quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Estelle gaat mishandeld worden als het al niet zover is?
Olde Kolder kan zo voor story of prive gaan werken.
Hij weet het niet, er staat 'hij sluit niet uit dat'. En nee, ik ga het niet voor je vertalen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Paule33 het volgende:
En Olde weet dat allemaal, woont hij dan bij Estelle of zo? hoe kan hij dat allemaal weten?
Ze had door de carrière van Ruud geen mogelijkheid tot het volgen van een studie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En ze heeft al zo weinig te doen als voetbalvrouw
Hij onderbouwd het met geruchten waar geen hard bewijs voor is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
Hij onderbouwd het wel, hij vergeet alleen één argument voor deze voorspelling, zijn boek
Lijkt me echt verschrikkelijk om dit soort dingen te lezen als onderwerp zijnde of familie/vriend
Hij schijnt een dikke duim te hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Paule33 het volgende:
En Olde weet dat allemaal, woont hij dan bij Estelle of zo? hoe kan hij dat allemaal weten?
[..]
Er staat ook dat de moeder van Estelle niet meer welkom is bij Badr?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij weet het niet, er staat 'hij sluit niet uit dat'. En nee, ik ga het niet voor je vertalen.
En hij kan het niet van d'r moeder hebben?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Er staat ook dat de moeder van Estelle niet meer welkom is bij Badr?
Wel knap dat hij dat weet als hij geen contact heeft met Badr.
Het hóeft natuurlijk niet te gebeuren en ze kúnnen theoretisch nog wel 50 jaar gelukkig zijn met elkaar, maar de káns daar op is niet zo groot als je alle geruchten én feiten bijelkaar optelt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Paule33 het volgende:
Ik heb zijn boek niet gelezen, ga ik ook nooit doen maar ik mag toch aannemen dat die zogenaamde mishandelingen wel gestaafd worden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij onderbouwd het met geruchten waar geen hard bewijs voor is.
diplomatische en logische antwoord,bedankt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het hóeft natuurlijk niet te gebeuren en ze kúnnen theoretisch nog wel 50 jaar gelukkig zijn met elkaar, maar de káns daar op is niet zo groot als je alle geruchten én feiten bijelkaar optelt.
Maar misschien vindt hij bij Estelle eindelijk wat hij bij alle anderen niet kon vinden. Wát dat dan is, zou ik niet weten. Maar ik ken hem dan ook niet zo goed als jij. En haar ook niet trouwens.
zoals gewoonlijk: de foto is gisteren geupload, het is niet gezegd dat die foto van gister is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:08 schreef Paule33 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater
badr Hari gistereen in club 555 in Marokko,
ook vandaag zal hij zijn met La Fouine de rapper.
Badr is in Tanger nu een week bezig met een belangrijke project.
Ik zou ook zeggen dat ik voor een belangrijk project in het buitenland zit als ik daar wel mag feesten en drinken en in Nederland nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:26 schreef barca1971 het volgende:
Een belangrijk project?? het enige wat je hem daar ziet doen is feesten.. stappen met zijn testosteron matties...In de nachtclub, op het strand, in de sportauto, naast de sportauto...
Als Estelle het zo moeilijk heeft, moet hij dan als grote liefde zijnde niet bij haar zijn om haar te steunenal met al, denk ik wel dat de eerste scheurtjes in deze relatie zijn ontstaan..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef barca1971 het volgende:
Vandaar dat hij al sinds juni in het buitenland zit, toch weer die horeca hé? hij kan echt niet zonder
Die Ruud die was zo rot nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:25 schreef barca1971 het volgende:
Dat Badr niks als ellende heeft gebracht in haar leven, gevangenis, mishandeling, eenzaamheid,roddels, exen, rechtzaken, BJZ en nu ook al onmin met haar moeder die altijd voor haar klaar stond en voor haar kinderen zorgde als zij dat niet kon..
En er is geen één site die door Badr wordt erkendquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef WRH het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk: de foto is gisteren geupload, het is niet gezegd dat die foto van gister is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |