quote:Badr Hari zou een poging hebben gedaan om Wesley Sneijder af te persen. Dit meldt onderzoeksjournalist Jens Olde Kalter in het boek over de kickbokser, dat woensdag in de schappen ligt.
De schrijver deed meer dan een jaar onderzoek naar Badr, waarbij hij op meerdere criminele activiteiten stuitte. Bij een daarvan zou de Galatasaray-voetballer betrokken zijn geweest. Doordat de kickbokser met de ex van Wesley, Ramona, bevriend was geraakt bemoeide hij zich met hun scheiding. Naar verluidt vond Badr de zes miljoen euro aan alimentatie die de voetballer aan zijn ex betaalde te weinig.
"Er waren geluiden dat Badr iets van mij wilde", reageert Wesley in het boek. "Zonder dat ik ook maar ergens om heb gevraagd, is er door mijn vrienden opgetreden. Maar als hij mij direct had bedreigd, dan had ik dat zeker zelf ook gedaan."
Volgens Jens heeft Badr nog meer delicten gepleegd dan waarvoor hij voor de rechter verschijnt. "Mijn boek is het verhaal van een vechter, die over de streep ging", zo vertelt de journalist aan De Telegraaf. Hij verwacht niet dat de kickbokser blij is met het boek. "Hij hoefde het manuscript vooraf niet te lezen", legt hij uit. "Hij zei: 'Je schrijft maar op wat je wilt schrijven. Ik hoop alleen dat je je aan je woord houdt dat je eerlijk te werk gaat, zodat ik het straks ook leuk vind om te lezen.'"
Dat ze hem probeert vrij te pleiten betekend alleen maar dat ze haar werk goed doet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Ficq heeft wel meer verklaringen doen uitgaan.. dat zegt helemaal niets
http://www.at5.nl/artikel(...)de-veel-vaker-mensenquote:'Psychopaat Badr Hari probeerde WesleySneijder af te persen'
Gelukkig is de titel ook totaal niet suggestief ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:34 schreef schizovreemd het volgende:
De haatmachine werkt weer op volle toeren
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)de-veel-vaker-mensen
Oeps, per ongeluk verkeerde post geëdit.quote:'Badr heeft enorme hang naar erkenning'
Ontvallend detail is dat Jens niet Estelle Cruijff, de huidige vriendin van Badr de vrouw van Badr's leven noemt, maar iemand anders.
Ik ben het met je eens, ik ben er niet verbaasd over.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef Leandra het volgende:
Wesley had niets meer te vrezen en hij hoefde ook niet bang te zijn dat Badr hem met een spelletje voetbal zou inmaken.
whahahaha inderdaad er is wel een intense haatcampagne aan de gang.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:34 schreef schizovreemd het volgende:
De haatmachine werkt weer op volle toeren
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)de-veel-vaker-mensen
Als Yolanthe zo tegen Estelle opkijkt, dan kan ze zelf met haar op de foto. Daar hoeven de mannen echt niet voor te voetballen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef Leandra het volgende:
Verder vermoed ik dat Yolanthe behoorlijk tegen Estelle opkijkt, dus negeren zal geen optie zijn geweest.
Voor het eerst in dit verhaal denk ik, het zal wel overtrokken zijn. Als hij Ramona's vriend was zal hij misschien een keer iets gezegd hebben in de trant van: ze moet meer krijgen en anders ga ik het wel halen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:44 schreef kvd het volgende:
Als iemand op die manier geld van mij zou willen, dan is dat echt niet iemand met wie ik leuk een balletje ga lopen trappen. Ook niet als mijn partner het zou zeggen of de pers voor m'n neus zou staan.
[..]
Als Yolanthe zo tegen Estelle opkijkt, dan kan ze zelf met haar op de foto. Daar hoeven de mannen echt niet voor te voetballen.
Wat???quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:06 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs Santegoeds heeft inmiddels spijt van zijn steun aan Badr. H.
Hij werd net door John van den Heuvel geciteerd waarin hij zei dat zijn advies aan Badr en Estelle 'niet de beste move uit zijn carrière was'. En dat hij een les geleerd heeft...quote:
Oh zo, ik dacht dat Evert zelf iets had gezegd op SBS.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij werd net door John van den Heuvel geciteerd waarin hij zei dat zijn advies aan Badr en Estelle 'niet de beste move uit zijn carrière was'. En dat hij een les geleerd heeft...
Hij was liever voor het scenario nog-onvoorwaardelijkere-liefde gegaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij werd net door John van den Heuvel geciteerd waarin hij zei dat zijn advies aan Badr en Estelle 'niet de beste move uit zijn carrière was'. En dat hij een les geleerd heeft...
Een airco jatten en gordijnen strippen, dat was het toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:11 schreef barca1971 het volgende:
Ook heel kinderachtig van Badr en Estelle om het appartement van Ruud op Ibiza te molesteren..pff zitten ze daar van alle kanten te profiteren van het geld en vastgoed van Ruud,zowel in Amsterdam als op Ibiza en dan ga je zoiets doen..
Hahahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:06 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs Santegoeds heeft inmiddels spijt van zijn steun aan Badr. H.
Yolanthe als adviseurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Een airco jatten en gordijnen strippen, dat was het toch?
Vertel mij waarom dat zo leuk is dan? Je blijft met je poten van andermans spullen af. Toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef APK het volgende:
Een airco jatten en gordijnen strippen, dat was het toch?
Het zou zomaar andersom geweest kunnen zijn he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
HahahahahaNou als DIE je al laat vallen.....
Wie zegt dat het waar isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel mij waarom dat zo leuk is dan? Je blijft met je poten van andermans spullen af. Toch?
Gokje: mams.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:13 schreef Ole het volgende:
'Badr heeft enorme hang naar erkenning'
Ontvallend detail is dat Jens niet Estelle Cruijff, de huidige vriendin van Badr de vrouw van Badr's leven noemt, maar iemand anders.
Tsja, omdat ik dat tuig overal voor aanzie. Call me crazy.quote:
Doe ik al 7 jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, omdat ik dat tuig overal voor aanzie. Call me crazy.
Ik weet het muis en jij mag dat.quote:
Dat hadden ze al meteen moeten doen ten tijde van dat achterlijke draaiboekquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou zomaar andersom geweest kunnen zijn he?
Ik vind het helemaal niet leuk en schaterde vanwege de zieligheidquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel mij waarom dat zo leuk is dan? Je blijft met je poten van andermans spullen af. Toch?
Ik ben weer veul te serieus, maar ik vind het gewoon niet kunnen.![]()
Héé dat is de privé.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hadden ze al meteen moeten doen ten tijde van dat achterlijke draaiboek![]()
Goh, dan begrijpen wij elkaar. Da's volgens mij de eerste keer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef APK het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk en schaterde vanwege de zieligheid
Volgens mij is APK een Evert, wel met een andere achternaamquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, dan begrijpen wij elkaar. Da's volgens mij de eerste keer.
Daarnet molesteerde ze nog een flatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben weer veul te serieus, maar ik vind het gewoon niet kunnen.![]()
Dacht meer aan het standaard gezeik tussen stellen die uit elkaar gaan en waar monogamie niet centraal stond. En in het achterhoofd houdend dat Badr niet de verpersoonlijking van de duivel is, hoe graag we ook willenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:39 schreef barca1971 het volgende:
Zaken die het daglicht niet kunnen verdragen?
Dit kan natuurlijk nog 2 kanten op; hij kan er ook spijt van hebben dat hij door zijn slechte adviezen die 2 in zo'n lastig parket heeft gebracht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die in sprookjes geloven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Jappie het volgende:
Dit kan natuurlijk nog 2 kanten op; hij kan er ook spijt van hebben dat hij door zijn slechte adviezen die 2 in zo'n lastig parket heeft gebracht.
Les 1:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Want hij heeft heeft hem perfect geholpen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die in sprookjes geloven.![]()
Bedankt. Ik val er nu in. Zap weer naar Pukkelpop. Kijk morgen de herhaling, wil het helemaal zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
Kijken jullie ook Knevel en van den Brink? De biograaf van Badr Hari vertelt over zijn vernietigende boek
Ik kan je verzekeren van nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is APK een Evert, wel met een andere achternaam
Welke wedstrijd was dat? Kickboxen gaat nooit over 5 ronden. MMA wel maar alleen als het over een kampioen-wedstrijd gaat.quote:
Hij had het over het begin van zijn carriere.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:09 schreef static het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat? Kickboxen gaat nooit over 5 ronden. MMA wel maar alleen als het over een kampioen-wedstrijd gaat.
Is met ellebogen en (nare) knietjes.quote:
Tsja, die wiki kan ik ook aanpassen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:26 schreef schizovreemd het volgende:
Naar beneden scrollen, daar staat zijn hele Kickboxing record.
http://en.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari
Anders ga je even al zijn partijen checken op youtube om te zien of het klopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:40 schreef static het volgende:
[..]
Tsja, die wiki kan ik ook aanpassen.
Raar zinnetje dit. Wat is volgens jou dan wel een aanleiding om vrouwen te slaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:12 schreef schizovreemd het volgende:
Dat Badr zonder enige aanleiding vrouwen zou slaan klinkt me ook erg ongeloofwaardig in de oren.
Niet te tellen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:01 schreef GJonline het volgende:
[..]
Raar zinnetje dit. Wat is volgens jou dan wel een aanleiding om vrouwen te slaan?
Hij zal zijn mannetjes wel hebben idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, leuk motto. Maar het gaat niet om een zwangerschap. Niet direct bedreigd, kan dus wel via via bedreigd zijn.
Je snapt dus kennelijk niet dat er een verschil is tussen direct bedreigen en niet-direct bedreigen....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:40 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ja ok, maar mijn moto is zwanger of niet zwanger, je kan niet een beetje zwanger toch! haha
hoe oud was Badr in de linker foto? Ziet er daar uit als jochie van 16, als hij dat ook was dan is het niet zo raar dat hij nu meer baardgroei heeft?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:17 schreef Disorder het volgende:
Leuk trouwens om die contouren van de gezichten van Hari en Overeem te zien door de jaren heen. Hun kaken worden een stuk breder en de baardgroei neemt drastisch toe. Het waren beide eerst magere vechters. Om nog maar eens te benadrukken dat het gebruik van bepaalde middelen overduidelijk is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, jij snapt de Nederlandse taal natuurlijk stukken beter en weet precies wat niet direct bedreigen betekent. Wij niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:56 schreef Paule33 het volgende:
Er staat niet direct bedreigen is of niet-direct bedreigen !
Er staat in dat Badr heeft Wesley niet bedreigt ! Het is een feit.(zoals bij een zwanger vrouw,ja of nee)
Bron.quote:Dinsdag 20 augustus 2013 14:29:40 Volgens journalist en schrijver Jens Olde Kalter heeft Badr Hari een poging gedaan tot afpersing van Wesley Sneijder. Olde Kalter heeft een boek geschreven over kickbokser Hari. 'Sneijder ontkent het ook niet helemaal', aldus Olde Kalter. Badr Hari was van mening dat Sneijder zijn ex-vrouw Ramona niet genoeg alimentatie betaalde. Olde Kalter zegt overigens dat niet duidelijk is hoe concreet de afpersing was. Feit is wel dat Hari daarop aanstuurde'. Volgens Olde Kalter hebben vrienden van de topvoetballer de zaak opgelost. 'Sneijder zegt dat er inderdaad is opgetreden door zijn vrienden in Utrecht, maar dat hij daar niet zelf om gevraagd heeft, dat dat kennelijk vanzelf is gegaan'. Als het juist is wat Olde Kalter zegt over een vermeende afpersingspoging dan hebben vrienden van Wesley Sneijder de situatie inderdaad opgelost, aldus doorgaans zeer betrouwbare bronnen. Marokkaanse kennissen van Bhagdad el H. uit Utrecht zouden het hebben gedaan. Wesley Sneijder zou daarvan niets hebben geweten. 'Dat lijkt me wat sterk. Dat zei ik ook, toen moest hij (Wesley Sneijder) een beetje lachen', aldus Olde Kalter. Bhagdad el H. staat bekend als een zware crimineel die inderdaad de middelen en mogelijkheden heeft voor het oplossen van de situatie. El H. werd bekend nadat hij was aangehouden en vrijgesproken van de moord op coffeeshophouder Fred Hogenkamp in Amsterdam. El H. werd een week voor de moord op Hogenkamp in elkaar geslagen door Sam Klepper en enkele van diens bodyguards. Dat gebeurde in coffeeshop Relax van Hogenkamp. Toen El H. de coffeeshop verliet heeft hij gezegd repressailles te zullen nemen. Een week na de mishandeling van el H. in november 1998 werd Hogenkamp in zijn auto doodgeschoten. Kort na de moordaanslag meldde zich een vrouw bij de politie en verklaarde dat El H. twee Spanjaarden uit Utrecht had betaald voor de liquidatie. Zij was de partner van een van de huurmoordenaars. Nadat de rechtbank el H. had veroordeeld tot 16 jaar gevangenisstraf werd hij vrijgesproken door het gerechtshof. Twee jaar na de mishandeling werd Sam Klepper geliquideerd in Amsterdam Buitenveldert. El H. was destijds ook een van de verdachten in het grootschalige onderzoek naar de liquidatie op Klepper. El H. zat overigens in een huis van bewaring toen Klepper werd doodgeschoten. In 2004 deed Peter La Serpe een poging tot afpersing van Baghdad el H. La Serpe wilde honderdduizenden euro's van el H. anders zou hij tegen hem gaan verklaren bij de recherche. El H. stuurde echter een aantal 'medewerkers' naar de woning van La Serpe. Ik trok een vuurwapen. Ze reden weg', vertelde de kroongetuige tijdens een getuigenverhoor. Anderen verklaren echter dat La Serpe gevlucht is en de CIE heeft verteld over zijn problemen met el H
Maar je ziet het toch ook vaker bij vrouwen die extreem gaan trainen dat hun kaaklijn heel mannelijker wordt? Of komt het dan puur door die shakes en groeihormonen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:17 schreef Disorder het volgende:
Leuk trouwens om die contouren van de gezichten van Hari en Overeem te zien door de jaren heen. Hun kaken worden een stuk breder en de baardgroei neemt drastisch toe. Het waren beide eerst magere vechters. Om nog maar eens te benadrukken dat het gebruik van bepaalde middelen overduidelijk is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en die krijgen ook een mannelijke stem. Puur natuurquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Maar je ziet het toch ook vaker bij vrouwen die extreem gaan trainen dat hun kaaklijn heel mannelijker wordt? Of komt het dan puur door die shakes en groeihormonen?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:17 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raar zinnetje dit?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:01 schreef GJonline het volgende:
[..]
Raar zinnetje dit. Wat is volgens jou dan wel een aanleiding om vrouwen te slaan?
Nou idd, die Wesley heeft dus ook filnk foute vrienden en hij maar 'lollig' beweren dat kinderen dat gedaan zouden hebben.quote:
Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef proud_mami het volgende:
Ik ben trouwens bezig in het boek van Jens Olde Kalter ... nog niet echt nieuwe feiten ontdekt maar het leest errug lekker weg iig!
Snap ik het nou goed dat Estelle en Badr wat spullen uit een appartement van Ruud (waar??) achterover wilden drukken en daarbij betrapt werden door een (andere) dochter van Ruud?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef barca1971 het volgende:
/Wat hebben ze dan gedaan? Dat heb ik gemist geloof ik. Kan iemand mij aub even bijpraten? Dank![/url]
1 van de oudste dochters van Ruud wilde in het appartement van Ruud vakantie vieren. Bij aankomst zag ze echter dat er verschillende dingen stuk waren of helemaal weg waren.( waaronder gordijnen en een stukgemaakte airco)
Toen is ze een verdieping hoger gegaan ( waar Badr en Estelle verbleven) en vond daar de ontbrekende spullen aan...
Die krijgt daar vast ook wel een centje voor...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:24 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou idd, die Wesley heeft dus ook filnk foute vrienden en hij maar 'lollig' beweren dat kinderen dat gedaan zouden hebben.
Wel vreemd dat een Marokkaan dat voor hem opgelost zou hebben en partij kiest voor Wesley en zonder zijn medeweten even de Marokkaanse volksheld gaat aanpakken?
Volgens de verhalen ging het buiten Wesley om, dus ik zou niet weten wie dat dan betaald heeft?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die krijgt daar vast ook wel een centje voor...
Hoezo niet? In Den Haag is hem toch ook duidelijk te verstaan gegeven dat 'ie het maar niet in zijn hoofd moest halen, want anders... ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:59 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens de verhalen ging het buiten Wesley om, dus ik zou niet weten wie dat dan betaald heeft?
Ik blijf het een onwaarschijnlijk verhaal vinden, Badr laat zich niet intimideren.
Hoe die Olde Kolder het ook vertelde, hij deed net alsof Wesley een of andere maffiabaas was en dat het ongelofelijk was dat Badr zelfs hem dorst 'aan te pakken' en dat daaruit zou blijken dat Badr maling heeft aan alles.
Maar er vandoor gaan met de vriendin van bv een Harry Stoeltie lijkt me heel wat gewaagder.
Maar Wesley is natuurlijk veel bekender dus daar een sappig verhaal over maken ligt waarschijnlijk beter bij het grote publiek.
Ik krijg de indruk dat het boek volstaat met onjuistheden en opgeklopte verhalen, want dat verkoopt lekker.
op 17-08-2013 geen zomervakantie meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef barca1971 het volgende:
Daar is iedereen het over eens![]()
las net in een pulp blaadje dat Maxim het bij Ruud in Miami zo naar zijn zin had gehad, dat hij na 3 weken vakantie niet terug wilde naar Estelle. Hij heeft zijn vader nadat hij door de douane was huilend opgebeld dat hij niet wilde en Ruud heeft hem terug gehaald. Mmmm zou dat met iets te maken hebben met BJZ verhaal?
Dat is alleen als hij nog op de middelbare school zit. Hoe oud is hij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
op 17-08-2013 geen zomervakantie meer.
mijn kind zit in een internationale school.
Nu weten we waar de kinderen van Paule op school zittenquote:
Van wat ik van vinden is hij van 5-7 2001, dus nu 12.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is alleen als hij nog op de middelbare school zit. Hoe oud is hij?
een kind van 8 jaar,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu weten we waar de kinderen van Paule op school zitten
arm joch..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef kvd het volgende:
[..]
Van wat ik van vinden is hij van 5-7 2001, dus nu 12.
Wat moeten we dan met die link van die school?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef Paule33 het volgende:
[..]
een kind van 8 jaar,
Maxim is toch 11
géén ideequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten we dan met die link van die school?
De kinderen op die site van jou hoeven maandag 26 augustus pas te beginnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
op 17-08-2013 geen zomervakantie meer.
mijn kind zit in een internationale school.
Fijn dat we dat nu ook weten dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef kvd het volgende:
[..]
De kinderen op die site van jou hoeven maandag 26 augustus pas te beginnen.
Als het kind van Paule er ook op zit, staat dat dus al 3 dagen voor een dichte deur op school...das zieligquote:
Zielig? Kind is blij even vrij te zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Als het kind van Paule er ook op zit, staat dat dus al 3 dagen voor een dichte deur op school...das zielig
Dat is geen antwoord, er staat in het stukje van Barca wanneer Maxim huilend op het vliegveld heeft gestaan. Sterker nog, er staat niet eens wanneer het blad waar het in staat is uitgekomen. Misschien is het blad al 2 weken oud.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef Paule33 het volgende:
ouders kinderen moeten op 26 augustus,
deze link was een antwoord aan Barca reactie.
Doel je op dat wilde verhaal dat Badr samen met zijn vrienden horeca-zaken wilde afpersen in het Haagse?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo niet? In Den Haag is hem toch ook duidelijk te verstaan gegeven dat 'ie het maar niet in zijn hoofd moest halen, want anders... ?
Ik hoop dat het niet de school van jouw kind is, want behalve dat je dan niet begrijpt wanneer je kind naar school moet (de 26ste), laat je je kind dan ook wel absurd ver reizen.... of ben je recent naar Hilversum verhuisd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:51 schreef Paule33 het volgende:
17 is zaterdag ,ik dacht aan de eind voor de vakantie...Maandag 19-08 de eerst dag.
Wieberen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:46 schreef Cynix ® het volgende:
Geneuzel verwijderd. On topic of weekje wieberen. Het is goed zo.
Wat is er onstabiel aan Ruud Gullit ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef Uccie het volgende:
Het is alleen jammer dat vader nou ook niet de meest stabiele factor is.
Dat ie vaker van vrouw wisselt dan de gemiddelde man van sokkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er onstabiel aan Ruud Gullit ?
Estelle is zelf na 12 jaar bij hem weggegaan. Daarvoor is ie ook getrouwd geweest. Er zijn meer mensen die scheiden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ie vaker van vrouw wisselt dan de gemiddelde man van sokken
Nah, welbeschouwd is dit verkering nummer 4, in ruim 30 jaar.... als je het "golfen" niet meeteltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ie vaker van vrouw wisselt dan de gemiddelde man van sokken
Het "golfen" is dan inderdaad meer hetgene wat ik in mijn hoofd heb.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, welbeschouwd is dit verkering nummer 4, in ruim 30 jaar.... als je het "golfen" niet meetelt
Estelle schijnt in haar huwelijk nauwelijks met de kinderen bezig te zijn geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het "golfen" is dan inderdaad meer hetgene wat ik in mijn hoofd heb.
En misschien het vele verhuizen voor de voetbal. Ik weet niet, zie Ruud gewoon niet dagelijks rondslepen met een 12-jarige zoon.
Oh dat die kinderen niet bij Estelle zouden moeten zijn, ben ik ook 100% met je eens.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Estelle schijnt in haar huwelijk nauwelijks met de kinderen bezig te zijn geweest.
Denk dat het voor die zoon leerzamer is om met een vader om te gaan die vol zelfvertrouwen in het leven staat en waar mensen tegenop kijken, dan met een labiele dertiger met de mentaliteit van een verliefde puber shoppend in de PC Hooftstraat.
En ze heeft al zo weinig te doen als voetbalvrouwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Estelle schijnt in haar huwelijk nauwelijks met de kinderen bezig te zijn geweest.
Estelle gaat mishandeld worden als het al niet zover is?quote:Schrijver: 'Grote kans dat Badr Estelle zal mishandelen'
21-08-13 17:14 uur - Bron: BuzzE
© anp
Jens Olde Kalter is bang dat Badr Hari zijn liefje Estelle niet ongedeerd zal laten. De schrijver van het boek Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari sluit niet uit dat de kickbokser zijn vriendin in de toekomst zal mishandelen. 'Ik ben bang van wel. Als het niet al zover is', vertelt hij aan De Telegraaf.
Olde Kalter vertelt dat er in zijn boek over Badr een patroon van geweld tegen vrouwen valt te ontdekken. 'Een meisje dat hij van een Hells Angels kopstuk heeft afgepakt, is er niet zo goed van afgekomen. Daarnaast is zijn grote liefde, waar hij vijf jaar een relatie mee heeft gehad, meerdere keren mishandeld en zijn parallelvrouw Rosa, is ook in haar huis ernstig mishandeld', legt hij uit. 'Als je die lijn voorttrekt, dan is het voor mij niet heel verrassend als er hier ook zoiets zou kunnen gebeuren.'
De onderzoeksjournalist komt ook nog met een gerucht over het beroemde koppel. Volgens Olte Kalter zou de moeder van Estelle inmiddels niet meer welkom zijn in het huis van Badr.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Estelle gaat mishandeld worden als het al niet zover is?
Olde Kolder kan zo voor story of prive gaan werken.
Hij weet het niet, er staat 'hij sluit niet uit dat'. En nee, ik ga het niet voor je vertalen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Paule33 het volgende:
En Olde weet dat allemaal, woont hij dan bij Estelle of zo? hoe kan hij dat allemaal weten?
Ze had door de carrière van Ruud geen mogelijkheid tot het volgen van een studie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En ze heeft al zo weinig te doen als voetbalvrouw
Hij onderbouwd het met geruchten waar geen hard bewijs voor is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
Hij onderbouwd het wel, hij vergeet alleen één argument voor deze voorspelling, zijn boek
Lijkt me echt verschrikkelijk om dit soort dingen te lezen als onderwerp zijnde of familie/vriend
Hij schijnt een dikke duim te hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Paule33 het volgende:
En Olde weet dat allemaal, woont hij dan bij Estelle of zo? hoe kan hij dat allemaal weten?
[..]
Er staat ook dat de moeder van Estelle niet meer welkom is bij Badr?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij weet het niet, er staat 'hij sluit niet uit dat'. En nee, ik ga het niet voor je vertalen.
En hij kan het niet van d'r moeder hebben?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Er staat ook dat de moeder van Estelle niet meer welkom is bij Badr?
Wel knap dat hij dat weet als hij geen contact heeft met Badr.
Het hóeft natuurlijk niet te gebeuren en ze kúnnen theoretisch nog wel 50 jaar gelukkig zijn met elkaar, maar de káns daar op is niet zo groot als je alle geruchten én feiten bijelkaar optelt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Paule33 het volgende:
Ik heb zijn boek niet gelezen, ga ik ook nooit doen maar ik mag toch aannemen dat die zogenaamde mishandelingen wel gestaafd worden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij onderbouwd het met geruchten waar geen hard bewijs voor is.
diplomatische en logische antwoord,bedankt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het hóeft natuurlijk niet te gebeuren en ze kúnnen theoretisch nog wel 50 jaar gelukkig zijn met elkaar, maar de káns daar op is niet zo groot als je alle geruchten én feiten bijelkaar optelt.
Maar misschien vindt hij bij Estelle eindelijk wat hij bij alle anderen niet kon vinden. Wát dat dan is, zou ik niet weten. Maar ik ken hem dan ook niet zo goed als jij. En haar ook niet trouwens.
zoals gewoonlijk: de foto is gisteren geupload, het is niet gezegd dat die foto van gister is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:08 schreef Paule33 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater
badr Hari gistereen in club 555 in Marokko,
ook vandaag zal hij zijn met La Fouine de rapper.
Badr is in Tanger nu een week bezig met een belangrijke project.
Ik zou ook zeggen dat ik voor een belangrijk project in het buitenland zit als ik daar wel mag feesten en drinken en in Nederland nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:26 schreef barca1971 het volgende:
Een belangrijk project?? het enige wat je hem daar ziet doen is feesten.. stappen met zijn testosteron matties...In de nachtclub, op het strand, in de sportauto, naast de sportauto...
Als Estelle het zo moeilijk heeft, moet hij dan als grote liefde zijnde niet bij haar zijn om haar te steunenal met al, denk ik wel dat de eerste scheurtjes in deze relatie zijn ontstaan..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef barca1971 het volgende:
Vandaar dat hij al sinds juni in het buitenland zit, toch weer die horeca hé? hij kan echt niet zonder
Die Ruud die was zo rot nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:25 schreef barca1971 het volgende:
Dat Badr niks als ellende heeft gebracht in haar leven, gevangenis, mishandeling, eenzaamheid,roddels, exen, rechtzaken, BJZ en nu ook al onmin met haar moeder die altijd voor haar klaar stond en voor haar kinderen zorgde als zij dat niet kon..
En er is geen één site die door Badr wordt erkendquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef WRH het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk: de foto is gisteren geupload, het is niet gezegd dat die foto van gister is.
en dan gezamenlijk gaan golven golfenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef barca1971 het volgende:
Zou me niet verbazen als ze dat miss soms wel denkt, was ik maar bij Ruud gebleven...
Vaak van huis weg en stiekeme side kicks dat wel, maar ze kon lekker rustig haar gang gaan met Leco en consorte...lekker shoppen, feestjes alles wat ze leuk vond
Met Badr kwam waarschijnlijk een hoop passie in haar leven, wat niemand in eerste instantie kan weerstaan, maar al die toestanden maakt het nou ook niet bepaald de moeite waard lijkt me
De enige die daadwerkelijk aangifte gedaan heeft is die Rosa, het enige bewijs dat er van is is een ping gesprek waarin ze zegt dat Badr bij haar heeft huis gehouden, Badr erkent wel dat hij spullen van haar kapot heeft gemaakt in haar huis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb zijn boek niet gelezen, ga ik ook nooit doen maar ik mag toch aannemen dat die zogenaamde mishandelingen wel gestaafd worden?
Gaat niet gebeuren K1 is niet aangesloten bij een sportbond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:28 schreef barca1971 het volgende:
of wordt geschorst door het dopingschandaal
hoe weet die schrijver dan dat hij die andere ex-en ook heeft mishandeld?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
De enige die daadwerkelijk aangifte gedaan heeft is die Rosa, het enige bewijs dat er van is is een ping gesprek waarin ze zegt dat Badr bij haar heeft huis gehouden, Badr erkent wel dat hij spullen van haar kapot heeft gemaakt in haar huis.
Die Rosa lijkt me ook geen lieverdje, die gaat alleen maar met zware jongens om.
Badr heeft Rosa en een andere vriendin van hem een keer uit elkaar gehaald toen ze op het leidseplein met elkaar begonnen te vechten om Badr.
Dat zou ik ook zeggen als ik gevaar op klappen liep.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef Rachilda het volgende:
volgens haar (bron Sylvia Geersen zelf) was hij lief voor haar.
mwa...ik weet niet...ze kwam wel oprecht over toen ze dat vertelde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik gevaar op klappen liep.
(Er waren eerst ook een flink aantal mensen dat nooit aangifte durfde te doen van de klappen tijdens het uitgaan...).
Ze zei toch ook dat hij erg jaloers was?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
mwa...ik weet niet...ze kwam wel oprecht over toen ze dat vertelde.
(En als ze toch al klappen kreeg van hem zou het geen verschil maken of ze het vertelt of niet)
ja, dat laatste inderdaad "volgens mij" ik vond dat ook wel opmerkelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze zei toch ook dat hij erg jaloers was?
En: 'hij slaat geen vrouwen volgens mij' (wat ik een nogal voorzichtige uitspraak vind)
Zullen wel weer via via verhalen zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:21 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hoe weet die schrijver dan dat hij die andere ex-en ook heeft mishandeld?
waardeloos boek danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zullen wel weer via via verhalen zijn.
Ik neem aan dat ze als ze geen aangifte (durven te) doen, ze ook niet persoonlijk die schijver te woord hebben gestaan.
Ja dat zei ze dat hij jaloers was!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:33 schreef kvd het volgende:
Ze zei toch ook dat hij erg jaloers was?
En: 'hij slaat geen vrouwen volgens mij' (wat ik een nogal voorzichtige uitspraak vind)
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kunnen natuurlijk ook gaan golfen!
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ongefundeerd opschrijft dat Badr zijn exen gemept heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:14 schreef barca1971 het volgende:
Ik neem aan dat als iemand een boek als dit gaat schrijven dat hij zeker niet afgaat op hear say verhalen, dat zou wel heel on-professioneel zijn. Hij heeft echt héél veel mensen geïntervieuwd en ook veel mensen gesproken die bang waren. Die geen aangifte hebben gedaan maar wel met hem hebben gepraat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)saal_gestolen__.htmlquote:Boek Badr Hari massaal gestolen
AMSTERDAM -
Het boek over Badr Hari, dat net twee dagen uit is, blijkt het meest gescholen boek van Nederland te zijn.
In de AKO op het Centraal Station van Amsterdam werd het boek massaal gestolen. Het filiaal besloot daarop over te gaan op speciale antidiefstalstickers.
Het boek van Jens Olde Kalter dat woensdag verscheen, is inmiddels al vier keer herdrukt, waarmee in totaal 25.000 boeken in omloop zijn.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)saal_gestolen__.html
Ouwe taalnaziquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kunnen natuurlijk ook gaan golfen!
[ afbeelding ]
Daarom delen ze hem bij de AKO ook gratis uitquote:
Ha! dat is een heel goed punt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ongefundeerd opschrijft dat Badr zijn exen gemept heeft.
Dan zit Fiqc nu al een aanklacht voor laster te typen.
Lees alle 45 delen nog eens rustig doorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ongefundeerd opschrijft dat Badr zijn exen gemept heeft.
Badr heeft hem min of meer de vrije hand gegeven en gezegd dat hij mocht schrijven wat hij wilde, hij hoopte dat Olde Kolder een beetje eerlijk te werk zou gaan.quote:Dan zit Fiqc nu al een aanklacht voor laster te typen.
Het is erg stil ja, ik zie Estelle al voor me aan de keuken tafel haar bankzaken te cheken. Oh dear.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ha! dat is een heel goed punt!
Nu er niks over wordt gezegd van het Badr-front betekent dat het (hhhhoogstwaarschijnlijk) waar is
Nou ja een boek waar iemand aan verdient en in alle media met dit soort zaken promoot is wel anders dan wij op een forumquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Lees alle 45 delen nog eens rustig door
[..]
Badr heeft hem min of meer de vrije hand gegeven en gezegd dat hij mocht schrijven wat hij wilde, hij hoopte dat Olde Kolder een beetje eerlijk te werk zou gaan.
Daar zou je uit op kunnen maken dat Badr weinig te verbergen heeft, want als hij dingen uit de media wil houden had hij wel de regie genomen.
Het maakt hem normaal gesproken niet zoveel uit wat er allemaal over hem geluld word, maar wie weet vind zijn advocaat dit wel te ver gaan...
Olden Kalter is wel een naam bij TMG he? (familie) Ik had verwacht dat dat boek pas in November uit zou komen. Met wat correctiesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja een boek waar iemand aan verdient en in alle media met dit soort zaken promoot is wel anders dan wij op een forum
Maar ik kan me niet voorstellen dat je dit over je gezegd laat worden als het niet waar is.
Ik verwacht nog wel wat vanuit die hoek.
mee eens hoor, als het niet waar is, zou er zeker wat over gezegd gaan worden...voorlopig is het stil...ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja een boek waar iemand aan verdient en in alle media met dit soort zaken promoot is wel anders dan wij op een forum
Maar ik kan me niet voorstellen dat je dit over je gezegd laat worden als het niet waar is.
Da's wel een leuk genoeg stukje om even helemaal te plakkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef eskil het volgende:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)-Badr-Hari-1341160W/
Hij is wel wat gewend hoor, zo is hij zelfs een keer doodverklaard door een grappenmaker op internet, compleet met foto's waarop hij dood leek.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, niet reageren is ook weer zo raar (kijk naar Sylvia en Rafael en de klap waar hij pas laat reageerde).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:07 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant... als iemand er meteen bovenop springt om alles te ontkrachten, dan zegt 'het publiek' vaak weer dat diegene vást iets te verbergen heeft om het direct te ontkennen
Er zit een verschil tussen een grappenmaker op internet en een boek waar het vanaf dinsdag al gaat in de media. (alhoewel hij wel in een 'grapje' van de Vlieger trapte)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij is wel wat gewend hoor, zo is hij zelfs een keer doodverklaard door een grappenmaker op internet, compleet met foto's waarop hij dood leek.
Het kleurt leuk met blauwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
zou estelle die witte keukentafel nog hebben en zo ja, zit ze er nog wel eens aan?
Het staat al een stuk of 20 posts terug.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
Het is inmiddels het meest gestolen boek van Nederland. Wil een linkje plaatsen maar lukt niet.
Al die Badr fans die niet willen dat er kwaad over hem geschreven wordtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
Het is inmiddels het meest gestolen boek van Nederland. Wil een linkje plaatsen maar lukt niet.
Ja wacht...als ze dan toch kofferbakken vol hebben, kunnen ze er wel 1 volledig in het topic plakken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Al die Badr fans die niet willen dat er kwaad over hem geschreven wordt
schizo en Paule, terug met die boeken!![]()
Boeken lezen is best lastigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wacht...als ze dan toch kofferbakken vol hebben, kunnen ze er wel 1 volledig in het topic plakken.
Ja, daar zijn we bij een andere voetbalvrouw inmiddels achtergekomenquote:
vast wel vraag is meer met wie ze nu moet klagen over Nasr nu ze mot heeft met haar moederquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
zou estelle die witte keukentafel nog hebben en zo ja, zit ze er nog wel eens aan?
Ik heb ook een boek. Een rooie. Had vroeger een boek met plaatjes, maar die ben ik kwijtgeraakt. Geloof dat ie blauw was.quote:
Oh, gemist, heeft ze echt mot met haar moeder?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast wel vraag is meer met wie ze nu moet klagen over Nasr nu ze mot heeft met haar moeder
volgens eerdere berichten hier wel. We weten nog niet of dit door stellemans danwel door Badr komtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, gemist, heeft ze echt mot met haar moeder?
Ow.... okay, bedankt voor het beantwoorden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens eerdere berichten hier wel. We weten nog niet of dit door stellemans danwel door Badr komt
Ik heb het gekocht, en dat groene boekje liet ik maar liggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook een boek. Een rooie. Had vroeger een boek met plaatjes, maar die ben ik kwijtgeraakt. Geloof dat ie blauw was.
Die had ik juist wel willen hebben. Goeie verhalen over gehoord, over het groene boekje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht, en dat groene boekje liet ik maar liggen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 07:01 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij is het geen clubje vrienden die oude vrouwtjes helpt oversteken.
Niet? Maar zo is 'ie eigenlijk wel hoor, onze Badr?quote:Op zondag 25 augustus 2013 07:01 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij is het geen clubje vrienden die oude vrouwtjes helpt oversteken.
Gaat niet lukken, dagenlang hebben we alles ritueel zitten te verbranden en er in trance omheen gehuppeld in een Hari-Hari dansquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Al die Badr fans die niet willen dat er kwaad over hem geschreven wordt
schizo en Paule, terug met die boeken!![]()
Is zo'n goede jongen, zet altijd zijn beste beentje voor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet? Maar zo is 'ie eigenlijk wel hoor, onze Badr?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, dagenlang hebben we alles ritueel zitten te verbranden en er in trance omheen gehuppeld in een Hari-Hari dans![]()
[ afbeelding ]
Ja lach maar, hij staat desondanks nu al op de beststelers-listquote:
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik vermoed dat het half niet zo sensationeel is als alle berichtgeving eromheen. Gezien de wijze waarom de schrijver van de week bij KvdB al van alles zat te nuanceren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja lach maar, hij staat desondanks nu al op de beststelers-list
Al verbrand je ze tot de laatste pagina, het blijft een half gaar boek
Ik denk juist dat alle sensationale berichten er weldegelijk in staan, maar dan in opgeklopte vorm.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik vermoed dat het half niet zo sensationeel is als alle berichtgeving eromheen. Gezien de wijze waarom de schrijver van de week bij KvdB al van alles zat te nuanceren.
Hmmm ik kreeg het idee dat er in de geschreven pers heel veel sensatie was, maar als hij er zelf iets op beeld over zegt het ineens genuanceerd werd. Een beetje type, achter mijn toetsenbord durf ik wel...quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:03 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk juist dat alle sensationale berichten er weldegelijk in staan, maar dan in opgeklopte vorm.
Dat nuanceren valt ook wel mee, ik heb hem geruchten de wereld in zien slingeren waar de story zich niet eens aan waagt
Nou ik zag hem ergens waar hij zo eager was badr te beschuldigen dat hij Estelle zou gaan mishandelen dat hij niet eens naar de vraag luisterdequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmmm ik kreeg het idee dat er in de geschreven pers heel veel sensatie was, maar als hij er zelf iets op beeld over zegt het ineens genuanceerd werd. Een beetje type, achter mijn toetsenbord durf ik wel...
Neemt niet weg dat ik het nog steeds raar vind dat er vanuit kamp Badr geen actie tegen lijkt te komen, je laat je toch niet wegzetten als sociopaat!!
Badr Hari heeft de opwinding die afgelopen week in Nederland ontstond over de dopingvondst in zijn woning en de nieuwe onthullingen over bedreigingen en mishandelingen, rustig vanuit Marokko gade geslagen. Hij reageerde niet in de pers en liet zijn advocaat Benedicte Ficq wat schaarse woordvoering doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het nog steeds raar vind dat er vanuit kamp Badr geen actie tegen lijkt te komen, je laat je toch niet wegzetten als sociopaat!!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:27 schreef proud_mami het volgende:
ROTTERDAM (ZH) – Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink brengt vandaag het nieuws dat Badr Hari enige weken geleden, ondanks dat zijn schorsingsvoorwaarden nadrukkelijk stellen dat hij niet weer in de problemen mag komen, tot een handgemeen is gekomen met Nick van de Wall uit Spijkernisse, internationaal beter (over)bekend als discjokey Afrojack.
Het verhaal gaat dat enige weken geleden Badr en Nick ruzie hebben gekregen in discotheek Pascha op het Spaanse Ibiza. Omstanders zouden er tussen zijn gesprongen om erger te voorkomen. In hoeverre Nick gewond is geraakt is onduidelijk gebleven. Volgens Hendrik Jan Korterink zou Nick zich toen en nog steeds zwaar bedreigd door Badr voelen. Op de vraag van Crimesite Camilleri aan het management van Nick of hij aangifte tegen Badr heeft gedaan, moet nog antwoord op worden gegeven. Onbevestigde geruchten gaan dat tijdens hetzelfde bezoek aan Ibiza Badr de volledige huisraad van Ruud Gullit in diens villa op Ibiza kort en klein zou hebben geslagen.
Badr is mede door het door recent uitgegeven boek over zijn leven, van de hand van journalist Jens Olde Kalter, weer volop in het nieuws. Zo zou zijn relatie met Estelle Gullit op de klippen zijn gelopen door onder meer de bemoeienissen van Bureau Jeugdzorg en wordt hij in verband gebracht met het afpersen van Wesley Sneijder, die door de interventie van de Utrechtse crimineel Baghdad el H. niet verder is geëscaleerd. Maandag heeft de beeldredactie van Crimesite Camilleri een video-interview met Jens, die zijn boek Badr thans kan zien als het meest gestolen boek van Nederland.
Wat is de bron eigenlijk?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:27 schreef proud_mami het volgende:
ROTTERDAM (ZH) – Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink brengt vandaag het nieuws dat Badr Hari enige weken geleden, ondanks dat zijn schorsingsvoorwaarden nadrukkelijk stellen dat hij niet weer in de problemen mag komen, tot een handgemeen is gekomen met Nick van de Wall uit Spijkernisse, internationaal beter (over)bekend als discjokey Afrojack.
Het verhaal gaat dat enige weken geleden Badr en Nick ruzie hebben gekregen in discotheek Pascha op het Spaanse Ibiza. Omstanders zouden er tussen zijn gesprongen om erger te voorkomen. In hoeverre Nick gewond is geraakt is onduidelijk gebleven. Volgens Hendrik Jan Korterink zou Nick zich toen en nog steeds zwaar bedreigd door Badr voelen. Op de vraag van Crimesite Camilleri aan het management van Nick of hij aangifte tegen Badr heeft gedaan, moet nog antwoord op worden gegeven. Onbevestigde geruchten gaan dat tijdens hetzelfde bezoek aan Ibiza Badr de volledige huisraad van Ruud Gullit in diens villa op Ibiza kort en klein zou hebben geslagen.
Badr is mede door het door recent uitgegeven boek over zijn leven, van de hand van journalist Jens Olde Kalter, weer volop in het nieuws. Zo zou zijn relatie met Estelle Gullit op de klippen zijn gelopen door onder meer de bemoeienissen van Bureau Jeugdzorg en wordt hij in verband gebracht met het afpersen van Wesley Sneijder, die door de interventie van de Utrechtse crimineel Baghdad el H. niet verder is geëscaleerd. Maandag heeft de beeldredactie van Crimesite Camilleri een video-interview met Jens, die zijn boek Badr thans kan zien als het meest gestolen boek van Nederland.
The fittie binnenkort in Spijkenisse dus?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:27 schreef proud_mami het volgende:
So it didn't happen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef schizovreemd het volgende:
Hendrik Jan Korterink, die werkt voor Panorama en Revu en de hoofredacteur daarvan is weer familie van Rosa die aangifte heeft gedaan van (ernstige) mishandeling waar verder geen foto's of doktersverklaringen van zijn...
Just saying
Wat is je bron?quote:
Die mishandeling van Rosa daar heb ik mijn twijfels over, want als badr haar echt zwaar zou hebben mishandeld dan zou je toch denken dat een arts er weet van heeft, maar het enige bewijs is een ping gesprek waarin staat dat hij bij haar huis gehouden heeft.quote:
Er staat update bij, maar het originele bericht kan ik niet vinden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef proud_mami het volgende:
http://www.misdaadjournal(...)uziede-met-afrojack/
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:04 schreef schizovreemd het volgende:
Badr schijnt nu trouwens ergens een zakelijke bespreking te hebben met de louche Amerikaanse zakenman Curt Ains, die wordt verdacht van verduistering
Kijk eens naar die naamquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch per definitie het doel van gordijnen?
Dan komt Badr wel in de problemen, wat hij op Ibiza uitspookt is de zorg van Justitie op Ibiza.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
The fittie binnenkort in Spijkenisse dus?
Nog even en dat huis gehouden hebben betekent dat hij de afwas gedaan heeft, maar hee, zo is Badr, dat deed hij in de skybox immers ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die mishandeling van Rosa daar heb ik mijn twijfels over, want als badr haar echt zwaar zou hebben mishandeld dan zou je toch denken dat een arts er weet van heeft, maar het enige bewijs is een ping gesprek waarin staat dat hij bij haar huis gehouden heeft.
Dat 2 wereldberoemde BNers in een club met elkaar gaan vechten en dat het pas weken daarna naar buiten komt in een hoos van negatieve berichtgeving daar zet ik ook vraagtekens bij
Daar zeggen ze dat het bericht van Korterink komt en dit is de site van Korterink.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef APK het volgende:
Hier volgens mij het volledige bericht:
http://www.camilleri.nl/2(...)dr-hari-en-afrojack/
Een arts heeft toch een geheimhoudingsplicht?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die mishandeling van Rosa daar heb ik mijn twijfels over, want als badr haar echt zwaar zou hebben mishandeld dan zou je toch denken dat een arts er weet van heeft, maar het enige bewijs is een ping gesprek waarin staat dat hij bij haar huis gehouden heeft.
Dat 2 wereldberoemde BNers in een club met elkaar gaan vechten en dat het pas weken daarna naar buiten komt in een hoos van negatieve berichtgeving daar zet ik ook vraagtekens bij
Weet ik, maar static vroeg om een bron van die eerder geplaatste tekst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Daar zeggen ze dat het bericht van Korterink komt en dit is de site van Korterink.
http://www.misdaadjournal(...)uziede-met-afrojack/
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Een arts heeft toch een geheimhoudingsplicht?
Edit:quote:Op grond van artikel 7:457 BW heeft een hulpverlener in de zin van de wet geneeskundige behandelingsovereenkomst een beroepsgeheim en mag hij geen informatie over een patiënt aan derden verstrekken anders dan met toestemming van de patiënt zelf.
En waarom zou die Rosa daar toestemming voor moeten geven? Om jou te overtuigen dat ze in elkaar is gerost door Badr? Jouw logica ontgaat me een beetje hoor.quote:
Ik denk eerder om de rechter te overtuigen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:44 schreef proud_mami het volgende:
[..]
En waarom zou die Rosa daar toestemming voor moeten geven? Om jou te overtuigen dat ze in elkaar is gerost door Badr? Jouw logica ontgaat me een beetje hoor.
Wel op de hoogte willen zijn, en de vlam erin willen hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte![]()
Ik ben vooral nieuwsgierig naar het vrouwen slaan en de vermeende afpersingszaak van de arts.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef WRH het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk: de foto is gisteren geupload, het is niet gezegd dat die foto van gister is.
hier net voor.. kan je lezen dat Badr was toen en nog steeds in Marokko is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:38 schreef WRH het volgende:
blijf het irritant vinden dat maar niet wil doordringen dat dat facebook account niet het account VAN badjas is maar OVER badjas, daar kan dus iedereen van alles uploaden.
opnieuw: het heeft geen enkele zin om telkens updates te geven van een facebook account dat NIET van badr zelf is. dit is toch niet zo moeilijk te verstaan lijkt mij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:43 schreef Paule33 het volgende:
[..]
[..]
hier net voor.. kan je lezen dat Badr was toen en nog steeds in Marokko is.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:43 schreef Paule33 het volgende:
[..]
[..]
hier net voor.. kan je lezen dat Badr was toen en nog steeds in Marokko is.
Wat WRH zegt. Paule, zou je in het vervolg met betere bronnen willen komen? Een fansite is dat duidelijk niet!quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:47 schreef WRH het volgende:
[..]
opnieuw: het heeft geen enkele zin om telkens updates te geven van een facebook account dat NIET van badr zelf is. dit is toch niet zo moeilijk te verstaan lijkt mij?
ik kan daar ook zelf op posten dat hij gister nog op Urk was om een visje te eten, ik plaats er vandaag nog een leuk fotootje bij van zijn schoolreisje van toen hij 12 was en dat ga jij dan hier direct neerzetten als waarheid?
lees nu gewoon eens eindelijk: dat account is niet van Badr zelf.
ik herhaal tegen beter weten in omdat je nederlands duidelijk onvoldoende is:quote:
Blijf anders lekker happen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef WRH het volgende:
[..]
ik herhaal tegen beter weten in omdat je nederlands duidelijk onvoldoende is:
wat versta je niet aan: het is dus niet het facebook account VAN Badr, het is gewoon een account OVER Badr.
echt, wat begrijp je niet aan die zin?
misschien dat iemand anders je het nog een keertje of tig wil uitleggen.
ja ik weet het, daar heb je ook gelijk in maar ik wordt sch#ziek van die onzin over dat stomme account, een mens gaat er nog van denken dat ze eigenaresse is van dat account en hier alleen maar reclame komt maken ervoor.quote:
TR's plaatsenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:39 schreef WRH het volgende:
[..]
ja ik weet het, daar heb je ook gelijk in maar ik wordt sch#ziek van die onzin over dat stomme account, een mens gaat er nog van denken dat ze eigenaresse is van dat account en hier alleen maar reclame komt maken ervoor.
Kan ik me iets bij voorstellen, als hij hier weer iets verkeerds doet heeft hij meteen justitie op zijn nek. Daar is hij toch veel vrijer in zijn doen en laten, daarbij, hij wordt daar op handen gedragen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:41 schreef mootie het volgende:
Is Estelle daar ook bij of zijn ze werkelijk zo weinig samen? Het lijkt alsof Badr altijd en eeuwig in Marokko zit.
Doet ze eindelijk eens een andere bron erbij blijven jullie doorzeiken over die facebook?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:05 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
Wat WRH zegt. Paule, zou je in het vervolg met betere bronnen willen komen? Een fansite is dat duidelijk niet!
sowieso blijf ik het apart vinden dat iemand die voor toch redelijk zware vergrijpen nog moet voorkomen gewoon maar met zijn Marokkaanse paspoort naar Marokko kan vliegen. En daar dus kan blijven als hij dat zou willen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, als hij hier weer iets verkeerds doet heeft hij meteen justitie op zijn nek. Daar is hij toch veel vrijer in zijn doen en laten, daarbij, hij wordt daar op handen gedragen.
Bron: http://glamora.ma/2013/08/badr_is_een_slachtoffer.htmlquote:Schop een zakenman gehandicapt, mep een vrouw in elkaar, bedreig de baby daddy van je meisje-du-jour, steek een flat in de fik. Wie de lijst aanklachten tegen Badr Hari leest, zal in eerste instantie niet direct de behoefte voelen een vriendschap op te starten met de kickbokser. Daar denkt niet iedereen zo over, vraag maar aan Leon de Winter (wil eigenlijk een boek schrijven over Badr) en Abdelkader Benali (wil eigenlijk een boek schrijven over Badr). Maar de twee auteurs zijn niet de enige die graag publiek koketteren met de geweldsverslaafde psychopaat, journaliste Harriet Duurvoort doet er vandaag in haar Volkskrant-column nog een schepje bovenop. Badrtje is namelijk helemaal niet intrinsiek slecht, het komt allemaal door de kickbokswereld. 'Een wereld waarin andere normen en waarden gelden dan voor u en ik. Wij zijn misschien levenslang getraumatiseerd als iemand ons ooit buiten westen slaat. Kickboksers spreken van 'verlichting'. Dat je ook wel eens buiten de ring opgefokt raakt, beschouwen ze gewoon niet meer als wereldschokkend.' En dat zoveel jongetjes, zeker uit achterstandswijken en van allochtone afkomst, kiezen voor de vechtsport, dat is dan weer de fout van de hele Nederlandse maatschappij.
Wij verstrekken immers subsidie zodat kinderen de sport kunnen gaan beoefenen. Terwijl we ze ook op macramé-les of kunstschaatsen zouden kunnen sturen, he? Geweldsverheerlijkers die we zijn. De columinste voelt dan ook totaal niet de behoefte Badr de maat te nemen. 'Als ik zo goed had leren vechten als hij, zat ik misschien nu ook wel "in beperkingen" te lezen.' Dat jullie het wel even weten, uiteindelijk is Badr Hari het allergrootste slachtoffer, ook al waren er de afgelopen nog geruchten over nog meer bedreigingen door de ideale schoonzoon. Of nu ja, figuurlijk sowieso. De 2,08 meter lange Afrojack, waarvan gisteren uitlekte dat ook hij onlangs klappies kreeg van Badr, is vermoedelijk letterlijk de grootste.
Ja vind ik ook heel vreemd, vooral omdat Marokko niet uitlevert, in het geval hij niet terugkomt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef WRH het volgende:
[..]
sowieso blijf ik het apart vinden dat iemand die voor toch redelijk zware vergrijpen nog moet voorkomen gewoon maar met zijn Marokkaanse paspoort naar Marokko kan vliegen. En daar dus kan blijven als hij dat zou willen.
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op maandag 26-08-2013 om 18:20:50On my way too the gym!! Keeping my eyes on the price!! Small thing too a giant!!! Love too my people. reageer retweet
Nou nee, jij wel?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Er staat een knappe mevrouw achter de bar van de sportschool. Een kabouter, al is ze ook een reus. Badr wil haar veroveren. Snappie?
Hij "ken" gewoon niet typuh. Misschien heeft hij zijn handschoenen nog aan.quote:
Wat een flapdrolquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
Waar hééft die man het over?twitter:Team_Badr_Hari twitterde op maandag 26-08-2013 om 18:20:50On my way too the gym!! Keeping my eyes on the price!! Small thing too a giant!!! Love too my people. reageer retweet
dat dus. ik betwijfeld het ook ten zeerste.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ik betwijfel of dit account wél echt is. Omdat Shownieuws zich laat foppen?
heb je geen marokkaans paspoort voor nodig hoor en denk ook niet dat hij daar wil blijvenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef WRH het volgende:
[..]
sowieso blijf ik het apart vinden dat iemand die voor toch redelijk zware vergrijpen nog moet voorkomen gewoon maar met zijn Marokkaanse paspoort naar Marokko kan vliegen. En daar dus kan blijven als hij dat zou willen.
Ik denk dat de crux in deze zit in het woordje 'kan'. Marokko gaat dat nooit doen natuurlijk. Maar ze gokken er kennelijk op dat zijn internationale carrière hem van zulke wegblijfacties zal weerhouden....quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb je geen marokkaans paspoort voor nodig hoor en denk ook niet dat hij daar wil blijven
marokko kan de zaak dan overnemen en de straf zou daar een stuk hoger uitvallen gok ik..
ze hebben t al eerder gedaan in een moordzaak, die dader onsnaptte ter nauwernood aan de doodstrafquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat de crux in deze zit in het woordje 'kan'. Marokko gaat dat nooit doen natuurlijk. Maar ze gokken er kennelijk op dat zijn internationale carrière hem van zulke wegblijfacties zal weerhouden....
Ja, maar het gaat hier niet om moord en Badr is wel een soort volksheld daar, dus ik denk niet dat ze dat met hem zullen doen...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze hebben t al eerder gedaan in een moordzaak, die dader onsnaptte ter nauwernood aan de doodstraf
http://www.nu.nl/binnenla(...)meegse-mientjes.html
ik denk dat je te makkelijk denkt over t marokkaanse rechtsysteem, dat hij populair is onder de bevolking wil niet zeggen dat hij zich daar niet aan de regels hoeft te houdenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat hier niet om moord en Badr is wel een soort volksheld daar, dus ik denk niet dat ze dat met hem zullen doen...
Nee, maar a. Tot op heden heeft hij zich, voor zover bekend, daar wel aan de regels gehouden en b. Hij kan goed met de Koning aldaar, dus ik denk niet dat ze hem daar voor een dergelijk vergrijp dat in Nederland gepleegd is zouden aanpakken. Maar linksom of rechtsom, dat gaat sowieso (voorlopig) niet aan de orde zijn, dat vluchten naar Marokko.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk dat je te makkelijk denkt over t marokkaanse rechtsysteem, dat hij populair is onder de bevolking wil niet zeggen dat hij zich daar niet aan de regels hoeft te houden
Misschien hoeft-ie daar niet zelf bij te zijn?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Hm, hij gaat er dus van uit dat ie niet hoeft te zitten?
(De rechtszaak is toch in oktober?)
Maar als daar (stel...) 2 jaar brommen uit komt, dan gaat dat toch meteen in na de rechtszaak? Of mag ie dan zeggen 'Jaaaaaaaa even wachten heur, even nog vechten, ik kan vanaf ongeveer half november welquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien hoeft-ie daar niet zelf bij te zijn?
Ja, ik kijk nergens meer van op.
dat was toch één van de redenen waardoor hij vrijkwam uit preventieve hechtenis, dat het om verwacht dat zijn uiteindelijke straf niet (veel) hoger zal uitvallen dan wat hij al in voorarrest heeft gezeten?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Hm, hij gaat er dus van uit dat ie niet hoeft te zitten?
(De rechtszaak is toch in oktober?)
nee gaat niet direct in, je krijgt dan een oproep waarin staat wanneer je je moet melden bij de piquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als daar (stel...) 2 jaar brommen uit komt, dan gaat dat toch meteen in na de rechtszaak? Of mag ie dan zeggen 'Jaaaaaaaa even wachten heur, even nog vechten, ik kan vanaf ongeveer half november wel'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |