géén ideequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten we dan met die link van die school?
De kinderen op die site van jou hoeven maandag 26 augustus pas te beginnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
op 17-08-2013 geen zomervakantie meer.
mijn kind zit in een internationale school.
Fijn dat we dat nu ook weten dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef kvd het volgende:
[..]
De kinderen op die site van jou hoeven maandag 26 augustus pas te beginnen.
Als het kind van Paule er ook op zit, staat dat dus al 3 dagen voor een dichte deur op school...das zieligquote:
Zielig? Kind is blij even vrij te zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Als het kind van Paule er ook op zit, staat dat dus al 3 dagen voor een dichte deur op school...das zielig
Dat is geen antwoord, er staat in het stukje van Barca wanneer Maxim huilend op het vliegveld heeft gestaan. Sterker nog, er staat niet eens wanneer het blad waar het in staat is uitgekomen. Misschien is het blad al 2 weken oud.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef Paule33 het volgende:
ouders kinderen moeten op 26 augustus,
deze link was een antwoord aan Barca reactie.
Doel je op dat wilde verhaal dat Badr samen met zijn vrienden horeca-zaken wilde afpersen in het Haagse?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo niet? In Den Haag is hem toch ook duidelijk te verstaan gegeven dat 'ie het maar niet in zijn hoofd moest halen, want anders... ?
Ik hoop dat het niet de school van jouw kind is, want behalve dat je dan niet begrijpt wanneer je kind naar school moet (de 26ste), laat je je kind dan ook wel absurd ver reizen.... of ben je recent naar Hilversum verhuisd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:51 schreef Paule33 het volgende:
17 is zaterdag ,ik dacht aan de eind voor de vakantie...Maandag 19-08 de eerst dag.
Wieberen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:46 schreef Cynix ® het volgende:
Geneuzel verwijderd. On topic of weekje wieberen. Het is goed zo.
Wat is er onstabiel aan Ruud Gullit ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:45 schreef Uccie het volgende:
Het is alleen jammer dat vader nou ook niet de meest stabiele factor is.
Dat ie vaker van vrouw wisselt dan de gemiddelde man van sokkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er onstabiel aan Ruud Gullit ?
Estelle is zelf na 12 jaar bij hem weggegaan. Daarvoor is ie ook getrouwd geweest. Er zijn meer mensen die scheiden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ie vaker van vrouw wisselt dan de gemiddelde man van sokken
Nah, welbeschouwd is dit verkering nummer 4, in ruim 30 jaar.... als je het "golfen" niet meeteltquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ie vaker van vrouw wisselt dan de gemiddelde man van sokken
Het "golfen" is dan inderdaad meer hetgene wat ik in mijn hoofd heb.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, welbeschouwd is dit verkering nummer 4, in ruim 30 jaar.... als je het "golfen" niet meetelt
Estelle schijnt in haar huwelijk nauwelijks met de kinderen bezig te zijn geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het "golfen" is dan inderdaad meer hetgene wat ik in mijn hoofd heb.
En misschien het vele verhuizen voor de voetbal. Ik weet niet, zie Ruud gewoon niet dagelijks rondslepen met een 12-jarige zoon.
Oh dat die kinderen niet bij Estelle zouden moeten zijn, ben ik ook 100% met je eens.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Estelle schijnt in haar huwelijk nauwelijks met de kinderen bezig te zijn geweest.
Denk dat het voor die zoon leerzamer is om met een vader om te gaan die vol zelfvertrouwen in het leven staat en waar mensen tegenop kijken, dan met een labiele dertiger met de mentaliteit van een verliefde puber shoppend in de PC Hooftstraat.
En ze heeft al zo weinig te doen als voetbalvrouwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Estelle schijnt in haar huwelijk nauwelijks met de kinderen bezig te zijn geweest.
Estelle gaat mishandeld worden als het al niet zover is?quote:Schrijver: 'Grote kans dat Badr Estelle zal mishandelen'
21-08-13 17:14 uur - Bron: BuzzE
© anp
Jens Olde Kalter is bang dat Badr Hari zijn liefje Estelle niet ongedeerd zal laten. De schrijver van het boek Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari sluit niet uit dat de kickbokser zijn vriendin in de toekomst zal mishandelen. 'Ik ben bang van wel. Als het niet al zover is', vertelt hij aan De Telegraaf.
Olde Kalter vertelt dat er in zijn boek over Badr een patroon van geweld tegen vrouwen valt te ontdekken. 'Een meisje dat hij van een Hells Angels kopstuk heeft afgepakt, is er niet zo goed van afgekomen. Daarnaast is zijn grote liefde, waar hij vijf jaar een relatie mee heeft gehad, meerdere keren mishandeld en zijn parallelvrouw Rosa, is ook in haar huis ernstig mishandeld', legt hij uit. 'Als je die lijn voorttrekt, dan is het voor mij niet heel verrassend als er hier ook zoiets zou kunnen gebeuren.'
De onderzoeksjournalist komt ook nog met een gerucht over het beroemde koppel. Volgens Olte Kalter zou de moeder van Estelle inmiddels niet meer welkom zijn in het huis van Badr.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Estelle gaat mishandeld worden als het al niet zover is?
Olde Kolder kan zo voor story of prive gaan werken.
Hij weet het niet, er staat 'hij sluit niet uit dat'. En nee, ik ga het niet voor je vertalen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Paule33 het volgende:
En Olde weet dat allemaal, woont hij dan bij Estelle of zo? hoe kan hij dat allemaal weten?
Ze had door de carrière van Ruud geen mogelijkheid tot het volgen van een studie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En ze heeft al zo weinig te doen als voetbalvrouw
Hij onderbouwd het met geruchten waar geen hard bewijs voor is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
Hij onderbouwd het wel, hij vergeet alleen één argument voor deze voorspelling, zijn boek
Lijkt me echt verschrikkelijk om dit soort dingen te lezen als onderwerp zijnde of familie/vriend
Hij schijnt een dikke duim te hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Paule33 het volgende:
En Olde weet dat allemaal, woont hij dan bij Estelle of zo? hoe kan hij dat allemaal weten?
[..]
Er staat ook dat de moeder van Estelle niet meer welkom is bij Badr?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij weet het niet, er staat 'hij sluit niet uit dat'. En nee, ik ga het niet voor je vertalen.
En hij kan het niet van d'r moeder hebben?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Er staat ook dat de moeder van Estelle niet meer welkom is bij Badr?
Wel knap dat hij dat weet als hij geen contact heeft met Badr.
Het hóeft natuurlijk niet te gebeuren en ze kúnnen theoretisch nog wel 50 jaar gelukkig zijn met elkaar, maar de káns daar op is niet zo groot als je alle geruchten én feiten bijelkaar optelt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:59 schreef Paule33 het volgende:
Ik heb zijn boek niet gelezen, ga ik ook nooit doen maar ik mag toch aannemen dat die zogenaamde mishandelingen wel gestaafd worden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij onderbouwd het met geruchten waar geen hard bewijs voor is.
diplomatische en logische antwoord,bedankt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het hóeft natuurlijk niet te gebeuren en ze kúnnen theoretisch nog wel 50 jaar gelukkig zijn met elkaar, maar de káns daar op is niet zo groot als je alle geruchten én feiten bijelkaar optelt.
Maar misschien vindt hij bij Estelle eindelijk wat hij bij alle anderen niet kon vinden. Wát dat dan is, zou ik niet weten. Maar ik ken hem dan ook niet zo goed als jij. En haar ook niet trouwens.
zoals gewoonlijk: de foto is gisteren geupload, het is niet gezegd dat die foto van gister is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:08 schreef Paule33 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater
badr Hari gistereen in club 555 in Marokko,
ook vandaag zal hij zijn met La Fouine de rapper.
Badr is in Tanger nu een week bezig met een belangrijke project.
Ik zou ook zeggen dat ik voor een belangrijk project in het buitenland zit als ik daar wel mag feesten en drinken en in Nederland nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:26 schreef barca1971 het volgende:
Een belangrijk project?? het enige wat je hem daar ziet doen is feesten.. stappen met zijn testosteron matties...In de nachtclub, op het strand, in de sportauto, naast de sportauto...
Als Estelle het zo moeilijk heeft, moet hij dan als grote liefde zijnde niet bij haar zijn om haar te steunenal met al, denk ik wel dat de eerste scheurtjes in deze relatie zijn ontstaan..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef barca1971 het volgende:
Vandaar dat hij al sinds juni in het buitenland zit, toch weer die horeca hé? hij kan echt niet zonder
Die Ruud die was zo rot nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:25 schreef barca1971 het volgende:
Dat Badr niks als ellende heeft gebracht in haar leven, gevangenis, mishandeling, eenzaamheid,roddels, exen, rechtzaken, BJZ en nu ook al onmin met haar moeder die altijd voor haar klaar stond en voor haar kinderen zorgde als zij dat niet kon..
En er is geen één site die door Badr wordt erkendquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef WRH het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk: de foto is gisteren geupload, het is niet gezegd dat die foto van gister is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |