Je moet haar naam niet voluit schrijven hè...quote:
Dat soort grappen ken ik niet. Leg eens uit, iets met Ton Boot?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan mogen we weer bootgrappen maken.
Ze sherlockt Corrie waarschijnlijk ook. Alhoewel ze dan alleen op de posts van de nieuwe mod uitkomtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet haar naam niet voluit schrijven hè...Dan Sherlockt ze zich zo een weg naar dit topic.
Ik Sherlock tegenwoordig altijd Elfletteringquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze sherlockt Corrie waarschijnlijk ook. Alhoewel ze dan alleen op de posts van de nieuwe mod uitkomt
De woonboot van Pauw waarop (bijna) elke vrouwelijke gast wordt uitgewoond:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat soort grappen ken ik niet. Leg eens uit, iets met Ton Boot?
Dit weet Johannes wel met zijn schijtlolligheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:37 schreef Latert het volgende:
[..]
De woonboot van Pauw waarop (bijna) elke vrouwelijke gast wordt uitgewoond:
[ afbeelding ]
Toch gelezenquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bericht aan Karina. Lees het topic maar niet terug. Specularium hield een oogje in het zeil. Marcodej heeft geholpen. Groeten Johannes
Dus vanavond weer partyhard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Godskolere jongens wat een zooitje
Morgen ben ik er weer, boefjes.
Dat viel allemaal best mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Specularium heeft 1 minuut een gepiercete blote flamoes laten staan. Al stond die wel in een spoiler.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Nou ja... wat ervoor teruggezet is, is toch minder smakelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Specularium heeft 1 minuut een gepiercete blote flamoes laten staan. Al stond die wel in een spoiler.
Maar dat is goed opgelost...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch gelezen
Was heel gezelligquote:
Je krijgt er wel een poepsmaak van in je bek ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... wat ervoor teruggezet is, is toch minder smakelijk.
Ik wist Pouw al wel en zijn wapen, ik zocht alleen nog de moordlocatie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit weet Johannes wel met zijn schijtlolligheid.
Je moet ze schuiven niet zuigen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
Oh en ik ben erachter gekomen dat sjoelen niet echt mijn ding is, ik zuig
Oh vandaar, ik was in de war met wat anders zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je moet ze schuiven niet zuigen.
Dan krijgt hij altijd zoiets over zichquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Kijk Specularium eens hitsig zijn, mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |