Als je er nu al geschokt over ben dan zou ik mij er totaal niet mee bezig houden. Schrappen dus en niet meer aan denken. Dit gaat niet werken anders. Je moet er wel gevoel voor hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou zo'n opmerking nooit zo maken, juist helemaal al niet in het echt. Ik ben een beetje geschokt en verbaasd dat dat kan, ik zal het in mijn achterhoofd houden en kijken wat ik ermee kan.
Tja het is een beetje kut als je er op latere leeftijd achter komt wat je allemaal kan zeggen (brutalen hebben echt de halve wereld hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou zo'n opmerking nooit zo maken, juist helemaal al niet in het echt. Ik ben een beetje geschokt en verbaasd dat dat kan, ik zal het in mijn achterhoofd houden en kijken wat ik ermee kan.
Eens.. komt dan al snel creepy en te bedacht over. Of je moet zin hebben om het echt te oefenen, maar daar komt ook weer gevoel bij kijken,want je moet dus wel kunnen aanvoelen waarom het wel of niet gewerkt heeftquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je er nu al geschokt over ben dan zou ik mij er totaal niet mee bezig houden. Schrappen dus en niet meer aan denken. Dit gaat niet werken anders. Je moet er wel gevoel voor hebben.
Welke mijn idool en held is. Duh....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:06 schreef eefje801 het volgende:
Het is niet dat ik het niet kan hebben, ik krijg dan visioenen van deze man:
[ afbeelding ]
I knowquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Welke mijn idool en held is. Duh....
Toen iemand tegen me zei dat ik een mooie achternaam had, was mijn reactie: "Wil je'm hebben?"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen iemand tegen me zei dat ik een mooie achternaam had, was mijn reactie: "Wil je'm hebben?"
(was wel IRL btw).
Niet grof, wel (lichtelijk) brutaal en vrij adrem...
Je kan in principe gewoon alles zeggen, het is maar net hoe je het brengt
Zij ookquote:
Das niet zo moeilijk vaak. En anders gewoon eerlijk zijn. Nog nooit problemen over gehadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Maar zelfs daar kan je dus onderuit komen
Nja, ik moet overkomen als mezelf, maar ik moet wel overkomen als een leuke jongen. Op zich kan het geen kwaad om zowel online als irl te leren hoe ik mezelf kan zijn, maar tegelijk ook leuk. Uiteindelijk gaat het er toch om dat ik mezelf verkoop.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
Als het niets voor je is, niet doen. Want irl zou je het dus ook niet doen, dus waarom online wel. Je moet wel beetje overkomen als jezelf
Firefly zei ook al zoiets, maar ik zie geen manier om binnen hele korte tijd tot een afspraak te komenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:09 schreef -Splash- het volgende:
Trouwens... ik ben sowieso niet van dat uren kleppen. Afspreken en ervaren. Hoe vaak ik wel niet dagen heb gepraat met iemand en irl er binnen 5 minuten mee klaar was (of zij met mij). Zonde van de tijd.
Je impliceert eigenlijk dus dat je geen leuk persoon bent...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef benzin het volgende:
Ik moet eens kijken, ik hou het in elk geval in mijn achterhoofd. Wie weet komt er ergens een mooi moment om het te proberen.
[..]
Nja, ik moet overkomen als mezelf, maar ik moet wel overkomen als een leuke jongen. Op zich kan het geen kwaad om zowel online als irl te leren hoe ik mezelf kan zijn, maar tegelijk ook leuk. Uiteindelijk gaat het er toch om dat ik mezelf verkoop.
[..]
Firefly zei ook al zoiets, maar ik zie geen manier om binnen hele korte tijd tot een afspraak te komenIk probeer de laatste tijd al sneller daarop aan te sturen, paar keer daar zelfs heel direct in geweest, maar meestal komt daar niets uit.
Was ook mijn eerste gedachte. Hoewel ook hier de waarheid in het midden ligt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je impliceert eigenlijk dus dat je geen leuk persoon bent...
Misschien moet je daar eerst aan werkeneen goed zelfbeeld straal je namelijk uit naar je omgeving
Teveel zelfvertrouwen kan onterecht als arrogantie gezien worden (terwijl ik arrogantie toch meer associeer met het verbergen van je onzekerheidquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Hoewel ook hier de waarheid in het midden ligt.
Want teveel zelfvertrouwen (kan dat?) worden in mijn ervaring sommige vrouwen ook weer onzeker van.
Toelatingsexamenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:33 schreef Seikcid het volgende:
Hoe werkt dat 'dating voor hogeropgeleiden' eigenlijk? Moet je dat aantonen met een diploma o.i.d.?
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna elke beroepsgroep wel van die vragen die ze standaard krijgen. Mijn favo blijft (psychologie gestudeerd): "dus jij weet nu wat ik denk?"
Het prima aan te tonen. De vraag is inderdaad hoeveel waarde het heeft. Ik heb officieel alleen de havo afgerond maar stijg qua intelligentie ver boven de gemiddelde 'hogeropgeleide' uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja, retorische vraag natuurlijk. Is niet aan te tonen, buiten dat je alleen hbo of uni kunt aanvinken.
Maargoed, dan kun je nog liegen. Zelfs op knuz zie ik soms zogenaamde hbo'ers terwijl je aan alles af kunt zien dat ze met moeite hun middelbare school hebben afgerond.
Die gebruiken toch het equivalent van een 'door bitch'? M.a.w. iemand wijst je af puur op basis van je foto's.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
In het verlengde daarvan; hoe werkt dat mooie mensen dating eigenlijk? Liegen over dat je eruit ziet als een of andere rockster halfgod terwijl je met een stalen gezicht foto's instuurt waarop je eruit ziet als de triangelist van de Josti band?
Nou inderdaad!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dus dat ze dan weer te geposeerd zijn. (Het is ook eigenlijk nooit goed.)
Het zijn ook altijd dezelfde soorten foto's die je daar terugvindt.
"Ik maak met een iphone een foto van mezelf in de spiegel." (Dat zie je vaak op knuz)
"Ik duw de toren van Pisa weer recht of leun tegen de piramides aan of ik ga er gek bijstaan op de zoutvlakte in Bolivia." (de reizigers)
"Ik heb net een berg beklommen en sta in mijn kaki afrits-broek en bergschoenen te genieten van het uitzicht" (Hoe on-vrouwelijk ziet dat er altijd uit
)
"Ik zit op een terrasje in Italie, eet mijn pizza en zet mijn prodent-glimlach op." (Over geposeerd gesproken)
...Ach eigenlijk kun je alles wel gaan afzeiken, wat maakt het ook allemaal uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |