ik ben hier niet om Badr te opvoeden, er is ook nog geen procees,als de rechter praat dan geloof ik ook, ik hoor van alles maar nog geen getuigenis, niks, ik zie alleen de getuigenis van de "slachtoffers"...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef WRH het volgende:
[..]
prachtig maar reageer nu eens op de andere opmerkingen?
wat vind je ervan dat hij blijkbaar met dit soort mensen om blijft gaan? dat zegt toch iets over hem?
Het schijnt nogal een grote voorraad geweest te zijn, dan kan het bijna maar van 1 persoon zijn, de grote dopingdealer die een huisvriend van hem was en zelf niet in Amsterdam woont... papa mike dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:49 schreef Paule33 het volgende:
ja dat klopt maar de politie heeft toch de naam van de echt naam van de eigenaar ..
Ik heb het ergens gelezen ,ik ga het zoeken.
Hij heeft gebroken met papa mike toen zijn dopinghandel bekend werd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef WRH het volgende:
[..]
prachtig maar reageer nu eens op de andere opmerkingen?
wat vind je ervan dat hij blijkbaar met dit soort mensen om blijft gaan? dat zegt toch iets over hem?
iemand heeft zich bij de politie gemeld en gezeegt ook dat de verboden middelen voor hem zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:21 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het schijnt nogal een grote voorraad geweest te zijn, dan kan het bijna maar van 1 persoon zijn, de grote dopingdealer die een huisvriend van hem was en zelf niet in Amsterdam woont... papa mike dus.
Het huis staat/stond op zijn naam, dus er mag een huiszoeking plaatsvinden. Het was even meer voor mijn geheugen, ik dacht altijd dat de ex samen met het kind woonde in zijn huis. Maar als hij meerdere huizen heeft, dan is het weer logisch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij meerdere, maar zelfs als dat niet zo is, als Badr er niet woonde c.q. er al lang en breed vertrokken was en niks mee te maken had gehad, hadden ze nooit een huiszoeking mogen doen n.a.v. het Sensation-incident.
dat was nog geen kind.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Het huis staat/stond op zijn naam, dus er mag een huiszoeking plaatsvinden. Het was even meer voor mijn geheugen, ik dacht altijd dat de ex samen met het kind woonde in zijn huis. Maar als hij meerdere huizen heeft, dan is het weer logisch.
Dat is dit jaar geweest, spullen zijn vorig jaar in het huis van Badr ontdektquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij heeft gebroken met papa mike toen zijn dopinghandel bekend werd.
Nou, volgens mij zit dat toch iets minder eenvoudig. In de praktijk zal het erop neerkomen dat hij ingeschreven was op dit adres en logeerde bij Estelle. Als hij zich zou inschrijven bij Estelle zou haar goede vriend Alimentatie namelijk direct vervlogen zijn, dus reken er maar op dat 'ie daar niet officieel woonde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Het huis staat/stond op zijn naam, dus er mag een huiszoeking plaatsvinden. Het was even meer voor mijn geheugen, ik dacht altijd dat de ex samen met het kind woonde in zijn huis. Maar als hij meerdere huizen heeft, dan is het weer logisch.
Zou best kunnen dat Wesley ook wat wilde groeien ja, goed puntquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn de gevonden anabole steroiden ook achtergelaten door een van Wesley zijn vrienden.
Dat laatste was mij bekendquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zit dat toch iets minder eenvoudig. In de praktijk zal het erop neerkomen dat hij ingeschreven was op dit adres en logeerde bij Estelle. Als hij zich zou inschrijven bij Estelle zou haar goede vriend Alimentatie namelijk direct vervlogen zijn, dus reken er maar op dat 'ie daar niet officieel woonde.
Toen hij dus nog met papa mike omging, dus dan kunnen die spullen van hem zijn toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat is dit jaar geweest, spullen zijn vorig jaar in het huis van Badr ontdekt
nee schat, je hebt het zelf geregeld over verklaringen van 'vrienden' die eigenlijk eigenaar zijn van doping, 'vrienden' die op iemand inbeukte en badr die diezelfde vrienden probeerde weg te halen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:20 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik ben hier niet om Badr te opvoeden, er is ook nog geen procees,als de rechter praat dan geloof ik ook, ik hoor van alles maar nog geen getuigenis, niks, ik zie alleen de getuigenis van de "slachtoffers"...
Wel hoorquote:
5 weken daarvoor is ergens in mei, huiszoeking was 22 juli....kind was er dus alquote:woensdag 20 juni 2012
Badr Hari en zijn ex vriending Daphne kregen vijf weken geleden een dochter: Amber
Ik persoonlijk verdenk Dopey ervan de rechtmatige eigenaar te zijn maar waarschijnlijk is Doc de spin in het web.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat Wesley ook wat wilde groeien ja, goed punt
Eindelijk weer iemand die ook wat dieper kijktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk verdenk Dopey ervan de rechtmatige eigenaar te zijn maar waarschijnlijk is Doc de spin in het web.
hij was 2 maanden in de gevangenis toen Daphn komt wonen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Wel hoor
[..]
5 weken daarvoor is ergens in mei, huiszoeking was 22 juli....kind was er dus al
Zou papa mike echt zo dom zijn om de verboden middelen in het huis van Badr te leggen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Toen hij dus nog met papa mike omging, dus dan kunnen die spullen van hem zijn toch?
nieuwe gate ontdekt..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, 2 maanden VS en 9 maanden Marokko... Van wie is dat kind dan waar Daphne van bevallen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |