Hier op Fok werd er ook altijd geklaagd over mijn veelvuldige gebruik van dequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou sowieso je smiliegebruik verminderen, zeker van de (a). Daar zou ik zelf helemaal gek van worden
"super knap meisje" .. ja dat is wss wat teveel van het goede. DAarbij 'meisje' komt dan wat raar over.
Verder doe je het wel redelijk denk ik zo. Ben zelf niet zo van die chatgesprekken en vind al snel dingen saai, irritant of te gemaakt. Dus durf er ook niet te veel over te zeggen
Meisje = jonger dan 18. (vind ik)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Hier op Fok werd er ook altijd geklaagd over mijn veelvuldige gebruik van de-smiley. Ik weet ook gewoon niet goed hoe ik met alleen tekst moet overbrengen dat ik een grapje maak of hoe ik iets bedoel. Maar ik zal proberen om erop te letten en het te minderen.
Wat is er eigenlijk mis met het woord meisje? Dat zeggen meer mensen hier. Ben ik gewoon in een fase van mijn leven blijven plakken waar dat woord ok was? En hoe moet ik jullie dan noemen? Ik vind meid of vrouw ook vreemd.
Maar ja, dat was inderdaad misschien al te vroeg teveel van het goede.
Maar juist als je chatten snel saai vindt dan kan je iets vertellen over hoe zoiets niet-saai gemaakt kan worden toch?
Dat is dan lastig te omschrijven. Tis een momentopname dan. Datzelfde gesprek een uur later teruglezen kan me de kriebels van walging veroorzaken erwijl ik het daarvoor een geweldig gesprek vond zeg maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:53 schreef benzin het volgende:
Maar juist als je chatten snel saai vindt dan kan je iets vertellen over hoe zoiets niet-saai gemaakt kan worden toch?
Dat vind ik altijd grappig, want het is niet zo bedoeld. Het is iets dat ik vaker gehoord heb, maar ondanks dat ik op sommige gebieden goed ben, ben ik overall absoluut niet beter dan anderen. Sterker nog, waarschijnlijk ben ik gemiddeld genomen slechter dan de meeste anderen. Mag ik niet op een aantal dingen trots zijn zonder dat dat arrogant overkomt? Ik bedoel, in mijn geval zijn er niet zoveel dingen om echt trots op te zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef Rickario het volgende:
Dit komt op mij over alsof jij je beter voelt dan de rest.
Ik kan in dat stuk maar één waarom-vraag vinden? Wat voor soort vragen kan ik dan beter stellen?quote:Verder stel je nogal veel "waarom" vragen. Alsof je gesprekspartner zich overal voor moet verdedigen.
Dat kan wel jaren duren en misschien is het nooit op orde. De problemen kunnen heel goed chronisch zijn. Het gaat al heel traag en ik wil liever niet wachten. Ik ben geen naïeve sukkel. Ik weet ook heel goed hoe het één en ander gaat. Een echte vriendin accepteert mij namelijk volledig, inclusief mijn "imperfecties". Dat is iets wat jullie niet goed doorhebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het niet. Datingsites veranderen niet echt. Komen alleen maar meer mensen op en je moet steeds meer opvallen. Eerst je eigen zaakjes op orde hebben denk ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak het chatten/daten leuk voor jezelf!quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:10 schreef benzin het volgende:
Voorlopig komt jullie advies dus vooral neer op:
• Minder waarom-vragen stellen (waarom vragen moet ze verdedigen)
• Minder arrogant overkomen
• Smileygebruik minderen
• Proberen niet per ongeluk bevestiging te vragen
• Minder serieus, meer dollen
• Niet te snel teveel complimentjes
Mis ik nog iets?Meer flirten. Als degene uit het eerste gesprek het over speels heeft is dat precies wat ze bedoelt ermee namelijk. En dan moet je al helemaal niet jezelf gigantisch door de voet schieten door te zeggen dat je niet weet hoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ouch...Had je hier al niet het idee dat het finaal spaak liep, Benzin?quote:Je komt tot nu toe niet heel flirterig over moet ik heel eerlijk zeggen
Wel gezellig
nee
dat hangt ook van de persoon af
Je hebt een foto van je piemeltje opgestuurd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef japiedevlugge het volgende:
Was me toch leuk aan het ouwehoeren op paiq net, op een gegeven moment was alle gene echt 100% weg
Geen idee of je iemand na zoiets nog normaal kunt meeten, maar misschien juist wel eigenlijk.
Ja manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een foto van je piemeltje opgestuurd?
Bassieworst.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een foto van je piemeltje opgestuurd?
Heel erg mee eens, dat serieuze komt misschien later wel. Probeer het een beetje leuk te houden voor jezelf (en de ander)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maak het chatten/daten leuk voor jezelf!
Een oprecht positieve houding valt echt op bij een gesprekspartner. Daarom zou ik mezelf wat minder richten op de negatieve ervaringen en vooral focussen op het leuke aan datingsites - het spelen met een gesprek, elkaar uitdagen, en natuurlijk de spanning voor een date.
Aldus de alwetende..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat. De chat is niets meer dan een hulp middel om zo snel mogelijk af te spreken.
Doe je veel aan die battle dates? Dat er 2 meiden om je vechten? :quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:35 schreef japiedevlugge het volgende:
Was me toch leuk aan het ouwehoeren op paiq net, op een gegeven moment was alle gene echt 100% weg
Geen idee of je iemand na zoiets nog normaal kunt meeten, maar misschien juist wel eigenlijk.
Maar eerst mn komende date maar eens beleven
Dat online daten heeft voor mij echt zn ups en downs. Soms denk ik why won't anyone love meen op andere momenten is het gewoon leuk en komt de aandacht mijn kant op
Dit is al lang en breedt uitgetest. Facebook, telefoonnummers enz boeien me niets meer omdat het toch altijd om de face to face periode gaat. Veel mensen die redelijk zijn hierin weten dat en zorgen dat ze gewoon zo snel mogelijk de real life afspraak hebben. Ik meen dat hier de ervaren personen hetzelfde doen.quote:
Bron?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is al lang en breedt uitgetest. Facebook, telefoonnummers enz boeien me niets meer omdat het toch altijd om de face to face periode gaat. Veel mensen die redelijk zijn hierin weten dat en zorgen dat ze gewoon zo snel mogelijk de real life afspraak hebben. Ik meen dat hier de ervaren personen hetzelfde doen.
Eens dat snel afspreken sowieso goed is. Maar dat betekent niet dat je geen aantrekkingskracht kan opwekken dmv teksten. Anders waren er niet zo veel internetrelaties, whatsappseks or whatever.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:31 schreef firefly3 het volgende:
Dit is al lang en breedt uitgetest. Facebook, telefoonnummers enz boeien me niets meer omdat het toch altijd om de face to face periode gaat. Veel mensen die redelijk zijn hierin weten dat en zorgen dat ze gewoon zo snel mogelijk de real life afspraak hebben. Ik meen dat hier de ervaren personen hetzelfde doen.
Ervaring van mij en vele anderen. Je komt er zelf ook wel uiteindelijk achter dat je richting de afspraak moet gaan en dat gechat de hele tijd niet werkt. Ondertussen date ze wel een ander.quote:
Veel is een mindfuck. Pas als je elkaar in het echt ziet kan je pas echt oordelen, ondertussen is het een verbloemde versie van een schets. En ja, ik heb ook in die mindfuck gezeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens dat snel afspreken sowieso goed is. Maar dat betekent niet dat je geen aantrekkingskracht kan opwekken dmv teksten. Anders waren er niet zo veel internetrelaties, whatsappseks or whatever.
Haha yeah right....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ervaring van mij en vele anderen. Je komt er zelf ook wel uiteindelijk achter dat je richting de afspraak moet gaan en dat gechat de hele tijd niet werkt. Ondertussen date ze wel een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |