Is zo'n goede jongen, zet altijd zijn beste beentje voor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet? Maar zo is 'ie eigenlijk wel hoor, onze Badr?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, dagenlang hebben we alles ritueel zitten te verbranden en er in trance omheen gehuppeld in een Hari-Hari dans![]()
[ afbeelding ]
Ja lach maar, hij staat desondanks nu al op de beststelers-listquote:
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik vermoed dat het half niet zo sensationeel is als alle berichtgeving eromheen. Gezien de wijze waarom de schrijver van de week bij KvdB al van alles zat te nuanceren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja lach maar, hij staat desondanks nu al op de beststelers-list
Al verbrand je ze tot de laatste pagina, het blijft een half gaar boek
Ik denk juist dat alle sensationale berichten er weldegelijk in staan, maar dan in opgeklopte vorm.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik vermoed dat het half niet zo sensationeel is als alle berichtgeving eromheen. Gezien de wijze waarom de schrijver van de week bij KvdB al van alles zat te nuanceren.
Hmmm ik kreeg het idee dat er in de geschreven pers heel veel sensatie was, maar als hij er zelf iets op beeld over zegt het ineens genuanceerd werd. Een beetje type, achter mijn toetsenbord durf ik wel...quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:03 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk juist dat alle sensationale berichten er weldegelijk in staan, maar dan in opgeklopte vorm.
Dat nuanceren valt ook wel mee, ik heb hem geruchten de wereld in zien slingeren waar de story zich niet eens aan waagt
Nou ik zag hem ergens waar hij zo eager was badr te beschuldigen dat hij Estelle zou gaan mishandelen dat hij niet eens naar de vraag luisterdequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmmm ik kreeg het idee dat er in de geschreven pers heel veel sensatie was, maar als hij er zelf iets op beeld over zegt het ineens genuanceerd werd. Een beetje type, achter mijn toetsenbord durf ik wel...
Neemt niet weg dat ik het nog steeds raar vind dat er vanuit kamp Badr geen actie tegen lijkt te komen, je laat je toch niet wegzetten als sociopaat!!
Badr Hari heeft de opwinding die afgelopen week in Nederland ontstond over de dopingvondst in zijn woning en de nieuwe onthullingen over bedreigingen en mishandelingen, rustig vanuit Marokko gade geslagen. Hij reageerde niet in de pers en liet zijn advocaat Benedicte Ficq wat schaarse woordvoering doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het nog steeds raar vind dat er vanuit kamp Badr geen actie tegen lijkt te komen, je laat je toch niet wegzetten als sociopaat!!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:27 schreef proud_mami het volgende:
ROTTERDAM (ZH) – Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink brengt vandaag het nieuws dat Badr Hari enige weken geleden, ondanks dat zijn schorsingsvoorwaarden nadrukkelijk stellen dat hij niet weer in de problemen mag komen, tot een handgemeen is gekomen met Nick van de Wall uit Spijkernisse, internationaal beter (over)bekend als discjokey Afrojack.
Het verhaal gaat dat enige weken geleden Badr en Nick ruzie hebben gekregen in discotheek Pascha op het Spaanse Ibiza. Omstanders zouden er tussen zijn gesprongen om erger te voorkomen. In hoeverre Nick gewond is geraakt is onduidelijk gebleven. Volgens Hendrik Jan Korterink zou Nick zich toen en nog steeds zwaar bedreigd door Badr voelen. Op de vraag van Crimesite Camilleri aan het management van Nick of hij aangifte tegen Badr heeft gedaan, moet nog antwoord op worden gegeven. Onbevestigde geruchten gaan dat tijdens hetzelfde bezoek aan Ibiza Badr de volledige huisraad van Ruud Gullit in diens villa op Ibiza kort en klein zou hebben geslagen.
Badr is mede door het door recent uitgegeven boek over zijn leven, van de hand van journalist Jens Olde Kalter, weer volop in het nieuws. Zo zou zijn relatie met Estelle Gullit op de klippen zijn gelopen door onder meer de bemoeienissen van Bureau Jeugdzorg en wordt hij in verband gebracht met het afpersen van Wesley Sneijder, die door de interventie van de Utrechtse crimineel Baghdad el H. niet verder is geėscaleerd. Maandag heeft de beeldredactie van Crimesite Camilleri een video-interview met Jens, die zijn boek Badr thans kan zien als het meest gestolen boek van Nederland.
