt: heb echt gefocust op positief en vol energie en de lichaamstaal en uitstraling die ik in het echt misschien mis zouden online juist in mijn voordeel moeten zijn. En toch faalde dat dus ook.

Ik snap er geen hout van. Of er is een probleem met de meeste vrouwen, of ze zien gewoon niet wat ze moeten zien. Misschien zijn vrouwen gewoon mijn ding niet.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:44:23 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130287268
Evt wat chats mogelijk om hier te plaatsen?
pi_130287352
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb er echt stinkend mijn best gedaan de laatste weken. Als het niet aan alle vrouwen daar ligt, dan ligt het in ieder geval aan de matches die ik krijg. Kennelijk zijn die niet voor mij geschikt. Ik heb er echt voortdurend alles aan gedaan, maar het was echt als trekken aan een dood paard.

[..]

[..]

Ik kan me voorstellen dat ik nu niet zo gezellig overkom, ik uit immers vooral even mijn frustratie over die afgelopen weken.

Ik ben in dubio of het nou aan mij ligt of aan de andere kant. Naar mijn mening heb ik echt al weken stinkend hard mijn best gedaan en als ik dan zie hoe er terug tegen me wordt gedaan dan kan ik bijna niet anders dan de conclusie trekken dat het niet aan mij ligt. Ik heb geen enkel idee hoe ik het beter moet doen, ik heb hartstikke positief, enthousiast, vol energie etc geprobeerd om er wat uit te halen.

De andere kant van dat verhaal is dat het misschien toch deels aan mij ligt, omdat in het echt ik nou ook niet echt de jongen ben die meisjes willen hebben. Ik was laatst een nacht uit en dan merk ik ook dat zelfs meisjes die ongelofelijk makkelijk lopen te doen tegen andere jongens dat absoluut niet tegen mij zijn.

Maar daar staat weer tegenover dat ik zo via een chat anders over moet komen dan in het echt: heb echt gefocust op positief en vol energie en de lichaamstaal en uitstraling die ik in het echt misschien mis zouden online juist in mijn voordeel moeten zijn. En toch faalde dat dus ook.

Ik snap er geen hout van. Of er is een probleem met de meeste vrouwen, of ze zien gewoon niet wat ze moeten zien. Misschien zijn vrouwen gewoon mijn ding niet.
Wees niet zo hard voor jezelf...
Blijf openhartig, en dan komen de leuke dames vanzelf...
Een die in jouw ogen aanspreekt....

En stop met zo veel je best te doen, nergens voor nodig....
Damnz, krijg echt zelfmoordneigingen door je reacties....
pi_130287391
quote:

[..]

Ik heb er echt stinkend mijn best ge*snip*
Ja, stop, ho maar. Het ligt aan jou. Hoe verklaar je anders dat ik en menigeen hier met mij wel gewoon hele leuke gesprekken hebben daar waar ook nog eens regelmatig een date uit voortvloeit?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:46:23 #30
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130287416
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik denk dat de sleutel ligt in: ik doe mijn stinkende best dús dan moet het ook lukken. Dat is niet een gegeven namelijk, het hangt van zoveel dingen af. Ook al is dit maar fok, kan best zijn dat je frustratie wat in je chats doorsijpelt. Of dat het inderdaad geen goede matches waren. Kan allemaal. Je kunt ook wanneer een gesprek niet loopt wat feedback vragen, misschien heb je wel iets in je chats waar ze op afknappen. Je weet het niet als je het niet vraagt.
pi_130287627
Benzin hier ja?

Nouja dat is op zich mooi, betekent dat hij toch weer een stap verder is ^O^
pi_130287843
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Is dat acceptabel zonder hun toestemming?

Maar in sommige gesprekken moet ik gewoon door de korte reacties zo hard blijven trekken dat het een saai interview wordt. In die gevallen vind ik dat het deels aan haar ligt, maar kan ik het ook begrijpen dat ze het saai vindt of geen zin meer heeft.

Maar in andere gesprekken ging het gewoon goed en was er geen vuiltje aan de lucht. Vrolijk, leuk, entertainend. Vaak ging het dan fout bij het fotomoment, het noemen van mijn studies of werk. En zoals ik zei, een enkele keer ging het goed tot ze gewoon plots besluit mij weg te flikkeren.

Wat ik ook een paar keer had is dat het eerst prachtig loopt en ik er heel blij mee ben, maar dan de volgende keer compleet die vibe eruit is en ik wat ik ook doe dat ook niet terug kan krijgen.

quote:
4s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, stop, ho maar. Het ligt aan jou. Hoe verklaar je anders dat ik en menigeen hier met mij wel gewoon hele leuke gesprekken hebben daar waar ook nog eens regelmatig een date uit voortvloeit?
Mazzel, je ziet er beter uit, doet aantrekkelijkere studie/werk (daar verlies ik er ook echt heel erg veel). Maar misschien heeft door hoe jij de vragenlijst hebt ingevuld Paiq ook wel gewoon betere matches voor je en heb ik daar een beetje pech.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:55:06 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130288073
Verhul hun namen/email, zet het even in een spoiler, en dan is het vast geen probleem.

Maar hoe het op jouw overkomt kan natuurlijk anders zijn dan hoe het op de ander overkomt he.
pi_130288087
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Dit inderdaad. Misschien zien wij wat jij niet ziet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130288245
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:51 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Mazzel, je ziet er beter uit, doet aantrekkelijkere studie/werk (daar verlies ik er ook echt heel erg veel). Maar misschien heeft door hoe jij de vragenlijst hebt ingevuld Paiq ook wel gewoon betere matches voor je en heb ik daar een beetje pech.
Nou nee, ik heb een kutbaan, weet niet meer wat ik bij de vragen heb ingevuld, heb geen interesses whatsoever en zie eruit als Ebenezeer Scrooge on speed. En ik rij in een bangbus die half uit elkaar aan het vallen is.

Maar ik maak dan wel weer vaak grapjes! Dat scheelt.
pi_130288971
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou nee, ik heb een kutbaan, weet niet meer wat ik bij de vragen heb ingevuld, heb geen interesses whatsoever en zie eruit als Ebenezeer Scrooge on speed. En ik rij in een bangbus die half uit elkaar aan het vallen is.

En dat is dan dus gelijk een lesje in hoe je Paiq-gesprekjes voert!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:09:13 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130289171
quote:

[..]

Ik heb er echt stinkend mijn best gedaan de laatste weken.
Zoals wat, vertel eens wat je allemaal gedaan hebt?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130289287
Overigens ben ik nog altijd van mening dat een subject als werk of studie nu niet echt de meest spetterende gesprekken oplevert. Je hebt van die mensen die menen van wel, om dan gelijk maar vol bezieling een uur lang je scherm vol te bazuinen over hoe geweldig hun baan wel niet is, terwijl jij ondertussen van ellende maar uit het raam bent gaan staren voor je besluit ze weg te klikken.
pi_130289345
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Misschien zien wij wat jij niet ziet.
Ik zit even te kijken hoe ik de gespreksgeschiedenis hier in een leesbaar formaat kan plakken en ik moet even een paar goede voorbeelden zoeken en wat redigeren.

Nu ik zit terug te lezen zie ik dat ik soms wat steekjes heb laten vallen, maar het is niet heel schokkend. Over het algemeen ziet het er alsnog heel goed en positief uit.

quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

Dat doe ik ook, maar kennelijk werkt dat bij mij minder goed.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zoals wat, vertel eens wat je allemaal gedaan hebt?
Zoals ik zeg, heb er geld tegenaan gegooid, met veel positiviteit en inspanning die gesprekken aangegaan. Ik heb er de afgelopen weken een paar uur per dag doorgebracht. Veel meer kan ik niet doen, misschien moet ik een andere plek proberen dan Paiq.
pi_130289422
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:11 schreef benzin het volgende:
Dat doe ik ook, maar kennelijk werkt dat bij mij minder goed.
Als je moeder om je grapjes lacht wil dat nog niet zeggen dat het een heuse dijenkletser is natuurlijk.
pi_130289484
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens ben ik nog altijd van mening dat een subject als werk of studie nu niet echt de meest spetterende gesprekken oplevert. Je hebt van die mensen die menen van wel, om dan gelijk maar vol bezieling een uur lang je scherm vol te bazuinen over hoe geweldig hun baan wel niet is, terwijl jij ondertussen van ellende maar uit het raam bent gaan staren voor je besluit ze weg te klikken.
Dat ben ik met je eens en ik probeer ook, deels vanwege mijn ervaringen met hoe vrouwen oppervlakkig op zoiets afknappen, om kilometers ver bij die onderwerpen uit de buurt te blijven. Zelf begin ik er in de regel niet over, ook niet door te vragen wat zij doen, omdat ik dan kan verwachten dat de vraag terug komt.

Maar vroeger of later, helaas meestal vrij vroeg, gaat zo'n meisje er toch naar vragen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:15:08 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130289561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef benzin het volgende:

Maar vroeger of later, helaas meestal vrij vroeg, gaat zo'n meisje er toch naar vragen.
Je moet wel een heel vreselijk beroep hebben wil iemand op feite van je beroep de boel afkappen. Dan gaat het altijd nog in combi met andere zaken.
pi_130289583
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens en ik probeer ook, deels vanwege mijn ervaringen met hoe vrouwen oppervlakkig op zoiets afknappen, om kilometers ver bij die onderwerpen uit de buurt te blijven. Zelf begin ik er in de regel niet over, ook niet door te vragen wat zij doen, omdat ik dan kan verwachten dat de vraag terug komt.

Ze vragen ernaar omdat zo'n gesprek niet loopt, er geen goede flow inzit en dat een makkelijk onderwerp is om op terug te grijpen als het dus wat stroever loopt.
pi_130289601
Ik ben nu wel benieuwd naar het beroep van benzin.
pi_130290181
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ze vragen ernaar omdat zo'n gesprek niet loopt, er geen goede flow inzit en dat een makkelijk onderwerp is om op terug te grijpen als het dus wat stroever loopt.
Open deur, gezien je schijnbaar zo'n expert daarin bent: wat is volgens jou dan een goede flow en hoe breng je dat wel in het gesprek aan?

Want veel beter dan gewoon proberen te beginnen met haar dag en vanuit daaruit naar interesses toe te werken en vooral veel luchtige grapjes te maken kan ik echt niet.

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je moet wel een heel vreselijk beroep hebben wil iemand op feite van je beroep de boel afkappen. Dan gaat het altijd nog in combi met andere zaken.
Of mijn matches zijn zo oppervlakkig dat ze dat wel doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Kekaa het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar het beroep van benzin.
Ik ben onderzoeker en doe onderzoek naar intelligente gedistribueerde systemen. De doorbraken zijn fantastisch en het is een van de meest interessante velden die er is. Maar ik kan eigenlijk niet uitleggen in een paar regels waarom het zo leuk en interessant is. Is dat nou zo verschrikkelijk?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:25:03 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130290257
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:23 schreef benzin het volgende:

Ik ben onderzoeker en doe onderzoek naar intelligente gedistribueerde systemen. De doorbraken zijn fantastisch en het is een van de meest interessante velden die er is. Maar ik kan eigenlijk niet uitleggen in een paar regels waarom het zo leuk en interessant is. Is dat nou zo verschrikkelijk?
Als je erop door zou gaan wel. Al zou ik het gewoon bij die eerste zin gelaten hebben.
pi_130290403
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je erop door zou gaan wel. Al zou ik het gewoon bij die eerste zin gelaten hebben.
Ik laat het meestal ook bij die ene zin, wat erachter aankwam was alleen voor hier bedoeld.

Als ik de vraag krijg wat het precies is heb ik een antwoordje van een paar zinnen dat ik met veel pijn en moeite geschreven heb en zo in het gesprek kan plakken.

Ik heb ook een paar keer geprobeerd er langer op door te gaan en dat werkte helemaal voor geen meter, dus daar ben ik mee opgehouden.
pi_130290617
Ik heb het even gegoogled... iets technisch?
Maar maakt verder toch niet uit of je kan uitleggen wat er leuk aan is.. als jij het maar leuk vindt.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:34:04 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130290810
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:11 schreef benzin het volgende:

Zoals ik zeg, heb er geld tegenaan gegooid.
Geld staat volledig buiten succes of gelijk aan inspanning. Valt dus niet onder moeite doen.

quote:
met veel positiviteit en inspanning die gesprekken aangegaan.
Dat vind jij, maar zoals gemerkt staat je zelf beeld, je opvattingen extreem ver van de werkelijkheid. Dus ben erg benieuwd naar voorbeelden :)

quote:
Ik heb er de afgelopen weken een paar uur per dag doorgebracht. Veel meer kan ik niet doen, misschien moet ik een andere plek proberen dan Paiq.
Tijd in gestoken is inderdaad positief :)
pi_130290872
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:31 schreef Kekaa het volgende:
Ik heb het even gegoogled... iets technisch?
Maar maakt verder toch niet uit of je kan uitleggen wat er leuk aan is.. als jij het maar leuk vindt.
Het is behoorlijk technisch ja.

Tuurlijk gaat het er vooral om dat ik het leuk vind, maar als zoiets kennelijk een reden is om mij niet te willen hebben dan maakt dat er niet leuker op. Ik overweeg om als mijn contract afloopt iets buiten de technische sector te zoeken, voor een groot deel om deze reden.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:35:42 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130290923
Wat is er mis met benzin. Lijkt mij geen retard? Oh ja, acteuren.
pi_130290924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat het er vooral om dat ik het leuk vind, maar als zoiets kennelijk een reden is om mij niet te willen hebben dan maakt dat er niet leuker op. Ik overweeg om als mijn contract afloopt iets buiten de technische sector te zoeken, voor een groot deel om deze reden.
Nou jaa!
En denk je dat het daten dan beter zal gaan?

Als iemand je afwijst op je baan alleen al, dan moet je diegene niet eens willen.
pi_130290949
Maar goed, je kunt beter even een gesprek posten, dan kan er beter advies gegeven worden.
pi_130291376
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Open deur, gezien je schijnbaar zo'n expert daarin bent: wat is volgens jou dan een goede flow en hoe breng je dat wel in het gesprek aan?

Want veel beter dan gewoon proberen te beginnen met haar dag en vanuit daaruit naar interesses toe te werken en vooral veel luchtige grapjes te maken kan ik echt niet.

Er is geen standaard formule voor, buiten dat het wel de bedoeling is om haar een beetje te prikkelen. Dat ze - de volgende keer als je online komt - jou aanspreekt omdat de vorige chat zo leuk was. Humor is een goede methode, maar een bepaalde scherpte in het gesprek ook, of een sterke mening ergens over. Mits goed gebracht.

Het vereist creativiteit en dat heb je of niet. Al valt het altijd wel iets te verbeteren als eraan gewerkt wordt.
pi_130291435
Zie het ook als een oefening Benzin. Probeer wat verschillende dingen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:45:24 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130291514
Kom eerst eens met een chat voorbeeld ipv losse kreten en verhalen. Want je geschiedenis weten de meeste wel. Janken, krijsen en de schuld bij andere helpen, maar er zelf niks voor doen. Oke oke behalve negatief aandacht vragen.

Dus stop met alles en dump eens wat chat gesprekken hier.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:51:09 #57
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130291887
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik laat het meestal ook bij die ene zin, wat erachter aankwam was alleen voor hier bedoeld.

Als ik de vraag krijg wat het precies is heb ik een antwoordje van een paar zinnen dat ik met veel pijn en moeite geschreven heb en zo in het gesprek kan plakken.

Ik heb ook een paar keer geprobeerd er langer op door te gaan en dat werkte helemaal voor geen meter, dus daar ben ik mee opgehouden.
Je kunt beter loslaten dat je werk nou zou geweldig interessant is tijdens zo'n eerste chat. Die ander ként jou namelijk helemaal nog niet, dus waarom zou het haar interesseren? Wat telt is dat je een beetje soepel een gesprek voert en hoe je foto's zijn. Dus tref je weer zo'n droge trut die over niks anders dan werk wil praten of idiote redenen heeft om mensen op te selecteren, doe eens gek en druk zelf die "delete" knop in op Paiq.
pi_130292262
O ja, nog iets. Wees geen overdreven slijmbal. Je kunt beter als een olifant in een porseleinkast tekeer gaan qua directheid dan haar overal in naar de mond praten. Vrouwen prikken daar snel genoeg doorheen.
pi_130293194
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je kunt beter loslaten dat je werk nou zou geweldig interessant is tijdens zo'n eerste chat. Die ander ként jou namelijk helemaal nog niet, dus waarom zou het haar interesseren? Wat telt is dat je een beetje soepel een gesprek voert en hoe je foto's zijn. Dus tref je weer zo'n droge trut die over niks anders dan werk wil praten of idiote redenen heeft om mensen op te selecteren, doe eens gek en druk zelf die "delete" knop in op Paiq.
Soms mis ik die "vind ik leuk" knop echt hier :)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130293205
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja, nog iets. Wees geen overdreven slijmbal. Je kunt beter als een olifant in een porseleinkast tekeer gaan qua directheid dan haar overal in naar de mond praten. Vrouwen prikken daar snel genoeg doorheen.
Hahaha, ik moest hardop lachen.. Wat nu als ik geen porseleinkast meer heb?? ;)
pi_130293445
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hahaha, ik moest hardop lachen.. Wat nu als ik geen porseleinkast meer heb?? ;)
extra reden om haar porseleinkast te nemen
pi_130293698
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:16 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

extra reden om haar porseleinkast te nemen
Gewéldig, inderdaad niet naar de mond praten, hebben ze zo door.. Je eigen mening over iets hebben mag heus wel.. Levert soms ook hele leuke gesprekken op.
pi_130294213
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, je kunt beter even een gesprek posten, dan kan er beter advies gegeven worden.
Zodra ik de makkelijkste manier vind om de gespreksgeschiedenis in een leesbaar formaat hier te plakken dan doe ik dat alsnog.

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef eefje801 het volgende:

Dus tref je weer zo'n droge trut die over niks anders dan werk wil praten of idiote redenen heeft om mensen op te selecteren, doe eens gek en druk zelf die "delete" knop in op Paiq.
Ik zal eraan denken. Thanks :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Er is geen standaard formule voor, buiten dat het wel de bedoeling is om haar een beetje te prikkelen. Dat ze - de volgende keer als je online komt - jou aanspreekt omdat de vorige chat zo leuk was.
Dan doe ik toch nog iets fout, want in 80% van de gevallen moet het elke keer weer van mijn kant komen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:51:21 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130295464
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Zodra ik de makkelijkste manier vind om de gespreksgeschiedenis in een leesbaar formaat hier te plakken dan doe ik dat alsnog.
Knippen plakken en klaar. 2min werk.
Maar we weten alle 2 al dat je het niet gaat doen, er een excuus gaat komen om het te doen.
pi_130295718
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Knippen plakken en klaar. 2min werk.
Maar we weten alle 2 al dat je het niet gaat doen, er een excuus gaat komen om het te doen.
A. Dan is het nog niet geredigeerd, wil er wat details uithalen
B. Zoals ik al zei, het is geen kwestie van simpel kopiëren en plakken, want dat is geen leesbaar formaat. In de berichtengeschiedenis is het aangeduid met kleurtjes, dus je kan dan met geen mogelijkheid zien wie van ons wat geschreven heeft.
C. Ik vind het werkelijk waar schandalig dat je elke keer tegen me loopt te zeiken en bij voorbaat sowieso van het slechtste uitgaat. Dat heb ik niet echt verdiend en wat mij betreft heb ik jou dan ook helemaal NIETS te bewijzen. De enige reden dat ik een beetje aan het uitzoeken ben hoe ik een aantal gesprekken hierheen kan krijgen is voor constructief advies van anderen hier. Het enige wat jij tot nu toe aan het doen bent in je reacties hier op mij, is mij bashen. Voor de duidelijkheid, dat is niet echt behulpzaam en zonde van je moeite.
pi_130295816
Ik ben wel benieuwd naar het gesprek :D
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:13:52 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130296759
Dik gedrukt ben ik. Zie je 2min werk zo gebeurd. Slecht excuus van je dus.
Nu jij!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:56 schreef benzin het volgende:

A. Dan is het nog niet geredigeerd, wil er wat details uithalen
Begin eerst maar eens een stuk van de chat te plaatsen. Dan kan iedereen zien hoe het gesprek verloopt, aan stukjes tekst hebben we niks. Overzicht en inzicht hoe het gesprek verloopt is waar wij op wachten.

quote:
B. Zoals ik al zei, het is geen kwestie van simpel kopiëren en plakken, want dat is geen leesbaar formaat. In de berichtengeschiedenis is het aangeduid met kleurtjes, dus je kan dan met geen mogelijkheid zien wie van ons wat geschreven heeft.
Slecht excuus, zie mijn voorbeeld.

quote:
C. Ik vind het werkelijk waar schandalig dat je elke keer tegen me loopt te zeiken en bij voorbaat sowieso van het slechtste uitgaat. Dat heb ik niet echt verdiend en wat mij betreft heb ik jou dan ook helemaal NIETS te bewijzen. De enige reden dat ik een beetje aan het uitzoeken ben hoe ik een aantal gesprekken hierheen kan krijgen is voor constructief advies van anderen hier. Het enige wat jij tot nu toe aan het doen bent in je reacties hier op mij, is mij bashen. Voor de duidelijkheid, dat is niet echt behulpzaam en zonde van je moeite.
Zoals altijd vraag je om advies om er vervolgens niks mee te doen. En je zegt van alles maar als het puntje bij paaltje komt gebeurd er niks. En zie nu... ook nu zeg je iets te plaatsen maar kom je met de gekste excuses aan. terwijl het niet zo moeilijk is.
pi_130296967
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef ook_gek het volgende:
Dik gedrukt ben ik. Zie je 2min werk zo gebeurd. Slecht excuus van je dus.
Nu jij!
Maar dat is maar een heel kort stukje. Het is voor wat langere stukken gesprek een hoop handwerk.

quote:
Zoals altijd vraag je om advies om er vervolgens niks mee te doen. En je zegt van alles maar als het puntje bij paaltje komt gebeurd er niks. En zie nu... ook nu zeg je iets te plaatsen maar kom je met de gekste excuses aan. terwijl het niet zo moeilijk is.
Wat jij vindt interesseert me eerlijk gezegd niet meer zoveel. Want hoe hard ik mijn best ook doe, jij kijkt nooit naar het positieve, je erkent nooit hoe hard ik bezig ben. Het enige dat je doet is zeiken over wat ik volgens jou allemaal niet doe.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:24:41 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130297307
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar dat is maar een heel kort stukje. Het is voor wat langere stukken gesprek een hoop handwerk.

2min werk niet eens! Weer een excuus!
Maar prima, begin eerst dan maar eens met een zelfde kort stukje. Dan kunnen we een idee krijgen hoe het gesprek verloopt.

Trouwens, kopiëren en dan hier plakken. je selecteert een stukje tekst en je drukt op de dik gedrukt knopje en klaar. Zoveel handwerk is het niet.

quote:
Wat jij vindt interesseert me eerlijk gezegd niet meer zoveel. Want hoe hard ik mijn best ook doe, jij kijkt nooit naar het positieve, je erkent nooit hoe hard ik bezig ben. Het enige dat je doet is zeiken over wat ik volgens jou allemaal niet doe.
Er valt zelfden tot nooit iets positiefs te lezen. Dat is niet mijn maar je eigen fout. Je wijst weer naar een ander ipv het probleem bij je zelf te zoeken zoals altijd!

Je werkt ergens hard aan, maar een goed, let wel! Goed voorbeeld geven kan je niet. Betalen voor iets is dus niet hard werken voor iets!

Enige positieve van vandaag en dat heb ik ook naar je bevestigt dat het goed is. Was het stukje dat je er veel tijd in gestoken hebt. Dat is goed en positief zoals ik je melde.

Dus je stukje "jij erkent niet" is niet waar.
pi_130297367
In die tussentijd he... duss..

Mijn afspraak met mn fling is verplaatst naar morgen. Hij was om 23 uur pas vrij (ik dacht 19 uur). En ik zit over 8, 5 uur alweer op mn werk.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:26:00 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130297368
Echt Ook_gek relaxe zeg. Laat die jongen gewoon eens z'n tijd nemen als hij dat nodig vind.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:26:27 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130297391
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:25 schreef Kekaa het volgende:
In die tussentijd he... duss..

Mijn afspraak met mn fling is verplaatst naar morgen. Hij was om 23 uur pas vrij (ik dacht 19 uur). En ik zit over 8, 5 uur alweer op mn werk.
Al die tijd gewacht of wel contact gehad erover?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:31:44 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130297664
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef Cue_ het volgende:
Echt Ook_gek relaxe zeg. Laat die jongen gewoon eens z'n tijd nemen als hij dat nodig vind.
Je weet net zo goed als ik dat hij het hele topic vol jankt en meer niet.
pi_130297724
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Al die tijd gewacht of wel contact gehad erover?
Ik had hem rond half 8 geappt en toen kreeg ik later terug dat ie nog aan het werk was. Hij zou laten weten wanneer ie vrij was. Dus...ik hebondertussen het halve huishouden gedaan haha. En 1 minuut na 11 kreeg ik weer een berichtje. Toen maar afgesproken voor morgen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:33:20 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130297750
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:31 schreef ook_gek het volgende:

Je weet net zo goed als ik dat hij het hele topic vol jankt en meer niet.
Tot nu toe valt het allemaal best mee, hij is bezig geweest en wil z'n chats posten ter hulp. Ik ben zeer benieuwd. Wacht eerst gewoon daar eens op ipv gelijk hem met de grond gelijk te maken ondanks dat ie een paar weken/maanden netjes afzijdig is geweest.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:33:53 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130297775
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:32 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik had hem rond half 8 geappt en toen kreeg ik later terug dat ie nog aan het werk was. Hij zou laten weten wanneer ie vrij was. Dus...ik hebondertussen het halve huishouden gedaan haha. En 1 minuut na 11 kreeg ik weer een berichtje. Toen maar afgesproken voor morgen.
Positief toch? Hij wilt wel nog afspreken en snel ook :)
pi_130297792
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Begin gewoon eens met een kort stukje, wat het voor jou aardig weergeeft. Gewoon om een beeld te schetsen. We hoeven echt de complete Dode Zee-rollen niet weergegeven te zien worden hier.
pi_130297891
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tot nu toe valt het allemaal best mee, hij is bezig geweest en wil z'n chats posten ter hulp. Ik ben zeer benieuwd. Wacht eerst gewoon daar eens op ipv gelijk hem met de grond gelijk te maken ondanks dat ie een paar weken/maanden netjes afzijdig is geweest.
Eens.
pi_130297895
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Positief toch? Hij wilt wel nog afspreken en snel ook :)
Ja... ik wacht nog even af met positief zijn. We zullen het zien morgen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:38:13 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130297997
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

3 pagina's vol lullen en bij 1 van zijn eerste reacties al vermelden dat hij een chat log ging plaatsen. Ipv dat doen de verdere pagina's vol janken over dat alle vrouwen kut zijn en het allemaal aan de rest ligt.

Herkenbaar patroon toch?

Goed gaan we verder.

Excuus is dat het lastig is een chatlog te plaatsen. Ik bewijs in 2 min tegendeel.

Volgend excuus. Ja is maar een klein stukje.

Vraag je om een klein stukje net zo lang als die van mij.

Weer een excuus, het interesseert hem niks wat ik vind bla bla bla negatief bla bla bla.

Wederom herkenbaar patroon, is het niet? Tel daar zijn "geschiedenis" bij op en balletje is rond.

Ben benieuwd, zie het morgen wel.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:39:18 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130298048
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Meer kan je niet doen inderdaad. Maar veel plezier morgen!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:39:30 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130298055
En leer jij eens niet overal enters te plaatsen. Echt man.. relax. Hij gaf gewoon antwoord op vragen/reacties die hier kwamen. Dat jij hem graag op je pispaaltje zet moet je zelf weten. Maar tis verdomde irritant. We kennen je mening onderhand wel. (als we het toch over herhaling hebben)

M'n baas deed vroeger ergens altijd een kwartier over waar ik binnen 2 min klaar mee was. Snapte ik t.. nee, maar dat heet acceptatie dat niet iedereen zo geweldig als jij is :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Cue_ op 20-08-2013 23:45:26 ]
pi_130298109
Net ook maar eens een OKCupid aangemaakt.

Moet wel zeggen dat het er vele malen leuker en professioneler uitziet als Knuz.nl. Ook maar eens de moeite genomen om eens wat gekke leuke dingen op mijn profiel te zetten ipv de standaard man zoekt vrouw en heeft hobby x en y onzin.

Met alle respect aan Knuz.nl dat wel omdat het een van de weinig echte gratis datingsites is. Maar als je die lay-out ziet dan knap je bij voorbaat al bijna op een profiel af omdat het er eigenlijk ook niet uitziet.

Maar ik zal jullie wel op de hoogte houden van mijn datingavonturen :P.
pi_130298120
pfffffffffff wat een ge********* weer, ik weet nu waarom ik zelden nog iets schrijf.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:41:07 #85
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130298129
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Hij appt je DIRECT na z'n werk. Da's echt wel een goed teken hoor, als hij er geen zin in zou hebben, had hij je later pas geappt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130299209
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Begin gewoon eens met een kort stukje, wat het voor jou aardig weergeeft. Gewoon om een beeld te schetsen. We hoeven echt de complete Dode Zee-rollen niet weergegeven te zien worden hier.
Ik weet het niet goed. Wil je vooral de pogingen zien waar het echt mislukt en vanaf het begin saai loopt of meer de goede dingen?

Deze is misschien wel aardig omdat het redelijk leek te beginnen en toen vastliep. Iemand gaf hier eerder het advies om te vragen wat er mis ging, en dit gesprek is daarom ook bijzonder, want ik heb dat toen ook gevraagd omdat zij ook best eerlijk was (Dit is niet het leukste, meest positieve gesprek dat ik gevoerd heb. Ben benieuwd wat jullie willen zien. )

De vetgedrukte stukken zijn van mij, de andere stukken van haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door benzin op 21-08-2013 00:17:08 ]
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:08:54 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130299379
Ben nu heel benieuwd wat er geknipt is :o
pi_130299742
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:08 schreef Cue_ het volgende:
Ben nu heel benieuwd wat er geknipt is :o
Ik was ten tijde van dat gesprek al een beetje gefrustreerd en geïrriteerd. Zoals ik al aangaf, niet mijn beste of leukste gesprek en achteraf was wat ik zei niet zo handig. Ik heb het stuk met de knip er nu terug tussen geplaatst, is wel zo eerlijk.
pi_130299755
Hmm, de vraag "ik welke categorie val ik dan?" komt wat wanhopig over en "vind je jezelf slim?" vind ik een rare vraag. Je bent ook te veel met jezelf bezig lijkt het.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:19:38 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130299799
Hij stelt wel vragen, ze reageerde ook weer niet op alles.. zoals over der vakantie.
pi_130299845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Fascination het volgende:
Hmm, de vraag "ik welke categorie val ik dan?" komt wat wanhopig over
Vind je? Ik vond dat eigenlijk wel meevallen.

quote:
en "vind je jezelf slim?" vind ik een rare vraag. Je bent ook te veel met jezelf bezig lijkt het.
Dat is achteraf gezien inderdaad een wat rare vraag ja.

Ik ben teveel met mezelf bezig? Wat moet ik dan doen om meer met haar bezig te zijn? Ik probeer interesse te tonen in haar en vragen te stellen?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:22:28 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130299898
Misschien meer doorgaan op een onderwerp ipv snel te wisselen?
pi_130300117
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik was ten tijde van dat gesprek al een beetje gefrustreerd en geïrriteerd. Zoals ik al aangaf, niet mijn beste of leukste gesprek en achteraf was wat ik zei niet zo handig. Ik heb het stuk met de knip er nu terug tussen geplaatst, is wel zo eerlijk.
Ik vind eigenlijk dat je best een leuke poging doet het gesprek gaande te houden. Af en toe wat speelser, heel anders dan hoe ik je herinner uit andere topics.

Al lijkt het net een gesprek tussen een jong pubermeisje en een serieuze dertiger. Denk dat je het niet zo op jezelf moet betrekken, af en toe loopt het gewoon wat minder. Ik heb ook nog nooit een leuke match via Paiq gehad. De leukste contacten en dates zijn toch uit oneliners en speeddates ontstaan. Misschien wat minder focussen op het negatieve (dat vrouwen zo oppervlakkig en niet leuk op Paiq zijn).
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_130300544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet het niet goed. Wil je vooral de pogingen zien waar het echt mislukt en vanaf het begin saai loopt of meer de goede dingen?

Deze is misschien wel aardig omdat het redelijk leek te beginnen en toen vastliep. Iemand gaf hier eerder het advies om te vragen wat er mis ging, en dit gesprek is daarom ook bijzonder, want ik heb dat toen ook gevraagd omdat zij ook best eerlijk was (Dit is niet het leukste, meest positieve gesprek dat ik gevoerd heb. Ben benieuwd wat jullie willen zien. )

De vetgedrukte stukken zijn van mij, de andere stukken van haar.
SPOILER
Veel te serieus joh. Iets meer dollen en zo nu en dan wat meer risico nemen. Ik begrijp wel waarom ze het sfeerloos vind. Daarnaast weet ik niet hoe oud je bent, maar als je het over meisjes hebt denk ik aan kinderen van onder de 15 ofzo. Daarnaast zou ik geen vragen over jezelf stellen. Komt ook wat raar en onzeker over denk ik.

Wat je baan betreft ben ik bang dat je te veel in vaktermen praat en te veel in details omgaat. Maak het begrijpelijker door gewoon een voorbeeld te geven van wat je werk voor haar kan betekenen ofzo.

Verder weet ik niet wat voor foto's je hebt. Een rare foto kan nogal roet in het eten gooien. ..

Er zitten zat aantrekkelijke, leuke en intelligente dames op Paiq. Je moet het alleen niet allemaal te serieus nemen. Eerst flink ouwehoeren en dan komt het vanzelf wel op serieuzere onderwerpen die er toe doen uit.

Zo moeilijk is het allemaal niet. Door normaal te doen en er redelijk uit te zien val je eigenlijk al op, op Paiq heb ik gehoord van een paar dates die ik had via Paiq :')
pi_130300599
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat je best een leuke poging doet het gesprek gaande te houden. Af en toe wat speelser, heel anders dan hoe ik je herinner uit andere topics.

Al lijkt het net een gesprek tussen een jong pubermeisje en een serieuze dertiger. Denk dat je het niet zo op jezelf moet betrekken, af en toe loopt het gewoon wat minder. Ik heb ook nog nooit een leuke match via Paiq gehad. De leukste contacten en dates zijn toch uit oneliners en speeddates ontstaan. Misschien wat minder focussen op het negatieve (dat vrouwen zo oppervlakkig en niet leuk op Paiq zijn).
Dankjewel! Ik zei al, ik heb echt heel erg mijn best gedaan. Hoewel ik dat speelse misschien ook een beetje heb overdreven een paar keer.

Dat het zo overkomt is wel een probleem, want ik ben zelf eigenlijk pas 24. Dus ik kom dan misschien ook nog veel te serieus over?

Nja, waar ik van baal is dat bijna alles wel ergens vastloopt en ondanks dat je zegt dat ik het niet op mezelf moet betrekken zie ik toch mezelf als gcd.

Wat vinden jullie van de start van onderstaand gesprek? Te speels/onhandig?

SPOILER
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:45:23 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130300736
Ik zou sowieso je smiliegebruik verminderen, zeker van de (a). Daar zou ik zelf helemaal gek van worden

"super knap meisje" .. ja dat is wss wat teveel van het goede. DAarbij 'meisje' komt dan wat raar over.
Verder doe je het wel redelijk denk ik zo. Ben zelf niet zo van die chatgesprekken en vind al snel dingen saai, irritant of te gemaakt. Dus durf er ook niet te veel over te zeggen :)
pi_130300764
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Vind je? Ik vond dat eigenlijk wel meevallen.
Ja, je wilde stiekem bevestiging en dat moet je niet vragen.

quote:
[..]

Dat is achteraf gezien inderdaad een wat rare vraag ja.

Ik ben teveel met mezelf bezig? Wat moet ik dan doen om meer met haar bezig te zijn? Ik probeer interesse te tonen in haar en vragen te stellen?
Hmm, vooral het einde van het gesprek. Wat kan ik doen om het gesprek beter te laten verlopen etc. Gewoon laten voor wat het is en je focussen op iemand anders. Iedereen maakt weleens fouten en je treft altijd iemand waarmee het niet goed klikt. Door zo te blijven smeken om een nieuwe kans, maak je het alleen maar erger.

Oh en dat over dat je wordt weggeklikt na het verschijnen van de foto's of om andere stomme redenen komt ook niet zo aantrekkelijk over. :P
pi_130300866
Werken datingsites inmiddels al iets beter voor mensen zoals ik?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:50:25 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130300905
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Werken datingsites inmiddels al iets beter voor mensen zoals ik?
Denk het niet. Datingsites veranderen niet echt. Komen alleen maar meer mensen op en je moet steeds meer opvallen. Eerst je eigen zaakjes op orde hebben denk ik zo :)
pi_130300922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Dankjewel! Ik zei al, ik heb echt heel erg mijn best gedaan. Hoewel ik dat speelse misschien ook een beetje heb overdreven een paar keer.

Dat het zo overkomt is wel een probleem, want ik ben zelf eigenlijk pas 24. Dus ik kom dan misschien ook nog veel te serieus over?

Nja, waar ik van baal is dat bijna alles wel ergens vastloopt en ondanks dat je zegt dat ik het niet op mezelf moet betrekken zie ik toch mezelf als gcd.

Wat vinden jullie van de start van onderstaand gesprek? Te speels/onhandig?

SPOILER
quote:
Iedereen vind lachen natuurlijk leuk, maar ik heb ook best wel humor, al zeg ik het zelf natuurlijk (a)
Maar mijn grappen zijn vaak tamelijk ingewikkeld, wel tamelijk spontaan
Dus als je van hele platte grappen houdt heb je pech ;p

Ben ik voor de uitdaging geslaagd?
Dit komt op mij over alsof jij je beter voelt dan de rest.

quote:
Ik hoop dat deze uitdaging moeilijker is dan (a)
Tik.. Tik... (6)
Het blijft wel heel lang stil, ik heb je toch niet zo hard laten denken dat je hersens zijn vastgelopen he? :$

Wauw trouwens, je bent echt een super knap meisje
En supergezellig tot nu toe
Nu nog leren springen als een dolfijn ;p

Dit vind ik nogal kriebel posts

Verder stel je nogal veel "waarom" vragen. Alsof je gesprekspartner zich overal voor moet verdedigen.
pi_130301040
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou sowieso je smiliegebruik verminderen, zeker van de (a). Daar zou ik zelf helemaal gek van worden

"super knap meisje" .. ja dat is wss wat teveel van het goede. DAarbij 'meisje' komt dan wat raar over.
Verder doe je het wel redelijk denk ik zo. Ben zelf niet zo van die chatgesprekken en vind al snel dingen saai, irritant of te gemaakt. Dus durf er ook niet te veel over te zeggen :)
Hier op Fok werd er ook altijd geklaagd over mijn veelvuldige gebruik van de :)-smiley. Ik weet ook gewoon niet goed hoe ik met alleen tekst moet overbrengen dat ik een grapje maak of hoe ik iets bedoel. Maar ik zal proberen om erop te letten en het te minderen.

Wat is er eigenlijk mis met het woord meisje? Dat zeggen meer mensen hier. Ben ik gewoon in een fase van mijn leven blijven plakken waar dat woord ok was? En hoe moet ik jullie dan noemen? Ik vind meid of vrouw ook vreemd.

Maar ja, dat was inderdaad misschien al te vroeg teveel van het goede.

Maar juist als je chatten snel saai vindt dan kan je iets vertellen over hoe zoiets niet-saai gemaakt kan worden toch?
pi_130301101
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Hier op Fok werd er ook altijd geklaagd over mijn veelvuldige gebruik van de :)-smiley. Ik weet ook gewoon niet goed hoe ik met alleen tekst moet overbrengen dat ik een grapje maak of hoe ik iets bedoel. Maar ik zal proberen om erop te letten en het te minderen.

Wat is er eigenlijk mis met het woord meisje? Dat zeggen meer mensen hier. Ben ik gewoon in een fase van mijn leven blijven plakken waar dat woord ok was? En hoe moet ik jullie dan noemen? Ik vind meid of vrouw ook vreemd.

Maar ja, dat was inderdaad misschien al te vroeg teveel van het goede.

Maar juist als je chatten snel saai vindt dan kan je iets vertellen over hoe zoiets niet-saai gemaakt kan worden toch?
Meisje = jonger dan 18. (vind ik)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:56:30 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130301105
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:53 schreef benzin het volgende:

Dat is dan lastig te omschrijven. Tis een momentopname dan. Datzelfde gesprek een uur later teruglezen kan me de kriebels van walging veroorzaken erwijl ik het daarvoor een geweldig gesprek vond zeg maar :')
Er zijn altijd wel richtlijnen (die hier ook wel naar voren komen), maar er is altijd wel op alles wat aan te merken.
Zoals dat grietje gebruikte ook veel smilies, dus zij vindt het vast niet erg dat jij dat dan ook deed. Tis maar net waar je op let.
pi_130301139
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef Rickario het volgende:

Dit komt op mij over alsof jij je beter voelt dan de rest.
Dat vind ik altijd grappig, want het is niet zo bedoeld. Het is iets dat ik vaker gehoord heb, maar ondanks dat ik op sommige gebieden goed ben, ben ik overall absoluut niet beter dan anderen. Sterker nog, waarschijnlijk ben ik gemiddeld genomen slechter dan de meeste anderen. Mag ik niet op een aantal dingen trots zijn zonder dat dat arrogant overkomt? Ik bedoel, in mijn geval zijn er niet zoveel dingen om echt trots op te zijn.

quote:
Verder stel je nogal veel "waarom" vragen. Alsof je gesprekspartner zich overal voor moet verdedigen.
Ik kan in dat stuk maar één waarom-vraag vinden? Wat voor soort vragen kan ik dan beter stellen?
pi_130301211
De beoordeling dat je goed, succesvol, gearriveerd en bovenal briljant en geestig bent moet je aan een/de ander overlaten.
pi_130301473
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk het niet. Datingsites veranderen niet echt. Komen alleen maar meer mensen op en je moet steeds meer opvallen. Eerst je eigen zaakjes op orde hebben denk ik zo :)
Dat kan wel jaren duren en misschien is het nooit op orde. De problemen kunnen heel goed chronisch zijn. Het gaat al heel traag en ik wil liever niet wachten. Ik ben geen naïeve sukkel. Ik weet ook heel goed hoe het één en ander gaat. Een echte vriendin accepteert mij namelijk volledig, inclusief mijn "imperfecties". Dat is iets wat jullie niet goed doorhebben.
Ik functioneer niet perfect, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen meiden zijn die niet eens een kleine beetje geïnteresseerd in mij zijn. Als dat namelijk wel het geval is, dan is dat een bevestiging van mijn ideeën, die over het algemeen als gestoord worden gezien op dit forum.
De meiden op de vereniging doen over het algemeen al aardig tegen me. Dus ik zal niet verschrikkelijk asociaal overkomen denk ik.
Mjah, misschien moet ik eerst wel aan mijn problemen werken. Er is echt totaal geen indicatie dat het allemaal wel gewoon gaat lukken.
pi_130301474
Voorlopig komt jullie advies dus vooral neer op:
• Minder waarom-vragen stellen (waarom vragen moet ze verdedigen)
• Minder arrogant overkomen
• Smileygebruik minderen
• Proberen niet per ongeluk bevestiging te vragen
• Minder serieus, meer dollen
• Niet te snel teveel complimentjes

Mis ik nog iets?

SPOILER
pi_130301768
quote:
3s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:10 schreef benzin het volgende:

Mis ik nog iets?

Maak het chatten/daten leuk voor jezelf!

Een oprecht positieve houding valt echt op bij een gesprekspartner. Daarom zou ik mezelf wat minder richten op de negatieve ervaringen en vooral focussen op het leuke aan datingsites - het spelen met een gesprek, elkaar uitdagen, en natuurlijk de spanning voor een date.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_130301979
quote:
• Minder waarom-vragen stellen (waarom vragen moet ze verdedigen)
• Minder arrogant overkomen
• Smileygebruik minderen
• Proberen niet per ongeluk bevestiging te vragen
• Minder serieus, meer dollen
• Niet te snel teveel complimentjes

Mis ik nog iets?

SPOILER
Meer flirten. Als degene uit het eerste gesprek het over speels heeft is dat precies wat ze bedoelt ermee namelijk. En dan moet je al helemaal niet jezelf gigantisch door de voet schieten door te zeggen dat je niet weet hoe.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 01:35:54 #110
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130302020
Was me toch leuk aan het ouwehoeren op paiq net, op een gegeven moment was alle gene echt 100% weg :9

Geen idee of je iemand na zoiets nog normaal kunt meeten, maar misschien juist wel eigenlijk.

Maar eerst mn komende date maar eens beleven :)

Dat online daten heeft voor mij echt zn ups en downs. Soms denk ik why won't anyone love me :'( en op andere momenten is het gewoon leuk en komt de aandacht mijn kant op *O*
Grijp ze!
pi_130302066
quote:
Je komt tot nu toe niet heel flirterig over moet ik heel eerlijk zeggen
Wel gezellig ;)
nee
dat hangt ook van de persoon af
Ouch...Had je hier al niet het idee dat het finaal spaak liep, Benzin?
pi_130302085
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef japiedevlugge het volgende:
Was me toch leuk aan het ouwehoeren op paiq net, op een gegeven moment was alle gene echt 100% weg :9

Geen idee of je iemand na zoiets nog normaal kunt meeten, maar misschien juist wel eigenlijk.
Je hebt een foto van je piemeltje opgestuurd?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 01:40:24 #113
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130302094
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja man
Grijp ze!
pi_130302095
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

Bassieworst.

*gniffel*
  woensdag 21 augustus 2013 @ 01:57:00 #115
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130302357
Blijft ook een heerlijk topic dit.

Goed bezig Benzin, leuk dat je het zo opvat.

quote:
12s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:23 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Maak het chatten/daten leuk voor jezelf!

Een oprecht positieve houding valt echt op bij een gesprekspartner. Daarom zou ik mezelf wat minder richten op de negatieve ervaringen en vooral focussen op het leuke aan datingsites - het spelen met een gesprek, elkaar uitdagen, en natuurlijk de spanning voor een date.
Heel erg mee eens, dat serieuze komt misschien later wel. Probeer het een beetje leuk te houden voor jezelf (en de ander)
pi_130303315
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat. De chat is niets meer dan een hulp middel om zo snel mogelijk af te spreken.
pi_130303595
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat. De chat is niets meer dan een hulp middel om zo snel mogelijk af te spreken.
Aldus de alwetende..
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:28:17 #118
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130303747
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef japiedevlugge het volgende:

Maar eerst mn komende date maar eens beleven :)

Dat online daten heeft voor mij echt zn ups en downs. Soms denk ik why won't anyone love me :'( en op andere momenten is het gewoon leuk en komt de aandacht mijn kant op *O*
Doe je veel aan die battle dates? Dat er 2 meiden om je vechten? : :9
pi_130303774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:08 schreef Rickario het volgende:

[..]

Aldus de alwetende..
Dit is al lang en breedt uitgetest. Facebook, telefoonnummers enz boeien me niets meer omdat het toch altijd om de face to face periode gaat. Veel mensen die redelijk zijn hierin weten dat en zorgen dat ze gewoon zo snel mogelijk de real life afspraak hebben. Ik meen dat hier de ervaren personen hetzelfde doen.
pi_130303785
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit is al lang en breedt uitgetest. Facebook, telefoonnummers enz boeien me niets meer omdat het toch altijd om de face to face periode gaat. Veel mensen die redelijk zijn hierin weten dat en zorgen dat ze gewoon zo snel mogelijk de real life afspraak hebben. Ik meen dat hier de ervaren personen hetzelfde doen.
Bron?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:33:39 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130303793
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:31 schreef firefly3 het volgende:

Eens dat snel afspreken sowieso goed is. Maar dat betekent niet dat je geen aantrekkingskracht kan opwekken dmv teksten. Anders waren er niet zo veel internetrelaties, whatsappseks or whatever.
pi_130303862
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:32 schreef Rickario het volgende:

[..]

Bron?
Ervaring van mij en vele anderen. Je komt er zelf ook wel uiteindelijk achter dat je richting de afspraak moet gaan en dat gechat de hele tijd niet werkt. Ondertussen date ze wel een ander.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:41:47 #123
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130303872
Ik ga er even een cliché ingooien, maar ik denk dat het verschilt per persoon *O*

De ene is van het snelle afspreken, de ander eerst van het beter leren kennen (via het veilige internet) en dan pas afspreken.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130303887
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eens dat snel afspreken sowieso goed is. Maar dat betekent niet dat je geen aantrekkingskracht kan opwekken dmv teksten. Anders waren er niet zo veel internetrelaties, whatsappseks or whatever.
Veel is een mindfuck. Pas als je elkaar in het echt ziet kan je pas echt oordelen, ondertussen is het een verbloemde versie van een schets. En ja, ik heb ook in die mindfuck gezeten.
pi_130303895
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ervaring van mij en vele anderen. Je komt er zelf ook wel uiteindelijk achter dat je richting de afspraak moet gaan en dat gechat de hele tijd niet werkt. Ondertussen date ze wel een ander.
Haha yeah right....
Ik ben het volledig eens met Cue_. Snel afspreken is noodzakelijk. Maar dat betekent niet dat je door middel van appen, chatten geen pluspunten kunt scoren.

Ligt het trouwens aan mij of post je hier alleen commentaar en presteer je niks? :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:44:22 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130303900
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:43 schreef firefly3 het volgende:
ondertussen is het een verbloemde versie van een schets
Doet niet af dat het dus voor veel mensen wel wat lijkt te doen. Zolang zij het zo ervaren 'is' het zo.
pi_130303933
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doet niet af dat het dus voor veel mensen wel wat lijkt te doen. Zolang zij het zo ervaren 'is' het zo.
Alleen de wanhopigen kom je dan meestal tegen, die happen wel als je lieve dingen online zegt.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:48:20 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130303942
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:47 schreef firefly3 het volgende:

Alleen de wanhopigen kom je dan meestal tegen, die happen wel als je lieve dingen online zegt.
quote:
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat.
Oftewel het is geen fabeltje. Het werkt.
Niet voor iedereen, het is niet altijd de waarheid etc etc etc. Maar het werkt en bestaat dus toch.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:49:12 #129
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130303957
De tering wat een nutteloze discussie :')

Datingverhalen *O*
Mijn date is inmiddels betaald, 478,14 euro :')
pi_130303967
Ze voelt zich dan niet aangetrokken tot jou als persoon, maar om de gedachte dat ze gewilt is. Hiermee bereik je nog niets en krijgt ze ondertussen een ander als je niets doet.
pi_130304020
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
De tering wat een nutteloze discussie :')

Datingverhalen *O*
Mijn date is inmiddels betaald, 478,14 euro :')
Van je baotsmeisje?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:55:28 #132
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130304033
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:54 schreef Rickario het volgende:

[..]

Van je baotsmeisje?
Die ja :')
Jammer alleen dat je de verzekering betaalt en niet haar rechtstreeks in de zwarte ruiter ofzo :')
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:23:28 #133
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130304422
Als een vrouw over je capaciteiten qua vingergebruik op je telefoon begint dan is het prima om te zeggen dat ze geen idee heeft hoe goed jou vingergebruik op kleine oppervlakken is. :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:24:15 #134
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130304432
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Die ja :')
Jammer alleen dat je de verzekering betaalt en niet haar rechtstreeks in de zwarte ruiter ofzo :')
Is het nog wat geworden? :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:28:34 #135
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130304503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:24 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Is het nog wat geworden? :P
Nee :')
Volgens mij moet je een vergevorderde player zijn wil je uit zo'n situatie een date halen :D of je moet zelf een ongelofelijke aantrekkingskracht hebben, maar op maandagochtend is dat wat lastig...
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:33:04 #136
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130304593
Aangepast, mijn visie.

quote:
• Open vragen stellen
• Ga in op persoonlijke aangelegenheden als ze het erover heeft. Wees betrokken bij haar als persoon. Ga niet door over je suffe vakantie om indruk te maken.
• Een beetje arrogant mag best.
• Bluffen werkt erg goed. Erg goed....
• Smileygebruik minderen
• GEEN bevestiging te vragen
• Neem de leiding in het gesprek
Minder serieus, meer dollen Een gebalanceerd gesprek, je moet niet overkomen als pipo de clown. Vrouwen willen ook wat serieuze antwoorden horen.
• Niet te snel teveel complimentjes. Hou het subtiel!!!!!!

Mis ik nog iets?

SPOILER
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:35:49 #137
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130304660
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:28 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee :')
Volgens mij moet je een vergevorderde player zijn wil je uit zo'n situatie een date halen :D of je moet zelf een ongelofelijke aantrekkingskracht hebben, maar op maandagochtend is dat wat lastig...
Tsk... ik heb je hosselskills te hoog ingeschat.....
Ze gaf je zomaar haar adres en telefoonnummer. Nou sorry hoor, als dat niet neuken.....
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:37:32 #138
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_130304691
quote:
En Skypen met beeld en geluid dan?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:38:36 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130304710
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:35 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Tsk... ik heb je hosselskills te hoog ingeschat.....
Ze gaf je zomaar haar adres en telefoonnummer. Nou sorry hoor, als dat niet neuken.....
:D
Ja ik ga binnenkort maar in leiden rondjes rijden langs haar huis ;)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:42:03 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130304778
Als je een tijdje internetdate kun je echt wel prima inschatten of er een klik gaat zijn in het echt, of juist niet. Ik zit er tegenwoordig iig nooit meer naast.

Of het echt liefde wordt, of neuken of whatever...da's altijd afwachten natuurlijk.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:46:19 #141
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130304872
Neuken is ook echte liefde, in ieder geval voor 5 minuten O+ ;)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:47:46 #142
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130304908
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:42 schreef Silenus het volgende:
Als je een tijdje internetdate kun je echt wel prima inschatten of er een klik gaat zijn in het echt, of juist niet. Ik zit er tegenwoordig iig nooit meer naast.

Of het echt liefde wordt, of neuken of whatever...da's altijd afwachten natuurlijk.
Precies, kun je prima inschatten. Heb al lang geen date meer gehad met iemand die ik via internet heb leren kennen, maar vroeger wel veel gedaan. Heb maar 2/3 keer meegemaakt dat die klik er in real life niet was.
pi_130305252
quote:
Juist. En hoe zorg je ervoor dat ze zo snel mogelijk met je wil afpreken? Dumbass.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:07:08 #144
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130305281
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:47 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Precies, kun je prima inschatten. Heb al lang geen date meer gehad met iemand die ik via internet heb leren kennen, maar vroeger wel veel gedaan. Heb maar 2/3 keer meegemaakt dat die klik er in real life niet was.
De beste kliks heb ik nog nooit via online dating gehad. Altijd via social events. :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:18:37 #145
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130305540
Meeste volwassenen niet samen met ware liefde

Gemiddeld maar 2 keer verliefd in hun leven? :{
Damn, dan zit ik nu op m'n gemiddelde, mijn leven is over :'( (mits ik een gemiddeld persoon ben)
pi_130305678
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:18 schreef SilentChaos het volgende:

Damn, dan zit ik nu op m'n gemiddelde, mijn leven is over :'( (mits ik een gemiddeld persoon ben)
Je zou het eens in de gaten moeten houden.. Een aantal stellen die ik zie en ken, zijn ook niet echt verliefd, wonen wel samen maar doen hun eigen ding, bemoeien zich niet met elkaar (alleen als het nodig is) en that's it.

Leven bijna langs elkaar heen zou je zeggen, wellicht past dat hun prima, maar zou bovenstaand wel kunnen verklaren..
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:24:55 #147
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130305693
Dat heb ik idd ook helaas veel moeten observeren ja :')
pi_130305726
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:18 schreef SilentChaos het volgende:

Maar ze hebben wel gemiddeld genomen maar 1 keer een gebroken hart, dat is per saldo dan toch weer mooi positief w/
pi_130305941
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef benzin het volgende:

Tering Benzin, je wilt toch dat een meisje je leuk gaat vinden om wie jij bent? Je bent best een slimme jongen, waarom kom je in je chats dan over als een 15 jarige puber.

Volgens mij moet jij helemaal niet op paiq gaan zitten.
pi_130305994
Ja maar, je hoeft die jongen toch ook niet gelijk uit te schelden?
pi_130306054
Af en toe wel leuke gesprekken op paiq, maar heb ook wel eens echt van die grietjes waar je vanaf minuut 1 elk woord eruit moet trekken. De delete knop heb ik tegenwoordig dan ook snel gevonden bij die gevallen, al blijft het wel zonde van de match.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130306189
Iedereen heeft het over die matches, maar daar heb ik nog nooit voordeel aan bespeurd ten opzichte van bijvoorbeeld oneliner-contacten. Zijn er echt mensen die daar significant verschil in merken?

Los van zaken als roken/drinken en redelijk dichtbij wonen bedoel ik dan.
pi_130306468
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iedereen heeft het over die matches, maar daar heb ik nog nooit voordeel aan bespeurd ten opzichte van bijvoorbeeld oneliner-contacten. Zijn er echt mensen die daar significant verschil in merken?

Aan die matches heb ik inderdaad nog nooit wat gehad. Oneliners of speeddate contacten leven doorgaans veel leukere contacten op.
pi_130306625
Krijg alleen vrijwel geen speeddates/oneliners? Tips?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:03:28 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130306663
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef iXVI het volgende:
Krijg alleen vrijwel geen oneliners? Tips?
Interessantere foto's?
pi_130306724
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Interessantere foto's?
Iets waar ik zeker eens naar ga kijken straks als ik thuis ben, wellicht dat ik wat betere foto's erop zou kunnen zetten. Moet helaas bekennen dat ik altijd belachelijk op foto's sta, 0,0 fotogeniek ben en mezelf ook nou niet de knapste figuur vind.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:06:48 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130306763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:05 schreef iXVI het volgende:

[..]

Iets waar ik zeker eens naar ga kijken straks als ik thuis ben, wellicht dat ik wat betere foto's erop zou kunnen zetten. Moet helaas bekennen dat ik altijd belachelijk op foto's sta, 0,0 fotogeniek ben en mezelf ook nou niet de knapste figuur vind.
Je hoeft niet perse knap te zijn. Beetje goede belichting, geen rare houding, geen mensen afgeknipt, geen zonnebril, niet enkel drank foto's, niet in hetzelfde gekleed op alle foto's, beetje lachen.. dat zijn vaak wel de punten waar men hier iets over te zeggen heeft.
pi_130306765
Je kunt zelf ook oneliners sturen he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130306789
Maar goede foto is sowieso belangrijk.
pi_130306813
quote:

Nope. Ik stuur liever oneliners.
pi_130306823
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hoeft niet perse knap te zijn. Beetje goede belichting, geen rare houding, geen mensen afgeknipt, geen zonnebril, niet enkel drank foto's, niet in hetzelfde gekleed op alle foto's, beetje lachen.. dat zijn vaak wel de punten waar men hier iets over te zeggen heeft.
Kijk, daar kan ik wat mee.

Op mijn eerste foto drink ik een flesje bier, op mijn tweede foto loop ik de trap op van een oud Grieks theater (waarbij je dus mijn hele lichaam zien) en op mijn derde foto sta ik bij een muur (zie je alleen mijn gezicht), maar heb ik weliswaar een zonnebril op. En mijn shirt op foto 2 en 3 is hetzelfde.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:09:41 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130306843
Zoals iedereen hier zou zeggen "gooi ze hier eens neer" kunnen we eens kijken :)
pi_130306882
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Zoals iedereen hier zou zeggen "gooi ze hier eens neer" kunnen we eens kijken :)
Hmm, neen, zit niet te wachten op de reacties.

Maar met je tips kan ik denk ik wel wat. :)
pi_130306947
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Nooit doen. Gewoon wachten op een vrouw die wel intelligent genoeg is.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:19:44 #165
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130307065
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:14 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Nooit doen. Gewoon wachten op een vrouw die wel intelligent genoeg is.
Idd...

WTF, een andere baan kiezen omdat je werk niet tot de verbeelding spreekt bij vrouwen :')

Ik zit zelf ook in de techniek, altijd gezeten, en heb er nog nooit kritiek op gehad. Of het begrepen wordt of niet is een tweede, maar de vrouwen waar ik mee gedate heb zeggen allemaal stuk voor stuk:
Het maakt geen reet uit wat je voor werk doet, als je het maar met liefde/gepassioneerd doet :).
pi_130307081
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Idd...

WTF, een andere baan kiezen omdat je werk niet tot de verbeelding spreekt bij vrouwen :')

Ik zit zelf ook in de techniek, altijd gezeten, en heb er nog nooit kritiek op gehad. Of het begrepen wordt of niet is een tweede, maar de vrouwen waar ik mee gedate heb zeggen allemaal stuk voor stuk:
Het maakt geen reet uit wat je voor werk doet, als je het maar met liefde/gepassioneerd doet :).
QFT
pi_130307142
quote:

[..]

Idd...

Dat is echt het belangrijkst
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:25:46 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130307208
Ik ben een heel gepassioneerde pooier. :+

(Maw, er zijn wel grenzen natuurlijk ;))

Dat werk boeit toch helemaal niemand? Het kan mij ook nooit schelen wat voor werk een vrouw doet. Lekker belangrijk, ik hoef toch niet bij haar op kantoor te zitten. Ik wil dat pas weten als ik haar echt interessant/leuk ga vinden. (Natuurlijk omschrijf je het in het begin even kort, maar daar blijft het dan ook bij)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:26:03 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130307212
Een baan is voor jezelf, jij moet het leuk vinden, jij moet het tig uur per week doen. Als je het gaat veranderen omdat je geen vriendin kan krijgen, ben je dom bezig, want je hebt alleen jezelf ermee.

Als je een baan hebt waar geen vrouw/man wat van snapt, moet je accepteren dat je er dus weinig over kwijt kan tegenover die ander. En die ander zal accepteren dat als je eens wat zegt, dat diegene ook niet gelijk alles hoeft te snappen.. maar jij gewoon eens je verhaal wil doen.

Willen ze dat niet.. dan is het niets en moet je gewoon verder zoeken.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:27:50 #170
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130307265
Er zijn zelfs vegetarische vrouwen die getrouwd zijn met een slager *O*
pi_130307277
Mwoa ik moet wel toegeven dat ik op dames met bepaalde banen val :P
pi_130307289
Even uit lurk modus.

@benzin: ze leek mij echt een leuk meisje/vrouw, ze kwam vrij spontaan over in haar chats. Maar j kwam wat te geforceerd over en inderdaad te ondervragerig.

Vragen stellen is goed, maar je bent te voorzichtig met haar. Meer plaagstootjes, meer lollig doen. En inderdaad, het eind is helemaal ruk. Hou de eer aan jezelf en ga niet smeken om contact. Zeg egwoon "doei", en sluit af.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:30:09 #173
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130307321
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef Rickario het volgende:
Mwoa ik moet wel toegeven dat ik op dames met bepaalde banen val :P
Da's meer het type "figuren" wat bij bepaalde beroepsgroepen hoort ;)
pi_130307359
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Da's meer het type "figuren" wat bij bepaalde beroepsgroepen hoort ;)
Jup. Het valt mij trouwens op dat veel mannen in de techniekwereld iets hebben met dames uit de zorg of onderwijs :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:31:18 #175
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130307360
Ik had pas nog een klik met iemand omdat we allebei een baan hebben waar niets boeiends over te vertellen is :P

Dus nee, werk maakt echt niets uit :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_130307586
Ik ben applicatie ontwikkelaar en ontwerp en ontwikkel het ERP-pakket voor een aantal van de grootste woningcorporaties van NL. Maar dan nog presteren sommigen het om te reageren met iets als 'dus jij kan m'n printer wel ff aansluiten toch?' ;(
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:40:34 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130307637
Ja, alsof een leek weet wat ERP is. Ik werk in de ICT en zelfs ik weet het niet eens. (Al heb ik ook geen opleiding daarin gedaan. :'))

Zo gek is dat niet. IT is 'iets met computers', Zorg is 'iets met oude mensen wassen', en ga zo maar door. In feite klopt het ook vaak wel.
pi_130307667
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:40 schreef Silenus het volgende:
Ja, alsof een leek weet wat ERP is. Ik werk in de ICT en zelfs ik weet het niet eens. (Al heb ik ook geen opleiding daarin gedaan. :'))

Zo gek is dat niet. IT is 'iets met computers', Zorg is 'iets met oude mensen wassen', en ga zo maar door. In feite klopt het ook vaak wel.
Mja, te kortzichtig. Een inhoudelijke reactie hoeft niet per se maar als je niet weet wat het is kan je dat vragen, of bewaren voor een later moment.
pi_130307692
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:38 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben applicatie ontwikkelaar en ontwerp en ontwikkel het ERP-pakket voor een aantal van de grootste woningcorporaties van NL. Maar dan nog presteren sommigen het om te reageren met iets als 'dus jij kan m'n printer wel ff aansluiten toch?' ;(
Whehe. Doet me aan mijn allereerste date ooit denken. Ze liep de hele week al te mekkeren dat haar printer naar de gallemiezen was, zij balen als een stekker dus en ik zou dat weekend voor het eerst bij haar thuis komen. Dus kwam de onvermijdelijke vraag of ik er even naar wilde kijken.

Wat ik deed. Vinkje weggehaald bij afdrukken pauzeren en het ding printte weer.

Ik zocht ze wel uit in die tijd geloof ik... :')
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:43:49 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130307715
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef Seikcid het volgende:
Mja, te kortzichtig. Een inhoudelijke reactie hoeft niet per se maar als je niet weet wat het is kan je dat vragen, of bewaren voor een later moment.
Dat we die printer niet kunnen aansluiten betekent niet dat we niet beter de computer snappen / logischer na kunnen denken mbt computerzaken. Dus ik snap die vraag wel.
Krijg ze zelf ook en ik kan er ook weinig mee. Maar het is voor veel mensen gewoon een onbekende wereld.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:46:07 #181
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130307771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:31 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jup. Het valt mij trouwens op dat veel mannen in de techniekwereld iets hebben met dames uit de zorg of onderwijs :P
Zorg wel _O_ Onderwijs niet zo :@
Industrieel ontwerpers blijven interessant (m'n ex), maar daar ben ik ff klaar mee :')

ERP systemen _O_
Ik weet het ook pas sinds m'n huidige baan, maar zou niet meer zonder kunnen :@

[ Bericht 3% gewijzigd door SilentChaos op 21-08-2013 12:03:44 ]
pi_130307915
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

geen mensen afgeknipt
Hoe erg is dat nu eigenlijk? Ben op facebook eens mijn foto's aan 't doorbladeren, maar ik heb dus echt vrijwel alleen maar foto's met andere erop. :P
pi_130307969
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat is echt het belangrijkst
Dat riep m'n ex ook. Tot ze er achter kwam dat dat ook betekende dat m'n inkomen ongeveer halveerde ;)

Aan de andere kant: ik doe nu nog steeds wat ik leuk vind.
En zoek een nieuwe ex :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:54:10 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130307993
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef iXVI het volgende:

Hoe erg is dat nu eigenlijk? Ben op facebook eens mijn foto's aan 't doorbladeren, maar ik heb dus echt vrijwel alleen maar foto's met andere erop. :P
Ik vind het zelf niet erg.. maar genoeg mensen hier wel schijnt.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:55:17 #185
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130308027
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tja, dan moet je jezelf afvragen: wil je iets met dat soort mensen die dat wel erg vinden :P
pi_130308070
quote:

[..]

Ik even aan de knip. ^^
pi_130308177
quote:

[..]

Ik doe het zelf ook dus heb er ook geen problemen mee als een ander dat doet.

quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat we die printer niet kunnen aansluiten betekent niet dat we niet beter de computer snappen / logischer na kunnen denken mbt computerzaken. Dus ik snap die vraag wel.
Krijg ze zelf ook en ik kan er ook weinig mee. Maar het is voor veel mensen gewoon een onbekende wereld.
Volgens mij heeft bijna elke beroepsgroep wel van die vragen die ze standaard krijgen. Mijn favo blijft (psychologie gestudeerd): "dus jij weet nu wat ik denk?" |:(
pi_130308195
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef Godshand het volgende:
Meer plaagstootjes, meer lollig doen.
Iemand praat al zijn hele leven op die manier, dat kun je niet zomaar even veranderen. Als ik Benzo was zou ik het op andere dateingsite proberen waar je niet meteen hoeft te chatten. Meer plagen/flirten/whatever leer je imo alleen irl en gaat een hele tijd overheen (vooral als je dat al natuurlijk niet in je hebt.) En dat is ook verder niet erg, er zijn hordes mannen die daar moeite mee hebben en die komen wel aan een relatie.
pi_130308203
quote:

[..]

Wellicht kan ik daar mijn lampje even over laten schijnen..

- Het is slordig, een foto afknippen, zwart maken..
- Meerdere mensen staat erop, welke ben jij? Raad je plaatje..
- Heel vaak zijn het ook nog bijna dronken foto's (persoonlijk gezien vind ik dat helemaal niets)
pi_130308221
quote:

[..]

95% van mijn foto's is met mijn ex erop, ik heb echt weinig keus :') Al worden het er wel steeds meer. :P
pi_130308271
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

- Heel vaak zijn het ook nog bijna dronken foto's (persoonlijk gezien vind ik dat helemaal niets)
Mensen willen alleen met jou op de foto als ze dronken zijn? :?
pi_130308312
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef MissGump het volgende:

[..]

Mensen willen alleen met jou op de foto als ze dronken zijn? :?
Haha, nee, dit gaat niet over mij.. Maar het valt mij gewoon op, bij de foto's zoals ik ze tegen kom..
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:06:38 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130308336
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Gewoon recht afknippen is niet slordig lijkt me.
Meerdere mensen wil je niet, dus knip je. Want de andere persoon hoeft niet op het internet, maar als je er zelf leuk op staat...
Dronken foto's zijn zelden leuk, alleen al door de gezichtsuitdrukking, maar vaak met feestjes sta ik er toch echt op met iemand anders.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:07:33 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130308367
quote:

[..]

Bij paiq kun je dat prima gewoon bijsnijden. Ik vind het juist asociaal als je anderen zonder hun medeweten op een datingsite gaat zetten.

Ik sta altijd met m'n vrienden op de foto, en ja ook vaak dronken...Aangezien dat juist de momenten zijn waarop je die camera erbij pakt (heuuujj fotooooo!).

Die geposeerde kut-foto's waarbij iemand tegen een boom leunt in het bos en zogenaamd in de verte tuurt, daar krijgt ik nou slappe ballen van.
pi_130308385
Zie het inderdaad vaak. Hier trouwens ook
De foto's waar ik samen met anderen op staan zijn er in drie groepen.

• Met een groep, geposeerd
• Tijdens het stappen, vaak inderdaad niet helemaal nuchter meer
• Met m'n ex

Alle drie niet ideaal voor op een dating site vind ik zelf
pi_130308418
Je kunt natuurlijk ook gewoon even nieuwe foto's maken.
Zijn ze meteen up to date!
pi_130308422
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Bij paiq kun je dat prima gewoon bijsnijden. Ik vind het juist asociaal als je anderen zonder hun medeweten op een datingsite gaat zetten.

Ik sta altijd met m'n vrienden op de foto, en ja ook vaak dronken...Aangezien dat juist de momenten zijn waarop je die camera erbij pakt (heuuujj fotooooo!).

Die geposeerde kut-foto's waarbij iemand tegen een boom leunt in het bos en zogenaamd in de verte tuurt, daar krijgt ik nou slappe ballen van.
100%
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:11:34 #198
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130308486
Geposeerde foto's zijn idd (vaak) dramatisch :)
De leukste foto die ik van mezelf heb was gewoon omdat een vriend van me met z'n telefoon zat te spelen en ik gewoon rustig aan het praten/drinken was. Ik wist niet dat hij een foto maakte :D topfoto is't geworden :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:12:07 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130308495
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Geposeerde foto's zijn idd (vaak) dramatisch :)
De leukste foto die ik van mezelf heb was gewoon omdat een vriend van me met z'n telefoon zat te spelen en ik gewoon rustig aan het praten/drinken was. Ik wist niet dat hij een foto maakte :D topfoto is't geworden :)
ik zou zeggen.. stuur es door ;)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:16:52 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130308636
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:09 schreef Kekaa het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon even nieuwe foto's maken.
Zijn ze meteen up to date!
Ja, maar het probleem is dus dat ze dan weer te geposeerd zijn. (Het is ook eigenlijk nooit goed. ;))

Het zijn ook altijd dezelfde soorten foto's die je daar terugvindt.

"Ik maak met een iphone een foto van mezelf in de spiegel." (Dat zie je vaak op knuz)

"Ik duw de toren van Pisa weer recht of leun tegen de piramides aan of ik ga er gek bijstaan op de zoutvlakte in Bolivia." (de reizigers)

"Ik heb net een berg beklommen en sta in mijn kaki afrits-broek en bergschoenen te genieten van het uitzicht" ( :'( Hoe on-vrouwelijk ziet dat er altijd uit :'()

"Ik zit op een terrasje in Italie, eet mijn pizza en zet mijn prodent-glimlach op." (Over geposeerd gesproken)

...Ach eigenlijk kun je alles wel gaan afzeiken, wat maakt het ook allemaal uit. :+
pi_130308669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
daar krijgt ik nou slappe ballen van.
Ik vind slappe ballen vaak wel lekkerder. Zo een opgekropen zak omdat het koud is vind ik minder lekker.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:18:28 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130308671
Het gaat er vooral om dat de indruk die je geeft met de foto's een beetje klopt. Als je wordt afgewimpeld omdat het dronken foto's zijn, dan is het vast je type niet. En zo geldt dat met alles waarop je afgewezen kan worden natuurlijk :)
pi_130308693
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind slappe ballen vaak wel lekkerder. Zo een opgekropen zak omdat het koud is vind ik minder lekker.
Stuur hem gewoon een berichtje, wellicht kunnen jullie iets voor elkaar betekenen.
pi_130308714
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Stuur hem gewoon een berichtje, wellicht kunnen jullie iets voor elkaar betekenen.
Wie ben jij? :?
pi_130308980
Eigenlijk zijn mijn foto's ook maar matig, maar als ik op pad ben met iemand denk ik er niet echt aan om foto's te nemen.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:31:22 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130309003
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:30 schreef Fascination het volgende:
maar als ik op pad ben met iemand denk ik er niet echt aan om foto's te nemen.
Laat staan met de gedachte "dan heb ik iets om op een datingsite te zetten" :+
pi_130309339
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Laat staan met de gedachte "dan heb ik iets om op een datingsite te zetten" :+
En toch ben ik al eens foto's die ik op een date had gemaakt later op een dating site tegen gekomen ;)

Overigens is fotografie wel een hobby en sleep ik bijna altijd een camera mee. In dit geval ook wat spontane foto's van haar gemaakt en opgestuurd.

Voor een goede vriendin wel een keer een photoshoot gedaan, waarbij ze inderdaad vantevoren al had gezegd dat ze graag wat leuke foto's voor op lexa wilde.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:44:38 #208
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130309378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, maar het probleem is dus dat ze dan weer te geposeerd zijn. (Het is ook eigenlijk nooit goed. ;))

"Ik maak met een iphone een foto van mezelf in de spiegel." (Dat zie je vaak op knuz)

"Ik duw de toren van Pisa weer recht of leun tegen de piramides aan of ik ga er gek bijstaan op de zoutvlakte in Bolivia." (de reizigers)

"Ik heb net een berg beklommen en sta in mijn kaki afrits-broek en bergschoenen te genieten van het uitzicht" ( :'( Hoe on-vrouwelijk ziet dat er altijd uit :'()

"Ik zit op een terrasje in Italie, eet mijn pizza en zet mijn prodent-glimlach op." (Over geposeerd gesproken)

...Ach eigenlijk kun je alles wel gaan afzeiken, wat maakt het ook allemaal uit. :+
Je vergeet de springfoto's. Een rage die echt alleen maar in het begin leuk en origineel was (en dat zelfs met mate). Maar nog steeds zie ik ze langs komen. -O-
pi_130309429
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Je vergeet de springfoto's. Een rage die echt alleen maar in het begin leuk en origineel was (en dat zelfs met mate). Maar nog steeds zie ik ze langs komen. -O-
Daar heb ik persoonlijk minder moeite mee, vind ze er altijd wel leuk uitzien.
pi_130310689
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Meer flirten. Als degene uit het eerste gesprek het over speels heeft is dat precies wat ze bedoelt ermee namelijk. En dan moet je al helemaal niet jezelf gigantisch door de voet schieten door te zeggen dat je niet weet hoe.
Heel eerlijk, weet het dan niet zo goed. Ik heb nooit goed begrepen wat flirten is, maar ik heb het idee opgebouwd dat het vooral wat plagen is. En ik heb het gevoel dat ik dat expres wel een beetje doe in die gesprekken die ik plaatste toch? Is er daar iets wat ik meer of beter kan doen?

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ouch...Had je hier al niet het idee dat het finaal spaak liep, Benzin?
Neel. Vooral door mijn reactie (die ook al niet handig was) of door die van haar? Nu je het zegt kan ik me al wel voorstellen dat 'hangt van de persoon af' slecht nieuws was, maar op dat moment had ik dat er niet in gezien.
pi_130310950
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:33 schreef -Splash- het volgende:
Aangepast, mijn visie.
Ik neem je visie mee in het lijstje dat ik heb gemaakt. Dankjewel!

Wat bedoel je precies met meer bluffen? Heb je een goed voorbeeld?

quote:
Nja, ik denk op zich dat het wel kan, maar ik ben het wel met je eens dat het zinvol is om snel af te spreken. Toch wil ik daarmee wachten en als ik probeer de suggestie te planten om eens wat te gaan doen krijg ik vaak een reactie dat ze nog graag even wil wachten, of er komt een excuus. Heb pas één date uit Paiq weten te slepen.

Als jij kennelijk zo'n expert ben in het snel afspreken, hoe doe jij dat dan? Ik ga er niet vanuit dat ze al na 5 minuten praten meteen met je af willen spreken.

quote:

Ik heb geen oneliner-contacten. Heb zoiets zelf nog nooit gekregen en ik zou ook niet weten wat ik zou moeten schrijven, dus doe eigenlijk zelf ook geen verzoeken. Ik heb het drie keer ofzo geprobeerd en dat is allemaal geweigerd :+

quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef Godshand het volgende:
@benzin: ze leek mij echt een leuk meisje/vrouw, ze kwam vrij spontaan over in haar chats. Maar j kwam wat te geforceerd over en inderdaad te ondervragerig.

Vragen stellen is goed, maar je bent te voorzichtig met haar. Meer plaagstootjes, meer lollig doen. En inderdaad, het eind is helemaal ruk. Hou de eer aan jezelf en ga niet smeken om contact. Zeg egwoon "doei", en sluit af.
Ik snap wel wat je bedoeld met te ondervragerig, maar ik weet niet zo goed hoe ik anders het gesprek lopend moet houden. Zeker als ik geen antwoorden krijg waarop ik makkelijk kan inspelen dan wordt het al snel helemaal een interview.

Ik probeer lollig te doen en grappen te maken, maar dat is inderdaad nog niet helemaal perfect. Wat bedoel je met plaagstootjes?
pi_130311183
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef MissGump het volgende:

Volgens mij heeft bijna elke beroepsgroep wel van die vragen die ze standaard krijgen. Mijn favo blijft (psychologie gestudeerd): "dus jij weet nu wat ik denk?" |:(
Oeps, daar heb ik me dan ook een keer aan schuldig gemaakt :D :+

quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tering Benzin, je wilt toch dat een meisje je leuk gaat vinden om wie jij bent? Je bent best een slimme jongen, waarom kom je in je chats dan over als een 15 jarige puber.

Volgens mij moet jij helemaal niet op paiq gaan zitten.
Ik kom denk ik over als een 15-jarige puber omdat ik anders verwijten krijg dat ik te serieus of niet speels genoeg ben. Dus ik probeer het al een tijdje wat luchtiger te houden. En ondanks dat dat ook nog niet werkt lijkt het wel iets beter.

Hoe zou ik het dan wel moeten doen?

En welke plek is dan beter voor me dan Paiq? Want dan wil ik dat ook best een kans geven, wie weet werkt dat beter.
pi_130311194
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef benzin het volgende:

Ik snap wel wat je bedoeld met te ondervragerig, maar ik weet niet zo goed hoe ik anders het gesprek lopend moet houden. Zeker als ik geen antwoorden krijg waarop ik makkelijk kan inspelen dan wordt het al snel helemaal een interview.

Soms lopen gesprekken gewoon niet, in dat geval kan je dus proberen het kunstmatig lopend te houden, zoals jij probeert, of gewoon accepteren dat het niet loopt.
In dat geval: geen energie meer in steken, gesprek afkappen en op naar de volgende.
As we speak zijn er 442 mensen online op Paiq, laten we voor het gemak zeggen dat een kwart daarvan vrouw is. Waarom steek je nutteloze energie in die ene als er meer dan 100 andere opties zijn ;)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:51:34 #214
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130311282
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik neem je visie mee in het lijstje dat ik heb gemaakt. Dankjewel!

Wat bedoel je precies met meer bluffen? Heb je een goed voorbeeld?
Wees gewaagder. Denk niet, oh nee... dat vindt ze vast niet leuk. Maar doe het gewoon, geloof mij... je komt voor verrassingen te staan. ;)
pi_130311387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wees gewaagder. Denk niet, oh nee... dat vindt ze vast niet leuk. Maar doe het gewoon, geloof mij... je komt voor verrassingen te staan. ;)
Heb je een voorbeeld van zoiets? Want volgens mij vat ik 'm nog niet helemaal
pi_130311399
Voor de dames: plaatsen jullie bewust foto's met of zonder decolleté?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:57:07 #217
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130311468
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld van zoiets? Want volgens mij vat ik 'm nog niet helemaal
Heb ik al gegeven... lees maar terug in dit topic.
pi_130311556
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Heb ik al gegeven... lees maar terug in dit topic.
Bedoel je deze?

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:23 schreef -Splash- het volgende:
Als een vrouw over je capaciteiten qua vingergebruik op je telefoon begint dan is het prima om te zeggen dat ze geen idee heeft hoe goed jou vingergebruik op kleine oppervlakken is. :+
Kan dat? :o
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:01:54 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130311574
Dat ligt geheel aan de rest van het gesprek. Zou je bij mij niet te snel mee aan moeten komen. Te voorspelbaar en afgezaagd enzo :X
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:02:49 #220
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130311600
quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

[..]

Natuurlijk kan dat. Het is ook wel een beetje afgezaagd, maar het gaat meer om de toon die je kan gebruiken.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:02:50 #221
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130311602
quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

[..]

Dat kan prima, mits je in acht neemt wat Cue_ zegt idd...

Verder is het in tekst moeilijk te pijlen en maak ik liever dat soort opmerkingen irl...
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:02:52 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130311603
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Dat ligt geheel aan de rest van het gesprek. Zou je bij mij niet te snel mee aan moeten komen. Te voorspelbaar en afgezaagd enzo :X
Mee eens, ook niet echt mijn idee van "speels". Maar zullen zat dames wel leuk vinden hoor.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:03:41 #223
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130311631
Zoals je ziet... sommige vrouwen kunnen het niet hebben. Sommige wel. Maar dat merk je in het gesprek wel (wat ze kunnen hebben).
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:04:35 #224
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130311657
De een komt daarmee weg, de ander wordt als een creep gezien. Dat luistert soms nogal nauw.
(Ben jij altijd zo nauw?) (<--not done.)
pi_130311670
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat kan prima, mits je in acht neemt wat Cue_ zegt idd...

Verder is het in tekst moeilijk te pijlen en maak ik liever dat soort opmerkingen irl...
Ik zou zo'n opmerking nooit zo maken, juist helemaal al niet in het echt. Ik ben een beetje geschokt en verbaasd dat dat kan, ik zal het in mijn achterhoofd houden en kijken wat ik ermee kan.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:06:22 #226
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130311709
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zou zo'n opmerking nooit zo maken, juist helemaal al niet in het echt. Ik ben een beetje geschokt en verbaasd dat dat kan, ik zal het in mijn achterhoofd houden en kijken wat ik ermee kan.
Als je er nu al geschokt over ben dan zou ik mij er totaal niet mee bezig houden. Schrappen dus en niet meer aan denken. Dit gaat niet werken anders. Je moet er wel gevoel voor hebben.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:06:37 #227
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130311725
Het is niet dat ik het niet kan hebben, ik krijg dan visioenen van deze man:

woensdag 21 augustus 2013 @ 14:07:39 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130311752
quote:

[..]

Tja het is een beetje kut als je er op latere leeftijd achter komt wat je allemaal kan zeggen (brutalen hebben echt de halve wereld hoor ;)).
Je moet het namelijk "oefenen". De eerste keer word je misschien raar aangekeken, maar dat moet je niet tegenhouden, dat is namelijk gewoon de toon waarop je het zegt...
De meesten komen hierachter tussen de 13-20 jaar ofzo, als je het later moet doen is dat wellicht vervelend. Maar gewoon doen! ^O^ brutaal (brutaler) zijn :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:07:49 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130311759
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:06 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als je er nu al geschokt over ben dan zou ik mij er totaal niet mee bezig houden. Schrappen dus en niet meer aan denken. Dit gaat niet werken anders. Je moet er wel gevoel voor hebben.
Eens.. komt dan al snel creepy en te bedacht over. Of je moet zin hebben om het echt te oefenen, maar daar komt ook weer gevoel bij kijken,want je moet dus wel kunnen aanvoelen waarom het wel of niet gewerkt heeft :+

Als het niets voor je is, niet doen. Want irl zou je het dus ook niet doen, dus waarom online wel. Je moet wel beetje overkomen als jezelf
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:07:50 #230
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130311761
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:06 schreef eefje801 het volgende:
Het is niet dat ik het niet kan hebben, ik krijg dan visioenen van deze man:

[ afbeelding ]
Welke mijn idool en held is. Duh....
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:08:32 #231
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130311791
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Welke mijn idool en held is. Duh....
I know
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:09:05 #232
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130311810
Sowieso ben ik er wat terughoudender ermee totdat ik diegene ook écht ontmoet heb. Misschien een leuk detail. ;)

Trouwens... ik ben sowieso niet van dat uren kleppen. Afspreken en ervaren. Hoe vaak ik wel niet dagen heb gepraat met iemand en irl er binnen 5 minuten mee klaar was (of zij met mij :+). Zonde van de tijd.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:10:24 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130311856
quote:

[..]

Toen iemand tegen me zei dat ik een mooie achternaam had, was mijn reactie: "Wil je'm hebben?"
(was wel IRL btw).

Niet grof, wel (lichtelijk) brutaal en vrij adrem...

Je kan in principe gewoon alles zeggen, het is maar net hoe je het brengt ;)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:11:00 #234
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130311872
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Toen iemand tegen me zei dat ik een mooie achternaam had, was mijn reactie: "Wil je'm hebben?"
(was wel IRL btw).

Niet grof, wel (lichtelijk) brutaal en vrij adrem...

Je kan in principe gewoon alles zeggen, het is maar net hoe je het brengt ;)
Ik vond hem leuk.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:12:11 #235
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130311910
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:11 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik vond hem leuk.
Zij ook :@

Was trouwens nadat ik haar naam vergeten was na een half uur praten :D ben superslecht in namen...
Maar zelfs daar kan je dus onderuit komen ;)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:13:48 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130311968
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Maar zelfs daar kan je dus onderuit komen ;)
Das niet zo moeilijk vaak. En anders gewoon eerlijk zijn. Nog nooit problemen over gehad :)
pi_130312076
Ik moet eens kijken, ik hou het in elk geval in mijn achterhoofd. Wie weet komt er ergens een mooi moment om het te proberen.

quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:

Als het niets voor je is, niet doen. Want irl zou je het dus ook niet doen, dus waarom online wel. Je moet wel beetje overkomen als jezelf
Nja, ik moet overkomen als mezelf, maar ik moet wel overkomen als een leuke jongen. Op zich kan het geen kwaad om zowel online als irl te leren hoe ik mezelf kan zijn, maar tegelijk ook leuk. Uiteindelijk gaat het er toch om dat ik mezelf verkoop.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:09 schreef -Splash- het volgende:

Trouwens... ik ben sowieso niet van dat uren kleppen. Afspreken en ervaren. Hoe vaak ik wel niet dagen heb gepraat met iemand en irl er binnen 5 minuten mee klaar was (of zij met mij :+). Zonde van de tijd.
Firefly zei ook al zoiets, maar ik zie geen manier om binnen hele korte tijd tot een afspraak te komen :P Ik probeer de laatste tijd al sneller daarop aan te sturen, paar keer daar zelfs heel direct in geweest, maar meestal komt daar niets uit.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:18:10 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130312130
De datingwereld is vallen en opstaan :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:18:33 #239
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130312144
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef benzin het volgende:
Ik moet eens kijken, ik hou het in elk geval in mijn achterhoofd. Wie weet komt er ergens een mooi moment om het te proberen.

[..]

Nja, ik moet overkomen als mezelf, maar ik moet wel overkomen als een leuke jongen. Op zich kan het geen kwaad om zowel online als irl te leren hoe ik mezelf kan zijn, maar tegelijk ook leuk. Uiteindelijk gaat het er toch om dat ik mezelf verkoop.

[..]

Firefly zei ook al zoiets, maar ik zie geen manier om binnen hele korte tijd tot een afspraak te komen :P Ik probeer de laatste tijd al sneller daarop aan te sturen, paar keer daar zelfs heel direct in geweest, maar meestal komt daar niets uit.
Je impliceert eigenlijk dus dat je geen leuk persoon bent...
Misschien moet je daar eerst aan werken :@ een goed zelfbeeld straal je namelijk uit naar je omgeving ;)
pi_130312559
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Misschien moet je daar eerst aan werken :@ een goed zelfbeeld straal je namelijk uit naar je omgeving ;)
Was ook mijn eerste gedachte. Hoewel ook hier de waarheid in het midden ligt.
Want teveel zelfvertrouwen (kan dat?) worden in mijn ervaring sommige vrouwen ook weer onzeker van.
pi_130312584
Hoe werkt dat 'dating voor hogeropgeleiden' eigenlijk? Moet je dat aantonen met een diploma o.i.d.?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:37:10 #242
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130312718
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste gedachte. Hoewel ook hier de waarheid in het midden ligt.
Want teveel zelfvertrouwen (kan dat?) worden in mijn ervaring sommige vrouwen ook weer onzeker van.
Teveel zelfvertrouwen kan onterecht als arrogantie gezien worden (terwijl ik arrogantie toch meer associeer met het verbergen van je onzekerheid ;)). Gewoon weten wie je zelf bent, tevreden zijn met wie je bent (acceptatie) en ook je zwakke punten kennen en daarmee durven te spotten (zelfspot _O_ ), daar ligt de sleutel denk ik :)
pi_130312720
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:33 schreef Seikcid het volgende:
Hoe werkt dat 'dating voor hogeropgeleiden' eigenlijk? Moet je dat aantonen met een diploma o.i.d.?
Toelatingsexamen
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:57:11 #244
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130313264
Nouja, retorische vraag natuurlijk. Is niet aan te tonen, buiten dat je alleen hbo of uni kunt aanvinken.

Maargoed, dan kun je nog liegen. Zelfs op knuz zie ik soms zogenaamde hbo'ers terwijl je aan alles af kunt zien dat ze met moeite hun middelbare school hebben afgerond.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:02:07 #245
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130313395
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef MissGump het volgende:

[..]

Zo herkenbaar :'( :D
pi_130313415
In het verlengde daarvan; hoe werkt dat mooie mensen dating eigenlijk? Liegen over dat je eruit ziet als een of andere rockster halfgod terwijl je met een stalen gezicht foto's instuurt waarop je eruit ziet als de triangelist van de Josti band?
pi_130313429
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja, retorische vraag natuurlijk. Is niet aan te tonen, buiten dat je alleen hbo of uni kunt aanvinken.

Maargoed, dan kun je nog liegen. Zelfs op knuz zie ik soms zogenaamde hbo'ers terwijl je aan alles af kunt zien dat ze met moeite hun middelbare school hebben afgerond.
Het prima aan te tonen. De vraag is inderdaad hoeveel waarde het heeft. Ik heb officieel alleen de havo afgerond maar stijg qua intelligentie ver boven de gemiddelde 'hogeropgeleide' uit.
pi_130313443
Volgens mij is het ook niet alleen hbo/wo opgeleid maar hbo/wo denkniveau, zolang je dus zelf denkt dat je op hbo of wo niveau denkt is het ook genoeg (en of je dat goed in kan schatten is natuurlijk weer geheel afhankelijk van je denkniveau :+ )
pi_130313466
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
In het verlengde daarvan; hoe werkt dat mooie mensen dating eigenlijk? Liegen over dat je eruit ziet als een of andere rockster halfgod terwijl je met een stalen gezicht foto's instuurt waarop je eruit ziet als de triangelist van de Josti band?
Die gebruiken toch het equivalent van een 'door bitch'? M.a.w. iemand wijst je af puur op basis van je foto's.
pi_130313524
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou inderdaad!!

(ik ga ondertusen even een aantal pagina's bij lezen...)
pi_130313529
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je hebt ook nog van die netwerken waar je alleen op uitnodiging lid van kan worden.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:07:27 #252
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130313544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Je vond mijn springfoto's op FB anders wel leuk :6
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:07:45 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130313551
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:06 schreef MissGump het volgende:

Je hebt ook nog van die netwerken waar je alleen op uitnodiging lid van kan worden.
Voor als je van inteelt houdt?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:08:01 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130313559
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Het prima aan te tonen. De vraag is inderdaad hoeveel waarde het heeft. Ik heb officieel alleen de havo afgerond maar stijg qua intelligentie ver boven de gemiddelde 'hogeropgeleide' uit.
Nou dan ben je dus niet 'hoogopgeleid', maar eigenlijk dus gewoon 'gemiddeld opgeleid'. Op e-matching is natuurlijk geen plaats voor havoklantjes die de standaardsmoesjes hebben als 'ik had makkelijk vwo kunnen doen maar had toen geen zin' etc. :+
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:08:53 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130313588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:06 schreef MissGump het volgende:

[..]

Precies. Vrijmetselaar-dating.com bijv.

Overigens was Paiq vroeger ook op uitnodiging.
pi_130313599
quote:
17s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Voor als je van inteelt houdt?
Geen idee, ze hebben me nooit uitgenodigd :D
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:11:00 #257
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130313646
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zo herkenbaar :'( :D
Ik vraag juist altijd:
"En hoe voel je je daar dan bij?"
"Wat geeft dat jou voor gevoel?"
"Hoe denk je dat anderen nu naar je kijken" etc...
:+
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:14:44 #258
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130313756
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik vraag juist altijd:
"En hoe voel je je daar dan bij?"
"Wat geeft dat jou voor gevoel?"
"Hoe denk je dat anderen nu naar je kijken" etc...
:+
Oh dear :')

Sommige mannen zouden trouwens wel iets meer uit mogen spreken wat ze voelen... Misschien ligt het aan mij, maar vage "hints" pik ik niet op :N
pi_130313825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. Vrijmetselaar-dating.com bijv.

