ik herhaal tegen beter weten in omdat je nederlands duidelijk onvoldoende is:quote:
Blijf anders lekker happen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef WRH het volgende:
[..]
ik herhaal tegen beter weten in omdat je nederlands duidelijk onvoldoende is:
wat versta je niet aan: het is dus niet het facebook account VAN Badr, het is gewoon een account OVER Badr.
echt, wat begrijp je niet aan die zin?
misschien dat iemand anders je het nog een keertje of tig wil uitleggen.
ja ik weet het, daar heb je ook gelijk in maar ik wordt sch#ziek van die onzin over dat stomme account, een mens gaat er nog van denken dat ze eigenaresse is van dat account en hier alleen maar reclame komt maken ervoor.quote:
TR's plaatsenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:39 schreef WRH het volgende:
[..]
ja ik weet het, daar heb je ook gelijk in maar ik wordt sch#ziek van die onzin over dat stomme account, een mens gaat er nog van denken dat ze eigenaresse is van dat account en hier alleen maar reclame komt maken ervoor.
Kan ik me iets bij voorstellen, als hij hier weer iets verkeerds doet heeft hij meteen justitie op zijn nek. Daar is hij toch veel vrijer in zijn doen en laten, daarbij, hij wordt daar op handen gedragen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:41 schreef mootie het volgende:
Is Estelle daar ook bij of zijn ze werkelijk zo weinig samen? Het lijkt alsof Badr altijd en eeuwig in Marokko zit.
Doet ze eindelijk eens een andere bron erbij blijven jullie doorzeiken over die facebook?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:05 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
Wat WRH zegt. Paule, zou je in het vervolg met betere bronnen willen komen? Een fansite is dat duidelijk niet!
sowieso blijf ik het apart vinden dat iemand die voor toch redelijk zware vergrijpen nog moet voorkomen gewoon maar met zijn Marokkaanse paspoort naar Marokko kan vliegen. En daar dus kan blijven als hij dat zou willen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, als hij hier weer iets verkeerds doet heeft hij meteen justitie op zijn nek. Daar is hij toch veel vrijer in zijn doen en laten, daarbij, hij wordt daar op handen gedragen.
Bron: http://glamora.ma/2013/08/badr_is_een_slachtoffer.htmlquote:Schop een zakenman gehandicapt, mep een vrouw in elkaar, bedreig de baby daddy van je meisje-du-jour, steek een flat in de fik. Wie de lijst aanklachten tegen Badr Hari leest, zal in eerste instantie niet direct de behoefte voelen een vriendschap op te starten met de kickbokser. Daar denkt niet iedereen zo over, vraag maar aan Leon de Winter (wil eigenlijk een boek schrijven over Badr) en Abdelkader Benali (wil eigenlijk een boek schrijven over Badr). Maar de twee auteurs zijn niet de enige die graag publiek koketteren met de geweldsverslaafde psychopaat, journaliste Harriet Duurvoort doet er vandaag in haar Volkskrant-column nog een schepje bovenop. Badrtje is namelijk helemaal niet intrinsiek slecht, het komt allemaal door de kickbokswereld. 'Een wereld waarin andere normen en waarden gelden dan voor u en ik. Wij zijn misschien levenslang getraumatiseerd als iemand ons ooit buiten westen slaat. Kickboksers spreken van 'verlichting'. Dat je ook wel eens buiten de ring opgefokt raakt, beschouwen ze gewoon niet meer als wereldschokkend.' En dat zoveel jongetjes, zeker uit achterstandswijken en van allochtone afkomst, kiezen voor de vechtsport, dat is dan weer de fout van de hele Nederlandse maatschappij.
Wij verstrekken immers subsidie zodat kinderen de sport kunnen gaan beoefenen. Terwijl we ze ook op macramé-les of kunstschaatsen zouden kunnen sturen, he? Geweldsverheerlijkers die we zijn. De columinste voelt dan ook totaal niet de behoefte Badr de maat te nemen. 'Als ik zo goed had leren vechten als hij, zat ik misschien nu ook wel "in beperkingen" te lezen.' Dat jullie het wel even weten, uiteindelijk is Badr Hari het allergrootste slachtoffer, ook al waren er de afgelopen nog geruchten over nog meer bedreigingen door de ideale schoonzoon. Of nu ja, figuurlijk sowieso. De 2,08 meter lange Afrojack, waarvan gisteren uitlekte dat ook hij onlangs klappies kreeg van Badr, is vermoedelijk letterlijk de grootste.
Ja vind ik ook heel vreemd, vooral omdat Marokko niet uitlevert, in het geval hij niet terugkomt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef WRH het volgende:
[..]
sowieso blijf ik het apart vinden dat iemand die voor toch redelijk zware vergrijpen nog moet voorkomen gewoon maar met zijn Marokkaanse paspoort naar Marokko kan vliegen. En daar dus kan blijven als hij dat zou willen.
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op maandag 26-08-2013 om 18:20:50On my way too the gym!! Keeping my eyes on the price!! Small thing too a giant!!! Love too my people. reageer retweet
Nou nee, jij wel?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Er staat een knappe mevrouw achter de bar van de sportschool. Een kabouter, al is ze ook een reus. Badr wil haar veroveren. Snappie?
Hij "ken" gewoon niet typuh. Misschien heeft hij zijn handschoenen nog aan.quote:
Wat een flapdrolquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
Waar hééft die man het over?twitter:Team_Badr_Hari twitterde op maandag 26-08-2013 om 18:20:50On my way too the gym!! Keeping my eyes on the price!! Small thing too a giant!!! Love too my people. reageer retweet
dat dus. ik betwijfeld het ook ten zeerste.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ik betwijfel of dit account wél echt is. Omdat Shownieuws zich laat foppen?
heb je geen marokkaans paspoort voor nodig hoor en denk ook niet dat hij daar wil blijvenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef WRH het volgende:
[..]
sowieso blijf ik het apart vinden dat iemand die voor toch redelijk zware vergrijpen nog moet voorkomen gewoon maar met zijn Marokkaanse paspoort naar Marokko kan vliegen. En daar dus kan blijven als hij dat zou willen.
Ik denk dat de crux in deze zit in het woordje 'kan'. Marokko gaat dat nooit doen natuurlijk. Maar ze gokken er kennelijk op dat zijn internationale carrière hem van zulke wegblijfacties zal weerhouden....quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb je geen marokkaans paspoort voor nodig hoor en denk ook niet dat hij daar wil blijven
marokko kan de zaak dan overnemen en de straf zou daar een stuk hoger uitvallen gok ik..
ze hebben t al eerder gedaan in een moordzaak, die dader onsnaptte ter nauwernood aan de doodstrafquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat de crux in deze zit in het woordje 'kan'. Marokko gaat dat nooit doen natuurlijk. Maar ze gokken er kennelijk op dat zijn internationale carrière hem van zulke wegblijfacties zal weerhouden....
Ja, maar het gaat hier niet om moord en Badr is wel een soort volksheld daar, dus ik denk niet dat ze dat met hem zullen doen...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze hebben t al eerder gedaan in een moordzaak, die dader onsnaptte ter nauwernood aan de doodstraf
http://www.nu.nl/binnenla(...)meegse-mientjes.html
ik denk dat je te makkelijk denkt over t marokkaanse rechtsysteem, dat hij populair is onder de bevolking wil niet zeggen dat hij zich daar niet aan de regels hoeft te houdenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat hier niet om moord en Badr is wel een soort volksheld daar, dus ik denk niet dat ze dat met hem zullen doen...
Nee, maar a. Tot op heden heeft hij zich, voor zover bekend, daar wel aan de regels gehouden en b. Hij kan goed met de Koning aldaar, dus ik denk niet dat ze hem daar voor een dergelijk vergrijp dat in Nederland gepleegd is zouden aanpakken. Maar linksom of rechtsom, dat gaat sowieso (voorlopig) niet aan de orde zijn, dat vluchten naar Marokko.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk dat je te makkelijk denkt over t marokkaanse rechtsysteem, dat hij populair is onder de bevolking wil niet zeggen dat hij zich daar niet aan de regels hoeft te houden
Misschien hoeft-ie daar niet zelf bij te zijn?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Hm, hij gaat er dus van uit dat ie niet hoeft te zitten?
(De rechtszaak is toch in oktober?)
Maar als daar (stel...) 2 jaar brommen uit komt, dan gaat dat toch meteen in na de rechtszaak? Of mag ie dan zeggen 'Jaaaaaaaa even wachten heur, even nog vechten, ik kan vanaf ongeveer half november welquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien hoeft-ie daar niet zelf bij te zijn?
Ja, ik kijk nergens meer van op.
dat was toch één van de redenen waardoor hij vrijkwam uit preventieve hechtenis, dat het om verwacht dat zijn uiteindelijke straf niet (veel) hoger zal uitvallen dan wat hij al in voorarrest heeft gezeten?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Hm, hij gaat er dus van uit dat ie niet hoeft te zitten?
(De rechtszaak is toch in oktober?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |