abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:10:15 #1
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130198810

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)

Update 14-08-2013:

'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:11:09 #2
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130198827
Een lekker eenvoudige TT, zodat voor iedereen duidelijk is waar het over gaat.
pi_130199650
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef schizovreemd het volgende:
Maar inmiddels weten we al wie dat soort verhalen de wereld in helpt...

[ afbeelding ]
Alleen waren de geruchten er al voor deze man erover twitterde
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:12:58 #4
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130203576
Dat is ook weer waar, begon toch met die exen die zulke verhalen rond aan het strooien waren?
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:16:02 #5
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130203734
Ik heb mijn hoop nog steeds gevestigd op Vivi, die ook al maanden voor de officiele scheiding van Raf en Sylvie, inside information had.

Ik twijfel er niet aan, of Badr en Estelle zijn uit elkaar (aan het gaan).

Maar daar zal wel weer een hele mediastrategie achter zitten, zoals achter hun hele leven.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:23:56 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130204036
Voor degene die hem gemist hebben :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:28:23 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:32:39 #8
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130204405
Denk je dat serieus @ duderinnetje?

Ik weet het niet hoor, door al die shit te zijn gegaan en maar blijven roepen hoe diep de liefde wel niet is, denk niet dat je dan jezelf zomaar weer te kakken zet, door nu al weer uit elkaar te gaan. Feitelijk zijn ze nu pas een half jaar écht samen door het verblijf in de bak, nu hebben ze elkaar dus ook pas echt een beetje meegemaakt. Van de week op shownieuws zag je ze nog samen op de scooter bij het huis van Estelle aankomen ( zij stapte af en ging naar binnen) hoewel dat natuurlijk ook niks zegt. Ik geloof wel dat Estelle er miss is achter gekomen dat het leven met Badr niet helemaal zo roze wolk is gebleken als dat ze eerder riep, maar uit elkaar gaan..moet er eerst ff iemand met bewijzen van het overspel komen denk ik
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:58:42 #9
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130205258
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:34 schreef kvd het volgende:

[..]

Alleen waren de geruchten er al voor deze man erover twitterde
Ja de geruchten waren er al langer, er waren al wat telefoontje binnengekomen op de verschillende redacties, maar het is ook nog steeds komkommertijd en ze zijn zo desperate dat ze nu alles zoals fake-accounts en ongecontroleerde tweets aangrijpen om een verhaaltje te schrijven.

Maar voor hetzelfde geld was het ook de Vlieger, die achter deze telefoontjes zat als voorbereiding voor zijn ontmaskering van de roddelpers :')

De man houdt wel van een beetje dirt.

pi_130205825
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef barca1971 het volgende:

Ik weet het niet hoor, door al die shit te zijn gegaan en maar blijven roepen hoe diep de liefde wel niet is, denk niet dat je dan jezelf zomaar weer te kakken zet, door nu al weer uit elkaar te gaan. Feitelijk zijn ze nu pas een half jaar écht samen door het verblijf in de bak, nu hebben ze elkaar dus ook pas echt een beetje meegemaakt. Van de week op shownieuws zag je ze nog samen op de scooter bij het huis van Estelle aankomen ( zij stapte af en ging naar binnen) hoewel dat natuurlijk ook niks zegt. Ik geloof wel dat Estelle er miss is achter gekomen dat het leven met Badr niet helemaal zo roze wolk is gebleken als dat ze eerder riep, maar uit elkaar gaan..moet er eerst ff iemand met bewijzen van het overspel komen denk ik
Ik ga nu heel hard denken, maar er was laatst ook iemand die van de daken riep dat zij en haar vriend/man zo gelukkig waren (toe waren aan kinderen geloof ik ook) om 2 weken later bekend te maken uit elkaar te gaan/te gaan scheiden. (ik ga zo sterren in scheiding even doorspitten)

Duderinnetje heeft het toch helemaal niet over overspel in haar stukje? Waar haal jij dat nou weer vandaan? Waarom zou die relatie alleen over kunnen gaan/zijn door overspel?
Je hebt gelijk, waarschijnlijk leren ze elkaar nu pas kennen. En misschien komen ze erachter dat ze helemaal niet zo goed bij elkaar passen. Er hoeven niet eens exen voor in het spel te zijn.
  zondag 18 augustus 2013 @ 18:45:14 #11
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130206624
Ik zeg ook niet dat duderinnetje dat zegt, wilde alleen weten waarom zij er zo over denkt. De rest kwam van mezelf af ;)
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:36:52 #12
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130214857
https://www.facebook.com/(...)01947&type=3&theater

Hier Badr Hari samen met de Franse rapper: La Fouine die speciaal voor Badr Hari van Frankrijk
gekomen is en laat zien dat hij met hem geen ruzie heeft.
pi_130215079
Of om hem te troosten bij de breuk?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 18 augustus 2013 @ 21:57:37 #14
184769 crew  Deisyy
pi_130216026
Stoere gasten :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:00:16 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130216176
Wat een sneue foto.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130216504
Ik prefereer toch de Japanse Karate helden boven de Marokkaanse kickboxhelden. Puur op karakter.

Ik zou ook graag Badr eens tegen Mr. Miyagi zien vechten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 augustus 2013 @ 22:41:07 #17
163650 Greys
pi_130218387
Jezus wat een trieste foto :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 augustus 2013 @ 22:42:19 #18
163650 Greys
pi_130218450
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar daar zal wel weer een hele mediastrategie achter zitten, zoals achter hun hele leven.
Ze wachten nog even tot Evert S. klaar is met het typen van het volgende draaiboek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 augustus 2013 @ 00:02:15 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130222017
Wat mij vooral zo opvalt, is het feit dat ze überhaupt reageren op de geruchten.... Als het nou een Idolsstelletje was wat vanuit het niets beroemd geworden was dan zou ik me nog kunnen voorstellen dat ze de moeite nemen om te reageren, maar Estelle is 17 jaar met Ruud samen geweest, en in die 17 jaar heeft vrijwel jaarlijks in de bladen gestaan dat hun relatie wankelde, en dat ze op het punt van uit elkaar gaan stonden.
Daar is al die jaren nooit op gereageerd, Ruud kende het klappen van de zweep immers, en nu gedraagt Estelle zich zelfs qua bladen als bakvis?

Ook wel typisch dat ze zo goed denken te weten waar de geruchten over het overspel vandaan komen.... alsof dat niet uit een andere hoek dan de hoek van de exen van Badr zou kunnen komen.

Het iedere keer weer miepen over haar zware scheiding van Ruud begint ook behoorlijk gênant te worden, als ze het zo moeilijk vindt dat zelfs de afwikkeling van de scheiding (papierwerk dus) haar doet vermageren, dan had ze misschien niet bij Ruud weg moeten gaan.
Een jaar na dato is het iig een kul-reden mbt afvallen, en het lijkt me behoorlijk vervelend voor Badr, dat ze het kennelijk zo moeilijk heeft met de scheiding dat ze er van vermagert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 19 augustus 2013 @ 00:06:00 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130222148
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef barca1971 het volgende:

Ja dat denk ik serieus.
Maar ook als ik in een humorvolle bui ben.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130225670
bij badr zijn grote hoeveelheden anabole steroïden gevonden.
  maandag 19 augustus 2013 @ 03:13:05 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130225697
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 03:07 schreef THEFXR het volgende:
bij badr zijn grote hoeveelheden anabole steroïden gevonden.
Leuk hè, zomaar wat roepen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_130225704
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 03:13 schreef static het volgende:

[..]

http://www.crimesite.nl/nieuws/mensen/26921-dopingbijbadr/
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  Moderator / Miss SHO maandag 19 augustus 2013 @ 05:27:00 #24
22592 crew  Ole
pi_130225913
'Doping gevonden in huis Badr Hari'
Bij een huiszoeking in de woning van kickbokser Badr Hari heeft de politie doping aangetroffen.

Foto: ANP
Dat meldt Crimesite maandag, dat voorinzage had in informatie in handen van het KRO-programma Brandpunt Reporter.
De Amsterdamse politie zou de verboden middelen aangetroffen hebben op 22 juli 2012, toen de recherche eigenlijk op zoek was naar bewijs voor de mishandeling van zakenman Koen Everink.

In de keukenla en de ijskast zou de politie vervolgens een grote hoeveelheid supplementen en poeders gevonden hebben, waarvan een aantal op de dopinglijst zou staan.
Volgens de advocaat van Hari, Benedicte Ficq, zijn de middelen niet van Badr Hari, maar van 'derden'.
Door: NU.nl
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 19 augustus 2013 @ 07:11:49 #25
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130226076
[quote]0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:36 schreef Paule33 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01947&type=3&theater

Veel users hebben deze foto van Badr met de middel-vinger niet goed begrepen,
op de foto zijn Badr en de rapper boos en niet triste zijn, omdat veel mensen + .. in een fake site geschreven hebben dat Badr Hari de Franse rapper zal vermoorden.
een van deze mensen:

website van het jaar 2010Dedicated serverDedicated server
388969 barca1971 [barca1971 heeft geen premium account]
Happy go lucky
pi_129498840
Duhhh..je moet naar de comments kijken die hij plaatst, zijn steeds meer mensen die zich aan hem storen. Gisteren plaatste een vrouw nog dat ze hem wel de beste vond maar dat hij iets niet heeft wat veel andere vechters wel hebben; respect. Badr heeft een gewoonte om mensen uit te gaan schelden, zijn megalomane gedachten over zichzelf te profileren en mensen beginnen daar opmerkingen over te maken. Hij reageerde door doodleuk te zeggen dat hij geen respect heeft en het best vind zo. Hij zeek gisteren Gohkan Saki af, ook niet echt netjes voor iemand die ook bij Mike traint. Ook daar vielen mensen over.
Verder was er iemand die hem waarschuwde voor een rapper/vechter uit Frankrijk die lelijk over Badr praat in Frankrijk. Badr reageerde door een foto van een pistool in zijn handen te plaatsen, waar hij alleen nog de kogel in hoefde te stoppen, onderschrift; you are officially on my shit list.

Wat ook weer een hoop commotie veroorzaakte, mensen die hem waarschuwden dat hij dat beter kon verwijderen omdat hij anders problemen zou krijgen omdat dat geheid in de media zou komen. Ik keek net en hij had het idd verwijderd ( en nee, dat zeg ik niet omdat dat mij beter uitkomt maar omdat het echt zo is) Hij hoeft maar een keer de verkeerde tegen het hoofd te stoten met zijn praatjes...Andere zeggen dat hij dit soort shit niet nodig heeft en zich gewoon op zijn gevechten moet concentreren ipv stoer te doen maar Badr luistert daar niet naar. Gaat gewoon door met beledigen en opscheppen, provoceren. Niet echt het beeld dat hij probeerde te schetsen toen hij uit de bak kwam en beweerde veranderd te zijn en alleen nog zijn sport en familie belangrijk te vinden..dat heeft niet heel lang geduurd. Je zet je familie niet op de eerste plaats door beroemde rappers met een discutabele reputatie te bedreigen met een pistool...dan laat je je nog steeds leiden door je temperament en dat heb je als vader en iemand met een voorbeeld functie voor velen gewoon niet te doen. Miss dat Estelle dat ook wel begint te zien...

401209 Paule33 [Paule33 heeft geen premium account]

pi_129503857
La Fouine feat. Kamelancien - Vécu [CLIP OFFICIEL]
La Fouine feat. Kamelancien - Vécu [CLIP OFFICIEL]

http://www.funx.nl/index.(...)en-booba-gaat-verder

La Fouine en Booba hebben samen een grote ruzie ,heel Frankrijk weet er van,
maar uiteindelijk de ruzie was niet echt,
de 2 rappers hebben het aan hun fans ook verteld. ...
Booba is amateur kickbokser en gek met Badr Hari,
la Fouine die van Afkomst Marokkaans is ook gek met Badr Hari..
Deze instagram:therealbadrhari..vals is,de video is gewoon een frictie,een clip.
dinsdag 30 juli 2013 @ 15:23:24 #91
rep quote
  maandag 19 augustus 2013 @ 07:14:28 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130226094
Zo, zo. Huiszoeking, doping.
The love you take is equal to the love you make.
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 07:53:50 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_130226230
AMSTERDAM - De politie heeft in het appartement van de Marokkaans-Nederlandse kickbokser Badr Hari 'krachtige dopingstoffen' aangetroffen. Dat meldt Crimesite.nl.

In zijn huis op de Amsterdamse Zuidas zou op 22 juli onder meer anapolon zijn gevonden, volgens de Dopingautorteit 'het sterkste orale middel' verkrijgbaar. Het politiedossier laat ook zien dat in Hari's ijskast het middel genotorom, bedoeld om in de bloedbaan te injecteren, in ampulvorm, werd bewaard. Er waren ook 'maskerende middelen' die dopinggebruik verhullen.

Lijst van verboden middelen
5 van de gevonden stoffen staan op de lijst van verboden middelen. Dat zegt Herman Ram, directeur van de Dopingautoriteit. Hari's advocaat Benedicte Ficq bevestigt dat de verboden middelen in zijn appartement zijn aangetroffen. Volgens haar bestaat de mogelijkheid dat de stoffen van iemand anders waren.

De huiszoeking maakte deel uit van een groter onderzoek naar Hari, de partner van Estelle Cruijff, die ervan wordt verdacht de zakenman Koen Everink zwaar te hebben mishandeld. Dat gebeurde op 8 juli 2012 in de Amsterdam Arena.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 07:55:56 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_130226242
quote:

[..]

:?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130226270
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 07:14 schreef Lienekien het volgende:
Zo, zo. Huiszoeking, doping.
Hij bewaarde het alleen maar voor iemand anders :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:06:23 #30
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130226293
dat was juli 2012,niet nu?
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:11:44 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130226326
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:06 schreef Paule33 het volgende:
Ja, de mishandeling.
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:21:40 #32
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130226404
de dopping in huis,dat bedoel ik, dat is een jaar geleden.
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:23:43 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130226426
Ja, en?
Dat het een jaar geleden gevonden is sluit niet uit dat het nu pas bekendgemaakt is, en dus nu nieuws is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130226432
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:21 schreef Paule33 het volgende:
de dopping in huis,dat bedoel ik, dat is een jaar geleden.
Ja maar, wil je het zo goed praten?

[ Bericht 0% gewijzigd door GJonline op 19-08-2013 08:45:03 ]
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:37:36 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130226563
Een jaar geleden. Dan is het niet meer strafbaar.
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:46:08 #36
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130226645
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 05:27 schreef Ole het volgende:
'Doping gevonden in huis Badr Hari'
Bij een huiszoeking in de woning van kickbokser Badr Hari heeft de politie doping aangetroffen.

Foto: ANP
Dat meldt Crimesite maandag, dat voorinzage had in informatie in handen van het KRO-programma Brandpunt Reporter.
De Amsterdamse politie zou de verboden middelen aangetroffen hebben op 22 juli 2012, toen de recherche eigenlijk op zoek was naar bewijs voor de mishandeling van zakenman Koen Everink.

In de keukenla en de ijskast zou de politie vervolgens een grote hoeveelheid supplementen en poeders gevonden hebben, waarvan een aantal op de dopinglijst zou staan.
Volgens de advocaat van Hari, Benedicte Ficq, zijn de middelen niet van Badr Hari, maar van 'derden'.
Door: NU.nl
aangetroffen hebben op 22 juli 2012 toen de recherche eigenlijk op zoek was naar bewijs voor de mishandeling van Everink.
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:47:43 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130226671
Heel goed gelezen!
Strafbare feiten die nu naar buiten komen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:53:31 #38
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130226738
Zal állemaal wel aan bod komen in de zaak in oktober ;)

Het is toch algemeen bekend dat Badr van alles gebruikte, hij heeft in relatief korte tijd een explosieve lichaamsgroei gehad, met name toen hij tegen Allistair moest gaan vechten. Dat bereik je niet met alleen maar trainen en voeding, miss heeft dat ook wel zijn agressie getriggerd, who knows?
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:54:56 #39
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130226752
Ook typisch dat Badr altijd alles afschuift, nee hij heeft niet geschopt, was iemand anders... nee hij had niet geslagen in het uitgaansleven, dat was zijn broer..nee die doping was niet van hem, van iemand anders... yeah right Badr :N
pi_130226804
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:54 schreef barca1971 het volgende:
Ook typisch dat Badr altijd alles afschuift, nee hij heeft niet geschopt, was iemand anders... nee hij had niet geslagen in het uitgaansleven, dat was zijn broer..nee die doping was niet van hem, van iemand anders... yeah right Badr :N
Nee het is niet uit. Nee ik ga niet vreemd.
pi_130226843
quote:
is zijn cultuur :6
  Moderator / Miss SHO maandag 19 augustus 2013 @ 09:25:44 #42
22592 crew  Ole
pi_130227112
quote:
Het was voor zwangere Daphne :Y
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 10:13:51 #43
43556 miss_dynastie
pi_130228042
Hij ging toen in een paar maanden van schriel kippetje naar volle kalkoen, dus het verbaast me niet echt dat 'ie de doping van eh... iemand anders in huis bewaarde. Zo is ie, onze Badr O+
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 10:17:24 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_130228124
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:25 schreef Ole het volgende:

[..]

Het was voor zwangere Daphne :Y
De wielrenner Frank VandenBrouck werd betrapt met een bestelwagen vol doping.

'Was voor de hond van m'n schoonmoeder.' :D

Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 augustus 2013 @ 10:40:01 #45
163650 Greys
pi_130228666
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:06 schreef Paule33 het volgende:
Dus dan is het niet meer verboden? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 10:41:25 #46
43556 miss_dynastie
pi_130228706
Toch vraag je je wel af hoe dat zo, plotsklaps 'ineens', uitlekt. Niet dat ik klaag hoor :D :Y)
  Moderator / Miss SHO maandag 19 augustus 2013 @ 10:48:21 #47
22592 crew  Ole
pi_130228879
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch vraag je je wel af hoe dat zo, plotsklaps 'ineens', uitlekt. Niet dat ik klaag hoor :D :Y)
Er komt een tv programma over hem
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 10:49:07 #48
43556 miss_dynastie
pi_130228903
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Er komt een tv programma over hem
Maar hoe weten die dat dan? Valt dit niet onder politie-informatie?
pi_130229095
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar hoe weten die dat dan? Valt dit niet onder politie-informatie?
John van den Heuvel had vorig jaar toch ook regelmatig nieuws/politie-informatie wat gelekt was? (of iemand anders, ben even kwijt wie het was).
pi_130230818
straks gaat hij dit alleen nog maar in zijn eigen voordeel gebruiken; hij kon er niets aan doen dat hij per ongeluk iemand invalide heeft geschopt, het waren de steroids en die had hij op advies van iemand anders gekregen, of iemand anders had het stiekem door zijn yoghurt geroerd en tja, toen werd hij agressief zonder dat hij daar iets aan kon doen of zelfs maar herinneren.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_130231008
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:49 schreef WRH het volgende:
straks gaat hij dit alleen nog maar in zijn eigen voordeel gebruiken; hij kon er niets aan doen dat hij per ongeluk iemand invalide heeft geschopt, het waren de steroids en die had hij op advies van iemand anders gekregen, of iemand anders had het stiekem door zijn yoghurt geroerd en tja, toen werd hij agressief zonder dat hij daar iets aan kon doen of zelfs maar herinneren.
Het lag in de koelkast, en Estelle maakte iets lekkers voor hem klaar.....
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:01:40 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130231243
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:55 schreef easy-going het volgende:

[..]

Het lag in de koelkast, en Estelle maakte iets lekkers voor hem klaar.....
Pasta Anabertolli.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130231319
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Pasta Anabertolli.
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO maandag 19 augustus 2013 @ 12:06:03 #54
22592 crew  Ole
pi_130231411
Volgens NOS nieuws "een grote hoeveelheid" Als het niet van hem is dan is hij wel dealer :P

Uitzending pas op 26 september -O-
  Moderator / Miss SHO maandag 19 augustus 2013 @ 12:19:38 #55
22592 crew  Ole
pi_130231902
Hij kon een apotheek beginnen :o

Hier kun je alles lezen :o

quote:
Doping gevonden bij Badr Hari
Tijdens een doorzoeking in het huis van Badr Hari heeft de politie doping aangetroffen, die op de lijst van verboden middelen staat. Het gaat ondermeer om het dopingmiddel Anapolon, dat volgens de Dopingautoriteit 'het sterkste orale middel' op de illegale markt is.
Als tactisch rechercheurs van de Amsterdamse politie op 22 juli 2012 het appartement van Badr Hari aan de Zuidas binnengaan, zijn ze eigenlijk op zoek naar bewijs voor de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Arena. Maar ze doen ze een onverwachte vondst. In een keukenla en in de ijskast treffen ze een flinke hoeveelheid pillen, en poeders aan. Vitamines, voedingssupplementen, pijnstillers en een doosje Strepsils. Maar ook middelen zoals Anapolon, Tamoxifen en gekoelde ampullen Genotonorm, klaar om te injecteren in de bloedbaan.
Expertise

De recherche laat een expertise uitvoeren door de GGD en die concludeert dat het om dopingproducten en maskerende middelen gaat. Zo is Anapolon een middel waarmee rode bloedcellen worden gestimuleerd om meer zuurstof op te nemen en waarmee het uithoudingsvermogen wordt vergroot. Tamoxifen is bedoeld om de bijwerkingen van anabole-steroiden tegen te gaan. En Genotonorm is een bekend prestatieverhogend middel in de krachtsport.

Dopingautoriteit
Herman Ram, directeur van de Dopingautoriteit, zegt desgevraagd dat van de producten die zijn aangetroffen bij Badr Hari er vijf op de lijst van verboden middelen staan. Over het middel Anapolon zegt hij: "Het is sterk anabool middel waarmee veel kracht en spiermassa in korte tijd kan worden opgebouwd. Het wordt beschouwd als het sterkste orale anabolicum, met de meeste bijwerkingen. Leverschade, verhoogde bloeddruk, haaruitval. Het wordt vaak in het begin van de kuur gebruikt om snel spiergroei en kracht op te starten. De psychische werking is een verhoogde agressiviteit".
"Ook Furosemide staat op de Dopinglijst.Het is wordt gebruikt om vochtretentie te bestrijden, en om het gebruik van andere middelen te maskeren." Over de hoeveelheden die bij Badr zijn aangetroffen zegt Ram: "Voor een gemiddelde sportschoolbezoeker is dit natuurlijk veel. Het beeld past wel bij hoe 'hard-core' gebruikers met middelen omgaan."

Reactie
Badr's advocaat Benedicte Ficq bevestigt dat de verboden middelen in Badr's woning zijn aangetroffen. Maar ze zegt dat er in het politiedossier ook een verklaring zit van iemand die beweert 'dat bedoelde middelen niet aan client toebehoorden, maar aan derden.' Verdere vragen wenste Ficq niet te beantwoorden.
KRO Brandpunt Reporter werkt aan een aflevering over de mishandeling tijdens Sensation White, getiteld 'Skybox 233'. Deze aflevering door Dirk Bayens en Eliza Bergman zal op 26 september op Nederland 2 worden uitgezonden.
Lees hier het originele politiedossier:
http://nl.sitestat.com/kl(...)rter/Combine_new.pdf

† In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 12:30:55 #56
43556 miss_dynastie
pi_130232348
Clomid ken ik als medicijn om een eisprong op te wekken maar daar zal 't vast niet voor bedoeld zijn dat was 't. 'Ze' wilden zwanger worden O+
  Moderator / Miss SHO maandag 19 augustus 2013 @ 12:43:44 #57
22592 crew  Ole
pi_130232787
Tramadol kreeg ik toen ik mijn enkel gebroken had. Word je beetje high van :@
  Moderator / Miss SHO maandag 19 augustus 2013 @ 12:44:15 #58
22592 crew  Ole
pi_130232798
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef Ole het volgende:
Tramadol kreeg ik toen ik mijn enkel gebroken had. Word je beetje high van :@
Ohw wacht :')
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 12:47:28 #59
43556 miss_dynastie
pi_130232893
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef Ole het volgende:

[..]

Ohw wacht :')
Die tramadol wilde 'ie natuurlijk naar Koen brengen, voor z'n enkelpijn. Zo is 'ie, onze Badr O+
  Moderator / Miss SHO maandag 19 augustus 2013 @ 13:11:51 #60
22592 crew  Ole
pi_130233657
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die tramadol wilde 'ie natuurlijk naar Koen brengen, voor z'n enkelpijn. Zo is 'ie, onze Badr O+
De lieverd!
pi_130233938
quote:

[..]

Hahahha
pi_130234205
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Clomid ken ik als medicijn om een eisprong op te wekken maar daar zal 't vast niet voor bedoeld zijn dat was 't. 'Ze' wilden zwanger worden O+
Dat gebruiken ze na een kuur, om de eigen testosteron productie weer op gang te brengen cq op peil te houden, die stopt namelijk onmiddelijk zodra iemand zichzelf testosteron toedient. Door Clomid te slikken krijgen de hersenen het signaal dat er teveel oestrogeen in het lichaam is en krijgen de testes het signaal om de testosteron productie op te voeren.

Maar goed, is iemand geschokt over deze vondst? Badr Hari heeft het typische lijf van een anabolen gebruiker, om nog maar te zwijgen over z'n agressieve gedrag aka 'roid rage'.

"Sieraad voor de sport", ja ja... :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:35:03 #63
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130234421
Stel nou - ik geloof het zelf ook niet hoor - maar je bent topsporter, op het hoogste niveau in je sport (want dat is Badr geloof ik wel...ook al geen verstand van) en iemand, hoe naast die persoon ook is (broer, beste vriend, kapper van je vrouw) vraagt, mag ik mijn steroide-cocktail in je koelkast bewaren?
Dan zegt elk weldenkend mens (ok hier ging het waarschijnlijk al mis): Rot op, ik wil die troep niet in mijn buurt hebben, houd die lekker in je eigen koelkast!

Kortom...wat een klotesmoes _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Moderator / Miss SHO maandag 19 augustus 2013 @ 13:35:56 #64
22592 crew  Ole
pi_130234451
Weer wat geleerd!
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:48:36 #65
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130234987
Inval op 22 juli 2012 en na onderzoek op internet komt het onderzoeksteam er op 28 janiuari achter dat het wel eens om doping kon gaan en laten het onderzoeken?
Ik begin nu wel te begrijpen waarom dat hele onderzoek zolang geduurd heeft :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:56:05 #66
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130235254

pi_130235378
ben toch zo benieuwd naar het excuus straks van team-Badr....
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:07:31 #68
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130235777
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef WRH het volgende:
ben toch zo benieuwd naar het excuus straks van team-Badr....
Badr heeft altijd gezegd dat hij zich niet met doping bezig hield, maar dat hij blind afging op wat 'papa mike' hem gaf.
Nadat 'papa mike' landelijk in het nieuws kwam mbt dopinghandel heeft Badr met hem gebroken.
pi_130235808
hm, ja dat zit er wel in ja, dat het zoiets wordt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 augustus 2013 @ 14:13:33 #70
163650 Greys
pi_130236079
Al die bijwerkingen :D :')
Ik zag even een Badr voor me met vaginale bloedingen en overgangsklachten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 augustus 2013 @ 14:14:16 #71
163650 Greys
pi_130236111
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Badr heeft altijd gezegd dat hij zich niet met doping bezig hield, maar dat hij blind afging op wat 'papa mike' hem gaf.
Nadat 'papa mike' landelijk in het nieuws kwam mbt dopinghandel heeft Badr met hem gebroken.
En dat het bij hem thuis in de koelkast en de la lag deed hem geen lampje branden?
Met dit excuus gaat ie niet weg komen. Hoop ik :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:14:28 #72
211040 Uccie
pi_130236118
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Greys het volgende:
Al die bijwerkingen :D :')
Ik zag even een Badr voor me met vaginale bloedingen en overgangsklachten.
Die opvliegers hebben we in elk geval kunnen meemaken...althans het resultaat ;')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:16:32 #73
211040 Uccie
pi_130236221
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik stop niet eens blindelings in mijn lichaam wat mijn arts mij voorschrijft.
Er zal toch wel iets van verstandelijk vermogen in die kerel aanwezig zijn...ergens, diep verstopt.
pi_130236270
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Uccie het volgende:

[..]

Er zal toch wel iets van verstandelijk vermogen in die kerel aanwezig zijn...ergens, diep verstopt.
Que?
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 14:19:31 #75
43556 miss_dynastie
pi_130236328
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:28 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Dat gebruiken ze na een kuur, om de eigen testosteron productie weer op gang te brengen cq op peil te houden, die stopt namelijk onmiddelijk zodra iemand zichzelf testosteron toedient. Door Clomid te slikken krijgen de hersenen het signaal dat er teveel oestrogeen in het lichaam is en krijgen de testes het signaal om de testosteron productie op te voeren.

Maar goed, is iemand geschokt over deze vondst? Badr Hari heeft het typische lijf van een anabolen gebruiker, om nog maar te zwijgen over z'n agressieve gedrag aka 'roid rage'.

"Sieraad voor de sport", ja ja... :')
Dank voor de heldere uitleg, ik dacht al wel dat het iets met hormonen te maken zou hebben, gelet op de toepassing bij vrouwen...

En nee, ik ben niet geschokt over de vondst, wel over het moment van onthullen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:24:19 #76
211040 Uccie
pi_130236551
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef WRH het volgende:

[..]

Que?
Schizo zei dat Badr blindelings aannam wat Papa Mike hem toeschoof.
Ik probeerde te zeggen, dat je toch niet zomaar allerlei zooi in je lichaam stopt zonder dat je weet wat het is.
pi_130236581
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef Uccie het volgende:

[..]

Schizo zei dat Badr blindelings aannam wat Papa Mike hem toeschoof.
Ik probeerde te zeggen, dat je toch niet zomaar allerlei zooi in je lichaam stopt zonder dat je weet wat het is.
dat snap ik, ik bedoelde Badr die toch wel iets van hersens zou hebben ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:31:50 #78
211040 Uccie
pi_130236838
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:25 schreef WRH het volgende:

[..]

dat snap ik, ik bedoelde Badr die toch wel iets van hersens zou hebben ;)
Oh sorry _O- ja iets wel ja.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:44:03 #79
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130237268
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik stop niet eens blindelings in mijn lichaam wat mijn arts mij voorschrijft.
Nouja, ik kan me voorstellen dat als je zelf ergens niet veel verstand van hebt, dat je dan een expert inhuurt.
En 'papa mike' was de expert op dat gebied en bovendien bondscoach van de NBBF.

quote:
We zijn serieus bezig om die overstap te gaan maken. Een nieuwe uitdaging. In een tak van sport die Mike en ik helemaal zien zitten. Ik ben bereid daar in te investeren. Heb niet voor niets krachttrainer en voedingsdeskundige Pappa Mike erbij gehaald om mij optimaal op beide fronten te begeleiden.
quote:
Met voeding en supplementen doe ik wat Pappa Mike zegt. Wat dat betreft ben ik een machine. Ik stop erin wat hij zegt.
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 14:52:05 #80
43556 miss_dynastie
pi_130237603
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nouja, ik kan me voorstellen dat als je zelf ergens niet veel verstand van hebt, dat je dan een expert inhuurt.

En waar is 'ie voor ingehuurd dan volgens jou? Om te helpen met het samenstellen van de ideale dopingcocktail? Of moet ik echt geloven dat Badje zo stom is dat hij dacht dat het om vitamines gaat?
pi_130237606
quote:

[..]

[..]

[..]

Nu maak je een soort downie van badr :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 augustus 2013 @ 14:52:37 #82
163650 Greys
pi_130237627
En hij zal nooit gevraagd hebben 'Dit zijn toch geen anabolen??' toen ie alles maar letterlijk slikte?
Ik geloof er geen hol van. Da's nog dommer dan het niet weten wat horeca betekent.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:53:14 #83
211040 Uccie
pi_130237653
quote:

[..]

[..]

[..]

Misschien schat ik hem dan te hoog in.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:59:00 #84
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130237863
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En waar is 'ie voor ingehuurd dan volgens jou? Om te helpen met het samenstellen van de ideale dopingcocktail? Of moet ik echt geloven dat Badje zo stom is dat hij dacht dat het om vitamines gaat?
Om een beetje te groeien.
Het is vrij duidelijk dat er in dat wereldje wel gebruikt wordt en niet goed gecontroleerd.
Maar als hij zegt blind af te gaan op zijn krachttrainer dan dekt hij zich daarmee dus ook in, dus zo dom vind ik het nou ook weer niet ;)
pi_130238832
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef Greys het volgende:
En hij zal nooit gevraagd hebben 'Dit zijn toch geen anabolen??' toen ie alles maar letterlijk slikte?
Ik geloof er geen hol van. Da's nog dommer dan het niet weten wat horeca betekent.
:D _O-
Is dat zo?
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:30:17 #86
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130241168
ff opfrissertje

Overigens denk ik niet dat hij met Papa Mike heeft gebroken want dat is degene die zo pontificaal de auto van Badr reed om samen met Estelle Badr uit de bak op te halen. Hij was degene die mama Jadranka zo liefdevol omhelsde en 'gesellig' samen met iedereen mee naar binnen ging..De arme drommels hebben nooit geweten met wat voor soort louche figuren zich in hadden gelaten..

Verder vind ik het vreemd, dat als Paule zo stellig beweerd dat alles wat op facebook staat écht' is, Badr nu dus wéér in Marokko zou zitten, samen met de rapper La Fouine, waar de ontzettend stoere middelvinger foto mee is genomen..dus van de week nog samen op de scooter en net doen of er niks aan de hand is n.a.v de kwestie de vlieger en nu alweer met zijn matties in Marokko ( mits dat natuurlijk klopt)

Ben toch wel benieuwd wat er in Estelle omgaat eigenlijk, zou ze nu eindelijk beseffen dat ook zij hem niet kan veranderen? ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:36:17 #87
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130241364
Let vooral ook op het stukje dat Papa Mike zegt dat hij wel begeleid maar dat het uiteindelijk; je eigen individuele keuze is om het wel of niet te nemen...

Jammer Badr, het excuus van; 'ik wist het niet' ..gaat ook niet meer op
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:45:48 #88
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130241688
HAHAHa,,,Estelle was mee na Marrakech...het was een 2 dagen reis.
pi_130241753
quote:
Ik ook niet, en het lijkt me ook dat je bijvoorbeeld op internet gaat zoeken naar wat je precies slikt.
pi_130241780
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:45 schreef Paule33 het volgende:
HAHAHa,,,Estelle was mee na Marrakech...het was een 2 dagen reis.
Nou....Hilarisch
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:58:56 #91
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130242107
En hoe weet jij nou dat Estelle mee was? haar kinderen zijn volgens mij gewoon weer hier in Amsterdam, dus die laat ze nu alweer alleen om met al die super 'stoere' marokkaanse jongetjes te party-en...ze gaan echt down hill met zijn 2en :N
pi_130242180
quote:
Slikken is nog tot daaraan toe, maar veel van dit spul moet geïnjecteerd worden, kan me echt niet voorstellen dat je daar geen vragen over stelt.
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:17:03 #93
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130242583
Zou de doping-autoriteit hem straffen voor het dopinggebruik en wat te denken van de boksersbond waarbij hij is aangesloten? zullen die hem al zijn titels zal ontnemen en hem een levenslange schorsing opleggen of wordt dit gewoon weer getolereerd?
pi_130242796
Nah, dit gaat hem 2 jaar kosten, minstens. Daarna zal hij streng in de gaten worden gehouden, wat betekend dat 'ie niet meer kan dopen en dus nooit meer op hetzelfde gewicht zal komen als voorheen, want dit is dus echt zo'n gast die z'n massa echt alleen dmv de doping verkrijgt. Lagere gewichtsklasse bij boksen en kickboksen is financieel veel minder interessant

Einde carrière dus, lijkt me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 augustus 2013 @ 17:29:09 #95
163650 Greys
pi_130242925
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:01 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Slikken is nog tot daaraan toe, maar veel van dit spul moet geïnjecteerd worden, kan me echt niet voorstellen dat je daar geen vragen over stelt.
"Ja maar ik dacht echt dat het vitamines waren" :'(

Ik zie het gebeuren hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:31:18 #96
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130243008
Misschien waren ze van Estelle? kon ze het shoppen langer volhouden?
pi_130243068
Is Estelle zo al haar kilo's kwijt geraakt? :+
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 17:34:50 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_130243134
http://www.at5.nl/artikel(...)-hari-in-dopingbende

En dan doen alsof je van niks weet. Badr dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:38:57 #99
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130243283
deze is ook leuk..papa mike voelt zich wat ongemakkelijk lijkt het wel

kan iemand ff wat van deze filmpjes naar Estelle en haar moeder sturen..kijken of ze dan nog zo weglopen met dit soort gasten

ga die kids van ruud en estelle steeds zieliger vinden, al die omgang met zogenaamde stoere kerels die een hoop geld hebben en wedstrijden winnen, maar niks zouden hebben als ze niet gewend waren zulk vuil spel te spelen en nog kwalijker, dat ze niet eens de 'ballen' hebben om het gewoon toe te geven als ze door de mand vallen, dan ben je niet stoer en geslaagd maar zielig en totaal mislukt
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 17:42:11 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_130243414
Ik heb die reportage destijds gezien. Wist niet dat het hier over hem ging. Die vent is zo fout als fout maar kan zijn. Die viel echt door de mand tijdens dat interview. En Badr was hier niet van op de hoogte ? :D

Alsof Bonnie St. Clair André Hazes als mental coach neemt.

† In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 17:54:39 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_130243779
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:42 schreef tong80 het volgende:

Alsof Bonnie St. Clair André Hazes als mental coach neemt.

_O-
― Mark Twain
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:56:12 #102
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130243834
Weten we meteen de reden waarom Badr de afgelopen wedstrijden zo belabberd was en snel buiten adem!
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:56:51 #103
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_130243847
Dat wordt vast weer een nieuw hoofdstuk van scenario eeuwige liefde van debhand van meneer en mevrouw santegoets
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:59:54 #104
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_130243939
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef barca1971 het volgende:
Weten we meteen de reden waarom Badr de afgelopen wedstrijden zo belabberd was en snel buiten adem!
en ficq weer argument minder nu oh ohoh hij is zo zzielig en zo afgevallen door slechte huisvesting en niet kunnen trainen toch een andere oorzaak blijkt te hebben
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:59:55 #105
211040 Uccie
pi_130243940
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef Stroekie het volgende:
Dat wordt vast weer een nieuw hoofdstuk van scenario eeuwige liefde van debhand van meneer en mevrouw santegoets
Dat boek heeft inmiddels zoveel hoofdstukken, het wordt een Winkler Prins
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:00:02 #106
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130243943
oh oh..ik voel een nieuwe depressie van Estelle opkomen, binnenkort weer een 1-2tje met santegoeds op tv of in de prive over de hetze die weer op gang komt
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:03:23 #107
211040 Uccie
pi_130244056
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef barca1971 het volgende:
oh oh..ik voel een nieuwe depressie van Estelle opkomen, binnenkort weer een 1-2tje met santegoeds op tv of in de prive over de hetze die weer op gang komt
Ooooh...zijn exen hebben die doping in de koelkast gelegd, dat is het natuurlijk.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:08:08 #108
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130244199
kijk voor de grap eens op de facebook pagina, die papa mike is als een gek aan het posten op haar pagina

https://www.facebook.com/estelle.cruijff?fref=ts
pi_130244256
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef barca1971 het volgende:
Dat spul is geen wondermiddel wat je sterker, sneller, sterker en een beter uithoudingsvermogen geeft :)
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 18:15:27 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130244405
Ik denk dat Badr het volledig over de boeg gooit van foutjes uit het verleden en inmiddels schoon schip en tweede kans en zo.

Verder komen natuurlijk de vergrootglas-, hetze- en demoniserings-aspecten op tafel, met een vleugje 'al schuldig zonder proces', 'veroordeeld door de pers' etc en dan ten slotte de discriminatiekaart nog trekken en misschien zelfs nog wat moeilijke jeugd en alle ingrediënten zijn aanwezig voor een bescheiden taakstrafje. Minus voorarrest is dat dus wandelen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:16:36 #111
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130244448
Dat staat er anders toch wel tussen als je goed leest waar het allemala voor is en wat het doet.

Moeten we nu aannemen dat Badr zonder al deze shit eigenlijk helemaal niet zoveel voor zou stellen?

Sociaal gezien wisten we dat natuurlijk al, maar nu zijn dus zelfs zijn kracht en prijzen niet eens van hem zelf

Dadelijk nieuwe ontwikkeling scheiding Estelle en Ruud, wat nu weer :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:18:59 #112
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_130244509
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat Badr het volledig over de boeg gooit van foutjes uit het verleden en inmiddels schoon schip en tweede kans en zo.

Verder komen natuurlijk de vergrootglas-, hetze- en demoniserings-aspecten op tafel, met een vleugje 'al schuldig zonder proces', 'veroordeeld door de pers' etc en dan ten slotte de discriminatiekaart nog trekken en misschien zelfs nog wat moeilijke jeugd en alle ingrediënten zijn aanwezig voor een bescheiden taakstrafje. Minus voorarrest is dat dus wandelen. :)
jammeren is wel een beetje zinloos als je betrapt wordt met je vingers in de snoeppot
pi_130244554
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:18 schreef Stroekie het volgende:

[..]

jammeren is wel een beetje zinloos als je betrapt wordt met je vingers in de snoeppot
Ach, daar heeft hij Ficq voor om er een andere draai aan te geven.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:20:36 #114
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_130244567
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:16 schreef barca1971 het volgende:
Dat staat er anders toch wel tussen als je goed leest waar het allemala voor is en wat het doet.

Moeten we nu aannemen dat Badr zonder al deze shit eigenlijk helemaal niet zoveel voor zou stellen?

Sociaal gezien wisten we dat natuurlijk al, maar nu zijn dus zelfs zijn kracht en prijzen niet eens van hem zelf

een beetje van hemzelf en een beetje van maggi
pi_130244573
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:16 schreef barca1971 het volgende:

Hij heeft zeker talent, maar zonder doping zou hij nooit in deze gewichtsklasse uit hebben kunnen komen, no fucking way!
pi_130244584
papa mike, alleen die naam al :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:22:33 #117
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130244633
Ben wel benieuwd wat die ontwikkeling dan is, zo meteen bij boulevard
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:23:48 #118
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_130244671
Moet estelle nu ook gaamn vrezen dat er nu geen liefdesbaby meer komt door die anabooltjes ?
pi_130244721
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef barca1971 het volgende:
kijk voor de grap eens op de facebook pagina, die papa mike is als een gek aan het posten op haar pagina

Ik zie niks, moet je zeker eerst vriendjes worden?
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:26:33 #120
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130244741
dacht het niet, volgens mij kun je gewoon kijken op haar pagina
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:28:18 #121
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130244787
Je ballen gaan er toch van krimpen? dan al je zaad er ook wel onder te lijden hebben lijkt me zo

:'(
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:29:40 #122
211040 Uccie
pi_130244831
In elk geval voorlopig geen liefdesbaby voor Estelle dus.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:35:55 #123
211040 Uccie
pi_130245022
Nu John vd Heuvel bij RTL Boulevard over de doping èn ze bellen Ruud :o
pi_130245223
Wat is Albert toch een walgelijke anus.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:42:58 #125
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:45:15 #126
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130245315
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:25 schreef Specularium het volgende:

Ik zie niks, moet je zeker eerst vriendjes worden?
ik zie haar Facebook wel ! Ik ben geen facebookvrienden met Estelle.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:01:49 #127
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130245863
Ik vond die kids al steeds zieliger en het was wachten op dit moment. Estelle denkt alleen nog maar met haar muts. Als je kinderen in het geding komen hoor je als moeder afstand te nemen van de slechte invloed, dat heet volwassen keuzes maken. Kan ze nog zo gek op Badr zijn..Ik begon al aan haar geestelijke gesteldheid te twijfelen toen ze Joelle meenam naar de rechtbank in Januari. Ze beschuldigen Ruud nu, die ontkent, maar wie kan het hem kwalijk nemen als hij het wel was? De politie doet een inval in de woning waar ze wonen en nemen met veel vertoon Badr mee, ook een goeie zet..Badr maanden in de bak, mishandelt mensen, nu weer dope...

Hoe gaat Santegoeds dit weer redden? Nog meer zielige verhalen en 'het is mij ook allemaal maar overkomen'...
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:06:31 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130246017
Wat mis ik over de kinderen?
pi_130246053
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:06 schreef Copycat het volgende:
Wat mis ik over de kinderen?
'' iemand'' had jeugdzorg ingeschakeld. Is met een sisser afgelopen en nu ''beschuldigt'' de advocaat van Estelle en Badr Ruud van het klikken bij jeugdzorg
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 19:08:58 #130
43556 miss_dynastie
pi_130246083
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:07 schreef Laysa het volgende:

[..]

'' iemand'' had jeugdzorg ingeschakeld.
Is met een sisser afgelopen en nu ''beschuldigt'' de advocaat van Estelle en Badr Ruud van het klikken bij jeugdzorg
Misschien is iemand uit de familie- en kennissenkring van Estelle verstandig geworden...
pi_130246096
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien is iemand uit de familie- en kennissenkring van Estelle verstandig geworden...
Je zou het hopen :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:12:08 #132
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130246186
Dat werd toch ook gesuggereerd, dat het uit die hoek kwam.
Zou wel een stunt zijn, huis weg, kids weg, geld van Ruud weg, Badr terug in de bak en daar zit ze dan, alleen... zelfs bekende mensen komen niet overal mee weg, mag ik hopen
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 19:16:26 #133
43556 miss_dynastie
pi_130246314
Alleen die kinderen he, waar moeten ze heen.... hun vader? Kan die z'n golftas deze keer wel bij één en dezelfde vrouw houden en een stabiele gezinssituatie bieden? Ik vind het echt sneu... Badr's dochter heeft, voor zover wij weten en totdat het tegendeel bewezen is, in ieder geval een moeder die voor haar zorgt en haar op de eerste plaats stelt. Of de kinderen Gullit dat bij hun vader zullen vinden is maar de vraag...
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:19:44 #134
211040 Uccie
pi_130246423
Kinderen zijn altijd de dupe in dit verhaal. Linksom of rechtsom, is het gewoon een klotesituatie voor hen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:22:03 #135
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130246510
Ze hebben 2 ouders die hen niet op de eerste plaats zetten, dat is zeker, een vader die overal kids en exen heeft en vaak in het buitenland zit..een moeder die haar gezonde verstand kwijt is en haar criminele lover overal achterna reist alsof ze nog 16 is en geen verantwoordelijkheden heeft..

toch triest, daar wordt je geen blij kinds van denk ik
  Moderator maandag 19 augustus 2013 @ 19:29:50 #136
184769 crew  Deisyy
pi_130246747
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef Stroekie het volgende:
Moet estelle nu ook gaamn vrezen dat er nu geen liefdesbaby meer komt door die anabooltjes ?
Estelle kan beter bang zijn voor de andere gevolgen van de anabolen :{
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:31:59 #137
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130246825
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:17 schreef barca1971 het volgende:
Zou de doping-autoriteit hem straffen voor het dopinggebruik en wat te denken van de boksersbond waarbij hij is aangesloten? zullen die hem al zijn titels zal ontnemen en hem een levenslange schorsing opleggen of wordt dit gewoon weer getolereerd?
Jij als oud-'kickboxter' weet totaal niet waar je het over hebt he.
Hij heeft nooit gebokst dus welke bokstitels willen ze hem dan afnemen?
Er word bij K1 nauwlijks gecontroleerd anders zouden mannen als le Banner, Sapp en Overeem nooit hebben kunnen me doen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:33:35 #138
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130246886
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb die reportage destijds gezien. Wist niet dat het hier over hem ging. Die vent is zo fout als fout maar kan zijn. Die viel echt door de mand tijdens dat interview. En Badr was hier niet van op de hoogte ? :D

Na die affaire is hij gebroken met hem.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:36:42 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130246973
En ziet BJZ grond voor onderzoek of verdergaande maatregelen?
pi_130246980
quote:
5s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:36 schreef Copycat het volgende:
Nee
pi_130247104
quote:
5s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:36 schreef Copycat het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:36 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nee
Het is toch nog niet eens zeker dat het onderzoek afgerond is? Nico Meijering zegt van wel, en dat er niks raars uit is gekomen. Gullit zegt dat hij nog gehoord moet worden, wat impliceert dat het onderzoek nog in volle gang is.
pi_130247121
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef kvd het volgende:

[..]

[..]

Het is toch nog niet eens zeker dat het onderzoek afgerond is? Nico Meijering zegt van wel, en dat er niks raars uit is gekomen. Gullit zegt dat hij nog gehoord moet worden, wat impliceert dat het onderzoek nog in volle gang is.
daar heb je gelijk in
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:43:31 #143
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130247186
Ze zijn zich aan het indekken, er is al zoveel onrust rond hen op dit moment.
Als er iets niet ok is bevonden zullen ze dat echt niet gaan zeggen
pi_130247203
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:41 schreef Laysa het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
Ik ga nu zelf twijfelen _O-

quote:
Familie Gullit-Cruijff bekend bij Bureau Jeugdzorg

De echtscheiding tussen Estelle Cruijff en Ruud Gullit was niet alleen nieuws in de entertainmentwereld. Ook bureau Jeugdzorg kreeg een melding over het gezin binnen.

Een woordvoerder laat aan RTL Boulevard weten: "Ja, wij hebben inderdaad een melding gekregen." Wat er precies is gemeld, blijft onduidelijk. De woordvoerder zegt wel: "Wij hebben de melding onderzocht. We hebben de zaak onder de loep genomen en de veiligheid van de jongen is niet in het geding."

Het gezin heeft verder geen speciale aandacht van Bureau Jeugdzorg. "Er is geen aanleiding om er verder op door te gaan. Het is goed afgehandeld. Als er structureel iets zou zijn dan blijf je zo'n gezin in de gaten houden maar dat is niet het geval."

Volgens Bureau Jeugdzorg zijn echtscheidingen heftig voor kinderen in die leeftijd. "Als het dan kinderen zijn van bekende Nederlanders en er is een vechtscheiding dan is het 'extra' vreselijk. Wij zijn daarom ook gereserveerd. Het belang van het kind staat altijd voorop", aldus de woordvoerder.

Hoe het onderzoek er precies heeft uitgezien, wil Jeugdzorg niet zeggen.

Vorig jaar juni werd bekend dat Estelle Cruijff en Ruud Gullit uit elkaar gingen. Ze hebben samen twee kinderen, dochter Joëlle en zoon Maxim. Estelle kreeg na de scheiding een relatie met kickbokser Badr Hari. Ruud vond nieuw geluk bij de Mexicaanse Margarita Jimenez.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)bij-bureau-jeugdzorg
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:44:06 #145
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130247212
Oh dus Ruud wilde een uit villa plaatsing? :o
En als dat niet werkt betaald hij gewoon zijn belasting niet? :P
pi_130247281
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:41 schreef Laysa het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
Ja en het lijkt wel of ze alle spoken uit de kast halen om hem in een bepaald daglicht te zetten.
Meer en meer denk ik dat die rechtszaak een wassen neus gaat worden. :P
We wachten af
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:52:02 #147
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130247465
Denk niet dat dit gedoe met jeugdzorg iets is om hem in bepaald daglicht te zetten, daarvoor zijn er teveel domme dingen gebeurd in aanwezigheid van die kinderen
pi_130247533
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef barca1971 het volgende:

Voor hen die geen Feestneusaccount hebben, wat post hij daar?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_130247564
Het zal niet de eerste keer zijn dat Jeugdzorg ernaast zit.
pi_130247566
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja en het lijkt wel of ze alle spoken uit de kast halen om hem in een bepaald daglicht te zetten.
Meer en meer denk ik dat die rechtszaak een wassen neus gaat worden. :P
We wachten af
Ik weet niet of het is om hem in een kwaad daglicht te zetten. Estelle heeft de voogdij, is veel de hort op volgens mij en heeft een vriend die een dubieuze reputatie heeft. Ik zou misschien ook hulp zoeken als ik zag dat kinderen de dupe zijn van het gedrag van moeder.

Daarnaast, het kan ook zijn dat er iemand heeft ingegrepen omdat 1 van de kinderen moeite heeft met de scheiding. BJZ kan dat ook onderzoeken.
pi_130247597
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Voor hen die geen Feestneusaccount hebben, wat post hij daar?
Geen idee, wel FB, maar kan alleen maar een paar foto's zien, geen dingen die daar gepost worden.
pi_130247697
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik weet niet of het is om hem in een kwaad daglicht te zetten. Estelle heeft de voogdij, is veel de hort op volgens mij en heeft een vriend die een dubieuze reputatie heeft. Ik zou misschien ook hulp zoeken als ik zag dat kinderen de dupe zijn van het gedrag van moeder.

Daarnaast, het kan ook zijn dat er iemand heeft ingegrepen omdat 1 van de kinderen moeite heeft met de scheiding. BJZ kan dat ook onderzoeken.
BJZ moet gewoon niet zeiken. Er zijn gevallen waar zich beter op kunnen storten. Scheiding is nooit leuk voor een kind. Ze wennen er maar aan.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130247921
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]

BJZ moet gewoon niet zeiken. Er zijn gevallen waar zich beter op kunnen storten. Scheiding is nooit leuk voor een kind. Ze wennen er maar aan.
:')
pi_130247950
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef roos85 het volgende:

[..]

:')
Daar kunnen we wat mee ^O^
pi_130247973
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Pardon? Deze kinderen maken nogal wat mee lijkt mij. Ze hebben allebei een leeftijd waarop ze veel meekrijgen. Dus alle shit die in de media komt, de spanningen bij moeder doordat Badr in de bak zat, het feit dat Badr in de bak zat, het niet weten hoe het verder gaat met hem, ouders die (zoals nu dus blijkt) ook niet heel erg vriendschappelijk met elkaar om lijken te gaan, de omgeving (vriendjes/vriendinnetjes) die opmerkingen kunnen maken, ouders van vrienden die misschien wel moeite hebben met het feit dat stiefvader zo in het nieuws is. Kan me heel goed voorstellen dat dat bij kinderen niet in de koude kleren gaat zitten.

BJZ is meerder keren de fout ingegaan, kijk naar wat er afgelopen mei speelde met Ruben en Julian. Better save than sorry...liever onderzoekjes teveel dan te weinig.

(niet dat ik hiermee bedoel dat de kinderen iets aangedaan zal gaan worden, maar kinderen kunnen hier aardig moeite mee hebben. Beter dat er dan ingegrepen wordt voor de kinderen en begeleid kunnen worden dan dat hun gevoel eventueel wordt genegeerd)
pi_130248061
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef kvd het volgende:

[..]

Pardon? Deze kinderen maken nogal wat mee lijkt mij. Ze hebben allebei een leeftijd waarop ze veel meekrijgen. Dus alle shit die in de media komt, de spanningen bij moeder doordat Badr in de bak zat, het feit dat Badr in de bak zat, het niet weten hoe het verder gaat met hem, ouders die (zoals nu dus blijkt) ook niet heel erg vriendschappelijk met elkaar om lijken te gaan, de omgeving (vriendjes/vriendinnetjes) die opmerkingen kunnen maken, ouders van vrienden die misschien wel moeite hebben met het feit dat stiefvader zo in het nieuws is. Kan me heel goed voorstellen dat dat bij kinderen niet in de koude kleren gaat zitten.

BJZ is meerder keren de fout ingegaan, kijk naar wat er afgelopen mei speelde met Ruben en Julian. Better save than sorry...liever onderzoekjes teveel dan te weinig.

(niet dat ik hiermee bedoel dat de kinderen iets aangedaan zal gaan worden, maar kinderen kunnen hier aardig moeite mee hebben. Beter dat er dan ingegrepen wordt voor de kinderen en begeleid kunnen worden dan dat hun gevoel eventueel wordt genegeerd)
Sorry, het zal me een worst zijn die kinderen. Laten er maar meer en meer komen. O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:11:14 #157
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130248276
je hebt ze dus zelf niet anders zou je dat niet zeggen..t blijft schandalig als je ouders hebt die zo egocentrisch zijn dat ze alleen maar met hun eigenbelang/sores bezig zijn..of je nu bekend bent of niet
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:11:27 #158
135305 beequeen
Lost.
pi_130248288
Natuurlijk wennen kinderen aan het feit dat ouders gaan scheiden, hoe moeilijk dat soms ook is.
Maar een stabiele omgeving tijdens en na de scheiding is van groot belang. En dat zie ik in dit geval niet.
― Mark Twain
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:15:59 #159
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130248533
Estelle is goed met haar kinderen, net terug van 2 maanden vakantie,
ze hebben goed, dubbel kados, dubbel vakantie...met hun moeder plus met hun vader!
pi_130248589
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef beequeen het volgende:
Natuurlijk wennen kinderen aan het feit dat ouders gaan scheiden, hoe moeilijk dat soms ook is.
Maar een stabiele omgeving tijdens en na de scheiding is van groot belang. En dat zie ik in dit geval niet.
Tot nu toe is die Bestelle nog niet zwanger dus waar hebben we het over
pi_130248642
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Paule33 het volgende:
ze hebben goed, dubbel kados, dubbel vakantie...met hun moeder plus met hun vader!
het gaat over liefde van de ouders voor hun kinderen, niet of ze de nwste DS krijgen. Das materialistisch en oppervlakkig.
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:18:45 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_130248664
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Soury het volgende:

Tot nu toe is die Bestelle nog niet zwanger dus waar hebben we het over
Over de 2 kinderen die ze al heeft, samen met Ruud.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 19-08-2013 20:24:52 ]
― Mark Twain
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:18:52 #163
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130248672
net zoals Badr en Estelle ;)
pi_130248710
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Over de 2 kinderen die ze al heeft samen, met Ruud.
Ohh :D
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:19:36 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130248711
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

het gaat over liefde van de ouders voor hun kinderen, niet of ze de nwste DS krijgen. Das materialistisch en oppervlakkig.
En toch heb ik het gevoel dat er duizenden kinderen minder goed aan toe zijn. Ook in Nederland.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:20:18 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_130248756
quote:
Nu lig ik dubbel, al is het eik om te janken. :')
― Mark Twain
pi_130248760
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En toch heb ik het gevoel dat er duizenden kinderen minder goed aan toe zijn. Ook in Nederland.
Gut ja he?
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:20:58 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130248777
quote:
6s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat Jeugdzorg ernaast zit.
:o

Aan de verklaring van BJZ te zien ging het uitsluitend om Maxim, ik verwacht niet dat Ruud een melding gedaan heeft, die zou immers niet alleen over Maxim een melding doen.

Maar als ik zie hoe ver sommige mensen gaan, dan zou het me niet eens verbazen als de melding uit de hoek van de Badr-haters komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130248827
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

:o

Aan de verklaring van BJZ te zien ging het uitsluitend om Maxim, ik verwacht niet dat Ruud een melding gedaan heeft, die zou immers niet alleen over Maxim een melding doen.

Maar als ik zie hoe ver sommige mensen gaan, dan zou het me niet eens verbazen als de melding uit de hoek van de Badr-haters komt.
Zijn ex-en :7
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:23:07 #170
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130248882
Ik zou me iig schamen als mijn moeder zich eerst ten overstaan van het hele land psychisch niet in orde zou verklaren, als ze aanwezig was bij een delict en maar blijft zwijgen ipv het juiste ding te doen, als ze zich aansteld als een verliefde puber dat ze rozenblaadjes over de cel van haar lover wil strooien, als ze je blootstelt aan een hoop extra stress door zich met foute mensen in te laten naast het feit dat je ook nog ouders hebt die in scheiding liggen...dan hoor je jezelf weg te cijferen en rust te creëeren voor je kids en pas als de storm wat is gaan liggen kom je zelf weer eens een keer aan bod.. tenminste,zo doen fatsoenlijke ouders dat
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:23:29 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130248898
quote:
Ja, want als je veel cadeaus krijgt en 6 keer per jaar op vakantie gaat dan heb je het goed, dan heb je als kind alles wat je nodig hebt; een veilige stabiele omgeving.
Oh wacht....
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:24:36 #172
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130248950
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Gut ja he?
Ja, het is wat.
Nou ja, liever geen liefde maar wel een Nintendo dan geen liefde en óók geen Nintendo. :')
pi_130248958
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want als je veel cadeaus krijgt en 6 keer per jaar op vakantie gaat dan heb je het goed, dan heb je als kind alles wat je nodig hebt; een veilige stabiele omgeving.
Oh wacht....
Jups daar ben je kind voor.
pi_130248991
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, het is wat.
Nou ja, liever geen liefde maar wel een Nintendo dan geen liefde en óók geen Nintendo. :')
Wat een bs
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:26:18 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130249048
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Zijn ex-en :7
Nah, ik geloof niks van dat verhaal van die exen die verhaaltjes rondstrooien, noch over het vreemdgaan van Badr, noch richting BJZ.

Het is of iemand geweest die zich oprecht zorgen maakt over Maxim (school?) of het is zo'n randdebiel die alle FB, Instagram, Twitter en weetikveelaccounts langsgaat uit pure haat, en probeert ze door een melding bij BJZ op stang te jagen.
Waarbij het op zich al verwonderlijk is dat BJZ iets gedaan heeft, want meestal moet er meer dan 1 melding zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:28:48 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130249198
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:23 schreef barca1971 het volgende:
Ik zou me iig schamen als mijn moeder zich eerst ten overstaan van het hele land psychisch niet in orde zou verklaren, als ze aanwezig was bij een delict en maar blijft zwijgen ipv het juiste ding te doen, als ze zich aansteld als een verliefde puber dat ze rozenblaadjes over de cel van haar lover wil strooien, als ze je blootstelt aan een hoop extra stress door zich met foute mensen in te laten naast het feit dat je ook nog ouders hebt die in scheiding liggen...dan hoor je jezelf weg te cijferen en rust te creëeren voor je kids en pas als de storm wat is gaan liggen kom je zelf weer eens een keer aan bod.. tenminste,zo doen fatsoenlijke ouders dat
Ja pop, dat is leuk dat jij je kapot zou schamen, maar dat is geen reden om hen bij BJZ aan te melden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130249215
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, ik geloof niks van dat verhaal van die exen die verhaaltjes rondstrooien, noch over het vreemdgaan van Badr, noch richting BJZ.

Het is of iemand geweest die zich oprecht zorgen maakt over Maxim (school?) of het is zo'n randdebiel die alle FB, Instagram, Twitter en weetikveelaccounts langsgaat uit pure haat, en probeert ze door een melding bij BJZ op stang te jagen.
Waarbij het op zich al verwonderlijk is dat BJZ iets gedaan heeft, want meestal moet er meer dan 1 melding zijn.
Ik gok school, of familie of misschien een bezorgde ouder van een vriendje/vriendinnetje
pi_130249309
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ook niet. Onzin
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:31:34 #179
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130249341
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:25 schreef Soury het volgende:
Wat een bs
Jij gelooft echt dat hun kinderen er heel erg aan toe zijn en dat acute hulp noodzakelijk is? :')
pi_130249412
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik gok school, of familie of misschien een bezorgde ouder van een vriendje/vriendinnetje
Oh ja, waar haal je dat vandaan? Zo ja mag die gene wel onder toezicht
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:33:22 #181
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130249440
Ze hadden het over dat het uit de familie hoek zou komen..blijkbaar is er toch iemand bezorgd en ging het over maxim, mensen melden zulke dingen niet voor niks liijkt me
pi_130249455
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Jij gelooft echt dat hun kinderen er heel erg aan toe zijn en dat acute hulp noodzakelijk is? :')
Ik vrees dat je me niet snapt ;)
pi_130249535
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is mijn gevoel
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:36:54 #184
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130249631
Ik denk ook dat het een doorgeslagen hater geweest is die daar melding van gedaan heeft.
Maar uit onderzoek is gebleken dat er niks aan de hand is.

pi_130249825
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:35 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat is mijn gevoel
Dat gevoel heeft heel Nederland ondertussen. Hoe zou dat nou komen |:(
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:45:13 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130250043
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Nah, als een leerkracht of ouder van een vriendje zich werkelijk zorgen maakt omdat hij ziet dat het kind ergens mee worstelt, of omdat hij van het kind zelf dingen hoort die echt niet kloppen, dan is het niet meer dan logisch dat iemand een melding doet.

Ik neem aan dat er wat dat betreft geen onderscheid gemaakt wordt tussen Maxim, het kind van Ruud en Estelle, en Floris-Jan, het kind van Annemarijke en Roderick.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:47:19 #187
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130250138
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat gevoel heeft heel Nederland ondertussen. Hoe zou dat nou komen |:(
mee eens.
ook eerst de exen dan Erik de Vlieger, de dopping van een jaar geleden en nu de kinderen van Estelle ???? teveel...
pi_130251750
Opa misschien?
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 21:18:07 #189
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130251794
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vrees dat je me niet snapt ;)
Ok dan. :)
Ik heb zelf geen kinderen en dat zal ook wel terecht zijn. ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:30:51 #190
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130252428
Tuurlijk , het is Henny !! *O*
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:33:23 #191
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130252552
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:30 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk , het is Henny !! *O*
Daar ben je me iets te blij mee :+
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:38:20 #192
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130252777
Is wel plausibel, toch?, heeft zich al vaker uitgelaten over het feit dat Estelle de weg kwijt is en dat hij vreest voor het welzijn van haar en de kinderen
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 21:41:13 #193
43556 miss_dynastie
pi_130252943
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef barca1971 het volgende:
Is wel plausibel, toch?, heeft zich al vaker uitgelaten over het feit dat Estelle de weg kwijt is en dat hij vreest voor het welzijn van haar en de kinderen
Nee. Want Jeugdzorg laat zich niet lenen voor familie-akkefietjes en gedoetjes. Met Henny is er geen contact, dat is landelijk bekend, dus zullen ze echt niet op zijn melding afgaan.
  Moderator maandag 19 augustus 2013 @ 22:07:32 #194
184769 crew  Deisyy
pi_130254496
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat een bs
DS, bedoel je :+
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:08:04 #195
211040 Uccie
pi_130254517
Misschien is het wel een melding over Maxime geweest, wie weet wat voor afwijkend gedrag hj misschien laat zien. Het ene kind ervaart een scheiding soms heel anders dan een ander kind. En verwaarlozing hoeft niet financieel te zijn natuurlijk.
Blijft natuurlijk allemaal giswerk.
pi_130254575
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:08 schreef Uccie het volgende:
Misschien is het wel een melding over Maxime geweest, wie weet wat voor afwijkend gedrag hj misschien laat zien. Het ene kind ervaart een scheiding soms heel anders dan een ander kind. En verwaarlozing hoeft niet financieel te zijn natuurlijk.
Blijft natuurlijk allemaal giswerk.
ja zou zomaar kunnen zijn dat hij denkt dat geweld heel normaal is en heeft geprobeerd een ander kind in elkaar te trappen...Binnen dat gezin is het ook normaal.
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:38:15 #197
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130255770
quote:

[..]

Ja, het is wat.
:D
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:25:51 #198
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130257490
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:09 schreef Laysa het volgende:

[..]

ja zou zomaar kunnen zijn dat hij denkt dat geweld heel normaal is en heeft geprobeerd een ander kind in elkaar te trappen...Binnen dat gezin is het ook normaal.
Of hij gaat constant vreemd en als zijn vriendin het zat is en een andere vriend neemt dan gaat hij haar afluisteren vanachter een kliko :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:39:34 #199
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130257961
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater

na deze weekend in Marrakech Estelle en Badr in Festivaal in Ibiza...
Estelle danse met een mooie man en Badr absoluut niet jalouse of zo...

pi_130258816
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:39 schreef Paule33 het volgende:

na deze weekend in Marrakech Estelle en Badr in Festivaal in Ibiza...
Estelle danse met een mooie man en Badr absoluut niet jalouse of zo...

Ze leven er lekker op los. Zijn de scholen niet al begonnen trouwens?

Ik blijf het ridicuul vinden dat Badr mag reizen. Voor een gevecht, zijn werk... Ok.
Maar constant op vakantie? Neuh.

En moeten we nu een man al prijzen als hij niet als een jaloerse primaat reageert als zijn vrouw met een ander praat? |:(
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:25:23 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_130263552
Kickbokser Badr Hari heeft zich aan veel meer mishandelingen en bedreigingen schuldig gemaakt dan waarvoor hij in oktober voor de rechter moet verschijnen. Dat schrijft onderzoeksjournalist Jens Olde Kalter in zijn boek 'Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari', dat woensdag verschijnt, meldt De Telegraaf.

Volgens de schrijver sloeg Hari buiten de ring zonder aanleiding vrouwen, een portier en horecabezoekers, die vaak geen aangifte durfden te doen. Ook zou hij een cosmetische arts uit Amsterdam-Zuid hebben bedreigd. Die meldde het incident bij de politie maar durft ook geen aangifte te doen.

"Als arts durf ik te stellen dat Badr Hari aan zo ongeveer alle kenmerken van een psychopaat voldoet', aldus de dokter in het boek, dat ook melding maakt van een grote dopingvondst in het huis van Badr Hari.

Voor het boek Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari deed Olde Kalter ruim een jaar onderzoek naar Hari. Hij stuitte op talloze mishandelingen, afpersingen en andere criminele activiteiten. Daarbij wordt ook de naam van Wesley Sneijder genoemd. Badr zou bevriend zijn geraakt met de ex van de voetballer, Ramona. De 6 miljoen euro, die Sneijder na de breuk als alimentatie overmaakte, was volgens Hari onvoldoende. 'Er waren geluiden dat Badr iets van mij wilde', vertelt Sneijder in het boek. 'Zonder dat ik ook maar ergens om heb gevraagd, is er door mijn vrienden opgetreden. Maar als hij mij direct had bedreigd, dan had ik dat zeker zelf ook gedaan.'

Olde Kalter denkt niet dat Hari heel blij is met het boek. 'Hij hoefde het manuscript vooraf niet te lezen.' 'Je schrijft maar op wat je wilt schrijven. Ik hoop alleen dat je je aan je woord houdt dat je eerlijk te werk gaat, zodat ik het straks ook leuk vind om te lezen', liet Hari de auteur weten.

Er gaat een deurtje open. :)

dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:33:39 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130263593
Ik hoop dat hij zorgvuldiger geweest is dan in dit artikel, want Wesley betaalde geen 6 miljoen alimentatie, dat was gewoon de helft van het vermogen waar Ramona bij de scheiding recht op had, eventuele alimentatie kwam daar nog bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:46:04 #203
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_130263675
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze leven er lekker op los. Zijn de scholen niet al begonnen trouwens?

Ik blijf het ridicuul vinden dat Badr mag reizen. Voor een gevecht, zijn werk... Ok.
Maar constant op vakantie? Neuh.

En moeten we nu een man al prijzen als hij niet als een jaloerse primaat reageert als zijn vrouw met een ander praat? |:(
vind ik een belediging voor de primaten
pi_130263836
quote:

[..]

Ja, het is wat.
Ik denk niet dat ze daar mee zitten. Nintendo is helemaal uit, tegenwoordig moet je een iphone of op z'n minst een iPod hebben.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:21:20 #205
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130264023
Volgens ex Sylvia is de reden dat het uitging júist dat hij nogal jaloers was....
en had Maxim voor zijn 11e verjaardag geen Rolex van Badr gekregen :?
pi_130264112
geloof eigenlijk niet dat we heel veel medelijden met de kids hoeven te hebben.
weet nog jaren geleden dat we de kids van andre hazes ook zo zielig vonden allemaal, met die attention whore moeder en kijk hoe de kinderen zijn opgegroeid: zo mogelijk ergere versies van hun moeder.
verwacht dat het met deze kinderen hetzelfde gaat, is zelf net zo goed gewoon uitschot en vinden een kickboksende stiefvader waarschijnlijk mega stoer etc.
pi_130264117
Hier het artikel uit de papieren Telegraaf, is wat uitgebreider.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:43:26 #208
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130264274
Die foto's ook zeg..hoe oud zijn ze ook weer? Denk niet dat er de komende tijd nog veel te party-en valt als deze verhalen allemaal kloppen... overigens vind ik het wel raar dat als dat verhaal van Wesley klopt, hij gezellig met hem een balletje trapt op Ibiza..toch raar om dat te doen met iemand die je bedreigd heeft..
pi_130264391
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:44 schreef kvd het volgende:
Een woordvoerder laat aan RTL Boulevard weten: "Ja, wij hebben inderdaad een melding gekregen."
Ben ik nou gek dat ik het ergens vreemd vind dat BJZ dit soort dingen aan Boulevard laat weten, of is het om de roddels voor te zijn?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:59:57 #210
43556 miss_dynastie
pi_130264508
Waarom weet bol.com niks van dit boek? Ik kom alleen een wél geautoriseerde biografie tegen van Bax die eind dit jaar uitkomt...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:03:40 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130264565
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom weet bol.com niks van dit boek? Ik kom alleen een wél geautoriseerde biografie tegen van Bax die eind dit jaar uitkomt...
http://www.bol.com/nl/p/badr/9200000011320961/
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:24:47 #212
43556 miss_dynastie
pi_130264861
Huh, bij mij kwam 'ie niet tevoorschijn? -O-
Even kijken of ik hem ga bestellen...
pi_130265529
Badr Hari is een psychopaat
Badr Hari moet in oktober voor de rechter verschijnen voor mishandeling, maar eigenlijk heeft de kickbokser nog veel meer op zijn kerfstok.

Dat staat in het boek Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari van onderzoeksjournalist Jens Olde Kalter, dat morgen verschijnt.

Volgens Olde Kalter heeft Hari ook buiten de ring losse handjes, zo weet De Telegraaf. Zo zou hij zonder aanleiding vrouwen, een portier en horecabezoekers, een pak rammel hebben verkocht. Vaak durfden zij geen aangifte te doen.

Ook zou Badr een cosmetische arts uit Amsterdam-Zuid hebben bedreigd. Ook hij deed geen aangifte, uit angst voor de gevolgen. "Als arts durf ik te stellen dat Badr Hari aan zo ongeveer alle kenmerken van een psychopaat voldoet", aldus de dokter in het boek.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:46:23 #214
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130266696
Wat ik begrijp is dat het verhaal over het zorgbureau een maand of zo oud is,maar het komt nu in de media,daarom is toen de advocaat van Estelle naar Spanje gegaan,denk ik,om haar het rapport van het zorgbureau laten lezen of te tekenen.
De moeder van Estelle was ook op Ibiza,ze is altijd bij Estelle en Estelle haar kinderen en dat speelt ook een belangrijke rol.Het zorgbureau heeft ook het onderzoek afgesloten en de Kinderen en Estelle genieten nog steeds van hun leven .
pi_130266874
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Paule33 het volgende:
Wat ik begrijp is dat het verhaal over het zorgbureau een maand of zo oud is,maar het komt nu in de media,daarom is toen de advocaat van Estelle naar Spanje gegaan,denk ik,om haar het rapport van het zorgbureau laten lezen of te tekenen.
De moeder van Estelle was ook op Ibiza,ze is altijd bij Estelle en Estelle haar kinderen en dat speelt ook een belangrijke rol.Het zorgbureau heeft ook het onderzoek afgesloten en de Kinderen en Estelle genieten nog steeds van hun leven .
denk niet dat de advocaat naar spanje vliegt daarvoor, laten advocaten tegenwoordig ook over email beschikken. jaha, zelfs jeugdzorg heeft de digitale wereld al ontdekt.

Estelle + kids genieten nog steeds van hun leven?
en dat weet je omdat....
pi_130266926
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Paule33 het volgende:
De moeder van Estelle was ook op Ibiza,ze is altijd bij Estelle en Estelle haar kinderen
oh daar zou ik dus gillend gek van worden
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:57:15 #217
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130266968
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:53 schreef WRH het volgende:

[..]

denk niet dat de advocaat naar spanje vliegt daarvoor, laten advocaten tegenwoordig ook over email beschikken. jaha, zelfs jeugdzorg heeft de digitale wereld al ontdekt.

Estelle + kids genieten nog steeds van hun leven?
en dat weet je omdat....
Maar ja de advocaat de wit was na Ibiza gewest...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:07:46 #218
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130267223
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-relatiebreuk.dhtml

dat is niet de advocaat Fiqc maar de wit advocaat van Estelle die in Ibiza gewest,
ze genieten van hun leven zoals op de foto's te zien is.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:11:06 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_130267303
Ik heb hem altijd al een psycho-billy gevonden dat zie je al aan die onsympathieke blik in zijn ogen. Evengoed blijven Marokkaanse jongeren hem nog als lichtend voorbeeld zien, merkwaardig. Het boek ga ik pertinent zeker niet lezen zonde van mijn tijd om dat aan een onbenul als BH te gaan besteden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_130267404
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:17 schreef barca1971 het volgende:
Als Badr wielrenner was had ie al geschorst geweest...
Haters gonna hate.
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:19:35 #221
43556 miss_dynastie
pi_130267482
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Als Badr wielrenner was had ie al geschorst geweest...
Ja, maar hoe lang heeft het in de wielerwereld wel niet geduurd voor men überhaupt erkende dat er doping werd gebruikt?
pi_130267503
Nou niet zo heel lang want er werden vroeger al tijdstraffen gegeven, als je betrapt werd. Maar dit is wel off topic. Ik vraag mij af hoe het bij die bond van Badr dit bestraft.
Haters gonna hate.
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:21:48 #223
43556 miss_dynastie
pi_130267546
Maar is Badr betrapt op gebruik? Alleen op bezit, toch?
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:31:07 #224
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130267813
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vraag mij af hoe het bij die bond van Badr dit bestraft.
Niet, want de bond is gewoon op de hoogte.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:40:28 #225
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130268044
Badr is nooit betrapt op gebruik,de doping was ook in de la en niet in zijn lichaam,als dat een bewijs is?
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:44:40 #226
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130268162
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:40 schreef Paule33 het volgende:
Badr is nooit betrapt op gebruik,de doping was ook in de la en niet in zijn lichaam,als dat een bewijs is?
Nee, maar hij moet misschien wel eens uitleggen waarom hij die spullen dan voor iemand anders bewaart.

En er zouden ook vragen gesteld kunnen worden over zijn plotselinge gewichtstoename nadat hij tijdens zijn voorarrest "een derde" van zijn gewicht kwijt raakt en dat een paar weken later al niet meer te zien is...
pi_130268226
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:07 schreef Paule33 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-relatiebreuk.dhtml

dat is niet de advocaat Fiqc maar de wit advocaat van Estelle die in Ibiza gewest,
ze genieten van hun leven zoals op de foto's te zien is.
ik bedoelde dus niet welke advocaat, dat is om het even, advocaten mailen tegenwoordig alles, daar hoeven ze echt niet voor naar ibiza te vliegen.
pi_130268261
en welke foto's? ik denk dat ik niet de enige ben die wel eens vrolijk op een foto heb gestaan zonder dat dit ook daadwerkelijk de situatie was.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:49:47 #229
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130268326
ja dat klopt maar de politie heeft toch de naam van de echt naam van de eigenaar ..

Ik heb het ergens gelezen ,ik ga het zoeken.
pi_130268395
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, maar hij moet misschien wel eens uitleggen waarom hij die spullen dan voor iemand anders bewaart.

nee joh, dat doet toch iedereen? giftige middeltjes of verboden middeltjes in de koelkast bewaren?
zeker als je al enige tijd onder onderzoek ligt, je een bekende nederlander bent, er kinderen over de vloer komen...
volkomen logisch, ik heb hier ook nog een kilootje hasj liggen voor een goede vriend van mij. oh wacht...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:29:30 #231
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130269701
Dan is ie dus een dealer..oh dan is het niet zo erg meer :9~

volgens mij was de advocaat zelf ook gewoon op vakantie op Ibiza en hebben ze daar een kop koffie gedronken...hij gaat er echt niet speciaal voor vliegen hoor, leuk kostenplaatje zou dat worden zeg..

En Estelle vond Brammetje al veel declareren ;)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:39:40 #232
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130270114

hier staat ook dat in het politiedossier een verklaring zit van IEMAND die beweert.......

ik kan het nog niet vinden ,dat de een iemand heeft zich bij de politie gemeld voor de verboden middelen in huis van Badr....
pi_130270511
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef Paule33 het volgende:

hier staat ook dat in het politiedossier een verklaring zit van IEMAND die beweert.......

ik kan het nog niet vinden ,dat de een iemand heeft zich bij de politie gemeld voor de verboden middelen in huis van Badr....
Maar goed, wie zegt dat het ECHT van die persoon is? Kan ook een vriend van Badr zijn die hem daarmee probeert te helpen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:53:01 #234
43556 miss_dynastie
pi_130270630
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zou het? Zo is 'ie toch gewoon, onze Badr O+
Ze noemen hem niet voor niets Badr Theresa. Zijn vrienden dan.
pi_130270672
ok, laten we er dan voor de grap vanuit gaan dat de doping niet van hemzelf is. hij bewaard het voor iemand anders. in zijn koelkast. dus je mag er van uit gaan dat dat niet een onbekende voor hem is, toch? oftewel, hij bewaard het voor een vriend van hem? mag je daar vanuit gaan, dus niet voor een vijand, of iemand die hem onderuit wil halen, als je zoiets in je koelkast stopt voor een ander is het redelijk om aan te nemen dat dit voor een vriend van hem is.
wat zegt dat dan over hem? toch dat hij het volkomen acceptabel spul vind?
bedoel, als iemand in mijn vriendenkring voor mijn deur zou staan en zou zeggen; kijk, ik heb hier een lading kinderporno, of een kilootje coke, kun jij dat ff op zolder bewaren? dan is mijn antwoord toch echt Nee. sterker, ik HEB geen vrienden die dit aan mij zouden vragen, ik ga simpelweg niet met dergelijke mensen om.
Badr daarentegen dus wel en vind het blijkbaar ook weer volkomen acceptabel om met zulke mensen om te gaan. vind je nu echt niet een klein beetje dat dit iets over hem zegt?
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:58:04 #236
43556 miss_dynastie
pi_130270800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef WRH het volgende:
ok, laten we er dan voor de grap vanuit gaan dat de doping niet van hemzelf is. hij bewaard het voor iemand anders. in zijn koelkast. dus je mag er van uit gaan dat dat niet een onbekende voor hem is, toch? oftewel, hij bewaard het voor een vriend van hem? mag je daar vanuit gaan, dus niet voor een vijand, of iemand die hem onderuit wil halen, als je zoiets in je koelkast stopt voor een ander is het redelijk om aan te nemen dat dit voor een vriend van hem is.
bedoel, als iemand in mijn vriendenkring voor mijn deur zou staan en zou zeggen; kijk, ik heb hier een lading kinderporno, of een kilootje coke, kun jij dat ff op zolder bewaren? dan is mijn antwoord toch echt Nee. sterker, ik HEB geen vrienden die dit aan mij zouden vragen, ik ga simpelweg niet met dergelijke mensen om.
Badr daarentegen dus wel en vind het blijkbaar ook weer volkomen acceptabel om met zulke mensen om te gaan. vind je nu echt niet een klein beetje dat dit iets over hem zegt?
Hij dacht dat het vitamientjes waren toch? Volgens de Badr-adepts dan. Dus het zou hetzelfde zijn als jouw vrienden zouden vragen 'Ik heb een kilootje poedersuiker, wil je het op zolder bewaren?' In mijn beleving beweren de Badr-adepts dat 'ie vreselijk achterlijk is en niet behept met enig gezond verstand, maar als je een fan bent die niet wil horen dat jouw idool de boel oplicht, is het vast een enorm goed verweer.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:00:39 #237
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130270893
Ik ben het met je eens WRH...dit en zóveel dingen meer zeggen heel veel over hem, ik heb het al vaker gezegd, snap alleen niet dat de Estelle en haar showbizzvriendjes dit niet zien, of willen zien en dat gedrag en het geklets om overal onderuit te komen zegt ook heel veel, wees een vent
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:04:42 #238
211040 Uccie
pi_130271028
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef WRH het volgende:
Dit en dan nog...stel dat hij wel die mensen in zijn omgeving heeft, dan ga je toch niet je eigen carrière op het spel zetten voor de doping van een ander.
pi_130271029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij dacht dat het vitamientjes waren toch? Volgens de Badr-adepts dan. Dus het zou hetzelfde zijn als jouw vrienden zouden vragen 'Ik heb een kilootje poedersuiker, wil je het op zolder bewaren?' In mijn beleving beweren de Badr-adepts dat 'ie vreselijk achterlijk is en niet behept met enig gezond verstand, maar als je een fan bent die niet wil horen dat jouw idool de boel oplicht, is het vast een enorm goed verweer.
ben bang dat dit 'm inderdaad wel weer gaat worden.
maar het blijft wel echt doorgaan met zijn foute vriendjes; anderen schoppen iemand in elkaar, anderen slaan mensen hun tanden uit hun mond, anderen gebruiken doping, anderen bedreigen vrouwen, het blijft maar doorgaan. dus als enige van zo'n hele club geweldscriminelen is hij de heilige die nooit iets doet maar heel toevallig wel alleen maar dit soort vriendjes heeft?
zelfs een doorgewinterde naieve fan moet toch op een bepaald moment wel zeggen; jeetje, het blijft wel heel erg opstapelen allemaal?

echt hoor, ik heb geen vrienden in mijn vriendenkring die mensen in elkaar slaan, invalide schoppen, doping gebruiken, weet ik veel wat er allemaal nog meer is. ik wil dat soort mensen helemaal niet in mijn vriendenkring hebben, dat zou toch ook moeten gelden voor normale mensen, bekende nederlanders, sporters, ouders...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:08:07 #240
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130271133
Het kan zijn voor een hurder, Badr was net terug van Amerika en van Marokko,
hij heeft mischien iemand laten het huren.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:08:14 #241
211040 Uccie
pi_130271137
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dit zegt waarschijnlijk wel genoeg over de Badr-fans, als je denkt dat doen alsof je idool het verstandelijk vermogen heeft van een aardbei om hem maar te blijven verdedigen, de beste oplossing is.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:09:40 #242
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130271192
eerst afwachten op het procees, dan komt het de waarheid toch?
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:09:57 #243
43556 miss_dynastie
pi_130271200
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:08 schreef Paule33 het volgende:
Het kan zijn voor een hurder, Badr was net terug van Amerika en van Marokko,
hij heeft mischien iemand laten het huren.
Waarmee je wil beweren dat de politie huisvredebreuk heeft gepleegd? Ze mochten een huiszoeking doen bij Badr, niet bij zijn 'hurder'... even los van het feit dat het wel héél toevallig is, topsporter die al jaren wordt verdacht van doping, maar nooit heeft gebruikt, verhuurt zijn huis aan een dopinggebruiker :')

Maar bedankt voor het bewijzen van mijn punt O+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:13:09 #244
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130271311
quote:
'Er waren geluiden dat Badr iets van mij wilde', vertelt Sneijder in het boek. 'Zonder dat ik ook maar ergens om heb gevraagd, is er door mijn vrienden opgetreden. Maar als hij mij direct had bedreigd, dan had ik dat zeker zelf ook gedaan.'
_O-
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:13:10 #245
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130271313
Badr Hari was bijna een jaar weg, mischien iemand in zijn apprtmnt woont, en nu deze iemand heeft ook zich bij de politie vermeldt.
pi_130271340
Maar dat huis hè...daar woonde hij op dat moment toch niet? (Hij zat toch bij Estelle?)
Daar zat zijn ex toch in? Of heeft hij meerdere huizen?
pi_130271374
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:09 schreef Paule33 het volgende:
eerst afwachten op het procees, dan komt het de waarheid toch?
prachtig maar reageer nu eens op de andere opmerkingen?
wat vind je ervan dat hij blijkbaar met dit soort mensen om blijft gaan? dat zegt toch iets over hem?
pi_130271410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef Paule33 het volgende:
Badr Hari was bijna een jaar weg, mischien iemand in zijn apprtmnt woont, en nu deze iemand heeft ook zich bij de politie vermeldt.
Een jaar weg?

Uit de OP:
quote:
Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
2 maanden Amerika dus
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:17:07 #249
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130271466
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef kvd het volgende:
Maar dat huis hè...daar woonde hij op dat moment toch niet? (Hij zat toch bij Estelle?)
de huis is weg.
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:17:17 #250
43556 miss_dynastie
pi_130271474
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef kvd het volgende:
Volgens mij meerdere, maar zelfs als dat niet zo is, als Badr er niet woonde c.q. er al lang en breed vertrokken was en niks mee te maken had gehad, hadden ze nooit een huiszoeking mogen doen n.a.v. het Sensation-incident.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:20:30 #251
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130271585
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef WRH het volgende:

[..]

wat vind je ervan dat hij blijkbaar met dit soort mensen om blijft gaan? dat zegt toch iets over hem?
ik ben hier niet om Badr te opvoeden, er is ook nog geen procees,als de rechter praat dan geloof ik ook, ik hoor van alles maar nog geen getuigenis, niks, ik zie alleen de getuigenis van de "slachtoffers"...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:21:11 #252
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130271609
9 maanden in Marokko ook.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:21:29 #253
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130271620
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:49 schreef Paule33 het volgende:
ja dat klopt maar de politie heeft toch de naam van de echt naam van de eigenaar ..

Ik heb het ergens gelezen ,ik ga het zoeken.
Het schijnt nogal een grote voorraad geweest te zijn, dan kan het bijna maar van 1 persoon zijn, de grote dopingdealer die een huisvriend van hem was en zelf niet in Amsterdam woont... papa mike dus.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:23:33 #254
16305 Jappie
parttime reverend
pi_130271695
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

_O-

Waarschijnlijk zijn de gevonden anabole steroiden ook achtergelaten door een van Wesley zijn vrienden. :Y
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:23:57 #255
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130271711
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef WRH het volgende:

[..]

Hij heeft gebroken met papa mike toen zijn dopinghandel bekend werd.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:24:08 #256
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130271719
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:21 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het schijnt nogal een grote voorraad geweest te zijn, dan kan het bijna maar van 1 persoon zijn, de grote dopingdealer die een huisvriend van hem was en zelf niet in Amsterdam woont... papa mike dus.
iemand heeft zich bij de politie gemeld en gezeegt ook dat de verboden middelen voor hem zijn.
pi_130271730
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volgens mij meerdere, maar zelfs als dat niet zo is, als Badr er niet woonde c.q. er al lang en breed vertrokken was en niks mee te maken had gehad, hadden ze nooit een huiszoeking mogen doen n.a.v. het Sensation-incident.
Het huis staat/stond op zijn naam, dus er mag een huiszoeking plaatsvinden. Het was even meer voor mijn geheugen, ik dacht altijd dat de ex samen met het kind woonde in zijn huis. Maar als hij meerdere huizen heeft, dan is het weer logisch.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:26:15 #258
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130271788
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef kvd het volgende:

[..]

Het huis staat/stond op zijn naam, dus er mag een huiszoeking plaatsvinden. Het was even meer voor mijn geheugen, ik dacht altijd dat de ex samen met het kind woonde in zijn huis. Maar als hij meerdere huizen heeft, dan is het weer logisch.
dat was nog geen kind.
pi_130271789
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:23 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Hij heeft gebroken met papa mike toen zijn dopinghandel bekend werd.
Dat is dit jaar geweest, spullen zijn vorig jaar in het huis van Badr ontdekt
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:26:31 #260
43556 miss_dynastie
pi_130271794
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef kvd het volgende:

[..]

Nou, volgens mij zit dat toch iets minder eenvoudig. In de praktijk zal het erop neerkomen dat hij ingeschreven was op dit adres en logeerde bij Estelle. Als hij zich zou inschrijven bij Estelle zou haar goede vriend Alimentatie namelijk direct vervlogen zijn, dus reken er maar op dat 'ie daar niet officieel woonde.
pi_130271800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef Paule33 het volgende:

[..]

dat was nog geen kind.
?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:28:27 #262
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130271875
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:23 schreef Jappie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Waarschijnlijk zijn de gevonden anabole steroiden ook achtergelaten door een van Wesley zijn vrienden. :Y
Zou best kunnen dat Wesley ook wat wilde groeien ja, goed punt ^O^
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:28:49 #263
22592 crew  Ole
pi_130271882
Het kind was nog niet geboren ;)
pi_130271885
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, volgens mij zit dat toch iets minder eenvoudig. In de praktijk zal het erop neerkomen dat hij ingeschreven was op dit adres en logeerde bij Estelle. Als hij zich zou inschrijven bij Estelle zou haar goede vriend Alimentatie namelijk direct vervlogen zijn, dus reken er maar op dat 'ie daar niet officieel woonde.
Dat laatste was mij bekend ;)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:30:13 #265
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130271931
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat is dit jaar geweest, spullen zijn vorig jaar in het huis van Badr ontdekt
Toen hij dus nog met papa mike omging, dus dan kunnen die spullen van hem zijn toch?
pi_130271961
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:20 schreef Paule33 het volgende:

[..]

ik ben hier niet om Badr te opvoeden, er is ook nog geen procees,als de rechter praat dan geloof ik ook, ik hoor van alles maar nog geen getuigenis, niks, ik zie alleen de getuigenis van de "slachtoffers"...
nee schat, je hebt het zelf geregeld over verklaringen van 'vrienden' die eigenlijk eigenaar zijn van doping, 'vrienden' die op iemand inbeukte en badr die diezelfde vrienden probeerde weg te halen.
toch?
dus wederom, hoe goed vind jij het dat hij blijkbaar met zulke 'vrienden' omgaat?
pi_130271975
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:28 schreef Ole het volgende:
Het kind was nog niet geboren ;)
Wel hoor

quote:
woensdag 20 juni 2012
Badr Hari en zijn ex vriending Daphne kregen vijf weken geleden een dochter: Amber
5 weken daarvoor is ergens in mei, huiszoeking was 22 juli....kind was er dus al
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:32:41 #268
16305 Jappie
parttime reverend
pi_130272017
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:28 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Zou best kunnen dat Wesley ook wat wilde groeien ja, goed punt ^O^
Ik persoonlijk verdenk Dopey ervan de rechtmatige eigenaar te zijn maar waarschijnlijk is Doc de spin in het web. ;)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:34:05 #269
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130272062
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik persoonlijk verdenk Dopey ervan de rechtmatige eigenaar te zijn maar waarschijnlijk is Doc de spin in het web. ;)
Eindelijk weer iemand die ook wat dieper kijkt :D
pi_130272104
Toch vreemd dat er nog mensen zijn die zelf geen koelkast hebben.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:35:56 #271
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130272146
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef kvd het volgende:

[..]

Wel hoor

[..]

5 weken daarvoor is ergens in mei, huiszoeking was 22 juli....kind was er dus al
hij was 2 maanden in de gevangenis toen Daphn komt wonen.
pi_130272177
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Toen hij dus nog met papa mike omging, dus dan kunnen die spullen van hem zijn toch?
Zou papa mike echt zo dom zijn om de verboden middelen in het huis van Badr te leggen?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:36:49 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130272186
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:21 schreef Paule33 het volgende:
9 maanden in Marokko ook.
OMG, 2 maanden VS en 9 maanden Marokko... Van wie is dat kind dan waar Daphne van bevallen is? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130272271
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG, 2 maanden VS en 9 maanden Marokko... Van wie is dat kind dan waar Daphne van bevallen is? :o
nieuwe gate ontdekt.. *O*
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:39:41 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130272308
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Nee, toen was ze uit de woning vertrokken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:40:27 #276
211040 Uccie
pi_130272333
quote:

[..]

Ja, dat is hem gewoon overkomen....
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:40:39 #277
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130272341
Badr was ook niet continu weg anders heeft hij Estelle niet leren kennen, ze waren ook samen in Marrakech,Ruud was toen na Schiphol om Colombo te spelen...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:41:52 #278
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130272382
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, toen was ze uit de woning vertrokken.
nee, op de eind van de gevangenis is ze uit de woning vertroken.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:42:03 #279
16305 Jappie
parttime reverend
pi_130272387
quote:

[..]

En dan nog zeggen dat het zo'n slechte jongen is; de man is verdomme bijna een heilige.
De halve wereld beschuldigd hem ervan zo'n slechte vader te zijn maar het kind is dus helemaal niet van hem en uit goeiigheid ten opzichte van het kind weigert hij dat publiek te maken.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:42:18 #280
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130272398
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef kvd het volgende:

[..]

Zou papa mike echt zo dom zijn om de verboden middelen in het huis van Badr te leggen?
Het is dommer van badr om het te 'bewaren'.
Maar er is een verklaring van iemand dat de spullen van hem zijn en ik denk dan gelijk aan de doping handelaar.
Waarschijnlijk heeft hij dat aannemelijk kunnen maken ook, anders was dit wel aan het strafdossier toegevoegd.
pi_130272663
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het is dommer van badr om het te 'bewaren'.
Maar er is een verklaring van iemand dat de spullen van hem zijn en ik denk dan gelijk aan de doping handelaar.
Waarschijnlijk heeft hij dat aannemelijk kunnen maken ook, anders was dit wel aan het strafdossier toegevoegd.
Maar SintBadr dacht dat het vitamientjes waren O-) Dus hij kan niet van domheid worden beticht ;)

Ik zou eigenlijk wel verwachten dat als het papa Mike was, dat Badr en/of consorten dat wel naar buiten zouden brengen in een persverklaring (aangezien hij dat wel vaker doet). Als een sneer richting papa Mike ofzo, aangezien die hem doping heeft gegeven ipv de vitamines.
Het gebrek aan commentaar van het Badr-kamp doet bij mij sterk vermoeden dat het daarom iemand anders is geweest die de doping heeft geclaimd.
pi_130272781
Oh, en is het heel vreemd als ik het afpersen van Wesley een beetje raar vind in combinaties met dat filmpje/die foto's van laatst op Ibiza waar ze zo gebroederlijk aan het voetballen zijn?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:52:53 #283
22592 crew  Ole
pi_130272819
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Let een beetje op je Nederlands. Er is af en toe geen touw aan vast te knopen :{
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:54:44 #284
211040 Uccie
pi_130272890
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef kvd het volgende:
Oh, en is het heel vreemd als ik het afpersen van Wesley een beetje raar vind in combinaties met dat filmpje/die foto's van laatst op Ibiza waar ze zo gebroederlijk aan het voetballen zijn?
Ja dat kan ik ook niet volgen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:56:32 #285
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130272953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar SintBadr dacht dat het vitamientjes waren O-) Dus hij kan niet van domheid worden beticht ;)

Ik zou eigenlijk wel verwachten dat als het papa Mike was, dat Badr en/of consorten dat wel naar buiten zouden brengen in een persverklaring (aangezien hij dat wel vaker doet). Als een sneer richting papa Mike ofzo, aangezien die hem doping heeft gegeven ipv de vitamines.
Het gebrek aan commentaar van het Badr-kamp doet bij mij sterk vermoeden dat het daarom iemand anders is geweest die de doping heeft geclaimd.
Dat Badr dacht dat het vitaminepillen waren heb ik nog niet gelezen?
Verder heeft zijn advocaat een verklaring doen uitgaan dat het van een ander is.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:58:16 #286
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130273030
Ik probeer al een jaar het beeld een beetje bij te stellen komt die Olde Kalter met zijn kutboek :(
Ik hoop maar dat het boek van de Winter ook snel uitkomt ;)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:04:15 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130273234
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:41 schreef Paule33 het volgende:

[..]

nee, op de eind van de gevangenis is ze uit de woning vertroken.
Dus toen hij twee maanden in de gevangenis zat (eind september) kwam ze met kind in zijn huis wonen, en toen hij uit de gevangenis kwam is ze weer uit zijn huis vertrokken?
Toen hij wanneer uit de gevangenis kwam? 9 november of 21 januari?

Ze is uit de woning vertrokken toen hij de huur opzegde, in november 2012, ze hebben de woning samen gehuurd, dus ze is er niet voor 2 maandjes gaan wonen, ze woonde er al toen ze zwanger was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:04:44 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130273252
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef Jappie het volgende:

[..]

En dan nog zeggen dat het zo'n slechte jongen is; de man is verdomme bijna een heilige.
De halve wereld beschuldigd hem ervan zo'n slechte vader te zijn maar het kind is dus helemaal niet van hem en uit goeiigheid ten opzichte van het kind weigert hij dat publiek te maken.
Ja, de held O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130273263
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Verder heeft zijn advocaat een verklaring doen uitgaan dat het van een ander is.
Dat werd hier geopperd na een post van jou:

quote:
[quote]We zijn serieus bezig om die overstap te gaan maken. Een nieuwe uitdaging. In een tak van sport die Mike en ik helemaal zien zitten. Ik ben bereid daar in te investeren. Heb niet voor niets krachttrainer en voedingsdeskundige Pappa Mike erbij gehaald om mij optimaal op beide fronten te begeleiden.
quote:
Met voeding en supplementen doe ik wat Pappa Mike zegt. Wat dat betreft ben ik een machine. Ik stop erin wat hij zegt.
dan worden de vitamientjes dus supplementen. Dus mijn opmerking word dan:
Maar SintBadr dacht dat het vitamientjes supplementjes waren O-) Dus hij kan niet van domheid worden beticht ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door kvd op 20-08-2013 14:39:32 ]
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:27:57 #290
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130273939
Zo dom is dat nou ook weer niet

quote:
Doping wordt niet altijd bewust gebruikt. Sterker nog, de Dopingautoriteit vermoedt dat een behoorlijk aantal van de dopingovertredingen onbewust is.

Het gebruik van voedingssupplementen is altijd een van de belangrijkste gespreksonderwerpen tijdens voorlichtings-activiteiten van de Dopingautoriteit. Het blijkt dat niet altijd duidelijk is wat een voedingssupplement nu precies is. Een vaak gehoorde uitroep is dan ook: "Ow, ik wist niet dat een simpele multi-vitamine ook een supplement is. Kan zelfs hier doping in zitten?". Het antwoord is: "Ja, óók daar kan doping in zitten!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:32:18 #291
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130274106
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus toen hij twee maanden in de gevangenis zat (eind september) kwam ze met kind in zijn huis wonen, en toen hij uit de gevangenis kwam is ze weer uit zijn huis vertrokken?
Toen hij wanneer uit de gevangenis kwam? 9 november of 21 januari?

Ze is uit de woning vertrokken toen hij de huur opzegde, in november 2012, ze hebben de woning samen gehuurd, dus ze is er niet voor 2 maandjes gaan wonen, ze woonde er al toen ze zwanger was.
Dit heb ik nog nooit ergens gelezen?

Misschien dat dit nog helpt bij jullie onderzoek? ;)
Bericht van 13-6-12

quote:
Estelle Gullit brengt regelmatig een bezoekje aan Badr Hari in zijn appartement op de chique Amsterdamse Zuid As. Dat melden meerdere bronnen aan ShowVandaag.
pi_130274358
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:27 schreef schizovreemd het volgende:
Zo dom is dat nou ook weer niet

[..]

Maar een topsporter die dat niet weet? Dat kan er bij mij echt niet in. Zoals al meer mensen hier zeggen, ik ga zelfs na wat de dokter mij of mijn omgeving geeft. Kijken wat het is. Als topsporter zoek je dat toch ook na? En kijkt/vraagt na of de producten die je gebruikt wel producten zijn die toegestaan zijn? Helemaal als je weet wat de slechte reputatie van je trainer is?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:42:09 #293
211040 Uccie
pi_130274457
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:39 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar een topsporter die dat niet weet? Dat kan er bij mij echt niet in. Zoals al meer mensen hier zeggen, ik ga zelfs na wat de dokter mij of mijn omgeving geeft. Kijken wat het is. Als topsporter zoek je dat toch ook na? En kijkt/vraagt na of de producten die je gebruikt wel producten zijn die toegestaan zijn? Helemaal als je weet wat de slechte reputatie van je trainer is?
Plus, dat dit doping middelen en middelen tegen de bijwerking van de doping en pijnstillers en weet ik het allemaal. Dat je per ongeluk één voedingssuplement neemt waar iets verkeerds in zit, kan ik me voorstellen. Maar bakken vol??? Ik wil er gewoon niet aan.
pi_130274538
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef Uccie het volgende:

[..]

Plus, dat dit doping middelen en middelen tegen de bijwerking van de doping en pijnstillers en weet ik het allemaal. Dat je per ongeluk één voedingssuplement neemt waar iets verkeerds in zit, kan ik me voorstellen. Maar bakken vol??? Ik wil er gewoon niet aan.
Bij het middel anapolon zou ik meteen aan het googlen zijn geweest....lijkt mij te veel op het woordje anabolen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:46:11 #295
211040 Uccie
pi_130274601
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:44 schreef kvd het volgende:

[..]

Bij het middel anapolon zou ik meteen aan het googlen zijn geweest....lijkt mij te veel op het woordje anabolen.
Het zit ook echt in een doosje dat eruit ziet als medicatie, ik slik een heleboel voedingssuplementen, maar dat zijn gewoon potjes. En dat anapolen is een in NL niet eens toegestaan product.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:51:26 #296
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130274777
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:39 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar een topsporter die dat niet weet?
Het komt van de dopingautoriteit, daar hebben amateurs niet veel mee van doen toch?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:54:11 #297
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130274850
Wel knap van Olde Kalter dat hij in zijn eentje meer dirt naar boven krijgt dan een speciaal team van vijftien rechercheurs van de afdeling Zware Criminaliteit die een jaar lang zijn doopceel gelicht hebben.
pi_130274866
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:51 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het komt van de dopingautoriteit, daar hebben amateurs niet veel mee van doen toch?
Badr is toch geen amateur?
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:03:54 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_130275180
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef kvd het volgende:
Ken je de foto van Ernstra en Holleeder ? Gezellig keuvelend op een bankje.

pi_130276042
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ken je de foto van Ernstra en Holleeder ? Gezellig keuvelend op een bankje.

:Y
Alleen schijnt die foto te dateren voor/rond het afpersen van Endstra door Holleeder, niet een paar jaar erna.

Als iemand mij zou proberen af te persen (een geslaagde of mislukte poging daartoe), zou ik niet een paar jaar later met die persoon gezellig gaan voetballen
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:54:37 #301
22592 crew  Ole
pi_130277051
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ficq heeft wel meer verklaringen doen uitgaan.. dat zegt helemaal niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')