abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:46:04 #241
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130276690
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef lasapparaat het volgende:
Heeft iemand hier dezelfde ervaring als mij met datingsites (sorry als het al eerder is gepost).

Ben nu al een poosje lid van Knuz maar elke keer als ik een aantal berichten stuur dan krijg ik misschien in 1 van 10 gevallen wat terug en zelf dan valt het na 2 berichten stil.

Heb al 3x een vriendin gehad en ben echt niet lelijk of socially awkward of zo maar ik snap niet wat ik fout doe. Heb ook niet het idee dat ik creepy overkom of zo in mijn berichten (of stalkerig). En het is nu ook niet zo dat ik de lat belachelijk hoog leg en alleen maar op fotomodellen reageer of zo.

Iemand tips voor berichten? Ik vind het zowieso een raar iets dat mensen niets terugsturen op basis van berichten die ze ontvangen of foto's/informatie die ze zien op een profiel. Maar goed dat zal dan wel een van de valkuilen zijn van zo'n online datingservice...
Nee, sorry 3 haal ik niet. Dit jaar no?
pi_130277146
@BeamofLight sorry man ik stuurde per ongeluk een PM. Het is al weer een poos geleden dat ik op FOK heb gepost. Zal wel lekker awkward overkomen haha.

Het bericht:
Nee niet dit jaar, ik ben nu 25 en dat is 1 relatie van 1,5 jaar vanaf mijn 18e, 1 van een jaar vanaf mijn 21e en nog een kort poosje met iemand wat me eignelijk niet ehct aanstond. Dit jaar eigenlijk alleen nog maar een keer een one night stand.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:14:04 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130277836
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef lasapparaat het volgende:
Heeft iemand hier dezelfde ervaring als mij met datingsites (sorry als het al eerder is gepost).

Ben nu al een poosje lid van Knuz maar elke keer als ik een aantal berichten stuur dan krijg ik misschien in 1 van 10 gevallen wat terug en zelf dan valt het na 2 berichten stil.

Heb al 3x een vriendin gehad en ben echt niet lelijk of socially awkward of zo maar ik snap niet wat ik fout doe. Heb ook niet het idee dat ik creepy overkom of zo in mijn berichten (of stalkerig). En het is nu ook niet zo dat ik de lat belachelijk hoog leg en alleen maar op fotomodellen reageer of zo.

Iemand tips voor berichten? Ik vind het zowieso een raar iets dat mensen niets terugsturen op basis van berichten die ze ontvangen of foto's/informatie die ze zien op een profiel. Maar goed dat zal dan wel een van de valkuilen zijn van zo'n online datingservice...
Vrouwen krijgen over het algemeen echt veel berichtjes. Het hoeft helemaal niet aan de inhoud of vorm van je bericht te liggen. Als ik naar mezelf kijk, wanneer ik een serieus en leuk berichtje krijg geef ik altijd antwoord. Maar er zullen vast dames bij zijn die dat niet doen. De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn. Is denk ik dus een kwestie van domme pech bij jou. Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.
pi_130278036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vrouwen krijgen over het algemeen echt veel berichtjes. Het hoeft helemaal niet aan de inhoud of vorm van je bericht te liggen. Als ik naar mezelf kijk, wanneer ik een serieus en leuk berichtje krijg geef ik altijd antwoord. Maar er zullen vast dames bij zijn die dat niet doen. De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn. Is denk ik dus een kwestie van domme pech bij jou. Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.
Dank je voor je reactie, dan zal dat het wel zijn denk ik. Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn. Maar ik ben zelf dan ook meer van het gewoon afspreken en dan kijken of het klikt. Ik moet me denk ik wat meer aanpassen of zo en wat meer een bepaalde etiquette volgen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:22:54 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130278157
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef lasapparaat het volgende:

[..]

Dank je voor je reactie, dan zal dat het wel zijn denk ik. Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn. Maar ik ben zelf dan ook meer van het gewoon afspreken en dan kijken of het klikt. Ik moet me denk ik wat meer aanpassen of zo en wat meer een bepaalde etiquette volgen.
Na ja, er zijn wel wat standaard tips die helpen, staan vaak op de site zelf. De etiquette is inderdaad wat anders, internet is "veilig" maar soms ook wel keihard wat dat betreft. Gewoon jezelf blijven hoor. Als je meer van het afspreken bent is een site als knuz (wat mij betreft) niet de handigste plek. Tenminste, ikzelf heb via knuz echt nooit leuke dates gevonden. Dan kun je misschien beter voor wat laagdrempeligers als Paiq gaan of één van de betaalde sites zoals Relatieplanet.
pi_130279206
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:
De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef lasapparaat het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn.
Dat is het dus ook wel. De mannelijke concurrentie is moordend en als je dagelijks een karrenvracht aan dat soort saaie berichten krijgt kan ik me voorstellen dat je geen zak zin meer hebt dat nog te beantwoorden.

Staat dan wel weer tegenover dat als je enigszins creatief bent, er een beetje humor in flikkert en goede foto's hebt, je al snel interesse wekt en aan de lopende band kunt daten als je wilt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:06:56 #247
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130279671

[ Bericht 100% gewijzigd door GM86 op 20-08-2013 17:32:13 ]
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:10:38 #248
242666 BeamofLight
pi_130279767
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef GM86 het volgende:
Om terug te komen op de vele reacties op mijn update (ga ze niet allemaal quoten):

Ja het is jammer dat er uiteindelijk niet meer in zat, maar bij allebei was er nog geen verliefdheid waarbij zij ook heeft aangegeven dat ze denkt dat dat ook niet meer komt. Verder heeft ze ook diverse redenen genoemd waarom ze nog geen relatie wil dus ik vertrouw haar wel dat ze daar eerlijk en open over is (dat zijn we al die tijd naar elkaar toe geweest).

We lijken er nu gewoon leuk contact aan over te houden en zien wel wat de toekomst brengt wat betreft daten. Zodra er weer wat te melden valt, horen jullie het ;)
is natuurlijk gelul, die openheid en eerlijkheid....

ze had voor date 1 ook kunnen zeggen dat ze geen relatie wil. En zeker als ze er zoveel redenen voor heeft.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:14:00 #249
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130279843

[ Bericht 100% gewijzigd door GM86 op 20-08-2013 17:32:05 ]
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:16:21 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130279907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef GM86 het volgende:
Wat een optimisme weer hier... Goed voor het zelfvertrouwen (NOT!)
Zal nog eens m'n updates plaatsen...!
Stel je even aan zeg. Hoezo is dat slecht voor je zelfvertrouwen? Niet iedereen kan in je geïnteresseerd zijn, dat is toch geen persoonlijke afwijzing na een handvol dates. Ze kent je nog niet eens goed. Even je wonden likken en verder kijken, het hoort er allemaal bij :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:18:56 #251
242666 BeamofLight
pi_130279959
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef GM86 het volgende:
Wat een optimisme weer hier... Goed voor het zelfvertrouwen (NOT!)
Zal nog eens m'n updates plaatsen...!
waar heb jij het nu over??

Ze zegt: ik ben niet toe aan een relatie met een x aantal redenen. Is toch gewoon een bullshit-reden, of niet dan?
Maar jij wil voor de gek gehouden worden: ahh koedikoedi je bent zo leuk, maar tja ik twijfel. Het ligt niet aan jou hoor popje, sorry, maar spreek je vast nog! x
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:19:43 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130279975
Je was zelf niet eens verliefd, dan tast dat je zelfvertrouwen toch niet aan?

Als ik onzeker moet worden van alle vrouwen die niet verliefd op me zijn en waar ik bovendien zelf ook niet verliefd op ben (toch ongeveer zo'n 3.000.000.000 vrouwen), dan heb ik het behoorlijk zwaar.
Gourmetten of steengrillen?
pi_130280048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Stel je even aan zeg. Hoezo is dat slecht voor je zelfvertrouwen? Niet iedereen kan in je geïnteresseerd zijn, dat is toch geen persoonlijke afwijzing na een handvol dates. Ze kent je nog niet eens goed. Even je wonden likken en verder kijken, het hoort er allemaal bij :)
Precies. Over twee jaar loop ik vast wel weer een wow-factor type tegen het lijf. :7

*Bonkt met koffiemok tegen slaap*
pi_130280139
Ok, voorspelbare update van mijn kant :')

De it's not you, it's me kaart is gespeeld..

- "Ik ben misschien toch wat te snel gegaan"
- "Ik wil geen valse verwachtingen scheppen "
- "Ik heb het de komende tijd te druk"

Jammer maar helaas. De dates waren leuk moet ik maar denken :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:27:05 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130280180
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:25 schreef Rickario het volgende:

Ah, dat is de top 3 uit 'hoe poeier ik iemand zo aardig mogelijk af' idd. :+ Shit happens, gelukkig voelde je dit al een beetje aankomen.

Hop, de kroeg in en succes tegen Milan vanavond!
pi_130280208
Op welke sites zitten jullie eigenlijk?

Ik heb mij gister aangemeld op relatieplanet.nl omdat ik daar een heel schattig meisje zag. Ik een berichtje sturen, helaas geen reactie. ;(
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:30:13 #257
242666 BeamofLight
pi_130280265
awesome topic, haha lach me te pleuris steeds hier

binnenkort zal ik jullie weer laten meegenieten, I'm afraid.
pi_130280274
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:28 schreef Eglesiar het volgende:

Ik heb mij gister aangemeld op relatieplanet.nl omdat ik daar een heel schattig meisje zag. Ik een berichtje sturen, helaas geen reactie. ;(
Ik zit vooral op Fok en The Hun.
pi_130280292
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik zit vooral op Fok en The Hun.
Datingsites dus. :)
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:31:43 #260
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130280303
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
awesome topic, haha lach me te pleuris steeds hier

binnenkort zal ik jullie weer laten meegenieten, I'm afraid.
Meende ge dat nou? Wat jammer!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:39:58 #261
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130280505
quote:

Balen man! Iedereen hier weet wel hoe het voelt vrees ik ;)
Komt goed, eventually :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130280551
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:28 schreef Eglesiar het volgende:

De meid waar ik nu contact mee heb reageerde pas na 5 dagen ofzo nadat ik haar een berichtje gestuurd hebt. En zo zijn er best veel mensen die pas een aantal dagen later reageren. ja op Relatieplanet :)
pi_130280612
quote:

'Ik heb het de komende tijd te druk', dat is toch wel de kutsmoes der kutsmoezen. Beetje respectloos wel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130280640
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

De meid waar ik nu contact mee heb reageerde pas na 5 dagen ofzo nadat ik haar een berichtje gestuurd hebt. En zo zijn er best veel mensen die pas een aantal dagen later reageren. ja op Relatieplanet :)
Geduld is een schone zaak, niet iedereen zit hele dagen op internet ;)
pi_130280715
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

'Ik heb het de komende tijd te druk', dat is toch wel een kutsmoes der kutsmoezen. Beetje respectloos wel.
Niet alleen respectloos, die krijgen van mij direct de vraag of ze gewoon toe willen geven dat ze er geen zin meer in hebben.. Met smoezen en excuses hoef je bij mij echt niet aan te komen, we zijn allemaal (bijna dan ;)) volwassen, wees dat ook en handel ernaar.. (sorry, kan hier niet zo goed tegen op deze manier en het gaat niet eens over mijzelf :@)

Iets meer uitleg: Vaak meegemaakt en mee gespeeld op deze manier.. Accepteer ik niet langer. Het is graag of niet!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 17:49:36 ]
pi_130280855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Geduld is een schone zaak, niet iedereen zit hele dagen op internet ;)
Zo bedoelde ik het dus idd. :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:53:24 #267
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130280871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet alleen respectloos, die krijgen van mij direct de vraag of ze gewoon toe willen geven dat ze er geen zin meer in hebben.. Met smoezen en excuses hoef je bij mij echt niet aan te komen, we zijn allemaal (bijna dan ;)) volwassen, wees dat ook en handel ernaar.. (sorry, kan hier niet zo goed tegen op deze manier en het gaat niet eens over mijzelf :@)

Iets meer uitleg: Vaak meegemaakt en mee gespeeld op deze manier.. Accepteer ik niet langer. Het is graag of niet!
"Ik ben heel brak van het uitgaan"
"Ik wil je niet teleurstellen"
"Ik heb een ex-complex"

Het is best leuk om daar een documentje mee aan te leggen, met de beste smoezen :)
Moet wel zeggen dat eerlijkheid soms ook wel een vervelende (nare) reactie op kan leveren, heb ik ondervonden. Stalkerige mails, boosheid, etc. Maar meestal krijg je juist terug dat het gewaardeerd wordt. Andersom ook, liever eerlijk dan twijfelen waarom iemand zo vaag doet.
pi_130280906
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar voel ik me dan te goed voor. Laat gaan jongeh zoals Gijp het zegt. Next.
pi_130280938
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:54 schreef Rickario het volgende:

[..]

Daar voel ik me dan te goed voor. Laat gaan jongeh zoals Gijp het zegt. Next.
Begrijpelijke reactie, en inderdaad: Next!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:57:37 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130280999
Smoezen of niet.. het komt altijd op hetzelfde neer "het wordt niets"
Maybe in de toekomst ooit eens, maar dan ligt het initiatief bij de ander. Simple as that :)
pi_130281033
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Smoezen of niet.. het komt altijd op hetzelfde neer "het wordt niets"
Maybe in de toekomst ooit eens, maar dan ligt het initiatief bij de ander. Simple as that :)
Netjes verwoord :).
pi_130281179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:15 schreef Rickario het volgende:

[..]

Reageer met "Helemaal leuk!" :r
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

die punt achter tinten is lelijk. Zeg haar dat.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat ja. Daarnaast mag ze wel eens kiezen of ze kapitalen of onderkast gebruikt aan het begin van de regel :{w
Heb gezegd dat ze niet door mijn Fok!-vriendjes test graadmeter is gekomen, zodat ze nooit mijn nieuwe liefde van mijn leven kan worden :)
pi_130281299
quote:

[..]

Als er vijf zeggen dat ze het te druk hebben, en je verschuift het 1 week, dan is er vast wel 1 die het daadwerkelijk te druk had en nu wel kan :P . Alleen denk ik niet dat je vijf top vrouwen tegelijk kunt vinden op een site, aangezien alleen het balans mannen /vrouwen al niet klopt en de meeste hotties toch wel dagelijks een date kunnen scoren en daarom niet eens de moeite doen om een profiel aan te maken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130281378
Maar eens zon PaiQ profiel aangemaakt, het ziet er op zich wel laagdrempelig en leuk uit. En je hebt direct contact via PM, das ook wel fijn.

Blijf mijn Knuz profiel er wel lekker naast houden.
pi_130281595
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:10 schreef lasapparaat het volgende:
Maar eens zon PaiQ profiel aangemaakt, het ziet er op zich wel laagdrempelig en leuk uit. En je hebt direct contact via PM, das ook wel fijn.

Blijf mijn Knuz profiel er wel lekker naast houden.
Knuz? Bij die naam alleen al krijg ik al braakneigingen. Ik krijg spontaan allemaal libellevrouwen visioenen :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:22:44 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130281694
Die zitten er ook op. Knuz is echt heerlijk om te lachen.

Kreeg op mijn profiel ook dit soort berichtjes van libellevrouwen die 40 jaar ouder waren dan ik:
quote:
Afzender: Victress
Datum: 02-12-2010 om 10:15
Titel: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............

Inhoud bericht:
JAMMER DAT JE NIET MEER GEREAGEERD HEBT OP MIJN BERICHTJE, IK WAS GRAAG DE DISCUSSIE MET JE AANGEGAAN.
OMDAT DIT SOORT OVER HET PAARD GETILDE ‘JONGETJES’ ALS JIJ NOG VEEL MOETEN LEREN HEB IK JE TEKST HIER EN DAAR VOORZIEN VAN COMMENTAAR.
NIET OVERAL WANT DAT WAS ME TEVEEL MOEITE, MAAR ALS JE NOG VRAGEN HEBT WAAR IEMAND MET VEEL LEVENSERVARING EN EEN HOGER IQ EN EQ DAN DAT JIJ HEBT ANTWOORD OP ZOU KUNNEN GEVEN: BE MY GUEST!!!
En dit gaat dan nog echt zoveel kantjes door. :') Allemaal in capslock uiteraard.
Heb het allemaal bewaard. :+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:32:33 #277
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130281949
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:22 schreef Silenus het volgende:
Die zitten er ook op. Knuz is echt heerlijk om te lachen.

Kreeg op mijn profiel ook dit soort berichtjes van libellevrouwen die 40 jaar ouder waren dan ik:

[..]

En dit gaat dan nog echt zoveel kantjes door. :') Allemaal in capslock uiteraard.
Heb het allemaal bewaard. :+
Jouw profiel werkt dit soort reacties ook in de hand. Het blijft slim, zo kun je goed filteren.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:35:07 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130282035
Haha, dat klopt. Het ironische is dat ik dus twee dagen eerder deze alleraardigste reactie van dezelfde persoon kreeg:

quote:
Afzender: Victress
Datum: 30-11-2010 om 21:07
Titel: één ding

Inhoud bericht:
Hallo Thijs,

Ik heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool, behalve een……… een fulltime moeder hoeft niet per definitie werkeloos te zijn. Er zijn situaties die het noodzakelijk maken dat je er 24/7 voor je kind bent. Het zou dan voor zowel moeder als kind onverstandig zijn om er nog zo nodig een baan bij te nemen, je doet dan zowel haar/hem als jezelf tekort en dat willen we toch niet, wel dan?
Verder veel succes hier!

Groetjes Bernadette
Nou, dat krijg je er dus van als je geen reactie stuurt. Een rant van anderhalf uur waar de Beelzebub nog jaloers op zou zijn. _O- :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:37:42 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130282110
Ik zie Silenus laptop nu echt voor me met een goed georganiseerde mappenstructuur van de diverse websites.. zijn profielen, dan de berichten die verstuurd zijn aan hem door de vrouwen. Eventueel nog zijn/haar reacties erop. Foto-tje erbij geplakt :+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:42:14 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130282258
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie Silenus laptop nu echt voor me met een goed georganiseerde mappenstructuur van de diverse websites.. zijn profielen, dan de berichten die verstuurd zijn aan hem door de vrouwen. Eventueel nog zijn/haar reacties erop. Foto-tje erbij geplakt :+
:D
Als je het doet moet je het goed doen en het uiterst serieus nemen :7
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130282271
quote:
Hihi.

Jammer trouwens voor Rickario.

Ennehm.. als het goed is zie ik mn fling zometeen. Alleen wanneer precies en waar is nog niet duidelijk. Volgens mij werkt ie tot 19 uur. Wat zouden jullie doen? Nog even afwachten daarna.. of zelf maar contact opnemen?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:43:25 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130282296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Hihi.

Jammer trouwens voor Rickario.

Ennehm.. als het goed is zie ik mn fling zometeen. Alleen wanneer precies en waar is nog niet duidelijk. Volgens mij werkt ie tot 19 uur. Wat zouden jullie doen? Nog even afwachten daarna.. of zelf maar contact opnemen?
Ligt eraan hoe graag je het wilt weten ;)
pi_130282321
Van catfish is trouwens ook een serie op MTV, best leuk om te zien. Vooral als het meisje denkt dat ze met de man van haar dromen chat, ermee gaat trouwen etc... en hem dan gaat opzoeken en blijkt dat het een meisje is.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:44:33 #284
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130282331
quote:
Haha, nee. Alleen een paar haatmails van knuz bewaard, en de klassieker met Dolfinbianca natuurlijk. Die lees ik nog wel eens door als ik wil lachen.

Voor de rest geen excel-files. :+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:46:00 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130282369
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:44 schreef Silenus het volgende:

Excelsites zijn voor mietjes :{w
pi_130282712
quote:

[..]

Haha, nee. Alleen een paar haatmails van knuz bewaard, en de klassieker met Dolfinbianca natuurlijk. Die lees ik nog wel eens door als ik wil lachen.

Heb je dan zo'n uitzonderlijk profiel waarin je alle libelle dames in het harnas jaagt? Screenshotje? :D
pi_130282911
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:18 schreef Rickario het volgende:

[..]

Knuz? Bij die naam alleen al krijg ik al braakneigingen. Ik krijg spontaan allemaal libellevrouwen visioenen :')
Tja die heb je overal wel zitten :P. Moet wel zeggen dat ik internetdaten nog maar sinds kort doe (tot weinig succes dusver). Maar je hebt er inderdaad personen tussenzitten.

Soms dan heb je dus ook een heel leuk gesprek gaande, willen ze je whatsapp en all hebben en dan hoor je vervolgens ineens niks meer van ze. Of dan wil je iets afspreken en dan kunnen ze ineens nooit.

Zo had ik een aantal weken lang (ik zit nu 2 maand bij knuz) contact met een of andere meid uit enschede. Heel leuk allemaal berichtjes uitwisselen, had echt t idee dat t van beide kanten klikte. Dus ik denk van nou, dit wordt wat. Probeer je met al het mogelijk wat met haar af te spreken en dan kan ze zogenaamd ineens nooit omdat ze altijd moet werken. Blijft het berichten sturen nog een weekje doorgaan en dan hoor je ineens niks meer van haar en heeft ze haar profiel verwijdert.

Achteraf ben ik dan blij dat ze niet meer reageren want zo'n persoon zou ik zowieso nooit wat mee willen beginnen. Maar toch is het jammer dat het dan weer zo moet gaan. Het voordeel lijkt me juist dat je elkaar wat beter leert kennen van zon datingsite, mijn eerste 2 vriendinnen heb ik leren kennen door uit te gaan/uit te vragen (een was een collega van me). En het nadeel daarvan is toch dat je de persoon niet zo goed kent van tevoren.

Goed, ik zie wel waar het op uit loopt. Dit is geen rant trouwens, gewoon een ervaring die ik wil delen :P.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:02:15 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130282951
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef lasapparaat het volgende:
met een of andere meid uit enschede
It wasn't me! :o
pi_130283067
quote:

[..]

Nu woon ik hier zowat al een paar jaar, maar dit zegt me dan weer niks?
pi_130283238
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef lasapparaat het volgende:

[..]

Blijft het berichten sturen nog een weekje doorgaan en dan hoor je ineens niks meer van haar en heeft ze haar profiel verwijdert.

Achteraf ben ik dan blij dat ze niet meer reageren want zo'n persoon zou ik zowieso nooit wat mee willen beginnen.
Het kan zijn dat ze een ander gevonden heeft en toen haar profiel had verwijderd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:14:40 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130283394
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nu woon ik hier zowat al een paar jaar, maar dit zegt me dan weer niks?
Is ook van best wel lang geleden. Toen wilde ik van Relatieplanet af, zag ik haar profiel, paste ik mijn profiel aan op die van haar...en stuurde toen een reactie. Even in spoilers anders wordt het zo superlang.

Haar profiel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn profiel wat ik toen even op haar had toegespitst :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, reactie dus naar haar:
SPOILER
Ik kreeg terug:
SPOILER
Mijn reactie:
SPOILER
Haar reactie:
SPOILER
Niet op gereageerd, kreeg ik nog een berichtje:
SPOILER
Toen nog een reactie van mij:
SPOILER
Nou, toen kreeg ik me toch een hilarische reactie. :')

SPOILER
Niet meer op gereageerd, vond dat de grap wel lang genoeg had geduurd..
Kreeg ik daarna toch nog dit:

SPOILER
Alleen lezen als je niks te doen hebt! ;)
pi_130283583
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alleen lezen als je niks te doen hebt! ;)
Ik ga zo toch even in een dampend bad, de koorts helpen uitzweten, dus dat komt wel goed. Recensie volgt nog!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:20:10 #293
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130283587
Ik lig nu al krom
pi_130283636
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk kijk ik ook soaps, vooral As the world turns, Dallas, Onderweg naar morgen, GTST, Married with children, Dr. Drake Ramore, The hills belong to us en 'what kind of stupid idiot are you'.
:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130283734
Hahahaha.
Eerst dacht ik... dat meisje speelt dat ook gewoon joh.
Later dacht ik... nee... zal wel echt zijn.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:24:35 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130283773
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Kekaa het volgende:
Hahahaha.
Eerst dacht ik... dat meisje speelt dat ook gewoon joh.
Later dacht ik... nee... zal wel echt zijn.
Genoeg mensen die zo zijn..e n ook een partner vinden. Helaas niet in Silenus.. vond het nog wel match made in heaven O+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:25:07 #297
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130283791
Thijs! _O-

Potver, ik ga stuk hier :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130283833
:+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:27:29 #299
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130283875
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Genoeg mensen die zo zijn..e n ook een partner vinden. Helaas niet in Silenus.. vond het nog wel match made in heaven O+
hehe, vind ze ook wel leuk zo samen
pi_130283879
@ Thijs...

Jij hebt zin man....
Ik zou allang afgehaakt zijn bij het eerste bericht..... :P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')