Overigens was Paiq vroeger ook op uitnodiging.
Maar dan willen ze neem ik aan dat je bij de vrijmetselarij zit?

Ik dacht meer aan zoiets (alle yuppen verzamelen!):
https://www.theinnercircle.co
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:18:29 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130313876
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:16 schreef MissGump het volgende:

[..]

Maar dan willen ze neem ik aan dat je bij de vrijmetselarij zit?

Ik dacht meer aan zoiets (alle yuppen verzamelen!):
https://www.theinnercircle.co
Dat was natuurlijk een grapje, apie. De vrijmetselarij is bij uitstek iets waar je niet zomaar bijkomt en daar is al helemaal geen datingsite van. ;)
pi_130313967
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat was natuurlijk een grapje, apie. De vrijmetselarij is bij uitstek iets waar je niet zomaar bijkomt en daar is al helemaal geen datingsite van. ;)
:@ :@ :@
Maar die mensen moeten toch ook ergens daten? Zouden die dat wel gewoon in de kroeg doen? ;)
pi_130313989
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou dan ben je dus niet 'hoogopgeleid', maar eigenlijk dus gewoon 'gemiddeld opgeleid'. Op e-matching is natuurlijk geen plaats voor havoklantjes die de standaardsmoesjes hebben als 'ik had makkelijk vwo kunnen doen maar had toen geen zin' etc. :+
Whehe. :')
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:25:35 #263
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130314159
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Oh dear :')

Sommige mannen zouden trouwens wel iets meer uit mogen spreken wat ze voelen... Misschien ligt het aan mij, maar vage "hints" pik ik niet op :N
Ik hoor die klacht vaker ;)
M'n ex zei laatst nog tegen me: ik vind het heel fijn dat jij tenminste wel praat blablabla

is het echt zo slecht gesteld dan met de mannen :?
pi_130314166
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nou, wat ik meer zeg is dat ik een complex persoon ben. Ik heb slechte, maar ook zeker heel veel goede en leuke kanten. Alleen die goede en leuke kanten zijn niet altijd even duidelijk. En eerlijk is eerlijk, als je het eerste verkopen niet goed kan, kan ze nooit de leuke kanten ontdekken.

Ik heb soms moeite met mezelf, maar dat betekent niet dat ik mezelf niet leuker zou mogen maken of mezelf niet beter mag leren te verkopen zodat die goede en leuke kanten goed uitkomen.

Toch?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:27:33 #265
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130314239
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Nou, wat ik meer zeg is dat ik een complex persoon ben. Ik heb slechte, maar ook zeker heel veel goede en leuke kanten. Alleen die goede en leuke kanten zijn niet altijd even duidelijk. En eerlijk is eerlijk, als je het eerste verkopen niet goed kan, kan ze nooit de leuke kanten ontdekken.

Ik heb soms moeite met mezelf, maar dat betekent niet dat ik mezelf niet leuker zou mogen maken of mezelf niet beter mag leren te verkopen zodat die goede en leuke kanten goed uitkomen.

Toch?
Heeft iedere persoon niet slechte en goede kanten :)? Het is maar net waar jij zelf de focus op legt en wat je naar buiten uitstraalt :).
Ieder mens is complex ;) En ieder mens heeft weleens moeite met zichzelf....
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:32:38 #266
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130314421
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

M'n ex zei laatst nog tegen me: ik vind het heel fijn dat jij tenminste wel praat blablabla

Met de mannen die ik aantrek wel :')
De Dokter is ook niet zo uitgesproken in die dingen. Maar goed, hij is iig niet bang om "het beestje bij de naam te noemen", dat is al een grote verbetering :)
pi_130314431
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

uhm... ja?
En ook met de vrouwen denk ik hoor.
pi_130314455
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Toch?
Misschien moet je minder denken, en meer zijn?
Wat zijn je goede/leuke kanten dan?
pi_130314516
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Whehe. Ik weet wat jij
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:37:13 #270
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130314575
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Met de mannen die ik aantrek wel :')
De Dokter is ook niet zo uitgesproken in die dingen. Maar goed, hij is iig niet bang om "het beestje bij de naam te noemen", dat is al een grote verbetering :)
Hoe heet'ie van hem dan?
Die van mij "Martin Luther King" :7
Af en toe komt'ie omhoog en zegt'ie: "I have a dream!"

:')
pi_130314636
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hoe heet'ie van hem dan?

woensdag 21 augustus 2013 @ 15:42:13 #272
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130314751
quote:

[..]

Hoe heet'ie van hem dan?

o|O

Het beestje, aka "relatie".
pi_130314854
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Misschien moet je minder denken, en meer zijn?
Wat zijn je goede/leuke kanten dan?
Dat moet ik absoluut, maar ik heb daar heel veel moeite mee. Ik leef heel erg in gedachten. Ben laatst al eens aan de gang gegaan met de oefeningen in zo'n mindfulnessboekje, maar dat helpt tot nu toe maar mondjesmaat. Ze gaan eigenlijk niet zo goed omdat ik er elke keer achter kom dat ik alweer een paar minuten zat te denken :') :+

Ik vind dat altijd een lastige vraag, ik vind het lastig om het goed te verkopen. Maar ik vind sowieso dat ik zo nu en dan erg grappig kan zijn, ben slim, op sommige gebieden een doorzetter, kan goed luisteren, ben geduldig, ben lief.

Maar het zijn allemaal dingen die op de lange termijn pas belangrijk worden en niet echt handig zijn als eerste verkoopargumenten. De meeste mensen kopen een huis ook niet omdat ze zien dat de onderhoudskosten waarschijnlijk mee zullen vallen, maar omdat het mooi is en tot de verbeelding spreekt. Die onderhoudskosten zijn meestal later pas een plezierige of onplezierige verassing.
pi_130314940
quote:

[..]

Hoe heet'ie van hem dan?

Dat wordt seks op het liedje van Bakermat:
pi_130314947
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat moet ik absoluut, maar ik heb daar heel veel moeite mee. Ik leef heel erg in gedachten. Ben laatst al eens aan de gang gegaan met de oefeningen in zo'n mindfulnessboekje, maar dat helpt tot nu toe maar mondjesmaat. Ze gaan eigenlijk niet zo goed omdat ik er elke keer achter kom dat ik alweer een paar minuten zat te denken :') :+

Ik vind dat altijd een lastige vraag, ik vind het lastig om het goed te verkopen. Maar ik vind sowieso dat ik zo nu en dan erg grappig kan zijn, ben slim, op sommige gebieden een doorzetter, kan goed luisteren, ben geduldig, ben lief.

Maar het zijn allemaal dingen die op de lange termijn pas belangrijk worden en niet echt handig zijn als eerste verkoopargumenten. De meeste mensen kopen een huis ook niet omdat ze zien dat de onderhoudskosten waarschijnlijk mee zullen vallen, maar omdat het mooi is en tot de verbeelding spreekt. Die onderhoudskosten zijn meestal later pas een plezierige of onplezierige verassing.
Weetje... als je dat laatste stuk nou achterwege laat, dan is het al een heel stuk positiever!

Niks mis met je goede punten.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:49:37 #276
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130315025
quote:
12s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

Je vond mijn springfoto's op FB anders wel leuk :6
Dat was met een trampoline.. dat was anders. :+
pi_130315028
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:

[..]

Een Bakermat? Ik dacht dat George het aardig kort had tegenwoordig.

*drumroll*
pi_130315059
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een Bakermat? Ik dacht dat George het aardig kort had tegenwoordig.

*drumroll*
pi_130315067
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:47 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Weetje... als je dat laatste stuk nou achterwege laat, dan is het al een heel stuk positiever!

Niks mis met je goede punten.
Heh, zal ik doen. Dankjewel!
pi_130315107
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Heh, zal ik doen. Dankjewel!
En gewoon vallen en opstaan inderdaad. Het fijne aan internet daten is nou juist dat je geen/nauwelijks gezichtsverlies oploopt wanneer je een blauwtje loopt :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:56:56 #281
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130315297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:

[..]

Hoor hem toevallig net op de radio :') moest er ook aan denken toen ik het hoorde :D
pi_130315333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:

Het fijne aan internet daten is nou juist dat je geen/nauwelijks gezichtsverlies oploopt wanneer je een blauwtje loopt :P
Dat is eigenlijk waar en ik moet er veel meer bij stil staan dat het niet zo erg is. Maar ik moet toch zeggen dat ik afwijzing, zelfs zo met internetdating heel erg persoonlijk opneem en het me heel erg raakt. Dat is ook waar die frustratie vandaan kwam toen ik het topic binnenviel om Paiq af te zeiken.

Ik moet daar echt leren luchtiger in te worden en het mezelf niet zo aantrekken. Op die momenten voelt het shit, maar wat is er objectief/rustig gezien nou eigenlijk aan de hand? Ik moet er meer ingaan met een volgende-keer-beter-attitude.
pi_130315531
Eigenlijk zou er iemand van de kwaliteitsdaters hier eens een avondje over je schouder mee moeten kijken bij zo'n gesprek. Zie het als een online date-instructeur met een extra toetsenbord die ingrijpt waar nodig.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:04:33 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130315584
quote:
3s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eigenlijk zou er iemand van de kwaliteitsdaters hier eens een avondje over je schouder mee moeten kijken bij zo'n gesprek. Zie het als een online date-instructeur met een extra toetsenbord die ingrijpt waar nodig.
Veel plezier ^O^
Of nouja.. wanneer spreek je van kwaliteit :+
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:06:15 #285
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130315636
quote:
3s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gaat die instructeur ook mee op de 1e date? :s)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_130315661
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Met zo'n oortje in zoals bij motorrijles, dat lijkt me wel wat :D
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:08:41 #287
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130315717
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:07 schreef benzin het volgende:
Met zo'n oortje in zoals bij motorrijles, dat lijkt me wel wat
Volgens mij zijn er wel tv programma's waarin ze dat deden, meen dat MTV ooit ook zoiets had? :)
pi_130315729
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, tot aan de rand van het bed zelfs om de kleine details in de gaten te houden. Je zou het maar alsnog verpesten omdat je vergeet je witte sportsokken uit te trekken voor het neuken.
pi_130315746
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, tot aan de rand van het bed zelfs om de kleine details in de gaten te houden. Je zou het maar alsnog verpesten omdat je vergeet je witte sportsokken uit te trekken voor het neuken.
Sowieso al niet aan doen... behalve als je gaat tennissen ofzo.
pi_130316150
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er wel tv programma's waarin ze dat deden, meen dat MTV ooit ook zoiets had? :)
Ja, bij Plain Jane!

*oops*
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:22:49 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130316191
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:21 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Ja, bij Plain Jane!

*oops*
Nee zo'n ander programma bedoelt ie wss.. hielp een stoere gast een wat nerderige gast.
Plain Jain is wat meer psych/uiterlijk opsmuk voor vrouwen.
pi_130316239
Alsof het zou werken met zo'n oortje :')
Dan krijg je totaal onnatuurlijk gedrag. Garantie voor awkward moments :P
pi_130316395
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Rickario het volgende:
Alsof het zou werken met zo'n oortje :')
Dan krijg je totaal onnatuurlijk gedrag. Garantie voor awkward moments :P
Ik ga NU aan het script voor mijn eigen rom-com beginnen. There's something about Benzin. Bomvol met wacky karakters, allerlei rare onderbroekenlol situaties en uiteraard een happy end. Ik ruik een kaskraker hier.
pi_130316421
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Je hebt PM
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_130316452
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee zo'n ander programma bedoelt ie wss.. hielp een stoere gast een wat nerderige gast.
Plain Jain is wat meer psych/uiterlijk opsmuk voor vrouwen.
Wanna come in heette dat programma. Waarbij de nerd geld kreeg als hij tijdens de date bepaalde opdrachten volbracht.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:32:53 #296
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130316520
quote:
Wanna Come In? is an MTV reality television show. It is a modern reality twist on the legendary play Cyrano de Bergerac. In the show, a two man team that consists of a "stud" and a "dud" compete with another "stud"/"dud" duo to try to win cash prizes. The "stud" secretly coaches the "dud" by speaking through a hidden microphone while the "dud" is on a blind date with a beautiful young woman. Each team goes through several challenges in an effort to get the "geek" invited inside the woman's home at the end of the date. If she does not invite her "dud" inside, the team loses.
Ah ja, dat was 'm, thanks :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:33:28 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130316534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:30 schreef Wolken het volgende:

[..]

Wanna come in heette dat programma. Waarbij de nerd geld kreeg als hij tijdens de date bepaalde opdrachten volbracht.
Owja :X
Dan hadden ze eindelijk een soort van leuk gesprek moesten ze van die stomme opdrachten uitvoeren waardoor alles weer verpest werd :')
pi_130316548
quote:
3s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik ga NU aan het script voor mijn eigen rom-com beginnen. There's something about Benzin. Bomvol met wacky karakters, allerlei rare onderbroekenlol situaties en uiteraard een happy end. Ik ruik een kaskraker hier.
Ik denk daar ook over... schrijven over mn date ervaringen :D
pi_130316618
quote:
3s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als het leuk is en een mooi happy end heeft dan ben ik wel bereid om mezelf te spelen :7
pi_130316631
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Als het leuk is en een mooi happy end heeft dan ben ik wel bereid om mezelf te spelen :7
Kun jij een beetje acteuren?
pi_130316635
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Owja :X
Dan hadden ze eindelijk een soort van leuk gesprek moesten ze van die stomme opdrachten uitvoeren waardoor alles weer verpest werd :')
"zuig 10 seconde op haar ringvinger" Nee, dan kom je er idd na afloop niet meer in :')
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')