Tnxquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat mag ook wel meid. Ik moet zeggen, ik bewonder het wel hoor, hoe je het allemaal doet incl de situatie met je man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:52 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh, en vriend heeft gisteren het complete kamertje in elkaar gezet! Want dat was mannenwerk.
FOTO'S!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:52 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh, en vriend heeft gisteren het complete kamertje in elkaar gezet! Want dat was mannenwerk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Hihi, hier doet vriend ook redelijk wat dingen voor me. Maar dat heeft ook voornamelijk met die diastase te maken. Vannacht is 'ie trouwens helemaal doorgescheurd toen ik me in bed omdraaide.![]()
Maar, wel 24 weken vandaag!
ik ging googlen op diastase en ik keek wel even zo:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Hihi, hier doet vriend ook redelijk wat dingen voor me. Maar dat heeft ook voornamelijk met die diastase te maken. Vannacht is 'ie trouwens helemaal doorgescheurd toen ik me in bed omdraaide.![]()
Maar, wel 24 weken vandaag!
Das niet leuk! Ik hoop voor je dat het meevalt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Burdie het volgende:
Oh voor wie mijn buikpijn-verhaal nog kan herinneren... de VK zei dat het klonk als beginnende problemen met mijn bekkenbodemspieren. Als het de volgende keer niet beter is, wordt ik doorverwezen naar een bekkenbodemfysio, oh the joy
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht voelde het wel even raar ja. Beetje pijnlijk, maar niet heel erg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik ging googlen op diastase en ik keek wel even zo:
Er gaat een wereld voor me open hier maar lang niet alles is fijn om te weten![]()
Komt dat goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik overleef het wel, alleen rustig aan doen en zo weinig mogelijk belasten.
--
Burdie, heeft zoiets nu al effect?![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:12 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vannacht voelde het wel even raar ja. Beetje pijnlijk, maar niet heel erg.
Het zou weer over moeten kunnen gaan, maar de mijne is nu wel zo groot dat ik toch maar even met de VK ga overleggen bij m'n volgende afspraak.
Voor de visueel ingestelde mensen trouwens: zo dus:Hopelijk valt de schade mee idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik overleef het wel, alleen rustig aan doen en zo weinig mogelijk belasten.
--
Burdie, heeft zoiets nu al effect?
Tevens interessant om te zien dat het formaat van de tepel direct gelieerd is aan de stand van de buikspieren![]()
vervelend dat je moet blijven, hopelijk trekt het bijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij melden vanuit het z-huisbloeddruk te hoog maar bloed en urine goed
dus nu een nachtje ter observatie
Ik vond het meevallen. Liever aanpakken dan met 20 weken in de kreukels liggen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Burdie het volgende:
Oh voor wie mijn buikpijn-verhaal nog kan herinneren... de VK zei dat het klonk als beginnende problemen met mijn bekkenbodemspieren. Als het de volgende keer niet beter is, wordt ik doorverwezen naar een bekkenbodemfysio, oh the joy
.
Daar heb je een puntje, hoewel ik pas op z'n vroegst met 19 weken wordt doorgestuurdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:18 schreef Cwen het volgende:
Ik vond het meevallen. Liever aanpakken dan met 20 weken in de kreukels liggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |