Alleen waren de geruchten er al voor deze man erover twitterdequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:09 schreef schizovreemd het volgende:
Maar inmiddels weten we al wie dat soort verhalen de wereld in helpt...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ja de geruchten waren er al langer, er waren al wat telefoontje binnengekomen op de verschillende redacties, maar het is ook nog steeds komkommertijd en ze zijn zo desperate dat ze nu alles zoals fake-accounts en ongecontroleerde tweets aangrijpen om een verhaaltje te schrijven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:34 schreef kvd het volgende:
[..]
Alleen waren de geruchten er al voor deze man erover twitterde
Ik ga nu heel hard denken, maar er was laatst ook iemand die van de daken riep dat zij en haar vriend/man zo gelukkig waren (toe waren aan kinderen geloof ik ook) om 2 weken later bekend te maken uit elkaar te gaan/te gaan scheiden. (ik ga zo sterren in scheiding even doorspitten)quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef barca1971 het volgende:
Denk je dat serieus @ duderinnetje?
Ik weet het niet hoor, door al die shit te zijn gegaan en maar blijven roepen hoe diep de liefde wel niet is, denk niet dat je dan jezelf zomaar weer te kakken zet, door nu al weer uit elkaar te gaan. Feitelijk zijn ze nu pas een half jaar écht samen door het verblijf in de bak, nu hebben ze elkaar dus ook pas echt een beetje meegemaakt. Van de week op shownieuws zag je ze nog samen op de scooter bij het huis van Estelle aankomen ( zij stapte af en ging naar binnen) hoewel dat natuurlijk ook niks zegt. Ik geloof wel dat Estelle er miss is achter gekomen dat het leven met Badr niet helemaal zo roze wolk is gebleken als dat ze eerder riep, maar uit elkaar gaan..moet er eerst ff iemand met bewijzen van het overspel komen denk ik
Ze wachten nog even tot Evert S. klaar is met het typen van het volgende draaiboek.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar daar zal wel weer een hele mediastrategie achter zitten, zoals achter hun hele leven.
Ja dat denk ik serieus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef barca1971 het volgende:
Denk je dat serieus @ duderinnetje?
Ik weet het niet hoor, door al die shit te zijn gegaan en maar blijven roepen hoe diep de liefde wel niet is, denk niet dat je dan jezelf zomaar weer te kakken zet, door nu al weer uit elkaar te gaan. Feitelijk zijn ze nu pas een half jaar écht samen door het verblijf in de bak, nu hebben ze elkaar dus ook pas echt een beetje meegemaakt. Van de week op shownieuws zag je ze nog samen op de scooter bij het huis van Estelle aankomen ( zij stapte af en ging naar binnen) hoewel dat natuurlijk ook niks zegt. Ik geloof wel dat Estelle er miss is achter gekomen dat het leven met Badr niet helemaal zo roze wolk is gebleken als dat ze eerder riep, maar uit elkaar gaan..moet er eerst ff iemand met bewijzen van het overspel komen denk ik
Leuk hè, zomaar wat roepen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:07 schreef THEFXR het volgende:
bij badr zijn grote hoeveelheden anabole steroïden gevonden.
quote:
Ja maar, wil je het zo goed praten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:21 schreef Paule33 het volgende:
de dopping in huis,dat bedoel ik, dat is een jaar geleden.
aangetroffen hebben op 22 juli 2012 toen de recherche eigenlijk op zoek was naar bewijs voor de mishandeling van Everink.quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:27 schreef Ole het volgende:
'Doping gevonden in huis Badr Hari'
Bij een huiszoeking in de woning van kickbokser Badr Hari heeft de politie doping aangetroffen.
Foto: ANP
Dat meldt Crimesite maandag, dat voorinzage had in informatie in handen van het KRO-programma Brandpunt Reporter.
De Amsterdamse politie zou de verboden middelen aangetroffen hebben op 22 juli 2012, toen de recherche eigenlijk op zoek was naar bewijs voor de mishandeling van zakenman Koen Everink.
In de keukenla en de ijskast zou de politie vervolgens een grote hoeveelheid supplementen en poeders gevonden hebben, waarvan een aantal op de dopinglijst zou staan.
Volgens de advocaat van Hari, Benedicte Ficq, zijn de middelen niet van Badr Hari, maar van 'derden'.
Door: NU.nl
Nee het is niet uit. Nee ik ga niet vreemd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:54 schreef barca1971 het volgende:
Ook typisch dat Badr altijd alles afschuift, nee hij heeft niet geschopt, was iemand anders... nee hij had niet geslagen in het uitgaansleven, dat was zijn broer..nee die doping was niet van hem, van iemand anders... yeah right Badr
is zijn cultuurquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:54 schreef barca1971 het volgende:
Ook typisch dat Badr altijd alles afschuift, nee hij heeft niet geschopt, was iemand anders... nee hij had niet geslagen in het uitgaansleven, dat was zijn broer..nee die doping was niet van hem, van iemand anders... yeah right Badr
Het was voor zwangere Daphnequote:Op maandag 19 augustus 2013 08:54 schreef barca1971 het volgende:
De wielrenner Frank VandenBrouck werd betrapt met een bestelwagen vol doping.quote:
Er komt een tv programma over hemquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch vraag je je wel af hoe dat zo, plotsklaps 'ineens', uitlekt. Niet dat ik klaag hoor![]()
John van den Heuvel had vorig jaar toch ook regelmatig nieuws/politie-informatie wat gelekt was? (of iemand anders, ben even kwijt wie het was).quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoe weten die dat dan? Valt dit niet onder politie-informatie?
Het lag in de koelkast, en Estelle maakte iets lekkers voor hem klaar.....quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:49 schreef WRH het volgende:
straks gaat hij dit alleen nog maar in zijn eigen voordeel gebruiken; hij kon er niets aan doen dat hij per ongeluk iemand invalide heeft geschopt, het waren de steroids en die had hij op advies van iemand anders gekregen, of iemand anders had het stiekem door zijn yoghurt geroerd en tja, toen werd hij agressief zonder dat hij daar iets aan kon doen of zelfs maar herinneren.
Pasta Anabertolli.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het lag in de koelkast, en Estelle maakte iets lekkers voor hem klaar.....
quote:Doping gevonden bij Badr Hari
Tijdens een doorzoeking in het huis van Badr Hari heeft de politie doping aangetroffen, die op de lijst van verboden middelen staat. Het gaat ondermeer om het dopingmiddel Anapolon, dat volgens de Dopingautoriteit 'het sterkste orale middel' op de illegale markt is.
Als tactisch rechercheurs van de Amsterdamse politie op 22 juli 2012 het appartement van Badr Hari aan de Zuidas binnengaan, zijn ze eigenlijk op zoek naar bewijs voor de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Arena. Maar ze doen ze een onverwachte vondst. In een keukenla en in de ijskast treffen ze een flinke hoeveelheid pillen, en poeders aan. Vitamines, voedingssupplementen, pijnstillers en een doosje Strepsils. Maar ook middelen zoals Anapolon, Tamoxifen en gekoelde ampullen Genotonorm, klaar om te injecteren in de bloedbaan.
Expertise
De recherche laat een expertise uitvoeren door de GGD en die concludeert dat het om dopingproducten en maskerende middelen gaat. Zo is Anapolon een middel waarmee rode bloedcellen worden gestimuleerd om meer zuurstof op te nemen en waarmee het uithoudingsvermogen wordt vergroot. Tamoxifen is bedoeld om de bijwerkingen van anabole-steroiden tegen te gaan. En Genotonorm is een bekend prestatieverhogend middel in de krachtsport.
Dopingautoriteit
Herman Ram, directeur van de Dopingautoriteit, zegt desgevraagd dat van de producten die zijn aangetroffen bij Badr Hari er vijf op de lijst van verboden middelen staan. Over het middel Anapolon zegt hij: "Het is sterk anabool middel waarmee veel kracht en spiermassa in korte tijd kan worden opgebouwd. Het wordt beschouwd als het sterkste orale anabolicum, met de meeste bijwerkingen. Leverschade, verhoogde bloeddruk, haaruitval. Het wordt vaak in het begin van de kuur gebruikt om snel spiergroei en kracht op te starten. De psychische werking is een verhoogde agressiviteit".
"Ook Furosemide staat op de Dopinglijst.Het is wordt gebruikt om vochtretentie te bestrijden, en om het gebruik van andere middelen te maskeren." Over de hoeveelheden die bij Badr zijn aangetroffen zegt Ram: "Voor een gemiddelde sportschoolbezoeker is dit natuurlijk veel. Het beeld past wel bij hoe 'hard-core' gebruikers met middelen omgaan."
Reactie
Badr's advocaat Benedicte Ficq bevestigt dat de verboden middelen in Badr's woning zijn aangetroffen. Maar ze zegt dat er in het politiedossier ook een verklaring zit van iemand die beweert 'dat bedoelde middelen niet aan client toebehoorden, maar aan derden.' Verdere vragen wenste Ficq niet te beantwoorden.
KRO Brandpunt Reporter werkt aan een aflevering over de mishandeling tijdens Sensation White, getiteld 'Skybox 233'. Deze aflevering door Dirk Bayens en Eliza Bergman zal op 26 september op Nederland 2 worden uitgezonden.
Lees hier het originele politiedossier:
http://nl.sitestat.com/kl(...)rter/Combine_new.pdf
Ohw wachtquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef Ole het volgende:
Tramadol kreeg ik toen ik mijn enkel gebroken had. Word je beetje high van
De lieverd!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die tramadol wilde 'ie natuurlijk naar Koen brengen, voor z'n enkelpijn. Zo is 'ie, onze Badr
Dat gebruiken ze na een kuur, om de eigen testosteron productie weer op gang te brengen cq op peil te houden, die stopt namelijk onmiddelijk zodra iemand zichzelf testosteron toedient. Door Clomid te slikken krijgen de hersenen het signaal dat er teveel oestrogeen in het lichaam is en krijgen de testes het signaal om de testosteron productie op te voeren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Clomid ken ik als medicijn om een eisprong op te wekken maar daar zal 't vast niet voor bedoeld zijn dat was 't. 'Ze' wilden zwanger worden
Badr heeft altijd gezegd dat hij zich niet met doping bezig hield, maar dat hij blind afging op wat 'papa mike' hem gaf.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef WRH het volgende:
ben toch zo benieuwd naar het excuus straks van team-Badr....
En dat het bij hem thuis in de koelkast en de la lag deed hem geen lampje branden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Badr heeft altijd gezegd dat hij zich niet met doping bezig hield, maar dat hij blind afging op wat 'papa mike' hem gaf.
Nadat 'papa mike' landelijk in het nieuws kwam mbt dopinghandel heeft Badr met hem gebroken.
Die opvliegers hebben we in elk geval kunnen meemaken...althans het resultaat ;')quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Greys het volgende:
Al die bijwerkingen![]()
Ik zag even een Badr voor me met vaginale bloedingen en overgangsklachten.
Ik stop niet eens blindelings in mijn lichaam wat mijn arts mij voorschrijft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Badr heeft altijd gezegd dat hij zich niet met doping bezig hield, maar dat hij blind afging op wat 'papa mike' hem gaf.
Nadat 'papa mike' landelijk in het nieuws kwam mbt dopinghandel heeft Badr met hem gebroken.
Que?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zal toch wel iets van verstandelijk vermogen in die kerel aanwezig zijn...ergens, diep verstopt.
Dank voor de heldere uitleg, ik dacht al wel dat het iets met hormonen te maken zou hebben, gelet op de toepassing bij vrouwen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:28 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Dat gebruiken ze na een kuur, om de eigen testosteron productie weer op gang te brengen cq op peil te houden, die stopt namelijk onmiddelijk zodra iemand zichzelf testosteron toedient. Door Clomid te slikken krijgen de hersenen het signaal dat er teveel oestrogeen in het lichaam is en krijgen de testes het signaal om de testosteron productie op te voeren.
Maar goed, is iemand geschokt over deze vondst? Badr Hari heeft het typische lijf van een anabolen gebruiker, om nog maar te zwijgen over z'n agressieve gedrag aka 'roid rage'.
"Sieraad voor de sport", ja ja...
Schizo zei dat Badr blindelings aannam wat Papa Mike hem toeschoof.quote:
dat snap ik, ik bedoelde Badr die toch wel iets van hersens zou hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schizo zei dat Badr blindelings aannam wat Papa Mike hem toeschoof.
Ik probeerde te zeggen, dat je toch niet zomaar allerlei zooi in je lichaam stopt zonder dat je weet wat het is.
Oh sorryquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:25 schreef WRH het volgende:
[..]
dat snap ik, ik bedoelde Badr die toch wel iets van hersens zou hebben
Nouja, ik kan me voorstellen dat als je zelf ergens niet veel verstand van hebt, dat je dan een expert inhuurt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stop niet eens blindelings in mijn lichaam wat mijn arts mij voorschrijft.
Er zal toch wel iets van verstandelijk vermogen in die kerel aanwezig zijn...ergens, diep verstopt.
quote:We zijn serieus bezig om die overstap te gaan maken. Een nieuwe uitdaging. In een tak van sport die Mike en ik helemaal zien zitten. Ik ben bereid daar in te investeren. Heb niet voor niets krachttrainer en voedingsdeskundige Pappa Mike erbij gehaald om mij optimaal op beide fronten te begeleiden.
quote:Met voeding en supplementen doe ik wat Pappa Mike zegt. Wat dat betreft ben ik een machine. Ik stop erin wat hij zegt.
En waar is 'ie voor ingehuurd dan volgens jou? Om te helpen met het samenstellen van de ideale dopingcocktail? Of moet ik echt geloven dat Badje zo stom is dat hij dacht dat het om vitamines gaat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me voorstellen dat als je zelf ergens niet veel verstand van hebt, dat je dan een expert inhuurt.
En 'papa mike' was de expert op dat gebied en bovendien bondscoach van de NBBF.
Nu maak je een soort downie van badrquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me voorstellen dat als je zelf ergens niet veel verstand van hebt, dat je dan een expert inhuurt.
[..]
[..]
Misschien schat ik hem dan te hoog in.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om een beetje te groeien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar is 'ie voor ingehuurd dan volgens jou? Om te helpen met het samenstellen van de ideale dopingcocktail? Of moet ik echt geloven dat Badje zo stom is dat hij dacht dat het om vitamines gaat?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef Greys het volgende:
En hij zal nooit gevraagd hebben 'Dit zijn toch geen anabolen??' toen ie alles maar letterlijk slikte?
Ik geloof er geen hol van. Da's nog dommer dan het niet weten wat horeca betekent.
Ik ook niet, en het lijkt me ook dat je bijvoorbeeld op internet gaat zoeken naar wat je precies slikt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef Greys het volgende:
En hij zal nooit gevraagd hebben 'Dit zijn toch geen anabolen??' toen ie alles maar letterlijk slikte?
Ik geloof er geen hol van. Da's nog dommer dan het niet weten wat horeca betekent.
Nou....Hilarischquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:45 schreef Paule33 het volgende:
HAHAHa,,,Estelle was mee na Marrakech...het was een 2 dagen reis.
Slikken is nog tot daaraan toe, maar veel van dit spul moet geïnjecteerd worden, kan me echt niet voorstellen dat je daar geen vragen over stelt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef Greys het volgende:
"Ja maar ik dacht echt dat het vitamines waren"quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:01 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Slikken is nog tot daaraan toe, maar veel van dit spul moet geïnjecteerd worden, kan me echt niet voorstellen dat je daar geen vragen over stelt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:42 schreef tong80 het volgende:
Alsof Bonnie St. Clair André Hazes als mental coach neemt.
en ficq weer argument minder nu oh ohoh hij is zo zzielig en zo afgevallen door slechte huisvesting en niet kunnen trainen toch een andere oorzaak blijkt te hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef barca1971 het volgende:
Weten we meteen de reden waarom Badr de afgelopen wedstrijden zo belabberd was en snel buiten adem!
Dat boek heeft inmiddels zoveel hoofdstukken, het wordt een Winkler Prinsquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef Stroekie het volgende:
Dat wordt vast weer een nieuw hoofdstuk van scenario eeuwige liefde van debhand van meneer en mevrouw santegoets
Ooooh...zijn exen hebben die doping in de koelkast gelegd, dat is het natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef barca1971 het volgende:
oh oh..ik voel een nieuwe depressie van Estelle opkomen, binnenkort weer een 1-2tje met santegoeds op tv of in de prive over de hetze die weer op gang komt
Dat spul is geen wondermiddel wat je sterker, sneller, sterker en een beter uithoudingsvermogen geeftquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef barca1971 het volgende:
Weten we meteen de reden waarom Badr de afgelopen wedstrijden zo belabberd was en snel buiten adem!
jammeren is wel een beetje zinloos als je betrapt wordt met je vingers in de snoeppotquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat Badr het volledig over de boeg gooit van foutjes uit het verleden en inmiddels schoon schip en tweede kans en zo.
Verder komen natuurlijk de vergrootglas-, hetze- en demoniserings-aspecten op tafel, met een vleugje 'al schuldig zonder proces', 'veroordeeld door de pers' etc en dan ten slotte de discriminatiekaart nog trekken en misschien zelfs nog wat moeilijke jeugd en alle ingrediënten zijn aanwezig voor een bescheiden taakstrafje. Minus voorarrest is dat dus wandelen.
Ach, daar heeft hij Ficq voor om er een andere draai aan te geven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jammeren is wel een beetje zinloos als je betrapt wordt met je vingers in de snoeppot
een beetje van hemzelf en een beetje van maggiquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:16 schreef barca1971 het volgende:
Dat staat er anders toch wel tussen als je goed leest waar het allemala voor is en wat het doet.
Moeten we nu aannemen dat Badr zonder al deze shit eigenlijk helemaal niet zoveel voor zou stellen?
Sociaal gezien wisten we dat natuurlijk al, maar nu zijn dus zelfs zijn kracht en prijzen niet eens van hem zelf
Dadelijk nieuwe ontwikkeling scheiding Estelle en Ruud, wat nu weer
Hij heeft zeker talent, maar zonder doping zou hij nooit in deze gewichtsklasse uit hebben kunnen komen, no fucking way!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:16 schreef barca1971 het volgende:
Dat staat er anders toch wel tussen als je goed leest waar het allemala voor is en wat het doet.
Moeten we nu aannemen dat Badr zonder al deze shit eigenlijk helemaal niet zoveel voor zou stellen?
Sociaal gezien wisten we dat natuurlijk al, maar nu zijn dus zelfs zijn kracht en prijzen niet eens van hem zelf
Dadelijk nieuwe ontwikkeling scheiding Estelle en Ruud, wat nu weer
Ik zie niks, moet je zeker eerst vriendjes worden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef barca1971 het volgende:
kijk voor de grap eens op de facebook pagina, die papa mike is als een gek aan het posten op haar pagina
https://www.facebook.com/estelle.cruijff?fref=ts
ik zie haar Facebook wel ! Ik ben geen facebookvrienden met Estelle.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:25 schreef Specularium het volgende:
Ik zie niks, moet je zeker eerst vriendjes worden?
'' iemand'' had jeugdzorg ingeschakeld. Is met een sisser afgelopen en nu ''beschuldigt'' de advocaat van Estelle en Badr Ruud van het klikken bij jeugdzorgquote:
Misschien is iemand uit de familie- en kennissenkring van Estelle verstandig geworden...quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
'' iemand'' had jeugdzorg ingeschakeld. Is met een sisser afgelopen en nu ''beschuldigt'' de advocaat van Estelle en Badr Ruud van het klikken bij jeugdzorg
Je zou het hopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is iemand uit de familie- en kennissenkring van Estelle verstandig geworden...
Estelle kan beter bang zijn voor de andere gevolgen van de anabolenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:23 schreef Stroekie het volgende:
Moet estelle nu ook gaamn vrezen dat er nu geen liefdesbaby meer komt door die anabooltjes ?
Jij als oud-'kickboxter' weet totaal niet waar je het over hebt he.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:17 schreef barca1971 het volgende:
Zou de doping-autoriteit hem straffen voor het dopinggebruik en wat te denken van de boksersbond waarbij hij is aangesloten? zullen die hem al zijn titels zal ontnemen en hem een levenslange schorsing opleggen of wordt dit gewoon weer getolereerd?
Na die affaire is hij gebroken met hem.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb die reportage destijds gezien. Wist niet dat het hier over hem ging. Die vent is zo fout als fout maar kan zijn. Die viel echt door de mand tijdens dat interview. En Badr was hier niet van op de hoogte ?
Neequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:36 schreef Copycat het volgende:
En ziet BJZ grond voor onderzoek of verdergaande maatregelen?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:36 schreef Copycat het volgende:
En ziet BJZ grond voor onderzoek of verdergaande maatregelen?
Het is toch nog niet eens zeker dat het onderzoek afgerond is? Nico Meijering zegt van wel, en dat er niks raars uit is gekomen. Gullit zegt dat hij nog gehoord moet worden, wat impliceert dat het onderzoek nog in volle gang is.quote:
daar heb je gelijk inquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Het is toch nog niet eens zeker dat het onderzoek afgerond is? Nico Meijering zegt van wel, en dat er niks raars uit is gekomen. Gullit zegt dat hij nog gehoord moet worden, wat impliceert dat het onderzoek nog in volle gang is.
Ik ga nu zelf twijfelenquote:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)bij-bureau-jeugdzorgquote:Familie Gullit-Cruijff bekend bij Bureau Jeugdzorg
De echtscheiding tussen Estelle Cruijff en Ruud Gullit was niet alleen nieuws in de entertainmentwereld. Ook bureau Jeugdzorg kreeg een melding over het gezin binnen.
Een woordvoerder laat aan RTL Boulevard weten: "Ja, wij hebben inderdaad een melding gekregen." Wat er precies is gemeld, blijft onduidelijk. De woordvoerder zegt wel: "Wij hebben de melding onderzocht. We hebben de zaak onder de loep genomen en de veiligheid van de jongen is niet in het geding."
Het gezin heeft verder geen speciale aandacht van Bureau Jeugdzorg. "Er is geen aanleiding om er verder op door te gaan. Het is goed afgehandeld. Als er structureel iets zou zijn dan blijf je zo'n gezin in de gaten houden maar dat is niet het geval."
Volgens Bureau Jeugdzorg zijn echtscheidingen heftig voor kinderen in die leeftijd. "Als het dan kinderen zijn van bekende Nederlanders en er is een vechtscheiding dan is het 'extra' vreselijk. Wij zijn daarom ook gereserveerd. Het belang van het kind staat altijd voorop", aldus de woordvoerder.
Hoe het onderzoek er precies heeft uitgezien, wil Jeugdzorg niet zeggen.
Vorig jaar juni werd bekend dat Estelle Cruijff en Ruud Gullit uit elkaar gingen. Ze hebben samen twee kinderen, dochter Joëlle en zoon Maxim. Estelle kreeg na de scheiding een relatie met kickbokser Badr Hari. Ruud vond nieuw geluk bij de Mexicaanse Margarita Jimenez.
Ja en het lijkt wel of ze alle spoken uit de kast halen om hem in een bepaald daglicht te zetten.quote:
Voor hen die geen Feestneusaccount hebben, wat post hij daar?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef barca1971 het volgende:
kijk voor de grap eens op de facebook pagina, die papa mike is als een gek aan het posten op haar pagina
https://www.facebook.com/estelle.cruijff?fref=ts
Ik weet niet of het is om hem in een kwaad daglicht te zetten. Estelle heeft de voogdij, is veel de hort op volgens mij en heeft een vriend die een dubieuze reputatie heeft. Ik zou misschien ook hulp zoeken als ik zag dat kinderen de dupe zijn van het gedrag van moeder.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en het lijkt wel of ze alle spoken uit de kast halen om hem in een bepaald daglicht te zetten.
Meer en meer denk ik dat die rechtszaak een wassen neus gaat worden.![]()
We wachten af
Geen idee, wel FB, maar kan alleen maar een paar foto's zien, geen dingen die daar gepost worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor hen die geen Feestneusaccount hebben, wat post hij daar?
BJZ moet gewoon niet zeiken. Er zijn gevallen waar zich beter op kunnen storten. Scheiding is nooit leuk voor een kind. Ze wennen er maar aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik weet niet of het is om hem in een kwaad daglicht te zetten. Estelle heeft de voogdij, is veel de hort op volgens mij en heeft een vriend die een dubieuze reputatie heeft. Ik zou misschien ook hulp zoeken als ik zag dat kinderen de dupe zijn van het gedrag van moeder.
Daarnaast, het kan ook zijn dat er iemand heeft ingegrepen omdat 1 van de kinderen moeite heeft met de scheiding. BJZ kan dat ook onderzoeken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
BJZ moet gewoon niet zeiken. Er zijn gevallen waar zich beter op kunnen storten. Scheiding is nooit leuk voor een kind. Ze wennen er maar aan.
Daar kunnen we wat meequote:
Pardon? Deze kinderen maken nogal wat mee lijkt mij. Ze hebben allebei een leeftijd waarop ze veel meekrijgen. Dus alle shit die in de media komt, de spanningen bij moeder doordat Badr in de bak zat, het feit dat Badr in de bak zat, het niet weten hoe het verder gaat met hem, ouders die (zoals nu dus blijkt) ook niet heel erg vriendschappelijk met elkaar om lijken te gaan, de omgeving (vriendjes/vriendinnetjes) die opmerkingen kunnen maken, ouders van vrienden die misschien wel moeite hebben met het feit dat stiefvader zo in het nieuws is. Kan me heel goed voorstellen dat dat bij kinderen niet in de koude kleren gaat zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
BJZ moet gewoon niet zeiken. Er zijn gevallen waar zich beter op kunnen storten. Scheiding is nooit leuk voor een kind. Ze wennen er maar aan.
Sorry, het zal me een worst zijn die kinderen. Laten er maar meer en meer komen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Pardon? Deze kinderen maken nogal wat mee lijkt mij. Ze hebben allebei een leeftijd waarop ze veel meekrijgen. Dus alle shit die in de media komt, de spanningen bij moeder doordat Badr in de bak zat, het feit dat Badr in de bak zat, het niet weten hoe het verder gaat met hem, ouders die (zoals nu dus blijkt) ook niet heel erg vriendschappelijk met elkaar om lijken te gaan, de omgeving (vriendjes/vriendinnetjes) die opmerkingen kunnen maken, ouders van vrienden die misschien wel moeite hebben met het feit dat stiefvader zo in het nieuws is. Kan me heel goed voorstellen dat dat bij kinderen niet in de koude kleren gaat zitten.
BJZ is meerder keren de fout ingegaan, kijk naar wat er afgelopen mei speelde met Ruben en Julian. Better save than sorry...liever onderzoekjes teveel dan te weinig.
(niet dat ik hiermee bedoel dat de kinderen iets aangedaan zal gaan worden, maar kinderen kunnen hier aardig moeite mee hebben. Beter dat er dan ingegrepen wordt voor de kinderen en begeleid kunnen worden dan dat hun gevoel eventueel wordt genegeerd)
Tot nu toe is die Bestelle nog niet zwanger dus waar hebben we het overquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef beequeen het volgende:
Natuurlijk wennen kinderen aan het feit dat ouders gaan scheiden, hoe moeilijk dat soms ook is.
Maar een stabiele omgeving tijdens en na de scheiding is van groot belang. En dat zie ik in dit geval niet.
het gaat over liefde van de ouders voor hun kinderen, niet of ze de nwste DS krijgen. Das materialistisch en oppervlakkig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Paule33 het volgende:
Estelle is goed met haar kinderen, net terug van 2 maanden vakantie,
ze hebben goed, dubbel kados, dubbel vakantie...met hun moeder plus met hun vader!
Over de 2 kinderen die ze al heeft, samen met Ruud.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Soury het volgende:
Tot nu toe is die Bestelle nog niet zwanger dus waar hebben we het over
Ohhquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over de 2 kinderen die ze al heeft samen, met Ruud.
En toch heb ik het gevoel dat er duizenden kinderen minder goed aan toe zijn. Ook in Nederland.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
het gaat over liefde van de ouders voor hun kinderen, niet of ze de nwste DS krijgen. Das materialistisch en oppervlakkig.
Nu lig ik dubbel, al is het eik om te janken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Paule33 het volgende:
ze hebben goed, dubbel kados, dubbel vakantie...met hun moeder plus met hun vader!
Gut ja he?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat er duizenden kinderen minder goed aan toe zijn. Ook in Nederland.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat Jeugdzorg ernaast zit.
Zijn ex-enquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de verklaring van BJZ te zien ging het uitsluitend om Maxim, ik verwacht niet dat Ruud een melding gedaan heeft, die zou immers niet alleen over Maxim een melding doen.
Maar als ik zie hoe ver sommige mensen gaan, dan zou het me niet eens verbazen als de melding uit de hoek van de Badr-haters komt.
Ja, want als je veel cadeaus krijgt en 6 keer per jaar op vakantie gaat dan heb je het goed, dan heb je als kind alles wat je nodig hebt; een veilige stabiele omgeving.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Paule33 het volgende:
Ja, het is wat.quote:
Jups daar ben je kind voor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je veel cadeaus krijgt en 6 keer per jaar op vakantie gaat dan heb je het goed, dan heb je als kind alles wat je nodig hebt; een veilige stabiele omgeving.
Oh wacht....
Wat een bsquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, het is wat.
Nou ja, liever geen liefde maar wel een Nintendo dan geen liefde en óók geen Nintendo.
Nah, ik geloof niks van dat verhaal van die exen die verhaaltjes rondstrooien, noch over het vreemdgaan van Badr, noch richting BJZ.quote:
Ja pop, dat is leuk dat jij je kapot zou schamen, maar dat is geen reden om hen bij BJZ aan te melden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:23 schreef barca1971 het volgende:
Ik zou me iig schamen als mijn moeder zich eerst ten overstaan van het hele land psychisch niet in orde zou verklaren, als ze aanwezig was bij een delict en maar blijft zwijgen ipv het juiste ding te doen, als ze zich aansteld als een verliefde puber dat ze rozenblaadjes over de cel van haar lover wil strooien, als ze je blootstelt aan een hoop extra stress door zich met foute mensen in te laten naast het feit dat je ook nog ouders hebt die in scheiding liggen...dan hoor je jezelf weg te cijferen en rust te creëeren voor je kids en pas als de storm wat is gaan liggen kom je zelf weer eens een keer aan bod.. tenminste,zo doen fatsoenlijke ouders dat
Ik gok school, of familie of misschien een bezorgde ouder van een vriendje/vriendinnetjequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik geloof niks van dat verhaal van die exen die verhaaltjes rondstrooien, noch over het vreemdgaan van Badr, noch richting BJZ.
Het is of iemand geweest die zich oprecht zorgen maakt over Maxim (school?) of het is zo'n randdebiel die alle FB, Instagram, Twitter en weetikveelaccounts langsgaat uit pure haat, en probeert ze door een melding bij BJZ op stang te jagen.
Waarbij het op zich al verwonderlijk is dat BJZ iets gedaan heeft, want meestal moet er meer dan 1 melding zijn.
Ik ook niet. Onzinquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik geloof niks van dat verhaal van die exen die verhaaltjes rondstrooien, noch over het vreemdgaan van Badr, noch richting BJZ.
Het is of iemand geweest die zich oprecht zorgen maakt over Maxim (school?) of het is zo'n randdebiel die alle FB, Instagram, Twitter en weetikveelaccounts langsgaat uit pure haat, en probeert ze door een melding bij BJZ op stang te jagen.
Waarbij het op zich al verwonderlijk is dat BJZ iets gedaan heeft, want meestal moet er meer dan 1 melding zijn.
Jij gelooft echt dat hun kinderen er heel erg aan toe zijn en dat acute hulp noodzakelijk is?quote:
Oh ja, waar haal je dat vandaan? Zo ja mag die gene wel onder toezichtquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik gok school, of familie of misschien een bezorgde ouder van een vriendje/vriendinnetje
Ik vrees dat je me niet snaptquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat hun kinderen er heel erg aan toe zijn en dat acute hulp noodzakelijk is?
Dat is mijn gevoelquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, waar haal je dat vandaan? Zo ja mag die gene wel onder toezicht
Dat gevoel heeft heel Nederland ondertussen. Hoe zou dat nou komenquote:
Nah, als een leerkracht of ouder van een vriendje zich werkelijk zorgen maakt omdat hij ziet dat het kind ergens mee worstelt, of omdat hij van het kind zelf dingen hoort die echt niet kloppen, dan is het niet meer dan logisch dat iemand een melding doet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, waar haal je dat vandaan? Zo ja mag die gene wel onder toezicht
mee eens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel heeft heel Nederland ondertussen. Hoe zou dat nou komen
Ok dan.quote:
Daar ben je me iets te blij meequote:
Nee. Want Jeugdzorg laat zich niet lenen voor familie-akkefietjes en gedoetjes. Met Henny is er geen contact, dat is landelijk bekend, dus zullen ze echt niet op zijn melding afgaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:38 schreef barca1971 het volgende:
Is wel plausibel, toch?, heeft zich al vaker uitgelaten over het feit dat Estelle de weg kwijt is en dat hij vreest voor het welzijn van haar en de kinderen
ja zou zomaar kunnen zijn dat hij denkt dat geweld heel normaal is en heeft geprobeerd een ander kind in elkaar te trappen...Binnen dat gezin is het ook normaal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:08 schreef Uccie het volgende:
Misschien is het wel een melding over Maxime geweest, wie weet wat voor afwijkend gedrag hj misschien laat zien. Het ene kind ervaart een scheiding soms heel anders dan een ander kind. En verwaarlozing hoeft niet financieel te zijn natuurlijk.
Blijft natuurlijk allemaal giswerk.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, het is wat.
Nou ja, liever geen liefde maar wel een Nintendo dan geen liefde en óók geen Nintendo.
Of hij gaat constant vreemd en als zijn vriendin het zat is en een andere vriend neemt dan gaat hij haar afluisteren vanachter een klikoquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja zou zomaar kunnen zijn dat hij denkt dat geweld heel normaal is en heeft geprobeerd een ander kind in elkaar te trappen...Binnen dat gezin is het ook normaal.
Ze leven er lekker op los. Zijn de scholen niet al begonnen trouwens?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:39 schreef Paule33 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater
na deze weekend in Marrakech Estelle en Badr in Festivaal in Ibiza...
Estelle danse met een mooie man en Badr absoluut niet jalouse of zo...
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater
vind ik een belediging voor de primatenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze leven er lekker op los. Zijn de scholen niet al begonnen trouwens?
Ik blijf het ridicuul vinden dat Badr mag reizen. Voor een gevecht, zijn werk... Ok.
Maar constant op vakantie? Neuh.
En moeten we nu een man al prijzen als hij niet als een jaloerse primaat reageert als zijn vrouw met een ander praat?![]()
Ik denk niet dat ze daar mee zitten. Nintendo is helemaal uit, tegenwoordig moet je een iphone of op z'n minst een iPod hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, het is wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou gek dat ik het ergens vreemd vind dat BJZ dit soort dingen aan Boulevard laat weten, of is het om de roddels voor te zijn?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:44 schreef kvd het volgende:
Een woordvoerder laat aan RTL Boulevard weten: "Ja, wij hebben inderdaad een melding gekregen."
http://www.bol.com/nl/p/badr/9200000011320961/quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom weet bol.com niks van dit boek? Ik kom alleen een wél geautoriseerde biografie tegen van Bax die eind dit jaar uitkomt...
denk niet dat de advocaat naar spanje vliegt daarvoor, laten advocaten tegenwoordig ook over email beschikken. jaha, zelfs jeugdzorg heeft de digitale wereld al ontdekt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Paule33 het volgende:
Wat ik begrijp is dat het verhaal over het zorgbureau een maand of zo oud is,maar het komt nu in de media,daarom is toen de advocaat van Estelle naar Spanje gegaan,denk ik,om haar het rapport van het zorgbureau laten lezen of te tekenen.
De moeder van Estelle was ook op Ibiza,ze is altijd bij Estelle en Estelle haar kinderen en dat speelt ook een belangrijke rol.Het zorgbureau heeft ook het onderzoek afgesloten en de Kinderen en Estelle genieten nog steeds van hun leven .
oh daar zou ik dus gillend gek van wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Paule33 het volgende:
De moeder van Estelle was ook op Ibiza,ze is altijd bij Estelle en Estelle haar kinderen
Maar ja de advocaat de wit was na Ibiza gewest...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:53 schreef WRH het volgende:
[..]
denk niet dat de advocaat naar spanje vliegt daarvoor, laten advocaten tegenwoordig ook over email beschikken. jaha, zelfs jeugdzorg heeft de digitale wereld al ontdekt.
Estelle + kids genieten nog steeds van hun leven?
en dat weet je omdat....
Als Badr wielrenner was had ie al geschorst geweest...quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:17 schreef barca1971 het volgende:
Zou de doping-autoriteit hem straffen voor het dopinggebruik en wat te denken van de boksersbond waarbij hij is aangesloten? zullen die hem al zijn titels zal ontnemen en hem een levenslange schorsing opleggen of wordt dit gewoon weer getolereerd?
Ja, maar hoe lang heeft het in de wielerwereld wel niet geduurd voor men überhaupt erkende dat er doping werd gebruikt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Als Badr wielrenner was had ie al geschorst geweest...
Niet, want de bond is gewoon op de hoogte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vraag mij af hoe het bij die bond van Badr dit bestraft.
Nee, maar hij moet misschien wel eens uitleggen waarom hij die spullen dan voor iemand anders bewaart.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:40 schreef Paule33 het volgende:
Badr is nooit betrapt op gebruik,de doping was ook in de la en niet in zijn lichaam,als dat een bewijs is?
ik bedoelde dus niet welke advocaat, dat is om het even, advocaten mailen tegenwoordig alles, daar hoeven ze echt niet voor naar ibiza te vliegen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:07 schreef Paule33 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-relatiebreuk.dhtml
dat is niet de advocaat Fiqc maar de wit advocaat van Estelle die in Ibiza gewest,
ze genieten van hun leven zoals op de foto's te zien is.
nee joh, dat doet toch iedereen? giftige middeltjes of verboden middeltjes in de koelkast bewaren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet misschien wel eens uitleggen waarom hij die spullen dan voor iemand anders bewaart.
Maar goed, wie zegt dat het ECHT van die persoon is? Kan ook een vriend van Badr zijn die hem daarmee probeert te helpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef Paule33 het volgende:
http://www.crimesite.nl/nieuws/mensen/26921-dopingbijbadr/
hier staat ook dat in het politiedossier een verklaring zit van IEMAND die beweert.......
ik kan het nog niet vinden ,dat de een iemand heeft zich bij de politie gemeld voor de verboden middelen in huis van Badr....
Zou het? Zo is 'ie toch gewoon, onze Badrquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet misschien wel eens uitleggen waarom hij die spullen dan voor iemand anders bewaart.
Hij dacht dat het vitamientjes waren toch? Volgens de Badr-adepts dan. Dus het zou hetzelfde zijn als jouw vrienden zouden vragen 'Ik heb een kilootje poedersuiker, wil je het op zolder bewaren?' In mijn beleving beweren de Badr-adepts dat 'ie vreselijk achterlijk is en niet behept met enig gezond verstand, maar als je een fan bent die niet wil horen dat jouw idool de boel oplicht, is het vast een enorm goed verweer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef WRH het volgende:
ok, laten we er dan voor de grap vanuit gaan dat de doping niet van hemzelf is. hij bewaard het voor iemand anders. in zijn koelkast. dus je mag er van uit gaan dat dat niet een onbekende voor hem is, toch? oftewel, hij bewaard het voor een vriend van hem? mag je daar vanuit gaan, dus niet voor een vijand, of iemand die hem onderuit wil halen, als je zoiets in je koelkast stopt voor een ander is het redelijk om aan te nemen dat dit voor een vriend van hem is.
wat zegt dat dan over hem? toch dat hij het volkomen acceptabel spul vind?
bedoel, als iemand in mijn vriendenkring voor mijn deur zou staan en zou zeggen; kijk, ik heb hier een lading kinderporno, of een kilootje coke, kun jij dat ff op zolder bewaren? dan is mijn antwoord toch echt Nee. sterker, ik HEB geen vrienden die dit aan mij zouden vragen, ik ga simpelweg niet met dergelijke mensen om.
Badr daarentegen dus wel en vind het blijkbaar ook weer volkomen acceptabel om met zulke mensen om te gaan. vind je nu echt niet een klein beetje dat dit iets over hem zegt?
Dit en dan nog...stel dat hij wel die mensen in zijn omgeving heeft, dan ga je toch niet je eigen carrière op het spel zetten voor de doping van een ander.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef WRH het volgende:
ok, laten we er dan voor de grap vanuit gaan dat de doping niet van hemzelf is. hij bewaard het voor iemand anders. in zijn koelkast. dus je mag er van uit gaan dat dat niet een onbekende voor hem is, toch? oftewel, hij bewaard het voor een vriend van hem? mag je daar vanuit gaan, dus niet voor een vijand, of iemand die hem onderuit wil halen, als je zoiets in je koelkast stopt voor een ander is het redelijk om aan te nemen dat dit voor een vriend van hem is.
wat zegt dat dan over hem? toch dat hij het volkomen acceptabel spul vind?
bedoel, als iemand in mijn vriendenkring voor mijn deur zou staan en zou zeggen; kijk, ik heb hier een lading kinderporno, of een kilootje coke, kun jij dat ff op zolder bewaren? dan is mijn antwoord toch echt Nee. sterker, ik HEB geen vrienden die dit aan mij zouden vragen, ik ga simpelweg niet met dergelijke mensen om.
Badr daarentegen dus wel en vind het blijkbaar ook weer volkomen acceptabel om met zulke mensen om te gaan. vind je nu echt niet een klein beetje dat dit iets over hem zegt?
ben bang dat dit 'm inderdaad wel weer gaat worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij dacht dat het vitamientjes waren toch? Volgens de Badr-adepts dan. Dus het zou hetzelfde zijn als jouw vrienden zouden vragen 'Ik heb een kilootje poedersuiker, wil je het op zolder bewaren?' In mijn beleving beweren de Badr-adepts dat 'ie vreselijk achterlijk is en niet behept met enig gezond verstand, maar als je een fan bent die niet wil horen dat jouw idool de boel oplicht, is het vast een enorm goed verweer.
Dit zegt waarschijnlijk wel genoeg over de Badr-fans, als je denkt dat doen alsof je idool het verstandelijk vermogen heeft van een aardbei om hem maar te blijven verdedigen, de beste oplossing is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij dacht dat het vitamientjes waren toch? Volgens de Badr-adepts dan. Dus het zou hetzelfde zijn als jouw vrienden zouden vragen 'Ik heb een kilootje poedersuiker, wil je het op zolder bewaren?' In mijn beleving beweren de Badr-adepts dat 'ie vreselijk achterlijk is en niet behept met enig gezond verstand, maar als je een fan bent die niet wil horen dat jouw idool de boel oplicht, is het vast een enorm goed verweer.
Waarmee je wil beweren dat de politie huisvredebreuk heeft gepleegd? Ze mochten een huiszoeking doen bij Badr, niet bij zijn 'hurder'... even los van het feit dat het wel héél toevallig is, topsporter die al jaren wordt verdacht van doping, maar nooit heeft gebruikt, verhuurt zijn huis aan een dopinggebruikerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:08 schreef Paule33 het volgende:
Het kan zijn voor een hurder, Badr was net terug van Amerika en van Marokko,
hij heeft mischien iemand laten het huren.
quote:'Er waren geluiden dat Badr iets van mij wilde', vertelt Sneijder in het boek. 'Zonder dat ik ook maar ergens om heb gevraagd, is er door mijn vrienden opgetreden. Maar als hij mij direct had bedreigd, dan had ik dat zeker zelf ook gedaan.'
prachtig maar reageer nu eens op de andere opmerkingen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:09 schreef Paule33 het volgende:
eerst afwachten op het procees, dan komt het de waarheid toch?
Een jaar weg?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef Paule33 het volgende:
Badr Hari was bijna een jaar weg, mischien iemand in zijn apprtmnt woont, en nu deze iemand heeft ook zich bij de politie vermeldt.
2 maanden Amerika dusquote:Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
de huis is weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef kvd het volgende:
Maar dat huis hè...daar woonde hij op dat moment toch niet? (Hij zat toch bij Estelle?)
Daar zat zijn ex toch in? Of heeft hij meerdere huizen?
Volgens mij meerdere, maar zelfs als dat niet zo is, als Badr er niet woonde c.q. er al lang en breed vertrokken was en niks mee te maken had gehad, hadden ze nooit een huiszoeking mogen doen n.a.v. het Sensation-incident.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef kvd het volgende:
Maar dat huis hè...daar woonde hij op dat moment toch niet? (Hij zat toch bij Estelle?)
Daar zat zijn ex toch in? Of heeft hij meerdere huizen?
ik ben hier niet om Badr te opvoeden, er is ook nog geen procees,als de rechter praat dan geloof ik ook, ik hoor van alles maar nog geen getuigenis, niks, ik zie alleen de getuigenis van de "slachtoffers"...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef WRH het volgende:
[..]
prachtig maar reageer nu eens op de andere opmerkingen?
wat vind je ervan dat hij blijkbaar met dit soort mensen om blijft gaan? dat zegt toch iets over hem?
Het schijnt nogal een grote voorraad geweest te zijn, dan kan het bijna maar van 1 persoon zijn, de grote dopingdealer die een huisvriend van hem was en zelf niet in Amsterdam woont... papa mike dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:49 schreef Paule33 het volgende:
ja dat klopt maar de politie heeft toch de naam van de echt naam van de eigenaar ..
Ik heb het ergens gelezen ,ik ga het zoeken.
Hij heeft gebroken met papa mike toen zijn dopinghandel bekend werd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef WRH het volgende:
[..]
prachtig maar reageer nu eens op de andere opmerkingen?
wat vind je ervan dat hij blijkbaar met dit soort mensen om blijft gaan? dat zegt toch iets over hem?
iemand heeft zich bij de politie gemeld en gezeegt ook dat de verboden middelen voor hem zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:21 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het schijnt nogal een grote voorraad geweest te zijn, dan kan het bijna maar van 1 persoon zijn, de grote dopingdealer die een huisvriend van hem was en zelf niet in Amsterdam woont... papa mike dus.
Het huis staat/stond op zijn naam, dus er mag een huiszoeking plaatsvinden. Het was even meer voor mijn geheugen, ik dacht altijd dat de ex samen met het kind woonde in zijn huis. Maar als hij meerdere huizen heeft, dan is het weer logisch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij meerdere, maar zelfs als dat niet zo is, als Badr er niet woonde c.q. er al lang en breed vertrokken was en niks mee te maken had gehad, hadden ze nooit een huiszoeking mogen doen n.a.v. het Sensation-incident.
dat was nog geen kind.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Het huis staat/stond op zijn naam, dus er mag een huiszoeking plaatsvinden. Het was even meer voor mijn geheugen, ik dacht altijd dat de ex samen met het kind woonde in zijn huis. Maar als hij meerdere huizen heeft, dan is het weer logisch.
Dat is dit jaar geweest, spullen zijn vorig jaar in het huis van Badr ontdektquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij heeft gebroken met papa mike toen zijn dopinghandel bekend werd.
Nou, volgens mij zit dat toch iets minder eenvoudig. In de praktijk zal het erop neerkomen dat hij ingeschreven was op dit adres en logeerde bij Estelle. Als hij zich zou inschrijven bij Estelle zou haar goede vriend Alimentatie namelijk direct vervlogen zijn, dus reken er maar op dat 'ie daar niet officieel woonde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Het huis staat/stond op zijn naam, dus er mag een huiszoeking plaatsvinden. Het was even meer voor mijn geheugen, ik dacht altijd dat de ex samen met het kind woonde in zijn huis. Maar als hij meerdere huizen heeft, dan is het weer logisch.
Zou best kunnen dat Wesley ook wat wilde groeien ja, goed puntquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn de gevonden anabole steroiden ook achtergelaten door een van Wesley zijn vrienden.
Dat laatste was mij bekendquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zit dat toch iets minder eenvoudig. In de praktijk zal het erop neerkomen dat hij ingeschreven was op dit adres en logeerde bij Estelle. Als hij zich zou inschrijven bij Estelle zou haar goede vriend Alimentatie namelijk direct vervlogen zijn, dus reken er maar op dat 'ie daar niet officieel woonde.
Toen hij dus nog met papa mike omging, dus dan kunnen die spullen van hem zijn toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat is dit jaar geweest, spullen zijn vorig jaar in het huis van Badr ontdekt
nee schat, je hebt het zelf geregeld over verklaringen van 'vrienden' die eigenlijk eigenaar zijn van doping, 'vrienden' die op iemand inbeukte en badr die diezelfde vrienden probeerde weg te halen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:20 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik ben hier niet om Badr te opvoeden, er is ook nog geen procees,als de rechter praat dan geloof ik ook, ik hoor van alles maar nog geen getuigenis, niks, ik zie alleen de getuigenis van de "slachtoffers"...
Wel hoorquote:
5 weken daarvoor is ergens in mei, huiszoeking was 22 juli....kind was er dus alquote:woensdag 20 juni 2012
Badr Hari en zijn ex vriending Daphne kregen vijf weken geleden een dochter: Amber
Ik persoonlijk verdenk Dopey ervan de rechtmatige eigenaar te zijn maar waarschijnlijk is Doc de spin in het web.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat Wesley ook wat wilde groeien ja, goed punt
Eindelijk weer iemand die ook wat dieper kijktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk verdenk Dopey ervan de rechtmatige eigenaar te zijn maar waarschijnlijk is Doc de spin in het web.
hij was 2 maanden in de gevangenis toen Daphn komt wonen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Wel hoor
[..]
5 weken daarvoor is ergens in mei, huiszoeking was 22 juli....kind was er dus al
Zou papa mike echt zo dom zijn om de verboden middelen in het huis van Badr te leggen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Toen hij dus nog met papa mike omging, dus dan kunnen die spullen van hem zijn toch?
nieuwe gate ontdekt..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, 2 maanden VS en 9 maanden Marokko... Van wie is dat kind dan waar Daphne van bevallen is?
Ja, dat is hem gewoon overkomen....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, 2 maanden VS en 9 maanden Marokko... Van wie is dat kind dan waar Daphne van bevallen is?
nee, op de eind van de gevangenis is ze uit de woning vertroken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, toen was ze uit de woning vertrokken.
En dan nog zeggen dat het zo'n slechte jongen is; de man is verdomme bijna een heilige.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is dommer van badr om het te 'bewaren'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Zou papa mike echt zo dom zijn om de verboden middelen in het huis van Badr te leggen?
Maar SintBadr dacht dat het vitamientjes warenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is dommer van badr om het te 'bewaren'.
Maar er is een verklaring van iemand dat de spullen van hem zijn en ik denk dan gelijk aan de doping handelaar.
Waarschijnlijk heeft hij dat aannemelijk kunnen maken ook, anders was dit wel aan het strafdossier toegevoegd.
Let een beetje op je Nederlands. Er is af en toe geen touw aan vast te knopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Paule33 het volgende:
[..]
hij was 2 maanden in de gevangenis toen Daphn komt wonen.
Ja dat kan ik ook niet volgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef kvd het volgende:
Oh, en is het heel vreemd als ik het afpersen van Wesley een beetje raar vind in combinaties met dat filmpje/die foto's van laatst op Ibiza waar ze zo gebroederlijk aan het voetballen zijn?
Dat Badr dacht dat het vitaminepillen waren heb ik nog niet gelezen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar SintBadr dacht dat het vitamientjes warenDus hij kan niet van domheid worden beticht
Ik zou eigenlijk wel verwachten dat als het papa Mike was, dat Badr en/of consorten dat wel naar buiten zouden brengen in een persverklaring (aangezien hij dat wel vaker doet). Als een sneer richting papa Mike ofzo, aangezien die hem doping heeft gegeven ipv de vitamines.
Het gebrek aan commentaar van het Badr-kamp doet bij mij sterk vermoeden dat het daarom iemand anders is geweest die de doping heeft geclaimd.
Dus toen hij twee maanden in de gevangenis zat (eind september) kwam ze met kind in zijn huis wonen, en toen hij uit de gevangenis kwam is ze weer uit zijn huis vertrokken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
nee, op de eind van de gevangenis is ze uit de woning vertroken.
Ja, de heldquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan nog zeggen dat het zo'n slechte jongen is; de man is verdomme bijna een heilige.
De halve wereld beschuldigd hem ervan zo'n slechte vader te zijn maar het kind is dus helemaal niet van hem en uit goeiigheid ten opzichte van het kind weigert hij dat publiek te maken.
Dat werd hier geopperd na een post van jou:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat Badr dacht dat het vitaminepillen waren heb ik nog niet gelezen?
Verder heeft zijn advocaat een verklaring doen uitgaan dat het van een ander is.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef schizovreemd het volgende:
[quote]We zijn serieus bezig om die overstap te gaan maken. Een nieuwe uitdaging. In een tak van sport die Mike en ik helemaal zien zitten. Ik ben bereid daar in te investeren. Heb niet voor niets krachttrainer en voedingsdeskundige Pappa Mike erbij gehaald om mij optimaal op beide fronten te begeleiden.
dan worden de vitamientjes dus supplementen. Dus mijn opmerking word dan:quote:Met voeding en supplementen doe ik wat Pappa Mike zegt. Wat dat betreft ben ik een machine. Ik stop erin wat hij zegt.
quote:Doping wordt niet altijd bewust gebruikt. Sterker nog, de Dopingautoriteit vermoedt dat een behoorlijk aantal van de dopingovertredingen onbewust is.
Het gebruik van voedingssupplementen is altijd een van de belangrijkste gespreksonderwerpen tijdens voorlichtings-activiteiten van de Dopingautoriteit. Het blijkt dat niet altijd duidelijk is wat een voedingssupplement nu precies is. Een vaak gehoorde uitroep is dan ook: "Ow, ik wist niet dat een simpele multi-vitamine ook een supplement is. Kan zelfs hier doping in zitten?". Het antwoord is: "Ja, óók daar kan doping in zitten!"
Dit heb ik nog nooit ergens gelezen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus toen hij twee maanden in de gevangenis zat (eind september) kwam ze met kind in zijn huis wonen, en toen hij uit de gevangenis kwam is ze weer uit zijn huis vertrokken?
Toen hij wanneer uit de gevangenis kwam? 9 november of 21 januari?
Ze is uit de woning vertrokken toen hij de huur opzegde, in november 2012, ze hebben de woning samen gehuurd, dus ze is er niet voor 2 maandjes gaan wonen, ze woonde er al toen ze zwanger was.
quote:Estelle Gullit brengt regelmatig een bezoekje aan Badr Hari in zijn appartement op de chique Amsterdamse Zuid As. Dat melden meerdere bronnen aan ShowVandaag.
Maar een topsporter die dat niet weet? Dat kan er bij mij echt niet in. Zoals al meer mensen hier zeggen, ik ga zelfs na wat de dokter mij of mijn omgeving geeft. Kijken wat het is. Als topsporter zoek je dat toch ook na? En kijkt/vraagt na of de producten die je gebruikt wel producten zijn die toegestaan zijn? Helemaal als je weet wat de slechte reputatie van je trainer is?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:27 schreef schizovreemd het volgende:
Zo dom is dat nou ook weer niet
[..]
Plus, dat dit doping middelen en middelen tegen de bijwerking van de doping en pijnstillers en weet ik het allemaal. Dat je per ongeluk één voedingssuplement neemt waar iets verkeerds in zit, kan ik me voorstellen. Maar bakken vol??? Ik wil er gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar een topsporter die dat niet weet? Dat kan er bij mij echt niet in. Zoals al meer mensen hier zeggen, ik ga zelfs na wat de dokter mij of mijn omgeving geeft. Kijken wat het is. Als topsporter zoek je dat toch ook na? En kijkt/vraagt na of de producten die je gebruikt wel producten zijn die toegestaan zijn? Helemaal als je weet wat de slechte reputatie van je trainer is?
Bij het middel anapolon zou ik meteen aan het googlen zijn geweest....lijkt mij te veel op het woordje anabolen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Plus, dat dit doping middelen en middelen tegen de bijwerking van de doping en pijnstillers en weet ik het allemaal. Dat je per ongeluk één voedingssuplement neemt waar iets verkeerds in zit, kan ik me voorstellen. Maar bakken vol??? Ik wil er gewoon niet aan.
Het zit ook echt in een doosje dat eruit ziet als medicatie, ik slik een heleboel voedingssuplementen, maar dat zijn gewoon potjes. En dat anapolen is een in NL niet eens toegestaan product.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Bij het middel anapolon zou ik meteen aan het googlen zijn geweest....lijkt mij te veel op het woordje anabolen.
Het komt van de dopingautoriteit, daar hebben amateurs niet veel mee van doen toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar een topsporter die dat niet weet?
Badr is toch geen amateur?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het komt van de dopingautoriteit, daar hebben amateurs niet veel mee van doen toch?
Ken je de foto van Ernstra en Holleeder ? Gezellig keuvelend op een bankje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef kvd het volgende:
Oh, en is het heel vreemd als ik het afpersen van Wesley een beetje raar vind in combinaties met dat filmpje/die foto's van laatst op Ibiza waar ze zo gebroederlijk aan het voetballen zijn?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de foto van Ernstra en Holleeder ? Gezellig keuvelend op een bankje.
Ficq heeft wel meer verklaringen doen uitgaan.. dat zegt helemaal nietsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat Badr dacht dat het vitaminepillen waren heb ik nog niet gelezen?
Verder heeft zijn advocaat een verklaring doen uitgaan dat het van een ander is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |