Het zou zomaar andersom geweest kunnen zijn he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
HahahahahaNou als DIE je al laat vallen.....
Wie zegt dat het waar isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel mij waarom dat zo leuk is dan? Je blijft met je poten van andermans spullen af. Toch?
Gokje: mams.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:13 schreef Ole het volgende:
'Badr heeft enorme hang naar erkenning'
Ontvallend detail is dat Jens niet Estelle Cruijff, de huidige vriendin van Badr de vrouw van Badr's leven noemt, maar iemand anders.
Tsja, omdat ik dat tuig overal voor aanzie. Call me crazy.quote:
Doe ik al 7 jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, omdat ik dat tuig overal voor aanzie. Call me crazy.
Ik weet het muis en jij mag dat.quote:
Dat hadden ze al meteen moeten doen ten tijde van dat achterlijke draaiboekquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou zomaar andersom geweest kunnen zijn he?
Ik vind het helemaal niet leuk en schaterde vanwege de zieligheidquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel mij waarom dat zo leuk is dan? Je blijft met je poten van andermans spullen af. Toch?
Ik ben weer veul te serieus, maar ik vind het gewoon niet kunnen.![]()
Héé dat is de privé.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hadden ze al meteen moeten doen ten tijde van dat achterlijke draaiboek![]()
Goh, dan begrijpen wij elkaar. Da's volgens mij de eerste keer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef APK het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk en schaterde vanwege de zieligheid
Volgens mij is APK een Evert, wel met een andere achternaamquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, dan begrijpen wij elkaar. Da's volgens mij de eerste keer.
Daarnet molesteerde ze nog een flatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben weer veul te serieus, maar ik vind het gewoon niet kunnen.![]()
Dacht meer aan het standaard gezeik tussen stellen die uit elkaar gaan en waar monogamie niet centraal stond. En in het achterhoofd houdend dat Badr niet de verpersoonlijking van de duivel is, hoe graag we ook willenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:39 schreef barca1971 het volgende:
Zaken die het daglicht niet kunnen verdragen?
Dit kan natuurlijk nog 2 kanten op; hij kan er ook spijt van hebben dat hij door zijn slechte adviezen die 2 in zo'n lastig parket heeft gebracht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij werd net door John van den Heuvel geciteerd waarin hij zei dat zijn advies aan Badr en Estelle 'niet de beste move uit zijn carrière was'. En dat hij een les geleerd heeft...
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die in sprookjes geloven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Jappie het volgende:
Dit kan natuurlijk nog 2 kanten op; hij kan er ook spijt van hebben dat hij door zijn slechte adviezen die 2 in zo'n lastig parket heeft gebracht.
Les 1:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij werd net door John van den Heuvel geciteerd waarin hij zei dat zijn advies aan Badr en Estelle 'niet de beste move uit zijn carrière was'. En dat hij een les geleerd heeft...
Want hij heeft heeft hem perfect geholpen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die in sprookjes geloven.![]()
Bedankt. Ik val er nu in. Zap weer naar Pukkelpop. Kijk morgen de herhaling, wil het helemaal zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
Kijken jullie ook Knevel en van den Brink? De biograaf van Badr Hari vertelt over zijn vernietigende boek
Ik kan je verzekeren van nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is APK een Evert, wel met een andere achternaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |