Daar heb je zeker gelijk in!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef lasapparaat het volgende:
[..]
Toch is het dan een beetje fatsoen om dit iig aan te geven. Ik weet niet hoe andere mensen denken hoe de wereld in elkaar zit maar ik zou dit soort dingen dus altijd melden als ik al met iemand "bezig" was. Ze hoeven van mij echt niet op elk bericht te reageren, maar als je al zo lang met elkaar bezig bent vind ik het toch wel onfatsoenlijk om zo ineens niets meer van je te laten horen.
We daten gewoon nog een topic alleen in de omgeving, Evaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef eefje801 het volgende:
Had toch wel iets met dolfijnen in de titel verwacht firefly
Over omgeving gesproken, wat een ramp is het om iemand in de provincie Drenthe te vindenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
We daten gewoon nog een topic alleen in de omgeving, Eva
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef lasapparaat het volgende:
[..]
Over omgeving gesproken, wat een ramp is het om iemand in de provincie Drenthe te vinden(of je moet boven de 40 jaar zijn).
Ik heb op het moment een paar maanden Paiq geprobeerd en ik wil het bij deze ernstig afraden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:
Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.
Para in je kop?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb op het moment een paar maanden Paiq geprobeerd en ik wil het bij deze ernstig afraden.
Ik heb vrij snel besloten om hun betaalde Select abonnement te nemen, elke dag match klinkt goed en maakt het makkelijker om snel met veel meer vrouwen in contact te komen.
De vrouwen op deze site zijn vaak saai en oppervlakkig. Regelmatig zijn mijn mening over iets, een van mijn studies, mijn werk of mijn foto zo'n probleem dat ze me gelijk hun lijstje uit flikkeren. Met de meeste meisjes moet ik een gesprek houden wat steeds meer op een interview gaat lijken omdat ik reacties er met veel pijn en moeite uit moet trekken.
Als je eindelijk denkt een keer een leuke te hebben getroffen dan verwijdert ze je ineens ook weer zomaar zonder reden. (Eigenlijk is dat nog veel erger: als alles goed lijkt te gaan, het gesprek goed loopt en het lijkt te klikken en dan overkomt het je nog)
Voor mij geen Paiq meer iig. Vreselijke vrouwen daar.
Dat jouw ervaring niet zo goed is betekent niet gelijk dat de vrouwen daar niet leuk zijn of een ander geen succes daar kan hebben toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb op het moment een paar maanden Paiq geprobeerd en ik wil het bij deze ernstig afraden.
Ik heb vrij snel besloten om hun betaalde Select abonnement te nemen, elke dag match klinkt goed en maakt het makkelijker om snel met veel meer vrouwen in contact te komen.
De vrouwen op deze site zijn vaak saai en oppervlakkig. Regelmatig zijn mijn mening over iets, een van mijn studies, mijn werk of mijn foto zo'n probleem dat ze me gelijk hun lijstje uit flikkeren. Met de meeste meisjes moet ik een gesprek houden wat steeds meer op een interview gaat lijken omdat ik reacties er met veel pijn en moeite uit moet trekken.
Als je eindelijk denkt een keer een leuke te hebben getroffen dan verwijdert ze je ineens ook weer zomaar zonder reden. (Eigenlijk is dat nog veel erger: als alles goed lijkt te gaan, het gesprek goed loopt en het lijkt te klikken en dan overkomt het je nog)
Ik zou beginnen met iedereen op straat te groeten en daardoor een wat positiever persoon te wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met iedereen op straat te groeten en daardoor een wat positiever persoon te worden
quote:
Misschien ligt het wel aan jou. Ik bedoel, als ik je topics zo eens lees druipt de gezelligheid er niet echt vanaf zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Mee eens, maar je kent het vaste patroon van hem....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met iedereen op straat te groeten en daardoor een wat positiever persoon te worden
Pfoe, echt gezellig kom je niet over. Daarnaast generaliseer je enormquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Oeiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef MissGump het volgende:
Ik dacht al bijna dat ik gekwetst moest zijn omdat ik een account op Paiq heb
Hier donderdag een date gepland staan, ik begin het alleen al weer benauwd te krijgen want hij heeft ook al plannen voor date 2 en date 3 bedacht
Damnz, wtf bezielen zulke gasten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef MissGump het volgende:
Hier donderdag een date gepland staan, ik begin het alleen al weer benauwd te krijgen want hij heeft ook al plannen voor date 2 en date 3 bedacht
Wat zei je? Laten we de eerste date maar eens even afwachten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef MissGump het volgende:
iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mee eens, maar je kent het vaste patroon van hem....
En wat ook opvalt..... Het ligt zoals gebruikelijk aan een ander.....
Gelijk heb je, ik zou ook afknappen als iemand iets soortgelijks tegen mij zou zeggen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:36 schreef MissGump het volgende:
Ik probeer het heel hard te negeren, maar als het zo door gaat denk ik dat ik date 1 zelfs ga overslaan.
En in eerste instantie vond hij eigenlijk dat ik date 1 te snel voorstelde
Ik heb er echt stinkend mijn best gedaan de laatste weken. Als het niet aan alle vrouwen daar ligt, dan ligt het in ieder geval aan de matches die ik krijg. Kennelijk zijn die niet voor mij geschikt. Ik heb er echt voortdurend alles aan gedaan, maar het was echt als trekken aan een dood paard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef eefje801 het volgende:
Dat jouw ervaring niet zo goed is betekent niet gelijk dat de vrouwen daar niet leuk zijn of een ander geen succes daar kan hebben toch?
Ik vond het ook niet een geweldige site, ben niet zo'n chatter. Maar er staan zeker wel leuke mannen en vrouwen op.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef Rickario het volgende:
Pfoe, echt gezellig kom je niet over. Daarnaast generaliseer je enorm
Ik kan me voorstellen dat ik nu niet zo gezellig overkom, ik uit immers vooral even mijn frustratie over die afgelopen weken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Misschien ligt het wel aan jou. Ik bedoel, als ik je topics zo eens lees druipt de gezelligheid er niet echt vanaf zullen we maar zeggen.
Wees niet zo hard voor jezelf...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er echt stinkend mijn best gedaan de laatste weken. Als het niet aan alle vrouwen daar ligt, dan ligt het in ieder geval aan de matches die ik krijg. Kennelijk zijn die niet voor mij geschikt. Ik heb er echt voortdurend alles aan gedaan, maar het was echt als trekken aan een dood paard.
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat ik nu niet zo gezellig overkom, ik uit immers vooral even mijn frustratie over die afgelopen weken.
Ik ben in dubio of het nou aan mij ligt of aan de andere kant. Naar mijn mening heb ik echt al weken stinkend hard mijn best gedaan en als ik dan zie hoe er terug tegen me wordt gedaan dan kan ik bijna niet anders dan de conclusie trekken dat het niet aan mij ligt. Ik heb geen enkel idee hoe ik het beter moet doen, ik heb hartstikke positief, enthousiast, vol energie etc geprobeerd om er wat uit te halen.
De andere kant van dat verhaal is dat het misschien toch deels aan mij ligt, omdat in het echt ik nou ook niet echt de jongen ben die meisjes willen hebben. Ik was laatst een nacht uit en dan merk ik ook dat zelfs meisjes die ongelofelijk makkelijk lopen te doen tegen andere jongens dat absoluut niet tegen mij zijn.
Maar daar staat weer tegenover dat ik zo via een chat anders over moet komen dan in het echt: heb echt gefocust op positief en vol energie en de lichaamstaal en uitstraling die ik in het echt misschien mis zouden online juist in mijn voordeel moeten zijn. En toch faalde dat dus ook.
Ik snap er geen hout van. Of er is een probleem met de meeste vrouwen, of ze zien gewoon niet wat ze moeten zien. Misschien zijn vrouwen gewoon mijn ding niet.
Ja, stop, ho maar. Het ligt aan jou. Hoe verklaar je anders dat ik en menigeen hier met mij wel gewoon hele leuke gesprekken hebben daar waar ook nog eens regelmatig een date uit voortvloeit?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er echt stinkend mijn best ge*snip*
Ik denk dat de sleutel ligt in: ik doe mijn stinkende best dús dan moet het ook lukken. Dat is niet een gegeven namelijk, het hangt van zoveel dingen af. Ook al is dit maar fok, kan best zijn dat je frustratie wat in je chats doorsijpelt. Of dat het inderdaad geen goede matches waren. Kan allemaal. Je kunt ook wanneer een gesprek niet loopt wat feedback vragen, misschien heb je wel iets in je chats waar ze op afknappen. Je weet het niet als je het niet vraagt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er echt stinkend mijn best gedaan de laatste weken. Als het niet aan alle vrouwen daar ligt, dan ligt het in ieder geval aan de matches die ik krijg. Kennelijk zijn die niet voor mij geschikt. Ik heb er echt voortdurend alles aan gedaan, maar het was echt als trekken aan een dood paard.
[..]
[..]
Ik kan me voorstellen dat ik nu niet zo gezellig overkom, ik uit immers vooral even mijn frustratie over die afgelopen weken.
Ik ben in dubio of het nou aan mij ligt of aan de andere kant. Naar mijn mening heb ik echt al weken stinkend hard mijn best gedaan en als ik dan zie hoe er terug tegen me wordt gedaan dan kan ik bijna niet anders dan de conclusie trekken dat het niet aan mij ligt. Ik heb geen enkel idee hoe ik het beter moet doen, ik heb hartstikke positief, enthousiast, vol energie etc geprobeerd om er wat uit te halen.
De andere kant van dat verhaal is dat het misschien toch deels aan mij ligt, omdat in het echt ik nou ook niet echt de jongen ben die meisjes willen hebben. Ik was laatst een nacht uit en dan merk ik ook dat zelfs meisjes die ongelofelijk makkelijk lopen te doen tegen andere jongens dat absoluut niet tegen mij zijn.
Maar daar staat weer tegenover dat ik zo via een chat anders over moet komen dan in het echt: heb echt gefocust op positief en vol energie en de lichaamstaal en uitstraling die ik in het echt misschien mis zouden online juist in mijn voordeel moeten zijn. En toch faalde dat dus ook.
Ik snap er geen hout van. Of er is een probleem met de meeste vrouwen, of ze zien gewoon niet wat ze moeten zien. Misschien zijn vrouwen gewoon mijn ding niet.
Is dat acceptabel zonder hun toestemming?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Evt wat chats mogelijk om hier te plaatsen?
Mazzel, je ziet er beter uit, doet aantrekkelijkere studie/werk (daar verlies ik er ook echt heel erg veel). Maar misschien heeft door hoe jij de vragenlijst hebt ingevuld Paiq ook wel gewoon betere matches voor je en heb ik daar een beetje pech.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, stop, ho maar. Het ligt aan jou. Hoe verklaar je anders dat ik en menigeen hier met mij wel gewoon hele leuke gesprekken hebben daar waar ook nog eens regelmatig een date uit voortvloeit?
Dit inderdaad. Misschien zien wij wat jij niet ziet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Evt wat chats mogelijk om hier te plaatsen?
Nou nee, ik heb een kutbaan, weet niet meer wat ik bij de vragen heb ingevuld, heb geen interesses whatsoever en zie eruit als Ebenezeer Scrooge on speed. En ik rij in een bangbus die half uit elkaar aan het vallen is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:51 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Mazzel, je ziet er beter uit, doet aantrekkelijkere studie/werk (daar verlies ik er ook echt heel erg veel). Maar misschien heeft door hoe jij de vragenlijst hebt ingevuld Paiq ook wel gewoon betere matches voor je en heb ik daar een beetje pech.
En dat is dan dus gelijk een lesje in hoe je Paiq-gesprekjes voert!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb een kutbaan, weet niet meer wat ik bij de vragen heb ingevuld, heb geen interesses whatsoever en zie eruit als Ebenezeer Scrooge on speed. En ik rij in een bangbus die half uit elkaar aan het vallen is.
Maar ik maak dan wel weer vaak grapjes! Dat scheelt.
Zoals wat, vertel eens wat je allemaal gedaan hebt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er echt stinkend mijn best gedaan de laatste weken.
Ik zit even te kijken hoe ik de gespreksgeschiedenis hier in een leesbaar formaat kan plakken en ik moet even een paar goede voorbeelden zoeken en wat redigeren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Misschien zien wij wat jij niet ziet.
Dat doe ik ook, maar kennelijk werkt dat bij mij minder goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar ik maak dan wel weer vaak grapjes! Dat scheelt.
Zoals ik zeg, heb er geld tegenaan gegooid, met veel positiviteit en inspanning die gesprekken aangegaan. Ik heb er de afgelopen weken een paar uur per dag doorgebracht. Veel meer kan ik niet doen, misschien moet ik een andere plek proberen dan Paiq.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoals wat, vertel eens wat je allemaal gedaan hebt?
Als je moeder om je grapjes lacht wil dat nog niet zeggen dat het een heuse dijenkletser is natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:11 schreef benzin het volgende:
Dat doe ik ook, maar kennelijk werkt dat bij mij minder goed.
Dat ben ik met je eens en ik probeer ook, deels vanwege mijn ervaringen met hoe vrouwen oppervlakkig op zoiets afknappen, om kilometers ver bij die onderwerpen uit de buurt te blijven. Zelf begin ik er in de regel niet over, ook niet door te vragen wat zij doen, omdat ik dan kan verwachten dat de vraag terug komt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens ben ik nog altijd van mening dat een subject als werk of studie nu niet echt de meest spetterende gesprekken oplevert. Je hebt van die mensen die menen van wel, om dan gelijk maar vol bezieling een uur lang je scherm vol te bazuinen over hoe geweldig hun baan wel niet is, terwijl jij ondertussen van ellende maar uit het raam bent gaan staren voor je besluit ze weg te klikken.
Je moet wel een heel vreselijk beroep hebben wil iemand op feite van je beroep de boel afkappen. Dan gaat het altijd nog in combi met andere zaken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef benzin het volgende:
Maar vroeger of later, helaas meestal vrij vroeg, gaat zo'n meisje er toch naar vragen.
Ze vragen ernaar omdat zo'n gesprek niet loopt, er geen goede flow inzit en dat een makkelijk onderwerp is om op terug te grijpen als het dus wat stroever loopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens en ik probeer ook, deels vanwege mijn ervaringen met hoe vrouwen oppervlakkig op zoiets afknappen, om kilometers ver bij die onderwerpen uit de buurt te blijven. Zelf begin ik er in de regel niet over, ook niet door te vragen wat zij doen, omdat ik dan kan verwachten dat de vraag terug komt.
Maar vroeger of later, helaas meestal vrij vroeg, gaat zo'n meisje er toch naar vragen.
Open deur, gezien je schijnbaar zo'n expert daarin bent: wat is volgens jou dan een goede flow en hoe breng je dat wel in het gesprek aan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze vragen ernaar omdat zo'n gesprek niet loopt, er geen goede flow inzit en dat een makkelijk onderwerp is om op terug te grijpen als het dus wat stroever loopt.
Of mijn matches zijn zo oppervlakkig dat ze dat wel doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet wel een heel vreselijk beroep hebben wil iemand op feite van je beroep de boel afkappen. Dan gaat het altijd nog in combi met andere zaken.
Ik ben onderzoeker en doe onderzoek naar intelligente gedistribueerde systemen. De doorbraken zijn fantastisch en het is een van de meest interessante velden die er is. Maar ik kan eigenlijk niet uitleggen in een paar regels waarom het zo leuk en interessant is. Is dat nou zo verschrikkelijk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Kekaa het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar het beroep van benzin.
Als je erop door zou gaan wel. Al zou ik het gewoon bij die eerste zin gelaten hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:23 schreef benzin het volgende:
Ik ben onderzoeker en doe onderzoek naar intelligente gedistribueerde systemen. De doorbraken zijn fantastisch en het is een van de meest interessante velden die er is. Maar ik kan eigenlijk niet uitleggen in een paar regels waarom het zo leuk en interessant is. Is dat nou zo verschrikkelijk?
Ik laat het meestal ook bij die ene zin, wat erachter aankwam was alleen voor hier bedoeld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je erop door zou gaan wel. Al zou ik het gewoon bij die eerste zin gelaten hebben.
Geld staat volledig buiten succes of gelijk aan inspanning. Valt dus niet onder moeite doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:11 schreef benzin het volgende:
Zoals ik zeg, heb er geld tegenaan gegooid.
Dat vind jij, maar zoals gemerkt staat je zelf beeld, je opvattingen extreem ver van de werkelijkheid. Dus ben erg benieuwd naar voorbeeldenquote:met veel positiviteit en inspanning die gesprekken aangegaan.
Tijd in gestoken is inderdaad positiefquote:Ik heb er de afgelopen weken een paar uur per dag doorgebracht. Veel meer kan ik niet doen, misschien moet ik een andere plek proberen dan Paiq.
Het is behoorlijk technisch ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:31 schreef Kekaa het volgende:
Ik heb het even gegoogled... iets technisch?
Maar maakt verder toch niet uit of je kan uitleggen wat er leuk aan is.. als jij het maar leuk vindt.
Nou jaa!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is behoorlijk technisch ja.
Tuurlijk gaat het er vooral om dat ik het leuk vind, maar als zoiets kennelijk een reden is om mij niet te willen hebben dan maakt dat er niet leuker op. Ik overweeg om als mijn contract afloopt iets buiten de technische sector te zoeken, voor een groot deel om deze reden.
Er is geen standaard formule voor, buiten dat het wel de bedoeling is om haar een beetje te prikkelen. Dat ze - de volgende keer als je online komt - jou aanspreekt omdat de vorige chat zo leuk was. Humor is een goede methode, maar een bepaalde scherpte in het gesprek ook, of een sterke mening ergens over. Mits goed gebracht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Open deur, gezien je schijnbaar zo'n expert daarin bent: wat is volgens jou dan een goede flow en hoe breng je dat wel in het gesprek aan?
Want veel beter dan gewoon proberen te beginnen met haar dag en vanuit daaruit naar interesses toe te werken en vooral veel luchtige grapjes te maken kan ik echt niet.
Je kunt beter loslaten dat je werk nou zou geweldig interessant is tijdens zo'n eerste chat. Die ander ként jou namelijk helemaal nog niet, dus waarom zou het haar interesseren? Wat telt is dat je een beetje soepel een gesprek voert en hoe je foto's zijn. Dus tref je weer zo'n droge trut die over niks anders dan werk wil praten of idiote redenen heeft om mensen op te selecteren, doe eens gek en druk zelf die "delete" knop in op Paiq.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik laat het meestal ook bij die ene zin, wat erachter aankwam was alleen voor hier bedoeld.
Als ik de vraag krijg wat het precies is heb ik een antwoordje van een paar zinnen dat ik met veel pijn en moeite geschreven heb en zo in het gesprek kan plakken.
Ik heb ook een paar keer geprobeerd er langer op door te gaan en dat werkte helemaal voor geen meter, dus daar ben ik mee opgehouden.
Soms mis ik die "vind ik leuk" knop echt hierquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt beter loslaten dat je werk nou zou geweldig interessant is tijdens zo'n eerste chat. Die ander ként jou namelijk helemaal nog niet, dus waarom zou het haar interesseren? Wat telt is dat je een beetje soepel een gesprek voert en hoe je foto's zijn. Dus tref je weer zo'n droge trut die over niks anders dan werk wil praten of idiote redenen heeft om mensen op te selecteren, doe eens gek en druk zelf die "delete" knop in op Paiq.
Hahaha, ik moest hardop lachen.. Wat nu als ik geen porseleinkast meer heb??quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja, nog iets. Wees geen overdreven slijmbal. Je kunt beter als een olifant in een porseleinkast tekeer gaan qua directheid dan haar overal in naar de mond praten. Vrouwen prikken daar snel genoeg doorheen.
extra reden om haar porseleinkast te nemenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest hardop lachen.. Wat nu als ik geen porseleinkast meer heb??
Gewéldig, inderdaad niet naar de mond praten, hebben ze zo door.. Je eigen mening over iets hebben mag heus wel.. Levert soms ook hele leuke gesprekken op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:16 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
extra reden om haar porseleinkast te nemen
Zodra ik de makkelijkste manier vind om de gespreksgeschiedenis in een leesbaar formaat hier te plakken dan doe ik dat alsnog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, je kunt beter even een gesprek posten, dan kan er beter advies gegeven worden.
Ik zal eraan denken. Thanksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef eefje801 het volgende:
Dus tref je weer zo'n droge trut die over niks anders dan werk wil praten of idiote redenen heeft om mensen op te selecteren, doe eens gek en druk zelf die "delete" knop in op Paiq.
Dan doe ik toch nog iets fout, want in 80% van de gevallen moet het elke keer weer van mijn kant komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er is geen standaard formule voor, buiten dat het wel de bedoeling is om haar een beetje te prikkelen. Dat ze - de volgende keer als je online komt - jou aanspreekt omdat de vorige chat zo leuk was.
Knippen plakken en klaar. 2min werk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Zodra ik de makkelijkste manier vind om de gespreksgeschiedenis in een leesbaar formaat hier te plakken dan doe ik dat alsnog.
A. Dan is het nog niet geredigeerd, wil er wat details uithalenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Knippen plakken en klaar. 2min werk.
Maar we weten alle 2 al dat je het niet gaat doen, er een excuus gaat komen om het te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin eerst maar eens een stuk van de chat te plaatsen. Dan kan iedereen zien hoe het gesprek verloopt, aan stukjes tekst hebben we niks. Overzicht en inzicht hoe het gesprek verloopt is waar wij op wachten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:56 schreef benzin het volgende:
A. Dan is het nog niet geredigeerd, wil er wat details uithalenSlecht excuus, zie mijn voorbeeld.quote:B. Zoals ik al zei, het is geen kwestie van simpel kopiëren en plakken, want dat is geen leesbaar formaat. In de berichtengeschiedenis is het aangeduid met kleurtjes, dus je kan dan met geen mogelijkheid zien wie van ons wat geschreven heeft.Zoals altijd vraag je om advies om er vervolgens niks mee te doen. En je zegt van alles maar als het puntje bij paaltje komt gebeurd er niks. En zie nu... ook nu zeg je iets te plaatsen maar kom je met de gekste excuses aan. terwijl het niet zo moeilijk is.quote:C. Ik vind het werkelijk waar schandalig dat je elke keer tegen me loopt te zeiken en bij voorbaat sowieso van het slechtste uitgaat. Dat heb ik niet echt verdiend en wat mij betreft heb ik jou dan ook helemaal NIETS te bewijzen. De enige reden dat ik een beetje aan het uitzoeken ben hoe ik een aantal gesprekken hierheen kan krijgen is voor constructief advies van anderen hier. Het enige wat jij tot nu toe aan het doen bent in je reacties hier op mij, is mij bashen. Voor de duidelijkheid, dat is niet echt behulpzaam en zonde van je moeite.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Maar dat is maar een heel kort stukje. Het is voor wat langere stukken gesprek een hoop handwerk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef ook_gek het volgende:
Dik gedrukt ben ik. Zie je 2min werk zo gebeurd. Slecht excuus van je dus.
Nu jij!
Wat jij vindt interesseert me eerlijk gezegd niet meer zoveel. Want hoe hard ik mijn best ook doe, jij kijkt nooit naar het positieve, je erkent nooit hoe hard ik bezig ben. Het enige dat je doet is zeiken over wat ik volgens jou allemaal niet doe.quote:Zoals altijd vraag je om advies om er vervolgens niks mee te doen. En je zegt van alles maar als het puntje bij paaltje komt gebeurd er niks. En zie nu... ook nu zeg je iets te plaatsen maar kom je met de gekste excuses aan. terwijl het niet zo moeilijk is.
2min werk niet eens! Weer een excuus!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat is maar een heel kort stukje. Het is voor wat langere stukken gesprek een hoop handwerk.
Er valt zelfden tot nooit iets positiefs te lezen. Dat is niet mijn maar je eigen fout. Je wijst weer naar een ander ipv het probleem bij je zelf te zoeken zoals altijd!quote:Wat jij vindt interesseert me eerlijk gezegd niet meer zoveel. Want hoe hard ik mijn best ook doe, jij kijkt nooit naar het positieve, je erkent nooit hoe hard ik bezig ben. Het enige dat je doet is zeiken over wat ik volgens jou allemaal niet doe.
Al die tijd gewacht of wel contact gehad erover?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:25 schreef Kekaa het volgende:
In die tussentijd he... duss..
Mijn afspraak met mn fling is verplaatst naar morgen. Hij was om 23 uur pas vrij (ik dacht 19 uur). En ik zit over 8, 5 uur alweer op mn werk.
Je weet net zo goed als ik dat hij het hele topic vol jankt en meer niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef Cue_ het volgende:
Echt Ook_gek relaxe zeg. Laat die jongen gewoon eens z'n tijd nemen als hij dat nodig vind.
Ik had hem rond half 8 geappt en toen kreeg ik later terug dat ie nog aan het werk was. Hij zou laten weten wanneer ie vrij was. Dus...ik hebondertussen het halve huishouden gedaan haha. En 1 minuut na 11 kreeg ik weer een berichtje. Toen maar afgesproken voor morgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die tijd gewacht of wel contact gehad erover?
Tot nu toe valt het allemaal best mee, hij is bezig geweest en wil z'n chats posten ter hulp. Ik ben zeer benieuwd. Wacht eerst gewoon daar eens op ipv gelijk hem met de grond gelijk te maken ondanks dat ie een paar weken/maanden netjes afzijdig is geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:31 schreef ook_gek het volgende:
Je weet net zo goed als ik dat hij het hele topic vol jankt en meer niet.
Positief toch? Hij wilt wel nog afspreken en snel ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:32 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik had hem rond half 8 geappt en toen kreeg ik later terug dat ie nog aan het werk was. Hij zou laten weten wanneer ie vrij was. Dus...ik hebondertussen het halve huishouden gedaan haha. En 1 minuut na 11 kreeg ik weer een berichtje. Toen maar afgesproken voor morgen.
Begin gewoon eens met een kort stukje, wat het voor jou aardig weergeeft. Gewoon om een beeld te schetsen. We hoeven echt de complete Dode Zee-rollen niet weergegeven te zien worden hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat is maar een heel kort stukje. Het is voor wat langere stukken gesprek een hoop handwerk.
[..]
Wat jij vindt interesseert me eerlijk gezegd niet meer zoveel. Want hoe hard ik mijn best ook doe, jij kijkt nooit naar het positieve, je erkent nooit hoe hard ik bezig ben. Het enige dat je doet is zeiken over wat ik volgens jou allemaal niet doe.
Eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het allemaal best mee, hij is bezig geweest en wil z'n chats posten ter hulp. Ik ben zeer benieuwd. Wacht eerst gewoon daar eens op ipv gelijk hem met de grond gelijk te maken ondanks dat ie een paar weken/maanden netjes afzijdig is geweest.
Ja... ik wacht nog even af met positief zijn. We zullen het zien morgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Positief toch? Hij wilt wel nog afspreken en snel ook
3 pagina's vol lullen en bij 1 van zijn eerste reacties al vermelden dat hij een chat log ging plaatsen. Ipv dat doen de verdere pagina's vol janken over dat alle vrouwen kut zijn en het allemaal aan de rest ligt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het allemaal best mee, hij is bezig geweest en wil z'n chats posten ter hulp. Ik ben zeer benieuwd. Wacht eerst gewoon daar eens op ipv gelijk hem met de grond gelijk te maken ondanks dat ie een paar weken/maanden netjes afzijdig is geweest.
Meer kan je niet doen inderdaad. Maar veel plezier morgen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja... ik wacht nog even af met positief zijn. We zullen het zien morgen.
Hij appt je DIRECT na z'n werk. Da's echt wel een goed teken hoor, als hij er geen zin in zou hebben, had hij je later pas geappt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja... ik wacht nog even af met positief zijn. We zullen het zien morgen.
Ik weet het niet goed. Wil je vooral de pogingen zien waar het echt mislukt en vanaf het begin saai loopt of meer de goede dingen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Begin gewoon eens met een kort stukje, wat het voor jou aardig weergeeft. Gewoon om een beeld te schetsen. We hoeven echt de complete Dode Zee-rollen niet weergegeven te zien worden hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door benzin op 21-08-2013 00:17:08 ]
Ik was ten tijde van dat gesprek al een beetje gefrustreerd en geïrriteerd. Zoals ik al aangaf, niet mijn beste of leukste gesprek en achteraf was wat ik zei niet zo handig. Ik heb het stuk met de knip er nu terug tussen geplaatst, is wel zo eerlijk.quote:
Vind je? Ik vond dat eigenlijk wel meevallen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Fascination het volgende:
Hmm, de vraag "ik welke categorie val ik dan?" komt wat wanhopig over
Dat is achteraf gezien inderdaad een wat rare vraag ja.quote:en "vind je jezelf slim?" vind ik een rare vraag. Je bent ook te veel met jezelf bezig lijkt het.
Ik vind eigenlijk dat je best een leuke poging doet het gesprek gaande te houden. Af en toe wat speelser, heel anders dan hoe ik je herinner uit andere topics.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was ten tijde van dat gesprek al een beetje gefrustreerd en geïrriteerd. Zoals ik al aangaf, niet mijn beste of leukste gesprek en achteraf was wat ik zei niet zo handig. Ik heb het stuk met de knip er nu terug tussen geplaatst, is wel zo eerlijk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet goed. Wil je vooral de pogingen zien waar het echt mislukt en vanaf het begin saai loopt of meer de goede dingen?
Deze is misschien wel aardig omdat het redelijk leek te beginnen en toen vastliep. Iemand gaf hier eerder het advies om te vragen wat er mis ging, en dit gesprek is daarom ook bijzonder, want ik heb dat toen ook gevraagd omdat zij ook best eerlijk was (Dit is niet het leukste, meest positieve gesprek dat ik gevoerd heb. Ben benieuwd wat jullie willen zien. )
De vetgedrukte stukken zijn van mij, de andere stukken van haar.Veel te serieus joh. Iets meer dollen en zo nu en dan wat meer risico nemen. Ik begrijp wel waarom ze het sfeerloos vind. Daarnaast weet ik niet hoe oud je bent, maar als je het over meisjes hebt denk ik aan kinderen van onder de 15 ofzo. Daarnaast zou ik geen vragen over jezelf stellen. Komt ook wat raar en onzeker over denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je baan betreft ben ik bang dat je te veel in vaktermen praat en te veel in details omgaat. Maak het begrijpelijker door gewoon een voorbeeld te geven van wat je werk voor haar kan betekenen ofzo.
Verder weet ik niet wat voor foto's je hebt. Een rare foto kan nogal roet in het eten gooien. ..
Er zitten zat aantrekkelijke, leuke en intelligente dames op Paiq. Je moet het alleen niet allemaal te serieus nemen. Eerst flink ouwehoeren en dan komt het vanzelf wel op serieuzere onderwerpen die er toe doen uit.
Zo moeilijk is het allemaal niet. Door normaal te doen en er redelijk uit te zien val je eigenlijk al op, op Paiq heb ik gehoord van een paar dates die ik had via Paiq![]()
Dankjewel! Ik zei al, ik heb echt heel erg mijn best gedaan. Hoewel ik dat speelse misschien ook een beetje heb overdreven een paar keer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je best een leuke poging doet het gesprek gaande te houden. Af en toe wat speelser, heel anders dan hoe ik je herinner uit andere topics.
Al lijkt het net een gesprek tussen een jong pubermeisje en een serieuze dertiger. Denk dat je het niet zo op jezelf moet betrekken, af en toe loopt het gewoon wat minder. Ik heb ook nog nooit een leuke match via Paiq gehad. De leukste contacten en dates zijn toch uit oneliners en speeddates ontstaan. Misschien wat minder focussen op het negatieve (dat vrouwen zo oppervlakkig en niet leuk op Paiq zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je wilde stiekem bevestiging en dat moet je niet vragen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond dat eigenlijk wel meevallen.
Hmm, vooral het einde van het gesprek. Wat kan ik doen om het gesprek beter te laten verlopen etc. Gewoon laten voor wat het is en je focussen op iemand anders. Iedereen maakt weleens fouten en je treft altijd iemand waarmee het niet goed klikt. Door zo te blijven smeken om een nieuwe kans, maak je het alleen maar erger.quote:[..]
Dat is achteraf gezien inderdaad een wat rare vraag ja.
Ik ben teveel met mezelf bezig? Wat moet ik dan doen om meer met haar bezig te zijn? Ik probeer interesse te tonen in haar en vragen te stellen?
Denk het niet. Datingsites veranderen niet echt. Komen alleen maar meer mensen op en je moet steeds meer opvallen. Eerst je eigen zaakjes op orde hebben denk ik zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Werken datingsites inmiddels al iets beter voor mensen zoals ik?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik zei al, ik heb echt heel erg mijn best gedaan. Hoewel ik dat speelse misschien ook een beetje heb overdreven een paar keer.
Dat het zo overkomt is wel een probleem, want ik ben zelf eigenlijk pas 24. Dus ik kom dan misschien ook nog veel te serieus over?
Nja, waar ik van baal is dat bijna alles wel ergens vastloopt en ondanks dat je zegt dat ik het niet op mezelf moet betrekken zie ik toch mezelf als gcd.
Wat vinden jullie van de start van onderstaand gesprek? Te speels/onhandig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit komt op mij over alsof jij je beter voelt dan de rest.quote:Iedereen vind lachen natuurlijk leuk, maar ik heb ook best wel humor, al zeg ik het zelf natuurlijk (a)
Maar mijn grappen zijn vaak tamelijk ingewikkeld, wel tamelijk spontaan
Dus als je van hele platte grappen houdt heb je pech ;p
Ben ik voor de uitdaging geslaagd?Dit vind ik nogal kriebel postsquote:Ik hoop dat deze uitdaging moeilijker is dan (a)
Tik.. Tik... (6)
Het blijft wel heel lang stil, ik heb je toch niet zo hard laten denken dat je hersens zijn vastgelopen he? :$
Wauw trouwens, je bent echt een super knap meisje
En supergezellig tot nu toe
Nu nog leren springen als een dolfijn ;p
Verder stel je nogal veel "waarom" vragen. Alsof je gesprekspartner zich overal voor moet verdedigen.
Hier op Fok werd er ook altijd geklaagd over mijn veelvuldige gebruik van dequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou sowieso je smiliegebruik verminderen, zeker van de (a). Daar zou ik zelf helemaal gek van worden
"super knap meisje" .. ja dat is wss wat teveel van het goede. DAarbij 'meisje' komt dan wat raar over.
Verder doe je het wel redelijk denk ik zo. Ben zelf niet zo van die chatgesprekken en vind al snel dingen saai, irritant of te gemaakt. Dus durf er ook niet te veel over te zeggen
Meisje = jonger dan 18. (vind ik)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Hier op Fok werd er ook altijd geklaagd over mijn veelvuldige gebruik van de-smiley. Ik weet ook gewoon niet goed hoe ik met alleen tekst moet overbrengen dat ik een grapje maak of hoe ik iets bedoel. Maar ik zal proberen om erop te letten en het te minderen.
Wat is er eigenlijk mis met het woord meisje? Dat zeggen meer mensen hier. Ben ik gewoon in een fase van mijn leven blijven plakken waar dat woord ok was? En hoe moet ik jullie dan noemen? Ik vind meid of vrouw ook vreemd.
Maar ja, dat was inderdaad misschien al te vroeg teveel van het goede.
Maar juist als je chatten snel saai vindt dan kan je iets vertellen over hoe zoiets niet-saai gemaakt kan worden toch?
Dat is dan lastig te omschrijven. Tis een momentopname dan. Datzelfde gesprek een uur later teruglezen kan me de kriebels van walging veroorzaken erwijl ik het daarvoor een geweldig gesprek vond zeg maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:53 schreef benzin het volgende:
Maar juist als je chatten snel saai vindt dan kan je iets vertellen over hoe zoiets niet-saai gemaakt kan worden toch?
Dat vind ik altijd grappig, want het is niet zo bedoeld. Het is iets dat ik vaker gehoord heb, maar ondanks dat ik op sommige gebieden goed ben, ben ik overall absoluut niet beter dan anderen. Sterker nog, waarschijnlijk ben ik gemiddeld genomen slechter dan de meeste anderen. Mag ik niet op een aantal dingen trots zijn zonder dat dat arrogant overkomt? Ik bedoel, in mijn geval zijn er niet zoveel dingen om echt trots op te zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef Rickario het volgende:
Dit komt op mij over alsof jij je beter voelt dan de rest.
Ik kan in dat stuk maar één waarom-vraag vinden? Wat voor soort vragen kan ik dan beter stellen?quote:Verder stel je nogal veel "waarom" vragen. Alsof je gesprekspartner zich overal voor moet verdedigen.
Dat kan wel jaren duren en misschien is het nooit op orde. De problemen kunnen heel goed chronisch zijn. Het gaat al heel traag en ik wil liever niet wachten. Ik ben geen naïeve sukkel. Ik weet ook heel goed hoe het één en ander gaat. Een echte vriendin accepteert mij namelijk volledig, inclusief mijn "imperfecties". Dat is iets wat jullie niet goed doorhebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het niet. Datingsites veranderen niet echt. Komen alleen maar meer mensen op en je moet steeds meer opvallen. Eerst je eigen zaakjes op orde hebben denk ik zo
Maak het chatten/daten leuk voor jezelf!quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:10 schreef benzin het volgende:
Voorlopig komt jullie advies dus vooral neer op:
• Minder waarom-vragen stellen (waarom vragen moet ze verdedigen)
• Minder arrogant overkomen
• Smileygebruik minderen
• Proberen niet per ongeluk bevestiging te vragen
• Minder serieus, meer dollen
• Niet te snel teveel complimentjes
Mis ik nog iets?Meer flirten. Als degene uit het eerste gesprek het over speels heeft is dat precies wat ze bedoelt ermee namelijk. En dan moet je al helemaal niet jezelf gigantisch door de voet schieten door te zeggen dat je niet weet hoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ouch...Had je hier al niet het idee dat het finaal spaak liep, Benzin?quote:Je komt tot nu toe niet heel flirterig over moet ik heel eerlijk zeggen
Wel gezellig
nee
dat hangt ook van de persoon af
Je hebt een foto van je piemeltje opgestuurd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef japiedevlugge het volgende:
Was me toch leuk aan het ouwehoeren op paiq net, op een gegeven moment was alle gene echt 100% weg
Geen idee of je iemand na zoiets nog normaal kunt meeten, maar misschien juist wel eigenlijk.
Ja manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een foto van je piemeltje opgestuurd?
Bassieworst.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een foto van je piemeltje opgestuurd?
Heel erg mee eens, dat serieuze komt misschien later wel. Probeer het een beetje leuk te houden voor jezelf (en de ander)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maak het chatten/daten leuk voor jezelf!
Een oprecht positieve houding valt echt op bij een gesprekspartner. Daarom zou ik mezelf wat minder richten op de negatieve ervaringen en vooral focussen op het leuke aan datingsites - het spelen met een gesprek, elkaar uitdagen, en natuurlijk de spanning voor een date.
Aldus de alwetende..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat. De chat is niets meer dan een hulp middel om zo snel mogelijk af te spreken.
Doe je veel aan die battle dates? Dat er 2 meiden om je vechten? :quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef japiedevlugge het volgende:
Was me toch leuk aan het ouwehoeren op paiq net, op een gegeven moment was alle gene echt 100% weg
Geen idee of je iemand na zoiets nog normaal kunt meeten, maar misschien juist wel eigenlijk.
Maar eerst mn komende date maar eens beleven
Dat online daten heeft voor mij echt zn ups en downs. Soms denk ik why won't anyone love meen op andere momenten is het gewoon leuk en komt de aandacht mijn kant op
Dit is al lang en breedt uitgetest. Facebook, telefoonnummers enz boeien me niets meer omdat het toch altijd om de face to face periode gaat. Veel mensen die redelijk zijn hierin weten dat en zorgen dat ze gewoon zo snel mogelijk de real life afspraak hebben. Ik meen dat hier de ervaren personen hetzelfde doen.quote:
Bron?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is al lang en breedt uitgetest. Facebook, telefoonnummers enz boeien me niets meer omdat het toch altijd om de face to face periode gaat. Veel mensen die redelijk zijn hierin weten dat en zorgen dat ze gewoon zo snel mogelijk de real life afspraak hebben. Ik meen dat hier de ervaren personen hetzelfde doen.
Eens dat snel afspreken sowieso goed is. Maar dat betekent niet dat je geen aantrekkingskracht kan opwekken dmv teksten. Anders waren er niet zo veel internetrelaties, whatsappseks or whatever.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:31 schreef firefly3 het volgende:
Dit is al lang en breedt uitgetest. Facebook, telefoonnummers enz boeien me niets meer omdat het toch altijd om de face to face periode gaat. Veel mensen die redelijk zijn hierin weten dat en zorgen dat ze gewoon zo snel mogelijk de real life afspraak hebben. Ik meen dat hier de ervaren personen hetzelfde doen.
Ervaring van mij en vele anderen. Je komt er zelf ook wel uiteindelijk achter dat je richting de afspraak moet gaan en dat gechat de hele tijd niet werkt. Ondertussen date ze wel een ander.quote:
Veel is een mindfuck. Pas als je elkaar in het echt ziet kan je pas echt oordelen, ondertussen is het een verbloemde versie van een schets. En ja, ik heb ook in die mindfuck gezeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens dat snel afspreken sowieso goed is. Maar dat betekent niet dat je geen aantrekkingskracht kan opwekken dmv teksten. Anders waren er niet zo veel internetrelaties, whatsappseks or whatever.
Haha yeah right....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ervaring van mij en vele anderen. Je komt er zelf ook wel uiteindelijk achter dat je richting de afspraak moet gaan en dat gechat de hele tijd niet werkt. Ondertussen date ze wel een ander.
Doet niet af dat het dus voor veel mensen wel wat lijkt te doen. Zolang zij het zo ervaren 'is' het zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:43 schreef firefly3 het volgende:
ondertussen is het een verbloemde versie van een schets
Alleen de wanhopigen kom je dan meestal tegen, die happen wel als je lieve dingen online zegt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet niet af dat het dus voor veel mensen wel wat lijkt te doen. Zolang zij het zo ervaren 'is' het zo.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:47 schreef firefly3 het volgende:
Alleen de wanhopigen kom je dan meestal tegen, die happen wel als je lieve dingen online zegt.
Oftewel het is geen fabeltje. Het werkt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat.
Van je baotsmeisje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
De tering wat een nutteloze discussie![]()
Datingverhalen
Mijn date is inmiddels betaald, 478,14 euro
Die jaquote:
Is het nog wat geworden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die ja
Jammer alleen dat je de verzekering betaalt en niet haar rechtstreeks in de zwarte ruiter ofzo
Neequote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:10 schreef benzin het volgende:
Voorlopig komt jullie advies dus vooral neer op:
• Open vragen stellen
• Ga in op persoonlijke aangelegenheden als ze het erover heeft. Wees betrokken bij haar als persoon. Ga niet door over je suffe vakantie om indruk te maken.
• Een beetje arrogant mag best.
• Bluffen werkt erg goed. Erg goed....
• Smileygebruik minderen
• GEEN bevestiging te vragen
• Neem de leiding in het gesprek
• Minder serieus, meer dollen Een gebalanceerd gesprek, je moet niet overkomen als pipo de clown. Vrouwen willen ook wat serieuze antwoorden horen.
• Niet te snel teveel complimentjes. Hou het subtiel!!!!!!
Mis ik nog iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Tsk... ik heb je hosselskills te hoog ingeschat.....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij moet je een vergevorderde player zijn wil je uit zo'n situatie een date halenof je moet zelf een ongelofelijke aantrekkingskracht hebben, maar op maandagochtend is dat wat lastig...
En Skypen met beeld en geluid dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat. De chat is niets meer dan een hulp middel om zo snel mogelijk af te spreken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tsk... ik heb je hosselskills te hoog ingeschat.....
Ze gaf je zomaar haar adres en telefoonnummer. Nou sorry hoor, als dat niet neuken.....
Precies, kun je prima inschatten. Heb al lang geen date meer gehad met iemand die ik via internet heb leren kennen, maar vroeger wel veel gedaan. Heb maar 2/3 keer meegemaakt dat die klik er in real life niet was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:42 schreef Silenus het volgende:
Als je een tijdje internetdate kun je echt wel prima inschatten of er een klik gaat zijn in het echt, of juist niet. Ik zit er tegenwoordig iig nooit meer naast.
Of het echt liefde wordt, of neuken of whatever...da's altijd afwachten natuurlijk.
Juist. En hoe zorg je ervoor dat ze zo snel mogelijk met je wil afpreken? Dumbass.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
De beste kliks heb ik nog nooit via online dating gehad. Altijd via social events.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, kun je prima inschatten. Heb al lang geen date meer gehad met iemand die ik via internet heb leren kennen, maar vroeger wel veel gedaan. Heb maar 2/3 keer meegemaakt dat die klik er in real life niet was.
Je zou het eens in de gaten moeten houden.. Een aantal stellen die ik zie en ken, zijn ook niet echt verliefd, wonen wel samen maar doen hun eigen ding, bemoeien zich niet met elkaar (alleen als het nodig is) en that's it.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Meeste volwassenen niet samen met ware liefde
Gemiddeld maar 2 keer verliefd in hun leven?![]()
Damn, dan zit ik nu op m'n gemiddelde, mijn leven is over(mits ik een gemiddeld persoon ben)
Maar ze hebben wel gemiddeld genomen maar 1 keer een gebroken hart, dat is per saldo dan toch weer mooi positiefquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Meeste volwassenen niet samen met ware liefde
Gemiddeld maar 2 keer verliefd in hun leven?![]()
Damn, dan zit ik nu op m'n gemiddelde, mijn leven is over(mits ik een gemiddeld persoon ben)
Tering Benzin, je wilt toch dat een meisje je leuk gaat vinden om wie jij bent? Je bent best een slimme jongen, waarom kom je in je chats dan over als een 15 jarige puber.quote:
Aan die matches heb ik inderdaad nog nooit wat gehad. Oneliners of speeddate contacten leven doorgaans veel leukere contacten op.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iedereen heeft het over die matches, maar daar heb ik nog nooit voordeel aan bespeurd ten opzichte van bijvoorbeeld oneliner-contacten. Zijn er echt mensen die daar significant verschil in merken?
Los van zaken als roken/drinken en redelijk dichtbij wonen bedoel ik dan.
Interessantere foto's?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef iXVI het volgende:
Krijg alleen vrijwel geen oneliners? Tips?
Iets waar ik zeker eens naar ga kijken straks als ik thuis ben, wellicht dat ik wat betere foto's erop zou kunnen zetten. Moet helaas bekennen dat ik altijd belachelijk op foto's sta, 0,0 fotogeniek ben en mezelf ook nou niet de knapste figuur vind.quote:
Je hoeft niet perse knap te zijn. Beetje goede belichting, geen rare houding, geen mensen afgeknipt, geen zonnebril, niet enkel drank foto's, niet in hetzelfde gekleed op alle foto's, beetje lachen.. dat zijn vaak wel de punten waar men hier iets over te zeggen heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:05 schreef iXVI het volgende:
[..]
Iets waar ik zeker eens naar ga kijken straks als ik thuis ben, wellicht dat ik wat betere foto's erop zou kunnen zetten. Moet helaas bekennen dat ik altijd belachelijk op foto's sta, 0,0 fotogeniek ben en mezelf ook nou niet de knapste figuur vind.
Nope. Ik stuur liever oneliners.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iedereen heeft het over die matches, maar daar heb ik nog nooit voordeel aan bespeurd ten opzichte van bijvoorbeeld oneliner-contacten. Zijn er echt mensen die daar significant verschil in merken?
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse knap te zijn. Beetje goede belichting, geen rare houding, geen mensen afgeknipt, geen zonnebril, niet enkel drank foto's, niet in hetzelfde gekleed op alle foto's, beetje lachen.. dat zijn vaak wel de punten waar men hier iets over te zeggen heeft.
Hmm, neen, zit niet te wachten op de reacties.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Zoals iedereen hier zou zeggen "gooi ze hier eens neer" kunnen we eens kijken
Nooit doen. Gewoon wachten op een vrouw die wel intelligent genoeg is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is behoorlijk technisch ja.
Tuurlijk gaat het er vooral om dat ik het leuk vind, maar als zoiets kennelijk een reden is om mij niet te willen hebben dan maakt dat er niet leuker op. Ik overweeg om als mijn contract afloopt iets buiten de technische sector te zoeken, voor een groot deel om deze reden.
Idd...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nooit doen. Gewoon wachten op een vrouw die wel intelligent genoeg is.
QFTquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd...
WTF, een andere baan kiezen omdat je werk niet tot de verbeelding spreekt bij vrouwen
Ik zit zelf ook in de techniek, altijd gezeten, en heb er nog nooit kritiek op gehad. Of het begrepen wordt of niet is een tweede, maar de vrouwen waar ik mee gedate heb zeggen allemaal stuk voor stuk:
Het maakt geen reet uit wat je voor werk doet, als je het maar met liefde/gepassioneerd doet.
Dat is echt het belangrijkstquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd...
WTF, een andere baan kiezen omdat je werk niet tot de verbeelding spreekt bij vrouwen
Ik zit zelf ook in de techniek, altijd gezeten, en heb er nog nooit kritiek op gehad. Of het begrepen wordt of niet is een tweede, maar de vrouwen waar ik mee gedate heb zeggen allemaal stuk voor stuk:
Het maakt geen reet uit wat je voor werk doet, als je het maar met liefde/gepassioneerd doet.
Da's meer het type "figuren" wat bij bepaalde beroepsgroepen hoortquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef Rickario het volgende:
Mwoa ik moet wel toegeven dat ik op dames met bepaalde banen val
Jup. Het valt mij trouwens op dat veel mannen in de techniekwereld iets hebben met dames uit de zorg of onderwijsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's meer het type "figuren" wat bij bepaalde beroepsgroepen hoort
Mja, te kortzichtig. Een inhoudelijke reactie hoeft niet per se maar als je niet weet wat het is kan je dat vragen, of bewaren voor een later moment.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:40 schreef Silenus het volgende:
Ja, alsof een leek weet wat ERP is. Ik werk in de ICT en zelfs ik weet het niet eens. (Al heb ik ook geen opleiding daarin gedaan.)
Zo gek is dat niet. IT is 'iets met computers', Zorg is 'iets met oude mensen wassen', en ga zo maar door. In feite klopt het ook vaak wel.
Whehe. Doet me aan mijn allereerste date ooit denken. Ze liep de hele week al te mekkeren dat haar printer naar de gallemiezen was, zij balen als een stekker dus en ik zou dat weekend voor het eerst bij haar thuis komen. Dus kwam de onvermijdelijke vraag of ik er even naar wilde kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:38 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben applicatie ontwikkelaar en ontwerp en ontwikkel het ERP-pakket voor een aantal van de grootste woningcorporaties van NL. Maar dan nog presteren sommigen het om te reageren met iets als 'dus jij kan m'n printer wel ff aansluiten toch?'
Dat we die printer niet kunnen aansluiten betekent niet dat we niet beter de computer snappen / logischer na kunnen denken mbt computerzaken. Dus ik snap die vraag wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef Seikcid het volgende:
Mja, te kortzichtig. Een inhoudelijke reactie hoeft niet per se maar als je niet weet wat het is kan je dat vragen, of bewaren voor een later moment.
Zorg welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:31 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jup. Het valt mij trouwens op dat veel mannen in de techniekwereld iets hebben met dames uit de zorg of onderwijs
Hoe erg is dat nu eigenlijk? Ben op facebook eens mijn foto's aan 't doorbladeren, maar ik heb dus echt vrijwel alleen maar foto's met andere erop.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat riep m'n ex ook. Tot ze er achter kwam dat dat ook betekende dat m'n inkomen ongeveer halveerdequote:
Ik vind het zelf niet erg.. maar genoeg mensen hier wel schijnt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef iXVI het volgende:
Hoe erg is dat nu eigenlijk? Ben op facebook eens mijn foto's aan 't doorbladeren, maar ik heb dus echt vrijwel alleen maar foto's met andere erop.
Tja, dan moet je jezelf afvragen: wil je iets met dat soort mensen die dat wel erg vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet erg.. maar genoeg mensen hier wel schijnt.
Ik even aan de knip. ^^quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook dus heb er ook geen problemen mee als een ander dat doet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef iXVI het volgende:
[..]
Hoe erg is dat nu eigenlijk? Ben op facebook eens mijn foto's aan 't doorbladeren, maar ik heb dus echt vrijwel alleen maar foto's met andere erop.
Volgens mij heeft bijna elke beroepsgroep wel van die vragen die ze standaard krijgen. Mijn favo blijft (psychologie gestudeerd): "dus jij weet nu wat ik denk?"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat we die printer niet kunnen aansluiten betekent niet dat we niet beter de computer snappen / logischer na kunnen denken mbt computerzaken. Dus ik snap die vraag wel.
Krijg ze zelf ook en ik kan er ook weinig mee. Maar het is voor veel mensen gewoon een onbekende wereld.
Iemand praat al zijn hele leven op die manier, dat kun je niet zomaar even veranderen. Als ik Benzo was zou ik het op andere dateingsite proberen waar je niet meteen hoeft te chatten. Meer plagen/flirten/whatever leer je imo alleen irl en gaat een hele tijd overheen (vooral als je dat al natuurlijk niet in je hebt.) En dat is ook verder niet erg, er zijn hordes mannen die daar moeite mee hebben en die komen wel aan een relatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef Godshand het volgende:
Meer plaagstootjes, meer lollig doen.
Wellicht kan ik daar mijn lampje even over laten schijnen..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
95% van mijn foto's is met mijn ex erop, ik heb echt weinig keusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef iXVI het volgende:
[..]
Mensen willen alleen met jou op de foto als ze dronken zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
- Heel vaak zijn het ook nog bijna dronken foto's (persoonlijk gezien vind ik dat helemaal niets)
Haha, nee, dit gaat niet over mij.. Maar het valt mij gewoon op, bij de foto's zoals ik ze tegen kom..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef MissGump het volgende:
[..]
Mensen willen alleen met jou op de foto als ze dronken zijn?
Gewoon recht afknippen is niet slordig lijkt me.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wellicht kan ik daar mijn lampje even over laten schijnen..
- Het is slordig, een foto afknippen, zwart maken..
- Meerdere mensen staat erop, welke ben jij? Raad je plaatje..
- Heel vaak zijn het ook nog bijna dronken foto's (persoonlijk gezien vind ik dat helemaal niets)
Bij paiq kun je dat prima gewoon bijsnijden. Ik vind het juist asociaal als je anderen zonder hun medeweten op een datingsite gaat zetten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wellicht kan ik daar mijn lampje even over laten schijnen..
- Het is slordig, een foto afknippen, zwart maken..
- Meerdere mensen staat erop, welke ben jij? Raad je plaatje..
100%quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij paiq kun je dat prima gewoon bijsnijden. Ik vind het juist asociaal als je anderen zonder hun medeweten op een datingsite gaat zetten.
Ik sta altijd met m'n vrienden op de foto, en ja ook vaak dronken...Aangezien dat juist de momenten zijn waarop je die camera erbij pakt (heuuujj fotooooo!).
Die geposeerde kut-foto's waarbij iemand tegen een boom leunt in het bos en zogenaamd in de verte tuurt, daar krijgt ik nou slappe ballen van.
ik zou zeggen.. stuur es doorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Geposeerde foto's zijn idd (vaak) dramatisch
De leukste foto die ik van mezelf heb was gewoon omdat een vriend van me met z'n telefoon zat te spelen en ik gewoon rustig aan het praten/drinken was. Ik wist niet dat hij een foto maaktetopfoto is't geworden
Ja, maar het probleem is dus dat ze dan weer te geposeerd zijn. (Het is ook eigenlijk nooit goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:09 schreef Kekaa het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon even nieuwe foto's maken.
Zijn ze meteen up to date!
Ik vind slappe ballen vaak wel lekkerder. Zo een opgekropen zak omdat het koud is vind ik minder lekker.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
daar krijgt ik nou slappe ballen van.
Stuur hem gewoon een berichtje, wellicht kunnen jullie iets voor elkaar betekenen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind slappe ballen vaak wel lekkerder. Zo een opgekropen zak omdat het koud is vind ik minder lekker.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon een berichtje, wellicht kunnen jullie iets voor elkaar betekenen.
Laat staan met de gedachte "dan heb ik iets om op een datingsite te zetten"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:30 schreef Fascination het volgende:
maar als ik op pad ben met iemand denk ik er niet echt aan om foto's te nemen.
En toch ben ik al eens foto's die ik op een date had gemaakt later op een dating site tegen gekomenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat staan met de gedachte "dan heb ik iets om op een datingsite te zetten"
Je vergeet de springfoto's. Een rage die echt alleen maar in het begin leuk en origineel was (en dat zelfs met mate). Maar nog steeds zie ik ze langs komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dus dat ze dan weer te geposeerd zijn. (Het is ook eigenlijk nooit goed.)
Het zijn ook altijd dezelfde soorten foto's die je daar terugvindt.
"Ik maak met een iphone een foto van mezelf in de spiegel." (Dat zie je vaak op knuz)
"Ik duw de toren van Pisa weer recht of leun tegen de piramides aan of ik ga er gek bijstaan op de zoutvlakte in Bolivia." (de reizigers)
"Ik heb net een berg beklommen en sta in mijn kaki afrits-broek en bergschoenen te genieten van het uitzicht" (Hoe on-vrouwelijk ziet dat er altijd uit
)
"Ik zit op een terrasje in Italie, eet mijn pizza en zet mijn prodent-glimlach op." (Over geposeerd gesproken)
...Ach eigenlijk kun je alles wel gaan afzeiken, wat maakt het ook allemaal uit.
Daar heb ik persoonlijk minder moeite mee, vind ze er altijd wel leuk uitzien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je vergeet de springfoto's. Een rage die echt alleen maar in het begin leuk en origineel was (en dat zelfs met mate). Maar nog steeds zie ik ze langs komen.
Heel eerlijk, weet het dan niet zo goed. Ik heb nooit goed begrepen wat flirten is, maar ik heb het idee opgebouwd dat het vooral wat plagen is. En ik heb het gevoel dat ik dat expres wel een beetje doe in die gesprekken die ik plaatste toch? Is er daar iets wat ik meer of beter kan doen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Meer flirten. Als degene uit het eerste gesprek het over speels heeft is dat precies wat ze bedoelt ermee namelijk. En dan moet je al helemaal niet jezelf gigantisch door de voet schieten door te zeggen dat je niet weet hoe.
Neel. Vooral door mijn reactie (die ook al niet handig was) of door die van haar? Nu je het zegt kan ik me al wel voorstellen dat 'hangt van de persoon af' slecht nieuws was, maar op dat moment had ik dat er niet in gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ouch...Had je hier al niet het idee dat het finaal spaak liep, Benzin?
Ik neem je visie mee in het lijstje dat ik heb gemaakt. Dankjewel!quote:
Nja, ik denk op zich dat het wel kan, maar ik ben het wel met je eens dat het zinvol is om snel af te spreken. Toch wil ik daarmee wachten en als ik probeer de suggestie te planten om eens wat te gaan doen krijg ik vaak een reactie dat ze nog graag even wil wachten, of er komt een excuus. Heb pas één date uit Paiq weten te slepen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb geen oneliner-contacten. Heb zoiets zelf nog nooit gekregen en ik zou ook niet weten wat ik zou moeten schrijven, dus doe eigenlijk zelf ook geen verzoeken. Ik heb het drie keer ofzo geprobeerd en dat is allemaal geweigerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap wel wat je bedoeld met te ondervragerig, maar ik weet niet zo goed hoe ik anders het gesprek lopend moet houden. Zeker als ik geen antwoorden krijg waarop ik makkelijk kan inspelen dan wordt het al snel helemaal een interview.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef Godshand het volgende:
@benzin: ze leek mij echt een leuk meisje/vrouw, ze kwam vrij spontaan over in haar chats. Maar j kwam wat te geforceerd over en inderdaad te ondervragerig.
Vragen stellen is goed, maar je bent te voorzichtig met haar. Meer plaagstootjes, meer lollig doen. En inderdaad, het eind is helemaal ruk. Hou de eer aan jezelf en ga niet smeken om contact. Zeg egwoon "doei", en sluit af.
Oeps, daar heb ik me dan ook een keer aan schuldig gemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef MissGump het volgende:
Volgens mij heeft bijna elke beroepsgroep wel van die vragen die ze standaard krijgen. Mijn favo blijft (psychologie gestudeerd): "dus jij weet nu wat ik denk?"
Ik kom denk ik over als een 15-jarige puber omdat ik anders verwijten krijg dat ik te serieus of niet speels genoeg ben. Dus ik probeer het al een tijdje wat luchtiger te houden. En ondanks dat dat ook nog niet werkt lijkt het wel iets beter.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tering Benzin, je wilt toch dat een meisje je leuk gaat vinden om wie jij bent? Je bent best een slimme jongen, waarom kom je in je chats dan over als een 15 jarige puber.
Volgens mij moet jij helemaal niet op paiq gaan zitten.
Soms lopen gesprekken gewoon niet, in dat geval kan je dus proberen het kunstmatig lopend te houden, zoals jij probeert, of gewoon accepteren dat het niet loopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef benzin het volgende:
Ik snap wel wat je bedoeld met te ondervragerig, maar ik weet niet zo goed hoe ik anders het gesprek lopend moet houden. Zeker als ik geen antwoorden krijg waarop ik makkelijk kan inspelen dan wordt het al snel helemaal een interview.
Wees gewaagder. Denk niet, oh nee... dat vindt ze vast niet leuk. Maar doe het gewoon, geloof mij... je komt voor verrassingen te staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik neem je visie mee in het lijstje dat ik heb gemaakt. Dankjewel!
Wat bedoel je precies met meer bluffen? Heb je een goed voorbeeld?
Heb je een voorbeeld van zoiets? Want volgens mij vat ik 'm nog niet helemaalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wees gewaagder. Denk niet, oh nee... dat vindt ze vast niet leuk. Maar doe het gewoon, geloof mij... je komt voor verrassingen te staan.
Heb ik al gegeven... lees maar terug in dit topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van zoiets? Want volgens mij vat ik 'm nog niet helemaal
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb ik al gegeven... lees maar terug in dit topic.
Kan dat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:23 schreef -Splash- het volgende:
Als een vrouw over je capaciteiten qua vingergebruik op je telefoon begint dan is het prima om te zeggen dat ze geen idee heeft hoe goed jou vingergebruik op kleine oppervlakken is.
Natuurlijk kan dat. Het is ook wel een beetje afgezaagd, maar het gaat meer om de toon die je kan gebruiken.quote:
Dat kan prima, mits je in acht neemt wat Cue_ zegt idd...quote:
Mee eens, ook niet echt mijn idee van "speels". Maar zullen zat dames wel leuk vinden hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Dat ligt geheel aan de rest van het gesprek. Zou je bij mij niet te snel mee aan moeten komen. Te voorspelbaar en afgezaagd enzo
Ik zou zo'n opmerking nooit zo maken, juist helemaal al niet in het echt. Ik ben een beetje geschokt en verbaasd dat dat kan, ik zal het in mijn achterhoofd houden en kijken wat ik ermee kan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan prima, mits je in acht neemt wat Cue_ zegt idd...
Verder is het in tekst moeilijk te pijlen en maak ik liever dat soort opmerkingen irl...
Als je er nu al geschokt over ben dan zou ik mij er totaal niet mee bezig houden. Schrappen dus en niet meer aan denken. Dit gaat niet werken anders. Je moet er wel gevoel voor hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou zo'n opmerking nooit zo maken, juist helemaal al niet in het echt. Ik ben een beetje geschokt en verbaasd dat dat kan, ik zal het in mijn achterhoofd houden en kijken wat ik ermee kan.
Tja het is een beetje kut als je er op latere leeftijd achter komt wat je allemaal kan zeggen (brutalen hebben echt de halve wereld hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou zo'n opmerking nooit zo maken, juist helemaal al niet in het echt. Ik ben een beetje geschokt en verbaasd dat dat kan, ik zal het in mijn achterhoofd houden en kijken wat ik ermee kan.
Eens.. komt dan al snel creepy en te bedacht over. Of je moet zin hebben om het echt te oefenen, maar daar komt ook weer gevoel bij kijken,want je moet dus wel kunnen aanvoelen waarom het wel of niet gewerkt heeftquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je er nu al geschokt over ben dan zou ik mij er totaal niet mee bezig houden. Schrappen dus en niet meer aan denken. Dit gaat niet werken anders. Je moet er wel gevoel voor hebben.
Welke mijn idool en held is. Duh....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:06 schreef eefje801 het volgende:
Het is niet dat ik het niet kan hebben, ik krijg dan visioenen van deze man:
[ afbeelding ]
I knowquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Welke mijn idool en held is. Duh....
Toen iemand tegen me zei dat ik een mooie achternaam had, was mijn reactie: "Wil je'm hebben?"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen iemand tegen me zei dat ik een mooie achternaam had, was mijn reactie: "Wil je'm hebben?"
(was wel IRL btw).
Niet grof, wel (lichtelijk) brutaal en vrij adrem...
Je kan in principe gewoon alles zeggen, het is maar net hoe je het brengt
Zij ookquote:
Das niet zo moeilijk vaak. En anders gewoon eerlijk zijn. Nog nooit problemen over gehadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Maar zelfs daar kan je dus onderuit komen
Nja, ik moet overkomen als mezelf, maar ik moet wel overkomen als een leuke jongen. Op zich kan het geen kwaad om zowel online als irl te leren hoe ik mezelf kan zijn, maar tegelijk ook leuk. Uiteindelijk gaat het er toch om dat ik mezelf verkoop.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
Als het niets voor je is, niet doen. Want irl zou je het dus ook niet doen, dus waarom online wel. Je moet wel beetje overkomen als jezelf
Firefly zei ook al zoiets, maar ik zie geen manier om binnen hele korte tijd tot een afspraak te komenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:09 schreef -Splash- het volgende:
Trouwens... ik ben sowieso niet van dat uren kleppen. Afspreken en ervaren. Hoe vaak ik wel niet dagen heb gepraat met iemand en irl er binnen 5 minuten mee klaar was (of zij met mij). Zonde van de tijd.
Je impliceert eigenlijk dus dat je geen leuk persoon bent...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef benzin het volgende:
Ik moet eens kijken, ik hou het in elk geval in mijn achterhoofd. Wie weet komt er ergens een mooi moment om het te proberen.
[..]
Nja, ik moet overkomen als mezelf, maar ik moet wel overkomen als een leuke jongen. Op zich kan het geen kwaad om zowel online als irl te leren hoe ik mezelf kan zijn, maar tegelijk ook leuk. Uiteindelijk gaat het er toch om dat ik mezelf verkoop.
[..]
Firefly zei ook al zoiets, maar ik zie geen manier om binnen hele korte tijd tot een afspraak te komenIk probeer de laatste tijd al sneller daarop aan te sturen, paar keer daar zelfs heel direct in geweest, maar meestal komt daar niets uit.
Was ook mijn eerste gedachte. Hoewel ook hier de waarheid in het midden ligt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je impliceert eigenlijk dus dat je geen leuk persoon bent...
Misschien moet je daar eerst aan werkeneen goed zelfbeeld straal je namelijk uit naar je omgeving
Teveel zelfvertrouwen kan onterecht als arrogantie gezien worden (terwijl ik arrogantie toch meer associeer met het verbergen van je onzekerheidquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Hoewel ook hier de waarheid in het midden ligt.
Want teveel zelfvertrouwen (kan dat?) worden in mijn ervaring sommige vrouwen ook weer onzeker van.
Toelatingsexamenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:33 schreef Seikcid het volgende:
Hoe werkt dat 'dating voor hogeropgeleiden' eigenlijk? Moet je dat aantonen met een diploma o.i.d.?
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna elke beroepsgroep wel van die vragen die ze standaard krijgen. Mijn favo blijft (psychologie gestudeerd): "dus jij weet nu wat ik denk?"
Het prima aan te tonen. De vraag is inderdaad hoeveel waarde het heeft. Ik heb officieel alleen de havo afgerond maar stijg qua intelligentie ver boven de gemiddelde 'hogeropgeleide' uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja, retorische vraag natuurlijk. Is niet aan te tonen, buiten dat je alleen hbo of uni kunt aanvinken.
Maargoed, dan kun je nog liegen. Zelfs op knuz zie ik soms zogenaamde hbo'ers terwijl je aan alles af kunt zien dat ze met moeite hun middelbare school hebben afgerond.
Die gebruiken toch het equivalent van een 'door bitch'? M.a.w. iemand wijst je af puur op basis van je foto's.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
In het verlengde daarvan; hoe werkt dat mooie mensen dating eigenlijk? Liegen over dat je eruit ziet als een of andere rockster halfgod terwijl je met een stalen gezicht foto's instuurt waarop je eruit ziet als de triangelist van de Josti band?
Nou inderdaad!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dus dat ze dan weer te geposeerd zijn. (Het is ook eigenlijk nooit goed.)
Het zijn ook altijd dezelfde soorten foto's die je daar terugvindt.
"Ik maak met een iphone een foto van mezelf in de spiegel." (Dat zie je vaak op knuz)
"Ik duw de toren van Pisa weer recht of leun tegen de piramides aan of ik ga er gek bijstaan op de zoutvlakte in Bolivia." (de reizigers)
"Ik heb net een berg beklommen en sta in mijn kaki afrits-broek en bergschoenen te genieten van het uitzicht" (Hoe on-vrouwelijk ziet dat er altijd uit
)
"Ik zit op een terrasje in Italie, eet mijn pizza en zet mijn prodent-glimlach op." (Over geposeerd gesproken)
...Ach eigenlijk kun je alles wel gaan afzeiken, wat maakt het ook allemaal uit.
Je hebt ook nog van die netwerken waar je alleen op uitnodiging lid van kan worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
In het verlengde daarvan; hoe werkt dat mooie mensen dating eigenlijk? Liegen over dat je eruit ziet als een of andere rockster halfgod terwijl je met een stalen gezicht foto's instuurt waarop je eruit ziet als de triangelist van de Josti band?
Je vond mijn springfoto's op FB anders wel leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je vergeet de springfoto's. Een rage die echt alleen maar in het begin leuk en origineel was (en dat zelfs met mate). Maar nog steeds zie ik ze langs komen.
Voor als je van inteelt houdt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:06 schreef MissGump het volgende:
Je hebt ook nog van die netwerken waar je alleen op uitnodiging lid van kan worden.
Nou dan ben je dus niet 'hoogopgeleid', maar eigenlijk dus gewoon 'gemiddeld opgeleid'. Op e-matching is natuurlijk geen plaats voor havoklantjes die de standaardsmoesjes hebben als 'ik had makkelijk vwo kunnen doen maar had toen geen zin' etc.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het prima aan te tonen. De vraag is inderdaad hoeveel waarde het heeft. Ik heb officieel alleen de havo afgerond maar stijg qua intelligentie ver boven de gemiddelde 'hogeropgeleide' uit.
Precies. Vrijmetselaar-dating.com bijv.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
Je hebt ook nog van die netwerken waar je alleen op uitnodiging lid van kan worden.
Ik vraag juist altijd:quote:
Oh dearquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vraag juist altijd:
"En hoe voel je je daar dan bij?"
"Wat geeft dat jou voor gevoel?"
"Hoe denk je dat anderen nu naar je kijken" etc...
Maar dan willen ze neem ik aan dat je bij de vrijmetselarij zit?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Vrijmetselaar-dating.com bijv.
Overigens was Paiq vroeger ook op uitnodiging.
Dat was natuurlijk een grapje, apie. De vrijmetselarij is bij uitstek iets waar je niet zomaar bijkomt en daar is al helemaal geen datingsite van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:16 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dan willen ze neem ik aan dat je bij de vrijmetselarij zit?
Ik dacht meer aan zoiets (alle yuppen verzamelen!):
https://www.theinnercircle.co
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een grapje, apie. De vrijmetselarij is bij uitstek iets waar je niet zomaar bijkomt en daar is al helemaal geen datingsite van.
Whehe.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou dan ben je dus niet 'hoogopgeleid', maar eigenlijk dus gewoon 'gemiddeld opgeleid'. Op e-matching is natuurlijk geen plaats voor havoklantjes die de standaardsmoesjes hebben als 'ik had makkelijk vwo kunnen doen maar had toen geen zin' etc.
Ik hoor die klacht vakerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh dear
Sommige mannen zouden trouwens wel iets meer uit mogen spreken wat ze voelen... Misschien ligt het aan mij, maar vage "hints" pik ik niet op
Nou, wat ik meer zeg is dat ik een complex persoon ben. Ik heb slechte, maar ook zeker heel veel goede en leuke kanten. Alleen die goede en leuke kanten zijn niet altijd even duidelijk. En eerlijk is eerlijk, als je het eerste verkopen niet goed kan, kan ze nooit de leuke kanten ontdekken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je impliceert eigenlijk dus dat je geen leuk persoon bent...
Misschien moet je daar eerst aan werkeneen goed zelfbeeld straal je namelijk uit naar je omgeving
Heeft iedere persoon niet slechte en goede kantenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, wat ik meer zeg is dat ik een complex persoon ben. Ik heb slechte, maar ook zeker heel veel goede en leuke kanten. Alleen die goede en leuke kanten zijn niet altijd even duidelijk. En eerlijk is eerlijk, als je het eerste verkopen niet goed kan, kan ze nooit de leuke kanten ontdekken.
Ik heb soms moeite met mezelf, maar dat betekent niet dat ik mezelf niet leuker zou mogen maken of mezelf niet beter mag leren te verkopen zodat die goede en leuke kanten goed uitkomen.
Toch?
Met de mannen die ik aantrek welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoor die klacht vaker
M'n ex zei laatst nog tegen me: ik vind het heel fijn dat jij tenminste wel praat blablabla
is het echt zo slecht gesteld dan met de mannen
uhm... ja?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoor die klacht vaker
M'n ex zei laatst nog tegen me: ik vind het heel fijn dat jij tenminste wel praat blablabla
is het echt zo slecht gesteld dan met de mannen
Misschien moet je minder denken, en meer zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, wat ik meer zeg is dat ik een complex persoon ben. Ik heb slechte, maar ook zeker heel veel goede en leuke kanten. Alleen die goede en leuke kanten zijn niet altijd even duidelijk. En eerlijk is eerlijk, als je het eerste verkopen niet goed kan, kan ze nooit de leuke kanten ontdekken.
Ik heb soms moeite met mezelf, maar dat betekent niet dat ik mezelf niet leuker zou mogen maken of mezelf niet beter mag leren te verkopen zodat die goede en leuke kanten goed uitkomen.
Toch?
Whehe. Ik weet wat jijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een grapje, apie. De vrijmetselarij is bij uitstek iets waar je niet zomaar bijkomt en daar is al helemaal geen datingsite van.
Hoe heet'ie van hem dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met de mannen die ik aantrek wel
De Dokter is ook niet zo uitgesproken in die dingen. Maar goed, hij is iig niet bang om "het beestje bij de naam te noemen", dat is al een grote verbetering
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe heet'ie van hem dan?
Die van mij "Martin Luther King"
Af en toe komt'ie omhoog en zegt'ie: "I have a dream!"
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe heet'ie van hem dan?
Dat moet ik absoluut, maar ik heb daar heel veel moeite mee. Ik leef heel erg in gedachten. Ben laatst al eens aan de gang gegaan met de oefeningen in zo'n mindfulnessboekje, maar dat helpt tot nu toe maar mondjesmaat. Ze gaan eigenlijk niet zo goed omdat ik er elke keer achter kom dat ik alweer een paar minuten zat te denkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Misschien moet je minder denken, en meer zijn?
Wat zijn je goede/leuke kanten dan?
Dat wordt seks op het liedje van Bakermat:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe heet'ie van hem dan?
Weetje... als je dat laatste stuk nou achterwege laat, dan is het al een heel stuk positiever!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat moet ik absoluut, maar ik heb daar heel veel moeite mee. Ik leef heel erg in gedachten. Ben laatst al eens aan de gang gegaan met de oefeningen in zo'n mindfulnessboekje, maar dat helpt tot nu toe maar mondjesmaat. Ze gaan eigenlijk niet zo goed omdat ik er elke keer achter kom dat ik alweer een paar minuten zat te denken![]()
![]()
Ik vind dat altijd een lastige vraag, ik vind het lastig om het goed te verkopen. Maar ik vind sowieso dat ik zo nu en dan erg grappig kan zijn, ben slim, op sommige gebieden een doorzetter, kan goed luisteren, ben geduldig, ben lief.
Maar het zijn allemaal dingen die op de lange termijn pas belangrijk worden en niet echt handig zijn als eerste verkoopargumenten. De meeste mensen kopen een huis ook niet omdat ze zien dat de onderhoudskosten waarschijnlijk mee zullen vallen, maar omdat het mooi is en tot de verbeelding spreekt. Die onderhoudskosten zijn meestal later pas een plezierige of onplezierige verassing.
Dat was met een trampoline.. dat was anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je vond mijn springfoto's op FB anders wel leuk
Een Bakermat? Ik dacht dat George het aardig kort had tegenwoordig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat wordt seks op het liedje van Bakermat:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een Bakermat? Ik dacht dat George het aardig kort had tegenwoordig.
*drumroll*
Heh, zal ik doen. Dankjewel!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:47 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Weetje... als je dat laatste stuk nou achterwege laat, dan is het al een heel stuk positiever!
Niks mis met je goede punten.
En gewoon vallen en opstaan inderdaad. Het fijne aan internet daten is nou juist dat je geen/nauwelijks gezichtsverlies oploopt wanneer je een blauwtje looptquote:
Hoor hem toevallig net op de radioquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat wordt seks op het liedje van Bakermat:
Dat is eigenlijk waar en ik moet er veel meer bij stil staan dat het niet zo erg is. Maar ik moet toch zeggen dat ik afwijzing, zelfs zo met internetdating heel erg persoonlijk opneem en het me heel erg raakt. Dat is ook waar die frustratie vandaan kwam toen ik het topic binnenviel om Paiq af te zeiken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:
Het fijne aan internet daten is nou juist dat je geen/nauwelijks gezichtsverlies oploopt wanneer je een blauwtje loopt
Veel plezierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eigenlijk zou er iemand van de kwaliteitsdaters hier eens een avondje over je schouder mee moeten kijken bij zo'n gesprek. Zie het als een online date-instructeur met een extra toetsenbord die ingrijpt waar nodig.
Gaat die instructeur ook mee op de 1e date?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eigenlijk zou er iemand van de kwaliteitsdaters hier eens een avondje over je schouder mee moeten kijken bij zo'n gesprek. Zie het als een online date-instructeur met een extra toetsenbord die ingrijpt waar nodig.
Met zo'n oortje in zoals bij motorrijles, dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Gaat die instructeur ook mee op de 1e date?
Volgens mij zijn er wel tv programma's waarin ze dat deden, meen dat MTV ooit ook zoiets had?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:07 schreef benzin het volgende:
Met zo'n oortje in zoals bij motorrijles, dat lijkt me wel wat
Ja, tot aan de rand van het bed zelfs om de kleine details in de gaten te houden. Je zou het maar alsnog verpesten omdat je vergeet je witte sportsokken uit te trekken voor het neuken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Gaat die instructeur ook mee op de 1e date?
Sowieso al niet aan doen... behalve als je gaat tennissen ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, tot aan de rand van het bed zelfs om de kleine details in de gaten te houden. Je zou het maar alsnog verpesten omdat je vergeet je witte sportsokken uit te trekken voor het neuken.
Ja, bij Plain Jane!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel tv programma's waarin ze dat deden, meen dat MTV ooit ook zoiets had?
Nee zo'n ander programma bedoelt ie wss.. hielp een stoere gast een wat nerderige gast.quote:
Ik ga NU aan het script voor mijn eigen rom-com beginnen. There's something about Benzin. Bomvol met wacky karakters, allerlei rare onderbroekenlol situaties en uiteraard een happy end. Ik ruik een kaskraker hier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Rickario het volgende:
Alsof het zou werken met zo'n oortje
Dan krijg je totaal onnatuurlijk gedrag. Garantie voor awkward moments
Je hebt PMquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat moet ik absoluut, maar ik heb daar heel veel moeite mee. Ik leef heel erg in gedachten. Ben laatst al eens aan de gang gegaan met de oefeningen in zo'n mindfulnessboekje, maar dat helpt tot nu toe maar mondjesmaat. Ze gaan eigenlijk niet zo goed omdat ik er elke keer achter kom dat ik alweer een paar minuten zat te denken![]()
![]()
Ik vind dat altijd een lastige vraag, ik vind het lastig om het goed te verkopen. Maar ik vind sowieso dat ik zo nu en dan erg grappig kan zijn, ben slim, op sommige gebieden een doorzetter, kan goed luisteren, ben geduldig, ben lief.
Maar het zijn allemaal dingen die op de lange termijn pas belangrijk worden en niet echt handig zijn als eerste verkoopargumenten. De meeste mensen kopen een huis ook niet omdat ze zien dat de onderhoudskosten waarschijnlijk mee zullen vallen, maar omdat het mooi is en tot de verbeelding spreekt. Die onderhoudskosten zijn meestal later pas een plezierige of onplezierige verassing.
Wanna come in heette dat programma. Waarbij de nerd geld kreeg als hij tijdens de date bepaalde opdrachten volbracht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee zo'n ander programma bedoelt ie wss.. hielp een stoere gast een wat nerderige gast.
Plain Jain is wat meer psych/uiterlijk opsmuk voor vrouwen.
Ah ja, dat was 'm, thanksquote:Wanna Come In? is an MTV reality television show. It is a modern reality twist on the legendary play Cyrano de Bergerac. In the show, a two man team that consists of a "stud" and a "dud" compete with another "stud"/"dud" duo to try to win cash prizes. The "stud" secretly coaches the "dud" by speaking through a hidden microphone while the "dud" is on a blind date with a beautiful young woman. Each team goes through several challenges in an effort to get the "geek" invited inside the woman's home at the end of the date. If she does not invite her "dud" inside, the team loses.
Owjaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:30 schreef Wolken het volgende:
[..]
Wanna come in heette dat programma. Waarbij de nerd geld kreeg als hij tijdens de date bepaalde opdrachten volbracht.
Ik denk daar ook over... schrijven over mn date ervaringenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga NU aan het script voor mijn eigen rom-com beginnen. There's something about Benzin. Bomvol met wacky karakters, allerlei rare onderbroekenlol situaties en uiteraard een happy end. Ik ruik een kaskraker hier.
Als het leuk is en een mooi happy end heeft dan ben ik wel bereid om mezelf te spelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga NU aan het script voor mijn eigen rom-com beginnen. There's something about Benzin. Bomvol met wacky karakters, allerlei rare onderbroekenlol situaties en uiteraard een happy end. Ik ruik een kaskraker hier.
Kun jij een beetje acteuren?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het leuk is en een mooi happy end heeft dan ben ik wel bereid om mezelf te spelen
"zuig 10 seconde op haar ringvinger" Nee, dan kom je er idd na afloop niet meer inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja![]()
Dan hadden ze eindelijk een soort van leuk gesprek moesten ze van die stomme opdrachten uitvoeren waardoor alles weer verpest werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |