quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:17 schreef Disorder het volgende:
Leuk trouwens om die contouren van de gezichten van Hari en Overeem te zien door de jaren heen. Hun kaken worden een stuk breder en de baardgroei neemt drastisch toe. Het waren beide eerst magere vechters. Om nog maar eens te benadrukken dat het gebruik van bepaalde middelen overduidelijk is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raar zinnetje dit?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:01 schreef GJonline het volgende:
[..]
Raar zinnetje dit. Wat is volgens jou dan wel een aanleiding om vrouwen te slaan?
Nou idd, die Wesley heeft dus ook filnk foute vrienden en hij maar 'lollig' beweren dat kinderen dat gedaan zouden hebben.quote:
Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef proud_mami het volgende:
Ik ben trouwens bezig in het boek van Jens Olde Kalter ... nog niet echt nieuwe feiten ontdekt maar het leest errug lekker weg iig!
Snap ik het nou goed dat Estelle en Badr wat spullen uit een appartement van Ruud (waar??) achterover wilden drukken en daarbij betrapt werden door een (andere) dochter van Ruud?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef barca1971 het volgende:
/Wat hebben ze dan gedaan? Dat heb ik gemist geloof ik. Kan iemand mij aub even bijpraten? Dank![/url]
1 van de oudste dochters van Ruud wilde in het appartement van Ruud vakantie vieren. Bij aankomst zag ze echter dat er verschillende dingen stuk waren of helemaal weg waren.( waaronder gordijnen en een stukgemaakte airco)
Toen is ze een verdieping hoger gegaan ( waar Badr en Estelle verbleven) en vond daar de ontbrekende spullen aan...
Die krijgt daar vast ook wel een centje voor...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:24 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou idd, die Wesley heeft dus ook filnk foute vrienden en hij maar 'lollig' beweren dat kinderen dat gedaan zouden hebben.
Wel vreemd dat een Marokkaan dat voor hem opgelost zou hebben en partij kiest voor Wesley en zonder zijn medeweten even de Marokkaanse volksheld gaat aanpakken?
Volgens de verhalen ging het buiten Wesley om, dus ik zou niet weten wie dat dan betaald heeft?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die krijgt daar vast ook wel een centje voor...
Hoezo niet? In Den Haag is hem toch ook duidelijk te verstaan gegeven dat 'ie het maar niet in zijn hoofd moest halen, want anders... ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:59 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens de verhalen ging het buiten Wesley om, dus ik zou niet weten wie dat dan betaald heeft?
Ik blijf het een onwaarschijnlijk verhaal vinden, Badr laat zich niet intimideren.
Hoe die Olde Kolder het ook vertelde, hij deed net alsof Wesley een of andere maffiabaas was en dat het ongelofelijk was dat Badr zelfs hem dorst 'aan te pakken' en dat daaruit zou blijken dat Badr maling heeft aan alles.
Maar er vandoor gaan met de vriendin van bv een Harry Stoeltie lijkt me heel wat gewaagder.
Maar Wesley is natuurlijk veel bekender dus daar een sappig verhaal over maken ligt waarschijnlijk beter bij het grote publiek.
Ik krijg de indruk dat het boek volstaat met onjuistheden en opgeklopte verhalen, want dat verkoopt lekker.
op 17-08-2013 geen zomervakantie meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef barca1971 het volgende:
Daar is iedereen het over eens![]()
las net in een pulp blaadje dat Maxim het bij Ruud in Miami zo naar zijn zin had gehad, dat hij na 3 weken vakantie niet terug wilde naar Estelle. Hij heeft zijn vader nadat hij door de douane was huilend opgebeld dat hij niet wilde en Ruud heeft hem terug gehaald. Mmmm zou dat met iets te maken hebben met BJZ verhaal?
Dat is alleen als hij nog op de middelbare school zit. Hoe oud is hij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:23 schreef Paule33 het volgende:
[..]
op 17-08-2013 geen zomervakantie meer.
mijn kind zit in een internationale school.
Nu weten we waar de kinderen van Paule op school zittenquote:
Van wat ik van vinden is hij van 5-7 2001, dus nu 12.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is alleen als hij nog op de middelbare school zit. Hoe oud is hij?
een kind van 8 jaar,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu weten we waar de kinderen van Paule op school zitten
arm joch..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef kvd het volgende:
[..]
Van wat ik van vinden is hij van 5-7 2001, dus nu 12.
Wat moeten we dan met die link van die school?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef Paule33 het volgende:
[..]
een kind van 8 jaar,
Maxim is toch 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |