Doet niet af dat het dus voor veel mensen wel wat lijkt te doen. Zolang zij het zo ervaren 'is' het zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:43 schreef firefly3 het volgende:
ondertussen is het een verbloemde versie van een schets
Alleen de wanhopigen kom je dan meestal tegen, die happen wel als je lieve dingen online zegt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet niet af dat het dus voor veel mensen wel wat lijkt te doen. Zolang zij het zo ervaren 'is' het zo.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:47 schreef firefly3 het volgende:
Alleen de wanhopigen kom je dan meestal tegen, die happen wel als je lieve dingen online zegt.
Oftewel het is geen fabeltje. Het werkt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat.
Van je baotsmeisje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
De tering wat een nutteloze discussie![]()
Datingverhalen
Mijn date is inmiddels betaald, 478,14 euro
Die jaquote:
Is het nog wat geworden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die ja
Jammer alleen dat je de verzekering betaalt en niet haar rechtstreeks in de zwarte ruiter ofzo
Neequote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:10 schreef benzin het volgende:
Voorlopig komt jullie advies dus vooral neer op:
• Open vragen stellen
• Ga in op persoonlijke aangelegenheden als ze het erover heeft. Wees betrokken bij haar als persoon. Ga niet door over je suffe vakantie om indruk te maken.
• Een beetje arrogant mag best.
• Bluffen werkt erg goed. Erg goed....
• Smileygebruik minderen
• GEEN bevestiging te vragen
• Neem de leiding in het gesprek
• Minder serieus, meer dollen Een gebalanceerd gesprek, je moet niet overkomen als pipo de clown. Vrouwen willen ook wat serieuze antwoorden horen.
• Niet te snel teveel complimentjes. Hou het subtiel!!!!!!
Mis ik nog iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Tsk... ik heb je hosselskills te hoog ingeschat.....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij moet je een vergevorderde player zijn wil je uit zo'n situatie een date halenof je moet zelf een ongelofelijke aantrekkingskracht hebben, maar op maandagochtend is dat wat lastig...
En Skypen met beeld en geluid dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat. De chat is niets meer dan een hulp middel om zo snel mogelijk af te spreken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tsk... ik heb je hosselskills te hoog ingeschat.....
Ze gaf je zomaar haar adres en telefoonnummer. Nou sorry hoor, als dat niet neuken.....
Precies, kun je prima inschatten. Heb al lang geen date meer gehad met iemand die ik via internet heb leren kennen, maar vroeger wel veel gedaan. Heb maar 2/3 keer meegemaakt dat die klik er in real life niet was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:42 schreef Silenus het volgende:
Als je een tijdje internetdate kun je echt wel prima inschatten of er een klik gaat zijn in het echt, of juist niet. Ik zit er tegenwoordig iig nooit meer naast.
Of het echt liefde wordt, of neuken of whatever...da's altijd afwachten natuurlijk.
Juist. En hoe zorg je ervoor dat ze zo snel mogelijk met je wil afpreken? Dumbass.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:50 schreef firefly3 het volgende:
Aantrekkingskracht opwekken via tekst, het grootste fabeltje dat er bestaat. De chat is niets meer dan een hulp middel om zo snel mogelijk af te spreken.
De beste kliks heb ik nog nooit via online dating gehad. Altijd via social events.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, kun je prima inschatten. Heb al lang geen date meer gehad met iemand die ik via internet heb leren kennen, maar vroeger wel veel gedaan. Heb maar 2/3 keer meegemaakt dat die klik er in real life niet was.
Je zou het eens in de gaten moeten houden.. Een aantal stellen die ik zie en ken, zijn ook niet echt verliefd, wonen wel samen maar doen hun eigen ding, bemoeien zich niet met elkaar (alleen als het nodig is) en that's it.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Meeste volwassenen niet samen met ware liefde
Gemiddeld maar 2 keer verliefd in hun leven?![]()
Damn, dan zit ik nu op m'n gemiddelde, mijn leven is over(mits ik een gemiddeld persoon ben)
Maar ze hebben wel gemiddeld genomen maar 1 keer een gebroken hart, dat is per saldo dan toch weer mooi positiefquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Meeste volwassenen niet samen met ware liefde
Gemiddeld maar 2 keer verliefd in hun leven?![]()
Damn, dan zit ik nu op m'n gemiddelde, mijn leven is over(mits ik een gemiddeld persoon ben)
Tering Benzin, je wilt toch dat een meisje je leuk gaat vinden om wie jij bent? Je bent best een slimme jongen, waarom kom je in je chats dan over als een 15 jarige puber.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |