Geen idee, wel FB, maar kan alleen maar een paar foto's zien, geen dingen die daar gepost worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor hen die geen Feestneusaccount hebben, wat post hij daar?
BJZ moet gewoon niet zeiken. Er zijn gevallen waar zich beter op kunnen storten. Scheiding is nooit leuk voor een kind. Ze wennen er maar aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik weet niet of het is om hem in een kwaad daglicht te zetten. Estelle heeft de voogdij, is veel de hort op volgens mij en heeft een vriend die een dubieuze reputatie heeft. Ik zou misschien ook hulp zoeken als ik zag dat kinderen de dupe zijn van het gedrag van moeder.
Daarnaast, het kan ook zijn dat er iemand heeft ingegrepen omdat 1 van de kinderen moeite heeft met de scheiding. BJZ kan dat ook onderzoeken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
BJZ moet gewoon niet zeiken. Er zijn gevallen waar zich beter op kunnen storten. Scheiding is nooit leuk voor een kind. Ze wennen er maar aan.
Daar kunnen we wat meequote:
Pardon? Deze kinderen maken nogal wat mee lijkt mij. Ze hebben allebei een leeftijd waarop ze veel meekrijgen. Dus alle shit die in de media komt, de spanningen bij moeder doordat Badr in de bak zat, het feit dat Badr in de bak zat, het niet weten hoe het verder gaat met hem, ouders die (zoals nu dus blijkt) ook niet heel erg vriendschappelijk met elkaar om lijken te gaan, de omgeving (vriendjes/vriendinnetjes) die opmerkingen kunnen maken, ouders van vrienden die misschien wel moeite hebben met het feit dat stiefvader zo in het nieuws is. Kan me heel goed voorstellen dat dat bij kinderen niet in de koude kleren gaat zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
BJZ moet gewoon niet zeiken. Er zijn gevallen waar zich beter op kunnen storten. Scheiding is nooit leuk voor een kind. Ze wennen er maar aan.
Sorry, het zal me een worst zijn die kinderen. Laten er maar meer en meer komen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Pardon? Deze kinderen maken nogal wat mee lijkt mij. Ze hebben allebei een leeftijd waarop ze veel meekrijgen. Dus alle shit die in de media komt, de spanningen bij moeder doordat Badr in de bak zat, het feit dat Badr in de bak zat, het niet weten hoe het verder gaat met hem, ouders die (zoals nu dus blijkt) ook niet heel erg vriendschappelijk met elkaar om lijken te gaan, de omgeving (vriendjes/vriendinnetjes) die opmerkingen kunnen maken, ouders van vrienden die misschien wel moeite hebben met het feit dat stiefvader zo in het nieuws is. Kan me heel goed voorstellen dat dat bij kinderen niet in de koude kleren gaat zitten.
BJZ is meerder keren de fout ingegaan, kijk naar wat er afgelopen mei speelde met Ruben en Julian. Better save than sorry...liever onderzoekjes teveel dan te weinig.
(niet dat ik hiermee bedoel dat de kinderen iets aangedaan zal gaan worden, maar kinderen kunnen hier aardig moeite mee hebben. Beter dat er dan ingegrepen wordt voor de kinderen en begeleid kunnen worden dan dat hun gevoel eventueel wordt genegeerd)
Tot nu toe is die Bestelle nog niet zwanger dus waar hebben we het overquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef beequeen het volgende:
Natuurlijk wennen kinderen aan het feit dat ouders gaan scheiden, hoe moeilijk dat soms ook is.
Maar een stabiele omgeving tijdens en na de scheiding is van groot belang. En dat zie ik in dit geval niet.
het gaat over liefde van de ouders voor hun kinderen, niet of ze de nwste DS krijgen. Das materialistisch en oppervlakkig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Paule33 het volgende:
Estelle is goed met haar kinderen, net terug van 2 maanden vakantie,
ze hebben goed, dubbel kados, dubbel vakantie...met hun moeder plus met hun vader!
Over de 2 kinderen die ze al heeft, samen met Ruud.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef Soury het volgende:
Tot nu toe is die Bestelle nog niet zwanger dus waar hebben we het over
Ohhquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over de 2 kinderen die ze al heeft samen, met Ruud.
En toch heb ik het gevoel dat er duizenden kinderen minder goed aan toe zijn. Ook in Nederland.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
het gaat over liefde van de ouders voor hun kinderen, niet of ze de nwste DS krijgen. Das materialistisch en oppervlakkig.
Nu lig ik dubbel, al is het eik om te janken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Paule33 het volgende:
ze hebben goed, dubbel kados, dubbel vakantie...met hun moeder plus met hun vader!
Gut ja he?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat er duizenden kinderen minder goed aan toe zijn. Ook in Nederland.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat Jeugdzorg ernaast zit.
Zijn ex-enquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de verklaring van BJZ te zien ging het uitsluitend om Maxim, ik verwacht niet dat Ruud een melding gedaan heeft, die zou immers niet alleen over Maxim een melding doen.
Maar als ik zie hoe ver sommige mensen gaan, dan zou het me niet eens verbazen als de melding uit de hoek van de Badr-haters komt.
Ja, want als je veel cadeaus krijgt en 6 keer per jaar op vakantie gaat dan heb je het goed, dan heb je als kind alles wat je nodig hebt; een veilige stabiele omgeving.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Paule33 het volgende:
Ja, het is wat.quote:
Jups daar ben je kind voor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je veel cadeaus krijgt en 6 keer per jaar op vakantie gaat dan heb je het goed, dan heb je als kind alles wat je nodig hebt; een veilige stabiele omgeving.
Oh wacht....
Wat een bsquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, het is wat.
Nou ja, liever geen liefde maar wel een Nintendo dan geen liefde en óók geen Nintendo.
Nah, ik geloof niks van dat verhaal van die exen die verhaaltjes rondstrooien, noch over het vreemdgaan van Badr, noch richting BJZ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |