abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130286313
Wij hebben het wel gedaan, omdat wat Cwen en Momo zeggen. Toen ik laatst hoorde van vrienden van vrienden die het niet hebben gedaan "omdat geen risicogroep" en nu een een kindje met downsyndroom hebben, was ik wel weer gelukkig met mijn keuze. Wetende dat het een kansberekening is, hoor.
pi_130286419
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:10 schreef Spewey het volgende:
Oeh Ben & Jerry! Ikwilikwilikwil! Jammer dat het strippen nog niet mogelijk was
maar misschien was dit toucheren wel het laatste zetje en ga je vannacht los!
Ging het gesprek van je man goed?
Leuk dat je eraan denkt! ML vond gesprek wel goed gaan, zaten alleen paar heel vage vragen bij, zoals wat zijn mening is over de NL grondwet en wat het belangrijkste daarvan is, of wat ze zouden kunnen doen als bedrijfsuitje. Heel typisch... :o. Ben benieuwd of het iets wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cwen op 20-08-2013 20:37:47 ]
Home is where the O+ is...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:55:26 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130288092
Wat een typische vragen Cwen! Hoe voelde het gesprek voor hem?

Ik zit te balen over de Mama Mazzel dagen van de Prenatal. Eind september, alsof ik dan nog even leuk naar de Prenatal ga in die drukte }:|
pi_130288195
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef GotC het volgende:

Ik zit te balen over de Mama Mazzel dagen van de Prenatal. Eind september, alsof ik dan nog even leuk naar de Prenatal ga in die drukte }:|
Iemand anders sturen of eshopping?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130288247
Gewoon op gunstige tijdstippen en grotere locaties gaan dan kom je echt niet heel veel mensen tegen.

Den haag Megastores is in de ochtend wel redelijk rustig.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:59:05 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130288361
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Iemand anders sturen of eshopping?
Yur offerde zich direct al op: Mooi, dat worden dus papa mazzel dagen :7

Pvoesss, ik denk dat dat 'm idd wordt. Via internet bestellen tijdens die MMD schijnt altijd veel geklooi op te leveren met levertijden?
pi_130288460
Jipster fijn dat je nu wel serieus genomen bent en er gelijk actie wordt ondernomen. Hopelijk heb je je waarden snel onder controle.

Dot wij hebben zowel bij de eerste als bij deze twee de combinatietest gedaan. Hij zit in mijn verzekering, dus het is voor ons ook nog eens gratis. Bij mijn jongste was ik 24 en nu 28, dus ook ruim buiten de risicogroep. Als er bij ons een foute uitslag komt gaan we zeker een vlokkentest doen. Natuurlijk ben je nooit zeker, want ook bij de bevalling etc. kan er nog zuurstofgebrek of iets anders gebeuren waardoor het een gehandicapt kindje wordt. Verder blijft de combinatietest een kansberekening dus zeker ben je nooit. Succes met het nemen van een beslissing in ieder geval.
pi_130288978
Flowetbox, fijn dat de echo goed was. Blijft toch spannend!

Hier geen nieuws over jongetje/meisje. Hebben nu al een eigenwijs kind...lag met zn onderkant in mijn bekken waardoor we niks konden zien. Ze heeft het zelfs nog inwendig geprobeerd. Volgende week dinsdag krijgen we een herkansing...
Zwanger!
pi_130289097
Balen lelie -O-
Van de positieve kant... Volgende week mag je weer spieken! O+
pi_130289453
Oh echt lelie! Hoop zo dat ze bij mij wel wat kunnen zien. Anders zal ik vent horen joh... :{w
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130289568
Ik vind dat stiekem wel leuk, van die eigenwijsjes O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 20-08-2013 21:21:31 ]
pi_130289714
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:13 schreef DJMomo het volgende:
Oh echt lelie! Hoop zo dat ze bij mij wel wat kunnen zien. Anders zal ik vent horen joh... :{w
Dan is het pas echt een stomme echo. :D
pi_130289770
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dan is het pas echt een stomme echo. :D
Ja, dat bedoel ik. :7
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130289919
Limone, wij moesten ook vooral heel hard lachen. De vk gaf wel aan dat alles er verder goed uit zag en dan zijn alle clichés natuurlijk wel gewoon waar :)
Zwanger!
pi_130290445
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef GotC het volgende:

Oeh, bedankt voor de reminder. Ik ben eind september te vinden in de Prenatal. Mocht je me kwijt zijn. 8-)

Lief dat jullie allemaal zo blij zijn met mijn goede echo *O* .
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:35:18 #91
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130290894
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Pvoesss, ik denk dat dat 'm idd wordt. Via internet bestellen tijdens die MMD schijnt altijd veel geklooi op te leveren met levertijden?
Ik ga ook mijn man sturen, of naar de babydump voor de laagste prijs garantie ;)
pi_130290957
Evewn egopost hoor.
Vriend komt thuis van zijn werk en zegt "zo he wat zie jij er belabberd uit,, Vervolgens kijkt hij nog eens goed ow en je linkerkant van je gezicht is ook helemaal dik.

Mijn reactie ja ik voel mij beroerd maar later ben ik toch maar even in de spiegel gaan kijken en zag het vocht ook. Toch op aandringen van vriend het z-huis gebeld. Moest meteen komen dus nog gauw wat voor Ean in een tas gestopt. Daar aangekomen schoonouders gebeld of ze haar wilde halen en mocht ik eerst gaan plassen.

Wat eitwit in de urine, bloedprikken was een hel 3 plekken verder waren er eindelijk 3 buisjes gevuld. Bloeddruk schommelt wederom heel veel. van 103/84/95/88/88/77/82 enz enz. Dus morgen mag ik terug voor een nieuwe meting en nu lig ik lekker in mijn eigen bedje.
pi_130291036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja dan ben je echt de laatste die aan de beurt is en de administratie is een ramp.
pi_130291104
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Evewn egopost hoor.
Vriend komt thuis van zijn werk en zegt "zo he wat zie jij er belabberd uit,, Vervolgens kijkt hij nog eens goed ow en je linkerkant van je gezicht is ook helemaal dik.

Mijn reactie ja ik voel mij beroerd maar later ben ik toch maar even in de spiegel gaan kijken en zag het vocht ook. Toch op aandringen van vriend het z-huis gebeld. Moest meteen komen dus nog gauw wat voor Ean in een tas gestopt. Daar aangekomen schoonouders gebeld of ze haar wilde halen en mocht ik eerst gaan plassen.

Wat eitwit in de urine, bloedprikken was een hel 3 plekken verder waren er eindelijk 3 buisjes gevuld. Bloeddruk schommelt wederom heel veel. van 103/84/95/88/88/77/82 enz enz. Dus morgen mag ik terug voor een nieuwe meting en nu lig ik lekker in mijn eigen bedje.
Dat is schrikken fr! Gelukkig kon je gelijk terecht in het zkh. Fijn dat je gewoon thuis slaapt, dat is wel het lekkerste lijkt me.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:40:22 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130291209
quote:
Evewn egopost hoor.

Hey, watdoejenou? :o Hoop dat het niks is, maar klinkt niet prettig meid. Lekker proberen te gaan slapen :*

Pvoesss, dat dacht ik dus al :+ Nja, gelukkig is onze uitzet al bijna compleet!
Zit alleen toch nog te spieken naar een Wallaboo voetenzak O+ Hmm..
pi_130291213
Ah die prenetal dagen, daar durfde ik niet meer op te wachten :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_130291217
quote:
Evewn egopost hoor.

Oh FR, wat klote! :*
Gelukkig nu in je eigen bed, ze lieten je nog wel naar huis gaan? Wat schat je zelf in?
Home is where the O+ is...
pi_130291229
FR het zit jou ook echt niet mee hè! :*
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:41:13 #99
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_130291254
Heel veel beterschap FR :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_130291328
De vraag is welke kant valt het muntje op. Ik hoop de goede kant op. Bij Ean begon het hier ook mee alleen dan een veel hogere bloeddruk. We houden het gewoon maar in de gaten en meer kan ik toch niet doen.

En 3x raden op welke kamer ik lag.
Juist ja dezelfde als bij Ean. Niks verandert maar wel "fijn" om die kamer ook eens helder te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')