Wat is de bron eigenlijk?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:27 schreef proud_mami het volgende:
ROTTERDAM (ZH) – Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink brengt vandaag het nieuws dat Badr Hari enige weken geleden, ondanks dat zijn schorsingsvoorwaarden nadrukkelijk stellen dat hij niet weer in de problemen mag komen, tot een handgemeen is gekomen met Nick van de Wall uit Spijkernisse, internationaal beter (over)bekend als discjokey Afrojack.
Het verhaal gaat dat enige weken geleden Badr en Nick ruzie hebben gekregen in discotheek Pascha op het Spaanse Ibiza. Omstanders zouden er tussen zijn gesprongen om erger te voorkomen. In hoeverre Nick gewond is geraakt is onduidelijk gebleven. Volgens Hendrik Jan Korterink zou Nick zich toen en nog steeds zwaar bedreigd door Badr voelen. Op de vraag van Crimesite Camilleri aan het management van Nick of hij aangifte tegen Badr heeft gedaan, moet nog antwoord op worden gegeven. Onbevestigde geruchten gaan dat tijdens hetzelfde bezoek aan Ibiza Badr de volledige huisraad van Ruud Gullit in diens villa op Ibiza kort en klein zou hebben geslagen.
Badr is mede door het door recent uitgegeven boek over zijn leven, van de hand van journalist Jens Olde Kalter, weer volop in het nieuws. Zo zou zijn relatie met Estelle Gullit op de klippen zijn gelopen door onder meer de bemoeienissen van Bureau Jeugdzorg en wordt hij in verband gebracht met het afpersen van Wesley Sneijder, die door de interventie van de Utrechtse crimineel Baghdad el H. niet verder is geėscaleerd. Maandag heeft de beeldredactie van Crimesite Camilleri een video-interview met Jens, die zijn boek Badr thans kan zien als het meest gestolen boek van Nederland.
The fittie binnenkort in Spijkenisse dus?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:27 schreef proud_mami het volgende:
So it didn't happen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef schizovreemd het volgende:
Hendrik Jan Korterink, die werkt voor Panorama en Revu en de hoofredacteur daarvan is weer familie van Rosa die aangifte heeft gedaan van (ernstige) mishandeling waar verder geen foto's of doktersverklaringen van zijn...
Just saying
Wat is je bron?quote:
Die mishandeling van Rosa daar heb ik mijn twijfels over, want als badr haar echt zwaar zou hebben mishandeld dan zou je toch denken dat een arts er weet van heeft, maar het enige bewijs is een ping gesprek waarin staat dat hij bij haar huis gehouden heeft.quote:
Er staat update bij, maar het originele bericht kan ik niet vinden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef proud_mami het volgende:
http://www.misdaadjournal(...)uziede-met-afrojack/
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:04 schreef schizovreemd het volgende:
Badr schijnt nu trouwens ergens een zakelijke bespreking te hebben met de louche Amerikaanse zakenman Curt Ains, die wordt verdacht van verduistering
Kijk eens naar die naamquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch per definitie het doel van gordijnen?
Dan komt Badr wel in de problemen, wat hij op Ibiza uitspookt is de zorg van Justitie op Ibiza.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
The fittie binnenkort in Spijkenisse dus?
Nog even en dat huis gehouden hebben betekent dat hij de afwas gedaan heeft, maar hee, zo is Badr, dat deed hij in de skybox immers ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die mishandeling van Rosa daar heb ik mijn twijfels over, want als badr haar echt zwaar zou hebben mishandeld dan zou je toch denken dat een arts er weet van heeft, maar het enige bewijs is een ping gesprek waarin staat dat hij bij haar huis gehouden heeft.
Dat 2 wereldberoemde BNers in een club met elkaar gaan vechten en dat het pas weken daarna naar buiten komt in een hoos van negatieve berichtgeving daar zet ik ook vraagtekens bij
Daar zeggen ze dat het bericht van Korterink komt en dit is de site van Korterink.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef APK het volgende:
Hier volgens mij het volledige bericht:
http://www.camilleri.nl/2(...)dr-hari-en-afrojack/
Een arts heeft toch een geheimhoudingsplicht?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die mishandeling van Rosa daar heb ik mijn twijfels over, want als badr haar echt zwaar zou hebben mishandeld dan zou je toch denken dat een arts er weet van heeft, maar het enige bewijs is een ping gesprek waarin staat dat hij bij haar huis gehouden heeft.
Dat 2 wereldberoemde BNers in een club met elkaar gaan vechten en dat het pas weken daarna naar buiten komt in een hoos van negatieve berichtgeving daar zet ik ook vraagtekens bij
Weet ik, maar static vroeg om een bron van die eerder geplaatste tekst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Daar zeggen ze dat het bericht van Korterink komt en dit is de site van Korterink.
http://www.misdaadjournal(...)uziede-met-afrojack/
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Een arts heeft toch een geheimhoudingsplicht?
Edit:quote:Op grond van artikel 7:457 BW heeft een hulpverlener in de zin van de wet geneeskundige behandelingsovereenkomst een beroepsgeheim en mag hij geen informatie over een patiėnt aan derden verstrekken anders dan met toestemming van de patiėnt zelf.
En waarom zou die Rosa daar toestemming voor moeten geven? Om jou te overtuigen dat ze in elkaar is gerost door Badr? Jouw logica ontgaat me een beetje hoor.quote:
Ik denk eerder om de rechter te overtuigen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:44 schreef proud_mami het volgende:
[..]
En waarom zou die Rosa daar toestemming voor moeten geven? Om jou te overtuigen dat ze in elkaar is gerost door Badr? Jouw logica ontgaat me een beetje hoor.
Wel op de hoogte willen zijn, en de vlam erin willen hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte![]()
Ik ben vooral nieuwsgierig naar het vrouwen slaan en de vermeende afpersingszaak van de arts.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef WRH het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk: de foto is gisteren geupload, het is niet gezegd dat die foto van gister is.
hier net voor.. kan je lezen dat Badr was toen en nog steeds in Marokko is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:38 schreef WRH het volgende:
blijf het irritant vinden dat maar niet wil doordringen dat dat facebook account niet het account VAN badjas is maar OVER badjas, daar kan dus iedereen van alles uploaden.
opnieuw: het heeft geen enkele zin om telkens updates te geven van een facebook account dat NIET van badr zelf is. dit is toch niet zo moeilijk te verstaan lijkt mij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:43 schreef Paule33 het volgende:
[..]
[..]
hier net voor.. kan je lezen dat Badr was toen en nog steeds in Marokko is.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:43 schreef Paule33 het volgende:
[..]
[..]
hier net voor.. kan je lezen dat Badr was toen en nog steeds in Marokko is.
Wat WRH zegt. Paule, zou je in het vervolg met betere bronnen willen komen? Een fansite is dat duidelijk niet!quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:47 schreef WRH het volgende:
[..]
opnieuw: het heeft geen enkele zin om telkens updates te geven van een facebook account dat NIET van badr zelf is. dit is toch niet zo moeilijk te verstaan lijkt mij?
ik kan daar ook zelf op posten dat hij gister nog op Urk was om een visje te eten, ik plaats er vandaag nog een leuk fotootje bij van zijn schoolreisje van toen hij 12 was en dat ga jij dan hier direct neerzetten als waarheid?
lees nu gewoon eens eindelijk: dat account is niet van Badr zelf.
ik herhaal tegen beter weten in omdat je nederlands duidelijk onvoldoende is:quote:
Blijf anders lekker happen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef WRH het volgende:
[..]
ik herhaal tegen beter weten in omdat je nederlands duidelijk onvoldoende is:
wat versta je niet aan: het is dus niet het facebook account VAN Badr, het is gewoon een account OVER Badr.
echt, wat begrijp je niet aan die zin?
misschien dat iemand anders je het nog een keertje of tig wil uitleggen.
ja ik weet het, daar heb je ook gelijk in maar ik wordt sch#ziek van die onzin over dat stomme account, een mens gaat er nog van denken dat ze eigenaresse is van dat account en hier alleen maar reclame komt maken ervoor.quote:
TR's plaatsenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:39 schreef WRH het volgende:
[..]
ja ik weet het, daar heb je ook gelijk in maar ik wordt sch#ziek van die onzin over dat stomme account, een mens gaat er nog van denken dat ze eigenaresse is van dat account en hier alleen maar reclame komt maken ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |