abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130355857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Ha! dat is een heel goed punt!
Nu er niks over wordt gezegd van het Badr-front betekent dat het (hhhhoogstwaarschijnlijk) waar is
Het is erg stil ja, ik zie Estelle al voor me aan de keuken tafel haar bankzaken te cheken. Oh dear. :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:42:00 #177
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130356259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:32 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Lees alle 45 delen nog eens rustig door ;)

[..]

Badr heeft hem min of meer de vrije hand gegeven en gezegd dat hij mocht schrijven wat hij wilde, hij hoopte dat Olde Kolder een beetje eerlijk te werk zou gaan.
Daar zou je uit op kunnen maken dat Badr weinig te verbergen heeft, want als hij dingen uit de media wil houden had hij wel de regie genomen.
Het maakt hem normaal gesproken niet zoveel uit wat er allemaal over hem geluld word, maar wie weet vind zijn advocaat dit wel te ver gaan...
Nou ja een boek waar iemand aan verdient en in alle media met dit soort zaken promoot is wel anders dan wij op een forum ;)
Maar ik kan me niet voorstellen dat je dit over je gezegd laat worden als het niet waar is.
Ik verwacht nog wel wat vanuit die hoek.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130356716
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nou ja een boek waar iemand aan verdient en in alle media met dit soort zaken promoot is wel anders dan wij op een forum ;)
Maar ik kan me niet voorstellen dat je dit over je gezegd laat worden als het niet waar is.
Olden Kalter is wel een naam bij TMG he? (familie) Ik had verwacht dat dat boek pas in November uit zou komen. Met wat correcties :7
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130357123
quote:

[..]

mee eens hoor, als het niet waar is, zou er zeker wat over gezegd gaan worden...voorlopig is het stil...ik ben benieuwd
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 augustus 2013 @ 19:07:46 #180
163650 Greys
pi_130357216
Aan de andere kant... als iemand er meteen bovenop springt om alles te ontkrachten, dan zegt 'het publiek' vaak weer dat diegene vást iets te verbergen heeft om het direct te ontkennen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 augustus 2013 @ 19:34:37 #182
163650 Greys
pi_130358330
quote:
Da's wel een leuk genoeg stukje om even helemaal te plakken *O*

---------------

Een boek over Badr Hari betekent vuurwerk. Journalist Olde Kalter heeft voor zijn boek Badr uitmuntende research gedaan naar de kickbokser en is niet bang de waarheid over hem op te schrijven.

Badr Hari is niet alleen een explosief kickbokser, maar heeft ook buiten de ring losse handjes. Auteur Jens Olde Kalter schetst in zijn zojuist verschenen boek Badr - de harde werkelijkheid achter Badr Hari een ontluisterend beeld. Badr Hari deinst er niet voor terug zijn vele (ex-)vriendinnen te mishandelen en slaat bijna voor de lol geregeld kroegbezoekers in elkaar.

Zware jongens
Alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is, schurkt Badr al jaren aan tegen het criminele milieu. Hij is bevriend met een zware jongen als Gwenette Martha en was huisvriend van de Hells Angels, tot hij voorman Harrie Stoeltie bedroog met diens vriendin toen hij vastzat. Voor straf mocht Badr een jaar niet in Nederland optreden op kickboksgala’s.

Zijn start als professioneel vechtsporter was veelbelovend, maar al snel kon Badr de weelde niet dragen. Hij hing bij nacht en ontij in de stad rond en misdroeg zich tijdens trainingen. Voor Badr was het doodnormaal argeloze sparringpartners een gebroken neus te slaan.

Bloed en ellende
Zelfs een toptrainer als Thom Harinck kon Hari niet op het rechte spoor houden. Alles wat Hari aanraakt, zo lijkt het, verandert in bloed en ellende. Hij verspeelt een megacontract met sponsor KIA door zich stelselmatig aan geen enkele afspraak te houden. De Marokkaanse minister van Sport bezoekt hij in korte broek: voor ‘koning Badr’ gelden geen regels.

Olde Kalter heeft uitmuntende research gedaan en is niet bang om de harde waarheid over Badr op te schrijven. Bijna terloops voert hij een Amsterdamse uitsmijter op die de veelbesproken mishandeling door Badr van portier Mike Schut van Club BlinQ bevestigt.

En natuurlijk komt het brute geweld tegen zakenman Koen Everink tijdens Sensation White ter sprake, vorig jaar zomer. Zou er nog iemand zijn die niet gelooft dat Badr diens voet nog net niet van zijn been trapte?

Celstraf
In oktober staat Badr Hari vanwege deze en een aantal andere ernstige geweldsdelicten voor de rechter. Het moet wel heel raar lopen wil hij niet een lange celstraf krijgen. Dat betekent einde carrière als kickbokser. Eigen schuld.

In het begin heb je als lezer nog enige sympathie voor het ongepolijste talent. Maar die slaat Badr je in noodtempo uit handen. Het vorige boek van Olde Kalter, De kickbokser (2011), ging over Ernesto Hoost, Mister Perfect van de vechtsport. Badr Hari is diens spiegelbeeld: Bad Boy.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 augustus 2013 @ 19:34:43 #183
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130358332
quote:

[..]

Hij is wel wat gewend hoor, zo is hij zelfs een keer doodverklaard door een grappenmaker op internet, compleet met foto's waarop hij dood leek.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_130358586
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:07 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant... als iemand er meteen bovenop springt om alles te ontkrachten, dan zegt 'het publiek' vaak weer dat diegene vást iets te verbergen heeft om het direct te ontkennen :+
Aan de andere kant, niet reageren is ook weer zo raar (kijk naar Sylvia en Rafael en de klap waar hij pas laat reageerde).
Er zijn inmiddels bijna 3 dagen voorbij, inmiddels zou een reactie toch wel moeten kunnen komen.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 19:41:32 #185
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130358628
Badr; ' ik heb 1 groot talent in mijn leven en dat is alles stuk maken wat me lief is'

:{
pi_130358648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Hij is wel wat gewend hoor, zo is hij zelfs een keer doodverklaard door een grappenmaker op internet, compleet met foto's waarop hij dood leek.
Er zit een verschil tussen een grappenmaker op internet en een boek waar het vanaf dinsdag al gaat in de media. (alhoewel hij wel in een 'grapje' van de Vlieger trapte)
pi_130360863
zou estelle die witte keukentafel nog hebben en zo ja, zit ze er nog wel eens aan?
pi_130360921
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
zou estelle die witte keukentafel nog hebben en zo ja, zit ze er nog wel eens aan?
Het kleurt leuk met blauw
  Trouwste user 2022 donderdag 22 augustus 2013 @ 21:14:23 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_130361997
Het is inmiddels het meest gestolen boek van Nederland. Wil een linkje plaatsen maar lukt niet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:18:23 #190
6941 APK
Factual, I think.
pi_130362169
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
Het is inmiddels het meest gestolen boek van Nederland. Wil een linkje plaatsen maar lukt niet.

Het staat al een stuk of 20 posts terug.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 augustus 2013 @ 21:46:00 #191
22592 crew  Ole
pi_130363462
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:

Al die Badr fans die niet willen dat er kwaad over hem geschreven wordt :Y

schizo en Paule, terug met die boeken! }:|
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:51:23 #192
211040 Uccie
pi_130363754
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef Ole het volgende:

[..]

Al die Badr fans die niet willen dat er kwaad over hem geschreven wordt :Y

schizo en Paule, terug met die boeken! }:|
Ja wacht...als ze dan toch kofferbakken vol hebben, kunnen ze er wel 1 volledig in het topic plakken.
pi_130363807
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja wacht...als ze dan toch kofferbakken vol hebben, kunnen ze er wel 1 volledig in het topic plakken.
Boeken lezen is best lastig
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:53:47 #194
211040 Uccie
pi_130363898
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja, daar zijn we bij een andere voetbalvrouw inmiddels achtergekomen :Y
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 02:04:48 #195
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_130373170
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
vast wel vraag is meer met wie ze nu moet klagen over Nasr nu ze mot heeft met haar moeder
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:25:10 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_130374879
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb ook een boek. Een rooie. Had vroeger een boek met plaatjes, maar die ben ik kwijtgeraakt. Geloof dat ie blauw was.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:35:27 #197
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_130387584
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 02:04 schreef Stroekie het volgende:

[..]

vast wel vraag is meer met wie ze nu moet klagen over Nasr nu ze mot heeft met haar moeder
Oh, gemist, heeft ze echt mot met haar moeder?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:18:14 #198
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_130388616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Oh, gemist, heeft ze echt mot met haar moeder?
volgens eerdere berichten hier wel. We weten nog niet of dit door stellemans danwel door Badr komt
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:07:08 #199
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_130393218
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:18 schreef Stroekie het volgende:

[..]

volgens eerdere berichten hier wel. We weten nog niet of dit door stellemans danwel door Badr komt
Ow.... okay, bedankt voor het beantwoorden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_130393294
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb ook een boek. Een rooie. Had vroeger een boek met plaatjes, maar die ben ik kwijtgeraakt. Geloof dat ie blauw was.

Ik heb het gekocht, en dat groene boekje liet ik maar liggen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')