De kinderstoel hebben we niet direct nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ah die prenetal dagen, daar durfde ik niet meer op te wachten
ah, daar heb je gelijk in! wipstoeltje etc moeten we nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De kinderstoel hebben we niet direct nodig![]()
Fr wat een schrik![]()
Hel op aarde, als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef Sleehakschoen het volgende:
En die Prenatal dagen, is dat de moeite waard? Wil ik daar heen?
ja, ik ben er drie keer geweest ofzo. Voor een kadootje. Redelijke pokkezaak iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef Burdie het volgende:
FR!Dat is even schrikken! Wel weer lekker in je eigen bedje. Morgen dus weer terug? Ik duim voor je dat het muntje de goede kant op valt
.
[..]
Hel op aarde, als je het mij vraagtMaar dat is eigenlijk mijn algemene mening over Prénatal
Ik ook... ik liep daar samen met mijn man: "hee kijk dit badje! Oh, die heb ik op internet een tientje goedkoper gezien". "Hee, leuke positiejeans! Euh... niet voor ¤80quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind de prenatal redelijk duur.
Is ook, maar 20% korting op iets wat duur is, is toch de moeite.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind de prenatal redelijk duur.
Blegh!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:34 schreef GotC het volgende:
Succes hill!
Hier een butnacht. Maar! Vanavond weer een poging om goed te kunnen slapen
Hier ook hopelijk vannacht beter. Maar de slechte zijn er vaker als de goedequote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:34 schreef GotC het volgende:
Succes hill!
Hier een butnacht. Maar! Vanavond weer een poging om goed te kunnen slapen
Ja, de positieve insteek is een wanhopige poging, vrees ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook hopelijk vannacht beter. Maar de slechte zijn er vaker als de goede
hill suc6!
Leuk!quote:
Awquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Hillie succes bij de vk
@wup bloed was goed.
Om 10:45 mag ik mij weer melden. Heb redelijk geslapen wel suf gedroomd over voetbalkaartjes. Om 05:30 was ik klaar wakker en ik voelde even geen misselijkheid wat een hemels gevoel is dat zeg. En net om het moment dat ik dacht of alles wel oké was met 2.0 voelde ik een draaitje.
Ja, dat weet ik. Wat een rotbeslissing is ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:24 schreef Limone het volgende:
Tis niet alleen down waarop gecontroleerd wordt, hè? Er wordt ook gecontroleerd op Patausyndroom en Edwardssyndroom, twee syndromen die een stuk lastiger met het leven te verenigen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |