abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130283953

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130283965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef lasapparaat het volgende:

[..]

Toch is het dan een beetje fatsoen om dit iig aan te geven. Ik weet niet hoe andere mensen denken hoe de wereld in elkaar zit maar ik zou dit soort dingen dus altijd melden als ik al met iemand "bezig" was. Ze hoeven van mij echt niet op elk bericht te reageren, maar als je al zo lang met elkaar bezig bent vind ik het toch wel onfatsoenlijk om zo ineens niets meer van je te laten horen.
Daar heb je zeker gelijk in!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:33:58 #3
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130284129
Had toch wel iets met dolfijnen in de titel verwacht firefly
pi_130284176
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef eefje801 het volgende:
Had toch wel iets met dolfijnen in de titel verwacht firefly
We daten gewoon nog een topic alleen in de omgeving, Eva :)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130284396
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

We daten gewoon nog een topic alleen in de omgeving, Eva :)
Over omgeving gesproken, wat een ramp is het om iemand in de provincie Drenthe te vinden :P (of je moet boven de 40 jaar zijn).
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:47:28 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130284697
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef lasapparaat het volgende:

[..]

Over omgeving gesproken, wat een ramp is het om iemand in de provincie Drenthe te vinden :P (of je moet boven de 40 jaar zijn).
Valt wel mee hoor :7
pi_130284818
Ik vergeet altijd dat er een titel is ^^
pi_130284980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:

Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.
Ik heb op het moment een paar maanden Paiq geprobeerd en ik wil het bij deze ernstig afraden.

Ik heb vrij snel besloten om hun betaalde Select abonnement te nemen, elke dag match klinkt goed en maakt het makkelijker om snel met veel meer vrouwen in contact te komen.

De vrouwen op deze site zijn vaak saai en oppervlakkig. Regelmatig zijn mijn mening over iets, een van mijn studies, mijn werk of mijn foto zo'n probleem dat ze me gelijk hun lijstje uit flikkeren. Met de meeste meisjes moet ik een gesprek houden wat steeds meer op een interview gaat lijken omdat ik reacties er met veel pijn en moeite uit moet trekken.

Als je eindelijk denkt een keer een leuke te hebben getroffen dan verwijdert ze je ineens ook weer zomaar zonder reden. (Eigenlijk is dat nog veel erger: als alles goed lijkt te gaan, het gesprek goed loopt en het lijkt te klikken en dan overkomt het je nog)

Voor mij geen Paiq meer iig. Vreselijke vrouwen daar.
pi_130285074
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb op het moment een paar maanden Paiq geprobeerd en ik wil het bij deze ernstig afraden.

Ik heb vrij snel besloten om hun betaalde Select abonnement te nemen, elke dag match klinkt goed en maakt het makkelijker om snel met veel meer vrouwen in contact te komen.

De vrouwen op deze site zijn vaak saai en oppervlakkig. Regelmatig zijn mijn mening over iets, een van mijn studies, mijn werk of mijn foto zo'n probleem dat ze me gelijk hun lijstje uit flikkeren. Met de meeste meisjes moet ik een gesprek houden wat steeds meer op een interview gaat lijken omdat ik reacties er met veel pijn en moeite uit moet trekken.

Als je eindelijk denkt een keer een leuke te hebben getroffen dan verwijdert ze je ineens ook weer zomaar zonder reden. (Eigenlijk is dat nog veel erger: als alles goed lijkt te gaan, het gesprek goed loopt en het lijkt te klikken en dan overkomt het je nog)

Para in je kop?
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:57:10 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130285079
quote:

[..]

Dat jouw ervaring niet zo goed is betekent niet gelijk dat de vrouwen daar niet leuk zijn of een ander geen succes daar kan hebben toch?

Ik vond het ook niet een geweldige site, ben niet zo'n chatter. Maar er staan zeker wel leuke mannen en vrouwen op.
pi_130285080
quote:

[..]

Ik zou beginnen met iedereen op straat te groeten en daardoor een wat positiever persoon te worden ;)
pi_130285131
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met iedereen op straat te groeten en daardoor een wat positiever persoon te worden ;)
_O_

And keep smiling...... :P
pi_130285151
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:58 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

_O_

And keep smiling...... :P
^O^
pi_130285835
quote:

[..]

Misschien ligt het wel aan jou. Ik bedoel, als ik je topics zo eens lees druipt de gezelligheid er niet echt vanaf zullen we maar zeggen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:16:45 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130285847
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mee eens, maar je kent het vaste patroon van hem....

En wat ook opvalt..... Het ligt zoals gebruikelijk aan een ander.....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130285871
quote:

[..]

Pfoe, echt gezellig kom je niet over. Daarnaast generaliseer je enorm :')
pi_130285961
Jullie zeggen allemaal wat ik denk :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:20:53 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130286014
Maar toch moet ik zeggen dat hij nu wel wat beter/normaler overkomt dan we anders van hem gewend zijn.
pi_130286196
Ik dacht al bijna dat ik gekwetst moest zijn omdat ik een account op Paiq heb ;)

Hier donderdag een date gepland staan, ik begin het alleen al weer benauwd te krijgen want hij heeft ook al plannen voor date 2 en date 3 bedacht :|W
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130286232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef MissGump het volgende:
Ik dacht al bijna dat ik gekwetst moest zijn omdat ik een account op Paiq heb ;)

Hier donderdag een date gepland staan, ik begin het alleen al weer benauwd te krijgen want hij heeft ook al plannen voor date 2 en date 3 bedacht :|W
Oei :P
Nu moet je natuurlijk met een idee voor date 4 komen ;)
pi_130286277
quote:

Damnz, wtf bezielen zulke gasten?
Lekker spontaan dit......
pi_130286295
quote:

Wat zei je? Laten we de eerste date maar eens even afwachten?
pi_130286777
Ik probeer het heel hard te negeren, maar als het zo door gaat denk ik dat ik date 1 zelfs ga overslaan.

En in eerste instantie vond hij eigenlijk dat ik date 1 te snel voorstelde :?
pi_130286830
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mee eens, maar je kent het vaste patroon van hem....

En wat ook opvalt..... Het ligt zoals gebruikelijk aan een ander.....
idd
pi_130286991
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:36 schreef MissGump het volgende:
Ik probeer het heel hard te negeren, maar als het zo door gaat denk ik dat ik date 1 zelfs ga overslaan.
En in eerste instantie vond hij eigenlijk dat ik date 1 te snel voorstelde :?
Gelijk heb je, ik zou ook afknappen als iemand iets soortgelijks tegen mij zou zeggen...
pi_130287096
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef eefje801 het volgende:

Dat jouw ervaring niet zo goed is betekent niet gelijk dat de vrouwen daar niet leuk zijn of een ander geen succes daar kan hebben toch?

Ik vond het ook niet een geweldige site, ben niet zo'n chatter. Maar er staan zeker wel leuke mannen en vrouwen op.
Ik heb er echt stinkend mijn best gedaan de laatste weken. Als het niet aan alle vrouwen daar ligt, dan ligt het in ieder geval aan de matches die ik krijg. Kennelijk zijn die niet voor mij geschikt. Ik heb er echt voortdurend alles aan gedaan, maar het was echt als trekken aan een dood paard.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef Rickario het volgende:

Pfoe, echt gezellig kom je niet over. Daarnaast generaliseer je enorm :')
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef Hungry_Joe het volgende:

Misschien ligt het wel aan jou. Ik bedoel, als ik je topics zo eens lees druipt de gezelligheid er niet echt vanaf zullen we maar zeggen.
Ik kan me voorstellen dat ik nu niet zo gezellig overkom, ik uit immers vooral even mijn frustratie over die afgelopen weken.

Ik ben in dubio of het nou aan mij ligt of aan de andere kant. Naar mijn mening heb ik echt al weken stinkend hard mijn best gedaan en als ik dan zie hoe er terug tegen me wordt gedaan dan kan ik bijna niet anders dan de conclusie trekken dat het niet aan mij ligt. Ik heb geen enkel idee hoe ik het beter moet doen, ik heb hartstikke positief, enthousiast, vol energie etc geprobeerd om er wat uit te halen.

De andere kant van dat verhaal is dat het misschien toch deels aan mij ligt, omdat in het echt ik nou ook niet echt de jongen ben die meisjes willen hebben. Ik was laatst een nacht uit en dan merk ik ook dat zelfs meisjes die ongelofelijk makkelijk lopen te doen tegen andere jongens dat absoluut niet tegen mij zijn.

Maar daar staat weer tegenover dat ik zo via een chat anders over moet komen dan in het echt: heb echt gefocust op positief en vol energie en de lichaamstaal en uitstraling die ik in het echt misschien mis zouden online juist in mijn voordeel moeten zijn. En toch faalde dat dus ook.

Ik snap er geen hout van. Of er is een probleem met de meeste vrouwen, of ze zien gewoon niet wat ze moeten zien. Misschien zijn vrouwen gewoon mijn ding niet.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:44:23 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130287268
Evt wat chats mogelijk om hier te plaatsen?
pi_130287352
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb er echt stinkend mijn best gedaan de laatste weken. Als het niet aan alle vrouwen daar ligt, dan ligt het in ieder geval aan de matches die ik krijg. Kennelijk zijn die niet voor mij geschikt. Ik heb er echt voortdurend alles aan gedaan, maar het was echt als trekken aan een dood paard.

[..]

[..]

Ik kan me voorstellen dat ik nu niet zo gezellig overkom, ik uit immers vooral even mijn frustratie over die afgelopen weken.

Ik ben in dubio of het nou aan mij ligt of aan de andere kant. Naar mijn mening heb ik echt al weken stinkend hard mijn best gedaan en als ik dan zie hoe er terug tegen me wordt gedaan dan kan ik bijna niet anders dan de conclusie trekken dat het niet aan mij ligt. Ik heb geen enkel idee hoe ik het beter moet doen, ik heb hartstikke positief, enthousiast, vol energie etc geprobeerd om er wat uit te halen.

De andere kant van dat verhaal is dat het misschien toch deels aan mij ligt, omdat in het echt ik nou ook niet echt de jongen ben die meisjes willen hebben. Ik was laatst een nacht uit en dan merk ik ook dat zelfs meisjes die ongelofelijk makkelijk lopen te doen tegen andere jongens dat absoluut niet tegen mij zijn.

Maar daar staat weer tegenover dat ik zo via een chat anders over moet komen dan in het echt: heb echt gefocust op positief en vol energie en de lichaamstaal en uitstraling die ik in het echt misschien mis zouden online juist in mijn voordeel moeten zijn. En toch faalde dat dus ook.

Ik snap er geen hout van. Of er is een probleem met de meeste vrouwen, of ze zien gewoon niet wat ze moeten zien. Misschien zijn vrouwen gewoon mijn ding niet.
Wees niet zo hard voor jezelf...
Blijf openhartig, en dan komen de leuke dames vanzelf...
Een die in jouw ogen aanspreekt....

En stop met zo veel je best te doen, nergens voor nodig....
Damnz, krijg echt zelfmoordneigingen door je reacties....
pi_130287391
quote:

[..]

Ik heb er echt stinkend mijn best ge*snip*
Ja, stop, ho maar. Het ligt aan jou. Hoe verklaar je anders dat ik en menigeen hier met mij wel gewoon hele leuke gesprekken hebben daar waar ook nog eens regelmatig een date uit voortvloeit?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:46:23 #30
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130287416
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik denk dat de sleutel ligt in: ik doe mijn stinkende best dús dan moet het ook lukken. Dat is niet een gegeven namelijk, het hangt van zoveel dingen af. Ook al is dit maar fok, kan best zijn dat je frustratie wat in je chats doorsijpelt. Of dat het inderdaad geen goede matches waren. Kan allemaal. Je kunt ook wanneer een gesprek niet loopt wat feedback vragen, misschien heb je wel iets in je chats waar ze op afknappen. Je weet het niet als je het niet vraagt.
pi_130287627
Benzin hier ja?

Nouja dat is op zich mooi, betekent dat hij toch weer een stap verder is ^O^
pi_130287843
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Is dat acceptabel zonder hun toestemming?

Maar in sommige gesprekken moet ik gewoon door de korte reacties zo hard blijven trekken dat het een saai interview wordt. In die gevallen vind ik dat het deels aan haar ligt, maar kan ik het ook begrijpen dat ze het saai vindt of geen zin meer heeft.

Maar in andere gesprekken ging het gewoon goed en was er geen vuiltje aan de lucht. Vrolijk, leuk, entertainend. Vaak ging het dan fout bij het fotomoment, het noemen van mijn studies of werk. En zoals ik zei, een enkele keer ging het goed tot ze gewoon plots besluit mij weg te flikkeren.

Wat ik ook een paar keer had is dat het eerst prachtig loopt en ik er heel blij mee ben, maar dan de volgende keer compleet die vibe eruit is en ik wat ik ook doe dat ook niet terug kan krijgen.

quote:
4s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, stop, ho maar. Het ligt aan jou. Hoe verklaar je anders dat ik en menigeen hier met mij wel gewoon hele leuke gesprekken hebben daar waar ook nog eens regelmatig een date uit voortvloeit?
Mazzel, je ziet er beter uit, doet aantrekkelijkere studie/werk (daar verlies ik er ook echt heel erg veel). Maar misschien heeft door hoe jij de vragenlijst hebt ingevuld Paiq ook wel gewoon betere matches voor je en heb ik daar een beetje pech.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:55:06 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130288073
Verhul hun namen/email, zet het even in een spoiler, en dan is het vast geen probleem.

Maar hoe het op jouw overkomt kan natuurlijk anders zijn dan hoe het op de ander overkomt he.
pi_130288087
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Dit inderdaad. Misschien zien wij wat jij niet ziet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130288245
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:51 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Mazzel, je ziet er beter uit, doet aantrekkelijkere studie/werk (daar verlies ik er ook echt heel erg veel). Maar misschien heeft door hoe jij de vragenlijst hebt ingevuld Paiq ook wel gewoon betere matches voor je en heb ik daar een beetje pech.
Nou nee, ik heb een kutbaan, weet niet meer wat ik bij de vragen heb ingevuld, heb geen interesses whatsoever en zie eruit als Ebenezeer Scrooge on speed. En ik rij in een bangbus die half uit elkaar aan het vallen is.

Maar ik maak dan wel weer vaak grapjes! Dat scheelt.
pi_130288971
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou nee, ik heb een kutbaan, weet niet meer wat ik bij de vragen heb ingevuld, heb geen interesses whatsoever en zie eruit als Ebenezeer Scrooge on speed. En ik rij in een bangbus die half uit elkaar aan het vallen is.

En dat is dan dus gelijk een lesje in hoe je Paiq-gesprekjes voert!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:09:13 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130289171
quote:

[..]

Ik heb er echt stinkend mijn best gedaan de laatste weken.
Zoals wat, vertel eens wat je allemaal gedaan hebt?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130289287
Overigens ben ik nog altijd van mening dat een subject als werk of studie nu niet echt de meest spetterende gesprekken oplevert. Je hebt van die mensen die menen van wel, om dan gelijk maar vol bezieling een uur lang je scherm vol te bazuinen over hoe geweldig hun baan wel niet is, terwijl jij ondertussen van ellende maar uit het raam bent gaan staren voor je besluit ze weg te klikken.
pi_130289345
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Misschien zien wij wat jij niet ziet.
Ik zit even te kijken hoe ik de gespreksgeschiedenis hier in een leesbaar formaat kan plakken en ik moet even een paar goede voorbeelden zoeken en wat redigeren.

Nu ik zit terug te lezen zie ik dat ik soms wat steekjes heb laten vallen, maar het is niet heel schokkend. Over het algemeen ziet het er alsnog heel goed en positief uit.

quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

Dat doe ik ook, maar kennelijk werkt dat bij mij minder goed.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zoals wat, vertel eens wat je allemaal gedaan hebt?
Zoals ik zeg, heb er geld tegenaan gegooid, met veel positiviteit en inspanning die gesprekken aangegaan. Ik heb er de afgelopen weken een paar uur per dag doorgebracht. Veel meer kan ik niet doen, misschien moet ik een andere plek proberen dan Paiq.
pi_130289422
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:11 schreef benzin het volgende:
Dat doe ik ook, maar kennelijk werkt dat bij mij minder goed.
Als je moeder om je grapjes lacht wil dat nog niet zeggen dat het een heuse dijenkletser is natuurlijk.
pi_130289484
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens ben ik nog altijd van mening dat een subject als werk of studie nu niet echt de meest spetterende gesprekken oplevert. Je hebt van die mensen die menen van wel, om dan gelijk maar vol bezieling een uur lang je scherm vol te bazuinen over hoe geweldig hun baan wel niet is, terwijl jij ondertussen van ellende maar uit het raam bent gaan staren voor je besluit ze weg te klikken.
Dat ben ik met je eens en ik probeer ook, deels vanwege mijn ervaringen met hoe vrouwen oppervlakkig op zoiets afknappen, om kilometers ver bij die onderwerpen uit de buurt te blijven. Zelf begin ik er in de regel niet over, ook niet door te vragen wat zij doen, omdat ik dan kan verwachten dat de vraag terug komt.

Maar vroeger of later, helaas meestal vrij vroeg, gaat zo'n meisje er toch naar vragen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:15:08 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130289561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef benzin het volgende:

Maar vroeger of later, helaas meestal vrij vroeg, gaat zo'n meisje er toch naar vragen.
Je moet wel een heel vreselijk beroep hebben wil iemand op feite van je beroep de boel afkappen. Dan gaat het altijd nog in combi met andere zaken.
pi_130289583
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens en ik probeer ook, deels vanwege mijn ervaringen met hoe vrouwen oppervlakkig op zoiets afknappen, om kilometers ver bij die onderwerpen uit de buurt te blijven. Zelf begin ik er in de regel niet over, ook niet door te vragen wat zij doen, omdat ik dan kan verwachten dat de vraag terug komt.

Ze vragen ernaar omdat zo'n gesprek niet loopt, er geen goede flow inzit en dat een makkelijk onderwerp is om op terug te grijpen als het dus wat stroever loopt.
pi_130289601
Ik ben nu wel benieuwd naar het beroep van benzin.
pi_130290181
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ze vragen ernaar omdat zo'n gesprek niet loopt, er geen goede flow inzit en dat een makkelijk onderwerp is om op terug te grijpen als het dus wat stroever loopt.
Open deur, gezien je schijnbaar zo'n expert daarin bent: wat is volgens jou dan een goede flow en hoe breng je dat wel in het gesprek aan?

Want veel beter dan gewoon proberen te beginnen met haar dag en vanuit daaruit naar interesses toe te werken en vooral veel luchtige grapjes te maken kan ik echt niet.

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je moet wel een heel vreselijk beroep hebben wil iemand op feite van je beroep de boel afkappen. Dan gaat het altijd nog in combi met andere zaken.
Of mijn matches zijn zo oppervlakkig dat ze dat wel doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Kekaa het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar het beroep van benzin.
Ik ben onderzoeker en doe onderzoek naar intelligente gedistribueerde systemen. De doorbraken zijn fantastisch en het is een van de meest interessante velden die er is. Maar ik kan eigenlijk niet uitleggen in een paar regels waarom het zo leuk en interessant is. Is dat nou zo verschrikkelijk?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:25:03 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130290257
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:23 schreef benzin het volgende:

Ik ben onderzoeker en doe onderzoek naar intelligente gedistribueerde systemen. De doorbraken zijn fantastisch en het is een van de meest interessante velden die er is. Maar ik kan eigenlijk niet uitleggen in een paar regels waarom het zo leuk en interessant is. Is dat nou zo verschrikkelijk?
Als je erop door zou gaan wel. Al zou ik het gewoon bij die eerste zin gelaten hebben.
pi_130290403
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je erop door zou gaan wel. Al zou ik het gewoon bij die eerste zin gelaten hebben.
Ik laat het meestal ook bij die ene zin, wat erachter aankwam was alleen voor hier bedoeld.

Als ik de vraag krijg wat het precies is heb ik een antwoordje van een paar zinnen dat ik met veel pijn en moeite geschreven heb en zo in het gesprek kan plakken.

Ik heb ook een paar keer geprobeerd er langer op door te gaan en dat werkte helemaal voor geen meter, dus daar ben ik mee opgehouden.
pi_130290617
Ik heb het even gegoogled... iets technisch?
Maar maakt verder toch niet uit of je kan uitleggen wat er leuk aan is.. als jij het maar leuk vindt.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:34:04 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130290810
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:11 schreef benzin het volgende:

Zoals ik zeg, heb er geld tegenaan gegooid.
Geld staat volledig buiten succes of gelijk aan inspanning. Valt dus niet onder moeite doen.

quote:
met veel positiviteit en inspanning die gesprekken aangegaan.
Dat vind jij, maar zoals gemerkt staat je zelf beeld, je opvattingen extreem ver van de werkelijkheid. Dus ben erg benieuwd naar voorbeelden :)

quote:
Ik heb er de afgelopen weken een paar uur per dag doorgebracht. Veel meer kan ik niet doen, misschien moet ik een andere plek proberen dan Paiq.
Tijd in gestoken is inderdaad positief :)
pi_130290872
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:31 schreef Kekaa het volgende:
Ik heb het even gegoogled... iets technisch?
Maar maakt verder toch niet uit of je kan uitleggen wat er leuk aan is.. als jij het maar leuk vindt.
Het is behoorlijk technisch ja.

Tuurlijk gaat het er vooral om dat ik het leuk vind, maar als zoiets kennelijk een reden is om mij niet te willen hebben dan maakt dat er niet leuker op. Ik overweeg om als mijn contract afloopt iets buiten de technische sector te zoeken, voor een groot deel om deze reden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')