Mijn vriend neemt me ook idd alles uit handen qua tasjes e.d. en ik mag niet eens meer opstaan om drinken te pakkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh herkenbaar'Ik ben zwanger, niet gehandicapt!'
Mag potverdorie niet eens meer een 2 ltr pak melk tillen
Ik mag dat sinds deze week ook niet meer, opstaan om drinken te pakkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn man laat me ook niks meer tillen.
Maar hij laat me wel drinken etc. brengen als we 's avonds lekker op de bank zitten. Ik snap best dat hij dan ook moe is, maar hee ik ben wel zwanger he
in je fietstas, dan zeul je er toch zelf niet mee? Maar je man zou ze wel tillen als ie er bij was, toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogen julie dat echt nietIk zal net nog op mijn fietsje met 4 flessen sinas en meer zware dingen in mijn fietstassen. Zo lang het gaat probeer ik dat te blijven doen. Normaal zou mijn man het doen. Dat gaat niet en ik heb geen zin om daar mijn ouders weer voor te moeten inschakelen
Nop, mag geen 2 ltr melk 500 meter van de supermarkt naar huis tillen. Doe het wel, maar hij heeft het liever niet. Dus het is geen kwestie van onwil van mijn kant.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogen julie dat echt nietIk zal net nog op mijn fietsje met 4 flessen sinas en meer zware dingen in mijn fietstassen. Zo lang het gaat probeer ik dat te blijven doen. Normaal zou mijn man het doen. Dat gaat niet en ik heb geen zin om daar mijn ouders weer voor te moeten inschakelen
Wat een onzin, dat kun je als vrouw toch zelf veel beter aangeven of je zoiets nog ziet zitten of niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Nop, mag geen 2 ltr melk 500 meter van de supermarkt naar huis tillen. Doe het wel, maar hij heeft het liever niet. Dus het is geen kwestie van onwil van mijn kant.
Nja, dat kan je wel vinden, maar ik vrees dat ik in de categorie 'eigenwijs en zichzelf voorbijlopend' hoor. Tegen de tijd dat ik aangeef dat het teveel is, ben ik al ruim mezelf voorbij en dat weet hij ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat kun je als vrouw toch zelf veel beter aangeven of je zoiets nog ziet zitten of niet?
Ik ga echt niet alles bij mijn vriendin uit handen nemen hoor. Ik heb gezegd dat als ze iets niet meer kan doen, of iets niet meer ziet zitten, dat ze het maar moet aangeven en dan doe ik het voor haar.
Ik ga haar niet behandelen als een invalideZe is nu 31 wk en werkt nog steeds fulltime. Superknap van haar
Dat deed ik al nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
in je fietstas, dan zeul je er toch zelf niet mee? Maar je man zou ze wel tillen als ie er bij was, toch?
Ik mag alleen geen kattenstront opruimen van mijn man nu. Vind ik helemaal niet erg![]()
mijn beste vriendin heeft zwanger:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat deed ik al niet
Maar wij moeten nog de hele eerste verdieping in orde krijgen voor de baby er is (lees: alle muren moeten kaal of bedekt met gipsplaten, plafonds eruit en opnieuw erin, een kamer klaar maken zodat het badkamer kan worden, alles laten stucen) en daar 'mag' ik dus ook niks bij helpen, denk niet dat hij dat vol gaat houden om me daar volledig bij weg te houden
Daaromquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
mijn beste vriendin heeft zwanger:
- d'r hele zolder geïsoleerd
- vloeren gelegd
- een keuken geplaatst
- geplint
en d'r hele inboedel oververhuisd.
Dus het kàn echt wel, in veel gevallen
gewoon rustig aan en luisteren naar je lichaam. Wat niet gaat, gaat niet, en de rest is mooi meegenomenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:58 schreef Dot. het volgende:
[..]
DaaromEn als het dan echt nodig is omdat we het niet halen gaat er maar even wat geld tegenaan en laten we het doen hoor...
Wowquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gotc ik begrijp je hoor. Ik zit hetzelfde in elkaar, of nog erger. Ik ben vorige keer pas echt met verlof gegaan toen ik bevallen was. 's Avonds om 11 uur begonnen mijn weeen en ik heb die dag nog tot 13:00 uur gewerkt. Ik was toen 40+2 zwanger.Ik heb wel vanaf 36 weken zwanger rustiger aan gewerkt, denk zo'n 30 uur per week, maargoed. Ik kon echt niet in mijn eentje thuis zitten, ben ik het type niet voor. Officieel was ik ook niet meer aan het werk hoor, ik mocht niet meer inklokken enzo, maar officieus dus wel.
ik vindt het alleen maar lief en ben soms heel blij dat er iemand is die zegt dat ik beter iets niet kan doen en het ook voor me doet danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat kun je als vrouw toch zelf veel beter aangeven of je zoiets nog ziet zitten of niet?
Ik ga echt niet alles bij mijn vriendin uit handen nemen hoor. Ik heb gezegd dat als ze iets niet meer kan doen, of iets niet meer ziet zitten, dat ze het maar moet aangeven en dan doe ik het voor haar.
Ik ga haar niet behandelen als een invalideZe is nu 31 wk en werkt nog steeds fulltime. Superknap van haar, zeker omdat ze geen kantoorbaan heeft
Die nacht om 3:24 uurquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:07 schreef GotC het volgende:
[..]
WowJa thuis zitten duimen draaien is ook niet alles he? Hoe laat was je dochter geboren?
Ik kijk nu wel echt uit naar m'n verlof (zoals ik al zo subtiel hier neergooi continu), maar meer zodat ik me misschien eindelijk eens ga focussen op Bob en m'n vriend ipv op m'n werk.
Dat dus, al begin ik wel te merken dat alles wat zwaarder gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:00 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
gewoon rustig aan en luisteren naar je lichaam. Wat niet gaat, gaat niet, en de rest is mooi meegenomen
Poehquote:
Met 35 weken is dat ook wel geoorloofdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus, al begin ik wel te merken dat alles wat zwaarder gaat.
Damn!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gotc ik begrijp je hoor. Ik zit hetzelfde in elkaar, of nog erger. Ik ben vorige keer pas echt met verlof gegaan toen ik bevallen was. 's Avonds om 11 uur begonnen mijn weeen en ik heb die dag nog tot 13:00 uur gewerkt. Ik was toen 40+2 zwanger.Ik heb wel vanaf 36 weken zwanger rustiger aan gewerkt, denk zo'n 30 uur per week, maargoed. Ik kon echt niet in mijn eentje thuis zitten, ben ik het type niet voor. Officieel was ik ook niet meer aan het werk hoor, ik mocht niet meer inklokken enzo, maar officieus dus wel.
Dat mag ook wel meid. Ik moet zeggen, ik bewonder het wel hoor, hoe je het allemaal doet incl de situatie met je man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus, al begin ik wel te merken dat alles wat zwaarder gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |