De woonboot van Pauw waarop (bijna) elke vrouwelijke gast wordt uitgewoond:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat soort grappen ken ik niet. Leg eens uit, iets met Ton Boot?
Dit weet Johannes wel met zijn schijtlolligheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:37 schreef Latert het volgende:
[..]
De woonboot van Pauw waarop (bijna) elke vrouwelijke gast wordt uitgewoond:
[ afbeelding ]
Toch gelezenquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht aan Karina. Lees het topic maar niet terug. Specularium hield een oogje in het zeil. Marcodej heeft geholpen. Groeten Johannes
Dus vanavond weer partyhard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Godskolere jongens wat een zooitje
Morgen ben ik er weer, boefjes.
Dat viel allemaal best mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Specularium heeft 1 minuut een gepiercete blote flamoes laten staan. Al stond die wel in een spoiler.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Nou ja... wat ervoor teruggezet is, is toch minder smakelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Specularium heeft 1 minuut een gepiercete blote flamoes laten staan. Al stond die wel in een spoiler.
Maar dat is goed opgelost...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Was heel gezelligquote:
Je krijgt er wel een poepsmaak van in je bek ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... wat ervoor teruggezet is, is toch minder smakelijk.
Ik wist Pouw al wel en zijn wapen, ik zocht alleen nog de moordlocatie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit weet Johannes wel met zijn schijtlolligheid.
Je moet ze schuiven niet zuigen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
Oh en ik ben erachter gekomen dat sjoelen niet echt mijn ding is, ik zuig
Oh vandaar, ik was in de war met wat anders zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je moet ze schuiven niet zuigen.
Dan krijgt hij altijd zoiets over zichquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Kijk Specularium eens hitsig zijn, mensen
Klopt, ik heb inderdaad nog nooit een moderator de kleur van zijn user-icon zien aanpassen en zien mekkeren over de gele kleur van post-icons die vloeken met de blauwe letters.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Specularium onderscheidt zich van de rest als moderator, complimenten.
Hij is gewoon lastig dat is wat andersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, ik heb inderdaad nog nooit een moderator de kleur van zijn user-icon zien aanpassen en zien mekkeren over de gele kleur van post-icons die vloeken met de blauwe letters.
Grappig gemaaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijgt hij altijd zoiets over zich
[ afbeelding ]
Ja ga nog effe door met je plaatjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijgt hij altijd zoiets over zich
[ afbeelding ]
Nog wat wijntjes op? Of nuchter gesjoeld?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is gewoon lastig dat is wat andersEn geel en blauw vloekt helemaal niet man.
Paar biertjes gedronken en nu nog een wijntje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog wat wijntjes op? Of nuchter gesjoeld?
*modclichésquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel goed dat hij niet van die "en nu weer ontopic" of "en nu is het wel weer mooi geweest" mod clichés gebruikt, die kan ik wel dromen.
Hier word je wel goed wakker van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga nog effe door met je plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |