Klopt, ik heb inderdaad nog nooit een moderator de kleur van zijn user-icon zien aanpassen en zien mekkeren over de gele kleur van post-icons die vloeken met de blauwe letters.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Specularium onderscheidt zich van de rest als moderator, complimenten.
Hij is gewoon lastig dat is wat andersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, ik heb inderdaad nog nooit een moderator de kleur van zijn user-icon zien aanpassen en zien mekkeren over de gele kleur van post-icons die vloeken met de blauwe letters.
Grappig gemaaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijgt hij altijd zoiets over zich
[ afbeelding ]
Ja ga nog effe door met je plaatjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijgt hij altijd zoiets over zich
[ afbeelding ]
Nog wat wijntjes op? Of nuchter gesjoeld?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is gewoon lastig dat is wat andersEn geel en blauw vloekt helemaal niet man.
Paar biertjes gedronken en nu nog een wijntje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog wat wijntjes op? Of nuchter gesjoeld?
*modclichésquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel goed dat hij niet van die "en nu weer ontopic" of "en nu is het wel weer mooi geweest" mod clichés gebruikt, die kan ik wel dromen.
Hier word je wel goed wakker van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga nog effe door met je plaatjes.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier word je wel goed wakker van.
[ afbeelding ]
Lulquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier word je wel goed wakker van.
[ afbeelding ]
Spoilerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
LulDie haal ik weg, mijn hoofd. Sjongejonge.
Kan ik je niet omkopen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
LulDie haal ik weg, mijn hoofd. Sjongejonge.
Te weinig Johannes. Daar doe ik het niet voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik je niet omkopen?
[ afbeelding ]
Ik recycle gewoon al mijn grappen. Weer à la Pieter Derks.
OK, omdat je erom vraagt. Bijgaande afbeelding is Specularium-mod-proof:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga nog effe door met je plaatjes.
Dat is een goede.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OK, omdat je erom vraagt. Bijgaande afbeelding is Specularium-mod-proof:
[ afbeelding ]
Niet te veel, straks stik je nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
ik drink gewoon nog even door dan word ik zelf ook nog wat blauwer.
Uiteindelijk ga je dan gewoon waanbeelden zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
ik drink gewoon nog even door dan word ik zelf ook nog wat blauwer.
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je dan gewoon waanbeelden zien.
Gaaf hoor. Wel een beetje hyper. Arme Keith.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een goede.
Hier was ik mee bezig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |