vind ik een belediging voor de primatenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze leven er lekker op los. Zijn de scholen niet al begonnen trouwens?
Ik blijf het ridicuul vinden dat Badr mag reizen. Voor een gevecht, zijn werk... Ok.
Maar constant op vakantie? Neuh.
En moeten we nu een man al prijzen als hij niet als een jaloerse primaat reageert als zijn vrouw met een ander praat?![]()
Ik denk niet dat ze daar mee zitten. Nintendo is helemaal uit, tegenwoordig moet je een iphone of op z'n minst een iPod hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, het is wat.
Nou ja, liever geen liefde maar wel een Nintendo dan geen liefde en óók geen Nintendo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou gek dat ik het ergens vreemd vind dat BJZ dit soort dingen aan Boulevard laat weten, of is het om de roddels voor te zijn?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:44 schreef kvd het volgende:
Een woordvoerder laat aan RTL Boulevard weten: "Ja, wij hebben inderdaad een melding gekregen."
http://www.bol.com/nl/p/badr/9200000011320961/quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom weet bol.com niks van dit boek? Ik kom alleen een wél geautoriseerde biografie tegen van Bax die eind dit jaar uitkomt...
denk niet dat de advocaat naar spanje vliegt daarvoor, laten advocaten tegenwoordig ook over email beschikken. jaha, zelfs jeugdzorg heeft de digitale wereld al ontdekt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Paule33 het volgende:
Wat ik begrijp is dat het verhaal over het zorgbureau een maand of zo oud is,maar het komt nu in de media,daarom is toen de advocaat van Estelle naar Spanje gegaan,denk ik,om haar het rapport van het zorgbureau laten lezen of te tekenen.
De moeder van Estelle was ook op Ibiza,ze is altijd bij Estelle en Estelle haar kinderen en dat speelt ook een belangrijke rol.Het zorgbureau heeft ook het onderzoek afgesloten en de Kinderen en Estelle genieten nog steeds van hun leven .
oh daar zou ik dus gillend gek van wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Paule33 het volgende:
De moeder van Estelle was ook op Ibiza,ze is altijd bij Estelle en Estelle haar kinderen
Maar ja de advocaat de wit was na Ibiza gewest...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:53 schreef WRH het volgende:
[..]
denk niet dat de advocaat naar spanje vliegt daarvoor, laten advocaten tegenwoordig ook over email beschikken. jaha, zelfs jeugdzorg heeft de digitale wereld al ontdekt.
Estelle + kids genieten nog steeds van hun leven?
en dat weet je omdat....
Als Badr wielrenner was had ie al geschorst geweest...quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:17 schreef barca1971 het volgende:
Zou de doping-autoriteit hem straffen voor het dopinggebruik en wat te denken van de boksersbond waarbij hij is aangesloten? zullen die hem al zijn titels zal ontnemen en hem een levenslange schorsing opleggen of wordt dit gewoon weer getolereerd?
Ja, maar hoe lang heeft het in de wielerwereld wel niet geduurd voor men überhaupt erkende dat er doping werd gebruikt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Als Badr wielrenner was had ie al geschorst geweest...
Niet, want de bond is gewoon op de hoogte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vraag mij af hoe het bij die bond van Badr dit bestraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |