Je hebt ook nog van die netwerken waar je alleen op uitnodiging lid van kan worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
In het verlengde daarvan; hoe werkt dat mooie mensen dating eigenlijk? Liegen over dat je eruit ziet als een of andere rockster halfgod terwijl je met een stalen gezicht foto's instuurt waarop je eruit ziet als de triangelist van de Josti band?
Je vond mijn springfoto's op FB anders wel leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je vergeet de springfoto's. Een rage die echt alleen maar in het begin leuk en origineel was (en dat zelfs met mate). Maar nog steeds zie ik ze langs komen.
Voor als je van inteelt houdt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:06 schreef MissGump het volgende:
Je hebt ook nog van die netwerken waar je alleen op uitnodiging lid van kan worden.
Nou dan ben je dus niet 'hoogopgeleid', maar eigenlijk dus gewoon 'gemiddeld opgeleid'. Op e-matching is natuurlijk geen plaats voor havoklantjes die de standaardsmoesjes hebben als 'ik had makkelijk vwo kunnen doen maar had toen geen zin' etc.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het prima aan te tonen. De vraag is inderdaad hoeveel waarde het heeft. Ik heb officieel alleen de havo afgerond maar stijg qua intelligentie ver boven de gemiddelde 'hogeropgeleide' uit.
Precies. Vrijmetselaar-dating.com bijv.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
Je hebt ook nog van die netwerken waar je alleen op uitnodiging lid van kan worden.
Ik vraag juist altijd:quote:
Oh dearquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vraag juist altijd:
"En hoe voel je je daar dan bij?"
"Wat geeft dat jou voor gevoel?"
"Hoe denk je dat anderen nu naar je kijken" etc...
Maar dan willen ze neem ik aan dat je bij de vrijmetselarij zit?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Vrijmetselaar-dating.com bijv.
Overigens was Paiq vroeger ook op uitnodiging.
Dat was natuurlijk een grapje, apie. De vrijmetselarij is bij uitstek iets waar je niet zomaar bijkomt en daar is al helemaal geen datingsite van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:16 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dan willen ze neem ik aan dat je bij de vrijmetselarij zit?
Ik dacht meer aan zoiets (alle yuppen verzamelen!):
https://www.theinnercircle.co
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een grapje, apie. De vrijmetselarij is bij uitstek iets waar je niet zomaar bijkomt en daar is al helemaal geen datingsite van.
Whehe.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou dan ben je dus niet 'hoogopgeleid', maar eigenlijk dus gewoon 'gemiddeld opgeleid'. Op e-matching is natuurlijk geen plaats voor havoklantjes die de standaardsmoesjes hebben als 'ik had makkelijk vwo kunnen doen maar had toen geen zin' etc.
Ik hoor die klacht vakerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh dear
Sommige mannen zouden trouwens wel iets meer uit mogen spreken wat ze voelen... Misschien ligt het aan mij, maar vage "hints" pik ik niet op
Nou, wat ik meer zeg is dat ik een complex persoon ben. Ik heb slechte, maar ook zeker heel veel goede en leuke kanten. Alleen die goede en leuke kanten zijn niet altijd even duidelijk. En eerlijk is eerlijk, als je het eerste verkopen niet goed kan, kan ze nooit de leuke kanten ontdekken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je impliceert eigenlijk dus dat je geen leuk persoon bent...
Misschien moet je daar eerst aan werkeneen goed zelfbeeld straal je namelijk uit naar je omgeving
Heeft iedere persoon niet slechte en goede kantenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, wat ik meer zeg is dat ik een complex persoon ben. Ik heb slechte, maar ook zeker heel veel goede en leuke kanten. Alleen die goede en leuke kanten zijn niet altijd even duidelijk. En eerlijk is eerlijk, als je het eerste verkopen niet goed kan, kan ze nooit de leuke kanten ontdekken.
Ik heb soms moeite met mezelf, maar dat betekent niet dat ik mezelf niet leuker zou mogen maken of mezelf niet beter mag leren te verkopen zodat die goede en leuke kanten goed uitkomen.
Toch?
Met de mannen die ik aantrek welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoor die klacht vaker
M'n ex zei laatst nog tegen me: ik vind het heel fijn dat jij tenminste wel praat blablabla
is het echt zo slecht gesteld dan met de mannen
uhm... ja?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoor die klacht vaker
M'n ex zei laatst nog tegen me: ik vind het heel fijn dat jij tenminste wel praat blablabla
is het echt zo slecht gesteld dan met de mannen
Misschien moet je minder denken, en meer zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, wat ik meer zeg is dat ik een complex persoon ben. Ik heb slechte, maar ook zeker heel veel goede en leuke kanten. Alleen die goede en leuke kanten zijn niet altijd even duidelijk. En eerlijk is eerlijk, als je het eerste verkopen niet goed kan, kan ze nooit de leuke kanten ontdekken.
Ik heb soms moeite met mezelf, maar dat betekent niet dat ik mezelf niet leuker zou mogen maken of mezelf niet beter mag leren te verkopen zodat die goede en leuke kanten goed uitkomen.
Toch?
Whehe. Ik weet wat jijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een grapje, apie. De vrijmetselarij is bij uitstek iets waar je niet zomaar bijkomt en daar is al helemaal geen datingsite van.
Hoe heet'ie van hem dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met de mannen die ik aantrek wel
De Dokter is ook niet zo uitgesproken in die dingen. Maar goed, hij is iig niet bang om "het beestje bij de naam te noemen", dat is al een grote verbetering
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe heet'ie van hem dan?
Die van mij "Martin Luther King"
Af en toe komt'ie omhoog en zegt'ie: "I have a dream!"
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe heet'ie van hem dan?
Dat moet ik absoluut, maar ik heb daar heel veel moeite mee. Ik leef heel erg in gedachten. Ben laatst al eens aan de gang gegaan met de oefeningen in zo'n mindfulnessboekje, maar dat helpt tot nu toe maar mondjesmaat. Ze gaan eigenlijk niet zo goed omdat ik er elke keer achter kom dat ik alweer een paar minuten zat te denkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Misschien moet je minder denken, en meer zijn?
Wat zijn je goede/leuke kanten dan?
Dat wordt seks op het liedje van Bakermat:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe heet'ie van hem dan?
Weetje... als je dat laatste stuk nou achterwege laat, dan is het al een heel stuk positiever!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat moet ik absoluut, maar ik heb daar heel veel moeite mee. Ik leef heel erg in gedachten. Ben laatst al eens aan de gang gegaan met de oefeningen in zo'n mindfulnessboekje, maar dat helpt tot nu toe maar mondjesmaat. Ze gaan eigenlijk niet zo goed omdat ik er elke keer achter kom dat ik alweer een paar minuten zat te denken![]()
![]()
Ik vind dat altijd een lastige vraag, ik vind het lastig om het goed te verkopen. Maar ik vind sowieso dat ik zo nu en dan erg grappig kan zijn, ben slim, op sommige gebieden een doorzetter, kan goed luisteren, ben geduldig, ben lief.
Maar het zijn allemaal dingen die op de lange termijn pas belangrijk worden en niet echt handig zijn als eerste verkoopargumenten. De meeste mensen kopen een huis ook niet omdat ze zien dat de onderhoudskosten waarschijnlijk mee zullen vallen, maar omdat het mooi is en tot de verbeelding spreekt. Die onderhoudskosten zijn meestal later pas een plezierige of onplezierige verassing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |