abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:33:53 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130297775
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:32 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik had hem rond half 8 geappt en toen kreeg ik later terug dat ie nog aan het werk was. Hij zou laten weten wanneer ie vrij was. Dus...ik hebondertussen het halve huishouden gedaan haha. En 1 minuut na 11 kreeg ik weer een berichtje. Toen maar afgesproken voor morgen.
Positief toch? Hij wilt wel nog afspreken en snel ook :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130297792
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar dat is maar een heel kort stukje. Het is voor wat langere stukken gesprek een hoop handwerk.

[..]

Wat jij vindt interesseert me eerlijk gezegd niet meer zoveel. Want hoe hard ik mijn best ook doe, jij kijkt nooit naar het positieve, je erkent nooit hoe hard ik bezig ben. Het enige dat je doet is zeiken over wat ik volgens jou allemaal niet doe.
Begin gewoon eens met een kort stukje, wat het voor jou aardig weergeeft. Gewoon om een beeld te schetsen. We hoeven echt de complete Dode Zee-rollen niet weergegeven te zien worden hier.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130297891
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tot nu toe valt het allemaal best mee, hij is bezig geweest en wil z'n chats posten ter hulp. Ik ben zeer benieuwd. Wacht eerst gewoon daar eens op ipv gelijk hem met de grond gelijk te maken ondanks dat ie een paar weken/maanden netjes afzijdig is geweest.
Eens.
pi_130297895
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Positief toch? Hij wilt wel nog afspreken en snel ook :)
Ja... ik wacht nog even af met positief zijn. We zullen het zien morgen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:38:13 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130297997
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tot nu toe valt het allemaal best mee, hij is bezig geweest en wil z'n chats posten ter hulp. Ik ben zeer benieuwd. Wacht eerst gewoon daar eens op ipv gelijk hem met de grond gelijk te maken ondanks dat ie een paar weken/maanden netjes afzijdig is geweest.
3 pagina's vol lullen en bij 1 van zijn eerste reacties al vermelden dat hij een chat log ging plaatsen. Ipv dat doen de verdere pagina's vol janken over dat alle vrouwen kut zijn en het allemaal aan de rest ligt.

Herkenbaar patroon toch?

Goed gaan we verder.

Excuus is dat het lastig is een chatlog te plaatsen. Ik bewijs in 2 min tegendeel.

Volgend excuus. Ja is maar een klein stukje.

Vraag je om een klein stukje net zo lang als die van mij.

Weer een excuus, het interesseert hem niks wat ik vind bla bla bla negatief bla bla bla.

Wederom herkenbaar patroon, is het niet? Tel daar zijn "geschiedenis" bij op en balletje is rond.

Ben benieuwd, zie het morgen wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:39:18 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130298048
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Meer kan je niet doen inderdaad. Maar veel plezier morgen!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:39:30 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130298055
En leer jij eens niet overal enters te plaatsen. Echt man.. relax. Hij gaf gewoon antwoord op vragen/reacties die hier kwamen. Dat jij hem graag op je pispaaltje zet moet je zelf weten. Maar tis verdomde irritant. We kennen je mening onderhand wel. (als we het toch over herhaling hebben)

M'n baas deed vroeger ergens altijd een kwartier over waar ik binnen 2 min klaar mee was. Snapte ik t.. nee, maar dat heet acceptatie dat niet iedereen zo geweldig als jij is :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Cue_ op 20-08-2013 23:45:26 ]
pi_130298109
Net ook maar eens een OKCupid aangemaakt.

Moet wel zeggen dat het er vele malen leuker en professioneler uitziet als Knuz.nl. Ook maar eens de moeite genomen om eens wat gekke leuke dingen op mijn profiel te zetten ipv de standaard man zoekt vrouw en heeft hobby x en y onzin.

Met alle respect aan Knuz.nl dat wel omdat het een van de weinig echte gratis datingsites is. Maar als je die lay-out ziet dan knap je bij voorbaat al bijna op een profiel af omdat het er eigenlijk ook niet uitziet.

Maar ik zal jullie wel op de hoogte houden van mijn datingavonturen :P.
pi_130298120
pfffffffffff wat een ge********* weer, ik weet nu waarom ik zelden nog iets schrijf.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:41:07 #85
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130298129
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:36 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Hij appt je DIRECT na z'n werk. Da's echt wel een goed teken hoor, als hij er geen zin in zou hebben, had hij je later pas geappt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130299209
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Begin gewoon eens met een kort stukje, wat het voor jou aardig weergeeft. Gewoon om een beeld te schetsen. We hoeven echt de complete Dode Zee-rollen niet weergegeven te zien worden hier.
Ik weet het niet goed. Wil je vooral de pogingen zien waar het echt mislukt en vanaf het begin saai loopt of meer de goede dingen?

Deze is misschien wel aardig omdat het redelijk leek te beginnen en toen vastliep. Iemand gaf hier eerder het advies om te vragen wat er mis ging, en dit gesprek is daarom ook bijzonder, want ik heb dat toen ook gevraagd omdat zij ook best eerlijk was (Dit is niet het leukste, meest positieve gesprek dat ik gevoerd heb. Ben benieuwd wat jullie willen zien. )

De vetgedrukte stukken zijn van mij, de andere stukken van haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door benzin op 21-08-2013 00:17:08 ]
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:08:54 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130299379
Ben nu heel benieuwd wat er geknipt is :o
pi_130299742
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:08 schreef Cue_ het volgende:
Ben nu heel benieuwd wat er geknipt is :o
Ik was ten tijde van dat gesprek al een beetje gefrustreerd en geïrriteerd. Zoals ik al aangaf, niet mijn beste of leukste gesprek en achteraf was wat ik zei niet zo handig. Ik heb het stuk met de knip er nu terug tussen geplaatst, is wel zo eerlijk.
pi_130299755
Hmm, de vraag "ik welke categorie val ik dan?" komt wat wanhopig over en "vind je jezelf slim?" vind ik een rare vraag. Je bent ook te veel met jezelf bezig lijkt het.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:19:38 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130299799
Hij stelt wel vragen, ze reageerde ook weer niet op alles.. zoals over der vakantie.
pi_130299845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Fascination het volgende:
Hmm, de vraag "ik welke categorie val ik dan?" komt wat wanhopig over
Vind je? Ik vond dat eigenlijk wel meevallen.

quote:
en "vind je jezelf slim?" vind ik een rare vraag. Je bent ook te veel met jezelf bezig lijkt het.
Dat is achteraf gezien inderdaad een wat rare vraag ja.

Ik ben teveel met mezelf bezig? Wat moet ik dan doen om meer met haar bezig te zijn? Ik probeer interesse te tonen in haar en vragen te stellen?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:22:28 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130299898
Misschien meer doorgaan op een onderwerp ipv snel te wisselen?
pi_130300117
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik was ten tijde van dat gesprek al een beetje gefrustreerd en geïrriteerd. Zoals ik al aangaf, niet mijn beste of leukste gesprek en achteraf was wat ik zei niet zo handig. Ik heb het stuk met de knip er nu terug tussen geplaatst, is wel zo eerlijk.
Ik vind eigenlijk dat je best een leuke poging doet het gesprek gaande te houden. Af en toe wat speelser, heel anders dan hoe ik je herinner uit andere topics.

Al lijkt het net een gesprek tussen een jong pubermeisje en een serieuze dertiger. Denk dat je het niet zo op jezelf moet betrekken, af en toe loopt het gewoon wat minder. Ik heb ook nog nooit een leuke match via Paiq gehad. De leukste contacten en dates zijn toch uit oneliners en speeddates ontstaan. Misschien wat minder focussen op het negatieve (dat vrouwen zo oppervlakkig en niet leuk op Paiq zijn).
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_130300544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet het niet goed. Wil je vooral de pogingen zien waar het echt mislukt en vanaf het begin saai loopt of meer de goede dingen?

Deze is misschien wel aardig omdat het redelijk leek te beginnen en toen vastliep. Iemand gaf hier eerder het advies om te vragen wat er mis ging, en dit gesprek is daarom ook bijzonder, want ik heb dat toen ook gevraagd omdat zij ook best eerlijk was (Dit is niet het leukste, meest positieve gesprek dat ik gevoerd heb. Ben benieuwd wat jullie willen zien. )

De vetgedrukte stukken zijn van mij, de andere stukken van haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel te serieus joh. Iets meer dollen en zo nu en dan wat meer risico nemen. Ik begrijp wel waarom ze het sfeerloos vind. Daarnaast weet ik niet hoe oud je bent, maar als je het over meisjes hebt denk ik aan kinderen van onder de 15 ofzo. Daarnaast zou ik geen vragen over jezelf stellen. Komt ook wat raar en onzeker over denk ik.

Wat je baan betreft ben ik bang dat je te veel in vaktermen praat en te veel in details omgaat. Maak het begrijpelijker door gewoon een voorbeeld te geven van wat je werk voor haar kan betekenen ofzo.

Verder weet ik niet wat voor foto's je hebt. Een rare foto kan nogal roet in het eten gooien. ..

Er zitten zat aantrekkelijke, leuke en intelligente dames op Paiq. Je moet het alleen niet allemaal te serieus nemen. Eerst flink ouwehoeren en dan komt het vanzelf wel op serieuzere onderwerpen die er toe doen uit.

Zo moeilijk is het allemaal niet. Door normaal te doen en er redelijk uit te zien val je eigenlijk al op, op Paiq heb ik gehoord van een paar dates die ik had via Paiq :')
pi_130300599
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat je best een leuke poging doet het gesprek gaande te houden. Af en toe wat speelser, heel anders dan hoe ik je herinner uit andere topics.

Al lijkt het net een gesprek tussen een jong pubermeisje en een serieuze dertiger. Denk dat je het niet zo op jezelf moet betrekken, af en toe loopt het gewoon wat minder. Ik heb ook nog nooit een leuke match via Paiq gehad. De leukste contacten en dates zijn toch uit oneliners en speeddates ontstaan. Misschien wat minder focussen op het negatieve (dat vrouwen zo oppervlakkig en niet leuk op Paiq zijn).
Dankjewel! Ik zei al, ik heb echt heel erg mijn best gedaan. Hoewel ik dat speelse misschien ook een beetje heb overdreven een paar keer.

Dat het zo overkomt is wel een probleem, want ik ben zelf eigenlijk pas 24. Dus ik kom dan misschien ook nog veel te serieus over?

Nja, waar ik van baal is dat bijna alles wel ergens vastloopt en ondanks dat je zegt dat ik het niet op mezelf moet betrekken zie ik toch mezelf als gcd.

Wat vinden jullie van de start van onderstaand gesprek? Te speels/onhandig?

SPOILER
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:45:23 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130300736
Ik zou sowieso je smiliegebruik verminderen, zeker van de (a). Daar zou ik zelf helemaal gek van worden

"super knap meisje" .. ja dat is wss wat teveel van het goede. DAarbij 'meisje' komt dan wat raar over.
Verder doe je het wel redelijk denk ik zo. Ben zelf niet zo van die chatgesprekken en vind al snel dingen saai, irritant of te gemaakt. Dus durf er ook niet te veel over te zeggen :)
pi_130300764
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Vind je? Ik vond dat eigenlijk wel meevallen.
Ja, je wilde stiekem bevestiging en dat moet je niet vragen.

quote:
[..]

Dat is achteraf gezien inderdaad een wat rare vraag ja.

Ik ben teveel met mezelf bezig? Wat moet ik dan doen om meer met haar bezig te zijn? Ik probeer interesse te tonen in haar en vragen te stellen?
Hmm, vooral het einde van het gesprek. Wat kan ik doen om het gesprek beter te laten verlopen etc. Gewoon laten voor wat het is en je focussen op iemand anders. Iedereen maakt weleens fouten en je treft altijd iemand waarmee het niet goed klikt. Door zo te blijven smeken om een nieuwe kans, maak je het alleen maar erger.

Oh en dat over dat je wordt weggeklikt na het verschijnen van de foto's of om andere stomme redenen komt ook niet zo aantrekkelijk over. :P
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130300866
Werken datingsites inmiddels al iets beter voor mensen zoals ik?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:50:25 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130300905
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Werken datingsites inmiddels al iets beter voor mensen zoals ik?
Denk het niet. Datingsites veranderen niet echt. Komen alleen maar meer mensen op en je moet steeds meer opvallen. Eerst je eigen zaakjes op orde hebben denk ik zo :)
pi_130300922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Dankjewel! Ik zei al, ik heb echt heel erg mijn best gedaan. Hoewel ik dat speelse misschien ook een beetje heb overdreven een paar keer.

Dat het zo overkomt is wel een probleem, want ik ben zelf eigenlijk pas 24. Dus ik kom dan misschien ook nog veel te serieus over?

Nja, waar ik van baal is dat bijna alles wel ergens vastloopt en ondanks dat je zegt dat ik het niet op mezelf moet betrekken zie ik toch mezelf als gcd.

Wat vinden jullie van de start van onderstaand gesprek? Te speels/onhandig?

SPOILER
quote:
Iedereen vind lachen natuurlijk leuk, maar ik heb ook best wel humor, al zeg ik het zelf natuurlijk (a)
Maar mijn grappen zijn vaak tamelijk ingewikkeld, wel tamelijk spontaan
Dus als je van hele platte grappen houdt heb je pech ;p

Ben ik voor de uitdaging geslaagd?
Dit komt op mij over alsof jij je beter voelt dan de rest.

quote:
Ik hoop dat deze uitdaging moeilijker is dan (a)
Tik.. Tik... (6)
Het blijft wel heel lang stil, ik heb je toch niet zo hard laten denken dat je hersens zijn vastgelopen he? :$

Wauw trouwens, je bent echt een super knap meisje
En supergezellig tot nu toe
Nu nog leren springen als een dolfijn ;p

Dit vind ik nogal kriebel posts

Verder stel je nogal veel "waarom" vragen. Alsof je gesprekspartner zich overal voor moet verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')