De kinderstoel hebben we niet direct nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ah die prenetal dagen, daar durfde ik niet meer op te wachten
ah, daar heb je gelijk in! wipstoeltje etc moeten we nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De kinderstoel hebben we niet direct nodig![]()
Fr wat een schrik![]()
Hel op aarde, als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef Sleehakschoen het volgende:
En die Prenatal dagen, is dat de moeite waard? Wil ik daar heen?
ja, ik ben er drie keer geweest ofzo. Voor een kadootje. Redelijke pokkezaak iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef Burdie het volgende:
FR!Dat is even schrikken! Wel weer lekker in je eigen bedje. Morgen dus weer terug? Ik duim voor je dat het muntje de goede kant op valt
.
[..]
Hel op aarde, als je het mij vraagtMaar dat is eigenlijk mijn algemene mening over Prénatal
Ik ook... ik liep daar samen met mijn man: "hee kijk dit badje! Oh, die heb ik op internet een tientje goedkoper gezien". "Hee, leuke positiejeans! Euh... niet voor ¤80quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind de prenatal redelijk duur.
Is ook, maar 20% korting op iets wat duur is, is toch de moeite.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind de prenatal redelijk duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |