Yur offerde zich direct al op: Mooi, dat worden dus papa mazzel dagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Iemand anders sturen of eshopping?
Dan is het pas echt een stomme echo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef DJMomo het volgende:
Oh echt lelie! Hoop zo dat ze bij mij wel wat kunnen zien. Anders zal ik vent horen joh...
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dan is het pas echt een stomme echo.
Oeh, bedankt voor de reminder. Ik ben eind september te vinden in de Prenatal. Mocht je me kwijt zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef GotC het volgende:
Wat een typische vragen Cwen! Hoe voelde het gesprek voor hem?
Ik zit te balen over de Mama Mazzel dagen van de Prenatal. Eind september, alsof ik dan nog even leuk naar de Prenatal ga in die drukte
Ik ga ook mijn man sturen, of naar de babydump voor de laagste prijs garantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur offerde zich direct al op: Mooi, dat worden dus papa mazzel dagen![]()
Pvoesss, ik denk dat dat 'm idd wordt. Via internet bestellen tijdens die MMD schijnt altijd veel geklooi op te leveren met levertijden?
Ja dan ben je echt de laatste die aan de beurt is en de administratie is een ramp.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur offerde zich direct al op: Mooi, dat worden dus papa mazzel dagen![]()
Pvoesss, ik denk dat dat 'm idd wordt. Via internet bestellen tijdens die MMD schijnt altijd veel geklooi op te leveren met levertijden?
Dat is schrikken fr! Gelukkig kon je gelijk terecht in het zkh. Fijn dat je gewoon thuis slaapt, dat is wel het lekkerste lijkt me.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Evewn egopost hoor.
Vriend komt thuis van zijn werk en zegt "zo he wat zie jij er belabberd uit,, Vervolgens kijkt hij nog eens goed ow en je linkerkant van je gezicht is ook helemaal dik.
Mijn reactie ja ik voel mij beroerd maar later ben ik toch maar even in de spiegel gaan kijken en zag het vocht ook. Toch op aandringen van vriend het z-huis gebeld. Moest meteen komen dus nog gauw wat voor Ean in een tas gestopt. Daar aangekomen schoonouders gebeld of ze haar wilde halen en mocht ik eerst gaan plassen.
Wat eitwit in de urine, bloedprikken was een hel 3 plekken verder waren er eindelijk 3 buisjes gevuld. Bloeddruk schommelt wederom heel veel. van 103/84/95/88/88/77/82 enz enz. Dus morgen mag ik terug voor een nieuwe meting en nu lig ik lekker in mijn eigen bedje.
Hey, watdoejenou?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Evewn egopost hoor.
Vriend komt thuis van zijn werk en zegt "zo he wat zie jij er belabberd uit,, Vervolgens kijkt hij nog eens goed ow en je linkerkant van je gezicht is ook helemaal dik.
Mijn reactie ja ik voel mij beroerd maar later ben ik toch maar even in de spiegel gaan kijken en zag het vocht ook. Toch op aandringen van vriend het z-huis gebeld. Moest meteen komen dus nog gauw wat voor Ean in een tas gestopt. Daar aangekomen schoonouders gebeld of ze haar wilde halen en mocht ik eerst gaan plassen.
Wat eitwit in de urine, bloedprikken was een hel 3 plekken verder waren er eindelijk 3 buisjes gevuld. Bloeddruk schommelt wederom heel veel. van 103/84/95/88/88/77/82 enz enz. Dus morgen mag ik terug voor een nieuwe meting en nu lig ik lekker in mijn eigen bedje.
Oh FR, wat klote!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Evewn egopost hoor.
De kinderstoel hebben we niet direct nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ah die prenetal dagen, daar durfde ik niet meer op te wachten
ah, daar heb je gelijk in! wipstoeltje etc moeten we nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De kinderstoel hebben we niet direct nodig![]()
Fr wat een schrik![]()
Hel op aarde, als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef Sleehakschoen het volgende:
En die Prenatal dagen, is dat de moeite waard? Wil ik daar heen?
ja, ik ben er drie keer geweest ofzo. Voor een kadootje. Redelijke pokkezaak iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef Burdie het volgende:
FR!Dat is even schrikken! Wel weer lekker in je eigen bedje. Morgen dus weer terug? Ik duim voor je dat het muntje de goede kant op valt
.
[..]
Hel op aarde, als je het mij vraagtMaar dat is eigenlijk mijn algemene mening over Prénatal
Ik ook... ik liep daar samen met mijn man: "hee kijk dit badje! Oh, die heb ik op internet een tientje goedkoper gezien". "Hee, leuke positiejeans! Euh... niet voor ¤80quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind de prenatal redelijk duur.
Is ook, maar 20% korting op iets wat duur is, is toch de moeite.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind de prenatal redelijk duur.
Blegh!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:34 schreef GotC het volgende:
Succes hill!
Hier een butnacht. Maar! Vanavond weer een poging om goed te kunnen slapen
Hier ook hopelijk vannacht beter. Maar de slechte zijn er vaker als de goedequote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:34 schreef GotC het volgende:
Succes hill!
Hier een butnacht. Maar! Vanavond weer een poging om goed te kunnen slapen
Ja, de positieve insteek is een wanhopige poging, vrees ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook hopelijk vannacht beter. Maar de slechte zijn er vaker als de goede
hill suc6!
Leuk!quote:
Awquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Hillie succes bij de vk
@wup bloed was goed.
Om 10:45 mag ik mij weer melden. Heb redelijk geslapen wel suf gedroomd over voetbalkaartjes. Om 05:30 was ik klaar wakker en ik voelde even geen misselijkheid wat een hemels gevoel is dat zeg. En net om het moment dat ik dacht of alles wel oké was met 2.0 voelde ik een draaitje.
Ja, dat weet ik. Wat een rotbeslissing is ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:24 schreef Limone het volgende:
Tis niet alleen down waarop gecontroleerd wordt, hè? Er wordt ook gecontroleerd op Patausyndroom en Edwardssyndroom, twee syndromen die een stuk lastiger met het leven te verenigen zijn.
...en dat er een grotere kans is dat een kindje met een van die twee syndromen later tijdens de zwangerschap komt te overlijden. Dan had ik dat liever eerder geweten en daar op geanticipeerd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:35 schreef Cwen het volgende:
Goedemorgen! Ook hier nog niets, wel heel lekker geslapen dus dat was ook fijn!
Dot, tja, voor ons was voor die laatste 2 de keuze makkelijk: in dat geval juist zo snel mogelijk afbreken, want het kindje heeft toch geen toekomst. Kan me voorstellen dat je bij Down twijfelt (al had ik dat zelf niet, net als Limone).
Ik ga het er denk ik nog even over hebben bij mijn volgende afspraak met de VK aanstaande maandag. Beetje sparren helpt bij mij altijd wel bij moeilijke beslissingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:14 schreef Limone het volgende:
[..]
...en dat er een grotere kans is dat een kindje met een van die twee syndromen later tijdens de zwangerschap komt te overlijden. Dan had ik dat liever eerder geweten en daar op geanticipeerd.
Ik ben nu echt een stuk moeier dan in het eerste trimester en ik weet nog niet of ik al over het hoogtepunt heen ben
Kan geen kwaad en is zeker een goed idee! Verwacht alleen geen sloten melk. Vaak is het een paar druppels per kolfbeurt en hoop je een ml of 10-30 in voorraad te hebben. De productie komt pas op gang na geboorte van de placenta. Hoezo sowieso een keizersnede?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:32 schreef Jipster het volgende:
Nikki wat vervelend steeds![]()
Een vraag, en misschien hebben WupWup en/of Mignonne wel tips of ervaring, weten jullie iets over voor de bevalling al gaan kolven? Kan dat kwaad? Ik las ergens dat sommigen denk t de bevalling opwekt? Ik krijg sowieso een ks, en nu met diabetes en insuline spuiten is kans aardig aanwezig baby bijgevoed moet worden na de geboorte. Vorige ks kwam bv ook langzaam opgang en had ik geen andere keus dan laten bijvoeden met kv maar zou nu het liefst al bv hebben zodat dat gebruikt kan worden.. Is dat een optie?
Op babybalance.nl wordt in een minute movie heel duidelijk uitgelegd hoe je met de hand kan kolven want die paar druppels die je er nu uitkrijgt, zitten anders in de slang van je kolfapparaat (als je elektrisch kolft) en opvangen op een theelepel. Ik begin dit weekend met druppels hamsteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:44 schreef Jipster het volgende:
Ah dat wist ik niet dat pas na de geboorte van placenta! Maar wanneer zou je het moeten proberen te kolven? Ik ben nu bijna 33 wk. En hoe vaak?
Ks gezien vorige keer de complicaties bij zwangerschap, de eerdere ks gehad, placenta ligt vrij laag en nu groot kind door suiker en alles bij elkaar lijkt ks minst risicovol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |