en dan gezamenlijk gaan golven golfenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef barca1971 het volgende:
Zou me niet verbazen als ze dat miss soms wel denkt, was ik maar bij Ruud gebleven...
Vaak van huis weg en stiekeme side kicks dat wel, maar ze kon lekker rustig haar gang gaan met Leco en consorte...lekker shoppen, feestjes alles wat ze leuk vond
Met Badr kwam waarschijnlijk een hoop passie in haar leven, wat niemand in eerste instantie kan weerstaan, maar al die toestanden maakt het nou ook niet bepaald de moeite waard lijkt me
De enige die daadwerkelijk aangifte gedaan heeft is die Rosa, het enige bewijs dat er van is is een ping gesprek waarin ze zegt dat Badr bij haar heeft huis gehouden, Badr erkent wel dat hij spullen van haar kapot heeft gemaakt in haar huis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb zijn boek niet gelezen, ga ik ook nooit doen maar ik mag toch aannemen dat die zogenaamde mishandelingen wel gestaafd worden?
Gaat niet gebeuren K1 is niet aangesloten bij een sportbond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:28 schreef barca1971 het volgende:
of wordt geschorst door het dopingschandaal
hoe weet die schrijver dan dat hij die andere ex-en ook heeft mishandeld?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
De enige die daadwerkelijk aangifte gedaan heeft is die Rosa, het enige bewijs dat er van is is een ping gesprek waarin ze zegt dat Badr bij haar heeft huis gehouden, Badr erkent wel dat hij spullen van haar kapot heeft gemaakt in haar huis.
Die Rosa lijkt me ook geen lieverdje, die gaat alleen maar met zware jongens om.
Badr heeft Rosa en een andere vriendin van hem een keer uit elkaar gehaald toen ze op het leidseplein met elkaar begonnen te vechten om Badr.
Dat zou ik ook zeggen als ik gevaar op klappen liep.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef Rachilda het volgende:
volgens haar (bron Sylvia Geersen zelf) was hij lief voor haar.
mwa...ik weet niet...ze kwam wel oprecht over toen ze dat vertelde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik gevaar op klappen liep.
(Er waren eerst ook een flink aantal mensen dat nooit aangifte durfde te doen van de klappen tijdens het uitgaan...).
Ze zei toch ook dat hij erg jaloers was?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
mwa...ik weet niet...ze kwam wel oprecht over toen ze dat vertelde.
(En als ze toch al klappen kreeg van hem zou het geen verschil maken of ze het vertelt of niet)
ja, dat laatste inderdaad "volgens mij" ik vond dat ook wel opmerkelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze zei toch ook dat hij erg jaloers was?
En: 'hij slaat geen vrouwen volgens mij' (wat ik een nogal voorzichtige uitspraak vind)
Zullen wel weer via via verhalen zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:21 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hoe weet die schrijver dan dat hij die andere ex-en ook heeft mishandeld?
waardeloos boek danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zullen wel weer via via verhalen zijn.
Ik neem aan dat ze als ze geen aangifte (durven te) doen, ze ook niet persoonlijk die schijver te woord hebben gestaan.
Ja dat zei ze dat hij jaloers was!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:33 schreef kvd het volgende:
Ze zei toch ook dat hij erg jaloers was?
En: 'hij slaat geen vrouwen volgens mij' (wat ik een nogal voorzichtige uitspraak vind)
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kunnen natuurlijk ook gaan golfen!
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ongefundeerd opschrijft dat Badr zijn exen gemept heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:14 schreef barca1971 het volgende:
Ik neem aan dat als iemand een boek als dit gaat schrijven dat hij zeker niet afgaat op hear say verhalen, dat zou wel heel on-professioneel zijn. Hij heeft echt héél veel mensen geïntervieuwd en ook veel mensen gesproken die bang waren. Die geen aangifte hebben gedaan maar wel met hem hebben gepraat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)saal_gestolen__.htmlquote:Boek Badr Hari massaal gestolen
AMSTERDAM -
Het boek over Badr Hari, dat net twee dagen uit is, blijkt het meest gescholen boek van Nederland te zijn.
In de AKO op het Centraal Station van Amsterdam werd het boek massaal gestolen. Het filiaal besloot daarop over te gaan op speciale antidiefstalstickers.
Het boek van Jens Olde Kalter dat woensdag verscheen, is inmiddels al vier keer herdrukt, waarmee in totaal 25.000 boeken in omloop zijn.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)saal_gestolen__.html
Ouwe taalnaziquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kunnen natuurlijk ook gaan golfen!
[ afbeelding ]
Daarom delen ze hem bij de AKO ook gratis uitquote:
Ha! dat is een heel goed punt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ongefundeerd opschrijft dat Badr zijn exen gemept heeft.
Dan zit Fiqc nu al een aanklacht voor laster te typen.
Lees alle 45 delen nog eens rustig doorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ongefundeerd opschrijft dat Badr zijn exen gemept heeft.
Badr heeft hem min of meer de vrije hand gegeven en gezegd dat hij mocht schrijven wat hij wilde, hij hoopte dat Olde Kolder een beetje eerlijk te werk zou gaan.quote:Dan zit Fiqc nu al een aanklacht voor laster te typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |