Het is erg stil ja, ik zie Estelle al voor me aan de keuken tafel haar bankzaken te cheken. Oh dear.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ha! dat is een heel goed punt!
Nu er niks over wordt gezegd van het Badr-front betekent dat het (hhhhoogstwaarschijnlijk) waar is
Nou ja een boek waar iemand aan verdient en in alle media met dit soort zaken promoot is wel anders dan wij op een forumquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Lees alle 45 delen nog eens rustig door
[..]
Badr heeft hem min of meer de vrije hand gegeven en gezegd dat hij mocht schrijven wat hij wilde, hij hoopte dat Olde Kolder een beetje eerlijk te werk zou gaan.
Daar zou je uit op kunnen maken dat Badr weinig te verbergen heeft, want als hij dingen uit de media wil houden had hij wel de regie genomen.
Het maakt hem normaal gesproken niet zoveel uit wat er allemaal over hem geluld word, maar wie weet vind zijn advocaat dit wel te ver gaan...
Olden Kalter is wel een naam bij TMG he? (familie) Ik had verwacht dat dat boek pas in November uit zou komen. Met wat correctiesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja een boek waar iemand aan verdient en in alle media met dit soort zaken promoot is wel anders dan wij op een forum
Maar ik kan me niet voorstellen dat je dit over je gezegd laat worden als het niet waar is.
Ik verwacht nog wel wat vanuit die hoek.
mee eens hoor, als het niet waar is, zou er zeker wat over gezegd gaan worden...voorlopig is het stil...ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja een boek waar iemand aan verdient en in alle media met dit soort zaken promoot is wel anders dan wij op een forum
Maar ik kan me niet voorstellen dat je dit over je gezegd laat worden als het niet waar is.
Da's wel een leuk genoeg stukje om even helemaal te plakkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef eskil het volgende:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)-Badr-Hari-1341160W/
Hij is wel wat gewend hoor, zo is hij zelfs een keer doodverklaard door een grappenmaker op internet, compleet met foto's waarop hij dood leek.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, niet reageren is ook weer zo raar (kijk naar Sylvia en Rafael en de klap waar hij pas laat reageerde).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:07 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant... als iemand er meteen bovenop springt om alles te ontkrachten, dan zegt 'het publiek' vaak weer dat diegene vást iets te verbergen heeft om het direct te ontkennen
Er zit een verschil tussen een grappenmaker op internet en een boek waar het vanaf dinsdag al gaat in de media. (alhoewel hij wel in een 'grapje' van de Vlieger trapte)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij is wel wat gewend hoor, zo is hij zelfs een keer doodverklaard door een grappenmaker op internet, compleet met foto's waarop hij dood leek.
Het kleurt leuk met blauwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
zou estelle die witte keukentafel nog hebben en zo ja, zit ze er nog wel eens aan?
Het staat al een stuk of 20 posts terug.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
Het is inmiddels het meest gestolen boek van Nederland. Wil een linkje plaatsen maar lukt niet.
Al die Badr fans die niet willen dat er kwaad over hem geschreven wordtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
Het is inmiddels het meest gestolen boek van Nederland. Wil een linkje plaatsen maar lukt niet.
Ja wacht...als ze dan toch kofferbakken vol hebben, kunnen ze er wel 1 volledig in het topic plakken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Al die Badr fans die niet willen dat er kwaad over hem geschreven wordt
schizo en Paule, terug met die boeken!![]()
Boeken lezen is best lastigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wacht...als ze dan toch kofferbakken vol hebben, kunnen ze er wel 1 volledig in het topic plakken.
Ja, daar zijn we bij een andere voetbalvrouw inmiddels achtergekomenquote:
vast wel vraag is meer met wie ze nu moet klagen over Nasr nu ze mot heeft met haar moederquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
zou estelle die witte keukentafel nog hebben en zo ja, zit ze er nog wel eens aan?
Ik heb ook een boek. Een rooie. Had vroeger een boek met plaatjes, maar die ben ik kwijtgeraakt. Geloof dat ie blauw was.quote:
Oh, gemist, heeft ze echt mot met haar moeder?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast wel vraag is meer met wie ze nu moet klagen over Nasr nu ze mot heeft met haar moeder
volgens eerdere berichten hier wel. We weten nog niet of dit door stellemans danwel door Badr komtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, gemist, heeft ze echt mot met haar moeder?
Ow.... okay, bedankt voor het beantwoorden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens eerdere berichten hier wel. We weten nog niet of dit door stellemans danwel door Badr komt
Ik heb het gekocht, en dat groene boekje liet ik maar liggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook een boek. Een rooie. Had vroeger een boek met plaatjes, maar die ben ik kwijtgeraakt. Geloof dat ie blauw was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |