abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130306054
Af en toe wel leuke gesprekken op paiq, maar heb ook wel eens echt van die grietjes waar je vanaf minuut 1 elk woord eruit moet trekken. De delete knop heb ik tegenwoordig dan ook snel gevonden bij die gevallen, al blijft het wel zonde van de match.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130306189
Iedereen heeft het over die matches, maar daar heb ik nog nooit voordeel aan bespeurd ten opzichte van bijvoorbeeld oneliner-contacten. Zijn er echt mensen die daar significant verschil in merken?

Los van zaken als roken/drinken en redelijk dichtbij wonen bedoel ik dan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130306468
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iedereen heeft het over die matches, maar daar heb ik nog nooit voordeel aan bespeurd ten opzichte van bijvoorbeeld oneliner-contacten. Zijn er echt mensen die daar significant verschil in merken?

Aan die matches heb ik inderdaad nog nooit wat gehad. Oneliners of speeddate contacten leven doorgaans veel leukere contacten op.
pi_130306625
Krijg alleen vrijwel geen speeddates/oneliners? Tips?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:03:28 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130306663
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef iXVI het volgende:
Krijg alleen vrijwel geen oneliners? Tips?
Interessantere foto's?
pi_130306724
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Interessantere foto's?
Iets waar ik zeker eens naar ga kijken straks als ik thuis ben, wellicht dat ik wat betere foto's erop zou kunnen zetten. Moet helaas bekennen dat ik altijd belachelijk op foto's sta, 0,0 fotogeniek ben en mezelf ook nou niet de knapste figuur vind.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:06:48 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130306763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:05 schreef iXVI het volgende:

[..]

Iets waar ik zeker eens naar ga kijken straks als ik thuis ben, wellicht dat ik wat betere foto's erop zou kunnen zetten. Moet helaas bekennen dat ik altijd belachelijk op foto's sta, 0,0 fotogeniek ben en mezelf ook nou niet de knapste figuur vind.
Je hoeft niet perse knap te zijn. Beetje goede belichting, geen rare houding, geen mensen afgeknipt, geen zonnebril, niet enkel drank foto's, niet in hetzelfde gekleed op alle foto's, beetje lachen.. dat zijn vaak wel de punten waar men hier iets over te zeggen heeft.
pi_130306765
Je kunt zelf ook oneliners sturen he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130306789
Maar goede foto is sowieso belangrijk.
pi_130306813
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:43 schreef Hungry_Joe het volgende:

Nope. Ik stuur liever oneliners.
pi_130306823
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hoeft niet perse knap te zijn. Beetje goede belichting, geen rare houding, geen mensen afgeknipt, geen zonnebril, niet enkel drank foto's, niet in hetzelfde gekleed op alle foto's, beetje lachen.. dat zijn vaak wel de punten waar men hier iets over te zeggen heeft.
Kijk, daar kan ik wat mee.

Op mijn eerste foto drink ik een flesje bier, op mijn tweede foto loop ik de trap op van een oud Grieks theater (waarbij je dus mijn hele lichaam zien) en op mijn derde foto sta ik bij een muur (zie je alleen mijn gezicht), maar heb ik weliswaar een zonnebril op. En mijn shirt op foto 2 en 3 is hetzelfde.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:09:41 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130306843
Zoals iedereen hier zou zeggen "gooi ze hier eens neer" kunnen we eens kijken :)
pi_130306882
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Zoals iedereen hier zou zeggen "gooi ze hier eens neer" kunnen we eens kijken :)
Hmm, neen, zit niet te wachten op de reacties.

Maar met je tips kan ik denk ik wel wat. :)
pi_130306947
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is behoorlijk technisch ja.

Tuurlijk gaat het er vooral om dat ik het leuk vind, maar als zoiets kennelijk een reden is om mij niet te willen hebben dan maakt dat er niet leuker op. Ik overweeg om als mijn contract afloopt iets buiten de technische sector te zoeken, voor een groot deel om deze reden.
Nooit doen. Gewoon wachten op een vrouw die wel intelligent genoeg is.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:19:44 #165
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130307065
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:14 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Nooit doen. Gewoon wachten op een vrouw die wel intelligent genoeg is.
Idd...

WTF, een andere baan kiezen omdat je werk niet tot de verbeelding spreekt bij vrouwen :')

Ik zit zelf ook in de techniek, altijd gezeten, en heb er nog nooit kritiek op gehad. Of het begrepen wordt of niet is een tweede, maar de vrouwen waar ik mee gedate heb zeggen allemaal stuk voor stuk:
Het maakt geen reet uit wat je voor werk doet, als je het maar met liefde/gepassioneerd doet :).
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130307081
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Idd...

WTF, een andere baan kiezen omdat je werk niet tot de verbeelding spreekt bij vrouwen :')

Ik zit zelf ook in de techniek, altijd gezeten, en heb er nog nooit kritiek op gehad. Of het begrepen wordt of niet is een tweede, maar de vrouwen waar ik mee gedate heb zeggen allemaal stuk voor stuk:
Het maakt geen reet uit wat je voor werk doet, als je het maar met liefde/gepassioneerd doet :).
QFT
pi_130307142
quote:

[..]

Idd...

Dat is echt het belangrijkst
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:25:46 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130307208
Ik ben een heel gepassioneerde pooier. :+

(Maw, er zijn wel grenzen natuurlijk ;))

Dat werk boeit toch helemaal niemand? Het kan mij ook nooit schelen wat voor werk een vrouw doet. Lekker belangrijk, ik hoef toch niet bij haar op kantoor te zitten. Ik wil dat pas weten als ik haar echt interessant/leuk ga vinden. (Natuurlijk omschrijf je het in het begin even kort, maar daar blijft het dan ook bij)
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:26:03 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130307212
Een baan is voor jezelf, jij moet het leuk vinden, jij moet het tig uur per week doen. Als je het gaat veranderen omdat je geen vriendin kan krijgen, ben je dom bezig, want je hebt alleen jezelf ermee.

Als je een baan hebt waar geen vrouw/man wat van snapt, moet je accepteren dat je er dus weinig over kwijt kan tegenover die ander. En die ander zal accepteren dat als je eens wat zegt, dat diegene ook niet gelijk alles hoeft te snappen.. maar jij gewoon eens je verhaal wil doen.

Willen ze dat niet.. dan is het niets en moet je gewoon verder zoeken.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:27:50 #170
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130307265
Er zijn zelfs vegetarische vrouwen die getrouwd zijn met een slager *O*
pi_130307277
Mwoa ik moet wel toegeven dat ik op dames met bepaalde banen val :P
pi_130307289
Even uit lurk modus.

@benzin: ze leek mij echt een leuk meisje/vrouw, ze kwam vrij spontaan over in haar chats. Maar j kwam wat te geforceerd over en inderdaad te ondervragerig.

Vragen stellen is goed, maar je bent te voorzichtig met haar. Meer plaagstootjes, meer lollig doen. En inderdaad, het eind is helemaal ruk. Hou de eer aan jezelf en ga niet smeken om contact. Zeg egwoon "doei", en sluit af.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:30:09 #173
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130307321
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef Rickario het volgende:
Mwoa ik moet wel toegeven dat ik op dames met bepaalde banen val :P
Da's meer het type "figuren" wat bij bepaalde beroepsgroepen hoort ;)
pi_130307359
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Da's meer het type "figuren" wat bij bepaalde beroepsgroepen hoort ;)
Jup. Het valt mij trouwens op dat veel mannen in de techniekwereld iets hebben met dames uit de zorg of onderwijs :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:31:18 #175
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130307360
Ik had pas nog een klik met iemand omdat we allebei een baan hebben waar niets boeiends over te vertellen is :P

Dus nee, werk maakt echt niets uit :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_130307586
Ik ben applicatie ontwikkelaar en ontwerp en ontwikkel het ERP-pakket voor een aantal van de grootste woningcorporaties van NL. Maar dan nog presteren sommigen het om te reageren met iets als 'dus jij kan m'n printer wel ff aansluiten toch?' ;(
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:40:34 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130307637
Ja, alsof een leek weet wat ERP is. Ik werk in de ICT en zelfs ik weet het niet eens. (Al heb ik ook geen opleiding daarin gedaan. :'))

Zo gek is dat niet. IT is 'iets met computers', Zorg is 'iets met oude mensen wassen', en ga zo maar door. In feite klopt het ook vaak wel.
pi_130307667
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:40 schreef Silenus het volgende:
Ja, alsof een leek weet wat ERP is. Ik werk in de ICT en zelfs ik weet het niet eens. (Al heb ik ook geen opleiding daarin gedaan. :'))

Zo gek is dat niet. IT is 'iets met computers', Zorg is 'iets met oude mensen wassen', en ga zo maar door. In feite klopt het ook vaak wel.
Mja, te kortzichtig. Een inhoudelijke reactie hoeft niet per se maar als je niet weet wat het is kan je dat vragen, of bewaren voor een later moment.
pi_130307692
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:38 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben applicatie ontwikkelaar en ontwerp en ontwikkel het ERP-pakket voor een aantal van de grootste woningcorporaties van NL. Maar dan nog presteren sommigen het om te reageren met iets als 'dus jij kan m'n printer wel ff aansluiten toch?' ;(
Whehe. Doet me aan mijn allereerste date ooit denken. Ze liep de hele week al te mekkeren dat haar printer naar de gallemiezen was, zij balen als een stekker dus en ik zou dat weekend voor het eerst bij haar thuis komen. Dus kwam de onvermijdelijke vraag of ik er even naar wilde kijken.

Wat ik deed. Vinkje weggehaald bij afdrukken pauzeren en het ding printte weer.

Ik zocht ze wel uit in die tijd geloof ik... :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:43:49 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130307715
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef Seikcid het volgende:
Mja, te kortzichtig. Een inhoudelijke reactie hoeft niet per se maar als je niet weet wat het is kan je dat vragen, of bewaren voor een later moment.
Dat we die printer niet kunnen aansluiten betekent niet dat we niet beter de computer snappen / logischer na kunnen denken mbt computerzaken. Dus ik snap die vraag wel.
Krijg ze zelf ook en ik kan er ook weinig mee. Maar het is voor veel mensen gewoon een onbekende wereld.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:46:07 #181
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130307771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:31 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jup. Het valt mij trouwens op dat veel mannen in de techniekwereld iets hebben met dames uit de zorg of onderwijs :P
Zorg wel _O_ Onderwijs niet zo :@
Industrieel ontwerpers blijven interessant (m'n ex), maar daar ben ik ff klaar mee :')

ERP systemen _O_
Ik weet het ook pas sinds m'n huidige baan, maar zou niet meer zonder kunnen :@

[ Bericht 3% gewijzigd door SilentChaos op 21-08-2013 12:03:44 ]
pi_130307915
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

geen mensen afgeknipt
Hoe erg is dat nu eigenlijk? Ben op facebook eens mijn foto's aan 't doorbladeren, maar ik heb dus echt vrijwel alleen maar foto's met andere erop. :P
pi_130307969
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:22 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat is echt het belangrijkst
Dat riep m'n ex ook. Tot ze er achter kwam dat dat ook betekende dat m'n inkomen ongeveer halveerde ;)

Aan de andere kant: ik doe nu nog steeds wat ik leuk vind.
En zoek een nieuwe ex :P
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:54:10 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130307993
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:51 schreef iXVI het volgende:

Hoe erg is dat nu eigenlijk? Ben op facebook eens mijn foto's aan 't doorbladeren, maar ik heb dus echt vrijwel alleen maar foto's met andere erop. :P
Ik vind het zelf niet erg.. maar genoeg mensen hier wel schijnt.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:55:17 #185
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130308027
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tja, dan moet je jezelf afvragen: wil je iets met dat soort mensen die dat wel erg vinden :P
pi_130308070
quote:

[..]

Ik even aan de knip. ^^
pi_130308177
quote:

[..]

Ik doe het zelf ook dus heb er ook geen problemen mee als een ander dat doet.

quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat we die printer niet kunnen aansluiten betekent niet dat we niet beter de computer snappen / logischer na kunnen denken mbt computerzaken. Dus ik snap die vraag wel.
Krijg ze zelf ook en ik kan er ook weinig mee. Maar het is voor veel mensen gewoon een onbekende wereld.
Volgens mij heeft bijna elke beroepsgroep wel van die vragen die ze standaard krijgen. Mijn favo blijft (psychologie gestudeerd): "dus jij weet nu wat ik denk?" |:(
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130308195
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef Godshand het volgende:
Meer plaagstootjes, meer lollig doen.
Iemand praat al zijn hele leven op die manier, dat kun je niet zomaar even veranderen. Als ik Benzo was zou ik het op andere dateingsite proberen waar je niet meteen hoeft te chatten. Meer plagen/flirten/whatever leer je imo alleen irl en gaat een hele tijd overheen (vooral als je dat al natuurlijk niet in je hebt.) En dat is ook verder niet erg, er zijn hordes mannen die daar moeite mee hebben en die komen wel aan een relatie.
pi_130308203
quote:

[..]

Wellicht kan ik daar mijn lampje even over laten schijnen..

- Het is slordig, een foto afknippen, zwart maken..
- Meerdere mensen staat erop, welke ben jij? Raad je plaatje..
- Heel vaak zijn het ook nog bijna dronken foto's (persoonlijk gezien vind ik dat helemaal niets)
pi_130308221
quote:

[..]

95% van mijn foto's is met mijn ex erop, ik heb echt weinig keus :') Al worden het er wel steeds meer. :P
pi_130308271
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

- Heel vaak zijn het ook nog bijna dronken foto's (persoonlijk gezien vind ik dat helemaal niets)
Mensen willen alleen met jou op de foto als ze dronken zijn? :?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130308312
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef MissGump het volgende:

[..]

Mensen willen alleen met jou op de foto als ze dronken zijn? :?
Haha, nee, dit gaat niet over mij.. Maar het valt mij gewoon op, bij de foto's zoals ik ze tegen kom..
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:06:38 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130308336
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Gewoon recht afknippen is niet slordig lijkt me.
Meerdere mensen wil je niet, dus knip je. Want de andere persoon hoeft niet op het internet, maar als je er zelf leuk op staat...
Dronken foto's zijn zelden leuk, alleen al door de gezichtsuitdrukking, maar vaak met feestjes sta ik er toch echt op met iemand anders.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:07:33 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130308367
quote:

[..]

Bij paiq kun je dat prima gewoon bijsnijden. Ik vind het juist asociaal als je anderen zonder hun medeweten op een datingsite gaat zetten.

Ik sta altijd met m'n vrienden op de foto, en ja ook vaak dronken...Aangezien dat juist de momenten zijn waarop je die camera erbij pakt (heuuujj fotooooo!).

Die geposeerde kut-foto's waarbij iemand tegen een boom leunt in het bos en zogenaamd in de verte tuurt, daar krijgt ik nou slappe ballen van.
pi_130308385
Zie het inderdaad vaak. Hier trouwens ook
De foto's waar ik samen met anderen op staan zijn er in drie groepen.

• Met een groep, geposeerd
• Tijdens het stappen, vaak inderdaad niet helemaal nuchter meer
• Met m'n ex

Alle drie niet ideaal voor op een dating site vind ik zelf
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130308418
Je kunt natuurlijk ook gewoon even nieuwe foto's maken.
Zijn ze meteen up to date!
pi_130308422
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Bij paiq kun je dat prima gewoon bijsnijden. Ik vind het juist asociaal als je anderen zonder hun medeweten op een datingsite gaat zetten.

Ik sta altijd met m'n vrienden op de foto, en ja ook vaak dronken...Aangezien dat juist de momenten zijn waarop je die camera erbij pakt (heuuujj fotooooo!).

Die geposeerde kut-foto's waarbij iemand tegen een boom leunt in het bos en zogenaamd in de verte tuurt, daar krijgt ik nou slappe ballen van.
100%
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:11:34 #198
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130308486
Geposeerde foto's zijn idd (vaak) dramatisch :)
De leukste foto die ik van mezelf heb was gewoon omdat een vriend van me met z'n telefoon zat te spelen en ik gewoon rustig aan het praten/drinken was. Ik wist niet dat hij een foto maakte :D topfoto is't geworden :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:12:07 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130308495
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Geposeerde foto's zijn idd (vaak) dramatisch :)
De leukste foto die ik van mezelf heb was gewoon omdat een vriend van me met z'n telefoon zat te spelen en ik gewoon rustig aan het praten/drinken was. Ik wist niet dat hij een foto maakte :D topfoto is't geworden :)
ik zou zeggen.. stuur es door ;)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:16:52 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130308636
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:09 schreef Kekaa het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon even nieuwe foto's maken.
Zijn ze meteen up to date!
Ja, maar het probleem is dus dat ze dan weer te geposeerd zijn. (Het is ook eigenlijk nooit goed. ;))

Het zijn ook altijd dezelfde soorten foto's die je daar terugvindt.

"Ik maak met een iphone een foto van mezelf in de spiegel." (Dat zie je vaak op knuz)

"Ik duw de toren van Pisa weer recht of leun tegen de piramides aan of ik ga er gek bijstaan op de zoutvlakte in Bolivia." (de reizigers)

"Ik heb net een berg beklommen en sta in mijn kaki afrits-broek en bergschoenen te genieten van het uitzicht" ( :'( Hoe on-vrouwelijk ziet dat er altijd uit :'()

"Ik zit op een terrasje in Italie, eet mijn pizza en zet mijn prodent-glimlach op." (Over geposeerd gesproken)

...Ach eigenlijk kun je alles wel gaan afzeiken, wat maakt het ook allemaal uit. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')