Mja, te kortzichtig. Een inhoudelijke reactie hoeft niet per se maar als je niet weet wat het is kan je dat vragen, of bewaren voor een later moment.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:40 schreef Silenus het volgende:
Ja, alsof een leek weet wat ERP is. Ik werk in de ICT en zelfs ik weet het niet eens. (Al heb ik ook geen opleiding daarin gedaan.)
Zo gek is dat niet. IT is 'iets met computers', Zorg is 'iets met oude mensen wassen', en ga zo maar door. In feite klopt het ook vaak wel.
Whehe. Doet me aan mijn allereerste date ooit denken. Ze liep de hele week al te mekkeren dat haar printer naar de gallemiezen was, zij balen als een stekker dus en ik zou dat weekend voor het eerst bij haar thuis komen. Dus kwam de onvermijdelijke vraag of ik er even naar wilde kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:38 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben applicatie ontwikkelaar en ontwerp en ontwikkel het ERP-pakket voor een aantal van de grootste woningcorporaties van NL. Maar dan nog presteren sommigen het om te reageren met iets als 'dus jij kan m'n printer wel ff aansluiten toch?'
Dat we die printer niet kunnen aansluiten betekent niet dat we niet beter de computer snappen / logischer na kunnen denken mbt computerzaken. Dus ik snap die vraag wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef Seikcid het volgende:
Mja, te kortzichtig. Een inhoudelijke reactie hoeft niet per se maar als je niet weet wat het is kan je dat vragen, of bewaren voor een later moment.
Zorg welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:31 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jup. Het valt mij trouwens op dat veel mannen in de techniekwereld iets hebben met dames uit de zorg of onderwijs
Hoe erg is dat nu eigenlijk? Ben op facebook eens mijn foto's aan 't doorbladeren, maar ik heb dus echt vrijwel alleen maar foto's met andere erop.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het maakt geen reet uit wat je voor werk doet, als je het maar met liefde/gepassioneerd doet.
Dat riep m'n ex ook. Tot ze er achter kwam dat dat ook betekende dat m'n inkomen ongeveer halveerdequote:
Ik vind het zelf niet erg.. maar genoeg mensen hier wel schijnt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef iXVI het volgende:
Hoe erg is dat nu eigenlijk? Ben op facebook eens mijn foto's aan 't doorbladeren, maar ik heb dus echt vrijwel alleen maar foto's met andere erop.
Tja, dan moet je jezelf afvragen: wil je iets met dat soort mensen die dat wel erg vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet erg.. maar genoeg mensen hier wel schijnt.
Ik even aan de knip. ^^quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook dus heb er ook geen problemen mee als een ander dat doet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef iXVI het volgende:
[..]
Hoe erg is dat nu eigenlijk? Ben op facebook eens mijn foto's aan 't doorbladeren, maar ik heb dus echt vrijwel alleen maar foto's met andere erop.
Volgens mij heeft bijna elke beroepsgroep wel van die vragen die ze standaard krijgen. Mijn favo blijft (psychologie gestudeerd): "dus jij weet nu wat ik denk?"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat we die printer niet kunnen aansluiten betekent niet dat we niet beter de computer snappen / logischer na kunnen denken mbt computerzaken. Dus ik snap die vraag wel.
Krijg ze zelf ook en ik kan er ook weinig mee. Maar het is voor veel mensen gewoon een onbekende wereld.
Iemand praat al zijn hele leven op die manier, dat kun je niet zomaar even veranderen. Als ik Benzo was zou ik het op andere dateingsite proberen waar je niet meteen hoeft te chatten. Meer plagen/flirten/whatever leer je imo alleen irl en gaat een hele tijd overheen (vooral als je dat al natuurlijk niet in je hebt.) En dat is ook verder niet erg, er zijn hordes mannen die daar moeite mee hebben en die komen wel aan een relatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef Godshand het volgende:
Meer plaagstootjes, meer lollig doen.
Wellicht kan ik daar mijn lampje even over laten schijnen..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
95% van mijn foto's is met mijn ex erop, ik heb echt weinig keusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef iXVI het volgende:
[..]
Mensen willen alleen met jou op de foto als ze dronken zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
- Heel vaak zijn het ook nog bijna dronken foto's (persoonlijk gezien vind ik dat helemaal niets)
Haha, nee, dit gaat niet over mij.. Maar het valt mij gewoon op, bij de foto's zoals ik ze tegen kom..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef MissGump het volgende:
[..]
Mensen willen alleen met jou op de foto als ze dronken zijn?
Gewoon recht afknippen is niet slordig lijkt me.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wellicht kan ik daar mijn lampje even over laten schijnen..
- Het is slordig, een foto afknippen, zwart maken..
- Meerdere mensen staat erop, welke ben jij? Raad je plaatje..
- Heel vaak zijn het ook nog bijna dronken foto's (persoonlijk gezien vind ik dat helemaal niets)
Bij paiq kun je dat prima gewoon bijsnijden. Ik vind het juist asociaal als je anderen zonder hun medeweten op een datingsite gaat zetten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wellicht kan ik daar mijn lampje even over laten schijnen..
- Het is slordig, een foto afknippen, zwart maken..
- Meerdere mensen staat erop, welke ben jij? Raad je plaatje..
100%quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij paiq kun je dat prima gewoon bijsnijden. Ik vind het juist asociaal als je anderen zonder hun medeweten op een datingsite gaat zetten.
Ik sta altijd met m'n vrienden op de foto, en ja ook vaak dronken...Aangezien dat juist de momenten zijn waarop je die camera erbij pakt (heuuujj fotooooo!).
Die geposeerde kut-foto's waarbij iemand tegen een boom leunt in het bos en zogenaamd in de verte tuurt, daar krijgt ik nou slappe ballen van.
ik zou zeggen.. stuur es doorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Geposeerde foto's zijn idd (vaak) dramatisch
De leukste foto die ik van mezelf heb was gewoon omdat een vriend van me met z'n telefoon zat te spelen en ik gewoon rustig aan het praten/drinken was. Ik wist niet dat hij een foto maaktetopfoto is't geworden
Ja, maar het probleem is dus dat ze dan weer te geposeerd zijn. (Het is ook eigenlijk nooit goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:09 schreef Kekaa het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon even nieuwe foto's maken.
Zijn ze meteen up to date!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |