In de clit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waar is de neuspiercing gebleven?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Komt meester Visser zo ook ten tonele om een uitspraak te doen?
Ja, het gaat vast niet over een defecte vishengelquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rijdende rechter in Libanon. Of de bomgordel op het gemeenschappelijke tuinpad mag liggen.
In brokkeltjes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het gaat vast niet over een defecte vishengel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je eet
[ Bericht 10% gewijzigd door Specularium op 19-08-2013 23:38:31 ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kinderen uit groep 7 willen dingen leren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:38 schreef arjan1212 het volgende:
is zij wel goed bij haar hoofd?? kinderen uit groep 7 willen niets weten over syrie... die willen spelen enzo
Eh nee hoor, die kun je best wat leren over de wereld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:38 schreef arjan1212 het volgende:
is zij wel goed bij haar hoofd?? kinderen uit groep 7 willen niets weten over syrie... die willen spelen enzo
Kinderen uit groep 7 horen allang op bed te liggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kinderen uit groep 7 willen dingen leren.
[ afbeelding ]
Knevel leest de bijbel en gaat naar bedquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens niet te hopen dat Knevel en Van den Brink dit topic terugkijken om te zien hoe de uitzending is bevallen bij kijkers...
Die gebruiken ze daar om bommen mee onschadelijk te maken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Knevel blijft nog tot 02.00 uur in de studio ronddwalen. Dat is vorige week op TV verteld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Knevel leest de bijbel en gaat naar bed
Ho ho, niet op TV maar exclusief bij Renske Klamer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Knevel blijft nog tot 02.00 uur in de studio ronddwalen. Dat is vorige week op TV verteld.
En hij heeft zaterdag in de regen staan grasmaaien.
Wiki:quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
Ze zouden eigenlijk een reunie-uitzending moeten maken met alle sterren uit Probleemwijken.
De helft zal wel inmiddels overleden zijn maar goed.
Gewoon de camera die wijk in Den Bosch insturen en alles komt goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
Ze zouden eigenlijk een reunie-uitzending moeten maken met alle sterren uit Probleemwijken.
De helft zal wel inmiddels overleden zijn maar goed.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Heb anders nog wel een mening over gevlekte koeien.
Wat zou Joop tegenkomen als hij met een camera de wijken in gaat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon de camera die wijk in Den Bosch insturen en alles komt goed.
Oja, dat klopt. Maar toch...quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, niet op TV maar exclusief bij Renske Klamer.
Chicks met een neuspiercingquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou Joop tegenkomen als hij met een camera de wijken in gaat?
'Ge mot se niet sloan, ge mot se schuppe.'quote:
Morgen naar het Dolfinarium met Buma.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Is marcodej ook sjoelen met al zijn vrienden?
Ah, daar is -ie weer. De man die aanstelling van Specularium als NWS-mod al in februari zag aankomen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Heb anders nog wel een mening over gevlekte koeien.
Toen was het paalliften. Er moet rust komen in dit huishouden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
'Ge mot se niet sloan, ge mot se schuppe.'
Om maar een legendarische figuur te quoten.
Die zitten omstebeurt bordjes voor en tegen een resolutie omhoog te houden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Is marcodej ook sjoelen met al zijn vrienden?
Preciesquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
'Ge mot se niet sloan, ge mot se schuppe.'
Om maar een legendarische figuur te quoten.
Hoi mod in spéquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de verhalen over Truus die de laatste jaren van haar leven tegen een heg moet aankijken die 20 centimeter te hoog is schrijnender.
Spec vroeg je wat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de verhalen over Truus die de laatste jaren van haar leven tegen een heg moet aankijken die 20 centimeter te hoog is schrijnender.
Jij post even niet mee en alles ontspoort meteen. Ik heb de meest grote onzin het topic langs zien komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een cola zuiperquote:
Ik kwam Buma toevallig tegen vanochtend op Den Haag Centraal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen naar het Dolfinarium met Buma.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Coup Egypte:Je plaatje is net zo kapot als EgypteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was in Afrika, aids uitdelen aan kindertjes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:47 schreef Travel. het volgende:
Mag ik wat vragen aan de gelovigen hier he.
Als er dan een god is, waarom helpt die die mensen niet die allemaal bidden in Egypte maar laat Hij ze afbranden in een kerk?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Coup Egypte:Je plaatje faalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Heb je 'm pootje gelicht?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kwam Buma toevallig tegen vanochtend op Den Haag Centraal.
Heb je hem gedag gezegd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kwam Buma toevallig tegen vanochtend op Den Haag Centraal.
Nee man, geen tijd, moest nog even naar de Appie.quote:
Je grote voorbeeld geen gedag zeggen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee man, geen tijd, moest nog even naar de Appie.
Dit vind ik geen leuke grap.quote:
Anderzijds wel terecht, zware tijden voor Buma. Zijn favoriete speler van Oranje is geblesseerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je grote voorbeeld geen gedag zeggen...
Beetje laagdrempelig programmaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Weetje, ik doe gewoon nog een keer![]()
Coup Egypte:Ja, leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ik denk dat Buma wel even wat Godenbeeldjes kapotgeslagen heeft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anderzijds wel terecht, zware tijden voor Buma. Zijn favoriete speler van Oranje is geblesseerd.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Weetje, ik doe gewoon nog een keer![]()
Coup Egypte:Ik ga dan ook mijn rebus herhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frontpagequote:Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je niet voor FOK!sport trouwens?
Jetske schijnt nauwe banden te hebben met Lionel Messi en Uli Hoeness.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
De belastingdienst stond al op de stoep bij Jetske.
Maar ze was helaas niet uitgenodigd voor de belastingontduikerscup.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jetske schijnt nauwe banden te hebben met Lionel Messi en Uli Hoeness.
Wim Kieft ook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jetske schijnt nauwe banden te hebben met Lionel Messi en Uli Hoeness.
En vanavond bij Pearlquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
En geen Renske, want die komt donderdag pas.
Moeder is omgekomen bij een busongeluk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar waarom staat probleemwijk-Ruud hier nou te janken dan?
Ah ok.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moeder is omgekomen bij een busongeluk.
Karina is zometeen te dronken om het terug te lezen door al dat gedrink bij het sjoelen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht aan Karina. Lees het topic maar niet terug. Specularium hield een oogje in het zeil. Marcodej heeft geholpen. Groeten Johannes
Glazen slijpen kost twee daagjes he.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst vermeldde je al dat je die gekocht had, maar leuk dat je 'm op hebt gezet.
Eén hoogstaande mod-actie volstond.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht aan Karina. Lees het topic maar niet terug. Specularium hield een oogje in het zeil. Marcodej heeft geholpen. Groeten Johannes
En zo kan het dus ook!!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén hoogstaande mod-actie volstond.
Schijtlollig doen kan altijd nog.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zo kan het dus ook!!!
Elke keer als je mis sjoelt moet je een wijntje atten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Karina is zometeen te dronken om het terug te lezen door al dat gedrink bij het sjoelen.
Een tennisvariant lijkt me wel wat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ze was helaas niet uitgenodigd voor de belastingontduikerscup.
Alsof dat nodig is. Hoog zelfregulerend vermogen hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
Die vaste modjes van TV heb ik hier nog nooit gezien.
C'est une schandaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
Scheelt, bij bijv TDF waren die er ook amper.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
Karina is de kantineheld van dit topic.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Karina is zometeen te dronken om het terug te lezen door al dat gedrink bij het sjoelen.
Clubhuisheld bedoel je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Karina is de kantineheld van dit topic.
Kantineheldin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Karina is de kantineheld van dit topic.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius niet. Die spoort niet.
[..]
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Pouw en opa weer terug zijn, moet alles dan weer ontopic?
Ik zag onlangs een niet zo serieuze post van golfer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Dan komen mensen als golfer weer meeposten, en dan is het gauw over met de lol.
Die zijn zo weer weg hoor, allergisch voor humor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon door de zure appel heenbijten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Humberto uiteraard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:18 schreef tralalala het volgende:
Jullie hebben de keuze al gemaakt tussen Humberto en P&W?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Dan komen mensen als golfer weer meeposten,
Nee, dan gaan we gewoon met het KvdB-topic verder. Geen haan de ernaar kraait.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan mogen we weer bootgrappen maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet haar naam niet voluit schrijven hè...quote:
Dat soort grappen ken ik niet. Leg eens uit, iets met Ton Boot?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan mogen we weer bootgrappen maken.
Ze sherlockt Corrie waarschijnlijk ook. Alhoewel ze dan alleen op de posts van de nieuwe mod uitkomtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet haar naam niet voluit schrijven hè...Dan Sherlockt ze zich zo een weg naar dit topic.
Ik Sherlock tegenwoordig altijd Elfletteringquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze sherlockt Corrie waarschijnlijk ook. Alhoewel ze dan alleen op de posts van de nieuwe mod uitkomt
De woonboot van Pauw waarop (bijna) elke vrouwelijke gast wordt uitgewoond:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat soort grappen ken ik niet. Leg eens uit, iets met Ton Boot?
Dit weet Johannes wel met zijn schijtlolligheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:37 schreef Latert het volgende:
[..]
De woonboot van Pauw waarop (bijna) elke vrouwelijke gast wordt uitgewoond:
[ afbeelding ]
Toch gelezenquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus vanavond weer partyhard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Godskolere jongens wat een zooitje
Morgen ben ik er weer, boefjes.
Dat viel allemaal best mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Specularium heeft 1 minuut een gepiercete blote flamoes laten staan. Al stond die wel in een spoiler.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Nou ja... wat ervoor teruggezet is, is toch minder smakelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Specularium heeft 1 minuut een gepiercete blote flamoes laten staan. Al stond die wel in een spoiler.
Maar dat is goed opgelost...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Was heel gezelligquote:
Je krijgt er wel een poepsmaak van in je bek ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... wat ervoor teruggezet is, is toch minder smakelijk.
Ik wist Pouw al wel en zijn wapen, ik zocht alleen nog de moordlocatie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit weet Johannes wel met zijn schijtlolligheid.
Je moet ze schuiven niet zuigen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
Oh en ik ben erachter gekomen dat sjoelen niet echt mijn ding is, ik zuig
Oh vandaar, ik was in de war met wat anders zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je moet ze schuiven niet zuigen.
Dan krijgt hij altijd zoiets over zichquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Kijk Specularium eens hitsig zijn, mensen
Klopt, ik heb inderdaad nog nooit een moderator de kleur van zijn user-icon zien aanpassen en zien mekkeren over de gele kleur van post-icons die vloeken met de blauwe letters.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Specularium onderscheidt zich van de rest als moderator, complimenten.
Hij is gewoon lastig dat is wat andersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, ik heb inderdaad nog nooit een moderator de kleur van zijn user-icon zien aanpassen en zien mekkeren over de gele kleur van post-icons die vloeken met de blauwe letters.
Grappig gemaaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijgt hij altijd zoiets over zich
[ afbeelding ]
Ja ga nog effe door met je plaatjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijgt hij altijd zoiets over zich
[ afbeelding ]
Nog wat wijntjes op? Of nuchter gesjoeld?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is gewoon lastig dat is wat andersEn geel en blauw vloekt helemaal niet man.
Paar biertjes gedronken en nu nog een wijntje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog wat wijntjes op? Of nuchter gesjoeld?
*modclichésquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel goed dat hij niet van die "en nu weer ontopic" of "en nu is het wel weer mooi geweest" mod clichés gebruikt, die kan ik wel dromen.
Hier word je wel goed wakker van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga nog effe door met je plaatjes.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier word je wel goed wakker van.
[ afbeelding ]
Lulquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier word je wel goed wakker van.
[ afbeelding ]
Spoilerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
LulDie haal ik weg, mijn hoofd. Sjongejonge.
Kan ik je niet omkopen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
LulDie haal ik weg, mijn hoofd. Sjongejonge.
Te weinig Johannes. Daar doe ik het niet voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik je niet omkopen?
[ afbeelding ]
Ik recycle gewoon al mijn grappen. Weer à la Pieter Derks.
OK, omdat je erom vraagt. Bijgaande afbeelding is Specularium-mod-proof:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga nog effe door met je plaatjes.
Dat is een goede.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OK, omdat je erom vraagt. Bijgaande afbeelding is Specularium-mod-proof:
[ afbeelding ]
Niet te veel, straks stik je nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
ik drink gewoon nog even door dan word ik zelf ook nog wat blauwer.
Uiteindelijk ga je dan gewoon waanbeelden zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
ik drink gewoon nog even door dan word ik zelf ook nog wat blauwer.
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je dan gewoon waanbeelden zien.
Gaaf hoor. Wel een beetje hyper. Arme Keith.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een goede.
Hier was ik mee bezig
[ afbeelding ]
Als hij dat vertelt is het idee van kloon een beetje weg. Maar ik ga erover nadenken wie het zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet om 13.37 registreren
Van wie ben je een kloon?
Ja daarom vroeg ik het ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij dat vertelt is het idee van kloon een beetje weg. Maar ik ga erover nadenken wie het zou kunnen zijn.
Mijn roots liggen hier: ONZ / homijn topicquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet om 13.37 registreren
Van wie ben je een kloon?
Mijn UI ziet er wel sexy uit zo groot eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat dit aan jullie hoge standaards voldoet.
[ afbeelding ]
Ja dat had ik al door.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Mijn roots liggen hier: ONZ / homijn topic
Uhuh echt niet. Het zijn de druppeltjes die je groter ziet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat dat extra stukje sexyness te maken heeft met Keith
Dit is een leuke site voor jouw fansquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn UI ziet er wel sexy uit zo groot eigenlijk.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een leuke site voor jouw fans
http://www.google.nl/sear(...)241&bih=572#imgdii=_
Jij en Pino natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke twee zijn dat of wil je dat niet openbaar maken?
Nee man dat zijn sexy druppels water. Jij bent duidelijk geen fan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
Druppels? Is dat niet gewoon een soort huiduitslag?
Wow, da's best een hoog Karina-gehalte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een leuke site voor jouw fans
http://www.google.nl/sear(...)241&bih=572#imgdii=_
Oh sorry, dan zeg ik het wel: en Elflettering ook natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schandalig... ik word gewoon niet eens als fan genoemd.
Een film of fictieve dating-profielen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
Oh er is nog een film op RTL7 met Lady Gaga muziekje op de achtergrond.
Kun je Keith niet wat vrolijker laten kijken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die met dat hart vond ik mooier, maar ja, ik ben een kunstenaar (volgens mijn profiel), ik probeer eens wat.
[ afbeelding ]
Wat vind je van Gaga?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
Oh er is nog een film op RTL7 met Lady Gaga muziekje op de achtergrond.
dit blijkt onmogelijk. Ik kan hem wel bozer laten kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je Keith niet wat vrolijker laten kijken?
Nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent meer van gospel natuurlijk.
Nee joh, die heeft deze wallpaper al:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
wallpaper, het is allemaal mogelijk. Het lijkt me wel wat voor Specularium.
[ afbeelding ]
Liedjes waar gevoel in gelegd wordt. Want dat ben ik, een gevoelsmens.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Liedjes waar gevoel in gelegd wordt. Want dat ben ik, een gevoelsmens.
Zou je wel willen hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:32 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Het was weer dolle boel.
Kan Corrie niet vaker gaan sjoelen?
Ik kan zelden om je lachen maar dit vond ik wel een leuke opmerking.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Liedjes waar gevoel in gelegd wordt. Want dat ben ik, een gevoelsmens.
Mooi, kunnen we weer verder met plaatjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:34 schreef Karina het volgende:
oversexte oma's mijn ogen. Ik ga zo ook maar slapen.
Dat is niet zo slim om te zeggen natuurlijk he.. om te pesten blijf ik nog op, misschien komen er nog advertenties van oversexte mannen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we weer verder met plaatjes.
Toen maakte ze blijkbaar zeikmuziek, nu schijtmuziek.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we weer verder met plaatjes.
Ik wou er alleen maar mee aangeven dat ze wel degelijk muzikaal getalenteerd is. Ze gebruikt haar kennis alleen om afgezaagde, maar commercieel uitermate slimme, formule-matige muziek te maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toen maakte ze blijkbaar zeikmuziek, nu schijtmuziek.
There we goquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je Keith niet wat vrolijker laten kijken?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:49 schreef alors het volgende:
Dit topic is weer mooi ontspoord na de show
Broekje is uit in huize dej.quote:Nieuwe rechtszaak door strafhof over Jezus Christus van de baan
DEN HAAG - Een nieuwe rechtszaak tegen Jezus Christus gaat niet door. Een advocaat uit Kenia eiste van het Internationaal Strafhof de zaak van de Romeinen tegen Jezus opnieuw te doen.
De raadsman vindt dat door de selectieve en kwaadwillige vervolging van Jezus de rechten van de mens zijn geschonden. Het proces en de kruisiging waren volgens hem onwettig. ‘Het bewijs dat hij onschuldig is staat in de Bijbel, en wat in de Bijbel staat is waar’, aldus de advocaat. De klacht van de raadsman richt zich onder meer tegen Italië en Israël.
Het Internationaal Strafhof in Den Haag laat weten dat ze niet bevoegd is om zo’n rechtszaak opnieuw te doen. ‘Zelfs theoretisch gezien is het onmogelijk, want het Strafhof is alleen bevoegd tussen twee staten’, meldt een woordvoerder.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
Bamber Delver en Paul Moers in debat over een KPN-commercial die bekritiseerd wordt door pestexperts.
Een KPN-commercial leidt in ons land tot ophef. Pestexperts hebben ernstige kritiek op het reclamespotje waarin een vader tijdens een parachutesprong een filmpje maakt van zijn angstige zoon en deze tegen diens wil op Facebook zet.
Aan tafel een debat over de impact van deze commercial tussen Bamber Delver, directeur van Stichting De Kinderconsument en marketingadviseur Paul Moers.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Wat een onzin. Ik heb al wat plaatjes klaar staan.
Nee lekker pugquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Al foto's van Karina bij de sjoelfissa?
Ik weet nergens vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Specularium heeft 1 minuut een gepiercete blote flamoes laten staan. Al stond die wel in een spoiler.
Maar dat is goed opgelost...
Volgens mij heb ik die even gemistquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Meid, sjoelen. Waren de drankjes van mijn geld lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |