Ik vind slappe ballen vaak wel lekkerder. Zo een opgekropen zak omdat het koud is vind ik minder lekker.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
daar krijgt ik nou slappe ballen van.
Stuur hem gewoon een berichtje, wellicht kunnen jullie iets voor elkaar betekenen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind slappe ballen vaak wel lekkerder. Zo een opgekropen zak omdat het koud is vind ik minder lekker.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon een berichtje, wellicht kunnen jullie iets voor elkaar betekenen.
Laat staan met de gedachte "dan heb ik iets om op een datingsite te zetten"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:30 schreef Fascination het volgende:
maar als ik op pad ben met iemand denk ik er niet echt aan om foto's te nemen.
En toch ben ik al eens foto's die ik op een date had gemaakt later op een dating site tegen gekomenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat staan met de gedachte "dan heb ik iets om op een datingsite te zetten"
Je vergeet de springfoto's. Een rage die echt alleen maar in het begin leuk en origineel was (en dat zelfs met mate). Maar nog steeds zie ik ze langs komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dus dat ze dan weer te geposeerd zijn. (Het is ook eigenlijk nooit goed.)
Het zijn ook altijd dezelfde soorten foto's die je daar terugvindt.
"Ik maak met een iphone een foto van mezelf in de spiegel." (Dat zie je vaak op knuz)
"Ik duw de toren van Pisa weer recht of leun tegen de piramides aan of ik ga er gek bijstaan op de zoutvlakte in Bolivia." (de reizigers)
"Ik heb net een berg beklommen en sta in mijn kaki afrits-broek en bergschoenen te genieten van het uitzicht" (Hoe on-vrouwelijk ziet dat er altijd uit
)
"Ik zit op een terrasje in Italie, eet mijn pizza en zet mijn prodent-glimlach op." (Over geposeerd gesproken)
...Ach eigenlijk kun je alles wel gaan afzeiken, wat maakt het ook allemaal uit.
Daar heb ik persoonlijk minder moeite mee, vind ze er altijd wel leuk uitzien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je vergeet de springfoto's. Een rage die echt alleen maar in het begin leuk en origineel was (en dat zelfs met mate). Maar nog steeds zie ik ze langs komen.
Heel eerlijk, weet het dan niet zo goed. Ik heb nooit goed begrepen wat flirten is, maar ik heb het idee opgebouwd dat het vooral wat plagen is. En ik heb het gevoel dat ik dat expres wel een beetje doe in die gesprekken die ik plaatste toch? Is er daar iets wat ik meer of beter kan doen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Meer flirten. Als degene uit het eerste gesprek het over speels heeft is dat precies wat ze bedoelt ermee namelijk. En dan moet je al helemaal niet jezelf gigantisch door de voet schieten door te zeggen dat je niet weet hoe.
Neel. Vooral door mijn reactie (die ook al niet handig was) of door die van haar? Nu je het zegt kan ik me al wel voorstellen dat 'hangt van de persoon af' slecht nieuws was, maar op dat moment had ik dat er niet in gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ouch...Had je hier al niet het idee dat het finaal spaak liep, Benzin?
Ik neem je visie mee in het lijstje dat ik heb gemaakt. Dankjewel!quote:
Nja, ik denk op zich dat het wel kan, maar ik ben het wel met je eens dat het zinvol is om snel af te spreken. Toch wil ik daarmee wachten en als ik probeer de suggestie te planten om eens wat te gaan doen krijg ik vaak een reactie dat ze nog graag even wil wachten, of er komt een excuus. Heb pas één date uit Paiq weten te slepen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat. De chat is niets meer dan een hulp middel om zo snel mogelijk af te spreken.
Ik heb geen oneliner-contacten. Heb zoiets zelf nog nooit gekregen en ik zou ook niet weten wat ik zou moeten schrijven, dus doe eigenlijk zelf ook geen verzoeken. Ik heb het drie keer ofzo geprobeerd en dat is allemaal geweigerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Iedereen heeft het over die matches, maar daar heb ik nog nooit voordeel aan bespeurd ten opzichte van bijvoorbeeld oneliner-contacten. Zijn er echt mensen die daar significant verschil in merken?
Los van zaken als roken/drinken en redelijk dichtbij wonen bedoel ik dan.
Ik snap wel wat je bedoeld met te ondervragerig, maar ik weet niet zo goed hoe ik anders het gesprek lopend moet houden. Zeker als ik geen antwoorden krijg waarop ik makkelijk kan inspelen dan wordt het al snel helemaal een interview.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef Godshand het volgende:
@benzin: ze leek mij echt een leuk meisje/vrouw, ze kwam vrij spontaan over in haar chats. Maar j kwam wat te geforceerd over en inderdaad te ondervragerig.
Vragen stellen is goed, maar je bent te voorzichtig met haar. Meer plaagstootjes, meer lollig doen. En inderdaad, het eind is helemaal ruk. Hou de eer aan jezelf en ga niet smeken om contact. Zeg egwoon "doei", en sluit af.
Oeps, daar heb ik me dan ook een keer aan schuldig gemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:01 schreef MissGump het volgende:
Volgens mij heeft bijna elke beroepsgroep wel van die vragen die ze standaard krijgen. Mijn favo blijft (psychologie gestudeerd): "dus jij weet nu wat ik denk?"
Ik kom denk ik over als een 15-jarige puber omdat ik anders verwijten krijg dat ik te serieus of niet speels genoeg ben. Dus ik probeer het al een tijdje wat luchtiger te houden. En ondanks dat dat ook nog niet werkt lijkt het wel iets beter.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tering Benzin, je wilt toch dat een meisje je leuk gaat vinden om wie jij bent? Je bent best een slimme jongen, waarom kom je in je chats dan over als een 15 jarige puber.
Volgens mij moet jij helemaal niet op paiq gaan zitten.
Soms lopen gesprekken gewoon niet, in dat geval kan je dus proberen het kunstmatig lopend te houden, zoals jij probeert, of gewoon accepteren dat het niet loopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef benzin het volgende:
Ik snap wel wat je bedoeld met te ondervragerig, maar ik weet niet zo goed hoe ik anders het gesprek lopend moet houden. Zeker als ik geen antwoorden krijg waarop ik makkelijk kan inspelen dan wordt het al snel helemaal een interview.
Wees gewaagder. Denk niet, oh nee... dat vindt ze vast niet leuk. Maar doe het gewoon, geloof mij... je komt voor verrassingen te staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik neem je visie mee in het lijstje dat ik heb gemaakt. Dankjewel!
Wat bedoel je precies met meer bluffen? Heb je een goed voorbeeld?
Heb je een voorbeeld van zoiets? Want volgens mij vat ik 'm nog niet helemaalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wees gewaagder. Denk niet, oh nee... dat vindt ze vast niet leuk. Maar doe het gewoon, geloof mij... je komt voor verrassingen te staan.
Heb ik al gegeven... lees maar terug in dit topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van zoiets? Want volgens mij vat ik 'm nog niet helemaal
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb ik al gegeven... lees maar terug in dit topic.
Kan dat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:23 schreef -Splash- het volgende:
Als een vrouw over je capaciteiten qua vingergebruik op je telefoon begint dan is het prima om te zeggen dat ze geen idee heeft hoe goed jou vingergebruik op kleine oppervlakken is.
Natuurlijk kan dat. Het is ook wel een beetje afgezaagd, maar het gaat meer om de toon die je kan gebruiken.quote:
Dat kan prima, mits je in acht neemt wat Cue_ zegt idd...quote:
Mee eens, ook niet echt mijn idee van "speels". Maar zullen zat dames wel leuk vinden hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Dat ligt geheel aan de rest van het gesprek. Zou je bij mij niet te snel mee aan moeten komen. Te voorspelbaar en afgezaagd enzo
Ik zou zo'n opmerking nooit zo maken, juist helemaal al niet in het echt. Ik ben een beetje geschokt en verbaasd dat dat kan, ik zal het in mijn achterhoofd houden en kijken wat ik ermee kan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan prima, mits je in acht neemt wat Cue_ zegt idd...
Verder is het in tekst moeilijk te pijlen en maak ik liever dat soort opmerkingen irl...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |