gewoon rustig aan en luisteren naar je lichaam. Wat niet gaat, gaat niet, en de rest is mooi meegenomenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:58 schreef Dot. het volgende:
[..]
DaaromEn als het dan echt nodig is omdat we het niet halen gaat er maar even wat geld tegenaan en laten we het doen hoor...
Wowquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gotc ik begrijp je hoor. Ik zit hetzelfde in elkaar, of nog erger. Ik ben vorige keer pas echt met verlof gegaan toen ik bevallen was. 's Avonds om 11 uur begonnen mijn weeen en ik heb die dag nog tot 13:00 uur gewerkt. Ik was toen 40+2 zwanger.Ik heb wel vanaf 36 weken zwanger rustiger aan gewerkt, denk zo'n 30 uur per week, maargoed. Ik kon echt niet in mijn eentje thuis zitten, ben ik het type niet voor. Officieel was ik ook niet meer aan het werk hoor, ik mocht niet meer inklokken enzo, maar officieus dus wel.
ik vindt het alleen maar lief en ben soms heel blij dat er iemand is die zegt dat ik beter iets niet kan doen en het ook voor me doet danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat kun je als vrouw toch zelf veel beter aangeven of je zoiets nog ziet zitten of niet?
Ik ga echt niet alles bij mijn vriendin uit handen nemen hoor. Ik heb gezegd dat als ze iets niet meer kan doen, of iets niet meer ziet zitten, dat ze het maar moet aangeven en dan doe ik het voor haar.
Ik ga haar niet behandelen als een invalideZe is nu 31 wk en werkt nog steeds fulltime. Superknap van haar, zeker omdat ze geen kantoorbaan heeft
Die nacht om 3:24 uurquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef GotC het volgende:
[..]
WowJa thuis zitten duimen draaien is ook niet alles he? Hoe laat was je dochter geboren?
Ik kijk nu wel echt uit naar m'n verlof (zoals ik al zo subtiel hier neergooi continu), maar meer zodat ik me misschien eindelijk eens ga focussen op Bob en m'n vriend ipv op m'n werk.
Dat dus, al begin ik wel te merken dat alles wat zwaarder gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:00 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
gewoon rustig aan en luisteren naar je lichaam. Wat niet gaat, gaat niet, en de rest is mooi meegenomen
Poehquote:
Met 35 weken is dat ook wel geoorloofdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus, al begin ik wel te merken dat alles wat zwaarder gaat.
Damn!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gotc ik begrijp je hoor. Ik zit hetzelfde in elkaar, of nog erger. Ik ben vorige keer pas echt met verlof gegaan toen ik bevallen was. 's Avonds om 11 uur begonnen mijn weeen en ik heb die dag nog tot 13:00 uur gewerkt. Ik was toen 40+2 zwanger.Ik heb wel vanaf 36 weken zwanger rustiger aan gewerkt, denk zo'n 30 uur per week, maargoed. Ik kon echt niet in mijn eentje thuis zitten, ben ik het type niet voor. Officieel was ik ook niet meer aan het werk hoor, ik mocht niet meer inklokken enzo, maar officieus dus wel.
Dat mag ook wel meid. Ik moet zeggen, ik bewonder het wel hoor, hoe je het allemaal doet incl de situatie met je man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus, al begin ik wel te merken dat alles wat zwaarder gaat.
Tnxquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat mag ook wel meid. Ik moet zeggen, ik bewonder het wel hoor, hoe je het allemaal doet incl de situatie met je man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:52 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh, en vriend heeft gisteren het complete kamertje in elkaar gezet! Want dat was mannenwerk.
FOTO'S!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:52 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh, en vriend heeft gisteren het complete kamertje in elkaar gezet! Want dat was mannenwerk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Hihi, hier doet vriend ook redelijk wat dingen voor me. Maar dat heeft ook voornamelijk met die diastase te maken. Vannacht is 'ie trouwens helemaal doorgescheurd toen ik me in bed omdraaide.![]()
Maar, wel 24 weken vandaag!
ik ging googlen op diastase en ik keek wel even zo:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Hihi, hier doet vriend ook redelijk wat dingen voor me. Maar dat heeft ook voornamelijk met die diastase te maken. Vannacht is 'ie trouwens helemaal doorgescheurd toen ik me in bed omdraaide.![]()
Maar, wel 24 weken vandaag!
Das niet leuk! Ik hoop voor je dat het meevalt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Burdie het volgende:
Oh voor wie mijn buikpijn-verhaal nog kan herinneren... de VK zei dat het klonk als beginnende problemen met mijn bekkenbodemspieren. Als het de volgende keer niet beter is, wordt ik doorverwezen naar een bekkenbodemfysio, oh the joy
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht voelde het wel even raar ja. Beetje pijnlijk, maar niet heel erg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik ging googlen op diastase en ik keek wel even zo:
Er gaat een wereld voor me open hier maar lang niet alles is fijn om te weten![]()
Komt dat goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik overleef het wel, alleen rustig aan doen en zo weinig mogelijk belasten.
--
Burdie, heeft zoiets nu al effect?![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:12 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vannacht voelde het wel even raar ja. Beetje pijnlijk, maar niet heel erg.
Het zou weer over moeten kunnen gaan, maar de mijne is nu wel zo groot dat ik toch maar even met de VK ga overleggen bij m'n volgende afspraak.
Voor de visueel ingestelde mensen trouwens: zo dus:Hopelijk valt de schade mee idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik overleef het wel, alleen rustig aan doen en zo weinig mogelijk belasten.
--
Burdie, heeft zoiets nu al effect?
Tevens interessant om te zien dat het formaat van de tepel direct gelieerd is aan de stand van de buikspieren![]()
vervelend dat je moet blijven, hopelijk trekt het bijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij melden vanuit het z-huisbloeddruk te hoog maar bloed en urine goed
dus nu een nachtje ter observatie
Ik vond het meevallen. Liever aanpakken dan met 20 weken in de kreukels liggen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Burdie het volgende:
Oh voor wie mijn buikpijn-verhaal nog kan herinneren... de VK zei dat het klonk als beginnende problemen met mijn bekkenbodemspieren. Als het de volgende keer niet beter is, wordt ik doorverwezen naar een bekkenbodemfysio, oh the joy
.
Daar heb je een puntje, hoewel ik pas op z'n vroegst met 19 weken wordt doorgestuurdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:18 schreef Cwen het volgende:
Ik vond het meevallen. Liever aanpakken dan met 20 weken in de kreukels liggen!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP jij ook al een lijstje met kwaaltjes. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt. Dat kan wel toch? Net als bij normale ischias.
FR dat is balen. Maar wel goed dat het even in de gaten gehouden wordt. Nu hopen dat je bloeddruk zich rustig houdt.
Mijn man heeft vandaag 2 pakjes gekocht voor de babies. Om te vieren dat we op 10 weken zitten.Dat weet ik eigenlijk niet, omdat deze onder invloed van hormonen ontstaat. Ik hoop het zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat onwijs zuur voor je schoonzus zeg.. Hoe ver is ze? Ik duim mee dat t gewoon op de goede plek zit!
Skips en Mabawa, ik ga t toch nog een keer zeggen: op t gemakje en goed op julliezelf passen! Wat niet kan, dat kan niet. (Mooi he, A adviseren en zelf B doen, haha..)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Dat hoop ik ook. Verdrietig is het sowieso, maar ik hoop dat dat extra leed ze bespaard blijft. Dat gun je niemandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ze zou al bijna 7 weken moeten zijn. Op een echo had er dus ook echt wel iets te zien moeten zijn. Het zit dus sowieso niet goed, bijna 3 weken geleden testte ze positief, dus ze is ook niet een heel stuk minder ver dan ze zelf denkt. Ik hoop dat het 'gewoon' een vroege mk is en niet ook nog eens de bbz erbij. Morgen weten ze meer, dus het wordt een spannende dag voor ze. Ik vind het echt sneu voor ze. Zeker nu ze telkens met mij geconfonteerd worden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Even over naar wat leuks. Ik zocht een leuke manier om onze zwangerschap aan te kondigen op FB en liep tegen een foto van schoenen aan. Toen heb ik zelf de foto uit de spoiler gemaakt. Ik weet nog niet of ik helemaal tevreden ben, maar het is weer eens wat anders dan een echofoto neerplempen.Ik vind t leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf heb ik gisteravond wel de echo neergeplempd haha. Eerst op het werk verteld (heb m'n baas nog nooit zo zien schrikken; die vreest waarschijnlijk voor z'n ambitieuze carrieretijger) en savonds het maar helemaal los gegooid. Heel veel leuke reacties gehad!Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Alleen met hier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef DJMomo het volgende:
Ps Nikki, ik weet niet met wie je allemaal dat photo Bucket account deelt, maar je kunt dan diorscrollen naar de schoenen foto he?
Sleehakschoenen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef Sleehakschoen het volgende:
Leuke foto nikki! Beter dan een echo idd. Ik zou alleen wat leukere damesschoentjes plaatsen
Sneu van je schoonzus
Ja, overweldigend! Ik heb wel 180 likes en 90 reacties gehad via fb, plus nog whatsappjes en belletjes en op het werk is iedereen ook superenthousiast! Mijn baas, Tsja, ik geloof dat het nog even moest landen. De eerste respons was 'wanneer ga je dan met verlof?' Inclusief verschrikt gezicht. Hij heeft zich niet negatief uitgelaten maar de lach was er 1 als van een boer met kiespijn. Komt vast wel goed en anders kan ik er toch niet meer van makenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Mabawa. het volgende:
Leuke idee Nikki!
Ik heb geen foto neergezet maar een leuke tekst
Leuk he al die reacties Kim! Verder wel een positieve reactie van je baas?
Hij vindt t nogal onzin, deze pretecho.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Sleehakschoen het volgende:
Momo, waarom heeft je man zo veel moeite met meegaan naar een echo
tsss, is toch altijd leuk, babyspieken! Rare manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hij vindt t nogal onzin, deze pretecho.
Toen ie vroeg of ie mee moest, had ik als wedervraag of ie het dan wel al wilde weten. Neuh, dan wacht ie wel tot volgende week of de volgende dag (zg voor de Seo.... Maar die is pás over drie weken!)
Komt vast wel goed ja, hij is gewoon bang je kwijt te rakenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja, overweldigend! Ik heb wel 180 likes en 90 reacties gehad via fb, plus nog whatsappjes en belletjes en op het werk is iedereen ook superenthousiast! Mijn baas, Tsja, ik geloof dat het nog even moest landen. De eerste respons was 'wanneer ga je dan met verlof?' Inclusief verschrikt gezicht. Hij heeft zich niet negatief uitgelaten maar de lach was er 1 als van een boer met kiespijn. Komt vast wel goed en anders kan ik er toch niet meer van maken
Mijn idee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
tsss, is toch altijd leuk, babyspieken! Rare man
hehehe ik ben het met je man eensquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hij vindt t nogal onzin, deze pretecho.
Toen ie vroeg of ie mee moest, had ik als wedervraag of ie het dan wel al wilde weten. Neuh, dan wacht ie wel tot volgende week of de volgende dag (zg voor de Seo.... Maar die is pás over drie weken!)
Ha, daar is Sullquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:52 schreef Sull het volgende:
Meld, zonder baby in de buik.
Onze dochter is gistermiddag na een korte, maar droom (stuit) bevalling geboren.
Haar naam is L.i>e.k>e J>ul.ie.t.te., 3155 gram. Ons meisje heeft even een moeilijke start gehad, maar nu maken moeder en dochter het goed. En zijn alweer 24 uur thuis.
Hilz, Gefeliciteerd met jullie zoon!
Dit is ook tof!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:52 schreef Burdie het volgende:
Oja, pretecho. Daar moet ik nog voor bellen.Nikki doen, met die schoentjes, erg leuk
.
Op FB heb ik een buikfoto geplaatst, waarbij ik een plaatje omhoog houd met het star trek logo erop en de tekst: "the next generation, expected februari '14"![]()
.
Weet je dat die echo eigenlijk helemaal niet stom is? Maar heel erg fantastischgeweldigleukgaaf? Ik hou alleen nog heel even voor me wat het is, want eerst familie enzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef DJMomo het volgende:
Precies cwen!
Dus, is wup al terug?
En waar blijft sull?
Ik ga even douchen, heb ik daarna weer CCS levens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |