abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130441424
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet? Maar zo is 'ie eigenlijk wel hoor, onze Badr?
Is zo'n goede jongen, zet altijd zijn beste beentje voor.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:52:20 #210
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130441469
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Gaat niet lukken, dagenlang hebben we alles ritueel zitten te verbranden en er in trance omheen gehuppeld in een Hari-Hari dans :Y)

[ afbeelding ]
:D _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:57:38 #211
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130441676
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:52 schreef Uccie het volgende:

[..]

:D _O-
Ja lach maar, hij staat desondanks nu al op de beststelers-list :(

Al verbrand je ze tot de laatste pagina, het blijft een half gaar boek :{w
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:59:39 #212
211040 Uccie
pi_130441755
quote:
12s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:57 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ja lach maar, hij staat desondanks nu al op de beststelers-list :(

Al verbrand je ze tot de laatste pagina, het blijft een half gaar boek :{w
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik vermoed dat het half niet zo sensationeel is als alle berichtgeving eromheen. Gezien de wijze waarom de schrijver van de week bij KvdB al van alles zat te nuanceren.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:03:24 #213
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130441881
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik heb het boek niet gelezen, maar ik vermoed dat het half niet zo sensationeel is als alle berichtgeving eromheen. Gezien de wijze waarom de schrijver van de week bij KvdB al van alles zat te nuanceren.
Ik denk juist dat alle sensationale berichten er weldegelijk in staan, maar dan in opgeklopte vorm.
Dat nuanceren valt ook wel mee, ik heb hem geruchten de wereld in zien slingeren waar de story zich niet eens aan waagt ;)
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:04:09 #214
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130441906
Badr schijnt nu trouwens ergens een zakelijke bespreking te hebben met de louche Amerikaanse zakenman Curt Ains, die wordt verdacht van verduistering :P
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:09:11 #215
211040 Uccie
pi_130442054
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:03 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik denk juist dat alle sensationale berichten er weldegelijk in staan, maar dan in opgeklopte vorm.
Dat nuanceren valt ook wel mee, ik heb hem geruchten de wereld in zien slingeren waar de story zich niet eens aan waagt ;)
Hmmm ik kreeg het idee dat er in de geschreven pers heel veel sensatie was, maar als hij er zelf iets op beeld over zegt het ineens genuanceerd werd. Een beetje type, achter mijn toetsenbord durf ik wel...
Neemt niet weg dat ik het nog steeds raar vind dat er vanuit kamp Badr geen actie tegen lijkt te komen, je laat je toch niet wegzetten als sociopaat!!
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:18:15 #216
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130442415
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef Uccie het volgende:

[..]

Hmmm ik kreeg het idee dat er in de geschreven pers heel veel sensatie was, maar als hij er zelf iets op beeld over zegt het ineens genuanceerd werd. Een beetje type, achter mijn toetsenbord durf ik wel...
Neemt niet weg dat ik het nog steeds raar vind dat er vanuit kamp Badr geen actie tegen lijkt te komen, je laat je toch niet wegzetten als sociopaat!!
Nou ik zag hem ergens waar hij zo eager was badr te beschuldigen dat hij Estelle zou gaan mishandelen dat hij niet eens naar de vraag luisterde :')
Hij zei dat Daphne de enige ex was die hij niet heeft mishandeld (wat al niet klopt, Sylvia Geersen was ook positief over zijn gedrag naar haar toe).
De interviewer vraagt: denk je dat dit ook bij Estelle gaat gebeuren...
Zegt hij: ik ben bang van wel, als het niet al gebeurd :? _O-
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:22:21 #217
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130442580
Hij post trouwen op het mixedfight forum onder de naam mjokkie(brokkie).
Figures :Y)
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:34:10 #218
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130447546
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef Uccie het volgende:

[..]

Badr Hari heeft de opwinding die afgelopen week in Nederland ontstond over de dopingvondst in zijn woning en de nieuwe onthullingen over bedreigingen en mishandelingen, rustig vanuit Marokko gade geslagen. Hij reageerde niet in de pers en liet zijn advocaat Benedicte Ficq wat schaarse woordvoering doen.

Gisteren liet hij zichzelf nog even toejuichen door een paar honderdduizend fans.

pi_130449033
ROTTERDAM (ZH) – Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink brengt vandaag het nieuws dat Badr Hari enige weken geleden, ondanks dat zijn schorsingsvoorwaarden nadrukkelijk stellen dat hij niet weer in de problemen mag komen, tot een handgemeen is gekomen met Nick van de Wall uit Spijkernisse, internationaal beter (over)bekend als discjokey Afrojack.

Het verhaal gaat dat enige weken geleden Badr en Nick ruzie hebben gekregen in discotheek Pascha op het Spaanse Ibiza. Omstanders zouden er tussen zijn gesprongen om erger te voorkomen. In hoeverre Nick gewond is geraakt is onduidelijk gebleven. Volgens Hendrik Jan Korterink zou Nick zich toen en nog steeds zwaar bedreigd door Badr voelen. Op de vraag van Crimesite Camilleri aan het management van Nick of hij aangifte tegen Badr heeft gedaan, moet nog antwoord op worden gegeven. Onbevestigde geruchten gaan dat tijdens hetzelfde bezoek aan Ibiza Badr de volledige huisraad van Ruud Gullit in diens villa op Ibiza kort en klein zou hebben geslagen.

Badr is mede door het door recent uitgegeven boek over zijn leven, van de hand van journalist Jens Olde Kalter, weer volop in het nieuws. Zo zou zijn relatie met Estelle Gullit op de klippen zijn gelopen door onder meer de bemoeienissen van Bureau Jeugdzorg en wordt hij in verband gebracht met het afpersen van Wesley Sneijder, die door de interventie van de Utrechtse crimineel Baghdad el H. niet verder is geėscaleerd. Maandag heeft de beeldredactie van Crimesite Camilleri een video-interview met Jens, die zijn boek Badr thans kan zien als het meest gestolen boek van Nederland.
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:32:05 #220
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130449170
:o
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_130449284
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:27 schreef proud_mami het volgende:
ROTTERDAM (ZH) – Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink brengt vandaag het nieuws dat Badr Hari enige weken geleden, ondanks dat zijn schorsingsvoorwaarden nadrukkelijk stellen dat hij niet weer in de problemen mag komen, tot een handgemeen is gekomen met Nick van de Wall uit Spijkernisse, internationaal beter (over)bekend als discjokey Afrojack.

Het verhaal gaat dat enige weken geleden Badr en Nick ruzie hebben gekregen in discotheek Pascha op het Spaanse Ibiza. Omstanders zouden er tussen zijn gesprongen om erger te voorkomen. In hoeverre Nick gewond is geraakt is onduidelijk gebleven. Volgens Hendrik Jan Korterink zou Nick zich toen en nog steeds zwaar bedreigd door Badr voelen. Op de vraag van Crimesite Camilleri aan het management van Nick of hij aangifte tegen Badr heeft gedaan, moet nog antwoord op worden gegeven. Onbevestigde geruchten gaan dat tijdens hetzelfde bezoek aan Ibiza Badr de volledige huisraad van Ruud Gullit in diens villa op Ibiza kort en klein zou hebben geslagen.

Badr is mede door het door recent uitgegeven boek over zijn leven, van de hand van journalist Jens Olde Kalter, weer volop in het nieuws. Zo zou zijn relatie met Estelle Gullit op de klippen zijn gelopen door onder meer de bemoeienissen van Bureau Jeugdzorg en wordt hij in verband gebracht met het afpersen van Wesley Sneijder, die door de interventie van de Utrechtse crimineel Baghdad el H. niet verder is geėscaleerd. Maandag heeft de beeldredactie van Crimesite Camilleri een video-interview met Jens, die zijn boek Badr thans kan zien als het meest gestolen boek van Nederland.
:o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Trouwste user 2022 zondag 25 augustus 2013 @ 17:39:54 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_130449412
:D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130449563
Wat een slecht geschreven stukje zeg...
Spijkernisse. :')
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:48:25 #224
15080 static
pi_130449722
quote:

Wat is de bron eigenlijk?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:50:53 #225
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130449836
Hendrik Jan Korterink, die werkt voor Panorama en Revu en de hoofredacteur daarvan is weer familie van Rosa die aangifte heeft gedaan van (ernstige) mishandeling waar verder geen foto's of doktersverklaringen van zijn...

Just saying O-)
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:51:15 #226
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130449850
quote:

The fittie binnenkort in Spijkenisse dus? :X
pi_130450499
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:50 schreef schizovreemd het volgende:
Hendrik Jan Korterink, die werkt voor Panorama en Revu en de hoofredacteur daarvan is weer familie van Rosa die aangifte heeft gedaan van (ernstige) mishandeling waar verder geen foto's of doktersverklaringen van zijn...

Just saying O-)
So it didn't happen?
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:10:31 #228
15080 static
pi_130450620
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef proud_mami het volgende:

[..]

So it didn't happen?
Wat is je bron?
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:14:40 #230
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130450767
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef proud_mami het volgende:

[..]

So it didn't happen?
Die mishandeling van Rosa daar heb ik mijn twijfels over, want als badr haar echt zwaar zou hebben mishandeld dan zou je toch denken dat een arts er weet van heeft, maar het enige bewijs is een ping gesprek waarin staat dat hij bij haar huis gehouden heeft.

Dat 2 wereldberoemde BNers in een club met elkaar gaan vechten en dat het pas weken daarna naar buiten komt in een hoos van negatieve berichtgeving daar zet ik ook vraagtekens bij ;)
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:15:49 #231
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130450801
quote:
Er staat update bij, maar het originele bericht kan ik niet vinden?
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:18:16 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130450878
quote:
11s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:04 schreef schizovreemd het volgende:
Badr schijnt nu trouwens ergens een zakelijke bespreking te hebben met de louche Amerikaanse zakenman Curt Ains, die wordt verdacht van verduistering :P
:D
Dat is toch per definitie het doel van gordijnen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:19:17 #233
6941 APK
Factual, I think.
pi_130450918
Hier volgens mij het volledige bericht:

http://www.camilleri.nl/2(...)dr-hari-en-afrojack/
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:20:48 #234
6941 APK
Factual, I think.
pi_130450972
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Leandra het volgende:

:D
Dat is toch per definitie het doel van gordijnen?
Kijk eens naar die naam :+
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:22:14 #235
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130451024
Heel mooi dat jullie mijn grap even gezamelijk uitleggen :+
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:22:45 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130451039
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

The fittie binnenkort in Spijkenisse dus? :X
Dan komt Badr wel in de problemen, wat hij op Ibiza uitspookt is de zorg van Justitie op Ibiza.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:23:08 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130451056
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef APK het volgende:

[..]

Kijk eens naar die naam :+
Dat zeg ik...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:25:22 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130451148
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Die mishandeling van Rosa daar heb ik mijn twijfels over, want als badr haar echt zwaar zou hebben mishandeld dan zou je toch denken dat een arts er weet van heeft, maar het enige bewijs is een ping gesprek waarin staat dat hij bij haar huis gehouden heeft.

Dat 2 wereldberoemde BNers in een club met elkaar gaan vechten en dat het pas weken daarna naar buiten komt in een hoos van negatieve berichtgeving daar zet ik ook vraagtekens bij ;)
Nog even en dat huis gehouden hebben betekent dat hij de afwas gedaan heeft, maar hee, zo is Badr, dat deed hij in de skybox immers ook.
Hulpvaardig als hij is O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:27:53 #239
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130451230
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef APK het volgende:
Hier volgens mij het volledige bericht:

http://www.camilleri.nl/2(...)dr-hari-en-afrojack/
Daar zeggen ze dat het bericht van Korterink komt en dit is de site van Korterink.

http://www.misdaadjournal(...)uziede-met-afrojack/
pi_130451249
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Een arts heeft toch een geheimhoudingsplicht?
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:31:39 #241
6941 APK
Factual, I think.
pi_130451352
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Daar zeggen ze dat het bericht van Korterink komt en dit is de site van Korterink.

http://www.misdaadjournal(...)uziede-met-afrojack/
Weet ik, maar static vroeg om een bron van die eerder geplaatste tekst.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:34:22 #242
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130451447
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef proud_mami het volgende:

[..]

Een arts heeft toch een geheimhoudingsplicht?
quote:
Op grond van artikel 7:457 BW heeft een hulpverlener in de zin van de wet geneeskundige behandelingsovereenkomst een beroepsgeheim en mag hij geen informatie over een patiėnt aan derden verstrekken anders dan met toestemming van de patiėnt zelf.
Edit:
Op het beroepsgeheim bestaan uitzonderingen (Art. 458bis somt deze uitzonderingen op):
voor wie als getuige opgeroepen wordt voor een rechter of voor een parlementaire onderzoekscomissie
Art 458bis wordt vanaf 01.03.2013 uitgebreid voor misdrijven van huiselijk geweld (Wet van 23.02.2012, BS 26.03.2012)

[ Bericht 8% gewijzigd door schizovreemd op 25-08-2013 18:43:47 ]
pi_130451755
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:34 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

En waarom zou die Rosa daar toestemming voor moeten geven? Om jou te overtuigen dat ze in elkaar is gerost door Badr? Jouw logica ontgaat me een beetje hoor.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:45:43 #244
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130451802
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:44 schreef proud_mami het volgende:

[..]

En waarom zou die Rosa daar toestemming voor moeten geven? Om jou te overtuigen dat ze in elkaar is gerost door Badr? Jouw logica ontgaat me een beetje hoor.
Ik denk eerder om de rechter te overtuigen.
Lees mijn edit, haar toestemming is niet eens nodig.
pi_130452213
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Hou ons op de hoogte ^O^
Ik ben vooral nieuwsgierig naar het vrouwen slaan en de vermeende afpersingszaak van de arts.
Wel op de hoogte willen zijn, en de vlam erin willen hebben. :?
Het leest wel lekker weg ja :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 26 augustus 2013 @ 08:32:34 #246
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130469357
http://www.crimesite.nl/n(...)-held-onthaald-video

hier Badr in festival van de Rai in Ouda.zo ik heb toen gezegt Badr was nu weken in Marokko,

https://www.facebook.com/(...)91305&type=1&theater

https://www.facebook.com/(...)91305&type=1&theater
hij was ook een ronde maken met La fouine de rapper in Marrakech,Casablanca en Tanger.
  maandag 26 augustus 2013 @ 08:43:48 #247
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130469497
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef WRH het volgende:

[..]

zoals gewoonlijk: de foto is gisteren geupload, het is niet gezegd dat die foto van gister is.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:38 schreef WRH het volgende:
blijf het irritant vinden dat maar niet wil doordringen dat dat facebook account niet het account VAN badjas is maar OVER badjas, daar kan dus iedereen van alles uploaden.
hier net voor.. kan je lezen dat Badr was toen en nog steeds in Marokko is.
pi_130469534
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:43 schreef Paule33 het volgende:

[..]

[..]

opnieuw: het heeft geen enkele zin om telkens updates te geven van een facebook account dat NIET van badr zelf is. dit is toch niet zo moeilijk te verstaan lijkt mij?
ik kan daar ook zelf op posten dat hij gister nog op Urk was om een visje te eten, ik plaats er vandaag nog een leuk fotootje bij van zijn schoolreisje van toen hij 12 was en dat ga jij dan hier direct neerzetten als waarheid?
lees nu gewoon eens eindelijk: dat account is niet van Badr zelf.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  maandag 26 augustus 2013 @ 08:52:24 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130469588
Er was van dezelfde datum een hele reeks foto's van Badr in Marokko en daar tussendoor een waar hij in Nederland poseert met een meisje van een jaar of 3.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO maandag 26 augustus 2013 @ 09:05:06 #250
22592 crew  Ole
pi_130469754
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:43 schreef Paule33 het volgende:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:47 schreef WRH het volgende:

[..]

opnieuw: het heeft geen enkele zin om telkens updates te geven van een facebook account dat NIET van badr zelf is. dit is toch niet zo moeilijk te verstaan lijkt mij?
ik kan daar ook zelf op posten dat hij gister nog op Urk was om een visje te eten, ik plaats er vandaag nog een leuk fotootje bij van zijn schoolreisje van toen hij 12 was en dat ga jij dan hier direct neerzetten als waarheid?
lees nu gewoon eens eindelijk: dat account is niet van Badr zelf.
Wat WRH zegt. Paule, zou je in het vervolg met betere bronnen willen komen? Een fansite is dat duidelijk niet!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:12:17 #251
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130469842
Maar de fotos zijn van hem, La fouine was 3 dagen in club 555 met datum en al,
en Badr was bij La Fouine...dat is een bewijs dat alles klopt.

http://www.hitradio.ma/ra(...)mous-club-marrakech/
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:15:51 #252
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130469890
Zelfs de Nederlandse bladen zegen dat Badr in Marokko zit...en de festival,met badr in de podium met hem zelfs,zijn stem...
pi_130469932
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:12 schreef Paule33 het volgende:
Maar de fotos zijn van hem,
ik herhaal tegen beter weten in omdat je nederlands duidelijk onvoldoende is:
wat versta je niet aan: het is dus niet het facebook account VAN Badr, het is gewoon een account OVER Badr.
echt, wat begrijp je niet aan die zin?
misschien dat iemand anders je het nog een keertje of tig wil uitleggen.
  Moderator / Miss SHO maandag 26 augustus 2013 @ 09:32:13 #254
22592 crew  Ole
pi_130470162
Dat was vorige week

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:37:00 #255
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130470249
Ja ,hij was met hem...
ook de twitter voor La Fouine een goede bron of niet.
lezen de datum 18 augustus over Badr hari in Marrakech..

https://twitter.com/lafouine78
pi_130470286
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef WRH het volgende:

[..]

ik herhaal tegen beter weten in omdat je nederlands duidelijk onvoldoende is:
wat versta je niet aan: het is dus niet het facebook account VAN Badr, het is gewoon een account OVER Badr.
echt, wat begrijp je niet aan die zin?
misschien dat iemand anders je het nog een keertje of tig wil uitleggen.
Blijf anders lekker happen. :')
pi_130470292
het is geweldig, maar reageer nu eens op wat iedereen hier je doorlopend al verteld:
opnieuw: het facebook account is OVER Badr en niet VAN badr, dus wat er op staat is niet per definitie waarheid. het is ook niet per definitie niet waar, maar ook niet per definitie wel waar.
ok, waar gaat het mis telkens bij je, dat je dit simpele feit niet kunt lezen, verstaan, begrijpen?
hoe kunnen we je dit nogmaals begrijpelijk uitleggen?
(zodat je stopt met je bronvermelding hiervan, want het slaat nl nergens op)
pi_130470302
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Blijf anders lekker happen. :')
ja ik weet het, daar heb je ook gelijk in maar ik wordt sch#ziek van die onzin over dat stomme account, een mens gaat er nog van denken dat ze eigenaresse is van dat account en hier alleen maar reclame komt maken ervoor.
pi_130470311
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:39 schreef WRH het volgende:

[..]

ja ik weet het, daar heb je ook gelijk in maar ik wordt sch#ziek van die onzin over dat stomme account, een mens gaat er nog van denken dat ze eigenaresse is van dat account en hier alleen maar reclame komt maken ervoor.
TR's plaatsen
  Trouwste user 2022 maandag 26 augustus 2013 @ 09:59:24 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_130470652
Net bij Giel op Radio-3 een geluidsfragment dat Badr Hari werd aangekondigd in Marokko. Heel het publiek scandeerde zijn naam.

Toch mooi dat ie in de luwte blijft in afwachting van wie weet wat.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')