abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130247597
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Voor hen die geen Feestneusaccount hebben, wat post hij daar?
Geen idee, wel FB, maar kan alleen maar een paar foto's zien, geen dingen die daar gepost worden.
pi_130247697
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik weet niet of het is om hem in een kwaad daglicht te zetten. Estelle heeft de voogdij, is veel de hort op volgens mij en heeft een vriend die een dubieuze reputatie heeft. Ik zou misschien ook hulp zoeken als ik zag dat kinderen de dupe zijn van het gedrag van moeder.

Daarnaast, het kan ook zijn dat er iemand heeft ingegrepen omdat 1 van de kinderen moeite heeft met de scheiding. BJZ kan dat ook onderzoeken.
BJZ moet gewoon niet zeiken. Er zijn gevallen waar zich beter op kunnen storten. Scheiding is nooit leuk voor een kind. Ze wennen er maar aan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130247921
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]

BJZ moet gewoon niet zeiken. Er zijn gevallen waar zich beter op kunnen storten. Scheiding is nooit leuk voor een kind. Ze wennen er maar aan.
:')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130247950
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef roos85 het volgende:

[..]

:')
Daar kunnen we wat mee ^O^
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130247973
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Pardon? Deze kinderen maken nogal wat mee lijkt mij. Ze hebben allebei een leeftijd waarop ze veel meekrijgen. Dus alle shit die in de media komt, de spanningen bij moeder doordat Badr in de bak zat, het feit dat Badr in de bak zat, het niet weten hoe het verder gaat met hem, ouders die (zoals nu dus blijkt) ook niet heel erg vriendschappelijk met elkaar om lijken te gaan, de omgeving (vriendjes/vriendinnetjes) die opmerkingen kunnen maken, ouders van vrienden die misschien wel moeite hebben met het feit dat stiefvader zo in het nieuws is. Kan me heel goed voorstellen dat dat bij kinderen niet in de koude kleren gaat zitten.

BJZ is meerder keren de fout ingegaan, kijk naar wat er afgelopen mei speelde met Ruben en Julian. Better save than sorry...liever onderzoekjes teveel dan te weinig.

(niet dat ik hiermee bedoel dat de kinderen iets aangedaan zal gaan worden, maar kinderen kunnen hier aardig moeite mee hebben. Beter dat er dan ingegrepen wordt voor de kinderen en begeleid kunnen worden dan dat hun gevoel eventueel wordt genegeerd)
pi_130248061
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef kvd het volgende:

[..]

Pardon? Deze kinderen maken nogal wat mee lijkt mij. Ze hebben allebei een leeftijd waarop ze veel meekrijgen. Dus alle shit die in de media komt, de spanningen bij moeder doordat Badr in de bak zat, het feit dat Badr in de bak zat, het niet weten hoe het verder gaat met hem, ouders die (zoals nu dus blijkt) ook niet heel erg vriendschappelijk met elkaar om lijken te gaan, de omgeving (vriendjes/vriendinnetjes) die opmerkingen kunnen maken, ouders van vrienden die misschien wel moeite hebben met het feit dat stiefvader zo in het nieuws is. Kan me heel goed voorstellen dat dat bij kinderen niet in de koude kleren gaat zitten.

BJZ is meerder keren de fout ingegaan, kijk naar wat er afgelopen mei speelde met Ruben en Julian. Better save than sorry...liever onderzoekjes teveel dan te weinig.

(niet dat ik hiermee bedoel dat de kinderen iets aangedaan zal gaan worden, maar kinderen kunnen hier aardig moeite mee hebben. Beter dat er dan ingegrepen wordt voor de kinderen en begeleid kunnen worden dan dat hun gevoel eventueel wordt genegeerd)
Sorry, het zal me een worst zijn die kinderen. Laten er maar meer en meer komen. O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:11:14 #157
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130248276
je hebt ze dus zelf niet anders zou je dat niet zeggen..t blijft schandalig als je ouders hebt die zo egocentrisch zijn dat ze alleen maar met hun eigenbelang/sores bezig zijn..of je nu bekend bent of niet
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:11:27 #158
135305 beequeen
Lost.
pi_130248288
Natuurlijk wennen kinderen aan het feit dat ouders gaan scheiden, hoe moeilijk dat soms ook is.
Maar een stabiele omgeving tijdens en na de scheiding is van groot belang. En dat zie ik in dit geval niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:15:59 #159
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130248533
Estelle is goed met haar kinderen, net terug van 2 maanden vakantie,
ze hebben goed, dubbel kados, dubbel vakantie...met hun moeder plus met hun vader!
pi_130248589
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef beequeen het volgende:
Natuurlijk wennen kinderen aan het feit dat ouders gaan scheiden, hoe moeilijk dat soms ook is.
Maar een stabiele omgeving tijdens en na de scheiding is van groot belang. En dat zie ik in dit geval niet.
Tot nu toe is die Bestelle nog niet zwanger dus waar hebben we het over
pi_130248642
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Paule33 het volgende:
ze hebben goed, dubbel kados, dubbel vakantie...met hun moeder plus met hun vader!
het gaat over liefde van de ouders voor hun kinderen, niet of ze de nwste DS krijgen. Das materialistisch en oppervlakkig.
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:18:45 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_130248664
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Soury het volgende:

Tot nu toe is die Bestelle nog niet zwanger dus waar hebben we het over
Over de 2 kinderen die ze al heeft, samen met Ruud.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 19-08-2013 20:24:52 ]
― Mark Twain
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:18:52 #163
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130248672
net zoals Badr en Estelle ;)
pi_130248710
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Over de 2 kinderen die ze al heeft samen, met Ruud.
Ohh :D
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:19:36 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130248711
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

het gaat over liefde van de ouders voor hun kinderen, niet of ze de nwste DS krijgen. Das materialistisch en oppervlakkig.
En toch heb ik het gevoel dat er duizenden kinderen minder goed aan toe zijn. Ook in Nederland.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:20:18 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_130248756
quote:
Nu lig ik dubbel, al is het eik om te janken. :')
― Mark Twain
pi_130248760
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En toch heb ik het gevoel dat er duizenden kinderen minder goed aan toe zijn. Ook in Nederland.
Gut ja he?
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:20:58 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130248777
quote:
6s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat Jeugdzorg ernaast zit.
:o

Aan de verklaring van BJZ te zien ging het uitsluitend om Maxim, ik verwacht niet dat Ruud een melding gedaan heeft, die zou immers niet alleen over Maxim een melding doen.

Maar als ik zie hoe ver sommige mensen gaan, dan zou het me niet eens verbazen als de melding uit de hoek van de Badr-haters komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130248827
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

:o

Aan de verklaring van BJZ te zien ging het uitsluitend om Maxim, ik verwacht niet dat Ruud een melding gedaan heeft, die zou immers niet alleen over Maxim een melding doen.

Maar als ik zie hoe ver sommige mensen gaan, dan zou het me niet eens verbazen als de melding uit de hoek van de Badr-haters komt.
Zijn ex-en :7
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:23:07 #170
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_130248882
Ik zou me iig schamen als mijn moeder zich eerst ten overstaan van het hele land psychisch niet in orde zou verklaren, als ze aanwezig was bij een delict en maar blijft zwijgen ipv het juiste ding te doen, als ze zich aansteld als een verliefde puber dat ze rozenblaadjes over de cel van haar lover wil strooien, als ze je blootstelt aan een hoop extra stress door zich met foute mensen in te laten naast het feit dat je ook nog ouders hebt die in scheiding liggen...dan hoor je jezelf weg te cijferen en rust te creëeren voor je kids en pas als de storm wat is gaan liggen kom je zelf weer eens een keer aan bod.. tenminste,zo doen fatsoenlijke ouders dat
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:23:29 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130248898
quote:
Ja, want als je veel cadeaus krijgt en 6 keer per jaar op vakantie gaat dan heb je het goed, dan heb je als kind alles wat je nodig hebt; een veilige stabiele omgeving.
Oh wacht....
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 19 augustus 2013 @ 20:24:36 #172
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130248950
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Gut ja he?
Ja, het is wat.
Nou ja, liever geen liefde maar wel een Nintendo dan geen liefde en óók geen Nintendo. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_130248958
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want als je veel cadeaus krijgt en 6 keer per jaar op vakantie gaat dan heb je het goed, dan heb je als kind alles wat je nodig hebt; een veilige stabiele omgeving.
Oh wacht....
Jups daar ben je kind voor.
pi_130248991
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, het is wat.
Nou ja, liever geen liefde maar wel een Nintendo dan geen liefde en óók geen Nintendo. :')
Wat een bs
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:26:18 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130249048
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Zijn ex-en :7
Nah, ik geloof niks van dat verhaal van die exen die verhaaltjes rondstrooien, noch over het vreemdgaan van Badr, noch richting BJZ.

Het is of iemand geweest die zich oprecht zorgen maakt over Maxim (school?) of het is zo'n randdebiel die alle FB, Instagram, Twitter en weetikveelaccounts langsgaat uit pure haat, en probeert ze door een melding bij BJZ op stang te jagen.
Waarbij het op zich al verwonderlijk is dat BJZ iets gedaan heeft, want meestal moet er meer dan 1 melding zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')