abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:51:00 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130280805
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:46 schreef GotC het volgende:

[..]

:o! Dan is Bob al gewoon 3 maanden! Wtfbbq.
Noor is vandaag 12 weken :D.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:57:26 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130280992
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:40 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

:o De zez is geregeld trouwens :Y erg vlot, bedankt nog voor het herinneren er aan.
Top!
KuikenGuppy
pi_130281157
Cwen, spannend voor vrijdag, hoop dat het dan wel lukt!

Leuk al die bijna verloven. Ik ga waarschijnlijk op mijn verjaardag, 20 december. Lijkt me een mooi cadeau voor mezelf :)

Over iets meer dan twee uurtjes weten we, als het goed is, of we een jongetje of meisje krijgen :) Ik had verwacht heel zenuwachtig te zijn maar dat is totaal niet zo. Waarschijnlijk omdat ik beide uitkomsten toch leuk vind. Nieuwsgierig en ongeduldig ben ik uiteraard wel :)
Zwanger!
pi_130281264
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als ik met verlof ga, is jouw verlof al voorbij!
als ik met verlof ga heb jij al gebaard :D
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:07:12 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130281279
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Noor is vandaag 12 weken :D.
Dat bedoel ik! :o

Al 12 weken O+
pi_130281368
Lelie veel plezier alvast.
Als mabawa met verlof gaat heb ik mijn baby al. Nu ga ik er vanuit niet tot de 42wk te lopen.
pi_130281509
Cwen, wie weet wat B&J allemaal opwekt :)

FR.. Wat ontzettend balen.. }:|

Na 3 uur afspraken weer terug. Moet gelijk aan de insuline beginnen, nadat ik morgen nog even een dagcurve mail zodat ze de eenheden kunnen bepalen. Er valt weinig winst te behalen met mijn eten/eetpatroon.

Ze willen de waarden 1,5u na het eten graag onder de 7 zien. Ik ben benieuwd. Ik heb wel gezegd ik al weken tussen 8-9 met paar x piek naar 11 schommel en dat de klinisch vak zei pas de bellen bij waarden van 11. De internist vond dat duidelijk te hoog, en ik moet het nog even bij de gyn aankaarten zodat ze eerder verwijzen.

Niet leuk spuiten en gedoe, maar we blij serieus genomen en actie!! *O*

Nu over twee weken gyn, kans dat geplande ks eerder plaatsvindt dan week 39 en groeiecho krijgen.

T komt nu allemaal wel heel dichtbij weer...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:15:56 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130281521
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

als ik met verlof ga heb jij al gebaard :D
Ik baar niet :{w

(Oh help ;()
KuikenGuppy
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:17:05 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130281552
Fijn dat ze het nu serieus nemen, jipster :)
KuikenGuppy
pi_130281971
B&J :9 :Y)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130282364
Fijn jipster, dat hij je serieus nam. En nee spuiten is niet fijn..maar voor een goed doel.

7 wkn zijn inderdaad zo voorbij...maar soms heb je van die dagen :p

Grappig inderdaad dat mijn baby er al lang is en ik alweer aan het werk ben als de nieuwe dames hier uitgerekend zijn :D
pi_130282905
Jipster wat fijn! Goed dat je hebt doorgezet en er nu een plan ligt.
pi_130282991
Intake gehad vanochtend, maar het echo apparaat was helaas nog helemaal ingepakt ;( We krijgen straks de medische variant van de 20 weken echo vanwege scoliose aan beide kanten van de familie, maar of ze dat nu kunnen zien op een echo?... En informatie meegekregen over de combinatietest, maar ik neig toch eigenlijk naar niet nodig. Er zit niks in de familie en we zijn allebei jong en gezond en het is onze eerste. Zijn er hier mensen die het wel hebben gedaan ondanks dat ze niet in een risicogroep zitten?

Jipster, klinkt wel heftig allemaal, maar fijn dat er actie wordt ondernomen!
pi_130283977
Hier wel gedaan Dot, wisten allebei zeker dat we het wilden weten voor zover mogelijk, en waren ook zeker van de consequenties.

Jip, wat fijn dat ze je serieus nemen. Het is idd niet lang meer om in te stellen, maar alle beetjes dragen bij.

Yay voor het wiegje van Mabawa! *O*

FR :* voor je rotdag

Ben ook benieuwd naar Sull!
Home is where the O+ is...
pi_130284022
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef Cwen het volgende:
Hier wel gedaan Dot, wisten allebei zeker dat we het wilden weten voor zover mogelijk, en waren ook zeker van de consequenties.
^^ dat
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130284336
Wij hebben geen combinatie test oid gedaan. Alleen 20 weken echo en dat was vanmiddag!
Heerlijk even kunnen baby gluren. Alles wat gechecked is was helemaal goed. Erg actief kindje, continue aan het draaien en gek doen. Jammer dat manlief er niet bij was maar toch lekker gevoel dat alles in orde was.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_130284628
En weten jullie wat t wordt flowerbox?

Jipster prettig dat er nu een plan van aanpak is!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:47:34 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130284699
Jip fijn dat ze je nu wel serieus nemen.

Flower een goede 20 weken echo *O*

fr :*
pi_130284924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:45 schreef DJMomo het volgende:
En weten jullie wat t wordt flowerbox?

Jipster prettig dat er nu een plan van aanpak is!
Nee, ik wilde het deze keer nog niet weten. Mijn schoonmoeder was erbij en ik wilde niet dat gelijk de hele familie het weet. :+
Ik ga waarschijnlijk voor onze trouwdag regelen dat we een pret echo krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 20-08-2013 19:59:42 ]
pi_130285040
Ah nog even spannend dus!
Fijn dat alles er iig goed uit ziet!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130285097
Goede seo voor Flowerbox, fijn!
pi_130285613
Aww Jipster, lotgenote :*
Wat voor insuline ga je spuiten? Hoop dat je er goed en snel op reageert!

Fijn een goede SEO voor Flowerbox!

Benieuwd naar je wiegje Mabawa O+

Oeh Ben & Jerry! Ikwilikwilikwil! Jammer dat het strippen nog niet mogelijk was
maar misschien was dit toucheren wel het laatste zetje en ga je vannacht los!
Ging het gesprek van je man goed?

Lelie wat voor smaak hangt er in je buik rond? :D

Sull, alles goed met jou en Sullbaby? O+
pi_130286165
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:31 schreef DJMomo het volgende:

[..]

^^ dat
Ja, vriend zou ook wel zeker zijn over consequenties, maar ik wat minder. En voor de kosten van de test hoef je het volgens mij ook niet te laten. We hebben wel volgende week een echo, dan ben ik 11 weken, zou de VK dan niet al iets kunnen zien als het afwijkend is? Ik denk er vannacht nog wel even over :')

En nog goed nieuws trouwens, ik moest me wegen, ben ik gewoon 5 kilo lichter dan ik dacht *O* We hebben namelijk geen weegschaal, dus moest gokken :)

En een *O* voor Flowerbox!
pi_130286207
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:03 schreef Dot. het volgende:
Intake gehad vanochtend, maar het echo apparaat was helaas nog helemaal ingepakt ;( We krijgen straks de medische variant van de 20 weken echo vanwege scoliose aan beide kanten van de familie, maar of ze dat nu kunnen zien op een echo?... En informatie meegekregen over de combinatietest, maar ik neig toch eigenlijk naar niet nodig. Er zit niks in de familie en we zijn allebei jong en gezond en het is onze eerste. Zijn er hier mensen die het wel hebben gedaan ondanks dat ze niet in een risicogroep zitten?

Jipster, klinkt wel heftig allemaal, maar fijn dat er actie wordt ondernomen!
Wij hebben het dit keer wel gedaan, omdat we het niet eerlijk vonden tegenover Lotte en Noah als er twee zieke kindjes bijkomen. Daarnaast is de zorg voor vier al heftig genoeg...mocht er iets uit zijn gekomen was dat voor ons dit keer een reden tot afbreken geweest. Bij de eerste twee was dat niet het geval, dus toen niet laten testen.

Wizzy en Hilz, van harte met jullie jongetjes *O*
Lotte!
Noah!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:25:29 #75
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130286252
Flowerbox een goede SEO, altijd fijn om te lezen O+

Sull, hoop dat je lekker aan het babyknuffelen bent!

Jip, wat heerlijk dat ze je serieus nemen. Kijk, het is niet wat je wil, maar top dat ze hebben ingegrepen toen je het aangaf. ^O^
pi_130286313
Wij hebben het wel gedaan, omdat wat Cwen en Momo zeggen. Toen ik laatst hoorde van vrienden van vrienden die het niet hebben gedaan "omdat geen risicogroep" en nu een een kindje met downsyndroom hebben, was ik wel weer gelukkig met mijn keuze. Wetende dat het een kansberekening is, hoor.
pi_130286419
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:10 schreef Spewey het volgende:
Oeh Ben & Jerry! Ikwilikwilikwil! Jammer dat het strippen nog niet mogelijk was
maar misschien was dit toucheren wel het laatste zetje en ga je vannacht los!
Ging het gesprek van je man goed?
Leuk dat je eraan denkt! ML vond gesprek wel goed gaan, zaten alleen paar heel vage vragen bij, zoals wat zijn mening is over de NL grondwet en wat het belangrijkste daarvan is, of wat ze zouden kunnen doen als bedrijfsuitje. Heel typisch... :o. Ben benieuwd of het iets wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cwen op 20-08-2013 20:37:47 ]
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:55:26 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130288092
Wat een typische vragen Cwen! Hoe voelde het gesprek voor hem?

Ik zit te balen over de Mama Mazzel dagen van de Prenatal. Eind september, alsof ik dan nog even leuk naar de Prenatal ga in die drukte }:|
pi_130288195
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef GotC het volgende:

Ik zit te balen over de Mama Mazzel dagen van de Prenatal. Eind september, alsof ik dan nog even leuk naar de Prenatal ga in die drukte }:|
Iemand anders sturen of eshopping?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130288247
Gewoon op gunstige tijdstippen en grotere locaties gaan dan kom je echt niet heel veel mensen tegen.

Den haag Megastores is in de ochtend wel redelijk rustig.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:59:05 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130288361
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Iemand anders sturen of eshopping?
Yur offerde zich direct al op: Mooi, dat worden dus papa mazzel dagen :7

Pvoesss, ik denk dat dat 'm idd wordt. Via internet bestellen tijdens die MMD schijnt altijd veel geklooi op te leveren met levertijden?
pi_130288460
Jipster fijn dat je nu wel serieus genomen bent en er gelijk actie wordt ondernomen. Hopelijk heb je je waarden snel onder controle.

Dot wij hebben zowel bij de eerste als bij deze twee de combinatietest gedaan. Hij zit in mijn verzekering, dus het is voor ons ook nog eens gratis. Bij mijn jongste was ik 24 en nu 28, dus ook ruim buiten de risicogroep. Als er bij ons een foute uitslag komt gaan we zeker een vlokkentest doen. Natuurlijk ben je nooit zeker, want ook bij de bevalling etc. kan er nog zuurstofgebrek of iets anders gebeuren waardoor het een gehandicapt kindje wordt. Verder blijft de combinatietest een kansberekening dus zeker ben je nooit. Succes met het nemen van een beslissing in ieder geval.
pi_130288978
Flowetbox, fijn dat de echo goed was. Blijft toch spannend!

Hier geen nieuws over jongetje/meisje. Hebben nu al een eigenwijs kind...lag met zn onderkant in mijn bekken waardoor we niks konden zien. Ze heeft het zelfs nog inwendig geprobeerd. Volgende week dinsdag krijgen we een herkansing...
Zwanger!
pi_130289097
Balen lelie -O-
Van de positieve kant... Volgende week mag je weer spieken! O+
pi_130289453
Oh echt lelie! Hoop zo dat ze bij mij wel wat kunnen zien. Anders zal ik vent horen joh... :{w
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130289568
Ik vind dat stiekem wel leuk, van die eigenwijsjes O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 20-08-2013 21:21:31 ]
pi_130289714
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef DJMomo het volgende:
Oh echt lelie! Hoop zo dat ze bij mij wel wat kunnen zien. Anders zal ik vent horen joh... :{w
Dan is het pas echt een stomme echo. :D
pi_130289770
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dan is het pas echt een stomme echo. :D
Ja, dat bedoel ik. :7
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130289919
Limone, wij moesten ook vooral heel hard lachen. De vk gaf wel aan dat alles er verder goed uit zag en dan zijn alle clichés natuurlijk wel gewoon waar :)
Zwanger!
pi_130290445
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef GotC het volgende:

Oeh, bedankt voor de reminder. Ik ben eind september te vinden in de Prenatal. Mocht je me kwijt zijn. 8-)

Lief dat jullie allemaal zo blij zijn met mijn goede echo *O* .
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:35:18 #91
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130290894
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Pvoesss, ik denk dat dat 'm idd wordt. Via internet bestellen tijdens die MMD schijnt altijd veel geklooi op te leveren met levertijden?
Ik ga ook mijn man sturen, of naar de babydump voor de laagste prijs garantie ;)
pi_130290957
Evewn egopost hoor.
Vriend komt thuis van zijn werk en zegt "zo he wat zie jij er belabberd uit,, Vervolgens kijkt hij nog eens goed ow en je linkerkant van je gezicht is ook helemaal dik.

Mijn reactie ja ik voel mij beroerd maar later ben ik toch maar even in de spiegel gaan kijken en zag het vocht ook. Toch op aandringen van vriend het z-huis gebeld. Moest meteen komen dus nog gauw wat voor Ean in een tas gestopt. Daar aangekomen schoonouders gebeld of ze haar wilde halen en mocht ik eerst gaan plassen.

Wat eitwit in de urine, bloedprikken was een hel 3 plekken verder waren er eindelijk 3 buisjes gevuld. Bloeddruk schommelt wederom heel veel. van 103/84/95/88/88/77/82 enz enz. Dus morgen mag ik terug voor een nieuwe meting en nu lig ik lekker in mijn eigen bedje.
pi_130291036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja dan ben je echt de laatste die aan de beurt is en de administratie is een ramp.
pi_130291104
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Evewn egopost hoor.
Vriend komt thuis van zijn werk en zegt "zo he wat zie jij er belabberd uit,, Vervolgens kijkt hij nog eens goed ow en je linkerkant van je gezicht is ook helemaal dik.

Mijn reactie ja ik voel mij beroerd maar later ben ik toch maar even in de spiegel gaan kijken en zag het vocht ook. Toch op aandringen van vriend het z-huis gebeld. Moest meteen komen dus nog gauw wat voor Ean in een tas gestopt. Daar aangekomen schoonouders gebeld of ze haar wilde halen en mocht ik eerst gaan plassen.

Wat eitwit in de urine, bloedprikken was een hel 3 plekken verder waren er eindelijk 3 buisjes gevuld. Bloeddruk schommelt wederom heel veel. van 103/84/95/88/88/77/82 enz enz. Dus morgen mag ik terug voor een nieuwe meting en nu lig ik lekker in mijn eigen bedje.
Dat is schrikken fr! Gelukkig kon je gelijk terecht in het zkh. Fijn dat je gewoon thuis slaapt, dat is wel het lekkerste lijkt me.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:40:22 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130291209
quote:
Evewn egopost hoor.

Hey, watdoejenou? :o Hoop dat het niks is, maar klinkt niet prettig meid. Lekker proberen te gaan slapen :*

Pvoesss, dat dacht ik dus al :+ Nja, gelukkig is onze uitzet al bijna compleet!
Zit alleen toch nog te spieken naar een Wallaboo voetenzak O+ Hmm..
pi_130291213
Ah die prenetal dagen, daar durfde ik niet meer op te wachten :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_130291217
quote:
Evewn egopost hoor.

Oh FR, wat klote! :*
Gelukkig nu in je eigen bed, ze lieten je nog wel naar huis gaan? Wat schat je zelf in?
pi_130291229
FR het zit jou ook echt niet mee hè! :*
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:41:13 #99
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_130291254
Heel veel beterschap FR :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_130291328
De vraag is welke kant valt het muntje op. Ik hoop de goede kant op. Bij Ean begon het hier ook mee alleen dan een veel hogere bloeddruk. We houden het gewoon maar in de gaten en meer kan ik toch niet doen.

En 3x raden op welke kamer ik lag.
Juist ja dezelfde als bij Ean. Niks verandert maar wel "fijn" om die kamer ook eens helder te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')