Ja, dat is hem gewoon overkomen....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, 2 maanden VS en 9 maanden Marokko... Van wie is dat kind dan waar Daphne van bevallen is?
nee, op de eind van de gevangenis is ze uit de woning vertroken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, toen was ze uit de woning vertrokken.
En dan nog zeggen dat het zo'n slechte jongen is; de man is verdomme bijna een heilige.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, 2 maanden VS en 9 maanden Marokko... Van wie is dat kind dan waar Daphne van bevallen is?
Het is dommer van badr om het te 'bewaren'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Zou papa mike echt zo dom zijn om de verboden middelen in het huis van Badr te leggen?
Maar SintBadr dacht dat het vitamientjes warenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is dommer van badr om het te 'bewaren'.
Maar er is een verklaring van iemand dat de spullen van hem zijn en ik denk dan gelijk aan de doping handelaar.
Waarschijnlijk heeft hij dat aannemelijk kunnen maken ook, anders was dit wel aan het strafdossier toegevoegd.
Let een beetje op je Nederlands. Er is af en toe geen touw aan vast te knopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Paule33 het volgende:
[..]
hij was 2 maanden in de gevangenis toen Daphn komt wonen.
Ja dat kan ik ook niet volgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef kvd het volgende:
Oh, en is het heel vreemd als ik het afpersen van Wesley een beetje raar vind in combinaties met dat filmpje/die foto's van laatst op Ibiza waar ze zo gebroederlijk aan het voetballen zijn?
Dat Badr dacht dat het vitaminepillen waren heb ik nog niet gelezen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar SintBadr dacht dat het vitamientjes warenDus hij kan niet van domheid worden beticht
Ik zou eigenlijk wel verwachten dat als het papa Mike was, dat Badr en/of consorten dat wel naar buiten zouden brengen in een persverklaring (aangezien hij dat wel vaker doet). Als een sneer richting papa Mike ofzo, aangezien die hem doping heeft gegeven ipv de vitamines.
Het gebrek aan commentaar van het Badr-kamp doet bij mij sterk vermoeden dat het daarom iemand anders is geweest die de doping heeft geclaimd.
Dus toen hij twee maanden in de gevangenis zat (eind september) kwam ze met kind in zijn huis wonen, en toen hij uit de gevangenis kwam is ze weer uit zijn huis vertrokken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
nee, op de eind van de gevangenis is ze uit de woning vertroken.
Ja, de heldquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan nog zeggen dat het zo'n slechte jongen is; de man is verdomme bijna een heilige.
De halve wereld beschuldigd hem ervan zo'n slechte vader te zijn maar het kind is dus helemaal niet van hem en uit goeiigheid ten opzichte van het kind weigert hij dat publiek te maken.
Dat werd hier geopperd na een post van jou:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat Badr dacht dat het vitaminepillen waren heb ik nog niet gelezen?
Verder heeft zijn advocaat een verklaring doen uitgaan dat het van een ander is.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef schizovreemd het volgende:
[quote]We zijn serieus bezig om die overstap te gaan maken. Een nieuwe uitdaging. In een tak van sport die Mike en ik helemaal zien zitten. Ik ben bereid daar in te investeren. Heb niet voor niets krachttrainer en voedingsdeskundige Pappa Mike erbij gehaald om mij optimaal op beide fronten te begeleiden.
dan worden de vitamientjes dus supplementen. Dus mijn opmerking word dan:quote:Met voeding en supplementen doe ik wat Pappa Mike zegt. Wat dat betreft ben ik een machine. Ik stop erin wat hij zegt.
quote:Doping wordt niet altijd bewust gebruikt. Sterker nog, de Dopingautoriteit vermoedt dat een behoorlijk aantal van de dopingovertredingen onbewust is.
Het gebruik van voedingssupplementen is altijd een van de belangrijkste gespreksonderwerpen tijdens voorlichtings-activiteiten van de Dopingautoriteit. Het blijkt dat niet altijd duidelijk is wat een voedingssupplement nu precies is. Een vaak gehoorde uitroep is dan ook: "Ow, ik wist niet dat een simpele multi-vitamine ook een supplement is. Kan zelfs hier doping in zitten?". Het antwoord is: "Ja, óók daar kan doping in zitten!"
Dit heb ik nog nooit ergens gelezen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus toen hij twee maanden in de gevangenis zat (eind september) kwam ze met kind in zijn huis wonen, en toen hij uit de gevangenis kwam is ze weer uit zijn huis vertrokken?
Toen hij wanneer uit de gevangenis kwam? 9 november of 21 januari?
Ze is uit de woning vertrokken toen hij de huur opzegde, in november 2012, ze hebben de woning samen gehuurd, dus ze is er niet voor 2 maandjes gaan wonen, ze woonde er al toen ze zwanger was.
quote:Estelle Gullit brengt regelmatig een bezoekje aan Badr Hari in zijn appartement op de chique Amsterdamse Zuid As. Dat melden meerdere bronnen aan ShowVandaag.
Maar een topsporter die dat niet weet? Dat kan er bij mij echt niet in. Zoals al meer mensen hier zeggen, ik ga zelfs na wat de dokter mij of mijn omgeving geeft. Kijken wat het is. Als topsporter zoek je dat toch ook na? En kijkt/vraagt na of de producten die je gebruikt wel producten zijn die toegestaan zijn? Helemaal als je weet wat de slechte reputatie van je trainer is?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:27 schreef schizovreemd het volgende:
Zo dom is dat nou ook weer niet
[..]
Plus, dat dit doping middelen en middelen tegen de bijwerking van de doping en pijnstillers en weet ik het allemaal. Dat je per ongeluk één voedingssuplement neemt waar iets verkeerds in zit, kan ik me voorstellen. Maar bakken vol??? Ik wil er gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar een topsporter die dat niet weet? Dat kan er bij mij echt niet in. Zoals al meer mensen hier zeggen, ik ga zelfs na wat de dokter mij of mijn omgeving geeft. Kijken wat het is. Als topsporter zoek je dat toch ook na? En kijkt/vraagt na of de producten die je gebruikt wel producten zijn die toegestaan zijn? Helemaal als je weet wat de slechte reputatie van je trainer is?
Bij het middel anapolon zou ik meteen aan het googlen zijn geweest....lijkt mij te veel op het woordje anabolen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Plus, dat dit doping middelen en middelen tegen de bijwerking van de doping en pijnstillers en weet ik het allemaal. Dat je per ongeluk één voedingssuplement neemt waar iets verkeerds in zit, kan ik me voorstellen. Maar bakken vol??? Ik wil er gewoon niet aan.
Het zit ook echt in een doosje dat eruit ziet als medicatie, ik slik een heleboel voedingssuplementen, maar dat zijn gewoon potjes. En dat anapolen is een in NL niet eens toegestaan product.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Bij het middel anapolon zou ik meteen aan het googlen zijn geweest....lijkt mij te veel op het woordje anabolen.
Het komt van de dopingautoriteit, daar hebben amateurs niet veel mee van doen toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar een topsporter die dat niet weet?
Badr is toch geen amateur?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het komt van de dopingautoriteit, daar hebben amateurs niet veel mee van doen toch?
Ken je de foto van Ernstra en Holleeder ? Gezellig keuvelend op een bankje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef kvd het volgende:
Oh, en is het heel vreemd als ik het afpersen van Wesley een beetje raar vind in combinaties met dat filmpje/die foto's van laatst op Ibiza waar ze zo gebroederlijk aan het voetballen zijn?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de foto van Ernstra en Holleeder ? Gezellig keuvelend op een bankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |