je mag bij de meeste winkels wel even passenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
nog een tip als je eigenlijk geen base of fix wilt. Check of de mc wel in je auto past.
Bij ons paste hij dus niet. Volvo en de gordels zijn te kort. Daar kwamen we dus achter 2 dagen voor mini mee naar huis mocht. Met als gevolg met spoed een easybase moeten kopen.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:01 schreef Mabawa. het volgende:
Ik wilde ook een base, maar vind het toch net iets te duur voor iets wat puur gemak is. Heb gelukkig wel een 5deurs dus zo lastig is het nou ook weer niet om de mc in de auto te zetten gelukkig. Gewoon even extra op de veiligheidsfoutjes letten.
Wij kregen de mc tegelijk met de kinderwagen thuis bezorgd. En ik maar roepen dat we moesten oefenen want ik zag ons al hannessen op het parkeerterrein. Euh ja dat oefenen gebeurde iets later dan ik wilde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
je mag bij de meeste winkels wel even passen
De nieuwe volvo's hebben langere gordels, toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
nog een tip als je eigenlijk geen base of fix wilt. Check of de mc wel in je auto past.
Bij ons paste hij dus niet. Volvo en de gordels zijn te kort. Daar kwamen we dus achter 2 dagen voor mini mee naar huis mocht. Met als gevolg met spoed een easybase moeten kopen.
geen idee zo jong is die van ons niet meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
De nieuwe volvo's hebben langere gordels, toch?
Welk bouwjaar heb je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
geen idee zo jong is die van ons niet meer.
Weer oudere volvo's hebben wel langere gordels de 440 oa
ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben een gloednieuwe, die zijn wel weer langer toch?
Nee, maar vast in de winkel wel. En met een base hoeft een gordel niet toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik weet het echt niet.
geen baby's in de omgeving dat je kunt passen?
met de familyfax/easyfix niet met een easybase welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, maar vast in de winkel wel. En met een base hoeft een gordel niet toch?
Easyfix niet....easyBASE wel. Mocht je dus geen isofix hebben kun je altijd nog voor een easybase kiezen. Easybase is de base vastzetten met gordel (hoeft maar 1 keer dus) en werkt voor de rest als easyfixquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, maar vast in de winkel wel. En met een base hoeft een gordel niet toch?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:35 schreef hilliebillie het volgende:
Tevens nog een meld voor de gene die vond dat een meld om 6 uur niks zou zeggen..
Hier nog rustig hoor vanmorgen lekker gaan zwemmen met J. En nu aan het bijlezen op FOK in m'n luie stoel
En die hebben minder gordellengte nodig..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
met de familyfax/easyfix niet met een easybase wel
Fijn dat je goedgekeurd bent! Jammer dat je nog niet te strippen was. Wanneer gaan ze weer kijken of ze er bij kunnen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef Cwen het volgende:
En, weer terug van de VK... Bloeddruk was helemaal goed, dus dat was fijn! Helaas nog niet stripbaar, wel wat verweking maar ze kon er nog niet bij. Bummer. Nu op de bank met serie en Ben & Jerry's.
Fijn dat je bloeddruk goed is. Jammer dat het strippen niet gelukt is maar er is verweking dus dat is al goed! Wanner moet je weer? Geniet maar lekker van je B&Jquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef Cwen het volgende:
En, weer terug van de VK... Bloeddruk was helemaal goed, dus dat was fijn! Helaas nog niet stripbaar, wel wat verweking maar ze kon er nog niet bij. Bummer. Nu op de bank met serie en Ben & Jerry's.
Ach je steekt er nog wel eens wat van op en ben bij ons nou eenmaal degene die informatie opzoekt over van alles en nog wat. Hoe gaat dat...hoe doen anderen dat...wat staat ons te wachten...waaro zus...waarom zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo'n fanatieke man gezien in zo'n vrouwentopic![]()
![]()
Je bent dapper!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
En dit onderwerp is net zoals met GTST of zo'n domme chickflick, als je er 1 keer middenin zit, dan blijf je het maar kijken.
Vrijdag weer terug en dan proberen ze het nogmaals. Maar goed, je hoeft toch geen ontsluiting te hebben om te beginnen met bevallen? Dat kan toch ook 'gewoon' starten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Fijn dat je goedgekeurd bent! Jammer dat je nog niet te strippen was. Wanneer gaan ze weer kijken of ze er bij kunnen?
Mijn hormonen vinden zo'n actieve man hier echt heel leuk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ach je steekt er nog wel eens wat van op en ben bij ons nou eenmaal degene die informatie opzoekt over van alles en nog wat. Hoe gaat dat...hoe doen anderen dat...wat staat ons te wachten...waaro zus...waarom zo.
Dan maakt het onderwerp nog niet eens zoveel uit! Hahaha
En dit onderwerp is net zoals met GTST of zo'n domme chickflick, als je er 1 keer middenin zit, dan blijf je het maar kijken.
In mijn c30 van 2009 paste de mc prima in de gordels.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben een gloednieuwe, die zijn wel weer langer toch?
Awwwwwquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Fr, wat stom![]()
Cwen hopen dat het vrijdag beter gaat..of het vanzelf gebeurt voor vrijdag
Skips Nina natuurlijk
en..ik moet na deze week nog 7 weken werken..maar ik heb zo geen zin meer (vandaag tenminste he..wat een rukdag)
Oh my, daar zeg je wat! Als Bla met verlof gaat is mijn UD al voorbijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Bla nog 7wk dat is bijna. Als jij met verlof gaat hoop ik mijn baby al bijna te hebben.
Een wiegje voor mabawa weer wat echter allemaal zo hè.
Als ik met verlof ga, is jouw verlof al voorbij!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh my, daar zeg je wat! Als Bla met verlof gaat is mijn UD al voorbij
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ik met verlof ga, is jouw verlof al voorbij!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Noor is vandaag 12 wekenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:46 schreef GotC het volgende:
[..]! Dan is Bob al gewoon 3 maanden! Wtfbbq.
Top!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]De zez is geregeld trouwens
erg vlot, bedankt nog voor het herinneren er aan.
als ik met verlof ga heb jij al gebaardquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik baar nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
als ik met verlof ga heb jij al gebaard
^^ datquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef Cwen het volgende:
Hier wel gedaan Dot, wisten allebei zeker dat we het wilden weten voor zover mogelijk, en waren ook zeker van de consequenties.
Nee, ik wilde het deze keer nog niet weten. Mijn schoonmoeder was erbij en ik wilde niet dat gelijk de hele familie het weet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef DJMomo het volgende:
En weten jullie wat t wordt flowerbox?
Jipster prettig dat er nu een plan van aanpak is!
Ja, vriend zou ook wel zeker zijn over consequenties, maar ik wat minder. En voor de kosten van de test hoef je het volgens mij ook niet te laten. We hebben wel volgende week een echo, dan ben ik 11 weken, zou de VK dan niet al iets kunnen zien als het afwijkend is? Ik denk er vannacht nog wel even overquote:
Wij hebben het dit keer wel gedaan, omdat we het niet eerlijk vonden tegenover Lotte en Noah als er twee zieke kindjes bijkomen. Daarnaast is de zorg voor vier al heftig genoeg...mocht er iets uit zijn gekomen was dat voor ons dit keer een reden tot afbreken geweest. Bij de eerste twee was dat niet het geval, dus toen niet laten testen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:03 schreef Dot. het volgende:
Intake gehad vanochtend, maar het echo apparaat was helaas nog helemaal ingepaktWe krijgen straks de medische variant van de 20 weken echo vanwege scoliose aan beide kanten van de familie, maar of ze dat nu kunnen zien op een echo?... En informatie meegekregen over de combinatietest, maar ik neig toch eigenlijk naar niet nodig. Er zit niks in de familie en we zijn allebei jong en gezond en het is onze eerste. Zijn er hier mensen die het wel hebben gedaan ondanks dat ze niet in een risicogroep zitten?
Jipster, klinkt wel heftig allemaal, maar fijn dat er actie wordt ondernomen!
Leuk dat je eraan denkt! ML vond gesprek wel goed gaan, zaten alleen paar heel vage vragen bij, zoals wat zijn mening is over de NL grondwet en wat het belangrijkste daarvan is, of wat ze zouden kunnen doen als bedrijfsuitje. Heel typisch...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:10 schreef Spewey het volgende:
Oeh Ben & Jerry! Ikwilikwilikwil! Jammer dat het strippen nog niet mogelijk was
maar misschien was dit toucheren wel het laatste zetje en ga je vannacht los!
Ging het gesprek van je man goed?
Iemand anders sturen of eshopping?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef GotC het volgende:
Wat een typische vragen Cwen! Hoe voelde het gesprek voor hem?
Ik zit te balen over de Mama Mazzel dagen van de Prenatal. Eind september, alsof ik dan nog even leuk naar de Prenatal ga in die drukte
Yur offerde zich direct al op: Mooi, dat worden dus papa mazzel dagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Iemand anders sturen of eshopping?
Dan is het pas echt een stomme echo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef DJMomo het volgende:
Oh echt lelie! Hoop zo dat ze bij mij wel wat kunnen zien. Anders zal ik vent horen joh...
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dan is het pas echt een stomme echo.
Oeh, bedankt voor de reminder. Ik ben eind september te vinden in de Prenatal. Mocht je me kwijt zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef GotC het volgende:
Wat een typische vragen Cwen! Hoe voelde het gesprek voor hem?
Ik zit te balen over de Mama Mazzel dagen van de Prenatal. Eind september, alsof ik dan nog even leuk naar de Prenatal ga in die drukte
Ik ga ook mijn man sturen, of naar de babydump voor de laagste prijs garantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur offerde zich direct al op: Mooi, dat worden dus papa mazzel dagen![]()
Pvoesss, ik denk dat dat 'm idd wordt. Via internet bestellen tijdens die MMD schijnt altijd veel geklooi op te leveren met levertijden?
Ja dan ben je echt de laatste die aan de beurt is en de administratie is een ramp.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur offerde zich direct al op: Mooi, dat worden dus papa mazzel dagen![]()
Pvoesss, ik denk dat dat 'm idd wordt. Via internet bestellen tijdens die MMD schijnt altijd veel geklooi op te leveren met levertijden?
Dat is schrikken fr! Gelukkig kon je gelijk terecht in het zkh. Fijn dat je gewoon thuis slaapt, dat is wel het lekkerste lijkt me.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Evewn egopost hoor.
Vriend komt thuis van zijn werk en zegt "zo he wat zie jij er belabberd uit,, Vervolgens kijkt hij nog eens goed ow en je linkerkant van je gezicht is ook helemaal dik.
Mijn reactie ja ik voel mij beroerd maar later ben ik toch maar even in de spiegel gaan kijken en zag het vocht ook. Toch op aandringen van vriend het z-huis gebeld. Moest meteen komen dus nog gauw wat voor Ean in een tas gestopt. Daar aangekomen schoonouders gebeld of ze haar wilde halen en mocht ik eerst gaan plassen.
Wat eitwit in de urine, bloedprikken was een hel 3 plekken verder waren er eindelijk 3 buisjes gevuld. Bloeddruk schommelt wederom heel veel. van 103/84/95/88/88/77/82 enz enz. Dus morgen mag ik terug voor een nieuwe meting en nu lig ik lekker in mijn eigen bedje.
Hey, watdoejenou?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Evewn egopost hoor.
Vriend komt thuis van zijn werk en zegt "zo he wat zie jij er belabberd uit,, Vervolgens kijkt hij nog eens goed ow en je linkerkant van je gezicht is ook helemaal dik.
Mijn reactie ja ik voel mij beroerd maar later ben ik toch maar even in de spiegel gaan kijken en zag het vocht ook. Toch op aandringen van vriend het z-huis gebeld. Moest meteen komen dus nog gauw wat voor Ean in een tas gestopt. Daar aangekomen schoonouders gebeld of ze haar wilde halen en mocht ik eerst gaan plassen.
Wat eitwit in de urine, bloedprikken was een hel 3 plekken verder waren er eindelijk 3 buisjes gevuld. Bloeddruk schommelt wederom heel veel. van 103/84/95/88/88/77/82 enz enz. Dus morgen mag ik terug voor een nieuwe meting en nu lig ik lekker in mijn eigen bedje.
Oh FR, wat klote!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Evewn egopost hoor.
De kinderstoel hebben we niet direct nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ah die prenetal dagen, daar durfde ik niet meer op te wachten
ah, daar heb je gelijk in! wipstoeltje etc moeten we nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De kinderstoel hebben we niet direct nodig![]()
Fr wat een schrik![]()
Hel op aarde, als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef Sleehakschoen het volgende:
En die Prenatal dagen, is dat de moeite waard? Wil ik daar heen?
ja, ik ben er drie keer geweest ofzo. Voor een kadootje. Redelijke pokkezaak iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef Burdie het volgende:
FR!Dat is even schrikken! Wel weer lekker in je eigen bedje. Morgen dus weer terug? Ik duim voor je dat het muntje de goede kant op valt
.
[..]
Hel op aarde, als je het mij vraagtMaar dat is eigenlijk mijn algemene mening over Prénatal
Ik ook... ik liep daar samen met mijn man: "hee kijk dit badje! Oh, die heb ik op internet een tientje goedkoper gezien". "Hee, leuke positiejeans! Euh... niet voor ¤80quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind de prenatal redelijk duur.
Is ook, maar 20% korting op iets wat duur is, is toch de moeite.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind de prenatal redelijk duur.
Blegh!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:34 schreef GotC het volgende:
Succes hill!
Hier een butnacht. Maar! Vanavond weer een poging om goed te kunnen slapen
Hier ook hopelijk vannacht beter. Maar de slechte zijn er vaker als de goedequote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:34 schreef GotC het volgende:
Succes hill!
Hier een butnacht. Maar! Vanavond weer een poging om goed te kunnen slapen
Ja, de positieve insteek is een wanhopige poging, vrees ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook hopelijk vannacht beter. Maar de slechte zijn er vaker als de goede
hill suc6!
Leuk!quote:
Awquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Hillie succes bij de vk
@wup bloed was goed.
Om 10:45 mag ik mij weer melden. Heb redelijk geslapen wel suf gedroomd over voetbalkaartjes. Om 05:30 was ik klaar wakker en ik voelde even geen misselijkheid wat een hemels gevoel is dat zeg. En net om het moment dat ik dacht of alles wel oké was met 2.0 voelde ik een draaitje.
Ja, dat weet ik. Wat een rotbeslissing is ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:24 schreef Limone het volgende:
Tis niet alleen down waarop gecontroleerd wordt, hè? Er wordt ook gecontroleerd op Patausyndroom en Edwardssyndroom, twee syndromen die een stuk lastiger met het leven te verenigen zijn.
...en dat er een grotere kans is dat een kindje met een van die twee syndromen later tijdens de zwangerschap komt te overlijden. Dan had ik dat liever eerder geweten en daar op geanticipeerd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:35 schreef Cwen het volgende:
Goedemorgen! Ook hier nog niets, wel heel lekker geslapen dus dat was ook fijn!
Dot, tja, voor ons was voor die laatste 2 de keuze makkelijk: in dat geval juist zo snel mogelijk afbreken, want het kindje heeft toch geen toekomst. Kan me voorstellen dat je bij Down twijfelt (al had ik dat zelf niet, net als Limone).
Ik ga het er denk ik nog even over hebben bij mijn volgende afspraak met de VK aanstaande maandag. Beetje sparren helpt bij mij altijd wel bij moeilijke beslissingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:14 schreef Limone het volgende:
[..]
...en dat er een grotere kans is dat een kindje met een van die twee syndromen later tijdens de zwangerschap komt te overlijden. Dan had ik dat liever eerder geweten en daar op geanticipeerd.
Ik ben nu echt een stuk moeier dan in het eerste trimester en ik weet nog niet of ik al over het hoogtepunt heen ben
Kan geen kwaad en is zeker een goed idee! Verwacht alleen geen sloten melk. Vaak is het een paar druppels per kolfbeurt en hoop je een ml of 10-30 in voorraad te hebben. De productie komt pas op gang na geboorte van de placenta. Hoezo sowieso een keizersnede?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:32 schreef Jipster het volgende:
Nikki wat vervelend steeds![]()
Een vraag, en misschien hebben WupWup en/of Mignonne wel tips of ervaring, weten jullie iets over voor de bevalling al gaan kolven? Kan dat kwaad? Ik las ergens dat sommigen denk t de bevalling opwekt? Ik krijg sowieso een ks, en nu met diabetes en insuline spuiten is kans aardig aanwezig baby bijgevoed moet worden na de geboorte. Vorige ks kwam bv ook langzaam opgang en had ik geen andere keus dan laten bijvoeden met kv maar zou nu het liefst al bv hebben zodat dat gebruikt kan worden.. Is dat een optie?
Op babybalance.nl wordt in een minute movie heel duidelijk uitgelegd hoe je met de hand kan kolven want die paar druppels die je er nu uitkrijgt, zitten anders in de slang van je kolfapparaat (als je elektrisch kolft) en opvangen op een theelepel. Ik begin dit weekend met druppels hamsteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:44 schreef Jipster het volgende:
Ah dat wist ik niet dat pas na de geboorte van placenta! Maar wanneer zou je het moeten proberen te kolven? Ik ben nu bijna 33 wk. En hoe vaak?
Ks gezien vorige keer de complicaties bij zwangerschap, de eerdere ks gehad, placenta ligt vrij laag en nu groot kind door suiker en alles bij elkaar lijkt ks minst risicovol.
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:56 schreef Sleehakschoen het volgende:
Zijn er mensen die al vroeg last hebben / hadden van vergeetachtigheid, of dat je slordiger wordt in dingen? Ik merk het nu al, en op zich is dat niet zo'n probleem, maar op mijn werk wel. Ik probeer scherp te blijven maar soms mis ik dingen toch, om dan vervolgens lichtelijk uitgehoond te worden door collega's. Ik vind dat echt extreem kut, want ik voel me erg dom daardoor, ik weet wel dat het een oorzaak heeft maar die weet natuurlijk niemand anders, en ik wil niet elke pauze zitten huilen op de wc
Heeft iemand tips om daar mee om te gaan?
Ik kan het ze niet echt kwalijk nemen, we zitten in een meeting om dingen te bespreken en ik ben het tien minuten later alweer vergeten. Ik zou ook lachen als het een ander overkwam.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
HerkenbaarAl is het bij mij voornamelijk dat ik niet op woorden kan komen en dan zo middenin een zin belachelijk ga stamelen en dan is het punt dat ik wilde maken ineens niet meer zo sterk
En ik vergeet idd dingen die ik moet doen maar niet opschrijf.
Werken met lijstjes en overal aantekeningen van maken zodat je alles op kunt zoeken?
En wat een lompe collega's heb je
ik probeer mezelf te troosten met de gedachte dat ik over een week of zes, als zoiets gebeurt, kan zeggen: ja maar ik ben ook ZWANGER, potvolkoffie!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Herkenbaar ook hier, het word wel minder maar helemaal weg is het niet.
Misschien helpt het wel als je wat steekwoorden meeschrijft tijdens een meeting, dan kan je altijd even snel terugkijken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ik kan het ze niet echt kwalijk nemen, we zitten in een meeting om dingen te bespreken en ik ben het tien minuten later alweer vergeten. Ik zou ook lachen als het een ander overkwam.
Het ergste vind ik nog wel dat ik dan acuut moet huilen en dan ook nog eens dikke tranen zit weg te slikken in zo'n meeting
jup, en dat juist op het punt dat er hier een paar enorme nieuwe projecten op stapel liggen en er eigenlijk voor zestig uur per week werk ligt. Wat een toestand.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Misschien helpt het wel als je wat steekwoorden meeschrijft tijdens een meeting, dan kan je altijd even snel terugkijken?
Wat ik ook vervelend vind is dat er echt niks uit mn handen komt, behalve de meest hersenloze dingen (zipjes downloaden en uitpakken as we speak). Ik heb gewoon geen motivatie behalve de dag doorkomen zodat ik weer op de bank kan gaan hangen
Same herequote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Misschien helpt het wel als je wat steekwoorden meeschrijft tijdens een meeting, dan kan je altijd even snel terugkijken?
Wat ik ook vervelend vind is dat er echt niks uit mn handen komt, behalve de meest hersenloze dingen (zipjes downloaden en uitpakken as we speak). Ik heb gewoon geen motivatie behalve de dag doorkomen zodat ik weer op de bank kan gaan hangen
Zwangerschapskaart spelen ftw!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw, stom hoor shs!
Maar wel herkenbaar hoor. Ik kreeg een tijd terug waar klanten bij stonden een vraag over iets en kon er echt geen antwoord op geven terwijl dat wel zo zou moeten zijn..voelde me ook echt heel dom. Zeker omdat ze met met 4 man heel simpel aan bleven kijkenDus toen heb ik heel beledigd geroepen ja ik ben zwanger hoor
Heel handig, maar ik heb er een hekel aan als iemand het bij mij doet...quote:
Oh herkenbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heel handig, maar ik heb er een hekel aan als iemand het bij mij doet...mijn zus ofzo, dan vergeet ik wat en zegt ze: Sja, zwanger he. Nou! Ik ben zwanger, niet imbiciel
![]()
.
Mijn man laat me ook niks meer tillenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh herkenbaar'Ik ben zwanger, niet gehandicapt!'
Mag potverdorie niet eens meer een 2 ltr pak melk tillen
Mijn vriend neemt me ook idd alles uit handen qua tasjes e.d. en ik mag niet eens meer opstaan om drinken te pakkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh herkenbaar'Ik ben zwanger, niet gehandicapt!'
Mag potverdorie niet eens meer een 2 ltr pak melk tillen
Ik mag dat sinds deze week ook niet meer, opstaan om drinken te pakkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn man laat me ook niks meer tillen.
Maar hij laat me wel drinken etc. brengen als we 's avonds lekker op de bank zitten. Ik snap best dat hij dan ook moe is, maar hee ik ben wel zwanger he
in je fietstas, dan zeul je er toch zelf niet mee? Maar je man zou ze wel tillen als ie er bij was, toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogen julie dat echt nietIk zal net nog op mijn fietsje met 4 flessen sinas en meer zware dingen in mijn fietstassen. Zo lang het gaat probeer ik dat te blijven doen. Normaal zou mijn man het doen. Dat gaat niet en ik heb geen zin om daar mijn ouders weer voor te moeten inschakelen
Nop, mag geen 2 ltr melk 500 meter van de supermarkt naar huis tillen. Doe het wel, maar hij heeft het liever niet. Dus het is geen kwestie van onwil van mijn kant.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogen julie dat echt nietIk zal net nog op mijn fietsje met 4 flessen sinas en meer zware dingen in mijn fietstassen. Zo lang het gaat probeer ik dat te blijven doen. Normaal zou mijn man het doen. Dat gaat niet en ik heb geen zin om daar mijn ouders weer voor te moeten inschakelen
Wat een onzin, dat kun je als vrouw toch zelf veel beter aangeven of je zoiets nog ziet zitten of niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Nop, mag geen 2 ltr melk 500 meter van de supermarkt naar huis tillen. Doe het wel, maar hij heeft het liever niet. Dus het is geen kwestie van onwil van mijn kant.
Nja, dat kan je wel vinden, maar ik vrees dat ik in de categorie 'eigenwijs en zichzelf voorbijlopend' hoor. Tegen de tijd dat ik aangeef dat het teveel is, ben ik al ruim mezelf voorbij en dat weet hij ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat kun je als vrouw toch zelf veel beter aangeven of je zoiets nog ziet zitten of niet?
Ik ga echt niet alles bij mijn vriendin uit handen nemen hoor. Ik heb gezegd dat als ze iets niet meer kan doen, of iets niet meer ziet zitten, dat ze het maar moet aangeven en dan doe ik het voor haar.
Ik ga haar niet behandelen als een invalideZe is nu 31 wk en werkt nog steeds fulltime. Superknap van haar
Dat deed ik al nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
in je fietstas, dan zeul je er toch zelf niet mee? Maar je man zou ze wel tillen als ie er bij was, toch?
Ik mag alleen geen kattenstront opruimen van mijn man nu. Vind ik helemaal niet erg![]()
mijn beste vriendin heeft zwanger:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat deed ik al niet
Maar wij moeten nog de hele eerste verdieping in orde krijgen voor de baby er is (lees: alle muren moeten kaal of bedekt met gipsplaten, plafonds eruit en opnieuw erin, een kamer klaar maken zodat het badkamer kan worden, alles laten stucen) en daar 'mag' ik dus ook niks bij helpen, denk niet dat hij dat vol gaat houden om me daar volledig bij weg te houden
Daaromquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
mijn beste vriendin heeft zwanger:
- d'r hele zolder geïsoleerd
- vloeren gelegd
- een keuken geplaatst
- geplint
en d'r hele inboedel oververhuisd.
Dus het kàn echt wel, in veel gevallen
gewoon rustig aan en luisteren naar je lichaam. Wat niet gaat, gaat niet, en de rest is mooi meegenomenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:58 schreef Dot. het volgende:
[..]
DaaromEn als het dan echt nodig is omdat we het niet halen gaat er maar even wat geld tegenaan en laten we het doen hoor...
Wowquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gotc ik begrijp je hoor. Ik zit hetzelfde in elkaar, of nog erger. Ik ben vorige keer pas echt met verlof gegaan toen ik bevallen was. 's Avonds om 11 uur begonnen mijn weeen en ik heb die dag nog tot 13:00 uur gewerkt. Ik was toen 40+2 zwanger.Ik heb wel vanaf 36 weken zwanger rustiger aan gewerkt, denk zo'n 30 uur per week, maargoed. Ik kon echt niet in mijn eentje thuis zitten, ben ik het type niet voor. Officieel was ik ook niet meer aan het werk hoor, ik mocht niet meer inklokken enzo, maar officieus dus wel.
ik vindt het alleen maar lief en ben soms heel blij dat er iemand is die zegt dat ik beter iets niet kan doen en het ook voor me doet danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat kun je als vrouw toch zelf veel beter aangeven of je zoiets nog ziet zitten of niet?
Ik ga echt niet alles bij mijn vriendin uit handen nemen hoor. Ik heb gezegd dat als ze iets niet meer kan doen, of iets niet meer ziet zitten, dat ze het maar moet aangeven en dan doe ik het voor haar.
Ik ga haar niet behandelen als een invalideZe is nu 31 wk en werkt nog steeds fulltime. Superknap van haar, zeker omdat ze geen kantoorbaan heeft
Die nacht om 3:24 uurquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef GotC het volgende:
[..]
WowJa thuis zitten duimen draaien is ook niet alles he? Hoe laat was je dochter geboren?
Ik kijk nu wel echt uit naar m'n verlof (zoals ik al zo subtiel hier neergooi continu), maar meer zodat ik me misschien eindelijk eens ga focussen op Bob en m'n vriend ipv op m'n werk.
Dat dus, al begin ik wel te merken dat alles wat zwaarder gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:00 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
gewoon rustig aan en luisteren naar je lichaam. Wat niet gaat, gaat niet, en de rest is mooi meegenomen
Poehquote:
Met 35 weken is dat ook wel geoorloofdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus, al begin ik wel te merken dat alles wat zwaarder gaat.
Damn!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gotc ik begrijp je hoor. Ik zit hetzelfde in elkaar, of nog erger. Ik ben vorige keer pas echt met verlof gegaan toen ik bevallen was. 's Avonds om 11 uur begonnen mijn weeen en ik heb die dag nog tot 13:00 uur gewerkt. Ik was toen 40+2 zwanger.Ik heb wel vanaf 36 weken zwanger rustiger aan gewerkt, denk zo'n 30 uur per week, maargoed. Ik kon echt niet in mijn eentje thuis zitten, ben ik het type niet voor. Officieel was ik ook niet meer aan het werk hoor, ik mocht niet meer inklokken enzo, maar officieus dus wel.
Dat mag ook wel meid. Ik moet zeggen, ik bewonder het wel hoor, hoe je het allemaal doet incl de situatie met je man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus, al begin ik wel te merken dat alles wat zwaarder gaat.
Tnxquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat mag ook wel meid. Ik moet zeggen, ik bewonder het wel hoor, hoe je het allemaal doet incl de situatie met je man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:52 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh, en vriend heeft gisteren het complete kamertje in elkaar gezet! Want dat was mannenwerk.
FOTO'S!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:52 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh, en vriend heeft gisteren het complete kamertje in elkaar gezet! Want dat was mannenwerk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Hihi, hier doet vriend ook redelijk wat dingen voor me. Maar dat heeft ook voornamelijk met die diastase te maken. Vannacht is 'ie trouwens helemaal doorgescheurd toen ik me in bed omdraaide.![]()
Maar, wel 24 weken vandaag!
ik ging googlen op diastase en ik keek wel even zo:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Hihi, hier doet vriend ook redelijk wat dingen voor me. Maar dat heeft ook voornamelijk met die diastase te maken. Vannacht is 'ie trouwens helemaal doorgescheurd toen ik me in bed omdraaide.![]()
Maar, wel 24 weken vandaag!
Das niet leuk! Ik hoop voor je dat het meevalt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Burdie het volgende:
Oh voor wie mijn buikpijn-verhaal nog kan herinneren... de VK zei dat het klonk als beginnende problemen met mijn bekkenbodemspieren. Als het de volgende keer niet beter is, wordt ik doorverwezen naar een bekkenbodemfysio, oh the joy
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht voelde het wel even raar ja. Beetje pijnlijk, maar niet heel erg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik ging googlen op diastase en ik keek wel even zo:
Er gaat een wereld voor me open hier maar lang niet alles is fijn om te weten![]()
Komt dat goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik overleef het wel, alleen rustig aan doen en zo weinig mogelijk belasten.
--
Burdie, heeft zoiets nu al effect?![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:12 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vannacht voelde het wel even raar ja. Beetje pijnlijk, maar niet heel erg.
Het zou weer over moeten kunnen gaan, maar de mijne is nu wel zo groot dat ik toch maar even met de VK ga overleggen bij m'n volgende afspraak.
Voor de visueel ingestelde mensen trouwens: zo dus:Hopelijk valt de schade mee idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik overleef het wel, alleen rustig aan doen en zo weinig mogelijk belasten.
--
Burdie, heeft zoiets nu al effect?
Tevens interessant om te zien dat het formaat van de tepel direct gelieerd is aan de stand van de buikspieren![]()
vervelend dat je moet blijven, hopelijk trekt het bijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij melden vanuit het z-huisbloeddruk te hoog maar bloed en urine goed
dus nu een nachtje ter observatie
Ik vond het meevallen. Liever aanpakken dan met 20 weken in de kreukels liggen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Burdie het volgende:
Oh voor wie mijn buikpijn-verhaal nog kan herinneren... de VK zei dat het klonk als beginnende problemen met mijn bekkenbodemspieren. Als het de volgende keer niet beter is, wordt ik doorverwezen naar een bekkenbodemfysio, oh the joy
.
Daar heb je een puntje, hoewel ik pas op z'n vroegst met 19 weken wordt doorgestuurdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:18 schreef Cwen het volgende:
Ik vond het meevallen. Liever aanpakken dan met 20 weken in de kreukels liggen!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP jij ook al een lijstje met kwaaltjes. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt. Dat kan wel toch? Net als bij normale ischias.
FR dat is balen. Maar wel goed dat het even in de gaten gehouden wordt. Nu hopen dat je bloeddruk zich rustig houdt.
Mijn man heeft vandaag 2 pakjes gekocht voor de babies. Om te vieren dat we op 10 weken zitten.Dat weet ik eigenlijk niet, omdat deze onder invloed van hormonen ontstaat. Ik hoop het zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat onwijs zuur voor je schoonzus zeg.. Hoe ver is ze? Ik duim mee dat t gewoon op de goede plek zit!
Skips en Mabawa, ik ga t toch nog een keer zeggen: op t gemakje en goed op julliezelf passen! Wat niet kan, dat kan niet. (Mooi he, A adviseren en zelf B doen, haha..)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Dat hoop ik ook. Verdrietig is het sowieso, maar ik hoop dat dat extra leed ze bespaard blijft. Dat gun je niemandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ze zou al bijna 7 weken moeten zijn. Op een echo had er dus ook echt wel iets te zien moeten zijn. Het zit dus sowieso niet goed, bijna 3 weken geleden testte ze positief, dus ze is ook niet een heel stuk minder ver dan ze zelf denkt. Ik hoop dat het 'gewoon' een vroege mk is en niet ook nog eens de bbz erbij. Morgen weten ze meer, dus het wordt een spannende dag voor ze. Ik vind het echt sneu voor ze. Zeker nu ze telkens met mij geconfonteerd worden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Even over naar wat leuks. Ik zocht een leuke manier om onze zwangerschap aan te kondigen op FB en liep tegen een foto van schoenen aan. Toen heb ik zelf de foto uit de spoiler gemaakt. Ik weet nog niet of ik helemaal tevreden ben, maar het is weer eens wat anders dan een echofoto neerplempen.Ik vind t leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf heb ik gisteravond wel de echo neergeplempd haha. Eerst op het werk verteld (heb m'n baas nog nooit zo zien schrikken; die vreest waarschijnlijk voor z'n ambitieuze carrieretijger) en savonds het maar helemaal los gegooid. Heel veel leuke reacties gehad!Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Alleen met hier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef DJMomo het volgende:
Ps Nikki, ik weet niet met wie je allemaal dat photo Bucket account deelt, maar je kunt dan diorscrollen naar de schoenen foto he?
Sleehakschoenen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef Sleehakschoen het volgende:
Leuke foto nikki! Beter dan een echo idd. Ik zou alleen wat leukere damesschoentjes plaatsen
Sneu van je schoonzus
Ja, overweldigend! Ik heb wel 180 likes en 90 reacties gehad via fb, plus nog whatsappjes en belletjes en op het werk is iedereen ook superenthousiast! Mijn baas, Tsja, ik geloof dat het nog even moest landen. De eerste respons was 'wanneer ga je dan met verlof?' Inclusief verschrikt gezicht. Hij heeft zich niet negatief uitgelaten maar de lach was er 1 als van een boer met kiespijn. Komt vast wel goed en anders kan ik er toch niet meer van makenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Mabawa. het volgende:
Leuke idee Nikki!
Ik heb geen foto neergezet maar een leuke tekst
Leuk he al die reacties Kim! Verder wel een positieve reactie van je baas?
Hij vindt t nogal onzin, deze pretecho.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Sleehakschoen het volgende:
Momo, waarom heeft je man zo veel moeite met meegaan naar een echo
tsss, is toch altijd leuk, babyspieken! Rare manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hij vindt t nogal onzin, deze pretecho.
Toen ie vroeg of ie mee moest, had ik als wedervraag of ie het dan wel al wilde weten. Neuh, dan wacht ie wel tot volgende week of de volgende dag (zg voor de Seo.... Maar die is pás over drie weken!)
Komt vast wel goed ja, hij is gewoon bang je kwijt te rakenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja, overweldigend! Ik heb wel 180 likes en 90 reacties gehad via fb, plus nog whatsappjes en belletjes en op het werk is iedereen ook superenthousiast! Mijn baas, Tsja, ik geloof dat het nog even moest landen. De eerste respons was 'wanneer ga je dan met verlof?' Inclusief verschrikt gezicht. Hij heeft zich niet negatief uitgelaten maar de lach was er 1 als van een boer met kiespijn. Komt vast wel goed en anders kan ik er toch niet meer van maken
Mijn idee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
tsss, is toch altijd leuk, babyspieken! Rare man
hehehe ik ben het met je man eensquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hij vindt t nogal onzin, deze pretecho.
Toen ie vroeg of ie mee moest, had ik als wedervraag of ie het dan wel al wilde weten. Neuh, dan wacht ie wel tot volgende week of de volgende dag (zg voor de Seo.... Maar die is pás over drie weken!)
Ha, daar is Sullquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:52 schreef Sull het volgende:
Meld, zonder baby in de buik.
Onze dochter is gistermiddag na een korte, maar droom (stuit) bevalling geboren.
Haar naam is L.i>e.k>e J>ul.ie.t.te., 3155 gram. Ons meisje heeft even een moeilijke start gehad, maar nu maken moeder en dochter het goed. En zijn alweer 24 uur thuis.
Hilz, Gefeliciteerd met jullie zoon!
Dit is ook tof!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:52 schreef Burdie het volgende:
Oja, pretecho. Daar moet ik nog voor bellen.Nikki doen, met die schoentjes, erg leuk
.
Op FB heb ik een buikfoto geplaatst, waarbij ik een plaatje omhoog houd met het star trek logo erop en de tekst: "the next generation, expected februari '14"![]()
.
Weet je dat die echo eigenlijk helemaal niet stom is? Maar heel erg fantastischgeweldigleukgaaf? Ik hou alleen nog heel even voor me wat het is, want eerst familie enzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef DJMomo het volgende:
Precies cwen!
Dus, is wup al terug?
En waar blijft sull?
Ik ga even douchen, heb ik daarna weer CCS levens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |