abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:56:21 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130317289
FR -O-
KuikenGuppy
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:57:35 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130317322
Skip, Burdie en FR :*

FR, goed dat je urine+bloed goed is..nu nog je bloeddruk. Erg hoog?
pi_130317327
burdie balen van je waarschijnlijke bekkenbodem problemen. Heeft het nut nu al contact met een fysio op te nemen?

De gyn die ik vanmorgen had vond mijn buik te klein. Dus morgen nog een groeiecho en een eigenwijs kind. Hoofdje ligt wel naar beneden maar de rest dwars.

Nah ik vind het niet superhoog het hoogste was 123 en het laagste 81 in de 1,5uur durende meting van vandaag.
pi_130317377
He balen FR! Maar gelukkig wel goed bloed en urine! Hopelijk blijft het bij dat ene nachtje :* !
♥ J & S
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:01:45 #230
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130317455
Hooiii! Ik kom weer even binnenvallen.

Een jompel voor Hillz d'r mini, want dat had ik nog niet gedaan *O*

En verder wil ik fr en Nikki even n digitale knuffel sturen, omdat t soms allemaal niet meevalt. *; trouwens: een digitale knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!

Hier zou ik eigenlijk wat gas terug moeten nemen;
Mijn lijstje met kwaaltjes is inmiddels al aangevuld met een zwangerschapsischias en das heul niet tof. Maar, geen tijd om te remmen! Gelukkig over anderhalve week 2 weken vrij, yay!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130317521
oh, fr in zh. das heul niet leuk :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130317658
Getsie veel dames met stomme/pijnlijke klachten!
:* balen! En Kim doe dan potverdorie ook wat rustiger :') !

Echt hoor, pas goed op jezelf! Anders heb je straks een maand nodig en voel je je ellendig in je vakantie! Je lichaam geeft niet voor niets die signaaltjes af..
♥ J & S
pi_130317732
KP jij ook al een lijstje met kwaaltjes. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt. Dat kan wel toch? Net als bij normale ischias.

FR dat is balen. Maar wel goed dat het even in de gaten gehouden wordt. Nu hopen dat je bloeddruk zich rustig houdt. :*

Mijn man heeft vandaag 2 pakjes gekocht voor de babies. Om te vieren dat we op 10 weken zitten. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:12:27 #234
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130317766
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:36 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

ik ging googlen op diastase en ik keek wel even zo: :%

Er gaat een wereld voor me open hier maar lang niet alles is fijn om te weten :'(
Komt dat goed? :@
Vannacht voelde het wel even raar ja. Beetje pijnlijk, maar niet heel erg.

Het zou weer over moeten kunnen gaan, maar de mijne is nu wel zo groot dat ik toch maar even met de VK ga overleggen bij m'n volgende afspraak.

Voor de visueel ingestelde mensen trouwens: zo dus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik overleef het wel, alleen rustig aan doen en zo weinig mogelijk belasten.

--

Burdie, heeft zoiets nu al effect? :)
pi_130317834
Ferrari wat vervelend dat je een nachtje moet blijven ivm bloeddruk.. Maar wel fijn dat je bloed en urine goed zijn. Hopelijk morgen de bloeddruk ook weer in orde en mag je snel weer naar huis :*
pi_130317899
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:12 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Vannacht voelde het wel even raar ja. Beetje pijnlijk, maar niet heel erg.

Het zou weer over moeten kunnen gaan, maar de mijne is nu wel zo groot dat ik toch maar even met de VK ga overleggen bij m'n volgende afspraak.

Voor de visueel ingestelde mensen trouwens: zo dus:
SPOILER
Maar ik overleef het wel, alleen rustig aan doen en zo weinig mogelijk belasten.

--

Burdie, heeft zoiets nu al effect? :)
Hopelijk valt de schade mee idd!

Tevens interessant om te zien dat het formaat van de tepel direct gelieerd is aan de stand van de buikspieren :7
pi_130317910
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij melden vanuit het z-huis
-O- bloeddruk te hoog maar bloed en urine goed *O* dus nu een nachtje ter observatie
vervelend dat je moet blijven, hopelijk trekt het bij :)
pi_130317926
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Burdie het volgende:
Oh voor wie mijn buikpijn-verhaal nog kan herinneren... de VK zei dat het klonk als beginnende problemen met mijn bekkenbodemspieren }:|. Als het de volgende keer niet beter is, wordt ik doorverwezen naar een bekkenbodemfysio, oh the joy -O-.
Ik vond het meevallen. Liever aanpakken dan met 20 weken in de kreukels liggen! :)

FR, fijn dat de rest goed was! Hopelijk morgen weer naar huis. Wat gaan ze nu nog checken?

Mannenwerk is me hier ook al lang uit handen genomen, maar ja, dat ligt aan de BI... K kan maar beter naar m'n lichaam luisteren.

Sull, hopelijk gaan jullie nog goed!
Home is where the O+ is...
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:27:35 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130318230
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:18 schreef Cwen het volgende:
Ik vond het meevallen. Liever aanpakken dan met 20 weken in de kreukels liggen! :)
Daar heb je een puntje, hoewel ik pas op z'n vroegst met 19 weken wordt doorgestuurd ;).

@Nikki wat verdrietig ;( -O-.
KuikenGuppy
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:01:51 #240
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130319242
Doorsturen hoeft toch niet?

Fr wat vervelend weer hopelijk mag je morgen weer naar huis :*
pi_130319316
nikki wat een rotnieuws zeg. Konden ze het niet goed zien op de echo?
pi_130319377
Ah FR toch een opname :* Sterkte...

Nikki wat verdrietig zeg :'(

Zo'n diastase klinkt niet fijn, en dan nog doorscheuren ook :X

Hier best een rotdag, de hele dag een zeurend, dof gevoel in m'n rug en harde buiken. Maar ben ook zo druk geweest. Kon gelukkig iets eerder weg van werk. Heb nu een aardappel anders schotel in de oven gegooid, beentjes omhoog en verder helemaal niets meer.
pi_130319547
Nee ze zagen iets in de baarmoeder en iets in de eileider, maar te wazig om met zekerheid e.e.a. vast te stellen. Ik hoop voor ze dat het geen bbz is, want daar ben je niet zomaar klaar mee en kan grote gevolgen hebben. En... ik zat daar vorige week te stuiteren met onze goede echo. :@ :'(

Mabawa doe rustig aan. :*
pi_130319717
Spannend Nikki een bbz is geen pretje nee. Vaak verlies je toch een eileider? Heeft ze buikpijn?
pi_130319983
Buikpijn heeft ze gehad maar is weer weg. Ook heeft ze bloedverlies gehad. Volgens mij ben je niet altijd direct je eileider kwijt, maar worst case scenario is wel dat dat gaat gebeuren. Ik hoop voor ze dat het meevalt.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:32:55 #246
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130319989
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP jij ook al een lijstje met kwaaltjes. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt. Dat kan wel toch? Net als bij normale ischias.

FR dat is balen. Maar wel goed dat het even in de gaten gehouden wordt. Nu hopen dat je bloeddruk zich rustig houdt. :*

Mijn man heeft vandaag 2 pakjes gekocht voor de babies. Om te vieren dat we op 10 weken zitten. O+

SPOILER
Dat weet ik eigenlijk niet, omdat deze onder invloed van hormonen ontstaat. Ik hoop het zo!

Wat onwijs zuur voor je schoonzus zeg.. Hoe ver is ze? Ik duim mee dat t gewoon op de goede plek zit!

Skips en Mabawa, ik ga t toch nog een keer zeggen: op t gemakje en goed op julliezelf passen! Wat niet kan, dat kan niet. (Mooi he, A adviseren en zelf B doen, haha.. 8)7 )
pi_130320064
Een positief verhaal dan voor d'r nikki.
vriendin van mijn zus had ook een bbz maar inmiddels heeft ze 2 gezonde dochters. Haar ene eileider heeft het keurig overgenomen.
pi_130320133
Ze zou al bijna 7 weken moeten zijn. Op een echo had er dus ook echt wel iets te zien moeten zijn. Het zit dus sowieso niet goed, bijna 3 weken geleden testte ze positief, dus ze is ook niet een heel stuk minder ver dan ze zelf denkt. Ik hoop dat het 'gewoon' een vroege mk is en niet ook nog eens de bbz erbij. Morgen weten ze meer, dus het wordt een spannende dag voor ze. Ik vind het echt sneu voor ze. Zeker nu ze telkens met mij geconfonteerd worden.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:41:04 #249
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130320192
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ze zou al bijna 7 weken moeten zijn. Op een echo had er dus ook echt wel iets te zien moeten zijn. Het zit dus sowieso niet goed, bijna 3 weken geleden testte ze positief, dus ze is ook niet een heel stuk minder ver dan ze zelf denkt. Ik hoop dat het 'gewoon' een vroege mk is en niet ook nog eens de bbz erbij. Morgen weten ze meer, dus het wordt een spannende dag voor ze. Ik vind het echt sneu voor ze. Zeker nu ze telkens met mij geconfonteerd worden.
Dat hoop ik ook. Verdrietig is het sowieso, maar ik hoop dat dat extra leed ze bespaard blijft. Dat gun je niemand ;(
pi_130320210
Wat ontzettend rot nikki :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')